Krzyż Kosmiczny z 24-28 sierpnia 2013- Czy Przedstawiciele obcych cywilizacji znają astrologię?

Nie tak dawno pojawił się wizerunek piktogramu z symbolem „Gwiazdy Dawida” , a 31 lipca pojawił się krzyż przypominający symbol wojsk NATO, ale też i „Krzyż Kosmiczny”. Konfiguracja planetarna w kształcie Krzyża będzie miała miejsce a niebie w dniach 24 sierpnia -28 sierpnia 2013 roku. Z kolei 1 i 2 sierpnia pojawiły sie piktogramy przypominające ów Krzyż kosmiczny z końca sierpnia 2013 roku.
Krzyz kosmiczny
Wysyp piktogramów na polach Wiltshire
Światowa mekka kregów w zbożu, która od wielu lat znajduje się w angielskim hrabstwie Wiltshire, nie przestaje zadziwiać. Dzień za dniem pojawiają się kolejne bardzo skomplikowane kręgi zawierające bardzo skomplikowane piktogramy, które zdają się być jakąś formą alfabetu.
krzyz1
Krzyż z 31.09.2013
Kręgi w tym sezone znajdowane sa w wielu krajach Europy, ale szczególnie te angielskie wzbudzają najwięcej emocji. Kilkukrotnie dochodziło do obserwacji kul świetlnych, które pojawiały się i znikały nad polami, na których potem odnajdywano finezyjne wzory, których wykonanie wymagałoby bardzo dobrej synchronizacji, superdokładnych GPSów, oraz podglądu z powietrza w trakcie tworzenia kręgu, aby nie wykonać fałszywych kształtów.
krzyz2
Krzyż z 01.08.2013
Krzyz3
Krzyż z 02.08.2013
Więcej
http://innemedium.pl/wiadomosc/wysyp-piktogramow-polach-wiltshire

Ten wpis został opublikowany w kategorii ., Kosmos, OSTRZEŻENIE, planety i komety. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

36 odpowiedzi na „Krzyż Kosmiczny z 24-28 sierpnia 2013- Czy Przedstawiciele obcych cywilizacji znają astrologię?

  1. Dawid56 pisze:

    Ostatni piktogram z „Gwiazdą Dawida” był w wielu mediach określany mianem fałszywki ( konfiguracja planetarna z 29.07.2013), ale te ostatnie piktogramy z 31.07-2.08.2013 roku- to jest chyba jakieś „Ostrzeżenie” bo takie konfiguracje planetarne będą miały mieć miejsce w dniach 24-28 sierpnia 2013 roku!!!

    • thot27 pisze:

      Jak dla mnie to krąg jaki znaleziono 31 lipca 2013 w okolicy Chirton w Wiltshire pokazuje głowy czterech istot trzymających się za ręce i robiących coś z piątą na środku a formacja z 1 sierpnia 2013 pokazuje gdzie sobie ta istota w piramidzie czeka…
      i to raczej nie po to aby wzbudzać strach….tego tu pod dostatkiem… jak i innych nisko-wibracyjnych emocji…

      • Livia Ether pisze:

        Ten wzór, który widziałam wyglądał mniej więcej tak: http://liviaspacedotcom.files.wordpress.com/2013/08/1a4bbaa.jpg i odebrałam go jako kryształ, który pomagał w łagodny sposób transformować ciężką energię… Choć wzór ten skojarzył mi się też z Drzewem Świata, takim które przyśniło mi się w nocy 14 lipca 2012.. Widziałam wtedy to Drzewo właśnie od góry, z przestrzeni kosmicznej….

        • thot27 pisze:

          Brakująca, górna cześć piramidy „Cheopsa” jest z kryształu…i pod wpływem światła ma taki kolor…
          🙂

        • Dawid56 pisze:

          To nie jest przypadek przecież jest to dokładnie „twn wzór”!!!! 🙂 .Mnie jednak bardzo ale to bardzo niepokoi ten Krzyż po Gwieździe ten jakby smbol wojsk NATO., ale jak to mawiaja Indianie Hopi nic nie jest przesądzone cały czas są do wyboru rozwoju cywilizacji dwie ścieżki wojenna albo POKOJOWA, czyli transformacja zewnętrzna przez kataklizmy i wojnę albo transformacja wewnętrzna(rozwój duchowy.

          • thot27 pisze:

            Ten wzór to okno czasowe na możliwą transformacje, zmianę….
            Widać istoty pilnujące tego gospodarstwa już od dawna to wiedziały…
            😉

    • Ktoś pisze:

      „Ostatni piktogram z “Gwiazdą Dawida” był w wielu mediach określany mianem fałszywki ( konfiguracja planetarna z 29.07.2013)”

      – zapomniałem zapytać, o oficjalnych syjonistycznych mediach tu mówisz? Ze to one AUTORYTATYWNIE stwierdziły iż to fałszywka bo piktogram nie jest narysowany przez nich.

      • Dawid56 pisze:

        Osobiście uważam, że był on prawdziwy.bardzo łatwo poznać które piktogramy są fałszywe a które prawdziwe- po zgnieceniach trawy.Prawdziwe nie mają śladu ingerencji na źbłach trawy żadnych narzędzi ( są prawdopodobnie „robione światłem”.

  2. Ktoś pisze:

    Nie widać rysunków.

  3. Pingback: Krzyż Kosmiczny 28 sierpień | Las Astras

  4. Dawid56 pisze:

    A teraz lepiej?

  5. Livia Ether pisze:

    Dawidzie czy ten ostatni piktogram jest naprawdę z dzisiaj tj. z 02.08.2013 bo jeśli tak to niesamowite! Pisłam dzisiaj u siebie, że ujrzałam tej nocy pewien Kryształ, przypominający wzór i on był bardzo podobny do tego piktogramu…….

  6. Dawid56 pisze:

    Przepraszam rzeczywiście się pomyliłem, ten ostatni „różowy” piktogram też powstał 1.08.2013, ale jak to fajnie napisałas i tak jest to niesamowite.

  7. JESTEM pisze:

    „Krzyż z 31.09.2013”?
    Porównajcie:

    i ten

    celtycki kalendarz 13. Księżyców z „kosmiczną szczeliną”…

  8. margo0307 pisze:

    Czy ktoś wie może co spadło na Ziemię w Norfolk, Virginia ?
    Piszą o jakimś balonie meteorologicznym… Ale czy z tego powodu ewakuowano by całą dzielnicę miasta ?
    http://www.adguk-blog.com/2013/08/mystery-object-falls-from-sky-area.html

  9. Dawid56 pisze:

    A może to tak jak w przypowieści o uchu igielnym.Jezeli jesteś obwieszony dobrami doczesnymi, to się w nim nie zmieścisz, albo jeśli jestes ubrany w jakies tam kożuchy to zapewne też nie.

  10. mały budda pisze:

    Witam serdecznie.
    Położyłem się spać w pozycji Witruwiusza Leonarda da Vinci.
    Umysł wypełniony światłem.
    Czakrę serca ,mi od wewnątrz rozrywało.
    Przypomniałem sobie prezent od Ktoś i pomogło.
    Zastanawiałem się, gdyż na lotosie duszy po chwili palce się otwarły.
    Odnośnie tych znaków wewnętrzne światło dało mi informacje.
    Dwa trójkąty złączone podstawą i na dole przy wierzchołku mała ledwo widoczna gwiazdka na niebie.
    Mała gwiazdka to kierunek lub drogowskaz.

    Krzyż 1.08.2013r.
    Cztery elementy żywiołów na zewnątrz i piąty element żywiołu w środku.
    To jest Czakra Serca i promień rozchodzenia się energii.
    Energia rozchodzi się w pionie i poziomie.
    Krzyż 2.08.2013r.
    Cztery elementy żywiołów na zewnątrz i piąty element żywiołu w środku.
    To jest Czakra Serca i promień rozchodzenia się energii.
    Wygląda mi na Lotos Serduszka.
    Dobre znaki. Wszystko dobrze poszło jest w porządku. Tak mi serce powiedziało.
    Pozdrawiam światłem zmieniającego się, życia.

    • Ktoś pisze:

      „Umysł wypełniony światłem.
      Czakrę serca ,mi od wewnątrz rozrywało.
      Przypomniałem sobie prezent od Ktoś i pomogło.”

      – ha, ha, ha.
      Oświecenie od Ktosia. 100% skuteczność, dożywotnia gwarancja.
      Zero nieporządanych efektów ubocznych.
      Niech spadają na Madagaskar te wszystkie pacykarze NWO
      od nasiadówek z energiami którzy watpią w jej prawdziwość. ;p

      A teraz na poważnie.
      Tez mi ten piktogram wygląda na czakre serca.

      Dziś widziałem chmure na niebie. Taką z serii dziwnych.
      Wyglądała jak łabędź z origami. Ogromny, majestatyczny,
      samodzielnie na niebie królujący. I skojarzenie z pewną
      słowiańską boginią manifestującą w ten sposób swoją obecność.

  11. mały budda pisze:

    Miałem wrażenie wewnętrznie, iż moje serduszko bije w rytm serduszka słoneczka. Czuję wewnętrznie, iż jestem połączony energetycznie z słońcem.
    Jeśli się nie mylę to energia na ziemi bardzo a bardzo szybko rośnie.

    Ten pociąg, który wypadł z torów.
    To jest znak w postaci Ostrzeżenia.
    Ktoś wie, iż religie muszą upaść.
    Jak zwykle oszuści fanatycy religijni do mroku owce ciągną.
    Jakby nie było będzie kara dla ludzi wiary religijnej.
    Może fakt, iż w medytacji jakiś czas temu miałem wizję ludzie serca ,po mojej lewej stronie a ludzie wiary religijnej po prawej. Z tym , że ludzie wiary religijnej zapadli się pod ziemię. Jakby ziemia się otwarła aby pogrzebać oszustów i religie. Głównie ludzie, którzy w tym uczestniczyli kapłani i ofiary czyli wierzący zapadli się pod ziemię.

    • Ktoś pisze:

      Zapomniałem zapytać, umiesz się posługiwać Mieczem Dharmy?

      • mały budda pisze:

        Zauważyłem ostatnio, iż mam wpływ na pogodę.
        Chciałem burzę z mega błyskami. Więc pojawiła się, burza jaką chciałem mieć.
        W trakcie tej burzy przyszły mi myśli na temat Kryszny, który miał laskę lub jakieś urządzenie do władania żywiołami.
        Lecz podobne, ja tej laski nie potrzebuje.
        Mam w sobie żywioły. Jak na razie próbuje i widzę jakby byłbym żywiołami.
        Gdyby miał być szczery to od kilku lat rozrabiam. Polubiłem żywioł ognia.
        Jestem zodiakalnym Bykiem. Tak jak napisałeś na temat obrazu Leonarda da Vinci. Byczek który rozrabia.
        Co by nie było to mam wpływ na zmiany na ziemi.

  12. andrzejp pisze:

    Oczywiście, że Przedstawiciele obcych cywilizacji nie znają astrologii.

  13. Dawid56 pisze:

    A mnie sie „zdarzylo” zupełnie coś zupełnie odwrotnego.Postanowiłem pójść dzisiaj na plażę jednak pogoda na Wybrzeżu Gdańskim nie wskazywała na to że będzie sie „nadawać” na plażę.Dzień rozpocząłem od obserwcji srony łowców burz i patrzę, że na zachodniej grancy Polski ok 6.00 trwają wyładowania po wyładowaniu.Co z tą plażą? jeszcze mam nadzieję, ale z niepokojem patrzę jak burze przesuwają się na wschód.Wkrótce ogarnęły całe Wybrzeże Zachodnie aż prawie po Łebę i nagle zaczęły wędrować na północ.Ucieszyłem się, ale niebo cały czas było zachmurzone.Wczasie drogi na plażę obserwowałem jak wszyscy z tej plaży uciekają. Ja nie zraziłem sie tym, bo miałem wytyczony cel.Poszedłem sie kąpać i….oczom nie wierzyłem nagle ni stąd ni z owąd niebo zaczęło sie przejaśniać i miałem 1,5 godziny prawie bezchmurnej pogody.Jak schodziłem z plaży powoli ponownie zaczęło sie chmurzyć.

  14. gitara pisze:

    Pierwszy diagram kojarzy się z przebiegunowaniem Ziemi i jest ostrzeżeniem wskazującym kierunek i ewentualną datę. Wiele proroctw z ubiegłego wieku w tym Rasputina podaje datę między 23 sierpnia, a końcem października br.

  15. Pingback: Piktogram zbożowy z 1 sierpnia 2013 i kryształowa wizja | My journeys between worlds..

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.