28 października 2023 był koniec Świata…..

28 października 2023 był koniec Świata, teraz może być już tylko lepiej, ja to Wiem. Po prostu wychodzimy z dołka. To nowa nadzieja i nie chodzi tutaj do końca o politykę!!! 21 stycznia około godziny 1.00 czasu Greenwich Pluton  prawie definitywnie( bez dwóch jesiennych miesięcy)) na okres około 20 lat ( do około 2044 roku) „wchodzi” do fazy Wodnika. W czasie tego ingresu dodatkowo występuje bardzo ścisła koniunkcja Plutona z Słońcem, co może oznaczać głębokie zmiany zmiany i jeszcze raz zmiany, zmiany dosłownie wszędzie. Jak Świat będzie wyglądał w roku 2024 ? Po prostu fajnie. Dość negatywnych przepowiedni , inwazji obcych zlodowaceń rozpadów wirów polarnych. Zastanawiam się po co negatywnie kreować przyszłość? Jeśli zaczniesz ją sobie wyobrażać czarno , to czarna będzie .Jeśli będziesz sobie wyobrażać przejęcie władzy na Świecie przez AI, to zapewne tak się stanie… Ale czy będziesz wówczas szczęśliwy? Odpowiedz sobie na to pytanie… 

Moja znajoma kiedyś zanegowała wyjątkowość utworu Stana Borysa „Co raz to z Ciebie jako z drzazgi smolnej”

Nie mogłem tego długo zrozumieć dlaczego? Przecież to taka wspaniała muzyka i wspaniały tekst. Dosłownie przejmujący do głębi- jest jednak jeden szkopuł – mało w nim życia , radości z cieszenia się życiem to  przeciwieństwo Wonderful World i jeszcze większe przeciwieństwo „Love is all around” grupy Wet, wet, wet , utworu z niezapomnianej komedii „Cztery wesela i pogrzeb”.

Miłość jest zdecydowanie lepsza niż Końce świata…

Ten wpis został opublikowany w kategorii ., Pozytywna przyszłość. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

22 odpowiedzi na „28 października 2023 był koniec Świata…..

  1. Dawid567 pisze:

    Gdy patrzę w przyszłość , to nie chcę jej już przewidywać ,jak czyniłem do tej pory. Patrzenie w przyszłość musi być odpowiedzialne. W zeszłym roku stwierdziłem: za dużo rzeczy zaczyna się sprawdzać i nie była to pozytywna przyszłość. Wtedy powiedziałem dość. Warto żyć mimo wielu przeciwności losu .Jest wielu ludzi którym warto pomóc i jest wielu ludzi którzy potrzebują pomocy w tym zwariowanym świecie

    • Mezamir pisze:

      Witam witam 🙂 i od razu się tak spytam ;D czy mieszkasz Dawidzie w Warszawie lub masz kogoś w pobliżu parku nad Balatonem?

      W marcu muszę odwiedzić stolicę i spędzić tam trzy dni a na hotel mnie nie stać i coś czuję że będę nocował na dworcu…

  2. Dawid567 pisze:

    Mam kolejną dobrą wiadomość:
    Miłość jeszcze istnieje, istnieje sex a wizja przyszłości z Roku 1984 Orwella się nie zmaterializowała. Tylko niektóre elementy tej wizji w roku 2024 są zauważalne..

  3. Pietaszka pisze:

    Trudno napisać jaka będzie przyszłość. Wygląda na to ze jeśli człowiek nie zatrzyma się w swym szaleństwie cyfrowo technicznym cywilizacja może ulec samozagladzie.

    Nie widzę kolejnych dat jednak obserwuje jak według mnie rozwija się świadomość ludzka na planecie Ziemia.

    Np przeglądając mapy offline do pobrania na smartfona zauważyłam pewna zależność infekcji jak by się zdawało nowotworem złośliwym tzw bitumiczna asfaltową martwica.

    Wygląda na to ze Australia oraz Ameryka Południowa jest najmniej zainfekowana tym jak by na to nie patrzeć nowotworem.

    Kolejna data w moim notatniku jest rok 2028 jednak tylko w rękach samego Boga przez duże B jest znalezienie rozwiązania problemów tej planety

    Trudno w czasach obecnych będzie (Tak jak Chce) cofnąć ludzi do Krosna tkackiego. Ręcznego prania ubrań oraz zaprzęgu np z Koniem.

    Powietrze latem w pobliżu ruchliwej drogi powiatowej w Lesie jest tak zanieczyszczone ze mokra koszulka gromadzi te zanieczyszczenia i pyły i po wyplukaniu recznym w misce do prania woda robi się brudna i metna od zgromadzonych zanieczyszczeń.

    Być może wizję mistyczne o jadowitym wężu pozerajacym własny ogon są obrazami rzeczywistymi tej ziemskiej krainy.

    Zdaje się że trochę wcześniej słuchałam wyjątkowo ciężkiej muzyki elektronicznej która była prawdziwymi torturami dla świadomości szczególnie na diablich słuchawkach wkładanych do uszu.

    Jednak ostatnio przypomniałam sobie nawet fajna piosenkę z przesłaniem na czasie jeśli ktoś zna język angielski lub strona tekstowo nie jest obca

    • Mezamir pisze:

      Bardzo łatwo jest przewidzieć przyszłość,wystarczy przyjrzeć się społeczeństwu i nie potrzeba nam mocy siddhi,wystarczą moce socjologii.

      Przyszłość orłelowska to fikcja literacka(hura!!),bo to co nas czeka jest znacznie gorsze(..ojej).

      • Dawid56 pisze:

        Witaj Mezamirze ,chciałbym abyś nie miał racji, nie mieszkam w Warszawie ani w jej okolicy.

        • Mezamir pisze:

          Misja Dworzec w takim razie,pięknie

          ale czego się nie robi by porozmawiać w 4 oczy z Lamą.

          Też chciałbym nie mieć racji ale myślenie życzeniowe nie działa niestety,natomiast to co działa to propaganda i manipulacja której społeczeństwo ulega jak zawsze,nic się nie zmieniło od czasów średniowiecza,nadal mamy ciemne wieki tylko w oprawie cyber.

          Szatan się zużył,terroryści też,przyszła kolej na wirusy i wojny a już niebawem kosmici,każda epoka ma swojego diabła i swoje zlęknione stado oraz pasterza/eksperta który posiada lekarstwo więc się nie lękajcie tylko róbcie co pan każe(i tak od lat,ex mortem usrandum a są i tacy w stadzie którym się piąte wymiary marzą,w trzecim rady nie dają ale w piątym są mistrzami)

        • Mezamir pisze:

          Pytanie,da się zrobić coś takiego jak kosmogram urodzeniowy ale nie dla daty urodzenia tylko dla wybranej daty w przyszłości dla danej osoby?

          • Dawid567 pisze:

            Tak,

            Można sporządzić tzw.kosmogram wektorowy z daną chwilą w przyszłości dla tej osoby, można również policzyć progresję dla danej chwili dla tej osoby 🙂

          • Mezamir pisze:

            Hm,a potrafisz takie coś zrobić?Są do tego jakieś programy online?
            Wydaje się że sprawdzenie w ten sposób podróży i jej przebiegu nie jest trudne ale np kwestie różnych duchowych bytów które zamieszkały w naszym domu,przykładowo jaką grupę istot duchowych reprezentują,jaki jest ich charakter,w jaki sposób zostały przez nas sprowokowane i dlaczego się gniewają oraz jak się z nimi pogodzić,tego typu rzeczy z kosmogramu chyba nie bardzo wyjdą?
            Rodzina mi się powiększyła znacznie o 7 dodatkowych członków którzy nie mają powłoki cielesnej jak ja i w dodatku nigdy ludźmi nie byli/były…tzn nie licząc ducha babci i pradziadka ale oni byli tutaj zawsze…aczkolwiek też nie są zbytnio zadowoleni.

          • Dawid56 pisze:

            To wyższa szkoła jazdy, bo istoty bezcielesne nie są z tego świata, gdybyś jednak znał datę z godziną tego wydarzenia to można by było taki wektor zrobić.

          • Mezamir pisze:

            No tak ale nie chodzi o kosmogram dla duchów tylko dla mnie 🙂 nie da się na podstawie kosmogramu dla nas,określić z jakimi duchami mamy związek karmiczny?

            Podróż ma się odbyć w dniu 22 marca,godzina spotkania z lamą od 18 do 21

            pobyt do 24 marca na terenie Warszawy/Saska Kępa,kolejne spotkania(23 i 24 marca) od 10:00 do 18:00

          • Dawid56 pisze:

            Nie stoi nic na przeszkodzie aby sporządzić kosmogram wektorowy dla Ciebie na godzinę spotkania z lamą czyli 22 marzec 2024 godzina 18.00 Warszawa.

          • Dawid56 pisze:

            Zalecałbym dużą ostrożność w zbiorowej medytacji w dniu 24.03.2024 już od 10.00 do końca dnia.

          • Mezamir pisze:

            Bardzo tajemniczo to zabrzmiało bo w zasadzie na czym polega ostrożność w czasie medytacji/relaksu?Medytujemy w ciszy i spokoju w bezpiecznym,zamkniętym miejscu,chodzi o ostrożność względem innych ludzi,lamy czy jakiś bytów?

            Należy założyć np naszyjnik z czarnego turmalinu lub onyksu itp?

            Jakieś moje dane są potrzebne?Publicznie wolałbym ich nie wrzucać w komentarzach

          • Dawid56 pisze:

            Mezamir, tu chodzi o dzień 24 marca. Mamy wtedy do czynienia z opozycją Neptuna do Księżyca.

            Ten aspekt może powodować łatwość tzw. zmieszania podświadomości.

            W czasie medytacji mamy do czynienia często z dostępem do podświadomości różnych energii, czasami nie do końca sprzyjającym medytującym.

          • Mezamir pisze:

            Ciekawe,zwłaszcza że mniszka z klasztoru zrobiła dla mnie rozkład MO (taka tybetańska metoda astrologiczno-wróżbiarska) i też jej wyszło że istnieje dla mnie jakieś niebezpieczeństwo ale że można je zniwelować rytualnym obmywaniem się i recytacją mantry Padmasambawy…a to już daje do myślenia skoro dwa niezależne wyniki mówią o tym samym…to dać Ci moje dane urodzeniowe Dawidzie?

            Ja się na „kosmogramatyce” 😉 nie znam ale Ty mógłbyś coś ciekawego zauważyć,mam na myśli wszelkie brudy i negatywności związane z dniem moich urodzin.

            Ja generalnie nie mam z tym problemu że ktoś mi grzebie w podświadomości lub nieświadomości.Ostatnio nawet chciałem namówić „koleżankę” na czytanie kronik akaszy,w sumie sama mi zaproponowała więc się zgodziłem ale…gdy zaczęła czytać to się przeraziła 😀 a ja nie wiem czemu i nie mogę jej namówić żeby dokończyła odczyt i przede wszystkim powiedziała co tam znalazła xD

            W sumie to i tak w kosmogramie tego nie będzie no ale miałem na myśli to że niektórzy ludzie nie akceptują swojego cienia i wypierają go,ja przeciwnie,można ze mnie najgorsze szambo wyciągnąć 😀 i pewnie dlatego koleżanka nie chce mi powiedzieć co i jak,bo się obawia że się obrażę albo coś 🙂 gdy usłyszę jakieś niemiłe rzeczy albo jakieś strasznie mroczne …a ta wiedza bardzo by mi się przydała w rozmowie z lamą żeby wiedział jakich udzielić inicjacji ,do jakich praktyk,czyli z czym powinienem pracować i co oczyszczać.

  4. Dawid567 pisze:

    Poprosiłem chat GPT o przetłumaczenie tekstu tej piosenki( poetycko) .Pierwsza próba tego tłumaczenia była „nie bardzo” a druga:

    Niebo dziś tuż, czuję bliskość
    Dźwięki w moich uszach, nie wierzę w to, co mówisz
    Echa tego, co lękam się słyszeć
    Kośćmi skręcasz, aż trzaskają, krzyczę, lecz nikt nie słyszy

    Mówisz, że jestem znajomy, zimny w dotyku
    Odeszłaś, odwracasz się i znika
    Czuję jak niebo, jak niebo
    Czuję jak niebo, jak niebo

    Patrz, jak planowaliśmy, dla smutnych oczu
    Łzy miały wybrukować naszą drogę
    Walczyłem z gorączką, jak to wiedziałem
    Włosy powróciły do szarości, studiuję twarz, ale obraz znika

    Za blisko, zbyt blisko, niebo teraz jakby obce
    Harmonia, którą pamiętamy, zwiędła i stała się goryczą
    Czuję jak niebo, jak niebo
    Czuję jak niebo, jak niebo

    Chciałeś to, co miałem do dania
    Zobacz mnie, czuję, zobacz mnie, żyję
    Czuję jak niebo, jak niebo
    Czuję jak niebo, jak niebo

    Niebo tuż, jakby na wyciągnięcie ręki
    Odczuwam to we wszystkim, wiatr niesie w sobie te dźwięki
    Nawet słowa nie potrafią wyrazić, jak się czuję
    Przenikają moje zmysły, odczucia rosną

    Zapisane w wietrze, wszędzie, gdzie idę
    Jeśli naprawdę mnie kochasz, pokaż to
    Wiesz, że cię kocham, zawsze będę
    Nie ma początku, nie będzie końca
    Bo na mojej miłości możesz polegać

  5. dariamade pisze:

    widzę, że wróciła możliwość komentowania 🙌 ciekawe czasy przed nami, bardzo niepewne i trudne…

  6. Dawid56 pisze:

    Dokładnie tak Dario , zastanawiam się czy nie zostały przypadkiem zaprogramowane przez siły niekoniecznie przyjazne ludziom…

    The Eoconomist prezentuje bądź co bądź ciekawą okładkę na 2024 rok

    https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.economist.com%2Fthe-world-ahead%2F2023%2F11%2F16%2Fintroducing-the-world-ahead-2024&psig=AOvVaw3WZWlItL1MmnzaS9NFIGBU&ust=1710965425104000&source=images&cd=vfe&opi=89978449&ved=0CBIQjRxqFwoTCNjA-IeRgYUDFQAAAAAdAAAAABAE

  7. dariamade pisze:

    Dawidzie jak widzisz ten rok pod kątem numerologicznym?

    Jednak ciągle mam nadzieję, że wahadło w końcu odbije w drugą stronę, ale nie tylko w kierunku zła…

  8. Dawid56 pisze:

    Dario, musimy jeszcze poczekać …

    Ten rok nazywa się „sprawdzam”

    2024 to:

    8 kojarzona z Saturnem lub ze Skorpionem

    8 to też obrócony o 90 stopni symbol nieskończoności….

    8 to klepsydra czasu gdzie w środku jesteśmy my, to po prostu punkt zwrotny..

    Oba te typy energii są bardzo trudne..

    Ciekawe bo faktycznie rok 2024 rozpoczyna się astrologicznie prawie w tym samym momencie, kiedy zadałaś to pytanie…

    Moim zdaniem wydatne polepszenie zaznaczy się w roku 2025 , na wielkim latawcu i w roku „9”

    Ten wielki latawiec oparty na zewnętrznych planetach Uran, Neptun koniunkcja Saturn i Pluton zdarza się niezwykle rzadko. Około raz na 500 lat

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.