Refleksje po pożarze Katedry Notre Dame w Paryżu

Paryż płonie …? ( tłumacz google)
Nostradamus twierdzi LIE lub ??

To zawsze interesujące, gdy na naszej obecnej planecie domowej dzieje się tak wiele, aby zbadać co i kto coś przewidział …

Proroctwo, o mieście, które „się pali” z żelazną wieżą, nie pochodzi od Nostradamusa, ale od Aloisa Irlmaiera który żył od 1894 do 1959 roku.
Była już wieża.
Kwestia, czy Nostradamus był kłamcą, nie ma zatem znaczenia w odniesieniu do tego stwierdzenia.
Tutaj jednak fragment w kontekście Irlmaiera
(cytowany w Weltwendeforum):
pic1
„Widzę, jak trzy miasta padają, jedno tonie na południu w błocie,
drugie na północy tonie w wodzie,
trzecie nad wodą,

miasto z żelazną wieżą tonącą w ogniu, ale nie przez wojnę Ludzie
zapalają się, będzie rewolucja, w kraju butów będzie dużo kłopotów, wielu duchownych jest okrutnie zabijanych, niewiele pozostanie z tych, którzy nie mogą uciec,
widzę czerwoną masę i żółte twarze między i na południe.
Ale papież wychodzi z nich i ucieka w stroju pielgrzyma nad wodą lub do wody. … Tam zajmuje jego miejsce w krótkim okresie, ale wrócimy tu ponownie, gdy zostanie przywrócony spokój. ”

… o ile tych stwierdzeń.
Ważne jest dla nas po prostu zrozumieć i zinterpretować wydarzenia naprawdę stało.

Tyle ze strony :
https://www.praxis-umeria.de/kosmischer-wetterbericht-der-liebe.html
Przeszukałem wczoraj efemerydy i znalazłem ciekawą rzecz;
sytuacja nie niebie która obrazuje centurię:
„Przyjdzie arabski mocarz jeśli Słońce Mars Wenus w Lwie stoją
Rząd kościelny przez Morze ucieka
W okolicy Persji stoi milion dobrze przygotowanych
Ze żmijami i robakami idą przez Bizancjum i Egipt”
Nostradamus Centuria 5,25
https://nnka.wordpress.com/2014/08/19/przyjdzie-arabski-mocarz-jesli-slonce-mars-wenus-w-lwie-stoja/
będzie mała miejsce w sierpniu 2019!, a kolejna taka konfiguracja dopiero w sierpniu 2030!
Dodatkowo w sierpniu 2019 wystąpią w dacie dwie „8” i „9”, o którym momencie mówił Alois Irlmaier

To, co podczas widzenia szczególnie uderzyło Irlmaiera to szybkość z jaką świat przejdzie od pokoju do wojny.

Irlmaier tak to relacjonuje: „Wszyscy nawołują do pokoju -Shalom! Ale to właśnie w tym momencie zacznie się. Nowa wojna na Bliskim Wschodzie wybuchnie zupełnie nagle. Duże siły marynarki wojennej wezmą udział w konflikcie na Morzu Śródziemnym – sytuacja stanie się niebezpieczna”.

Jednakże iskra, która zapali wszystko pojawi się na Bałkanach:”Widzę ‚ważną’ osobę, która upada – oraz zakrwawiony sztylet, leżący za nią”. Zajście wygląda na zamach na jakiegoś leadera politycznego:”Dwóch mężczyzn zabija trzeciego, zajmujacego wysokie stanowisko. Mordercy robią to za pieniądze – ktoś im za to zapłacił. Jeden z nich jest mały i czarny, drugi jest trochę wyższy i ma farbowane włosy”.

Prawdopodobnie chodzi o trzy zabójstwa polityczne, równoczesne lub następujące szybko – jedno po drugim.

Irlmaier mówi dalej: „Po trzecim zabójstwie wszystko rozkręca się szybko. Widzę dość wyraźnie trzy cyfry, tj. dwie ósemki i jedną dziewiątkę. Ale nie wiem co one oznaczają i nie mogę określić daty wydarzeń”.
źródło:
http://ram.neon24.pl/post/135405,jak-dlugo-zostalo-do-realizacji-wizji-aloisa-irlmaiera

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii ., Jasnowidzenie, Koniec chrześcijańsrwa, Przepowiednie, Transformacja 2016-2023, Wydarzenie-ujawnienie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

103 odpowiedzi na „Refleksje po pożarze Katedry Notre Dame w Paryżu

  1. Jurek pisze:

    Dawid. Temat Siola Ilmaier jak i Nostradamy to sa bajki nie majace z zadnymi przePIwiedniami wsPOlnego.

    Pytam zamiast pytajacych a nie jest wiecej niz jeden razie na czymyzoba zemo zniejPO :

    /kompletny przekret ktory z org.tekstem ma tyle co putlerek z demokracja np. Indyjska !

    O zadnym

    ‚Widzę’…,

    /nie mowi pan Siola Ilmaier !

    A org.

    Wpierw miasto (Paryz)z zelazna wieza samo sie (zapali) i rewolte z mlodzieza zrobi.Smrod idzie wkolo Swiata.

    ——‚————————————————————-

    Na pon.omowienie brak mi czasu.
    trzy miasta padają, jedno tonie na południu w błocie,
    drugie na północy tonie w wodzie,
    trzecie nad wodą,

    miasto z żelazną wieżą tonącą w ogniu, ale nie przez wojnę Ludzie
    zapalają się, będzie rewolucja, w kraju butów będzie dużo kłopotów, wielu duchownych jest okrutnie zabijanych, niewiele pozostanie z tych, którzy nie mogą uciec,
    widzę czerwoną masę i żółte twarze między i na południe.
    Ale papież wychodzi z nich i ucieka w stroju pielgrzyma nad wodą lub do wody. … Tam zajmuje jego miejsce w krótkim okresie, ale wrócimy tu ponownie, gdy zostanie przywrócony spokój. ”

    … o ile tych stwierdzeń.

    /I bez to albo o to biega wzgl.chodzi aby z igly orczykow nie robic i sie Dawid nie dawac wciagac bajko-pis-arzom w ich urojony swiat psychiatryka ! A pozar I caly cyrk z Notre Dame to z gory ukartowany plan podobnie jak wymyslne Fatimy gdzie juz nie pamietam czy o jakies zacmienie tecue czy inna jaka?s zorze fenomenu natury biegalo. Ze skonczyly sie placzace figurki w kosciolach ?/

    POki co to przePOwiadam ze dni wolne od pracy zalezy dla kogo sie horyzontuja i z tej okazji odemnie watykansko-islamsko-chinsko-iranskie zyczenia religijne i orzePOwiadam ze sie na blogu w POstaci i przebierancow spiewu dzieco ukaza i wydarza gdy tylko ludzie do komputerka sie o go otworza. A o to moje ?

    Urbi et orbi z okazji dni wolnych od pracy :

    Ważne jest dla nas po prostu zrozumieć i zinterpretować wydarzenia naprawdę stało.

    Dawid czy nie czujesz kleksa na odleglosc jak ostatnie laty stal sie aktywny caly obludny szef wraz z koncernem pod tytulem watykan ?

    Lgbt
    Pedaly
    Mowy o nienawisciach.
    Bratanie sie z islamem.
    Komuszowanie sie watykanu z komuna swiatowa.
    Wspolne odnudowanie z islamem Notredame.

    • Dawid567 pisze:

      OJ, Jurek jaki ty jesteś niepoprawny i niewierny Tomasz!Jeszcze został Malachiasz, czyli de facto mamy sierpień 2019 i przepieiednię Malachiasza- pożyjemy, zobaczymy.

      • siola pisze:

        All ex san Drost-krolewski poslaniec -urzednik -oskarzyciel7sam Sem jestem -ex -eck -trojkat all -kosmiczny.Choroba popromienna w wieku33 lat.Kiedys napisalem ze w roku 45 popelniono najwieksza zbrodnie w dziejach ludzkosci ,zapomnialem o jednym ,ze cos podobnego juz kiedys bylo ,ktos dawno temu przesiedlill na teren europy pokonanych.

        To wszystko jak by manipulacja komputerowa moze symulacja -sen z 13 -Ktos -wielki Sedzia ,placze u Basi ze przez siole zgina wszyscy bo olbrzyma w czarnej todze pozarl-no coz byl nie smaczny -ale by kobieta nie splonela trza bylo to zrobic-choc chcialo sie po sudaku tylko zygac po wyjsciu do domu Ojca.

        Bracik byl szkolony w legionowie jak Slawek ,we snie byl tym ktory wszystkich wokol mnie zabral w tym poslanca listonosza pol turka.Na koniec polozyl ny tym miejscu krzyz z liscmi,co ciekawe grob Ojca jest dokladnie kolo lippy i czesto musze z niego liscie zgarniac na jesieni oraz jak kochana zakwitnie -duzo mycia bo pokrywa sie cukrem jak klejem .Pod ta Lipa stalem bez butow ,jak mowe o tym ze nie Ojciec zbrodniom i klamstwom winny.Ojciec wspominal kiedys o Polskim miescie i wydazeniu z 1maja.KIedys bylo to zagadka ,po co mi to mowi.Niedawne sny z huta 1 Maja i ogrodkami dzialkowymi o nazwie Terz 1 Maja no i kod pocztowy Gliwic przy tym 44.
        Ach zeby sie pozbyc krzyza jaki polozyl ny tych ludzi moj braciszek,musialem krzyz rozwalic i zastopic -dzwonkiem -winem i sercem.Co ciekawe Turcy nie wrucili co kolo mnie byli ale poslaniec pol Turek powrucil z ciemnicy.Sal o mon -dwie wieze slonca -ksiezyc.

        Mysle jak Maryska ze bedzie wszytko dobrze ,choc zakute paly wszystko juz robia by sklucic narody.Czasem sie czlowiek denerwoje gdy kutasa slyzy jak klamie w zywe oczy innych zlodziej,tak najlepiej by powiesil takich za kutasa na topoli ,bo u takich glowa w kroku a gora zakuta dalej.
        Kiedys mnie zonka sprostowala ,po co stary siwy dziadzie robisz zapasy z ogrodu ,jak bedzi koniec swiata to te zapasy i tak na nic,widzisz Danus ja w koniec swiata nie wierze ,i tak po staremu po piastowsku mam zapasy na postrzyzyny dla Gosci i naszych przodkow ,by nie staly na stole tylko puste Prawdy.
        Ach opisalem to co zrobilem z wirem jako gwiezdny tor -ale to bylo bardziej cos nie stalego -cos podobnego bylo w filmie z podroznikami miedzy swiatami.

        Ktos -owi biedaczkowi przy tym odbilo na calego ,powiedzial cos co juz o Dzidowo-Chmielowych szantarzystach juz wiedzialem-

        Ktoś
        said:
        April 18, 2019 at 18:59
        “szczegolnie takiemu co sie wlasnego imienia boi.”
        podanie imienia = 3 wojna światowa = 8 miliardów ofiar plus parę bilionów w powiązanych światach
        łykasz to na swoje sumienie chojraku?
        bo jak nie to nie fikaj jak gadają starsi

        Ktoś pisze:
        18 kwietnia 2019 o 13:33
        „Nostradamus przewidział pożar Notre Dame! Kolejna wizja jest jeszcze bardziej przerażająca
        18/04/2019
        Nadal do końca nie wiadomo, co było przyczyną pożaru w paryskiej katedrze Notre Dame. Doniesienia wskazują na możliwość zaprószenia ognia w wyniku nieprzestrzegania zasad BHP podczas prac konserwatorskich i restauratorskich.
        W sieci niektórzy wskazali natomiast na możliwe, znacznie głębsze dno poniedziałkowej katastrofy. Przewidzieć ją miał już bowiem sam Nostradamus. Fani odkopali czterowiersz, który rzekomo pasuje do tragedii paryskiej świątyni. Dalsza część przepowiedni jest jeszcze bardziej niepokojąca.
        Wierni fani Nostradamusa niemal natychmiast odnaleźli w jego przepowiedniach czterowiersz, który według nich opisuje pożar katedry Notre Dame.
        „Le tremblement de terre Morrura,
        Caffich saint George demy perfondrez:
        Paix assoupie la guerre esueillera,
        Dans temple Pasques abysmes enfondrez”
        – tak brzmi ten fragment w oryginale.
        W języku polskim brzmi następująco:
        „Ziemia trzęsie się w Mortarze,
        Wyspa św. Jerzego na wpół zanurzona:
        Pokój zamroczony, powstanie wojna,
        Na Wielkanoc w świątyni otworzone przepaście”.
        Jeśli wierzyć, że powyższe słowa Nostradamusa odnoszą się właśnie do tego zdarzenia, wówczas jeszcze bardziej niepokoić powinny dalsze wersy. Ostatnie słowa mogą bowiem sugerować, że w najbliższych dniach – mimo zapewnień francuskich władz o ostatecznym uporaniu się z pożarem – dojdzie do całkowitego zawalenia się katedry.
        Francuskie władze zapowiedziały, że Notre Dame zostanie odbudowana.”
        a wszystko przez siolowateho i pożartego kolosa ;D
        Jak sie ma zakuta pale to sie wywija kutasem jak jezorem ,wiec czasem mu wychodzi co wychodzi-napewno nie uwierze tyym co chca mordowac miliardy ,tylko dlatego zeby reszta padla przed nimi na kolana ,no coz jesli palant uwaza ze to jest powazanie ,to takim trudno bedzie pomoc bo widac glowka u takich mala a duza zakuta na stale.
        No coz to bedzie z Ktosiem (wielkim palantem) jak pojma kobiety poznaja ze milosc nie zalezy od kolka u kolka i jakim mieszkiem dysponuje kolek ,no moze nie zrozumieja te co jeszcze pijane.Jesli nie szukaja milosci jeno kolka to bedzie dla nich kupic sobie kolka na baterie i do tego na wymiar przy tym bez niebiesko zielonych zoltawych flekow gdy kolkowi w malymzakutym lbie odbilo.

        Jesli mialem pozrec wielkiego czarnego -to przypomina mi slowa A58 O PAPUGACH ,moze to tylko oznacza ze czarny oddany tym co trzeba a reszta weznie sie teraz do pracy a nie do wyzyskiwania i zycia jako pasozyda.Konic z Ropa w Wolfsburgu.

        • siola pisze:

          Piękna i Bestia (film 2017)

          Nie zawsze to co brzydkie jest tak zle jak je robia pieknisie ,czasem bestia ma wiecej serca od duchowych w sobie .

        • Dawid567 pisze:

          Siola nie podoba mi się ten film o rosyjskich dziewczynach, nijak się ma do tematu artykułu. Jest prawie pornograficzny i nie posiada żadnych głębszych treści , nawet nie jest zabawny.Wybacz ale usunę go z twojego wpisu

          • siola pisze:

            To jest Dawid ludzkosci problem-usowac wszystko co nie wygodne.Co do pornografi to uwazam ja za pokazywanie znecania sie nad kobieta ,ten filmik pokazuje cos inego ,bezmyslnosc i dbanie o swoja torzsamosc ,pokazujac dla pieniedzy co nie trzeba.

            Bron jak sama nazwa pokazuje sluzy do obrony,czy bron zabroniona cos zmienia -czy robi posadanie broni kogos zbrodniarzem ? Czy panstwo za Twoje podatki nie daje broni w reke najemnikow i wysyla ich za Twoja zgoda i za Twoje pieniadze ,gnebic innych ludzi.

            Czy mozna teraz sprawe zaokraglic i powiedziec ze Dawid Terz w jakims sensie zbrodniarz -przecierz daje podatki i wybiera tych co robia wszystko w jego imieniu .Po drugie jesli to jest pornografia nie powinno byc tego w moim komputerze -bo juz dawno ustawilem przy meldowaniu ze ja mlodzik przed 18.Film nie pokazuje pornografi ale pokazuje ze ani rzenska energia ani Terz meska nie jest od siebie lepsza ,ze mamy te same wady z jakimy musimy sie sami zmierzyc a nie w kat usunac .W koncu sie w koncie tyle nazbiera ze nie da rany juz nic usunac.Widzisz opisalem sen z nocy jak byl pokazany -jak widze Marek wyciagnal np. inne wnioski z niego niz ja ,Daria mysle ze Terz nie pojela.

            Dla mnie byl to jakby kontakt z Maria Magdalena -wywolany korespondencja z Ktosiem

            Podobne rzeczy zdarzaly mi sie juz jak gralem i robilem mapy do gry Sudden Strike-czasem dalej gralem z Jumbo ,Milanem i Rosta w gre choc spalem ,czasami robilem mape jak Kolobrzeg czy Kostrzyn albo Prochorowka po tym jak ta mape juz we snie widzialem i teren robilem.Pozniej tylko to co widzialem we snie przenosilem na mape jaka robilem w komputerze do tej gry -dzis wiem ze nawet te miejscowosci podane we snie jako mapy do gry nie byly bez znaczenia.

            A tak dla szpasu mam pytanie z tym dziwnym sexem zwiazane w nocy -nie byla pelnia 19.04 w Wadze?

            No coz mozna usowac pokazywanie naszych wad ,lecz nie stac nas na usuniecie naszych wad .

            Mamy Wielkanoc ,istnieja tradycje w te dni spuszczac z gory plonace beczki czy Terz kola.Moze tylko dlatego ze kiedys byly te beczki swietliste -ogniste tym co nas przywiozlo i na karzdej byl sternik.

            Jesli naprawde chcemy zmartwychstac -to napewno nie bedzie to cialo a tylko i wylacznie nasza pamiec ,ale by zyc wiecznie -trza sie nauczyc inaczej na swiat patrzyc -posprzatac na swieta nie znaczy smieci do kata zamiesc tu trzeba te smieci przegryzc samemu.

            Na koniec zycze Wam wszystkim jako i sobie ,bym mogl patrzec bez strachu i majakow w niebo ,bo moze tam jest nasz dom nasze zrodla ,moze by zmartwychstac trza pamiec o czynach zachowac i sie uczyc a nie dla wygody w kat schowac czy z pamieci wymazac.

            Nie bron robi z czlowieka zbrodniarza ,nie Bronia robi z chlopa zakretasa :Czy naprawde musimy byc az takimi tchurzami by bac sie spojrzec w nasza pamiec ,zmierzyc sie z wlasnymi myslami ,odwarzyc sie samodzielnie myslec -czy moze nam tchurzom wygodniej pozostawic sprawe w rekach boga -bogow ,dac sie lac po gebie gdy nie wiemy za co nas w naszym domu leja ,choc ludzie boga sami przy tym wystepuja przeciw wlasnym prawom -coz wolemy byc smiertelni byle by nie poznac prawdy o nas samych
            Jesli jestesmy jak Bog i jego ludzi -to tym samym i nasze przywary sa jego przywarami i napewno nikt nam nie pomorze z nimi walczyc jak karzdy z nas z osobna musi sie stac tym Bogiem co sobie sam odpowie czy dobrze czy zle i co trza naprawic i nie wcisnac do Ecki zamiast latac Ekiem -tarzac sie w wlasnym nieposprzatanym blocie w katach.
            Wesolych Swiat -koniec na dzis kazania

            czU i waJ

            siolA Blazen z Przecinki a moze woda z wolnym nurtem prosto do stajni.

          • Dawid567 pisze:

            „nie byla pelnia 19.04 w Wadze?”
            Była w 29 stopniu w Wadze i była to tzw pełnia Uranowa ( Słońce było w koniunkcji z Uranem).

  2. Dawid567 pisze:

    Jurek, zajmuję się też m.inn. koindencjami różnych przepowiedni.W sierpniu 2019 następuje koincyndencja 4 przepowiedni- Irlmaiera, Malachiasza, Nostradamusa i Fatimy.

    • Maria_st pisze:

      Ciekawe ze tzw przepowiednie co jakiś czas są odgrzewane niczym kotlet a przy okazji zadziewają się rzeczy, które można pod nie podpiąć…
      Po co to ?
      Mnie one nie sa potrzebne…
      Zauważyłam za to, że są niejako dorabiane do danego okresu…..chyba mamy za dużo czasu i stąd te zabawy niczym ruletka.
      Manipulacja umysłem….
      Pomyślcie….coś tam płonie….jakaś katedra, jakiejś pani nie pani….jeśli niedługo ma dojść do światowej zawieruchy to po co sobie głowę tym zawracać…..czy dla naszego jestestwa jest to istotne ?
      Tkwimy w kłamstwach i jeszcze je umacniamy…absurd..
      Do mnie ostatnio przyszło—wszystko będzie dobrze…a stan jaki poczułam….cudny i nie do opisania….
      Pożary budowli …zbieranie kasy do odbudowy zabytku….a tyle głodu, niesprawiedliwości na świecie….te pieniądze wielu by pomogły gdyby zostały wykorzystane w odpowiedni sposób..no ale my myślimy nie o bliżnim a……naszym ego….
      Budowle, budowle..marność nad marnościami…

      • marek pisze:

        Tkwimy w kłamstwach i jeszcze je umacniamy…absurd..

        Jeśli powiąże się fakty iż myśl jest stwórcza , a świadomość ogółu niska to wystarczy z wyprzedzeniem czasowym stworzyć przepowiednie by w określonym czasie przekierowywać uwagę mas na ową przepowiednię łącząc z nią zaistniałe lub spreparowane zdarzenie ….

        psychologia tłumu plus reżyserowanie przyszłości gatunku ……

        jednak nie można wykluczyć powiązania niektórych przepowiedni ze zjawiskami astronomicznymi przed którymi ostrzegają ….

        lecz weryfikacja co jest ostrzeżeniem , a co zakulisowym manewrowaniem gatunkiem o niskim poziomie świadomości wymaga tęgiej głowy i wiedzy o materialnym wszechświecie …..

      • mały budda pisze:

        W sumie Mario masz rację, lecz człowiek na własne życzenie stał się ograniczony i sprzężony w spiralę strachu urojonego bytu boga.
        Oni mogą sobie tworzyć warunki do wojny aby ludzkość w strachu utrzymywać.
        Dostaną więcej kataklizmów z większą mega mocą niszczenia.

      • dariamade pisze:

        Mario trafne podsumowanie i wnioski. Ja nie zajmuje sie tym o czym głoszą media – nie mam na to czasu i wielu prostych ludzi nie zawraca sobie tym głowy, bo ma ważniejsze sprawy na głowie

      • Dawid567 pisze:

        Mario niby tak niby nie Malachiasz nadal obowiązuje i nie jest odgrzewanym kotketem.Fatima się jeszcze nie wypełniła podobnie jak Irlmaier.Nostrodamus z kolei jest zaszyfrowsny potrójnym kluczem.Tematem arabskiego mocarza i Lichenia interesuję się od 1998 roku. Już wtedy zastanawiałem się kiedy to będzie kiedy „Słońce Mars Wenus we Lwie stoją”.

        • dariamade pisze:

          Dawidzie ale bajasz.

        • Dawid567 pisze:

          Dario ta konfiguracja planet miała miejsce zaledwie parę razy od 1998 roku.Bardzo trudno jest przewidzieć coś ze 100% dokładnością, nie mniej jednak uważam za dużo bardziej prawdopodobne wypełnienie się tych przepowiedni o których wspomniałem w dzisiejszych czasach, aniżeli pod koniec XX wieku.

          • dariamade pisze:

            Nie, przyszłości nikt nie zna, byłam w przyszłości i pierwsza myśl: przecież sami ją tworzymy. Dlatego tam nie było żadnych obrazów tylko pomieszczenia.

          • Dawid567 pisze:

            Napisałem 100% przyszłości może nie bo jest jej bardzo wiele podobnych wariantów, ale tendencje przyszłości już tak i nie jest to żaden „pusty pokój”

  3. siola pisze:

    By obliczyc tor lotu pocisku ,trzeba znac jego kaliber ,wage i szybkosc jaka osiaga ,czas lotu z miejsca startu i miejsca docelowego ,znajac wszytkie daty ustalic Moment startu ,trajektoria lotu i miejsce ladowania ,omijajac przeszkody .Wielkanoc -Ost er n -tradycja kulania beczek z ogniem kol ognia z gory.Nie wszystko co wygladaa strasznie jest nie tak straszne jakim to robia-to Terz byly slowa Matki.Oprucz dwu stro istnieje jeszcze trzecia strona ,wiec nie stawaj po zadnej z tych dwu stron ,bo na dwoje babka wrozyla raz orzel na gorze raz resztka ale obie strony sa jednym i sa jasne w zaleznosci jak upadna.

  4. Jurek pisze:

    Dawid 567 na-pis-al ale nie wyjasnil czego?s ?

    OJ, Dawid…,

    /wybacz/

    …, jaki ty jesteś…,

    /nie tyle co/

    …, niepoprawny i nie…,

    /ale latwo/

    …,wierny…,

    /Dawid. A z kolei syn mej siostry bo patrze na imie /

    …, Tomasz !👉 Tak on zmywakuje regipsuje-jak ja kiedy?s swego czasu 30 lat mute i zniejPO awansowalem az na szefa jestem nim dalej musze utrzymac ten tussta przywilej nie dosc tego to dodatkowo z tego tytulu mam nawet swe biuro niedaleko…,🚕

    …, nie Wilanowa a ok.1000 i jed…,

    …,na noc Dawid zapewne wiesz ze to bajka pis-ana gdzie?s napewno nie tam a jesli nie to dzieg…,

    …,🚕kierownicy i tak tak wyglada moja kariera przy tym zyjac bo musze sPOro czasu jak bezdomny na ulicy spedzac POza tym w domu jestem nyzna .Juz prosze nie pytaj o petentow ktorzy przychodza w wolnych a nawet jeden jechowy grek a mowie do niego i co bog ostatnio bo maja zebrania i co?s tam tez przewiduja rychly koniec swiata a Trumpa to napewno czego jeszcze tego Dawid tez mi wszystkiego nie zdradzaja !

    …, 👉z zona i parka chlopiec i dziewczynka bo Tomka zona kiedy?s ronilapo i z tego tytulu wzieli sobie👫 jeszcze chyba 10 lat temu w ramach rodziny(pijacka musiala byc byta) zastepczej i z nimi a Tomasz z Justyna POchodza z kraju nie dosc ze zyznego to obfitego w mase surowcow sie mysle ze dycha brado minela kiedy sie wySzkocjowali i z wujkiem kontakty nawet nie kartkuja podobnie jak nsy i kilku inszo inszych bo im zawsze co?s innego w ich👂usza 🗣 talemszep !

    Dawid doceniam Twe wszystkie proby przestrzegania ludzkosci przed zblizajaca sie co jaki?s czas katastrofa swiata czy to w formie co na-pis-al nie myl prosze nam znanego blogera Siola z Alois-em a juz w ogole roznych orzePOwiedni bo kazdy z nich moze miec wiecej niz jedna a nawet 2012 orzePOwiedni dot.konca koncow i nie tylko dla POmocnika POmocnika np. kierowcy ! Dawid bo sialemmu az dalemwy ile?s tal mute ok 1200 pl-zl musko z sbapro bya im wiecfacho zykaje czylprzetluma z .gro lowslo razywy dot.wzt z tuteks i byni POwiedniprze damusaNostra sanychpi cuskimfran kiedynie ezt guslan zykiemje.OP oc ? Ob chi ein namz ein nalemzn stepro ein ? Wynik okazal sie gdy POczalem analizowac wertowac oczywiscie przy POmocy jaki?s szablonow ale tez musialem dodatkowe zrodla z tego okresu i je POrownywac i wiesz Dawid czy sie oplacilo ? Tak teraz wiem ze przePOwiednie przynajmniej ma na temat tzw.Nostradamusa nie dosc ze wisiala jak no Dawid w szkole POdstawowej z niej nic ale pamietam jak byla lekcja histori ze mlodych Tatarow od malego uczono glodzono i tak dlugo kuniowal wokol wiszacego suchego miesa i lukowal w jej kierunku wiszaca na drzewie az w nitke na ktorej jadlo wisialo ja stracil jak ja bez POmocy luku a checi bo mnie ta bajka zwana bajka a kto wie czy zyje…,

    /Adam-owicz i jego zony teksty zamiast ubolewac to sepleni-la nie o 17 mieszkaniach i zlotach amber-owych afer-rystow tylko jak jej kazal kto?s o mowach nienawisci/

    …,ona w ilu jeszcze ludziach latwo czy religijno wiernych ? Pis-zesz dawid a nawet gotowca darmo serwujesz :

    🕺/Przyjdzie arabski mocarz jeśli Słońce Mars Wenus w Lwie stoją
    Rząd kościelny przez Morze ucieka
    W okolicy Persji stoi milion dobrze przygotowanych
    Ze żmijami i robakami idą przez Bizancjum i Egipt”
    Nostradamus Centuria 5,25/🤣

    Obawiam sie Dawid ze trafiles jak kosa na kamien dlaczego zapytac moglby sie moj analityk z wrodzonym darem myslenia ktorego znam az Dawid od dziecka mialem moze napisze bo jest od 40 lat tokarzem netalowcem spawaczem fachowcem POmoge mu jak kiedy?s przy spawaniu prywatnie czesto nierdzewki spawa u nowobogackich jak na 6 tygodni biuro me na czas urlopu zamkne i POjade bo nie tylko dach ale i tynk ze sciany w mej kurnej chacie odpadl ze starosci.Pytasz co robi moj kuzyn Tadzio ? Czasami nie troche i nie wiem czy tylko do ludzi pije ale w lato
    sobie POjedziemy w formie swietej tworcy w glab zurMa POwsPOminac dobre Dawid i wyobraz sobie🍺🍾🍵 ze mowie o czasach ale Gierkowskiej no nazwijmy ja komu bylo a komu nie bylo dane ale co itd.

    Dawid pis-ze a inni ?

    Dlaczego czami i ein POwiadajaod ?
    Zostawmy a zajmijmy sie wpierw ?

    /Dawid-zie wierz wpierw sobie mnie zreszta dla mnie to jest does mader.
    Wezmy z POnizszego zdania i jak kto woli i do woli moze sam probowac nawet przy POmocy kogo?s od znajomosci zwierzyn-y gad-ow i jest az za wiele mozliwosci jesli chodzi co oznacza-ja orginalnie skrociki typu :

    „verp.jak i serp.” !!!
    To moga ewentualnie idac muzulmanskim kolorem symboliko-flag-i oznaczac oba w zestawieniu ?

    Zieloni Persowie ?
    Zalozmy oczywiscie naciagajac majac mozliwosci sklecenia jakiego?s sensu i naciagnowszy ze Nostradanus mial na mysli panowanie kosciola wowczas w stosunku do Persji i Islam-u.👉

    Org.

    /Juz/

    Ze żmijami i robakami…,

    /je nalezy i wszelkie POwiazania wyrzucic do nie dziurawego wora fantazji ! Dalej ze/

    …, idą przez Bizancjum i Egipt” ?

    👉Ze żmijami i robakami idą przez Bizancjum i Egipt”

    👉Rząd kościelny przez Morze ucieka ?

    Czyli tenze rzad kosciol musi-al 👉…,

    /Pamietaj…,

    …,kiedy?s w mlodosci wobec nas trzymajacych 🍾za pazuchem do kolegi ojciec powiedzial : Wiesiu jak masz duzo pieniedzy to bedziesz mial duzo kolegow!

    …,👉Dawid-zie ze nalezalo sie wywiedziec rowniez uwzglednic wszystko ale i to skad z jakiego punktu nie tylko pierdzenia siedzenia 2dzial-1sie-3znajdowal sie gdzie mogl byc bytym realia wowczas pan-a Michal-a Nostrodamosuwego ? Z kwart i centauri wynika ze Nostradanus byl byty w stanie operowac wiedza geograficzna promieniem i POdPOwiem jego ‚epizentrum’ znajdowalo sie i musialo napewno na pldn.Francji co wynika bez wielkiego szukania(w krzaku ‚jalowca’ skrylo sie zwierze POszukaj go nie tylko Dawid-zie sam-emu jesli nie u-wierz-a-ysz.Zreszta nikt nie simu !) z o-pis-ow kwart…,

    /a wodki w kawe przy kierowniku i dyrektorze jednoczesnie./

    …,palcem PO mapie wystarczy przejechac ze na owczesne czasy mozliwosc-i centra kogo?s i jego to wowczas kuniem i dylizansem siegaly ‚koncentryk’ czyli promien gora kilkuset kilometrow od pldn. Niem(ych)iec PO C-onfederacje H-elvecka Awinion …,

    /fr. Avignon, prowans. Avinhon) – miasto na południu Francji (w regionie Prowansja-Alpy-Lazurowe Wybrzeże/

    …, to niedaleko a tam byla byta dosc dlugo jeszcze PO nim siedziba koncernu jakiego?s dalej PO Tracje rejon Turcji zauwaz Dawid ze pan Michal nie zna i nie wymienia nazwy KonstantynoPOl a Bizancje moze i napewno Hiszpanie a i PO kraj Wlo(chowaty)ch pytanie czy dalej PO za kim?s kto pamieta z geografi ze szkoly POdstawowej tam byla mowa o bucie nie chodzi o wrodzony talent u mas gluPOty a mam na mysli wloski but !
    Czyli nie trudno jest sie domyslec ze kto?s chce nas robi w bambuko czyli rzad koscielny ucieka przez morze i jesli bo jakze inszo inszowo wynika ze rzad perski uciekajacy przez morze musial swe ‚epicentrum’ miec bardziej na wschod od Persji konkretnie niedaleko Morza Czarnego Bizancjum jak rowniez nad M.Srodziemnym konkretnie no przeciez jeszcze i napewno nie w Watykan-ie. A byloby watkow faktow co nie miara do rozdetalowania wiec kazdy i Dawid inni sam-i wszyscy uczynia albo nie gotowce i jesli w ogole to czy tylko sobie ?

    Jeszcze raz gotowe POdsumowanko :

    Rząd kościelny przez Morze ucieka
    W okolicy…,

    /Nostradamus nam wmawia-l zebysmy o/

    …, Persji …,

    /i tymze rzadzie i okolicy tamtejszej geograficznej mysle..,

    …,nie ma przyszlosc…,

    …,li.Nie dosc tego to ze…,

    …,stoi milion dobrze przygotowanych…,

    …,chyba jak dzis przez Sororza i NWO-owcow bojiwnikow Allacha ? A kto sfinancowal hordy ze skomuszalej Am.Pldn.Srdk.na POczatek dziesiatki tysiecy i tylez samo kilometrow nie w kierunku a konkretnie do Trumpa do Imperialistow czyli USA ? A teraz szykuje kto wie czy nie POnownie i nie sama makrela jako czlonek kiedy?s ZSM-de-ederowsko-konsomolskiej juz propagandowo z Libji a Algieria sie tez od srodka gotuje do Europy hordy tym razem przejsciowo przez makrele a kupiony pis owsko…,

    …, socjalistyczno rusko chinsko eNarodowo eZocjalistyczny De(a)-j-a Pe wni czyli chinscy komuchy lapowki nie rzad-owi i nie polskiemu a…,

    …, jak …

    …,to dolne zdiecie zobaczylem to…,

    …,on taki patriotyczny i koscielny i PO co te rozne 500 plus itp.?

    Ze żmijami i robakami idą przez…,

    /wegry NIE./

    Bizancjum i Egipt”

    PS.

    Bylbym zaPOmnial ale dla przecietnego myslaco zainteresowanego roznymi bajkami czy to z pod piora gesiego pana niby M.N.i obojetnie bez wiekszego szukania hako wytrychow juz sam fakt
    mowiacy o cyfrze 1000000 czyli slownie milion POwinno rozrzazac nie jedne(j-mu)go jedna czy dwie POlkule razna a nawet bezmysln(ym)ego ze i nie tylko cyfra wymieniana pis-ana przytaczana ten milion czy miliony nalezy wpierw ukradc tylko wskazuje ze tzw.przePO-wiednie je zostawie w sPOkoju bo nie mam czasu zabawiac sie w formie obzerania sie przekonywania jak to masom oPOrnie idzie otworzyc ich zryte lby zdogmatowane przez kiedy?snych i dzisiejszych oszustow pedalow religijnych i naukowo dogmatowych w gluchy telefon na temat roznych dzis w modzie strachowanie przePOwiedniami i dopinanie do konca rozne konie trojanskie i nie tylko z ta Katedra Notradamu przypadkowym niby POzarem i POdejscia za-cziPOw(yw)anie przygotowywanie ciche nie tylko ACTA mas kontrolowanie ich przez rozne nierzady i kaste bezmyslna samoeNWOwa przez siebie wybrana banda itd. Pytanie i odPOwiedz nikt nie operowal w pietnastym szesnastym wieku zadnymi okresleniami milion ani zerami.Przyklad datowan gdzie zadna do czasow rewolucji zabojackiej ani na grob(ach)ie wowczas nie widnial-y na-pis grawerki w formie 4 rech cyferek a juz w ogole z zerami !

  5. Jurek pisze:

    Siola-Alois na-pis-al krotko i zwiezle za przykladowal :

    By obliczyc tor lotu pocisku ,trzeba znac jego kaliber ,wage i szybkosc jaka osiaga ,czas lotu z miejsca startu i miejsca docelowego ,znajac wszytkie daty ustalic Moment startu ,trajektoria lotu i miejsce ladowania ,omijajac przeszkody .Wielkanoc -Ost er n -tradycja kulania beczek z ogniem kol ognia z gory.Nie wszystko co wygladaa strasznie jest nie tak straszne jakim to robia-to Terz byly slowa Matki.Oprucz dwu stro istnieje jeszcze trzecia strona ,wiec nie stawaj po zadnej z tych dwu stron ,bo na dwoje babka wrozyla raz orzel na gorze raz resztka ale obie strony sa jednym i sa jasne w zaleznosci jak upadna.

    Inaczej by gdyby kto?s chcial obliczyc of.nam POdane zacmi…,

    /ieni to byli ci oszusci religijni ktorzy na-pis-ali i astronomiczne pajactwa przez setki lat te tzw.nie pokrywaja-ce sie nie tylko rozne zacmi/

    …,enia gwiazdy wymyslno betlejemskie to gdyby znalazl sobie kazdy zainteresowany wpierw nie jaka?s a wlasciwa wyjsciowa of.mozna dane uzyskac na temat wielu dat ruchow planet zacmien…,

    …,ia u ludzi przepraszam ksiezyca pol im tu dobrze bo infrastruktura w Europie u niewiernych dziala nie musza pracowac blondyn europejek full mercow kasy bez pracy tylko sie rozmnazac i bawracac niewiernych na Islam…,

    …,dane mozna na temat ruchu planet w gleboka przeszlosc od Imoerialistow Amerykanskich od NASA i POrownac je z nam POdtacowanymi przez pis-zacych o starozytnych kulturach ich wiedzy na temat Astronomi to to co zostalo nam orzez tych religijnych oszustow to ani planety sie nie POkrywaja ich czas miejsca na firnamencie itd.Oni tylko pis-ali o starozytnych i ich Astrononicznej wiedzy ale sami ze mase prawie wszystko spalili a to co w reku mieli to nie rozumieli.
    Z tad tez te cyrki jesli sie czlowiek przylozy wstecz POrowna rozne Ziemi i w kosmosie planet POlozenia to sie a nawet tylko w tysiac lat nic nie zgadza.Wiem jedno ze budowniczowie piramid w Am. Srd .Pldn. ich setki jesli nie tysiace nabudowali i uwaga prostymi narzedziami kamieniani i glazami przy pomocy sznurkow cienia katow kamienia dragow lin-ami wciagali itd. Nie POtrzebowali zadnych komputerow i specjalistow z kolchozu pod nazwa unia komisarzy ludowo jewropejskich. Majowi znali pis-mo obrazkowe i zloty POdzial a co za tym idzie a ‚wieta’ skad slady miki w piramidach niektorych ? Przez orzypadek skojarzylem ? Oni brali uzywali pyl PO wulkaniczny z obrobka kamienia kamieniem znali itd…,

    /I bez to ryjac w temacie zestawiajac sobie skojarzylem o ?

    MIKA – minerał trochę zapomniany – …

    PDFsolvachem.pl › uploads › 2015/08

    sności wytrzymałościowych szeroko pojętych wyrobów chemicznych jest zastosowanie innego rodzaju wypełnia- czy, tzw. wypełniaczy

    jako dielektryk w kondensatorach o małej pojemności

    do izolowania wycinków komutatorów

    jako izolacja żłobkowa

    do odizolowywania elementów elektronicznych (np. tranzystorów od radiatorów)

    do produkcji gumy, papieru przemysłowego, tapet ściennych, tworzyw sztucznych, lakierów, ceramiki, przezroczystych okienek wziernikowych do pieców

    do wyrobu okienek w licznikach Geigera, mogących przepuszczać cząstki alfa (które nie są w stanie przeniknąć kartki papieru ani kilku centymetrów powietrza)[1]

    jako posypka do papy

    Mika jest to nic innego jak ogólna nazwa minerałów, należących do grupy krzemianów, które występują na … Skały i kamienie, które ją zawierają powstały z prastarych wulkanów/

    …,Stwierdzono ze Machu Pichu recznie wybudowano tylko nikt nie wie jak i dlaczego tak wysoko i malo miejsca do sie POruszania na tak wysokiej gorze.A jak zloto ich technologia wydobywania wygladala ? Robili dziuro wejscia w gorach kawalki skalo rudy zbierali kladli je na kanienie wieksze skaly je takimi zawieszonymi wiekszymi jakby lawkohustawkami rozcierali do oroszku woda wyplukiwali slonko bambusmi np.olow uzyskiwali rozgrzewajac tak zloto uzyskiwali.A znaleziono zakopanego wodza ktorego?s z Inkaskich plemieni u niego zlota masek roznych kosztiwnosci znakezli i czym sie odzywial a no kukurydza miesem muszlami rybami.
    Znali jak w Egipcie mozg wyciagali rozkrajajac glowe ostrymi kamieniami wnetrznosci tez cialo balsamowali gleboko zakopywali z kosztownosciami.
    Buty sami z zywicy robili lateksowe pilke do gry tez nia grali i wykonac wiele innych co my dzis innym sPOsobem.Cienie slonce a nawet okragle bez teleskopow obserwatoria gwiazd jak dzisiejsze okragle z otworami jak nasze okna bez ram i szyb POsiadali.

    Dzungle krajow pldn.Amer. dzungla wzera piramidy.W Meksyku nie tylko na Yukatanie w promieniu 100 km jesli sie nie myle jest ich przynajmniej sto slownie STO ! A gdzie reszta ?

    https://www.just-a-travel.com/12-najpiekniejszych-piramid-meksyku/

    PS.

    Pytanko przy okazji do Dawida juz wuecej niz raz stawiane :

    Czy mozna komu?s przeszlosc przePOwiedziec ?

    Ogolnie to mozna stwierdzic ze duzo ludzi sie interesuje przewaznie tematami zastepczymi. Tak na dobre nie sa zainteresowani ot tacy lowcy sensacji z teori o teori. Gdyby inaczej to w-pis-iw wlasnych przemyslen nie tylko o bajko przePOwiedniach czy itp.od nich by
    sie roilo fachowymi przyklad-ami.
    I co z tego ze byly i nadal komunista
    pijak z choroba moczy czerwobej mordy ze ma najnowsze beemwice i nakradzione wszedzie i nie tylko w Szwajcari konta i jakby wygladala rozmiwa z takim pustym jak tabaka w rogu gdyby tak on dosiadl sie nie do wunlowego stolika a tan gdzie ktos znal sie na cheni fizyce biologi medycynie itd. Od razu PO pierwszym zdaniu wyczuliby jak kleksa na odleglosc ze ten gosc-iu to a o audicach i sPOrcie
    nieco by wiedzial.Tzn.i takim ludziom nie mozna miec tego za zle ze tym i innym dlaczego sie zajmuja No ale ten czlowiek nie ostal wybrany przez narod a przez zakulisowych i byl prezydentem Polski.
    Tez daje i az za duzo do zdziwienia.

    • siola pisze:

      Duda = Mandragora.
      Cud w Paryzu,pamietacie o Moj sen o Niebieskiej Matce i podarowanie dziecka z czegos jak w pszczelim ulu nowe Maje .

      Pomimo pozaru trzy pszczele rodziny pozostaly Cale.

  6. Maria_st pisze:

    Doniesienia wskazują na możliwość zaprószenia ognia w wyniku nieprzestrzegania zasad BHP podczas prac konserwatorskich i restauratorskich.”

    Na pewno tak zaistniało a ktoś z tego robi spełniajacą sie przepowiednie.
    Kiedyś na to mówiło sie głuchy telefon choć mnie skojarzyło sie z pomidorem…hmm

    • Dawid567 pisze:

      Mario nikt nie zabrania nie odczytywać takich czy innych znaków – wolna wola!

      • Maria_st pisze:

        Mario nikt nie zabrania nie odczytywać takich czy innych znaków – wolna wola!

        i stąd tyle klamstw

        • Dawid567 pisze:

          Niekoniecznie każdy odczytany znak to kłamstwo!!
          Przepowiednie są po to, aby się nie spełniły szczególnie te negatywne.Daria pisze, że nie można przwidzieć przyszłości, otóż nie można.Nie chodzi o przyszłość typu jutro np ylegniesz jakiemuś nieszczęściu.Z dużym prawdopodobieństwem można powiedzieć, gdyby wybuchła III wojna światowa prawdopodobnie doszłoby do użycia broni jądrowej.Jej wybuch wisi na włosku.Trudno nawet powiedzieć co ma zrobić ludzkość aby widmo wybuchu III wojny światowej przestało nas strszyć.Jeśli papież Franciszek miałby być ostatnim papieżem, to ciekawe co musiałoby się zdarzyć gdyby ta pezepowiednia miała się spełnić.
          N

  7. Maria_st pisze:

    Nie, przyszłości nikt nie zna, byłam w przyszłości i pierwsza myśl: przecież sami ją tworzymy. Dlatego tam nie było żadnych obrazów tylko pomieszczenia.”

    ja w swoich snach widziałam to co będzie w tzw przyszłości….niestety.
    nie wszystkie sny mogę zweryfikować, bo są zbyt s-f lub moga dotyczyć kogoś innego a wtedy trudno to stwierdzić.
    Dziś sobie przypomniałam spontaniczne oobe i tak sobie myślę…jakie to wszystko abstrakcyjne.,…nie widzisz swojego ciała choć jesteś go świadoma, widzis wszystko tak jak w tej rzeczywistości, slyszysz, widzisz co robia ludzie a oni nie są świadomi ciebie/mnie/….to dlaczego ja słyszałam osobe w oobe jakby szła żywa osoba, słyszysz nawet otwierane drzwi…mówisz do niej, ona odpowiada….ale ciała nie widzę….więc w jaki sposob ona mówi a ja z nią i jeszcze słyszę….
    Pamietam gdy opiekowałam się Mamą w stanie comy byłam przemęczona, niewyspana i dziwnie wszystko odbierałam….słyszałam rozmowy, niektore głosy były podobne do tych znanych mi ale nie wszystkie i, po latach okazało sie ze po prostu mój mózg odbierał to co dopiero miało zaistnieć
    Jakby pracował inaczej, odbierał to co miało być wczesniej, byłam bardziej wyczulona na te odbiory.
    Mózg…
    Korras to trochę dla Ciebie podpowiedzi .

    • Maria_st pisze:

      odbierał to co miało być wczesniej,

      błąd….to co miało być póżniej / dziwne, bo zanim pusciłam było słowo — póżniej, teraz czytam i zdziwienie…pisze — wcześniej /

    • dariamade pisze:

      Mario widziałaś jedną opcję przyszłości, co nie oznacza, że się ona spełni.

      • Maria_st pisze:

        Mario widziałaś jedną opcję przyszłości, co nie oznacza, że się ona spełni.

        to o czym napisałam sprawdziło się, ale dziś wiem że mówiąc o tym zmieniamy zdarzenia choć nie wszystkie.
        Dario tu gdzie obecnie mieszkam to teren z moich snów więc moje zdziwienie było duze gdy zobaczyłam teren ze snu, który wczesniej nie znałam.
        Co ciekawe, widziałam jak sie zmienia choć wtedy były to pola.
        Jeszcze jedno ciekawe dotyczące tego miejsca, Śniłam, że przez środek miejscowości płynie spławna rzeka a żeby dostać sie tu gdzie mieszkam trzeba było przez niego przejechać, przejść / most nie był drewniany /. Z tą rzeka to było ciekawie, bo znalazłam w historii tej wtedy osady, wioski…że faktycznie tak było—spławna rzeka płynąca środkiem….potem zmieniono jej bieg i płynie bokiem ale juz nie jest spławna tylko często zarasta.
        I tak sobie pomyślałam, czy nie wyśniłam rzeczywistości 2 Ziemii o której dawno pisałam / rzeka, most i jeszcze wiele innych szczegółów o których nie ma sensu pisać.
        Tylko, że ja Dario pisze to co doświadczam i wcale nie musi byc prawdą…

        • dariamade pisze:

          Mario mi też śnią się różne miejsca, sama nie wiem czy też i inne rzeczywistości, często mam wrażenie, że jestem tam na chwilę a potem tutaj wracam.
          Mam do tego dystans…
          Też miałam sny związane z miejscami nadmorskimi, ale już tego nie analizuje ciągle.
          Czasem mam wrażenie, że to wszystko takie pokręcone i proste jednocześnie.
          Tutaj przeżywamy takie życie, a w innych rzeczywistosciach inne z innymi naszymi decyzjami. Takie nieskończone życia, decyzje – jak jedna wielka iluzja i tyle. Nie ma sie czym ekscytowac. Czasem to przypomina gre, poziomy, zaplanowany przez nas scenariusz, jak mamy odejść to odejdziemy, jeden ma dane dłuższe doswiadczenie tej przestrzeni, a drugi krótsze.
          Współtworzymy, nasz cień nieraz jest w drugim człowieku który każe nam coś zrozumieć, czasem sami powodujemy destrukcje w naszym życiu.
          Może sobie pisze bez wiekszego znaczenia…

          • marek pisze:

            Tutaj przeżywamy takie życie, a w innych rzeczywistosciach inne z innymi naszymi decyzjami. Takie nieskończone życia, decyzje – jak jedna wielka iluzja i tyle

            Można by i tak na to patrzeć gdyby nie to ,że doświadczeń tych innych od Ziemskich nie pamiętamy , a to stawia w wątpliwość czy faktycznie zarządzamy swoją całością z pozycji umysłu ziemskiego ciała ….. .

            Nie ma sie czym ekscytowac. Czasem to przypomina gre, poziomy, zaplanowany przez nas scenariusz, jak mamy odejść to odejdziemy, jeden ma dane dłuższe doswiadczenie tej przestrzeni, a drugi krótsze.

            Z tego mojego pierwszego ” ale ” rodzą się kolejne pytania …czy na pewno sami piszemy scenariusze ? może ktoś je pisze za nas ? a wtedy długość i ilość powtórek doświadczania tej przestrzeni nie do końca musi od nas zależeć ….

            jedna wielka iluzja

            to co jest autentycznym życiem ???

            ======================================

            czy nasionko unoszone wiatrem
            interesuje co się z nim dzieje ….

            a muszka , motylek , ptak….
            czy jest im to obojętne ….

            zrozumienie celu…określa poziom świadomości
            odczuwanie czy myślenie oddzielnie ,tego nie dają
            gdyż są jedynie składowymi świadomości …..

          • Maria_st pisze:

            Tutaj przeżywamy takie życie, a w innych rzeczywistosciach inne z innymi naszymi decyzjami. Takie nieskończone życia, decyzje – jak jedna wielka iluzja i tyle. Nie ma sie czym ekscytowac. Czasem to przypomina gre, poziomy, zaplanowany przez nas scenariusz, jak mamy odejść to odejdziemy, jeden ma dane dłuższe doswiadczenie tej przestrzeni, a drugi krótsze.
            Współtworzymy, nasz cień nieraz jest w drugim człowieku który każe nam coś zrozumieć, czasem sami powodujemy destrukcje w naszym życiu.”

            zgadzam się

          • Dawid567 pisze:

            Nie podoba mi się słowo „iluzja” .Moje wszystkie dotychczasowe przeżycia na planie fizycznym i emocjonalnym były jak najbardziej realne.Czy to była gra? Być może pewna gra konfiguracji planet ,w której miałem swoją rolę.Dlaczegi nie iluzja? Dlateg że być może na planie fizycznym możemy zaistnieć tylko raz.
            Z drugiej strony wcale nie twierdze że nie jesteśy czyimś wtmysłem.

          • dariamade pisze:

            Może Dawidzie dlatego wymyślono religie i sam mocno jestes w niej zakorzeniony, bo ludzie tego potrzebuja i sam potrzebujesz, powoduje to zapełnienie pustki.
            Marku nie bez powodu nie pamietamy. Nie na tym polega Istnienie by pamiętać – my przychodzimy tutaj by doświadczać życia z pozycji czystej kartki. Zauważ, że wielu co tutaj przychodzi w późniejszym wieku lubi pouczać, krytykować innych nie pamiętając tym kim byli wcześniej, jacy byli w młodości, nie mają pokory do Istnienia, a co dopiero mówiąc o tym by pamiętali swoje poprzednie życia – tworzyloby to wiekszy chaos niż jest teraz.

          • Piluś pisze:

            Nie podoba mi się słowo „iluzja” .Moje wszystkie dotychczasowe przeżycia na planie fizycznym i emocjonalnym były jak najbardziej realne.Czy to była gra? Być może pewna gra konfiguracji planet ,w której miałem swoją rolę.Dlaczegi nie iluzja? Dlateg że być może na planie fizycznym możemy zaistnieć tylko raz.
            ————————————
            To że Ci się nie podoba Dawidzie, to nie znaczy że w tym egzystujesz. Dlaczego nazywa się życie tu na Ziemi „iluzją” bo faktycznie tak jest. Iluzja to złudzenie, a prawie wszyscy utożsamiają się z ciałem, mylą osobowość z domem. Życie tutaj jest nieprawdziwe i my jesteśmy nieprawdziwi. Natomiast życie po drugiej stronie zmienia częściowo układ ewolucji, my tam jesteśmy prawdziwi, ale życie tam jest dalej iluzją, czyli nieprawdziwe.

          • marek pisze:

            Natomiast życie po drugiej stronie zmienia częściowo układ ewolucji, my tam jesteśmy prawdziwi, ale życie tam jest dalej iluzją, czyli nieprawdziwe…..

            Ocena niby z wyższej półki jednakże Piluś jeśli Absolut dopuścił istnienie świata energii to to życie jest prawdziwe tylko co można mu zarzucić, że jest ograniczone w odbiorze całości Wszechrzeczy czyli percepcji , a jeśli nie dopuścił a Wszechświat zaistniał wbrew Jego woli to podważa to definicję Absolutu …

            z innej beczki ….jeżeli wpuszczam wpustkę w najgęstszą materię jako istota świadoma i tracę z nią kontakt to ,czy utraciłem część siebie i muszę ją odzyskać ? i czy życie tej wpustki jest realne czy iluzją …twierdzę ,że jak najbardziej realne w określonej czasoprzestrzeni tylko ,że oderwane od komunikacji z bazą swego zaistnienia przebywającą w innej / subtelniejszej ….

            —————————————————————

            Dawid …a skąd wziąłeś ” tylko raz ” i co rozumieć pod słowem ” wymysłem „…..

            Nie na tym polega Istnienie by pamiętać – my przychodzimy tutaj by doświadczać życia z pozycji czystej kartki. Zauważ, że wielu co tutaj przychodzi w późniejszym wieku lubi pouczać, krytykować innych nie pamiętając tym kim byli wcześniej, jacy byli w młodości, nie mają pokory do Istnienia, a co dopiero mówiąc o tym by pamiętali swoje poprzednie życia – tworzyloby to wiekszy chaos niż jest teraz.

            Dario

            kilkanaście tysięcy lat temu skutkiem rozerwania sąsiadującej z Ziemią planety …Ziemia przybliżyła się do Słońca prawie o połowę poprzedniej odległości … Skutkowało to zmianą długości doby , roku i skróceniem długości życia organizmów żywych …..równocześnie nasiliło się sterowanie rozwojem naszego gatunku …

            Biała kartka związana z inkarnacją jest powiązana z tym zdarzeniem i negatywnymi wpływami innych bardziej zaawansowanych od nas w wiedzy cywilizacji ….

            Właściwą drogą ewolucji jest taka w której śmierć jako „klapa zapomnienia ” i rozpadu ciała nie istnieje……
            Sprowadza się to do tego ,że jednostka żyje tak długo / na stabilnej planecie , bez zaburzeń w jej istnieniu / , że gdy zaabsorbuje w siebie edukacyjne potencjały danej czasoprzestrzeni w której fizycznie egzystuje jej ciało jest przygotowane / podwyższa się częstotliwość / , by bez tego co nas dotyczy, czyli jego śmierci przeniosła się na planetę o wyższej wibracji na której zbiera kolejne doświadczenia ….

            To wszystko tyczy się istoty zaczynającej zbieranie doświadczeń na Ziemi od zera ,a nie starych dusz pokawałkowanych w niezliczone byty …

            Biała kartka w odniesieniu do człowieka jest negacją ewolucji ducha …gdyż rozwój winien pomimo zdarzających się odchyleń od wzorca wrastania ,być sekwencyjny a to wymaga pamięci wszelkich swych motywacji i uczynków…

            Powtórka życia na planecie winna być wyjątkiem stąd akceptację wielokrotnych inkarnacji traktuję jako błędne rozumienie …

            Wracając do sterowania naszą ewolucją / więc i inkarnacjami wraz z ich treścią / uwzględniając iż promieniujemy z siebie energię życia łatwo się domyślić iż jesteśmy chomikami powodującymi ruch kręciołka , gdzie przestrzenią kręciołka jest nasza czasoprzestrzeń a sterującymi blokowaniem naszego rozwoju są istoty które nie chcą się w górę z niej przenieść , a same z produkcją w sobie owej energii maja od dawna problemy ….

            Wesołych świąt życzę…
            Wszystkim…………

          • Dawid567 pisze:

            Dario bardziej mi chodzi o Jezusa i jego przesłania i myśli i jego postępowanie.To niestety z dzisiejszym Chrześcijaństwem ma niewiele wspólnego.
            Po prostu co innego Jezus a co innego religie.

          • Dawid567 pisze:

            „Natomiast życie po drugiej stronie zmienia częściowo układ ewolucji, my tam jesteśmy prawdziwi, ale życie tam jest dalej iluzją, czyli nieprawdziwe”
            O.K. a gdzie jest Pilusiu „prawdziwe” życie. Czasami zacztnam wątpić czy w ogóle po „tamtej stronie” istnieje życie. L

          • Piluś pisze:

            Ocena niby z wyższej półki jednakże Piluś jeśli Absolut dopuścił istnienie świata energii to to życie jest prawdziwe tylko co można mu zarzucić, że jest ograniczone w odbiorze całości Wszechrzeczy czyli percepcji , a jeśli nie dopuścił a Wszechświat zaistniał wbrew Jego woli to podważa to definicję Absolutu …
            ————————————–
            Prawdziwe życie osiąga dusza gdy złączy się z Stwórcą, czyli ze Źródłem Absolutu. — a ono znajduje się niewyobrażalnie daleko w myśleniu po ludzku — Już Ci Mareczku kiedyś pisałem, z jakiego powodu został stworzony wszechświat, i jaki jest sens ewolucji wszystkich stworzeń, i dlaczego w całym wszechświecie przejawia się osobowość Człowieka. Absolut czyli najczystsza energia duchowa, przyjmie każdego na swoje łono kto oczyści się z wszelkich negatywnych energii i zdobędzie 50% rozwoju moralnego, etycznego, i nieustraszonego. Następne 50% podaruje Stwórca w nagrodę, za determinację w drodze ku Ojcu Najwyższemu. Dlaczego te procenty? żeby nikt nikomu nie zarzucił stronniczość. Wszystko ma swój sens, i ten będzie najmniej cierpiał, gdy zrozumie cel i piękno życia. I tak przy okazji, niech każdy zrozumie wreszcie, że nie „on” wybiera sobie warunki i życie na tym padole, lecz proponowane jest danej duszy warunki z jakimi się zmierzy i co na tym zyska, a co może stracić. Poz

          • Piluś pisze:

            O.K. a gdzie jest Piluśiu „prawdziwe” życie. Czasami zaczynam wątpić czy w ogóle po „tamtej stronie” istnieje życie. L
            ————————————
            Masz Dawidzie odpowiedz w powyższym komecie

    • Dawid567 pisze:

      Nie ,Mario nie ma możliwości stworzyć dowolnej przyszłości jest zawsze dostępna nieskończona ale ograniczona liczba wariantów przyszłości.
      Profesor dr Leszek Weres w stosunku do przyszłości twierdzi , że system( przyszłości) jest probabilistyczno-deterministyczny i ja się z nim w 100% zgadzam w tym temacie.

  8. Jurek pisze:

    /Bo znalazlem POczatek z mej jednej tekno
    i nie biega rzadko czesciej i nie tylko kierowalem 👉/

    Pytanko przy okazji …,

    …👉do Dawida juz wiecej niz raz stawiane :

    1)Czy mozna komu?s 🤔przeszlosc przePOwiedziec ?

    /I POwiazalem z drugim w-pis-em tak mi sie skojarzylo i pon.ono jako namber tu/

    3)Nie, przyszłości nikt nie zna, 🤔byłam w przyszłości i pierwsza myśl: przecież sami ją tworzymy. Dlatego tam nie było żadnych obrazów tylko pomieszczenia

    …,👉i dlaczego nikt nie analizuje oba
    w-pis-y ze soba kojarzy nie Sherlock Holmes-uje a ‚biega’ mi nie o sny bronka-bulla musztard-owkowego a konkretnie
    o pewne przemyslonko zwiazane ze
    snami przyszlosci jej raczej absolutnie
    nie mozliwe widzenie przewidywanie ale jakiej?s jednak widzenie i z czym jak POnizej …,

    https://merlin.pl/wszechswiaty-rownolegle-powstanie-wszechswiata-wyzsze-wymiary-i-przyszlosc-kosmosu-michio-kaku/6778264/

    …,mnie bodla mysl kojarzac nie tylko tytul 1-ksiazki wyzszejPO jej tresc i mechanizm ich jest dobrze gdy sie jest z jej trescia kto?s POznanyza i zestawiajac przy tym skubajac z jednej tkino 2)…,

    /wiadomo ze chodzi nie o/

    …przeszlosc…,

    /i czy mozna ja ale w snie…,

    …, jako/

    …, przePOwiedziec ?

    /przyszlosc i zobaczyc ? Nastepnie ta
    trojka trzecim glownym punktem jest ksiazka np.pana Kaku o wszechswiatach rownoleglych ktore zestawilby z uwagi na kolejnosc i waznosc do rozwazenia naste-pujaco :

    1)przeszlosc przePOwiedziec ?

    https://merlin.pl/wszechswiaty-rownolegle-powstanie-wszechswiata-wyzsze-wymiary-i-przyszlosc-kosmosu-michio-kaku/6778264/

    2)przyszłości nikt nie zna, 🤔byłam w przyszłości i pierwsza myśl: przecież

    Wiec moze byc byte albo dosc latwym rozwiazaniem jest z widzeniem
    przyszlosci w snach u ludzi-a-ow
    moze wynikac z fakt(cik)a-u ze kto?s
    widzi w snach wydarzenia w przyszlosci nie wiedzac ze one POchodza byly byte zaistniale ale w ktorym?s ze swiatow rownoleglych ?

    PS. Ksiazka Kaku nosi numer 2 bo chodzi-lo mi ze punkciki 1-eden oraz 3-rzy moga miec i nie nusza miec zwiazek ze srodkoeym punktcikiem 2-wa !

    • Dawid567 pisze:

      Jurku przepraszam, że nie odpowiedziałem.Znam człowueka który na podstawie tranzytów planet to robi.Przysłichiwałem się nawet tej interpretacji i osoba interpretowana to potwierdzała.

    • Dawid567 pisze:

      Dodam jeszcze że na podstawie progresji i tranzytów z przeszłości prof.dr Leszek Weres potrafił zainteresowanej osobie nie tyle przewidzieć przeszłość, ale bardziej opiwiedzieć o ważnych wydarzeniach z przeszłości, która ta osoba przeżyła.

  9. Jurek pisze:

    Trudno nawet powiedzieć co ma zrobić ludzkość aby…,

    /kryzys kubanski to bylo/

    …, widmo wybuchu III wojny światowej…,

    /ktore/

    …,przestało nas strszyć .

    /zalozmy ze demokrata na kremlu byly zulik z Piotrogradu bagacz jeden z najbogatszych ludzi na tej planecie golabek POkoju wraz z jego oligarchami wystrzeliwuj(a)e 10 tys rakiet z glowicami atomowymi . Niech z tych zardzewialych 10 tys.doleci do Trumpa Melani i Barron-a np.100 slownie STO ktorych to ilosc wystarczy aby zniszczyc Trumpa wraz z rodzina a ocalic lewaka pt.Barack Osama Obama i schorowana babcie Clinton jednoglosnie eybrac na prezydenta USA ? Pytanie za cene jednej termozgrzewalnej rolki papy ile beda warte swiatowych korupciarzy dyktatorow tzw.oszczedn-
    osci ? Chociaz moze POwstac inna Swiatowa nie imperoalistyczna waluta zym razem np.petro-yuan i siec bankow korespondujacych PO globie j.chinsko-mandarynskim.Kto?s np. putlerek czy czolem La(l)j w koncu zniszczy-l USA i miedzynarodowa Imperialistyczna zadluzona walute. I co dalej ? Stanie sie Swiat lepszy ludzkosc zmadrzeje bede zarabial wiecej i Chinczycy rozwiaza me i u siebie rozne problemy np.i nie tylko z ochrona srodowiska rozszerzaniem sie pustyni we wlasnym kraju ? A glod w Afryce i dalsze problemy tego Swiata ? Czy kto?s widzial ..,,

    /a skad/

    …,gdy pzpr-owskie grabie grabily od siebie ? Kto pamieta zmiany ale te POzorne jak to komuszki i kler na-grabil dla siebie a narod?owi ?

    Kto?s POwiedzial POwiedzial wtenczas ze bedzie w koncu ze
    nie wszyscy mogą mieć równo. Na każdego tyle wypadnie, co nie ukradnie.

    Więźniowie:…,

    /nawet na czasie z tym klerem/

    …, okno krata i dupa kamrata.

    Trzecia WS czy wybuchnie ? Nie. POniewaz swiat gospodarczo jest od siebie zalezny i za duzo 10% POsiadaczy z 90 % dobr straciliby.Najwyzej kto?s moze zasmrodzic duze POlacie planety
    np.radioaktywnie i musi sie liczyc ze jego kraj calkiem wyparuje.Co jest widoczne to fakt ze swiat jest w stanie wojny gosPOdarczej.Kto?s przy stoliku do gry w pokera POwiedzial ze bede gral dalej jesli sie pozbede szulera.Z tad np.ten kwik m.inn. makreli o oszukanych spalinach.
    A gdzie reszta? Bo na bracie zza Odry swiat sie nie konczy. Tzn.chinczyk za miske ryzu a w POlsce jablka POd drzewami gnija. I za to jest odPOwiedzialny np.amerykanin polskiego POchodzenia ?

    Jeśli…,

    /wiecznie i od kilku juz lat ten sikun /

    …, papież Franciszek…,

    /niech on gluPOt nie albo sam sobie oPOwiada przeciez ani on ani jego konernu obludy menadzerowie nawet aspiryny nie produkuja i kogo to obchodzic musi ze on/

    …,miałby być ostatnim papieżem, to…,

    /a nie jest z szefem koncernu tak ze kto?s gumofilcami w piecu przepali aby buchal z niego dym i/

    …, ciekawe co musiałoby się zdarzyć gdyby…,

    /ktora z kolei zmiana inna drugi by na jego miejsce i jaka tzw./

    …, ta przepowiednia…,

    /jakies dane na ten temat jej bo ze ona/

    …, miała się spełnić ?

    /I spelnia sie i dopelnia i tajemnic fatimskich ale cudow koscielnych mniej albo afer pedalskich przybywa i dzieci stojace na przystankach jadac do szkoly przestaja cwierkac o aniolach i bockach przynoszacych przez a i tace puste to trzeba zadbac o wsPOlwiernych z Magrebu w ich gluPOcie religijnej
    widzi Franio mamonke i spelnienie
    sie przePOwiedni i to jest tajemnica
    wiary i chyba wszystkich innych religi
    ktore byly i sa obok wrodzonej chciwosci barankow bozych glowna przyczyna wojen i zla i co on pieprzy w ONZ ecie
    o CO2-wa ? Bo on chce aby jemu i NWO sakiewke nabijac.

    Papież nie dokuczył polskim górnikom i energetykom cytatem z jego ostatniej ekologicznej encykliki: „technologia oparta na spalaniu silnie zanieczyszczających paliw kopalnych, zwłaszcza węgla (…) powinna być stopniowo zastąpiona ?

    Ekologicznym wysokokamiennym weglem
    z kacapi ?

    ProPOzycja nabijania putlerkowi kasy ?
    Na to ‚polski nie rzad’ nie POjdzie.Bez wora dzypienie ani rusz !

  10. Jurek pisze:

    Marek.

    Gdy po(d)stawa …,

    /bez/

    …,wątpienia..,

    /jest zwapniona od poczatku to nie /

    …, zmienia się w fobię ,..,

    /i nie/

    …,kończy się rozwój !

    Marek wyobraz sobie ze kto?s pisze ze jest podroznikiem po kartach histori.
    Rzadko dzis jest spotkac w zyciu takich
    ludzi ktorzy maja identyczno podobne zainteresowania jesli w ogole.Tylko ze
    Marek wbrew wszystkiemu moze byc
    tak ze rozne osoby ktore sie przechadzaja po kartach histori moga byc byte nie wiedzone nie swiadome ze te ich chodzenie po kartach histori nie ma fundamentow ze zbrojenia i betonu
    a ze styropianu pomalowanego wapnem. Nie dosc tego ich bledem jest i wina ze jesli kto?s im co jaki?s czas o tym na rozne sposoby latami wspomina-l przypominal a kto?sie czy nie chcial niero-z(r)umi(ec)al przyjac tego z jakich?s osobistych powodow jak w zyciu na codzien np.kiedy?s dyzurny kompani w j.wojskowej i dobrej rady nie chcial usluchac od podoficera wlasnej kompani kwitujac te dobra rade rady nie jako dobre przydatne wskazoweczki przykladziki wiecznie wymyslajac nie zwracajac uwagi na nie migal sie jakimis wykretami typu wiem swoje lepiej bo to czy ze ma-m do cywila cienko i zadne rady podoficera mnie rezerwiste nie ruszaj-ja.bI z tad moze a i napewno wynika?c ze nie ze kto?s nie chce Wozniaka filmiki ogladnac ale ?
    Jak przeczytalem ze on ten Wozn(y)iak
    a mialem przed ta fuzja czyli Wozniak fizyk jego o-pis-ik jak powstal np.US juz
    bylem przy filmiku juz zut zut zut ! Ale jak
    zobaczylem Marek wlasnie ten POn.w-pis-ik to krotkie zdanko o tej tresci zawazylo zmienilo zamiar-y checi komu?s odebralo do filmikowania widzac pon. Fuzje sprzezonko ktore od razu komu?s dalo nie co?s a duzo do myslenia ?

    ? 👉POWIĄZANE Z PRZEKAZAMI STAROŻYTNYCH👉?

    Marek,Mareczku zebys wiedzial a najlepiej nie z drugiej strony gdybys wiedzial ze sie poruszasz chodzac po kartach zamierzchlej histori ludzkosci
    jak lecwa op gnieba podarowanym przez religijnych baranow z mysla uczynienia z normalnych dwunoznych po wsze czasy baranami ! Marek jeszcze raz
    powtarzam i ostatni.Karty histori na ktorych nie tylko Ty oparles swe kinstrukty to jakbys wybudowal dom na miekkiej glinie i fundamentach ze styropianu pomalowanych aby wygladaly na solidny fundament-cik ! Jedyna rzecza pocieszajaca ja wiem czy to dobre jest fakt-cik ze wielu i szkoda ze az tak wielu do tej pory nadal buduje swe na nich domy ! A mogles Marek chociaz raz
    sie zastanowic czy fundament Twego domu sklada sie z betonu i zbrojenia na jakim podlozu stoi wowczas dzis
    bys innym dawal jak i nie tylko podoficer dyzurny kompani jej swemu dyzurnemu czy komu?s w cywilu budujacemu od podstaw swoj dom aby go na solidnych fundamentachvitd. aby sie kiedy?s nawet bez oparcia o jego sciany lub dam z czasem kiedys sie nie zawalil.A ile to
    bylo jest i bedzie katastrof na swiecie
    i w histori wcale nie …,

    /to ile w koncu jak nie ?👉/

    …,4 czy 5 tys.naszej cywilizacji histori.

    /👉jak powiem ze 1000 czy 1200 lat istniejemy nie jako czlowieki na ziemi ale jako my i nadza cywilizacja to mysle Marek ze powinienes tymi cyframi byc super zadowolony-m/

    PS.

    Wyjatkowo przeniose ten moj w-pis-ik na do biezacego tematu tylko po to aby bo jest zauwazylem wyraz -wpis-ik-o tytul-e :
    🖕👇
    Refleksje …,

    /wiadomo ze krotko przed dniami wolnymi nie za darmo pod nazwa swieta watykanowo NWOwe naglasnianie przypadek czy i co/

    …,po pożarze Katedry Notre Dame w Paryżu ?

    /Jakby ludz-i-e nie mieli kogo sluchac tylko albo nierzadu albo w ramach alternatywy lub jednoczesnie starca starego ramola ktory nie ma ani rodziny
    a juz w ogole najmniejszej ochoty i dlaczego on caluje nogi muzulmanom moze niedlugo rabinom i w koncu samemu posagowi buddy ktorego nazwabokreslenia nie ma nie miala i miec nie bedzie nigdy z jakimkolwiek jedynie
    z wymyslnym bogiem a Japonczycy np.bogow maja wiecej niz jeden a moze pare setek ! Marek mozna bylo wiecej podac czego?s na temat zmyslunkow
    nazw typu ?

    Antarktyda Azja Ameryka Afryka Australia Arktyka itp.A co Marek z nazwa Europa ?

    Atlantyda=?

    Inkowie=inka=kain

    A gdzie wiecej kladowprzy i nie tylko dla Marka bo sa jest jeszcze sztare z zainteresowanych ?

  11. marek pisze:

    Jureczku

    dziękuję za niezamierzoną samokrytykę ……

    a ze styropianu pomalowanego wapnem. Nie dosc tego ich bledem jest i wina ze jesli kto?s im co jaki?s czas o tym na rozne sposoby latami wspomina-l przypominal a kto?sie czy nie chcial niero-z(r)umi(ec)al przyjac tego z jakich?s osobistych powodow jak w zyciu na codzien np.kiedy?s dyzurny kompani w j.wojskowej i dobrej rady nie chcial usluchac od podoficera wlasnej kompani kwitujac te dobra rade rady nie jako dobre przydatne wskazoweczki przykladziki wiecznie wymyslajac nie zwracajac uwagi na nie migal sie jakimis wykretami typu wiem swoje lepiej bo to czy ze ma-m do cywila cienko i zadne rady podoficera mnie rezerwiste nie ruszaj-ja.bI z tad moze a i napewno wynika?c ze nie ze kto?s nie chce Wozniaka filmiki ogladnac ale ?

    choć zapewne samemu traktowałeś ten wpis jako ripostę ….

    pozwolę sobie jedynie dodać …..do pełnej głowy nawet Salomon jednej kropli zdrowej myśli nie doleje ….i rozwinąć poprzednie twierdzenie by jego treść była czytelniejsza …..

    gdy postawa wątpienia zmienia się w fobię , kończy się jakiekolwiek zdroworozsądkowe myślenie , które mądrzejsi od nas zwą syntezą …..

    / wy nie istniejecie w świecie energio świadomości jesteście poletkiem białka na planecie Ziemia itd .itd … /

    co w tłumaczeniu z pewną dozą swobodnej interpretacji można czytać tak ….

    Fobia oparta na totalnym wątpieniu może doprowadzić do odkrycia prawdy : ….że samemu się nie istnieje ….i od tego momentu zaczyna się życie , jeśli życia starczy i główka się do końca opróżniła …..

    Wesołych Świąt

    Wszystkim……

  12. Jurek pisze:

    Marek napisal ze :

    nie istniejecie w świecie energio świadomości jesteście poletkiem białka na planecie Ziemia itd .itd … /

    Marek a co bedzie jesli sie okaze ze powyzsze stwierdzenie jest niczym inszo inszym jak Iluz(y)j(k)a cywilizowanego wyssana prosto z pralko-wyglo cywilizowanego ?

    • marek pisze:

      Marek a co bedzie jesli sie okaze ze powyzsze stwierdzenie jest niczym inszo inszym jak Iluz(y)j(k)a cywilizowanego wyssana prosto z pralko-wyglo cywilizowanego ?

      Patrz : wykłady dr.fizyki nuklearnej Aleksandra Woźniaka i pokonasz choćby w tym temacie…..swoje zapętlenie….

  13. Jurek pisze:

    W czesci piatejna poczatku pan Wozniak bladzi i nie potrzebnie akcentuje wiaze powiazuje odwoluje sie do kitu typu starozytna Astronomia a zaprzeczeniem tych nam zaserwowanych przez religijnych jezuitow glodnych rzygo smarkow dla bezmyslnych i nie tylko barankow bozych ktorzy sami niczego nie rozumieli procz czy pasuje pasowac bedzie a dostepne nie zadne ksiazki a …,👉

    /jeszcze long tajm egol bo 700 lat temu w Europie poczynaly sie a trwal ten ‚po-step-by-step-ik-dlugo’ bardzo 😀a kto wie kiedy abecadlo z pieca dla mas spadlo🤔rozwoj pis-miennictwa dlugie sety lat nim i mozna smialo powiedziec ze od 16-17 wieku ruszla furmanka z kartoflami jeszcze bez kol na oponach slowly
    slowly w miare a juz na poczatku 18 masy analfabetowe nie bo po co ale jezuitowe poczely na dobre pis-ac pod katem religijnym zfalszowana historie ludzkosci przy czym panie Marku i nie tylko Tobie nie zaszkodziloby nawet wskazane byloby ‚byc wiedzonym’ ze pod koniec 18 wieku ktos?sie a tym byl okragly czy kwadratowy stol religijnych sikunow-ie
    sie zebrali aby ustalic kiedy…,

    …,on…,

    …,obchodzi swe ktore?s kolejne dzinyuro !/

    👉…,kamienie-kiedy?s kazepo depnepod z czasow Atlantow jak wygladala pis-ownia i Astronomi jezyk pis-ano grawerowany na i tablice na nich wyryte dostepne tresci przekazy o-pis-y bardzo slabo Astronomie w 16-17 wieku rozumieli-patrz-ta-my spojrz-ta-my przeanalizuj-my co zrodzili :

    Gwiazda Betlejemska – nazwa jasnego obiektu astronomicznego, który według Biblii doprowadził…,

    /zaistnialych kiedykolwiek a

    …, Mędrców ze Wschodu…,

    /widac poznaj Stachu po itd. striptizowo-podrobkowym kiemo te wszystkie od Japoni dzis po Chiny tych medrcow ze Wschodu drobkowaniapod kradzieze wlasnie pan Trump im ukrucil i
    pokazal🖕bo murzyn za nagrode pokojowa Nobla a nawet gral w golfa
    jak Kaczynskiego pogrzebowano w ja wiem czy w Polsce i Polacy i za wojne wynagrodzony zostal i to nie orzydzialem barak-a o dziwo juz nie potrafi putlerek wyprzedzac USA bo szpiegow coraz mniej brak poczeli sie konczyc po Osamy komunizowaniu USA i dobrobytowaniu swiata NWA-owaniem a to trwa dalej lekcewazenia swiatowego cywilizowanego gracza ktory jak kichnie to ars…,

    …, caly albo pol wiatas i szurajace kraje gownojady. /

    .., do miejsca wrocmy domniemanej Gwiazdy Betlejemskiej czym mogla byc a moze byla tobzwykla widDa tzw.koniungcja netpla albo wybuch super nario ala nowej ktora to jezuici portugalscy wpisali piszac historie dla Malych tse tse tse tungow a nie nie co oszusci jacy?s kiedy?s po dzis baranki boze i mysla ale tylko im sie wydajemysla bo szafa dobrze gra.Przeciez aby albo kat :

    Historie ludzkosci falszowano setki lat i kto?s nusialby miec nie lada jakie znajomosci aby mas…,

    /om detalowac zawracac kijem rozszerzanie sie pustyni w Chinskiej Republice Ludowo Chipowo Czerwonej
    i wridzonego talentu posrod mas glupoty i podczas strajku wymuszaczy podwyzek od mas pracujacych oni sami niedouczeni
    aby podczas jednej czy kilku godzin szkolnych lekcji bodajze 45 minut odwrocic bieg rzeki Missi..


    …,sipi i Jangcy z odpadami CO2 wiecej niz mil.ton do M.Wschodniochinskiego.

  14. Jurek pisze:

    nie lada jakie z…,

    /najom/

    …,dolnosci.

  15. siola pisze:

    Ach sen noca -moze przez Ktosiowe grozby spowodu MM -88 -bylem w Domu Publicznym -nie pamietam jednak dokladnie gdzi to bylo ,rozmawialem z kobieta tam pracujaca gdy wyszla z pracy ,powiedziala do mnie ze jej praca nie polega tylko na gadaniu ,wiec mam isc z nia do jej domu.Poszlismy tam ,w tym domu oprucz niej mieszkalo wiecej kobiet .ta z ktora przyszlem powiedziala by wyszly ,Po tym jak wyszly rozebrala sie i mi Terz kazala ,powiedzialem ze z tego nic nie bedzie u mnie zle krazenie krwi ,po drugie nie moglem patrzec jak byla przez noc pracy zurzyta jakby spuchnieta i zapalona .Ona sie jednk upar5la ze nie bedzie rozmowy bez tego za co jej normalnie placa .Wiem ze polozylem malego na lonie ale bez wchodzenia -sen byl dalej -ale dziwne ze dalej nie pamietam co sie dzialo choc wiem dobrze ze oprucz rozmowy z nia bylo porzegnanie i chodzilem jeszcze gdzies indziej.Najgorsze zapomnialem popatrzec w jakich godzinach byl ten sen.

    Mysle ze chodzilo przekaz informacji?

    • dariamade pisze:

      Może Twoje wewnętrzne uprzedzenia?

    • marek pisze:

      Mysle ze chodzilo przekaz informacji?

      Aloś , podejrzewam ,że jesteśmy w podobnym wieku, więc napiszę : Aloś Ty stary zbereźniku ….stosunek seksualny to też zazwyczaj przekaz informacji tylko ,ze na poziomie genetyczno-komórkowym ….

      Pośmiej sie z mojego objaśnienia …..
      zmory róże twarze mają …..

    • siola pisze:

      Ktos powiedzial ze uwiezilem Marie Magdalene i bede ukarany-smiechu warte .
      Ale mysle ze sen byl jakby polaczeniem -chcialem przecierz tylko porozmawiac -choc nie wiem o co chodzilo .Co jesli Maria -Magdalena -ach nie powiem -moze wyjdzie samo kiedys -po co sie pomylic i innych zle prowadzic.

      WSZYSTKIM WESOLYCH SWIAT i pozdrowienia -moze od Mari Magdaleny.
      By Krzysztof FranekOriginal version: Romuald Pasternak – Original version: http://www.allegro.pl/, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4475839
      czytaj jak me imie

      • Oska pisze:

        Oj siola bardzo ciekawe, tym bardziej że czytane od tyłu to 3 pierwsze literki mojego nazwiska hehe. Ciekawe skąd Ci się to wzięło 🤔

        • siola pisze:

          Ach kiedys Sowa chcial mi dac Harcmistrza ale powiedzialem wtedze ja jeszcze do niego nie doroslem i braukuje mi jeszcze doswiadczenia -wiec lepsza bedzie dla mnie podkladka w kolorze zielonym bom po prawdzie jeszcze zielony.

          Jaw -otwieraj -przekazuj -Ucz -nie trza tlumaczenia.

          Dzis juz nie jestem pewny czy doroslem juz do czerwonego czy mozem dalej jest zielony.

          Choc zeby Dawid nie powiedzial ze pisze o pornografi ,powiem po prostu Cytrynka kobiety we snie byla czerwona a nie zielona jak Limeta .(owoc podobny do cytryny)nic z francuskiego-choc moze rosnie kolo Marsyli.

      • Dawid567 pisze:

        Maria Magdalena?
        To na w/g wszystkich 4 Ewangelistów stwierdziła że Grób Jezusa Chrystusa jest pusty!

  16. Dawid567 pisze:

    Zapraszam na ciekawe refleksje Marka Tarana po pożarze Katedry Notre Dame w audycji u Janusza Zagórskiego

  17. Jurek pisze:

    Marek.

    1)Plan Boga wedlug A.Woznego ?

    2) 7 zagadek Swiata ?

    3)Ze fruniemy wraz z Ziemia ?

    Moze nim to wpierw co?s na temat Boga co tylko potwierdza raczej napewno co zapewnie Astronomowie Fizycy umyslowi i fizole ale i salowej w szpitalu jest ogolnie
    wiadome ze Bog 🎨 stworzony nie tyle co w i pral(ka)ce 🌬 podobnie jest okragla jak cywilizowanego🤔-🗑. Wiadomo ze Jurand ze Spychowa moglby diabla 😈 za dobro uwazac no ale wpierw nie byl o dziwon czyn a slowo i dobro stalo sie i Good Gott znaczyl tym dobrym Bogiem.Tylko skad o tym mial wiedziec Jurand …,

    /rzucił się na kolana i począł zaklinać Danvelda na wszystkie relikwie w M…,

    /elboorne/

    …,alborgu w miescie …,

    /Jurand mial kiepski los/

    ..,an…,

    /gel..


    …,es fruwal po Malborku dziki an/

    ioł,…,

    /dlaczego ? Bo ona/

    …, sama przeciw wlasnemu dobru modli sie za Jurandowne. Jesli Jurandowna nie zyje to niech Bog da jej …,

    /rachunek z elektrowni za /

    …,swiatlo-sc…,

    /i/

    …, wiekuista…,

    /oplate/

    …,, boc byla…,

    /przed kontrola z elektrowni/

    …, jako jagnię niewinne.

    Odp.na pytan…,

    /1)Plan Boga wedlug A.Woznego ?/

    …,ie pierwsze na wszystko jednym przemysleniem ? Zapewne kim?s stawiajacemu sobie pytanie na temat wymyslnego boga i diabla diabla i boga ito.konstrukciki wyprane w bebnie pralki
    okraglej jak glowa pijanego dyrektora Izby Wytrzezwien nie raz w roku sam probowal sobie odpowiedziec na pytanie o wymyslnym Bogu i skad on sie mogl wykluc ? Jak wiem?y Bog jest ponoc w pierwszej kolejnosci dobry wszechmocny
    do niewyobrazalnych mozliwosci czyli musi nieograniczona moc energi(?) POsiadac jednoczesnie duzo…,

    /narazie jest jeszcze w Chinach i z tad zapewne wzial sie dzieki polskim pelopisom korupciarzom jedwabnik/

    …wa…,

    /za wszyscy Chinczycy i Hindusi weze malpy psy ile ton razem?/

    …,azyc musi.Dalej idac za ciosem myslowym a wiadomo z bajek religijnych ze Boga miejsce w zimnych niebiosach i zapewne salowej owa mysl nie umknelaby wiedzac ze tymze fenomenem nam znanym …,

    /nie jedna Saturn czy Ju-piter-ek przyjal jako mocarz roznych meteoryto-cial sie w szerokim morzu kosmicznym intruzow na swa klate/

    …,i z tego powodu bo musi Bog byc byty i nikt tego chyba nie zaprzeczy nie raz widzial w ksiazkach o zakrzywieniu czaso przestrzeni siatke jak to wielkoludo ciala niebieskie zakrzywiaja czaso przestrzen swym cialem czyli gdyby tak bylo a przeciez i byc musi i wiemy ze jest on wszechpotezny wszechmocny i musi wiecej wazyc niz bronek bull PO zjedzeniu swiezyny i tymze wszystko przyciagac i czasoprzestrze-Niebo zakrzywiac czyli wyglada na to albo nie idac wychodzac z zalozenia ze takie wszechpotezne atrybuty posiada Bog znakiem tego kosmos musi byc niczym innym jak tylko black holem.Byc moze jeszcze nie wiem bo moze sam kosmos jest Bogiem po prostu biore wszelkie mozliwe szczegolnie te z Biblijnej bajki dane wyjsciowe z niej wzialem i teraz nasuwa sie pytanko skoro juz wiem?y kim jest Bog
    no i ze 14-scie czy 16 mlrd.lat temu sie
    urodzil mowi sie ze z jakiego?s wypierda
    czyli sam kosmos jest Bogiem a nie jest to zaden Bog jak sobie wyobraza A.Wozny
    i baranki boze.Wiem ze mozna bylo temat
    rozszerzyc gdybowac ale niestety moze
    kiedy?s indziej a w miedzy czasie kazdy
    sam…,

    …,i sobie laPOwkuja POd-PIS-uja Chinuja
    narod-owi spiacemu bajki koscielno patriotyczne pyskuja a durary do wlasnych kieszeni ci zawierzeni przez narod wybrani/

    …,sobie jedynie rzepke …,

    /a oni konkrety $€£¥₩.Co ma 17 niedoliczonych mieszkan. Mowi sie o bufetowej a tu masz ci w Gdansku mamony sie doliczyc nie moze cala
    za komuny wsPOlny raczs na klatce mielu a tu ona zamiast o Amber Gold i aferze to o mowach nienawisci pieprzy babsztyl po kosciolkach katolicko-muzulmanskich.I to maja byc bluzni plus Intelektualisci.Jesli tak to wiadomo kim sa wy i nie bircy od siedmiu bolesci./

    …,skrobie.

    • marek pisze:

      wsPOlny raczs na klatce mielu a tu ona zamiast o Amber Gold i aferze to o mowach nienawisci pieprzy babsztyl po kosciolkach katolicko-muzulmanskich.

      Jureczku , słońce u mnie piękne świeci , trawa się zieleni …..

      a ja sobie czytam Twe jakże „mądre ” rozważania …i tak sobie myślę …kiedy skończy się ta moda , że niemowlę po drugim hauście powietrza wrzeszczy w świat ….ja myślę ….

      • siola pisze:

        Czy jeast w tym cos tajemiczego ze oficer polityczny ma teczke,jestem pewny ze dla mnie Terz by mieli choc tylko plutonowy i to zwolniony bo nie pasowal ideji.Plan UB dobry -jakbym poszedl na ksiedza to byl bym teraz tym co nazywaja pedalami ,czy ludowa pokazywala w telewizji sex i przemoc ,co sie stalo po zmianie na Solidarnosc i wiekszej wladzy kosciola ,przypadek ze wszystkie duchowe dupki to Oficerowie lub dzieci wysokich oficerow ,nagle ogarnela ich duchowosc ok moze nie sa duchowoscia dla wszystkich tutejszych bo tutejsi to dla nich inny nacyja.Po drugie jesli cala ta zabawa juz dawno przez nich zaplanowana -to naprawde watpie by ktos znylazl teczki o nich z faktami ze sa tylko klamcami.Czy Potocki to prawdziwy Potocki czy moze tylko marionetka ludu wybranego do gry kogos kim sie nie jest-no coz nasi duchowi klamcy oficerowie i handlarze nieruchomosciami od wiekow w jednej bandzie.Olesno i Krnow -pewni Hrabiowie -jaka zydowka nosi ich nazwisko.Po co bylo tluc ludzi w piwnicach i zmieniac im nazwika na polskie ,na co tyle trudu ,a ilu przy tym zakopali w piwnicach jak nie podpisali -dzisiejsze duchowosci.

  18. Poluś pisze:

    Do sumienia narodu polskiego

    • Dawid567 pisze:

      Pilusiu za 100 lat będą tylko Ziemianie, którzy będą: Polakami, Kaszubami ,Hebrajczykami, Palestyńczykami ,Chińczykami, Niemcami, Rosjanami ,Słowianami ,Europejczykami ,Afrykanami i Azjatami .Nie wiem jednak czy za 100 lat będą Chrześcijanie Muzułmanie Hindusi czy nawet Żydzi.

      • siola pisze:

        Mylis sie Dawidzie z klamcow ludzi nie zrobisz a ci sa wszedzie i zyja z klamstwa.

        Myslisz ze dziad z podlasia czy dziadowa nagle przestanie szantarzowac ,jak byla od wiekow zyc na cudzym ,krasc niszczyc i szukac nowego jelenia do sciagania haraczow.

  19. Jurek pisze:

    Dawid.

    /skad wiesz co bedzie/

    …,za 100 lat…

    /prognozujac ze/

    …, będą tylko Ziemianie, którzy będą:

    /a ci ktorzy dzis sa /

    …, Polakami, Kaszubami ,Hebrajczykami, Palestyńczykami ,Chińczykami, Niemcami,Rosjanami ,Słowianami ,
    Europejczykami ,…,

    /no wlasnie ci ktorzy maja skore czarna jak asfalt zwani/

    …,Afrykanami…,

    /jak jest z nimi jak mozna z niego wyczarowac blada twarz i odwrotnie ? A

    …, i …,

    /z/

    …,Azjatami …,

    /podobnie ? Dawid starasz sie byc wizjonerem nie wiem na podstawie czego pis-szesz ze/

    …,Nie wie…,

    /sz o ty/

    …,m…,

    …, jedn…,

    /oczesnie j/

    …,ak…,

    /kto?s-ie a bylo tych wizjonerow zaglad ludzkosci i 2012 roko-w zwiazanych z ?
    I co przewidzial wymyslny Nostradamus co ? Chyba ze kto?s go i napewno miedzy poczatkiem 16 a poczatkiem 17 wieku to kto M.N. uaktywnil ? I co laska prosze ale wpierw samemu sobie odpowiedzi-ec w jakim luce ? Wiadomo ze wszystko i nic
    przewidzial bo taki byl lanpl kogo?s a
    wiadomo ze on sam nie wiedzial w jakim roku jesli w ogole ‚byl zyty’ on czy sam pis-arz ? Azeby o tym sie wywiedziec ze tak wowczas ‚bylo byte’ bo chronologia wowczas ‚byla byta’ slowem czkowalara jak UTOPIJNY cywilizowany do dzi(wny)sPOwie ! W Europi dlugo bylo w roznych rejonach geograficznych wiecej niz jeden dat-owan jesli w ogole kalendarzy wiadomo ze siewy zbiory plonow ‚🍾dozyn(e)ki🍺’ inaczej tez
    np.na ‚SYSYLI’

    /a dzisiaj to co inaczej z datami kalendarzami jest ? Wielka…

    …,gdzie?s jeszcze trwa…,

    …,Noc /

    …,sie zebrali ktos?ie i ustalili punkt-y odniesienia fantomas Andronik-owy jego postac zaistnienie do niej do tej jego smierc-i pod nia sie wjezusowano poskuzyla za datowanie kalendarzowanie za wyjsciowa ktora trwa po dzis i jest nadal umowna.Teraz pytanie/

    …, czy za 100 lat będą Chrześcijanie Muzułmanie Hindusi czy nawet Żydzi ?

    /To jakbym siebie sie pytal czy jutro otworze oczy ? Na to co bedzie za 100 lat nikt nie wie.Nauka lacznie z wszyszkimi Medrcami i Wschodu bo brzmi tajemniczo ciekawie dla mas a wiem?y ze wszystkie zastepy medrcow calego swiata nie da w stanie przewidziec czy jutro nagle przyfrunie a niech on m…,

    …iaby srednice tylko klkuset trowme i co ?

    PS.

    Co do nie tyle bo to zadne przepowiednie a mnie m.inn interesowal M.Nostradamus glownie przeszlosc w tym siecza w ktorej a skad wiadomo czy taki zyl ? Juz nie wspomne a procz w ksiazce a czy byl zyty kiedykolwiek pan Jurand ze Spychowa ?

    • Dawid567 pisze:

      M.Nostradamus glownie przeszlosc w tym siecza w ktorej a skad wiadomo czy taki zyl

      Jurek możesz też kwestionować istnienie Napoleona- też Ci wolno.

    • marek pisze:

      a skad wiadomo czy taki zyl ?

      a wszystkim się zdawało
      że to Wojski gra jeszcze
      a to echo grało …..

      ———————–

      zacięta płyta gramofonowa
      lub
      prosty program komputerowy
      ne ma , ne mo , nie istniało…

      Serial Alo , Alo
      dopisać by wypadało ….

  20. Dawid567 pisze:

    Zamieszczam kolejne dwie audycje z bardzo ciekawymi refleksjami rozmówców Janusz Zagórskiego na NTV Ewy Paweli i Andrzeja Nkodemowicza

    • Maria_st pisze:

      walory energetyczne?
      jakie?\
      zniewolenia nie tylko francuzów ?
      Zaczynam wątpić we wczesniejsze wypowiedzi Ewy Paweli.
      Diament w szmaragd..co to za transmutacja z lepszego w gorsze..
      Po tej wypowiedzi niejako widzę drogę tej pani..zwłaszcza insynuacja w kierunku o jakim teraz mozna poczytać na blogach….

      • Dawid567 pisze:

        Dlaczego szmaragd ma być czymś gorszym od diamentu, który jest odmianą węgla? Przecież chodzi o samą alchemiczną transmutację i niesamowitą wiedzę templariuszy! Wszystkie katedry były odpowiednio zorientowane geograficznie.
        Coś niecoś o trasmutancji słyszałem np. o przemianie alchemicznej złota monoatomowego w platynowce ( ruten, rod, pallad, osm, iryd, platyna)

        • Margosia pisze:

          „…gotyk-srotyk…”
          ___
          Dziękuję Mały… 🙂 za odnośnik do świetnego arta pana Łukasza Kozaka oprowadzającego po meandrach przemian jakie zachodziły nie tylko w katedrze Notre Dame…

          • mały budda pisze:

            Cieszę się ,że przeczytałeś.
            Prawdę mówiąc to bardzo ciebie lubię Malgosiu, gdyż czuję twoje wspaniałe wibracje. Przynajmniej jesteś sobą co bardzo w tobie lubię i cenię.
            Według mojego odczucia jesteś wspaniałą kobietą, która cały czas się rozwija w postrzeganiu prawdziwej natury rzeczywistości.
            Jesteś królową życia, która nie musi szukać szczęścia na zewnątrz. Ponieważ twoje szczęście jest twoim wnętrzu.

          • Margosia pisze:

            „Cieszę się ,że przeczytałeś…”
            ___
            Ja także…

        • Dawid567 pisze:

          Czyli reasumując nic nie spłonęło, a jeśli nawet spłonęło to było bez wartości, czyli kolejna fałszywa flaga?

    • Maria_st pisze:

      siola jak widzę nie daje sie oszukać na piekne słowa osób, które cos nam chca przenieść w sposób taki, że zawsze nie wiadomo o co chodzi.
      Mnie religia nie jest potrzebna a wyznania jeśli się bija to korzysta ktoś trzeci.
      Mnie zadne koscioły, katedry, meczety, synagogi nie są do życia potrzebne…ważniejsze jest coś bardziej istotnego.
      W każdym razie ja już nie posłucham żadnej wypowiedzi pani Paweli, tym bardziej że w tym linku wiele o sobie powiedziała prawdy i wiele to wyjaśnia.

      • Dawid567 pisze:

        Dlaczego szmaragd ma być czymś gorszym od diamentu, który jest odmianą węgla? Przecież chodzi o samą alchemiczną transmutację i niesamowitą wiedzę templariuszy! Wszystkie katedry były odpowiednio zorientowane geograficznie.
        Coś niecoś o trasmutancji słyszałem np. o przemianie alchemicznej złota monoatomowego w platynowce ( ruten, rod, pallad, osm, iryd, platyna)

      • Dawid567 pisze:

        Kościoły religie to jedno.Raczej skupiłbym się nad tym , czy Bóg jest potrzebny do życia.Mnie na przykład tak( oczywiście nie mówię o Jahwe, ale o Jezusie)

        • siola pisze:

          Widzisz na stoss prowadzono ludzi niby takich co grzeszyli przeciw Bogu,kim byl Bog i jakim sposobem swiadkowie nawet wlasne dzieci mogly oskarzac wlasna Matke o spolkowanie z diablem .Pytanie zachodzi czy teraz Czarownica byla grzeszna czy tem co zaslonil swoje czyny Bogiem a moze sam nazwal sie Bogiem jak nasi nowi wojskowo Ub duchowi.Po co Tobie Dawidzie tak naprawde Bog ,czy tylko po to by sie moc w razie czego usprawiedliwic nim,Bog ma wiedze i jest o nia zazdrosny -dlczego?Wez sobie przyklad Zofi z corkami .Dlaczego ten Bog zniszczyl Raj na ziemi -z zazdrosci czy strachu a moze zysku -moze wszystko razem sie wiaze -dlaczego mydla oczy miloscia ,wiara i nadzieja a nie Maja odwagi mowic prawdy .Powiemze nie jeden z dzisiejszych oswieconych i Dominek -postawil czlowieka mowiacego chociarz po czesci prawde ,chocby ja nawet ukrywal i kazal sie samemu czlowiekowi domyslac by nauczyl sie sam myslec i miec wlasna wole wyboru.-takiego najchetniej wsadzili by na stoss jak dawniej -tyle ze ludzie juz troche madrzejsi sa i nie karzdy od razu bedac przeznich podpuszczony poleci ognisko rozpalac by niewygodnych dla klamcow palic-moze wiecej wsrod chlopstwa ludzi mowiacych normalnie niz stekajacych E kajacych wsrod tych oswiconych ,pytanie jak robil jeden z drugim studia za podatki ludzi,no coz ja bym sie wstydzil.Moge zrozumiec chlopa co zajmuje sie rola,moge zrozumiec robotnika ze po szychcie nie chce mu sie czytac czy pisac ,ale nie zrozumie Magistrow oswieconych przewodnikow ktorzy uczyli sie za podatki ostatnich by stekajac e kajac klamstwami ich karmic ,gdzie pieniadze ukradzione z rak narodu jak Magister na poziomie 1 klasy podstawowej .No coz czy cieszko zrobic z Opla polska Warszawe czy Pobiede,.czy wiele zrobic trzeba by z DKW zrobic SHL -WSK ,smieja sie z chinczykow ale czym sa sami czy naprawde dali nam oswieceni cos nowego tak od siebie -czy Syrenka to cos bylo nowego czy moze polaczenie Wartburga z Trabantem .Wolimy miec Boga przed soba by nie widziec …….by nie zaznac za kurtyny kary.

    • siola pisze:

      Dawid co Ona mowi takiego nagle ciekawego,to za co ja z A 58 dostawalismy czasem po kosciach od kochanych dziewczyn.Po drugie Absolwentka od Bieruta -studia z kto finansowal za Granica -Partia? sluzby? .Owijac w bawelne mozna jak z synem ruskiego bolszewickiego rzeznika z ameryki-jak myslisz kogo wylapywano do kulagow ,obozow i kogo wsod ludzi szukano i czego szukano.
      Wez sobie statek matke w ktorym jest wiedza przodkow ,Zofia dzis meczet -Matka i jej corki Nadia (nadzieja) obroza -Wiera -(wiara) lancuch -Mila -milosc -spindel -szpikuleec wbity w ziemie.-bys sie krecil w kolo .Brakuje Kopciuszka jak na imie Kopciuszkowi jak znalezc Kopciuszka ,kto nie chce nie znajdzie chodz ma czasem sam na stole a juz napewno jego Matki i Ojcowie Karzdy imie jej musi sam odnalezc ,moge pomoc ale nie zmusic by ktos pojal ,stoi na swieta missa dla goscia niespodziewanego na stole a pod nim Misa-Jest Herb rycerski w Polsce co podobny do tego co na kaczych bagnach nad Troja.kIETRZANSKIEMU lWU ZA MURU CZEGOS TU BRAKUJE-imienia Kopciuszka ktore dziala na niekturych jak dzuma.
      Gemeinfrei, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=845576
      Co skardziono Lwu z Kietrza -czego mu brakuje.

      By Steifer – Praca własna with modified element (Lion) from file File:POL COA Zaremba.svg, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=5498103
      Czym sie teraz Ub ckie dzieciaki bawia -tym czym Jacek Odrowaz? -ciekawe czy potrafia uzywac to co ukradli ,czy moze swa zabawa sami zniszcza siebie.

      Naciski na Matke awdokatow spowodu Kamienca -straszenie w domu Zmory -zabawa SB ckich zbukow juz w 1971 a teraz biedacy sami niby przesladowani wlasnymi czynami chyba lub Ojcow ich .Same swietliste do kamery i to jeszcze daja sie lapac na slowa nie mowiac o Magistrach od E-kania -w 1 klasie podstawowki za e -kanie 2 Dostal -widac banda po znajomosci 1 klase podstawowej zaliczyla.No coz pamietam jak dzis slowa nauczycielki od Polskiego -Alois jak sie nie nauczyl to mi powiedz prawde a nie e stekaj.
      Wiec sie nauczylem ze E kaniem nikogo na klamstwo nie nabiore ,zreszta nie ma potrzeby.
      Dta smierci Matki 11.11.74 data Egipskich medytacji i bawienia sie pretami i do tego specjalisci od chandlu nieruchomosciami,11:11:18 zAGORSKI ZAPOWIADA NA SWIECIE ZMIANY-czy nastapily -ktos powie nie wszstko po staremu-ja powiem ze chlopcy probowali obudzic swoja matke krowe Mu w ognistym pierscieniu,naukowcy sie glowia skad te dziwne wstrzasy ktorych nie da sie wyjasnic,,radca krolewski Krola Zagorskiego Nikodemowcz robi medytacje ,ja snie o czyms dziwnym ze pod nogami zapada sie ziemia i musze skakac jak po lodzie na spekanej rzece ,tyle ze nie woda to a raczej jak” Tanie na wulkanie”-co ciekawe dzieki medytacja Filipinami widac ze szczescia zatrzaslo.Zabawa z dymkiem z papierosa w kolku -dobra dla zolnierzykow armatami mozna jeszcze im pozwolic bo bez prochu i naboju -traby jerychonskie ,ale wpuscic durna bande w jednym kroku na most to juz jest za wiele -nie pomysla durnie ze sie pod ich nogami Most zawali.Nie bedzie Mu -ni wylezie Kuh ,szybciej zrobia z ziemi ku-chenn i bedzie swiezy goracy z posypka i sliwkowym nadzieniem ..Taki los juz tych co nie lubia 4 siostry i Kopciucha z niej zrobili -tyle ze Maja Problem bo ich nogi nie od wody a od klamstwa popuchly i za nic krysztalowy pantofelek na szlapy nie pasuje nie ten rozmiar nie ta miara.

      Marysiu ONI juz dawno czytaja ,ale wola dalej straszyc ,biorac nasze pisanie jako swoje ,pamietam moja krytyke na samym poczatku o Zagorkim i koledze -ba sami o sobie mowili jacy to nawiedzeni oswieceni,ale brakuje im bateri gdy ktos sprobowal im powiedziec prawde ze ludzie ludziom manipuluja w glowach -nagle pozniej znajduje sie Pawela od Bieruta i mowi o swiatowym spisku ,to jak mowa Lucka wel Alicja o tym ze to ja mam w domu te urzadzenia.Polaczenie Ojca SS Galicja -Cudzoziemskie Legiony -gWARDIA sZWAJCARSKA I nIEBIESKA aRMIA hALLERA:

      wIEM DOBFRZE DLACZEGO NIE SKONTAKTOWALEM SIE Z zAGORSKIM a zaczelem pisac u was ,jakos dziwnie znikaja niewygodni ludzie po wywiadach u nich

      Piszac o Oknach w kosciolach jak u Augustynow w bLOMBERGU ;NIE ZARTOWALEM SOBIE to Terz ma cos wspolnego z puszczaniem kulek z papierosow ,ciekawe co zgasi szybciej swiece na torcie kolko czy duzy podmuch?nA RAZIE SWOJA ZABAWA ZOLDAKI SZYKUJA NAM BARDZO DUZY PODMUCH OD SPODU ,mysle jak kiedys dawno,dawno temu.

  21. Witold pisze:

    Masonska ustawka, kosciol traci wplywy wiec podpalili burdel, zeby kase pociagnac. Ludzie sie modlili, kase wplacili, do nastepnej zbiorki. Dla mnie to moga palic wszystkie koscioly i te swoje dziela sztuki, ktore byly robione na chwale Lucyfera. Normalni ludzie zajmuja sie soba, a nie panami w sukienkach. Zreszta w obecnym swiecie jedyne co nam pozostaje, to zajac sie swoim zyciem a nie cudzym. Niech sie kustosz teraz martwi, gdzie bedzie z taca biegal i od kogo bedzie kase ciagna bo remont troche potrwa. Bylem sobie dzisiaj pozwiedzac piekny palac z ogrodem i roznymi kolekcjami, pol dnia spedzilem wsrod przepieknej sztuki, a park i ogrody cudenko, cisza spokuj, troche sie ukulturalnilem, w Noter Dam za to 30 minut na kleczkach, smrod kadzidel, mamrotanie dewotow, kilka euro za bilet itd. Dla mnie niewielka strata. Noter dam symbol ucisku, glupoty, opetania i niewolnictwa narodu. Jak organizowano wyprawe do Afryki zeby zrobic troche zadymy to dzwony bily, lala sie krew, dzieci tracily rodzicow, palono sztuke, niszczono zabytki. Bylo wszystko cacy i pieknie. Jak kalemu spalili to juz zapowiada sie 3 wojna swiatowa. Opetani kontra opetani, problem w tym, ze to wszystko i tak dzialanie Lucyfera, ot takie zabawy znudzonego aniola stroza ludzkosci.

    • marek pisze:

      Opetani kontra opetani, problem w tym, ze to wszystko i tak dzialanie Lucyfera, ot takie zabawy znudzonego aniola stroza ludzkosci.

      Na te wszystkie refleksje bliźnich w temacie wartości czy braku wartości kościoła , zawsze rodzi się we mnie refleksja …..mógłbym przyznać Ci rację tylko przeszkadza mi taki ogląd rzeczy :….

      Zawsze znajdzie się jakaś jednostka lub grupa skora do oszustwa , kradzieży , pasożytowania więc , co o nich rozprawiać ….istotniejsze wydaje mi się rozpatrywać czemu tłumy zezwalają na to jeśli winno je to jak drzazga w bucie uwierać ….

      Znajduję na te swe refleksje dwie odpowiedzi : pierwsza to …Planeta Małp , a druga …zawłaszczanie pragnienia, potrzeby odczuwanej przez tłumy z przeinaczeniem jej zaspokajania ……

      …przerost formy nad treścią / więc treść się stopniowo gubi / i znów wracam do Planety Małp…. min. również dzięki takim jak Twoje refleksje …..dochodzę do wniosku że : niski poziom świadomości sumuje się aż po absurdy , co daje w efekcie …chaos ….

  22. Dawid567 pisze:

    A tak na serio zastanawiam się czy czy Pan Łukasz Kozak zna się na ezoteryce szeroko rozumianej, złotym podziale, archeoastronomii, harmonice starych katedr.
    Ciekawe jaki kościół katolicki w Paryżu był starszy od katedry Notre Dame, bo tego nie wyczytałem.

  23. Dawid567 pisze:

    Ciekawa audycja/wizja Romana Nachta na potwierdzenie, że coś z K.K dzieje się niedobrego oparta na przepowiedniach Michała Nostradamusa ( Nasza Pani)

    • marek pisze:

      Dawid

      mnie samego zastanawia od dawna jedno ……dlaczego jako admin często wskazujesz w bardzo szerokich tematach na szczegół który w mej ocenie jest o wiele mniej istotny niż owe pobocza które wypowiadający się objaśnia …..

      Ten film wraz z Twą sugestią odnośnie KK jest dla mnie tego ewidentnym przykładem …

      Osobiście kładę to po stronie nadmiernie przestrzeganej postawy bycia delikatnym …tymczasem w mej ocenie skutki owej postawy , bynajmniej nie muszą być pozytywne …

      Nacht bardzo klarownie objaśnia całość naszych uwarunkowań i dla mnie to jest istotne w jego wykładzie , a nie szczegół …i oby słuchający tego wykładu zwracali na to uwagę , wówczas dopiero zaczną podchodzić pod bycie w świadomości w miejsce bycia w rozumie …

      • marek pisze:

        powiązane z wykładem Nachta …..

        Droga wznosząca się Rodzino, rozpoczęło się przejście od epoki mroku do nowych czasów. Planeta przekracza znaczący kamień milowy w rozwidleniu czasu, co będzie miało ogromny wpływ na ludzkość. To makrokosmiczne zdarzenie planetarne zmienia wszystko na poziomie podstawowym. Skutkiem będzie morfogeneza zbiorowej świadomości, trwała zmiana zestawu instrukcji siatki planetarnej, co przekształci sposób, w jaki energia świadomości staje się materią na tej płaszczyźnie. Te zmiany w architekturze planetarnej zmuszają ludzkość do przejścia przez zintensyfikowaną fazę transformacji i przeistoczenia świadomości osobistej.

        Planetarna architektura kosmicznego zegara jest teraz zabezpieczona przez Paliadorian i strażników Kryształowej Gwiazdy, którzy przywracają Prawa Naturalne w światach Boga za pomocą kodów Krist-Krystallah. Obecne ustawienie Diamentowego Słońca przesyła się do tych, którzy pracują na chrystusowych misjach i stopniowo rozpuszcza oraz dokonuje implozji technologii sztucznej inteligencji, która była wcześniej wykorzystywana przez NAA w planetarnym systemie gwiezdnych wrót.

        Ci, którzy na Ziemi wybierają ujemną polaryzację i uwłaczające duchowo zachowania, będą kontynuować spiralę zstępującą, aby doświadczyć tego, co współstworzyli na poziomie widmowym, podczas gdy ci, którzy wybierają dodatnią polaryzację i duchowo zdrowe zachowania, będą nadal wznosić się zgodnie z naturalną fizyką energii, która istnieje wewnątrz spirali wznoszącej. Pomiędzy zakresami ujemnej i dodatniej biegunowości w tych bańkach rzeczywistości, zmieniająca się struktura poszerza punkty rozbieżności między grupami ludzi, którzy współistnieją w podobnej wibracji danej linii czasu. Kiedy przepaść energetyczna między ludźmi w dowolnej grupie lub związku staje się zbyt szeroka, osiąga próg, który może nagle zapaść się i przekierować osie czasu do pustej przestrzeni. Dlatego niektórzy ludzie mogą się obudzić, czując, że nagle są oddzieleni od innych. Ktoś może zacząć odczuwać coraz większą dystans do czegoś, z czym był blisko, jakby nie mówił już tym samym językiem. To odczucie jest jak wstrzymana animacja, kiedy czujemy, że czekamy na pewne informacje lub ruch naprzód do innego miejsca, aby działać zgodnie z bieżącymi wyborami życiowymi.

        http://www.wogrodzienowejziemi.pl/

    • Dawid567 pisze:

      Marek powiąż to z termitem i Cobrą , o czym za chwilę napiszę , bo to moim zdaniem b.ważne.W skrócie chodzi o energie Gai i powrót bogini Isis czyli do czasu przed ostatnim przebiegunowaniem.

      • marek pisze:

        Zanim napiszesz przemyśl wypowiedź Nachta o roli jasnowidzów …..z odniesieniami Lisy Renne do tego tematu …jak twrzony jest matrix …..czyli planowanie naszego jutra by zniewolenie ludzkości było wieczne ……

        To jest główny problem, jaki mieliśmy na Ziemi. Zastępując pierwotne ludzkie programowanie, wymazali naszą prawdziwą historię, zmodyfikowali nasze DNA, wytarli umysły, a następnie zastąpili fałszywą narracją, która w rzeczywistości jest serią programów. To oprogramowanie systemowe – jak wirtualne rzeczywistości ofiara-kat, seksualna niedola, odwrócenie płci i programy Armageddonu – jest sztuczną inteligencją, i jest przeznaczone do zastosowania w inżynierii społecznej i kontroli umysłu w celu zniewolenia planety, Są to kwantowe urządzenia obliczeniowe z aplikacjami, które uruchamiają sztuczną inteligencję mającą kontrolować ziemskich ludzi, wszczepiać myśli i systemy przekonań do masowej świadomości oraz tłumić zakresy myśli, które może mieć ludność, aby nie ewoluowała ani nie wznosiła się.

        http://www.wogrodzienowejziemi.pl/

        • marek pisze:

          no i realia…….

          • Margosia pisze:

            „Zaczyna się holokaust Polaków” to niezgodny z prawdą tytuł filmiku, prawidłowo powinien on brzmieć:
            „Holokaust Polaków trwa w najlepsze” !!.
            Poza tym, to… nie tylko przedstawicieli tzw. „izb lekarskich” należałoby „sprawdzić do 3-go pokolenia wstecz”!, bo z tego co widać, słychać i czuć, to… w każdej jednostce nadrzędnej produkującej te tzw. „dyrektywy proceduralne” znajduje się po kilku przedstawicieli owej… „grupy społecznej nienawidzącej Polaków”, o której mówi dr Czerniak, ze szczególnym uwzględnieniem na 90-cio % skład polskiego tzw. nie-rządu złożonego z jednostek owej „grupy społecznej” !
            No, ale… o tym się nie rozmawia, bo można zostać posądzonym o „atysemityzm” posługujący się tzw. „mową nienawiści”… ha, ha, ha…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.