KIEDY ŚLEPY ŚLEPEGO PROWADZI.

 Ziemia planeta, na której mieszkamy chwilę w całej wieczności jej Istnienia. Nasz „dom”, który doprowadziliśmy do ruiny jako najbardziej inwazyjny gatunek. ZIEMIA POTRZEBUJE NASZEJ POMOCY… jaszczury, gady , turlaki… czające się statki… ŚREDNOWIECZE MATRIXA! 

Cheops : Wsparcie dla Matki Ziemi, dla uspokojenia nasilających się negatywnych, zagrażającym ludziom zjawisk naturalnych, negatywnych energii i zagrożeń z kosmosu oraz dla wprowadzenia spokoju i harmonii myśli u ludzi.

 
Fioletowy Płomień: Do nagonki wzmocnionej wspólnymi medytacjami pod hasłem: „Zatrzymać Projekt XY!” z lubością podłączają się wszelkiej maści demony, które z ochotą szkodzą ludziom i ich najbliższemu otoczeniu. Na skutek zmasowanego ataku cierpią nie tylko Ci, którzy na atak są wystawieni. Najcięższe skutki mentalnego uderzenia spadają bowiem na najsłabsze, niewinne i nie związane z tematem ogniwa.

Wolna Ludzkość: Dlaczego wielcy tego świata nie zablokują tej inicjatywy? Nie wiemy co jest w piramidach.

Czas Przebudzenia: My twierdzimy, że jest to gruba prowokacja niezbyt przyjemnej istoty, która chce tutaj dostać się na naszą planetę, a wraz z nią wielu nieprzyjemnych kolegów… Nie możemy na to pozwolić i dlatego działamy!

 Pytania do przebudzonych i świadomych no i ziemskich aniołów rozwiniętych duchowo ponad miarę:

 Czy Państwo wiedzą, że Ziemia jest aktualnie w Sferze Cienia i tą Sferę opuszcza? Czy Państwo wiedzą, że w tej Sferze funkcjonuje coś, co nazywa sie lucyferyczną siatką świadomości, na której jest „zawieszona  wasza”  cywlizacja? Czy Państwo wiedzą, że ta siatka MUSI PĘKNĄĆ, bo jej struktura oparta jest na wibracji Strachu? Czy Państwo wierzą tak naiwnie w swoją MOC, że czują się Panami Żywiołów Uniwersum? I wiedzą jakie skutki przyniesie wzmocnienie TEJ SIATKI ŚWIADOMOŚCI?

Jeżeli komukolwiek o coś tutaj chodzi to o chronienie tego co powinno być usunięte i o przedłużenie agonii. INRI

Ten wpis został opublikowany w kategorii ., Istota Ludzka, Transformacja 2012 i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

36 odpowiedzi na „KIEDY ŚLEPY ŚLEPEGO PROWADZI.

  1. Maria_st pisze:

    Ten tytuł …”Kiedy ślepy prowadzi ślepego ” jest dość kontrowersyjny z tego powodu , że każdy uważa sie za widzącego, niosącego zrozumienie……i weż tu zrozum.
    Ja swoje doświadczenia jakie otrzymuje podczas tego ” życia ” staram się zrozumieć i nie sugerować tym co uważa, na to, ktoś postronny .
    Jako dusza w ciele ide i „żyje” w materii, bo po coś tu jestem .
    Ogólnie to trudno sie tu połapać o co chodzi……..ma się wrażenie pomieszania z poplątaniem.
    Pewnie ma racje znajomy Andrzej mówiąc ze Ziemia to więzienie, kolonia karna……resocjalizujemy sie czy odwrotnie……spadamy………trudne pytanie .
    Jest tak wiele teorii o naszym pobycie TU / wszechswiat / .
    Ja chcialam tylko wkleić to co napisalam w komentarzu na pewnej stronie odnośnie tego co teraz sie dzieje w tzw ” swiecie ezoteryków „, którzy swoimi działaniami wprowadzaja chaos i niezrozumienie——świat poza nimi zyje swoim rytmem .
    „Maria_st pisze:
    17 Październik 2011 o 17:28
    Czytając te komentarze mam wrazenie, że ludzie maja obsesje na punkcie dat—–a dzieje się tak zwłaszcza od kilku lat.
    11.11.2011 co się stanie?
    NIC
    To mżonki, żle pojęta ludzka historia—–zwlaszcza te smoki, jaszczury…….bo jeśli tak juz wymyślamy to pomyślmy ze Metatron / henoch / —-ma w sobie duzo jaszczura…hehehehehe, ludzie tez …….może dlatego tak lubimy sie bać, straszyć.
    Zapomniałam o aniołach–to tez jaszczury.
    To bzdury i nie zrozumienie, zapomnienie tego co widzieli nasi przodkowie.
    Panie Andrzeju, panie Papierski to człowiek sam jest odpowiedzialny za swoj byt nie tylko fizyczny ale tez duchowy.
    Jesteśmy istotami duchowymi w ciele fizycznym, tworzymy ale często zapominamy ze Myśl jest pierwsza……….po co tworzyć coś co jest nam niepotrzebne.
    Czy osoby o tzw rozwoju duchowym dość wysokim nie maja poznania , że biora udzial w lekcji pokonując każda klase aby zakonczyć tą nauke ?
    Jakoś trudno uczyć się na błedach….może trzeba zostać aby zrozumieć co jest istotne ?
    Ciężko coś nam przejść do następnej klasy aby stac się CZŁOWIEKIEM ŚWIADOMYM .
    Projekt Cheops to głupota, a En.ki jest tu pokazany jako istota o chorym umyśle .
    En.ki prawdziwy dał ludziom wiedze i dawał zawsze…….znamy Go także jako Saint Germaina a Wielka Piramida to Dom Izydy ……….pierwsze jej imie to Ninhursag–pani Gór ……na przestrzeni wieków ma wiele imion………to nauka…..
    Skupiamy sie na Egipcie a przeciez to ma swoje zrodlo …w nas.

    • nnka pisze:

      „Jeśli ślepiec prowadzi ślepego, zazwyczaj obaj wpadają do dołu”.
      Dla mnie ta planeta nie jest więzieniem, choć fakt, że póki co funkcjonowanie w tej Strefie i wytworzony tu sys rosnącego w potegę Matrixa astralnego władców, mistrzów, herarii może sprawiać takie wrażenie. Ale bardziej to charakterystyka dla zamkniętego zakładu psychiatrycznego, gdzie wirus psychozy dopada jak choroba zawodowa tych co „leczyć się podjęli pacjentów” i juz nie wiadomo kto jest kim.
      Co do Egiptu, no cóż tam się wszystko zaczęło i tam też się zakończy. Daty są wyznacznikiem planu karmicznego, momentu w cyklu. Wskazują Czas bez wskazania Drogi.
      Piramidy są symbolem władzy, ale to tylko narzędzie. I nie tyle chodzi tu o tych, którzy jak przedszkolaki ze skalpelem w ręku biegną na salę operacyjną uzdrawiać „chorych”, co o tych co tej operacji „uzdrawiającej ” mają być poddani. Czyli nas wszystkich.
      Wiele dusz tu wcielonych to dusze uwikłane w Materię, siedzą w tej pralni i przed wcielniem ubierają cudze „kiecki”. Niestety, to co zakładają na siebie ma się nijak do świadomosci duchowej jaką sobą reprezentują i w którymś momencie przestają sobie radzić z misją astralną jaką na siebie nałożyli. A ta nieswiadomość czyni ich poddanymi, narzędziami Matrixa.

      • mały budda pisze:

        „Jeśli ślepiec prowadzi ślepego, zazwyczaj obaj wpadają do dołu”.
        Odpowiedź

        Ponieważ decyduje o tym ignorancja.

        Dla mnie ta planeta nie jest więzieniem, choć fakt, że póki co funkcjonowanie w tej Strefie i wytworzony tu sys rosnącego w potegę Matrixa astralnego władców, mistrzów, herarii może sprawiać takie wrażenie.
        Odpowiedź

        Tak samo czuję, że planeta nie jest więzieniem. Jedynie uniwersytetem na niższym poziomie egzystencji materii.
        Przyszedłem żeby poznać prawdę i dane było mi ją ujrzeć w sercu.

        Ale bardziej to charakterystyka dla zamkniętego zakładu psychiatrycznego, gdzie wirus psychozy dopada jak choroba zawodowa tych co „leczyć się podjęli pacjentów” i juz nie wiadomo kto jest kim.
        Odpowiedź

        Ponieważ umysł wypełnionymi fałszywymi treściami wywołuje stan psychozy.

        Co do Egiptu, no cóż tam się wszystko zaczęło i tam też się zakończy.
        Odpowiedź

        Piramidy w Gizie to samo mówią.
        Zatem w kamieniach zapiszemy informacje, które będą subtelnym światłem ponownego odrodzenia człowieka,słońca, matki natury.
        Nastanie nowy czas przemiany i pociągnie za sobą kosmiczne zmiany.

        Daty są wyznacznikiem planu karmicznego, momentu w cyklu. Wskazują Czas bez wskazania Drogi.
        Odpowiedź

        Sądzę, że tak jest rzeczy samej.
        Zarys drogi może być ukazany, lecz czas będzie determinował każdą jednostkę w przestrzeni materii.

        Piramidy są symbolem władzy, ale to tylko narzędzie. I nie tyle chodzi tu o tych, którzy jak przedszkolaki ze skalpelem w ręku biegną na salę operacyjną uzdrawiać „chorych”, co o tych co tej operacji „uzdrawiającej ” mają być poddani. Czyli nas wszystkich.
        Wiele dusz tu wcielonych to dusze uwikłane w Materię, siedzą w tej pralni i przed wcielniem ubierają cudze „kiecki”. Niestety, to co zakładają na siebie ma się nijak do świadomosci duchowej jaką sobą reprezentują i w którymś momencie przestają sobie radzić z misją astralną jaką na siebie nałożyli. A ta nieswiadomość czyni ich poddanymi, narzędziami Matrixa.

        Odpowiedz

        Stają się niewolnikami systemu i przez To wpadają głębiej w materię.
        Kiedy czas opuszczenia materii nadchodzi, nie są gotowi na przejście w inny wymiar.

  2. Maria_st pisze:

    Nie zgadzamsi,e z tym, że piramidy są symbolem władzy, tak jak przedstwaiona w biblii liczba 666—jako demoniczna.
    Dom Izydy sluzył okreslonemu celowi—-kiedyś a inne piramidy sluzyły ludziom, to wszystko uległo zapomnieniu po katastrofie / cykliczne zmiany /.
    Skrawki budzącej sie pamięci a także pewne artefakty coś nam przypominały, otwierały na to co zapomniane.
    Dlaczego w tą pamięć zaczęto wprowadzać kłamstwa?
    Cóż niektórym zachciało sie władzy i od tej pory…symbol piramidy jest z nia kojarzony………ale to wymysł chorego umyslu, takiego jakim w projekcie Cheops przedstawia sie En.kiego .
    Ja w tym wszystkim widze manipulacje ludzkim umyslem…….przez innych ludzi dązących do objecia kontroli nad światem——-to właśnie jest wypaczenie naszej drogi .
    Przeczytałm, że pani Łobos była kapłanka Ki——to kłamstwo, to jedno z imion Ninhursag…..Nintu, Izydy, Laili, Marii, a nawet Kali…ma tak wiele imion, ze musialabym zbyt dlugo wymieniac.
    En.ki ma tez ich wiele…Pan, Samael / Sam /…..wladca Atlantydy, Józef, Saint Germain .
    Już te wymienione imiona powinny wiele wyjaśnic i dać do zrozumienia……….ze to wszystko…..to nauka….i nie nalezy powielac błędów…….
    En.ki z Ninhursag zrozumieli swoją lekcje i nie weszliby w taki projekt jaki wymyślil ktos w białych rękawiczkach….nie należy dawać ponosić sie emocjom a zweryfikowac czy Ci, ktorzy w tym widzą cos co może skończyć się dla wcielonych dusz zastojem a nawet jeszcze gorzej i nie bawic sie w takie rzeczy .
    Może warto zastanowić się kto za tym wszystkim stoi ………bo potem może być za póżno ..
    Dziwnym trafem pomysł projektu Cheops łączy sie w pewien sposób z pewna nacja, która wydaje sie nie istnieć a czai sie jak tygrys do skoku na ofiarę———sfinks–lew…tez drapieznik, symbole można różnie pojmować i wykorzystywać,
    Livio podobnie odbieramy i Ty też to łączysz z Riese—ciekawe prawda?
    Warto zajrzeć na stronę pana Darka Kwietnia :
    http://moje-riese.blogspot.com/ –aby zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi trzeba poukładać wiele klocków.
    Czy juz wiadomo o jakiego tygrysa chodzi?
    Uważam, że powinnismy być czujni……w ciekawym okresie żyjemy……az tyle ludzkości—ilez tu dusz sie wcielilo, aby brać udzial w tym spektaklu……..bedzie…CIEKAWIE.
    Pozdrawiam

  3. Maria_st pisze:

    Napisalam……..zła interpretacja z powodu klamstw i braku pamieci .

  4. nnka pisze:

    A jeśli chodzi o „kapłanki Izis”, to z tego co mi wiadomo był to jakby zakon. I faktycznie tych kapłanek było wiele. Zresztą do dzisiaj są odnajdywane mumie ich. Jedna z nich jest w Krakowie. Kapłanki Ki cos jak kapłanki kultu maryjnego czcza aczkolwiek nie są. Ale oczywiście mogę się mylić. http://pl.wikipedia.org/wiki/Muzeum_Archeologiczne_w_Krakowie

  5. Pilus pisze:

    Piramida zostala zbudowana w celu poinformowania ludzkosci o wyższej kulturze, jaka istniała na Atlantydzie. Zapiski ujrzą światło dzienne już nie długo, wtedy wszystko się zmieni na Ziemi.

  6. Livia pisze:

    „Dziwnym trafem pomysł projektu Cheops łączy sie w pewien sposób z pewna nacja, która wydaje sie nie istnieć a czai sie jak tygrys do skoku na ofiarę———sfinks–lew…tez drapieznik, symbole można różnie pojmować i wykorzystywać,
    Livio podobnie odbieramy i Ty też to łączysz z Riese—ciekawe prawda?
    Warto zajrzeć na stronę pana Darka Kwietnia :
    http://moje-riese.blogspot.com/ –aby zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi trzeba poukładać wiele klocków.”

    na razie przeczytałam to co napisałyście Mario_st.. przez dwie ostatnie noce podochodziło mi trochę informacji, jakoś tak pomiędzy jawą a snem.. muszę to tylko dobrze przełożyć na słowa….

    o Piramidach pisz się różnie, pozwolę sobie dodać trzy linki

    http://salontajemnic.wordpress.com/2011/09/17/inteligencja-giza/

    http://salontajemnic.wordpress.com/2011/09/18/gwiazda-smierci-z-gizy/

    http://salontajemnic.wordpress.com/2011/09/18/gwiazda-smierci-z-gizy-fragment-dotyczacy-krysztalow/

    pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia…..

    • Michaela pisze:

      Livio ,
      bardzo zaskakujący jest ten fragment komentarza p. Marii_st., który przytoczyłaś.
      O Darku Kwietniu dowiedziałam się dopiero gdzieś na początku lipca jak zobaczyłam
      film z jego wystąpienia na Forum UFO u Janusza Zagórskiego.
      A teraz poznałam jego stronę
      http://moje-riese.blogspot.com/2011_07_01_archive.html
      Strona jak dla mnie jest szokujaca….te wspomnienia świadków…
      Pani Maria_st pisze; „-aby zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi trzeba poukładać
      wiele klocków”.Dosłownie takie klocki i inne figury zobaczyłam we śnie i usłyszałam
      jak się mi wydaje słowo-klucz :”Eugenika”.
      Cd. napiszę jak sobie to wszytko przypomnę i poukładam.
      Pozdrawiam 🙂

      • Livia pisze:

        „Dosłownie takie klocki i inne figury zobaczyłam we śnie i usłyszałam jak się mi wydaje słowo-klucz :”Eugenika”. Cd. napiszę jak sobie to wszytko przypomnę i poukładam.”

        czekam Michaelo na Twoją historię, a ja tymczasem też spróbuję sobie pewne informacje poukładać… Również pozdrawiam i do usłyszenia:)

      • Maria_st pisze:

        11.11.2011 co się stanie?
        NIC”

        ano

        „-aby zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi trzeba poukładać
        wiele klocków”.Dosłownie takie klocki i inne figury zobaczyłam we śnie i usłyszałam
        jak się mi wydaje słowo-klucz :”Eugenika”.
        Cd. napiszę jak sobie to wszytko przypomnę i poukładam.”

  7. Maria_st pisze:

    Eugenika-„nauka badająca możliwości rozwoju osobników o dodatnich cechach dziedzicznych osiągniętych przez selekcję na drodze genetycznej.”
    Znalazłam też cos ciekawego, co jakby wiąże się ze zrozumieniem -” Zasady eugeniki zostały wypaczone przez nazizm.”
    Czytając komentarz Michaeli odrazu przypomiał mi się potop …..który wg biblii był oczyszczeniem z wszelkiego zła.
    A kiedy zło zaczęlo sie szerzyć ?
    Czyż nie po tym gdy ” upadłe anioły ” zaczęły współżyć z ludzkimi kobietami, a owocem tych stosunków były …olbrzymy, w większości emanujące i tworzące ” zło” na planecie ?
    Dziwnie mi to przypomina stosunki kazirodcze .
    Ale przyszedl ” potop-oczyszczenie ” i naukę rozpoczynaliśmy od początku .
    Dlaczego nazizm wypaczyl eugenike?
    Bo postępuje podobnie jak te ” upadłe anioły „.
    Dawno temu mialam sen, który wtedy nie potrafiłam zrozumiec ;
    ” Jestem małą okolo 10-12 lat żydówka w schronisku dla sierot / jednyną tam, ukryto mnie tam /, czas IIWS ale nie wiem dokladnie jaki. Pewnego dnia dowiaduje się, że ktoś o mnie doniósł i przyjdą po mnie, mówiąc , że ide na jakieś badania. Zabrano mi ubrania, abym nie uciekla, ale dzieci mi pozyczają swoje…staram się uciec …..szukają mnie…….slysze nawolywnia….mowia abym się nie bała. Jednak im nie wierzę. Gdy przestają mnie szukać, staram się wyjść.
    Wchodze do jakiegos pokoju….pełno tu uśmiechniętych , radosnych dzieci….sami jasnowlosi blondyni / dziewczynki i chłopcy /, ubrani w jednolite stroje koloru….biało-niebieskiego—to rasa panów / taki miałam wtedy odbiór /, boje się, że mnie zobacza i zawiadomią rodziców, ale one mnie wcale nie dostrzegają jakbym nie istniała, uciekam stamtad.
    Wychodze…znajduje się na rozległej łące, przedemna las i wschodzące słońce……padam na ziemie i strasznie płacze…zawodze nad całym narodem żydowskim….podnosze wzrok i widze……….piramida a na górze coś jak trójkąt , mam wrazenie ze patrzy——to zapewnienie, że wszystko bedzie już dobrze……..budze sie i na ustach słowa….z takim wielkim żalem…..dlaczego z hitlerowcami, dlaczego z hitlerowcami…”
    Żydzi—-Hava i Adam, nasi przodkowie, czyż nie przeszli wiele i nie przechodzą a jednbak wciąż trzymają nie tą strone jaka trzeba.
    Pewnie dlatego także poznałam stronę pana Darka Kwietnia, aby i te klocki poukladać………..a na początku usłyszałam o projekcie Cheops, tylko uslyszałąm, bo czułam blokade przed wejsciem tam.
    Zobaczcie w jakich ciekawych czasach żyjemy……….”powrót bogów ‚ ——–bo pewnie tak się określa tzw rasa panów……..znowu to samo……..Żydzi idą nie tą droga co trzeba–nie wyciągają wniosków ze swoich lekcji……….chodzi mi tu o to o czym jest tak głośno……Bilbergowie, Illuminati ale tak naprawde to ” upadłe anioły ” chcą miec władzę nad światem….ale to wypaczenie nauki…..należy naprawić to co się kiedyś zepsuło………inaczej przyjdzie oczyszczenie……czego symptomy już są widoczne.
    I zaczniemy na nowo——-pewnie w jaskiniach..ehhhh
    Tego dnia miałam także sen zwiazany z Żydami…….wesele żydowskie…….12 rabinów tłukących białe talerze z niebieskim szlaczkiemwokół brzegów…mówiących …masel tov, i był też tam osobnik który próbował mnie zaatakować nożem / nie był Żydem / , ale te słowa…masel tov……sprawiły że przestałam czuć zagrożenie………w tym śnie poznałam wiele słow hebrajskich..zapamietałam tylko to co mowili rabini i to słowo…..ruah.
    Dziwne sny.

  8. nnka pisze:

    Zbyszek : Wysłany 02.11.2011 o 7:15 am
    Ciekawe kto tworzy te scenariusze. Kolega, gdy rozmawialismy w temacie najnowszych filmow, powiedzial. Oni je robią , by ludzie się potem z tego śmiali, gdy uslyszą nowinki. Czy aby napewno?
    Jaki mieli by w tym cel? Zmyslona fabula na użytek filmów, czy zwizualizowane zdarzenie w niedalekiej przyszlosci?
    Dla mnie jak we wszystkich plotach tkwi odrobina prawdy. Osobiscie mysle, ze poza funtem klakow niczego sie nie uaktywuje na taka skale. Kilka lat sam borykalem sie z dziwnosciami kundalini.

    Z tego co wypatrzylem to energia jest caly czas aktywna, ta ktora sie chce wkrotce aktywowac. To wprawienie w ruch juz szalejacego wiatru.
    Odczucie jej, czy korzystanie swiadome z niej, jest indywidalna kwestia kazdego z nas a umiejetnoscia dostrojenia sie do niej to ciezka sprawka. Kundalinic sie, znaczy dla mnie miec do niego dostep,plus fazowanie swiadome w wieloswiecie.
    Tez sie glowie nad okolicznosciami dostrajania sie do niefizycznych swiatow. Ciagle zadziwia mnie optymizm przepowiesci i opisy przyszlych zmian na ziemi. Nie dziwota, zdarzenia niefizyczne sa posrod nas rzadkoscia i to jeszcze strasznie wyolbrzymiane.

    Zbyszek jeje

    • nnka pisze:

      Oczywiście Zbyszku, że energia Ziemi jest aktywna , bo gdyby tak nie było nie istniałoby tu Życie. Ale zjawiaska para.. nie są normalnymi zjawiskami jak to wieli ludzi sa a jedynie zaburzeniami, ktore niosa rózne skutki. To, że stworzono z tego dogmat „wyzej rozwinięty”, no cóz jakos to trzeba tlumaczyc sobie, ten brak harmonii w ciałach. Natomiast sa to tylko narzędzia umysłu, ale ten temat juz był przedyskutowany na innym blogu w sposob skuteczny. Pzdrawiam.

  9. Michaela pisze:

    Mario_st, bardzo ciekawe te sny : Ty jako dziewczynka żydowska, te dzieci jasnowłose rasy panów
    i ten z Żydami. Pełno tu symbolów, ale jak je odczytać?Jeszcze słowa:”dlaczego z hitlerowcami…”
    12 rabinów….?
    Masel tov- inaczej mazel tov po hebrajsku znaczy szczęście i one (te słowa Cię chroniły) przed tym
    nożownikiem….( kogo on symbolizuje?)
    RUAH – w języku hebrajskim to imię Ducha Świętego.

    Mnie też jak byłam dzieckiem i nastolatką bardzo często sniła mi się II WŚw. i były to koszmary….
    może dlatego,że w jakiś dziwny sposób ciągnęło mnie do książek o wspomnieniach ludzi z obozów koncentracyjnych….

  10. Zbyszek pisze:

    E tam, byl dyskutowany ale nie zakonczony, ba, nawet nalezycie rozwiniety:) A czym jest umysl z narzedziami?
    Zbych

    • nnka pisze:

      Materią, która aktualnie podlega TRANSFORMACJI

    • mały budda pisze:

      Umysł to naczynie w którym przebywa energia świadomości.
      Jakimi treściami,,schematami,, zostanie napełniony umysł. Takimi promieniami będzie promieniować świadomość.
      W naukach rozwoju poprzez samodoskonalenie. Jest mowa o oczyszczaniu własnego umysłu wykorzystując
      żywioł ognia i wody.

  11. Zbyszek pisze:

    No dobrze, wybrnelas,
    pozdrawiam serdecznie

  12. nnka pisze:

    O Materię Duchową

    • Pilus pisze:

      Nie ma takiego czegoś jak materia duchowa, jest tylko energia duchowa.Wszystko co nas otacza w tym świecie zjawiskowym, i jest dostrzegalna naszymi zmysłami i nie tylko to co widzimy, to jest zaliczane do materii martwej. Natomiast człowiek zalicza się już do materii ożywionej, jest on jakby plemnikiem kosmicznym w rozwoju ewolucyjnym. Żeby wejść na wyższy poziom świadomości potrzeba by było zniszczyć główne źródła „grzechu” czyli źródła negatywnej energii. Największym mankamentem jest jedzenie mięsa, jest jawny przykład przeciwko miłości. Pozdrawiam.

      • White_Black_Feather pisze:

        „Wszystko co nas otacza w tym świecie zjawiskowym, i jest dostrzegalna naszymi zmysłami i nie tylko to co widzimy, to jest zaliczane do materii martwej. „
        Przez kogo jest zaliczane, przez tego jest. Martwa materia, to taka, w której nie ma życia. Ja takiej nie znam. Dla mnie kamienie i atomy też są żywe 🙂

      • Pilus pisze:

        Martwa natura to taka, która nie może decydować o swoim rozwoju w kole ewolucyjnym. Natomiast ożywiona ( człowiek ) to ta co dostała wolną wole, czyli prawo wyboru w zależności od rozwoju. Wszystko jest „żywe”, bo wszystko się ewoluuje posiada swoją formę, kształt i przeznaczenie oraz cel, ale jak już napisałem żadna z tych form nie może decydować o sobie. Natomiast człowiek jest kowalem swego losu, to on decyduje o swoim rozwoju. Myślę ze to widoczna i znamienna różnica. Pozdrawiam.

      • Pilus pisze:

        Dla większego z zobrazowania.

        Baran i osioł czasami sobie po bzyka
        No ale co z tego wszystkiego wynika
        Oni kompa lub coś innego nie zbudują
        Nawet oślo-baranie dziecię nie wykreują

        Nie są oni zdolni nawet do niczego
        I nie ma w tym naprawdę nic złego
        Maja rozum ale inteligencji brakuje
        I prócz bzykania nic nie wykreuje.

      • Pilus pisze:

        Karma – jest to prawo przyczyny i skutku. I jeszcze należy je naprawdę zrozumieć, bo to istotne. Jeżeli myślimy, mówimy i czynimy dobrze, to będziemy zbierać wszystko co dobre.
        Ale czy tak jest w życiu na co dzień?.

        • nnka pisze:

          Zdecydowanie zgadzam się, że zeby rozmawiać o karmie, nalezy poznać dużo więcej niz tylko prawo przyczny-skutku. Chocby Prawa Karmy. Struktura pionowa nie jest plaszczyną poziomą, na ktorej działają prawa Materii..

      • Pilus pisze:

        Jeżeli masz ochotę i cierpliwość mnie wysłuchać, to Ci zdradzę jak działa karma. Najlepiej na przykładach się kreuje zrozumienie rzeczy lub faktów. W życiu codziennym tworzymy”symbiozę” ze społeczeństwem, w którym budujemy swoja pomyślność lub niedole. Znamiennym przykładem będzie n.p. sądownictwo. Sędzia który decyduje o karze przestępcy, ma do wyboru pewien zakres ukarania i może go skazać na 5 lub 25 lat według swego moralnego podejścia do sprawy. I obojętnie czy skarze na 5 lat lub 25 to nie bierze na siebie odpowiedzialności karmicznej, bo to jest jego zawód i skazuje według przewinienia i wewnętrznego odczucia. Natomiast gdy skarze przestępcę i wyrok będzie narzucony i sugerowany przez adwokata, prokuratora lub osobista zemsta, to taki werdykt będzie naruszeniem moralności zawodowej i sędzia w przyszłości będzie musiał ponieść konsekwencje tego czynu. Na ten temat można pisać tomy i się temat nie wyczerpie. Pozdrawiam.

  13. nnka pisze:

    Transformacja 2012 pomieszanie z poplątaniem

    Transformacja 2012 pomieszanie z poplątaniem


    Polecam rózwnież V Ewangelię, ewentualnie Doktrynę Tajemną (zapis na końcu) Pozdrawiam

  14. nnka pisze:

    (…) Jeżeli masz ochotę i cierpliwość mnie wysłuchać, to Ci zdradzę jak działa karma (…)
    Chętnie wysłucham Twojej interpretacji w następującej kwestii wydaje mi się bardziej aktualnej i konkretnej.
    To jest fragment wipsu ze stronyhttp://www.fioletowyplomien.com/
    (…)Do nagonki wzmocnionej wspólnymi medytacjami pod hasłem: „Zatrzymać Projekt XY!” z lubością podłączają się wszelkiej maści demony, które z ochotą szkodzą ludziom i ich najbliższemu otoczeniu. Na skutek zmasowanego ataku cierpią nie tylko Ci, którzy na atak są wystawieni. Najcięższe skutki mentalnego uderzenia spadają bowiem na najsłabsze, niewinne i nie związane z tematem ogniwa. Doświadczamy tego niestety codziennie Ci, którzy chcą się do takich działań przyłączyć, powinni wiedzieć że pociąga to za sobą karmę, wcale nie piękną. (..)

    Czy możesz wyjaśnić o jaką tutaj chodzi karmę i jakie łamanie prawa czytelnikom tego bloga. którzy są przeciwko projektowi Cheops?

    • Pilus pisze:

      Ale czy jesteś pewna ze to nie manipulacja?.Zawsze trzeba się kierować logika serca a nie rozumu. Kochana weź pod uwagę to, ze w dualizmie trzeba się nauczyć omijać wystające rafy które wabią i kuszą wszelkimi informacjami. Zycie to nie przysłowiowa bajka, to „maja” za którą czai się ewolucja i karma, bo z jednej strony atakuje „karma” z drugiej nasze pragnienia, chciwość i możliwości pchają do czynów, I tak własnie działa nauka ewolucyjna, w której ogromną role odgrywa nasz charakter, moralność, etyka i karma którą nie musi być aktywna jeżeli się te procesy i prawa kosmiczne rozumie. W tym powyższym przykładzie widzę tylko mamienie, a karma może być tylko bodźcem by w to zaangażować lub nie. P……

  15. Pilus pisze:

    Jeżeli chodzi o zapiski które są przechowywane w podziemiach miedzy Sfinksem a piramidą, będą odkryte jak przyjdzie na to czas. Strażnicy niewidzialni którzy strzegą tych tajemnic, zezwolą na wzgląd ja będzie odpowiednia pora. już niedługo to nastąpi, P…

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.