Jesus Christ Superstar -1970-1973

Współczesne dla lat 70-tych ubiegłego stulecia ukazanie męki Jezusa Chrystusa. Rockopera “Jesus Christ Superstar” powstała w tym samym okresie jak musical “Hair” i była swoistego rodzaju protestem przeciw wojnie w Wietnamie.Niestety napisy w j.hiszpańskim.

Opublikowano ., Człowiek, OSTRZEŻENIE | 9 komentarzy

Dusza ludzka= ciało astralne czy astralno-mentalne (artykuł dyskusyjny)

Zgodnie z pewną koncepcją Człowiek posiada cztery ciała- Ciało fizyczne, ciało astralne, ciało mentalne, i ciało przyczynowe. Natomiast jednym z najważniejszych pytań, które nurtuje Ludzkość od tysięcy lata jest :Co to jest Dusza ? Można przypuszczać że dusza ludzka mogłaby być ciałem astralno-mentalnym. Miała by ona cechy nieśmiertelności(niezniszczalności energii) i była pozbawiona płci i kształtu. Mogłaby przyjmować jednak dowolny kształt. Tworzona by była jako matryca gwiezdna w momencie urodzin, byłaby również połączona za pomocą ciała przyczynoego z tzw. Nadduszą czyli swoistego rodzaju monadą .W wielu powieściach czy filmach Wymieniany jest też oprócz Duszy Duch. Wielu z nas zapewne zadaje sobie pytanie kim, albo czym jest ten Duch? Wygląda na to, że jest to po prostu ciało astralno-mentalne. Ciało astralno-mentalne może mieć tzw różny kolor w zależności od stopnia rozwoju. Jednocześnie wygląda na to że reinkarnuje się naddusza połączona ciałem przyczynowym z poszczególnymi duszami( żywotami). Tak do końca nie jest wiadome, kiedy następuje wcielenie duszy w ciało człowieka, wiadomo jednak że w momencie porodu następuje dokonanie zapisu gwiezdnego momentu urodzin. Zapis ten jest modyfikowany w ciągu całego życia. Na podstawie zgromadzonych przeżyć. Dusza( ciało astralno-mentalne) ewoluuje w kierunku światła lub ciemności. Przy czym światło to nie jest rozumiane jako światło słoneczne. W zasadzie nie ma znaczenia czy dziecko jest poczęte w sposób naturalny czy było poczęte za pomocą metody In vitro. W obu tych przypadkach dziecko będzie powiązane przyczynowo ze swoja naduszą. Bardziej skomplikowane wydaje się poczęcie metodą klonowania. W tym przypadku nie ma połączenia plemnika z komórka jajową natomiast występuje zastąpienie jądra komórki jajowej jądrem osobnika klonowanego i nie jest to komórka płciowa. Prawdopodobnie i w tym wypadku klon zyskuje Duszę ( swoją matrycę astralno-mentalną ) w momencie narodzin i może być uważany za pełnoprawnego Człowieka posiadającego Duszę. Istnieje jednak zupełnie inna koncepcja, jeśli chodzi o duszę. Zgodnie z tą koncepcją dusza nieodzownie związana jest z życiem. W tym wypadku można powiedzieć, że zaledwie poczęte Życie posiada już Duszę. Wówczas matryca urodzenia byłaby tylko owym ciałem mentalnym, które w kolejnym procesie doskonalenia zyskuje i rozwija Dusza.

Opublikowano ., Rozwój duchowy, Świadomość | 12 komentarzy

Kwiecień 2014-To nie jest dobry czas dla Ziemi. Pluton cały miesiąc w okolicy 13 st 34 minut Koziorożca- Wielki Krzyż kosmiczny cz.2

Na wielu blogach i w audycjach pojawiły się informacje, że cały czas spływają dobre energie. Niestety zaprzecza temu wzrastająca ilość trzęsień Ziemi o sile 6 stopni w skali Richtera i wrastające z każdą chwilą niebezpieczeństwo erupcji superwulkanu w Yellowstone w stanie Wyoming w USA http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/kolejne-silne-trzesienie-ziemi-w-poblizu-yellowstone Zaprzecza temu chociażby wykrycie ogromnej luki w systemach informatycznych pozwalających na wykradzenie pinów i haseł ( programu Open Soft) .Zaprzecza też wzrastające dosłownie z każdym dniem niebezpieczeńtwo wybuchu wojny w Europie na dużą skalę.
Bardzo ciekawie wygląda porównanie numerologiczne dwóch Krzyży Kosmicznych tego z 11.08.1999 i tego z 22.04.2014 ( 22 to 11×2, a 8 to z kolei 4×2 ,1999 to po redukcji „28” a 2014 „7”.Krzyż z 1999 był Krzyżem w znakach stałych, w tym czasie Władimir Putin doszedł do władzy, a obecnie mamy Krzyż w znakach Kardynalnych znacznie bardziej niebezpieczny od tego 1999 roku
Poniższa informacja powinna być bardzo ważna dla osób urodzonych w dniach:
3-4 kwietnia, 5-6 lipca, 6-7 października, 4-5 stycznia. Wszystkie te osoby przez cały kwiecień będą doznawały tranzytu Plutona ( koniunkcji, kwadratury, opozycji) do swego Słońca urodzeniowego. Może to się objawić w sposób harmonijny (ewentualnie przy koniunkcji albo opozycji) i nieharmonijny przy kwadraturze.
Energie aspektu koniunkcji będą intensyfikować przeżycia .Kwadratura może spowodować ujawnienie ukrytych aspektów osobowości albo ukrytych celów. Podobnie będzie działał aspekt Pluton opozycja Słońce. W dniach już praktycznie od 15.04.2014 – tzw red blood moon do końca kwietnia 2014 będziemy mieli do czynienia z manifestującymi się energiami Krzyża Kosmicznego. Zachodzą tu następujące aspekty:
1.Mars kwadratura Jowisz i Mars kwadratura Pluton oraz Mars opozycja Uran
2.Jowisz opozycja Pluton i Jowisz kwadratura Uran
3.Uran kwadratura Pluton
Mars kwadratura Jowisz może oznaczać to że dynamika ewentualnych przyszłych wydarzeń może być ogromna, Mars kwadratura Pluton może oznaczać przemoc, a Mars opozycja Uran nieprzewidywalność. działań a Uran Jowisz kwadratura Uran ich ekstremalność i niepohamowany wzrost
4.Uran kwadratura Pluton to ekstremizm i terroryzm i niekontrolowane użycie energii atomowej. Dodatkowo tak się „dziwnie składa, .że Jowisz znajduje się w tym krzyżu prawie na tej samej długości ekliptycznej co Syriusz. W pobliżu Marsa znajdują się planetoidy Ceres i Westa, a planetoida Juno w pobliżu Urana.
Krzyż kosmiczny3

Opublikowano ., Kosmos, Matrix, planety i komety | 15 komentarzy

Historia upadku Lucyfera zapisana w gwiazdach

Dawno, dawno temu za czasów Złotego Wieku, kiedy Ludzkość dożywała 1000 lat, kiedy oś ziemska była usytuowana niemal pionowo i nie było pór roku, znakiem Koziorożca rządziło Słonce i było on usytuowane w koronie Zodiaku. Wtedy też fazą Raka rządził Księżyc, a w zasadzie Ziemia. Kiedy miała miejsce pełnia, Słońce było usytuowane na przeciwko Księżyca i była harmonia pomiędzy ogniem a wodą .Był to też porządek tzw. Wcześniejszego Nieba. Człowiek osiągnął wtedy najwyższą Świadomość, a jego wnętrze(dusza) stanowiło harmonię z jego umysłem. Ale niestety Lucyfer przekroczył swoje kompetencje i zapragnął być równy Najwyższemu, przecież jako Słońce rządził fazą Koziorożca, w której spływa największe Światło, zapragnął jednak jeszcze większej władzy. Wtedy Jedyny sprawił ze w wyniku jakiegoś kataklizmu planetarnego skończył się Złoty Wiek, a długość życia ludzkiego została skrócona do 70 lat, został wymazana pamięć genetyczna Słonce zostało strącone z pozycji koziorożca do pozycji Lwa, niejako do piekła egoizmu, do piekła własnego Ja. Na straży systemu stanął Saturn – planeta z ograniczeniami- rozpoczął istnienia. Ludzkość począwszy od XVIII wieku ponownie przekracza zewnętrzne bariery Kosmosu, czego symbolem było odkrycie Urana (elektryczność) i Neptuna (magnetyzm). Tajemnice Duszy ludzkiej zostały jednak nieodgadnione i nie udaje się cały czas wyzwolenie z okowów własnego egoizmu. Tylko powrót d sytuacji kiedy Słonce będzie ponownie władcą Koziorożca możliwe jest pokonanie bariery śmierci, tylko aby to się dokonało każdy Człowiek musi odnaleźć w sobie Miłości promieniować tą Miłością na zewnątrz siebie.

Opublikowano planety i komety, Rozwój duchowy | 101 komentarzy

3.04.2014 Zlot sympatyków NTV- Pan Józef Kurowski

Kto raz posłucha Pana Józefa Kurowskiego uwierzy w moc Boga, Jezusa Chrystusa i Ducha Świętego.Jak Pan Józef się fajnie modli i sympatycznie modli :) .Modli się zgodnie z zasadami ezoteryki i jemu się po prostu dzieje!. Jego nie ima się żadne Zło.Jego przyjacielem był nie kto inny jak nestor polskiej psychotroniki Lech Emfazy Stefański
Zapraszam na spotkanie z Panem Józkiem Kurowskim – naprawdę niezwykłym Człowiekiem

źródło :

http://niezaleznatelewizja.pl/2014/04/oblicza-duchowosci-3-04-2014/

Opublikowano Ezoteryka, Istota Ludzka, Rozwój duchowy | 79 komentarzy

Listy do i od Nnki cz. 2

Dzisiaj druga część korespondencji pomiędzy Jola a mną. Minęły już 2 lata od tych zapisów. Pewne sprawy się wyjaśniły, a pewne pozostają cały czas aktualne jak fraktalna teoria czasu, hiperprzestrzeń, aspekty polityczne , możliwość wybuch konfliktu nuklearnego. Jedno jest jednak pewne: do dnia dzisiejszego pozytywna zmiana wzorca jeszcze nie nastąpiła :(
.
15 marca 2012 12.28

To wiem, ale to pojawiło się dopiero po katastrofie planety a wracamy do wzorca sprzed.. Stąd w przepowiedniach mowa o tym, ze Ziemia będzie obracać się w przeciwnym kierunku… TAK JAK W PIERWOTNYM PORZĄDKU.

15 marca 13.28

Trudno się patrzy na te sprawy odcinając przeszłość. Widzisz 11 tys. lat temu (katastrofa) była przy interwencji Orion. Ale… To była próba naprawienia tego, co wcześniej się stało. Przy czym źle wyliczono cykl (odwrotna polaryzacja Pasa Oriona). Te fakty wychodzą min w pamięci wielu ludzi i samych dowodach w piramidzie. Na szczycie był kryształ. To była próba “wyciągnięcia Ziemi” przy udziale Atlantydy a raczej kapłanów zakończona paskudnym fiaskiem. To, z czym się tak upieram dotyczy pasa T-T Biegun magnetyczny wędrujący obecnie w Rosji jest nie po tej stronie pasa. W latach 80 były prowadzone badania geologiczne tej strefy i znaleziono pierwiastki obcego pochodzenia- dokumenty były publikowane w necie. To powoduje ze biegun magnetyczny dochodzi do pewnego punktu, po czym jest odpychany lub przyciągany przez cos, co jest w Morzu Czarnym. Nie dociera do właściwego miejsca! Ta litera V, która skończy się przed Warszawą, o czym pisałam na blogu .. To ma taki sens ze siły magnetyczne będą tak ogromne, iż popchnie to biegun i to spowoduje rozmagnesowania pasa. Jedyna data, jaka mi się z tym zdarzeniem może kojarzyć to LIPIEC, dlatego ze ma na to wpływ Wenus i cos jeszcze.. Być może, FIladefia wiesz… To co wyszło na jaw, to tylko skutki uboczne, a cel sam w sobie był zupełnie inny. Pomyśl o tym i o Krakowie i o Morzu Czarnym.
23 marca 21.49
To była interpretacja tych liczb w/ Kabały i Bradena, ale ja się na tym nie znam. Natomiast interesująca jest interpretacja Bradena , że człowiek ma w swoim ciele 75% liter Boga J,H,W. Różni go ostatnia litera G symbolizująca Ziemię i Węgiel

Post 16 marzec 2012 8.46
TO JEST KWADRAT – OKNO Majów

16 marzec 8.51 Krzyż
Tu cos jest nie tak nie zgadza mi się. 13.20 to EGIPT! Możesz mi dać więcej info o co chodzi z tym 384 McKenna? Skąd to jest?

16 marca 10.07

Ten układ jest w czerwcu chyba tuz przed albo w czasie Europ.. sorki, że tak piszę, ale nie znam się na astrologii a to zamyka To jakiś układ 6 st. u Nostradamusa chyba to jest karta w karcie więc może być wewnątrz tego kwadratu coś

16 marca 16.34

hm tylko ze to nie tak się liczy… liczy się synów plus Matkę. Matka to nowy Archetyp w tym przypadku JAŻN.
Co do 3 lipca ciekawe

23 marca
Wiesz? Ja NIbiru postrzegam tak: http://nnka.wordpress.com/about-2/#comment-2844 wcześniej dwa komenty tez o tym. Spróbuj na to zekrnąć jak na układ dużo bardziej skomplikowany. Wiesz? Dla nas wszystkich byłoby lepiej gdyby była to taka wersja jak inni mówią.. Ot ciało, które przelatuje .
23 marca

Zjawisku przejścia ma towarzyszyć Wielki Krzyż ze Światłami. Przypuszczam ze te Światła są spoza naszego układu, a miejsca ran są bramami. Jezus sporo info przekazał “przejście przez Serce. To jest układ astronomiczny wskazujący na coś. Ja od siebie wiem tylko ze jest to PRÓZNIA- jakby wejście w hiperprzestrzeń (4 wymiar) . To jest miejsce, które jakbyś postrzegł jako “okno” to widać za nim inne niebo, spoza naszego układu słonecznego. Spójrz jeszcze na coś wydaje mi się bardzo istotnego. I to mnie bardziej niepokoi: http://nnka.wordpress.com…dziala-seneki/

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pią Mar 23, 2012 18:11
Temat: Najpierw to
http://kodczasu.pl/viewtopic.php?p=52269#52269 to z linka kodu wpis. A brałeś pod uwagę ze była wtedy jeszcze jedna planeta, która mogła te parametry zmienić podczas rozpadu? Mam na myśli tą planetce w pasie asteroid

23 marca 18.40
Tak, ale to może właśnie owa Nibiru ją zniszczyła, tak twierdzą Sumerowie w/g Zacharii Sitchina. Może to właśnie na tej planecie(dzisiejszy pas asteroid) zostało po raz pierwszy zasiane życie? Skąd wiesz, czy może pewne podania o długości życia człowieka nie pochodzą właśnie z tej Planety?. Szacując to stosunek długości życia w czasach biblijnych i wczesnych królów Sumeru to 1:10?- Sam nie wiem, to tylko takie rozważania.
Jest taki pisarz- Alan Alford, który twierdzi, że hipotetyczna Atlantyda to właśnie to była ta Planeta, która została rozerwana na strzępy.

nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pią Mar 23, 2012 18:44
Temat: Re: Krzyż ze Światłami
Są opisy np. w Biblii, tylko ludzie nie chcą na to spojrzeć. Poza tym myślę, że Wielki Krzyż ze Światłami to nałożenie dwóch znaków Ziemia w Krzyżu i Słońce w Krzyżu to symbolika z Atlantydy… a potomkowie to odziedziczyli wiec jest mnóstwo domysłów, o co chodzi. Dzisiaj w przekazie Majów wyszła jedna rzecz dla mnie ciekawa… dokładnie chodzi mi o to: http://nnka.wordpress.com…o-konca-swiata/ ” Kalendarz Majów – to najbardziej tajemnicze dziedzictwo. 21 grudnia 2012. to dzień, który zakończy erę wielkiego Jaguara, trwający od pięciu tysięcy lat. To dzień, który zakończy erę Czwartego Słońca i rozpocznie erę Piątego Słońca. Ludzkość czeka na ciężkie czasy, ale era Piątego Słońca, zwana erą Białego Jaguara, przywraca naturalną równowagę na Ziemi i przyczyniają się do odnowienia ludzkości.” tu jest mentlik informacyjny. W komentach wyszła ciekawa rzecz. Wenus ma 5 rogów, mają 5 bogów (każdy róg jednego – to ery buddyjskie) Majowie maja 5 słońc. 14. 07.2012 mamy “7″ Jaguar tak transformuje. Ale musi przejść przez 6; 5+5+5=6. Cyt.” Majowie Jaguara identyfikowali często ze słońcem jako jego towarzysz. Patronował wówczas liczbie cztery. Jednakże w momencie, gdy słońce schodziło do Podziemi, bóg Jaguar przeistaczał się w Boga Jaguara Podziemi i przybierał postać człekokształtną z widocznymi cechami jaguara na twarzy i dłoniach. Wówczas patronował świętej liczbie siedem” Wenus ma 5 rogów, przeistacza się w 7 Zerknij na to mamy tez tam 13! http://nnka.wordpress.com/about-2/#comment-2883
Pisałam już kilkakrotnie- ja się nie znam na tych naukach, ale wiem, o co chodzi jakbym już kiedyś dawno to znała. 5 słonce kończy się w LIPCU potem mamy 4 dzieci boga (kalendarz egipski) to rocznica czegoś związanego z gwiazda Dawida (Egipt? Wyjście Izraela? 3600lat?). Potem wchodzi kalendarz Matki z nowym archetypem JAZN- UMYSŁ jest to aztecki kalendarz. I cały ten proces kończy się 21 12 2012.

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pią Mar 23, 2012 18:55
Temat: Re: Najpierw to
Wiem, ponieważ wiele osób na sesjach regresyjnych pamięta życie na tej planecie. Ta planeta rozpadła się na pół. To była planeta gdzie wcielały się biblijne “upadłe aniołki” inaczej ścieżka Zstępujących inwolucyjna (bogów). To prawda, że zderzenie mogło być na skutek zaburzenia pola przez Kometę dokładnie tak jak opisuje to w Zderzeniach Światów.
23 marca 20.36

Co do liczb to hm?.. W”Kodzie Bibli” Bradena jest napisane,że 1,5,6,5(J,H,W,H) to liczby Boga, a 1,5,6,3(J,H,W,G) liczby człowieka.
Podaje on jeszcze pierwiastki dla J,H,W,H Wodór, Azot, Tlen, a dla Człowieka Wodór, Azot, Tlen i Węgiel składniki 64 kodonów DNA. Ciekawostka też jest to, że wartości tych liczb przyjął na podstawie żydowskiej Kabały, z tą różnicą, że za “jod” przyjął jak dla alefa, czyli 1.Symbol litery “Jod” jest podobny do symbolu “alefa”.Myślę,że przyjął jednak “1″ gdyż symbolizuje ta liczba Wodór, który jest najlżejszy
23 marca 23.36 temat14 lipca

I znowu ta data jest wymieniona tym razem w ostatnim linku Jakuba:
On July 14, 2010 we learned that our sun is passing through an interstellar energy cloud which excites/energizes the sun.

NASA, along with The National Academy of Science and other world renowned scientist are so concerned about this up and coming solar maximum in late 2012, that way back in March 10, 2006 NASA issued a solar storm warning for 2012.

24 marca 22.16 5 rogów Wenus

Witaj!
Już wiem, co to jest pięć rogów Wenus, to pentagram, który Wenus w przybliżeniu zakreśla w ciągu 8 lat. Od pierwszego przejścia Wenus przed Słońcem 8.06.204 Minie do 06.06.2012 2920 dni, co daje średnio cykl Wenus 2920/5= 584 dni a rok słoneczny 2920/8= 365 dni
1 róg 18 stopni Bliźniąt
2 róg 24 stopnie Koziorożca(13.01.2006)-584 dni
3 róg 25 stopni Lwa(18.08.2007)-582 dni
4 róg 7 stopni Barana(27.03.2009)-587 dni
5 róg 5 stopni Skorpiona(29.10.2010)-581 dni
1a róg(powrót) 16 stopni Bliźniąt (06.06.2012)-586 dni
Dokładnie powinny to być następujące “rogi” – trzeba dodać średnio po 216 stopni
1. 18 stopni Bliźniąt
2. 24 stopnie Koziorożca
3. 30 stopni Lwa/0 Panny Punkt Sfinksa
4. 6 stopni Barana
5.12 stopni Skorpiona

Ciekawe też, że 365 dni liczył rok egipski i rok w jednym z kalendarzy Majów
I jeszcze jedna sprawa wszystkie te znaki zodiaku Lew, Baran: Skorpion, Bliźnięta : Koziorożec są wymienione na kartach Nostradamusa kolejno 66,68 i 72

sie asteroid. Ta planeta X wg tej strony Uleszka w cyklu 52 lat ma wpływ na Ziemię 52 letni cykl, (z czym się całkowicie zgadzam http://nnka.wordpress.com…ie-aztekowie/), ale Wenus wchodzi w taki układ gdzie Ziemia jest jakby pośrodku miedzy nią a tym X.
Widzisz jest Prawo Przyciągania, więc ten Ognisty Deszcz Meteorytów w takim przypadku ma dużo większe prawdopodobieństwo uderzenia w naszą planetę. Ale jest tez element drugiego bieguna, czyli odpychanie tego, „co obce” a to wskazuje na Trzęsienia Ziemi w celu uwolnienia tego. Ponieważ ten układ ma wpływ na podnoszenie się płyt tektonicznych w celu tego uwolnienia, bo z mojej takiej osobistej kiedyś tam wizji wynika, ze u nas jest coś, co należy nie do nas a prawdopodobnie jest to pozostałość po tej kolizji. Te przekazy, które się ukazują na Transformacji 2012 oczywiście są pisane przez ludzi dobrze znających historię kolizji i jest tam wskazanie na 29st szerokości geograficznej północnej- wypada na Tybet miejsce gdzie pojawił się dźwięk!. I to, co istotne, KIEDY NASZA PLANETA ZNAJDUJE SIE CENTRALNE MIEDZY WENUS A ASTEROIDAMI X to może być miesiąc sierpień (lew)?
Jest jeszcze jedna rzecz. Saturn kiedyś był uznawany za władcę karmy, ale ezoterycy uważają ze ten Strażnik został “wyrzucony” i “ktoś” inny zajął to miejsce – Wenus? Jest to związane z DRZEWM POZNANIA dobra i zła a więc z losem. Jeśli jest to możliwe sprawdź tę datę położenia Ziemi w największym zagęszczeniu asteroid, czyli jakby centrum tego X
I dam linki abyś mógł sobie popatrzeć na zdjęcia symbolizujące i ten przekaz>
http://salontajemnic.word…-jest-metatron/ ( spójrz na tego z rogami)
Tu są ciekawe porównania w tarocie: http://www.czasduszy.pl/a…0162056956.html ( Devil)
Zobacz transformację Wenus w ilustracjach i drzewo kabalistyczne w tym układzie…

A tu ten przekaz z danymi. Tylko proszę patrz na to logiką, bo to nie ma nic wspólnego z duchowością w pojęciu duszy i Świadomości Duchowej.. to tylko woalka: Wzniesienie Ziemi oznacza trzęsienie Ziemi i uwolnienie tego czegoś. Kiedy? http://krystal28.wordpres…icznego-spustu/

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Nie Mar 25, 2012 23:49
Temat: Re: 5 rogów Wenus-Orion Plejady
17.07.2012 urodziny Izydy

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Nie Mar 25, 2012 23:56
Temat: Re: 5 rogów Wenus-Orion Plejady
oj coś mi się skojarzyło teraz… Izis, krzyż? KLUCZ ANKH

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pon Mar 26, 2012 00:07
Temat: Atlantyda
No cóż Atlantyda wita… Wywodzi się z Atlantydy, skąd po zagładzie kontynentu dotarł do Egiptu. Prawdziwy Krzyż Ankh posiadający olbrzymią moc, definiowany jest jako symbol reprezentujący Fizyczne i Wieczne Życie…. hm Atlantyda w wodzie mówiłeś?… i do tego ma MOC .. no no ciekawe

nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pon Mar 26, 2012 02:23
Temat: Re: Atlantyda
Pallas to jest to, co jest na górze ten na dole klucz jest pęknięty Na Ziemi jest V reszta na Wenus zobacz rys Inany na blogu(.. coś jej się urwało) oj Ozyrys się ucieszy… albo Ziemia rodzić będzie.

Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Pon Mar 26, 2012 00:16
Temat: Re: Atlantyda
Zerknij, jaki symbol ma planetoida Pallas -bardzo podobny do ankh. Ta właśnie planetoida tworzy ten krzyż razem z Uranem Księżycem Marsem i plutonem 17.07.2012
A Izyda to też inaczej Wenus.
Ciekawe, mamy parę Ozyrysa 14.07.2012 i Izydę 17.07.2012

Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Pon Mar 26, 2012 17:50
Temat: Re: Atlantyda
Witaj!
Ciekawe, co piszesz” Ozyrys się ucieszy, a Ziemia będzie rodzic”
Pisałaś już wcześniej, że coś zostało w Ziemi, co nie należy do niej.
Ziemia pęka w tej chwili w wielu miejscach( może to Coś się wyłania)?.Symbol Wenus to Ankh, a symbol Pallas to też Ankh, ale “głowa” krzyża jest rombem. I jeszcze jedno Inana ma część krzyża Ankh, a symbolem Ziemi jest owa brakująca część.
Po trzecie wraca sprawa lata tego roku. Punkt 0 Raka w tych latach położony jest mniej więcej pomiędzy Rigelem( 17 stopni Bliźniąt) w Orionie a Syriuszem (14 stopni Raka)
Jakby to interpolować na daty(roczny obieg Słońca) to wypada to pomiędzy 6.06.2012 (II przejście Wenus przed Słońcem) do około 5.07.2012.
Przyjmuję ten punkt “0″ Raka jako newralgiczny w swoich rozważaniach, gdyż wskazuje na niego najniższe ramię pentagramu Wenus.
Ostatnia sprawa to przesuniecie ok. 14 stopniowe od punktu “0″ Raka koniunkcji Wenus i Słońca z 6.06.2012 (16 stopni Bliźniąt)
Wydaje mi się, że dla Ziemi znak Raka jest najważniejszy, dlatego ze Zodiak powinien być uniwersalny dla całego Układu Słonecznego. Wówczas Ziemia władałaby prawdopodobnie właśnie znakiem Raka. Tak a propos w tym znaku 3 planety miał Michał Nostradamus(Jowisz, Saturn i Mars)
pzdr.Dawid

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pon Mar 26, 2012 18:38
Temat: Re: Atlantyda
mnie jeszcze zastanawia Gwiazda Dawida:” Niektórzy przypuszczają, iż znak ten nie ma nic wspólnego z biblijnym królem Dawidem, lecz jest znacznie starszy. Część badaczy uważa, że chodzi tu o gwiazdę Kijuna (Księga Amosa 5:26), zwaną także gwiazdą Remfana (Dzieje Apostolskie 7:43). Obie nazwy są starożytnymi określeniami planety Saturn, której symbolem była prawdopodobnie sześcioramienna gwiazda. “
Wiesz kiedyś Saturn był uznawany za Strażnika Karmy (los) powinno być jakby odbicie tego (druga 6-ramienna gwiazda) razem to, 12 czyli stara RADA 12 nie wiem czy właśnie o tym nie mówią tabliczki sumeryjskie. I mam wrażenie, że po tej kolizji jakby Wenus(?) utraciła jeden róg. Jest coś takiego, że ta Rada 12 została wykluczona i na to miejsce jest Galaktyczna Rada, 9 czyli tak jakby Wenus z cała ta transformacja ( 4 +5) przejścia decydowała o losie Ziemi. A to znaczy tyle, ze wszystkie naturalne za nas uznawane zjawiska typu trzęsienia, wulkany itd.. nie są naturalne tylko są skutkiem być może tego, co utkwiło w Ziemi podczas katastrofy. Płyty tektoniczne powinny rezonować jak amortyzatory. To coś jakby zaklinowało przepływ, być może chodzi o jądro planety. Ale wiem, że ma to związek z Morzem Czarnym i pasem T-T w Polsce. Planeta powinna przechodzić płynnie z cyklu w cykl a to “coś” funkcjonuje jak blokada. To V z wizji mojej kojarzy mi się z rogiem. 6 rogiem Wenus? Ale nie jestem tego pewna. W słowiańskich wierzeniach występuje tez takie ciało niebieskie, które nazywają Lwią Gwiazdą być może to właśnie to jest partnerem Saturna?
I jeszcze jedno Izis “pokazywał się” na szczycie piramidy ze ściętym stożkiem z kluczem w ręku.

Skrzynka :: Wiadomość

Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Pon Mar 26, 2012 19:05
Temat: Re: Atlantyda
Nie mogłem się u Ciebie tego doszukać czy pas T-T to przypadkiem nie pęknięcie od Północy do Południa-jakaś szczelina w kształcie litery V- powiedzmy od Zatoki Gdańskiej?
Czyli reasumując, rzeczywiście nigdy nie dowiedziono tak do końca, dlaczego Ziemia się trzęsie.

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pon Mar 26, 2012 19:13
Temat: Re: Atlantyda
tu jest jakieś info:
Państwo Izraela rozumiane jako dwanaście pokoleń pozostało zjednoczone pod jedną władzą tylko przez ostatnie 33 lata panowania Dawida i przez 40 lat panowania Salomona, aby następnie rozpaść się na dwa odrębne królestwa za czasów Jeroboama, wkrótce po wstąpieniu na tron syna Salomona, Rehoboama

Wiecej: http://www.eioba.pl/a/1p5…y#ixzz1qF8FyTz8
Wg mnie poszło to tak chodzi o upadek w Materie dusz:
12 na połowę to jest po 6 i to jedno 6 zostało zniszczone (rozdzielone), na tej bazie utworzono kabalistyczne Drzewo Poznania, (które jest duplikatem tamtego i pełni rolę Drzewa Życia, choć tak naprawdę nim nie jest) 12 to było Drzewo Życia to dotyczy systemu planet -układu.
Inaczej to jak Siły Ciemności i Siły Światła. nie umiem tego tak prosto wytłumaczyć, ale chodzi o to, że upadłe dusze stworzyły na wzór pierwotny swój system. Czyli w Siłach Ciemności (Mocy) pojawiła się jasna i ciemna strona, ale jest to ta sama rodzina natomiast PRAWA KARMY przynależą tu nie do Saturna, lecz zostali jakby ustaleni nowi władcy (samozwańcy). To powoduje, że dusze, które się tu wcielają nie mogą się uwolnić z koła karmy. Bo uchwalono (Rada 9) jakby boskie prawa, które nie mają nic wspólnego z PRAWAMI. Na tym oparto cały system tu obowiązujący. na tym bazuje tez “rasa panów” i wszystkie tajne stowarzyszenia.

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pon Mar 26, 2012 19:24
Temat: T-T
Więc może tak. Widzisz ja jestem po tzw. samoistnym regresie z cofnięciem o kilkanaście tys. lat. Wiele rzeczy wiem z tych wizji tylko dla mnie przeszłość przeplata się w przyszłością. I nie zawsze umiem to umiejscowić. Z litera V miałam wizje po prostu widziałam jak Polska się rozjechała, więc zaczęłam szukać, o co chodzi. Trafiłam tak na Strefę T-T, która przebiega od Morza Czarnego aż po wyspy i na badania geologiczne (stąd wiem o obcych pierwiastkach) łącza z tym teraz gaz łupkowy Dodatkowo były w Gdyni robione eksperymenty na miarę Filadelfii. mam to na blogu Wtedy pojawiła się tez Zosia pisała u mnie komentarze ta od kryształowych dysków i co się okazało? ZE ona tez miała takie sny ze się Polska rozjechała! W tych eksperymentach jest używana technologia atlantydzka. zresztą zaraz poszukam linki. W Polsce nie stosowali urządzenia do wytworzenia pola magnetycznego ( myślę ze to właśnie uwarunkowane jest strefą)

Skrzynka:: Wiadomość
Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pon Mar 26, 2012 19:28
Temat: T-T

https://nnka.wordpress.com/2011/12/18/wizja-mara-fakty-wiara/

nnka.wordpress.com/2011/12/18/rozsypane-puzzle/
nnka.wordpress.com/…/informacja-o-tym-pojawila-sie-dopiero-teraz/
nnka.wordpress.com/…/21-12-2012-kod-majow-atlantyda-ta-historia
Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pon Mar 26, 2012 19:32
Temat: tu film
http://nnka.wordpress.com…ia-a-gdanskiem/ i komentarze
Filmik Darka i kometarze. Ta strefa była przed wojna badana przez Niemców.

Skrzynka :: Wiadomość
Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pon Mar 26, 2012 22:54
Temat: Re: T-T
więc tak: Ta litera “V” wiesz ja nie miałam tego na zasadzie skojarzenia. Ja widziałam ziemie powstał głęboki rów jak uskok. To się rozeszło przez Mazury i gdzieś okolice za Koszalinem. miejsce rozejścia od Warszawy. To wyglądało jak ogromne pęknięcie, z którego coś tam wycieka.
A jeśli chodzi o Wenus Oczywiście, że to było dużo wcześniej. Mojżesz to w sumie 3600 lat temu wiec mogło wtedy przechodzić Nibiru, choć dla mnie Nibiru to są pewne procesy towarzyszące czemuś, a nie to coś samo w sobie. Tyle ze cykl 52 letni i ten układ, co teraz powtarza się cyklicznie, więc zjawiska w Egipcie mogły być skutkiem tamtej tragedii. Liniowo tego nie da się zdefiniować, bo były cofnięcia w czasie. Myślę ze jakaś wyjściówką tu jest Słonce Majów i Równik, bo wtedy jest łatwo określić położenie w czasie i przestrzeni (coś jak stały punkt) a wszystko inne jest w ruchu. 52 przejście Wenus w takim cyklu 8 letnim daje 104 Majów (jedno Słońce) a ci liczą już 5 Słonce. Wiesz Biblia jest Księga karmiczną. Koniec świata to początek nowego, który wyłania się chaosu.. czyli po tragedii. Wiem tez ze te boskie dni w Egipcie były dodawane tak jak Słońca (teraz kolej na następnego syna). Był już podobny cykl jak teraz i Ziemia miała wejść na wyższy poziom, ale… no właśnie wtedy zadziałano w piramidach i niestety Ziemia tu została wpadała w jeszcze niższe wibracje. Do tego właśnie przykłada się te 11 tys. lat wstecz i pas Oriona. Z tego, co opisują niektórzy właśnie wtedy strzelił kryształ, który był na szczycie piramidy, ( ale ja tego nie wiem i nie pamiętam). Natomiast pamiętam, ze piramidy stały w wodzie jak w morzu to nie była pustynia… Jeśli miałabym na logikę umiejscowić Wenus to w czasach Arki Noego. Ten ptaszek na 72 karcie Nostradamusa to Drzewo Życia. Ptak jest tego symbolem żyjący ptak! 7 cykl przejścia NIBIRU daje rok Platoński może to właśnie jest znaczenie 7?

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Wto Mar 27, 2012 10:21
Temat: ziemia
to z mojego komentarz” Tu są trzy ścieżki i jedna prawda. Ale Źródło pochodzenia ciała fizycznego wciąż nieznane. I jakieś dziwne przekonanie, że człowiek tu przybył… UFO najchętniej. Niestety nie. Chyba, że w końcu ktoś wysunie hipotezę, że każde ciało niebieskie, planeta, kometa, obiekt to “statek”, który podróżuje po przestworzach i układach a Ziemia nie zrodziła się tutaj tylko tu przybyła razem z Człowiekiem na pokładzie- Droga Mleczną. Wpadła w dziurę, ale to też już wiele osób wie, że teraz trzeba się stąd wygrzebać a to wymaga transformacji Materii. To Słońce, które nas ogrzewa promykami, to nie jest to Słońce, o którym mowa w starożytnej wiedzy, choć wiele grup chce mu nadać taką rangę. Piramidy krzyczą, ale cóż…wzorce tu tak silne, że mało, kto słyszy.”
Dodam tylko ze to Słońce jest Księżycem dla tego układu, z którego “wypadła” Ziemia. I jest bardzo prawdopodobne, że jesteśmy podwójnym układem. Bliźniacza Ziemia pozostała w tym pierwotnym układzie.

Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Wto Mar 27, 2012 20:30
Temat: Re: ziemia
Czyli to nasze Słońce, które mamy ma raczej naturę czasami niszczącą, choć zapewnia nam światło? no tak masz rację, jeśli jest coś takiego jak hiperaktywność?
De facto to ta nasza cywilizacja jest od Słońca uzależniona w taki sposób,że nikt na prawdę nie zdaje sobie sprawy. Wszystko zależy od niego i nasze życie i przemijanie i cykle pór roku i Zodiak.
Tylko przejście przez bramę ( tą, którą się ujawniła 11-13.03.2012 na Słońcu w postaci dziury koronalnej) w tym samym czasie jak wiesz królewska gwiazda Lwa Regulus osiągnęła punkt Sfinksa.
Ale co z tego,że brama się otworzyła, jeśli to dla nas jest niejako ucho igielne, przez które nie da się przejść w naszej gęstości, czyli ciele materialnym?

I jeszcze jedno skojarzenie, które mi przyszło do głowy- obym się mylił-Twój sen z “V” na karcie, 70 Nostadamusa jest symbol Raka i Księżyca( malejącego) jest na tej karcie wyraźnie wyrysowana litera V i trzy Księżyce – oby to nie oznaczało daty w okolicy 14-19 lipca 2012.19 lipca 2012 przypada nów.
P.S.Księżyc na karcie 70 jest narysowany jako malejący

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Wto Mar 27, 2012 23:13
Temat: Re: ziemia
Tym razem nie chodzi o Bramę tylko o Wrota. Brama prowadzi jedynie w astral. Są dwie Bramy, przez które przejść trzeba. W sumie chodzi o przejście w tym okresie czasu przez przestrzenie astralne ( to u Majów była tzw. paszcza Jaguara), czyli TRANSFORMACJA Materii. Materia to coś takiego, w co wciela się dusza coś, do czego można się przywiązać… a wtedy jest niefajnie.- inaczej to materia astralna, na której są zapisy karmiczne. czasem w filmach czy… doświadczeniach można zobaczyć taka sukienkę ducha. Ta suknie to właśnie jest materia określaną jako “szata” w Biblii.- czyścić szaty tzn. transformować wzorce, kody, algorytmy różnie to nazywają.
Odnośnie Ziemi a raczej zdarzeń tutaj przyszła mi jeszcze taka myśl. A jeśli te planetoidy Pallas wpadną w dziurę w Drodze Mlecznej? Wiesz przyjmuje się, że coś tu uderzy, a jeśli nie chodzi o to tylko o ubytek, który zaburzy siły grawitacji? Nasza planeta tu jest nie w swoim jakby systemie jest przyłączona do Drzewa Poznania (strefa Cienia -układ księżycowy) a nie do Drzewa Życia. (system Słońc pokazany u Sumerów) Przejście do tego systemu jest przez Wrota. Rydwan Boga to inaczej kilka planet idące w ciągu w inną Sferę tak obrazowano w Biblii. Nibiru, jeśli już tak bym miała kojarzyć jest przypisana Wężowi, który wchodzi w jakiś układ (galaktykę) i robi zamieszanie lub… jest przewoźnikiem a planety wiezie w “ogonie” (Ozyrys)? , ale jednocześnie jest jak Strażnik. Na ostatnim rysunku Nostradamus pokazuje Drzewo, na które ktoś wkłada Węża.. myślę, że to Nibiru, które zmienia układ… i.
Poza tym te mity o Anunnakich i złocie.. tam nie chodziło o złoto tylko o energie ze słońca, bo tamten system umierał z braku światła. Stad to pobieranie ze Słońca..

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Sro Mar 28, 2012 13:26
Temat: link
Tamten link nie działa tu jest drugi:* Niewiarygodnie * – LINK

cz. 2 http://translate.googleus…5RFVWXbGbs0YMpA
Jakby nie wchodziło to z blogu tu są podane:

http://nnka.wordpress.com…gwiezdna-brama/

Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Czw Mar 29, 2012 22:54
Temat: 67
Zauważ,że 67 to również Mc Kenna, kod, który nie wróży nic dobrego, bo data startowa to 06.08.1945.Używanie tego kodu powoduje zaistnienie matrycy 67 w świadomości ludzkiej i nieświadomości zbiorowej.

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Czw Mar 29, 2012 23:11
Temat: Re: 67
to jest 67 http://nnka.wordpress.com…tatron-i-wenus/
bóg Jaguar przeistaczał się w Boga Jaguara Podziemi i przybierał postać człekokształtną z widocznymi cechami jaguara na twarzy i dłoniach. Wówczas patronował świętej liczbie siedem. 2012 przypisana jest ludzkości karta Transformacja (1+3=4)
Był zaliczany do pięciu bóstw rzucających oszczepem, które wznosiły się na płycie Wenus

Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Sob Mar 31, 2012 22:30
Temat: Titanic
Jest jeszcze kod Titanca, z którym musimy w tym 2012 roku zmierzyć. Trzeba pamiętać o tym, że pewien drugi niezatapialny statek już leży na boku mam na myśli Concordię. Troche to dziwne, bo 100-letnia rocznica wypłynięcia będzie obchodzona bardzo hucznie. Otwiera się coraz więcej muzeów poświęconych Titanicowi. Titanic był określany jako niezatapialny i zderzył się z górą lodową, która jest widoczna zaledwie w 25 %, a za dwa lata cały świat zaczął “tonąć”, gdy zaczęła się I wojna światowa. Co ciekawe w dniu zatonięcia Titanica 15 kwietnia urodził się wielki wódz “nieśmiertelny” Kim Ir Sen.
I jeszcze jedna sprawa tak jak nasza cywilizacja jest związana w jakiś sposób z bogami rzymskimi i greckimi tak Atlantyda była prawdopodobnie związana z Tytanami i Posejdonem.

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Sob Mar 31, 2012 22:56
Temat: Re: Titanic
Jest jeszcze kod Titanca, a Tytanic związany z Atlantydą… to jest KOD Atlantydzki. Dla mnie ciekawy jest klucz Ankh, bo to jest filar, w tym jest przekaz jak w drzewie Dobra i Zła historia ewolucji. Trochę o tym tu: http://nnka.wordpress.com/about-2/#comment-3050

Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 23:02
Temat: Re: web-bot
Wygląda na to,że decyzje już zapadły na temat lipca 2012 “gets completion in July 2012″.Skoro nie zgadzasz się, aby “To” zapieczętować w lipcu 2012 i przesunąć datę zero poza rok 2012, to musimy wejść w paszczę jaguara i się “z Tym “zmierzyć. Zgadzam się z Torba w całej rozciągłości,że przesunięcie daty “zero” byłoby wbrew prawu Karmy-pewnego rodzaju tchórzostwo. Chrystus tez wołał “Ojcze, jeśli możliwe oddal ode mnie ten kielich, Ojcze, jeżeli trzeba, chcę Twoją Wolę wypełnić” Zresztą nie tylko Ty się nie zgadzasz, gdyż chyba nie widzisz sensu odwlekania “Tego” w nieskończoność. Poza tym jak napisał ktoś na Twoim blogu “nie zdążyliśmy”, choć być może niekoniecznie z naszej winy.
P.S. Skojarzyło mi się również,że webot-project może mieć coś wspólnego z teorią “timewave zero” Mc Kenny.

Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 23:16
Temat: Re: Titanic
Inny wzorzec z kolei wystąpił w “Dniu zagłady”, gdzie oboje się uratowali. I tam była Miłość i tu. Oba te wzorce będą istniały równolegle.

Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 23:40
Temat: Re: web-bot
Ja bym tego nie nazwał luką czasową pomiędzy 6.06.2012 a lipcem 2012.Bardziej mi to przypomina głębokie tąpnięcie.

Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 23:48
Temat: Re: web-bot
I znowu masz racje gdyż przy braku rozładowania w 2012 r., colaps w 2013 r. czy 2014 r. mógłby by być jeszcze bardziej totalny. I druga sprawa można by to było przesunąć jeślibyśmy potrafili nakarmić w sensie fizycznym i duchowym całe 7 miliardów i dać im szczęście życia na Ziemi. Chyba jednak nie dalibyśmy rady

Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 23:50
Temat: Re: web-bot
Pamiętasz jak pierwszy raz napisałaś o 14 lipca 2012?

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 21:26
Temat: web-bot
Możesz na to zerknąć?

http://alamongordo.com/pr…gap-prophecies/

nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 22:54
Temat: Re: Titanic
a tu mi przyszła do głowy jeszcze taka rzecz. Titanic to wzorzec miłości a to podlega najsilniejszej transformacji.
Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 23:40
Temat: Re: web-bot
To przesunięcie może mieć tez inny negatywny aspekt. W następnym roku wcale nie są lepsze układy astrologiczne i wszystko by się skumulowało jeszcze bardziej. W sumie z ciekawości można by było to sprawdzić, czy oby to nie z deszczu pod rynnę. Bo przesunięcie może być tylko w skokach jakby wchodziło w cykl kontinuum czasowego. Być może teraz jest większa szansa na wstanie, bo ten wykres kojarzy mi się z upadkiem świadomości (Ducha). Może tez mówić o czymś innym. O braku pewnych wzorców (znanych z historii) na podstawie, których można prognozować. czyli totalnej zmianie, co nie znaczy negatywnej w naszej ocenie obecnie. Plany robimy przed wcieleniem i nic tu nie dzieje się przypadkiem.

nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 22:54
Temat: Re: Titanic
a tu mi przyszła do głowy jeszcze taka rzecz. Titanic to wzorzec miłości a to podlega najsilniejszej transformacji.
Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 23:40
Temat: Re: web-bot
To przesunięcie może mieć tez inny negatywny aspekt. W następnym roku wcale nie są lepsze układy astrologiczne i wszystko by się skumulowało jeszcze bardziej. W sumie z ciekawości można by było to sprawdzić, czy oby to nie z deszczu pod rynnę. Bo przesunięcie może być tylko w skokach jakby wchodziło w cykl kontinuum czasowego. Być może teraz jest większa szansa na wstanie, bo ten wykres kojarzy mi się z upadkiem świadomości (Ducha). Może tez mówić o czymś innym. O braku pewnych wzorców (znanych z historii) na podstawie, których można prognozować. czyli totalnej zmianie, co nie znaczy negatywnej w naszej ocenie obecnie. Plany robimy przed wcieleniem i nic tu nie dzieje się przypadkiem.

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 23:44
Temat: Re: web-bot
ale takie tąpnięcie może powodować upadek. Cos jak utratę pamięci. Mnie zastanawia, czemu większość ludzi skupia się na 21 12.2012 I ta data jest promowana.

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 23:53
Temat: Re: web-bot
tak liczyłam po energii Ozyrysa

nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 12:54
Temat: Wenus
Jak należy rozumieć to, co tu napisano? Cyt.: a ostatnio odkryto, że na przestrzeni ostatnich 16 lat okres obrotu Wenus zmniejszył się o około 6,5 minuty. Może to, co ma wpływ na obroty Wenus, wywiera również podobny wpływ na Ziemię?http://pracownia4.wordpress.com/2012/04/02/tanczmy-planetarnego-twista-do-muzyki-braci-z-heliopolis-cz-2/#more-5358

I jeszcze taka rzecz: wczoraj wspomniałeś o Jezusie i o “dokończeniu w lipcu”.. Te słowa powinny brzmieć DOKONAŁO SIĘ. Myślę, ze to ma związek z Wielkim Krzyżem ze Światłami.
Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 20:37
Temat: Re: Wenus
Witaj!
Chyba pisałem gdzieś już o tym, że musimy z całą wnikliwością obserwować zaćmienie Słońca 20.05.2012.Mam książkę o zaćmieniach i chce sprawdzić czy teoria z 1998 pokrywa się z tym, co będą dzisiaj pisali o tym zaćmieniu ( obszar występowania i czas wystąpienia).Da to odpowiedź czy doba Ziemi i rok słoneczny ( ziemski)się zmienił
Co do Krzyża ze Światłami…rzeczywiście powinienem dodać ostatnie słowa Chrystusa “Dokonało się”
Tak jak napisałem w “Kodzie”, dziś po ostatniej dyskusji, wygląda na to, że być może to nie jest wcale kolaps, a spirala-fraktal czasowy coś w rodzaju czarnej dziury, jakiegoś wiru czasowego, w który wchodzi nasz cały układ Słoneczny
Czterech tak twierdzi Argules, Braden, Mc Kenna, Ian Xen Lunagold..
Co do Krzyża ze Światłami – może to jest jakieś wyjście z “tej czarnej dziury czasowej” coś na zasadzie wejścia w tunel świetlny tak jak to widzą ci, co przeżyli śmierć kliniczną.
I być może nie wszystkim 7000000000 będzie to dane. Dokonają tego Ci o czystym umyśle i czystym sercu.

nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 20:40
Temat: przesunięcie
można przesunąć wydarzenie liniowe, ale fraktalnie i kolaps czasu?
Da się przez transformację i to właśnie się dzieje.

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 21:53
Temat: Re: Wenus
To z chatu zapis:
Andrzej Struski: przejście tak zwanej szczeliny magnetycznej na całym równiku galaktycznym jest takich szczelin 9 jakimś cudem ziemia ominęła poprzedni proces i tu domniemam wpływ pewnego instrumentu, który istniał na planecie a którego artefakty archeologiczne odnaleźliśmy
http://www.andrzejstruski…wiecie-cz2.html Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 23:13
Temat: Re:
Zabawne, bo już połączyłam to i mało tego to ma potwierdzenie w cyklu: http://nnka.wordpress.com…o/#comment-3112 Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 00:07
Temat: Re:
A ja mam dla Ciebie ponownie kod 67 – Współczesną Wieżę Babel w Moskwie-pożar największej budowli cywilnej w Europie, na 67 piętrze. Dodałem słówko cywilnej, gdyż maszty telewizyjne i kominy bywają 400 metrowe.

http://losyziemi.pl/rosja…wer/#more-10647

i tranzyt Wenus przez Plejady jest dzisiaj i jutro

http://science.nasa.gov/s…_venuspleiades/

Tranzyt Wenus przez 7 sióstr

Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 19:17
Temat: 67-grzyb
I ta niepokojąca karta Nostradamusa 67 gdzie jeden z Twoich blogerów dostrzegł grzyb atomowy, a inni pisali o jakimś drugim Słońcu, które powodowało natychmiastową śmierć, to tez może być plazma po wybuchu atomowym a nie koniecznie Nibiru.
Może właśnie to należy “zapieczętować”-możliwość użycia broni atomowej w 2012 roku przeciwko ludzkości?
Myślę, że postawienie tej “pieczęci” jest najważniejsze- i to trzeba zrobić w tym roku

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 19:40
Temat: Re: 67-grzyb
najprawdopodobniej chodzi o Koree, dzisiaj napisze o tym. Kod Tory i rabina nie wiem czy się temu przyjrzałeś. Data w Paschę 12 kwiecień najprawdopodobniej to będzie trzęsienie,

Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Sro Kwi 04, 2012 19:14
Temat: Re: 67-grzyb
Witaj!
Wygląda jednak na to, że to Izrael, on tez jakoś wpisuje się w kod Abrahama- MC Kenny. W 1945 rozpoczął walkę z Brytyjczykami o uzyskanie niepodległego państwa.
Zauważ, że w swojej fladze i godle ma “6″ i “7″
67 sześcioramienna gwiazda i siedmioramienny świecznik.
Pzdr. Dawid
P.S. coś dziwnego dziś odkryłem w jakimś tam przedruku z Internetu książki MC-Kenny “Invisible landscape” gdzie opisał swoją teorię fraktalnej fali czasu “0″. Jest tam pewien rysunek, na którym można zobaczyć powiększenie tego okresu, w którym żyjemy
Może uda mi się ten rysunek tobie jakoś przesłać

Od: Dawid56
Do: nnka
Wysłany: Sro Kwi 04, 2012 20:50
Temat: Re: 67-grzyb
Ta data, od kiedy ma się wszystko zacząć zmieniać w przyśpieszonym tempie na Ziemi to 9-10 kwietnia 2012.

time_wave

waveeschaton_right_90.GIF

Od: nnka
Do: Dawid56
Wysłany: Sro Kwi 04, 2012 22:04
Temat: Re: 67-grzyb
Stawiałabym, na 12 ale Ok zobaczymy

Opublikowano ., Fraktale, Kosmos, Matrix | 38 komentarzy

Wojna o dusze 2012, cz 2

Zacytuję fragmenty rozdziału 21 bardzo ciekawej książki Whitley’a Striebera autora m.inn. “Wspólnoty” “Comunion” o Szarakach i wzięciach przez UFO i różnych eksperymentach medycznych przeprowadzanych bez zgody ludzkości.
“2012 Wojna o dusze”
Rozdział 21 strona 321
21 grudnia o świcie “Otchłań”
(………)
Najważniejsze jest to , że North coś wie, dysponuje wiedzą, która może im pomóc.Jego dusza utknęła w naszym świecie>Jeśli dobrze zrozumiałem jego myśli, to moim zadaniem jest odzyskanie jego duszy.
(…..)Co się z nim właściwie dzieje?Co go wciąga?
-Najprawdopodobniej jądro naszej planety .Być może to jak żyjemy, ma wpływ na wagę naszej duszy po śmierci- czy będzie ciężka czy lekka.Zbyt mało miłości, zbyt wiele chciwości i toniesz
(…)
Zrozumieli , że miłość to największy skarb, że istniejemy tylko po to , żeby ją odczuwać, musimy skrupulatnie pielęgnować wszystkie jej rodzaje, ponieważ krańcowo różni się od innych aspektów naszego życia.Po śmierci zapominamy praktycznie o wszystkim, znikają nazwiska, wydarzenia, osiągnięcia i porażki, ale miłość nie zostaje zapomniana :)
W filmie Ghost z Patrickiem Swayze i Demi Moore były pokazane dwie dusze jedna jasna i lekka ( 0fiara morderstwa), która stała się nowym Słońcem i druga ciemna i ciężka( mordercy) , która została “zabrana” przez ciemne siły.
jasna_dusza

Opublikowano ., Człowiek, Rozwój duchowy | 28 komentarzy