Zdaniem grupy Anonymous, NASA przygotowuje się na ujawnienie prawdy o UFO

Źródło: Vincent Diamante

Mało kto nie słyszał o organizacji hakerskiej zrzeszonej pod nazwą Anonymous. Członkowie tej grupy włamywali się już na konta członków ISIS, badali tajemnice Donalda Trumpa oraz udzielali się podczas słynnej akcji protestacyjnej w Polsce, wytoczonej przeciw umowie ACTA. Jak się jednak okazało, tym razem hackerzy zabrali się za sekrety NASA.

 

Zgodnie z informacjami zawartymi w ostatnim z filmów Anonymous na Youtubie, NASA przygotowuje się do ujawnienia informacji na temat pozaziemskiego życia. Informacje na ten temat miały zostać ujawnione podczas prac amerykańskiego komitetu ds Kosmosu i Technologii reprezentowanego przez przez profesora Thomasa Zurbuchen`a. Zgodnie z jego wypowiedzią:

Nasza cywilizacja zbliża się do momentu odkrycia dowodów na pozaziemskie życie w kosmosie.

Biorąc pod uwagę wszystkie rodzaje aktywności i misji, które poszukują obcego życia, znajdujemy się na granicy jednego z największych i najważniejszych odkryć w historii.

Trudno stwierdzić, czy powyższa wypowiedź jest jednym z dowodów na istnienie obcych cywilizacji czy poprostu śladów organicznego życia na innych planetach. Zdaniem Anonymous, NASA przygotowuje się do ujawnienia prawdy na ten temat, ale o ile nie dysponują oni mocniejszymi dowodami niż ich interpretacja jednej z wypowiedzi naukowca z NASA, mało kto będzie w stanie w to uwierzyć.

Z drugiej strony, nie można wykluczyć że Anonymous dysponują takim dowodem, ale na tą chwilę oczekują oni na ruch ze strony amerykańskiej Agencji Kosmicznej. Nie da się ukryć, że przypadki obserwacji niezidentyfikowanych pojazdów latających zdarzają się coraz częściej. Jeśli NASA, a w konsekwencji rząd Stanów Zjednoczonych oraz wszystkie rządy na całym świecie rzeczywiście ukrywają całą prawdę na ten temat, to nadszedł już chyba czas, aby ludzkość poznała prawdę.

źródło:

http://innemedium.pl/wiadomosc/zdaniem-grupy-anonymous-nasa-przygotowuje-sie-na-ujawnienie-prawdy-o-ufo

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii ., Istota Ludzka, Kosmos, planety i komety, UFO cywilizacje pozaziemskie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

149 odpowiedzi na „Zdaniem grupy Anonymous, NASA przygotowuje się na ujawnienie prawdy o UFO

  1. Rekju2 pisze:

    Nasza cywilizacja zbliża się do momentu odkrycia …,

    Widac ze nadal jacy?s dwunozni
    uwazaja sie za wybranych tej
    planety !

    …,dowodów na pozaziemskie życie w kosmosie.A odpowiedzi na ponizsze bedzie tyle a nawet mniej co kot naplakal.
    Z tego wynika lub wynikac
    moze,no to niech odpowie kto?s i z tych tzw.grupy Anonimuso-wych na ponizsze.

    Okean kosmiczny, jego wielkosc,
    jesli lub ‚co?s i chociaz jeden koordynacik,aby sprecyzow(li)ac w ktorym miejscu takowi hasaja?
    Czy sa podobni do Roswellow-ych? Moze kto?s wie mialby wyjasnienenie i przeciez jak to mozliwe aby jacy?s ktosiowo-pozaziemscy mogliby byli by sa w stanie egzystowac pytanko zalozmy lub nie i do woli jak kto woli,da jedynie wskazoweczke gdzies w poblizu lub na ? Nazwijmy te co?s ja a kto
    slyszal o ? O 12 planecie zwanej roznie i np.X-owa o godnosci Nibiriu ? Pomoge wzglednie i czy aby sie nikt nie migal albo newielu od odpowiedzi !

    No jak to mozliwie,przeciez jej nie widac a jest i na niej dla zycia
    w/g wszelkich prawidel powinno byc a moze nie lub i za zimno ?

    Jak moze istniec co?s czego
    i teleskopami naukowi nie wypatrza ?

    Jakie istnieja na Ziemi dowody ze wbrew gloszonym dogmatom ludziowych temat planety Nibriu, nie jest zadnym tabu-nem ‚kuni’?
    Co co matka Gaia i jej psotniko-ryj-aco-grze-sznik-o-ami? i nie z niby ale konkretnie z nia,czyli planeta po ktorej stapamy wspolnego ?

    PS.
    Ze starodawni o niej wspominali?

    • Dawid56 pisze:

      Ta informacja o tym ze nie jesteśmy sami we Wszechświecie jest celowo ukrywana i odraczane jest jej ujawnienie z bardzo prostego powodu.Istnienie wszystkich religii poza Buddyzmem będzie zagrożone.

  2. Dawid56 pisze:

    Ten artykuł ukazał się na wielu polskich portalach internetowych, między innymi Nautilus.org.pl onet.pl i innemedium.pl.Moim zdaniem jesteśmy rzeczywiście od oficjalnego potwierdzenia faktu, że nie jesteśmy sami we Wszechświecie, a życie we Wszechświecie jest czymś powszechnym.

  3. Margosia pisze:

    „UFO… zjawisko nieprzewidywalne, niemierzalne, niebadalne…”

  4. Rekju2 pisze:

    UFO… zjawisko nieprzewidywalne, niemierzalne, niebadalne…”

    Emeryt,zwykly cienias z you tubskiego filmika znalazl sobie dwunoznego i wolnego sluchacza! Oboje przy pierwszej konfrontacji na pytanie jaka jest
    czy istnieje roznica i jesliby to
    przecietnie zainteresowany polozylby obu jak jak pniaka przy szajerku i w tri miga a zapytalby tylko i jedno z ponizszych :

    Prosze zdefiniowac pytanie.
    Kim byli Anunaki ?

    Bogami ?

    Czym jestesmy MY dla ponizszych ?

    Pozaziemskimi ?

    Czlowiekami ?

    Gadami ?

    Pytanie nastepne.

    Czy stado kur…,

    /Indyk myslal o niedzieli a w sobote mu leb…,?/

    …,potrafi rozroznic wie czym jest do czego sluzy aparat fotograficzny wideo fura skora komora, drona od ‚pticy’,
    czlowieka od malpy, no i ze
    jest kiedy i czym filmowane ?

    a życie we Wszechświecie jest…,

    /wszechswiat, jego definicja?, to forma czegos wraz ze Sloncem
    galaktykami,wszystkiego powiazanego z/

    czymś powszechnym ?

    • Margosia pisze:

      „…Ta informacja o tym ze nie jesteśmy sami we Wszechświecie jest celowo ukrywana…”
      ___
      Oj tam, oj tam… Dawidzie, zaraz „ukrywana”… 😉
      Jeszcze jakieś 20 lat temu… można było ukrywać informacje, bo przechodząc z ust do ust… miały one ograniczony zasięg rozprzestrzeniania, ale dzisiaj – w dobie internetu – rozprzestrzeniają się niemal w jednej chwili…
      Poniżej filmik z 2010r, obrazujący wydarzenia w Woroneżu w 1987r…

      Pan Roman Nacht, opisując na swojej stronie:
      http://romannacht.blogspot.de/2015/02/zwiazek-radziecki-pod-kontrola-kosmitow.html
      zdarzenia, jakie miały miejsce w radzieckim Woroneżu i hiszpańskim mieście Cadiz, konkluduje:

      „… Ostatnimi laty szczególnie nad niemieckojęzycznymi państwami Unii Europejskiej obserwowano aktywność UFO.
      Biorąc pod uwagę podsycany konflikt jaki powstał między USA a UE powinniśmy zastanowić się, czy przypadkiem przerażeni utratą władzy sataniści nie starają się sprowokować do wybuchu kolejnej wojny na terenie Europy?!
      Wystarczy, że drażnionemu Putinowi puszczą nerwy, a ego zagra kazaczok.
      Niemieckie media milczą na temat gromadzenia na ich terenie supernowoczesnych broni. Czy to cisza przed burzą?…

      W owych czasach żyli na ziemi giganci [Anakim]; a także później, gdy synowie Boga zbliżali się do córek człowieczych, te im rodziły.
      Byli to więc owi mocarze, mający sławę w owych dawnych czasach…

      Te zdania można przeczytać w polskim wydaniu tzw. Biblii Tysiąclecia, zaopatrzone w nagłówek sugerujący, że chodzi tu o „zepsucie moralne ludzkości”.
      Cóż za impertynencja!
      Stworzone na podobieństwo pozaziemskich genetyków ludzkie ciała żeńskie – musiały swymi rozmiarami odpowiadać gabarytom gigantów. To dlatego córy człowiecze mogły im rodzić potomstwo.
      Więc – pytam skromnie – na czym polegało „zepsucie” ludzkości ?”

  5. Margosia pisze:

    To, co obecnie wyprawiają tzw. tfu.. „naukowcy”, świadczy art na stronie:
    http://antyweb.pl/sztuczne-lono-owca/
    gdzie jeden z owych „naukowców”, kierujący się ponoć… „dobrem ludzkości”, m.in. mówi:

    „…Opracowaliśmy system, który odtwarza środowisko łona i zastępuje funkcję łożyska możliwie najlepiej jak to tylko możliwe.
    Neil Marlow z University College London dodaje, że jest to po prostu fascynujące i że ludzie starali się to osiągnąć od bardzo dawna.
    Jednak mimo aktualnie odniesionego sukcesu, system będzie musiał przejść przez lata różnych testów, po to aby mieć pewność, że jego zastosowanie jest bezpieczne w przypadku ludzkich dzieci…”

    A tak wygląda gotowy produkt… „naukowców” – genetycznego skrzyżowania ludzkich i świńskich genów:

    Jak to „coś” nazwać ?

    • marek pisze:

      Jak to „coś” nazwać ?

      no jak ? człowiekiem ….hłe ,hłe hłe ….jak to ma w zwyczaju Gargamel ….

      ale oni niuniuniaki byli lepsi ,

      w bazie wzięli dużo więcej niż tylko owco-prosiaczkowe geny , widzę to jak stoję jako cieć na słupku , co po ulicach łazi …niektóre sztuki całkiem apetyczne , niczym łanie kuszce aligatora by je schrupać …..

      …pisałem już o wszystkich zwierzątkach zamkniętych w genomie człowieka / nadbudowa i dywidenda -trza nie tarza , ale trzeba rozumieć różne słowa / , ale dzieci takie w swoje noski zapatrzone….widzą tylko demony i janioły …

      • Maria_st pisze:

        Marku może czytaj innych ze zrozumieniem a zwłaszcza kobiety , bo jak widzę to z Ciebie potomek tego Szaweła..Paweła niezły…..kobiety tylko do schrupania, bo do myślenia to już beee..niesmaczne…
        Ogarnij się wybrakowana paro

        • Margosia pisze:

          „… Ogarnij się wybrakowana paro”
          ___
          Ha, ha, ha…
          Toś wygłosiła Maryś humorystyczną sentencję dnia…
          O wielu można by było to samo powiedzieć, łącznie ze wszelkiej maści feministkami, preferującymi np. dzieworództwo… ha, ha, ha…

          • Maria_st pisze:

            No właśnie…o to mi chodziło z tą wybrakowaną para..wiedziałam że ten co ma zrozumieć..bo nie ma demencji–zrozumie

          • Margosia pisze:

            „..wiedziałam że ten co ma zrozumieć..bo nie ma demencji–zrozumie”
            ___
            Demencja jak dla mnie… to tylko jedna z maleńkich zapór stojących na drodze do wolności…, z której zawsze istnieje szansa wyleczenia się…
            Ale… zaprogramowany umysł to już… bardzo solidna zapora, wymagająca nie lada wysiłku, by ją ominąć…
            Np. wypowiedzi Japycza w prześmiewczym filmiku, ukazującym naszą ludzką głupotę… programują nieświadome tego umysły…

        • Margosia pisze:

          „..wybrakowana paro”
          ___
          Kobieta i mężczyzna…
          Dobro i zło…
          Światło i Cień… niemogące bez bez siebie istnieć, gdzie Światło, to nieoświetlona strona Cienia…, a Cień, to zacieniona strona Światła…, które w świecie zjawisk biegunowości polaryzują się na dwa bieguny: pozytywny i negatywny, a przecież są… dwiema niezbędnymi łupinkami orzeszka… 🙂

          • Maria_st pisze:

            ano Małgoś…skleroza..amnezja i mamy bigos w głowach…demencje

          • marek pisze:

            Marku może czytaj innych ze zrozumieniem a zwłaszcza kobiety ,

            i wice wersa Marysiu , i wice wersa męskie wypowiedzi też trzeba zrozumieć nawet jeżeli by to osiągnąć trzeba się czegoś poza spaniem „naumieć ” i tak ma być naumieć , a nie nauczyć …

            Małgosiu znów żeś kleksa w zeszycie wylała ….przecież ta jedna skorupka jest zupełnie pusta , w ferworze natchnienia dziecina tego nie dojrzała …to czyja jest ta pusta skorupka ? …..z wypracowania …pała..

            Zebrały się dwie papużki nierozłączki i zakrzyknęły …ło boże , toż ten marek krogulec , wszystkie wypielęgnowane nasze grządki pazurami swymi – zaorze ….

            i dalej ,że mu , a to że z niego nie żaden wiraszka , tylko kura podziobana , żaden kogut , bo już ma zwis starczy , aż po kolana , i nie ma znaczenia ,że pieje od rana , że demencja , że kuleje , ze nie widzi na jedno oko , a na końcu ……podwijaj ogon lebiego , bo zadziobiemy cię we dwie migiem …no i co ?….. jest takie słowo lecz gonie zacytuję , choć się rymuje….

            A kogucik filucik , równym krokiem spaceruje , piórka poprawia i patrzy , czy mu się prawda z rytmem tekstu , taktuje ……

            tiu , tiu , kurki moje , gospodarz ziarno niesie , gospodarz to ja baba i chłop w jednym ,a jakieś głupie kurczątko popiskuje …jemu się chyba robaki w głowie zalęgły , on się na boga kreuje …

            kończę , bo się z tej demencji w stare portki posikam ….

            mężczyzn Marysiu też trzeba nauczyć się czytać
            .bo oni myśl i uczucia ,a nie same uczucia w słowa ubierają
            ,choć z przykrością muszę stwierdzić ..nie wszyscy
            a tak naprawdę to nieliczni ….

            no ale chyba przez to w swej masie miliardów ..
            plusów i minusów do siebie przystają …
            a ja NIE …BO TAK CHCĘ …

            i jak tu ” bab ” nie kochać , toż to diamenty w koronie mojej …

          • Margosia pisze:

            „…przecież ta jedna skorupka jest zupełnie pusta , w ferworze natchnienia dziecina tego nie dojrzała…”
            ___
            Ciekawe czy… mógłbyś prosperować gdyś urodził się z jedną częścią czaszki ?… aaha, ha, ha…

  6. Rekju2 pisze:

    Wystarczy, że drażnionemu Putinowi puszczą nerwy, a ego zagra kazaczok.

    A skad on wezmie pompy aby wyssac i sprzedac nie za w-roble
    gaz,rope,metale z ciala Gai ?

    Putin,dajta mi $ to ja wam pokaze.Ze jeszcze go kapital nie
    i kroplowka jest zasila-ny.

    Niemieckie media milczą na temat gromadzenia na ich terenie supernowoczesnych broni. 

    Lewackie media w jezyku niemieckim propagandujace w kraju DEMOKRA(cji?)TURY wymusily w 2013 roku ustawa haracz w postaci oplat za RTV
    no bo kto dobrowolnie chce,chcialby sie przyglupom lesnym w prymitywny sposob dac odurniac ? I jak zaraz POddani podjeli dyskusje w kraju nad Wisla o oplatach podobna jak u swego pana za Odra,
    tzn.masz dom mieszkanie masz czy nie psa ale za niego plac, bo?
    Toc czy nie istnieje niebezpiec-zenstwo prawdopodobienstwo ze kto?s ma swoj ciasny ale wlasny kat i warunki ze w nim jest miejsce dla psa i bez to albo dlatego plac(my,ta)ic musza !

    W owych czasach żyli na ziemi giganci [Anakim]; a także później, gdy synowie Boga zbliżali się do córek człowieczych, te im rodziły.
    Byli to więc owi mocarze, mający sławę w owych dawnych czasach…

    Te zdania można przeczytać w polskim wydaniu tzw. Biblii Tysiąclecia, zaopatrzone w nagłówek sugerujący, że chodzi tu o

    „zepsucie moralne ludzkości”.

    Tylko z powyzszego nie wynika kto bedzie tym czerwonym lub inno kolorowo nadkomisarzowo kontrolujacym Rzeplinskim ?

    musiały swymi rozmiarami odpowiadać gabarytom gigantów.

    Myslacy mogliby POczac przy tym stwierdzeniu(a to jest rownoznaczne z zamachem stanu,puczem gdy dwunozni i mogliby sie zapytac np.czy Bronek bylby w stanie zaplodnic szerszenia aby z niego wyklul sie? Co?s w wielkosci wyborczego jelenia ?
    POnoc skTu jest nieslubnym dzieckiem lkaBo ?

    To dlatego córy człowiecze mogły im rodzić potomstwo.

    Więc – pytam skromnie …,

    /odpowiedzia powinno byc zdrowo-rozsadkowe myslenie/

    – na czym polegało „zepsucie” ludzkości ?

    Na ukajdanowaniu plebsu w postaci glupoty rzadzy pieniadza a kto wie czy i nie w wydaniu bajek pod dziwnym okresleniem?
    gieReli ?

    Jak dzis,czyli fabula Biblijna i RTV-przymusowa oplata aby POdtrzymywac dogmaty koscielno-pseudo-naukowe.
    Mysla ale tylko ze mysla …,

    /to jak pan Planc,je sobie
    wyobrazal-byc moze,ze foton(iki)y to jak male (wory) paczuszki,byc moze a kto wie lepiej? sa ludziowym w postaci wirtualnej glupoty poprzez i non stop serwowane/

    …, i po c(t)o Watykan i(Bóg) Sororz sprowadz(a)ił potop w postaci bojownikow religijnych?

    PO to a moze a…a …,zeby wierzacy w opary w postaci nie tylko chmur i powtarzam sami chcieli to by wiedzieli ze slowo Allah tyle znaczy co i sie ma jak zostalo sklecone,na potrzeby ?

    „””Po to Bóg sprowadził potop”””

    Co do powyzszego,zaden POstepowo unijno otwarty niezasciankow(a)o cudzozie-msk(a)i bagack(a)o mercow(a)y nie zapyta siebie …,

    /toc nie tylko Bronek obzarty u szmalzowniczki znanej z? bufetowej POdatnikowymi haraczami czerpanych z wyborcz(a)ych sakiewek, no i w Europie nazbyt lacznie z infrastruktura jeszcze ten wspolny dom…,spolka z nieograniczona zbyt dobrze funkcjonuje odpowiedzialnoscia w Europie…,

    / rozbic jednosc i dochodzenie do prawdy/

    …,w postaci koncernow klik klanow no i sklocic doprowadzic do itd.stad te hucpy niby taranowanie ciezarowka u Makreli w Berlinie,Monachium. Czy kto?s zauwazyl ze glowny aktor i. Ben Ladin z-ginie,jesli w ogole a moze tylko ze sceny?,
    wiele inszych pomijajac kilka drobniejszych wykonanych rzeczywiscie przez chmurowo-religijnych,toc dla bezpieczen-stwa i dobra plebsu czipo-
    zaszczepy i zakaz handlu sklepow bo koscioly mijane i gdy
    to NWO i budziet raj na ziemi /

    …,sie a skad Bog(czy sie wzielo i co kryje owe slowo?) i do POtopu
    tyle wody wykombinowal ? Tez nie tylko matematyk-owy ale i kto?s z mas-y pracujacych miast i wsi moglby se wyliczyc ile to wody nalezaloby skad?s wziasc,
    aby wyczarowac tyle H2O i arke Noego ? Arka czy nie mogla ona byc jaka?s Shutlle w jej postaci z genetykami i In Vitro ?
    A tymi gigantami jakie?s olbrzymy w postaci centrow genetycznych ?

    • Margosia pisze:

      „… – na czym polegało „zepsucie” ludzkości ?

      Na ukajdanowaniu plebsu w postaci glupoty rzadzy pieniadza a kto wie czy i nie w wydaniu bajek pod dziwnym okresleniem?
      gieReli ?…”

      ___
      Dobrze napisane…
      A i… cała reszta też niczego sobie…

      • Margosia pisze:

        A może… pan Roman też mówi jak jest ?
        Stany świadomości i… biegunowość…

        • marek pisze:

          A może… pan Roman też mówi jak jest ?
          Stany świadomości i… biegunowość…

          no i mamy wybiórcze słuchanie i rozumienie w damskim i nie tylko damskim wydaniu …

          ….a może ta wiedźma Ashyan Deyan dopadła dziadka ,że zaczyna gadać brednie , iż Ziemia to część innej planety , a słońce kończy swój żywot …tego nauczycielka nie wyłowiła , warto było to przykryć jakimś pajacykiem , ale jak dźwięk przykryć obrazkiem …nie da rady …

          …to wreszcie kto robi na opóźnionych newsach dziadek , ja , czy jeszcze inne towarzystwo wzajemnej adoracji hamburgerów z netu …

          aj waj marek nie rób jaj

          • Margosia pisze:

            „…tego nauczycielka nie wyłowiła…”
            ___
            Czyż nie prosiłam Ciebie Marku… byś nie projektował na mnie tego – co siedzi w Tobie ?

            „Projekcja (od łac. proiacere, wyrzucać przed siebie) – narcystyczny mechanizm obronny, przypisywanie innym własnych poglądów, zachowań lub cech, najczęściej negatywnych.
            Przyczyną jest większa dostępność tych poglądów, zachowań i cech u osoby, która je posiada, a tym samym łatwiejsze podciąganie pod daną kategorię…”

          • marek pisze:

            Czyż nie prosiłam Ciebie Marku… byś nie projektował…

            Czyż nie prosiłem Ciebie Małgosiu , nie czyń wykrętów / ekwilibrystyk w odpowiedziach tam , gdzie twe osądy są błędne , tylko powiedz sorry …..

            Przeciętni ludzie się wyzywają a nawet biją w realu , gdy natrafiają na tak funkcjonującą osobę , a ja jedynie się nabijam i pouczam ….

            no i co z tą rozwaloną Tarą jej resztkami Ziemią i nami pretendującymi dopiero do życia w świadomości , a co z krakaniem tej sprzedanej kasie czarownicy AD o tym że słonko już długo nie pociągnie , bo w nim coś pogrzebali ….

            Dziadek , twój serialowy idol , blekotu się najadł , diabeł go odwiedził , czy dostał rotę , by poszedł po rozum do głowy …

            Nawet nie musisz Małgosiu odpisywać , wiele razy mówiłem ,piszę dla tych którzy szukają tu azymutu a w miejsce niego w krzakach lądują …

            a tak już na marginesie dodam , sam nie rozumiem co pana Nachta w tym jego dosyć optymistycznie malowanym świecie naszło lub go z tym info odwiedziło …..

            …dla mnie to już stare z oswojoną treścią gazety …lecz jak widać wznowione przez wydawcę więc , ludziska stety z tego powodu czy niestety ….ale nie dajmy się zwariować , tym od krakania i tym od zachwalania …

            ukręcanie łba diabłu , wszystkich będzie boleć …

          • Margosia pisze:

            „…Czyż nie prosiłem Ciebie Małgosiu , nie czyń wykrętów / ekwilibrystyk w odpowiedziach tam , gdzie twe osądy są błędne , tylko powiedz sorry …”
            ___
            O jakich Ty moich osądach w tym temacie mówisz Marek ?!
            Możesz mi wskazać jakiś… mój osąd w temacie, który poruszasz ?!

      • dariamade pisze:

        Przypomnial mi sie fragment z ksiazki Anastazji, piekna przypowiesc o tym jak niewolnikom zdjeto straż, a w zamian dali pieniadz – dalej byli niewolnikami, ale o tym nie wiedzieli/nie zauwazyli/zapomnieli?

        • Margosia pisze:

          „…dalej byli niewolnikami, ale o tym nie wiedzieli/nie zauwazyli/zapomnieli?”
          ___
          Dokładnie 🙂
          Podobnie jak ten… orzeł, który urodził się wśród kur…

          Pewnego dnia farmer znalazł opuszczone gniazdo orłów, a w nim wciąż jeszcze ciepłe jajo.
          Wziął jajko na swoją farmę i położył na grzędzie wśród kur.
          Jajko wkrótce pękło i wykluł się malutki orzełek, wychowując się wśród kurcząt.
          Biegał razem z innymi, dziobiąc zawzięcie ziemię w poszukiwaniu ziarenek.
          I spędził tak całe swoje życie na podwórku… rzadko patrząc w górę.
          Gdy był już bardzo stary, pewnego dnia uniósł głowę i ujrzał przepiękny widok:
          oto piękny orzeł szybował dostojnie wysoko w chmurach…
          Patrząc na ten piękny widok, stare stworzenie westchnęło i ze smutkiem szepnęło:
          „Gdybym tylko urodził się orłem”…

      • marek pisze:

        Dobrze napisane…
        A i… cała reszta też niczego sobie…

        No proszę , proszę i pochwała z laurką przez Rekju zarobiona ….

        a ludzie mówią ” z kim się zadajesz , takim się stajesz ” tylko kto tu kogo podbudowuje , a kto kogo w maliny wciąga ?

        Zazdrosna o laurkę Tuba
        śmiejąca się w nos jak słoniowa trąba ……

    • marek pisze:

      Oj Rekju Rekju , autyzm Ci siadł na głowę , czy marycha , widać ,że udajesz ….naucz że się wreszcie chleb , zamiast ” pep ” pisać ….

      A Putina zostaw w spokoju , dzięki niemu jeszcze z wtyczką w tyłku po ulicach nie latasz , bo antenkę za uchem zapewne już masz …..

      jaki kod twój nadawczo -odbiorczy / w jakim języku się rozpisujesz / …takie zapewne i twego projektanta procesorowe rozmyślanie ….

      ale jaja Rejku dostał lanie , na kolanie ..po gołej itd.itd…

      • Maria_st pisze:

        Marku autyzm nie bierze sie z niczego, dla mnie to selekcja ludzi najbardziej inteligentnych zeby ich wykluczyć w przyszłości z gry….pomyśl nad tym
        Co do Putina to mam o nim jedno zdanie, ale po co pisać…kiedyś opisując sen wspomniałam o nim….to, że coś widzisz i tak odbierasz nie znaczy iż tym jest…po prostu masz tak widzieć …i inni też…

        • marek pisze:

          kiedyś opisując sen wspomniałam o nim

          to po co ty się Marysiu w ogóle wybudzasz jeżeli we śnie masz wszystko podane na tacy ,a potem z materią i substancją ciała się trudzisz…?

          • Maria_st pisze:

            Marku ja wiem na jakiej zasadzie to działa to widzenie we śnie i dlatego nie trudzę się..jestem obserwatorem…co nieraz pisałam…..od dziecka nie boję się śmierci–co kiedyś mnie zastanawiało …dzis tez wiem dlaczego….

      • dariamade pisze:

        Mi coś w Putinie ciągle się coś nie podoba… ten zimny wzrok, i mam wrażenie, że w nim pozostałości Stalina – od wielu lat tylko on jest prezydentem, ewidentnie nikomu rządów aż do śmierci oddać nie chce.

        • Margosia pisze:

          „..od wielu lat tylko on jest prezydentem, ewidentnie nikomu rządów aż do śmierci oddać nie chce.”
          ___
          Ciekawe co musi się u niego zadziać, by… oderwać go od koryta ?.. ha, ha, ha.. 😀

        • marek pisze:

          Mi coś w Putinie ciągle się coś nie podoba

          widocznie chłop ma najtwardsze ….. z panteonu XXI wiecznych bogów i stąd te świdrujące ślepia którymi ja się zachwycam , bo się ich nie boję ….

          • Margosia pisze:

            „widocznie chłop ma najtwardsze …”
            ___
            Smacznego Mareczku… ha, ha, ha… 😀

          • Dawid56 pisze:

            widocznie chłop ma najtwardsze ….. z panteonu XXI wiecznych bogów

            Oprócz tych najtwadszych 😉 jest jeszcze serce, niestety tego w Putinie nie widzę , pamiętając w jaki sposób spacyfikował Czeczenię.

        • Dawid56 pisze:

          Znowu mam podobne odczucia co do Putina Dario, jak Ty , nigdy mu nie ufałem .

  7. Rekju2 pisze:

    Co?s z przemilczanej antyki.

    A tymi gigantami ?

    https://naforum.zapodaj.net/a372f2ea9e29.png.html

    Kim byl pan Carayatid ?

    Meski olbrzym pan Telamon Atlant czy jak powyzej pochodzacy ze swiatyni Olimpiosowego w z Agrigentum na Sycyli-Cyklopi ten dzwigajacy potezne podpory.Ze albo kto?s
    chcialby wiedziec skad pochodzi
    nazwa godnosc Carayatid ?
    A pierwotnie pochodzi owa nazwa z dlugosciowej zenskiej podporo figurki ktora zamiast kolumn-y i …,

    /Pilaster – lokalne pogrubienie ściany w formie płaskiego filara ustawionego przy ścianie, nieznacznie występującego przed lico ściany. Pełni on zarówno funkcję konstrukcyjną, jak też dekoracyjną (rozczłonkowuje ścianę)/

    …,jej funkcje zastapila.
    Przy czym meski wydzwiekowej formy wlasnie Telamon-em nazwano.No i godnosc Telamon
    pochodzi od syna pana Ajakos-a, czyli Atlantowego krola. Wiem-y? ze on wraz z panem…,

    / kim był herakles POMOCY!!!!! – Brainly.pl

    https://zadane.pl › … › Historia

    10 mar 2011 – Był jednym z herosów mitologii greckiej,syn Zeusa i Alkmeny. Jego odpowiednik to Herkules.Znany był…/

    …,bo bral udzial w wyprawie Argonautow bez Bronka w
    Kalidonskich lowach.
    Bral tez udzial w walkach zwiazanych z Troja,walce przeciw Amazonkom…,

    /skad nazwa Amazonia i o dziwo duza ilosc Indianowych po dzis dzien ja zamieszkujacych o nie czerwonego a bialego odcienia skory.Co ma dzisiejszy rejon Libi oddalonego o duzo stadionow
    z Am.Pldn.wsPOlnego?/

    …,gdzie m.inn.madra pania Melanippe zabil ? Jak wielu z
    zainteresowanych oczywiscie zakladam ze tak jest,ze walczyl rowniez z panem Herkulesowym
    przeciw panom Gigantom !
    Pamietamy skad?s ze wowczas tzn.kiedy?s tradycja bylo ze panowie olbrzymy podtrzymywali ciezkosci przy w swiatyniach.
    Przypomnijmy sobie wezmy z wlasnej pamieci…,

    /co Jas czy Bronek za mlodosci sie nie, itd./

    …,i wiadomo ze na Atlantydzie pan Atlas istnieje jego logo wraz ze na swych plecach matke Gaie
    trzyma ja dzwigajac.I bez to albo
    dlatego nie ze wzgledu na piekne oczy a z tego powodu powstala nazwa Caray i w koncu Carayatid.Wiadomo ze nikt albo niewielu a dyzurni to chyba w ogole i wiem-y ze wspomniane na poczatku kolumno figurko podpory podtrzymujace rozne np.i swiatynie i nie biegalo o jakies budowlane wsporniki a chodzi-lo o astronomiczna symbolike i obserwowanie nie komisji Amber Gold a naszego wszystkiego zwiazanego z niebem.Wiadomo ze ow
    orginalny senso przekazo symbol z biegiem czasu sie jak golfik bez
    oleju zatarl.Bo mowa o olbrzymach…,

    /czy wielikaja Rassyja nie jest olbrzymem na glinianych nogach i propagandzie?/

    …,i dlaczego ocieramy sie o okreslenie olbrzym-i ?
    Bo czy pan Atlas mogl byc jednoczesnie panem Bog-owym
    i olbrzymowym ? Bo org.Bog-owi byli sa moga byc o wiekszych parametrach niz Narcyzowo-Cywilizowani.Zalozmy ze a kto wie ze np.moglo byc w ostatniej histori ze na ziemi istniala rasa olbrzymow ktora takowych(jak?)stworzyla i pozniej ich sama zniszczyla jak kto?s jako konkurencje polskie stocznie,Cegielskiego itp.
    A reszta nie zabitych przez orginalnych olbrzymo Bogow zostala wybita juz przez zwyklych unijno-narcyzowych.
    Czy kto?s slyszal o wyspach Salomona i olbrzymach tam ?

    PS.
    Bo jestem przed dachu jego naprawianiu(moze wyjdzie z tego po prostu slomianny zapal) na gospodarczym pracowaniu papa lataniu i urlopo niby wypoczywaniu a juz siostra z mezem na kawusie w drodze i nie wiele a byloby wiecej do temat(ow)u podobnych.
    A ze w drodze jeszcze jadacymi to mowa bedzie jak przyjada (o dziwo wokol mnie mych tematow nie sluchaja)zwykle o wszystkim,jesli i kogo?s tematy podobne i czy w ogole interesuja i sa jesli w ogole nikomu nie zaszkodza.

  8. Rekju2 pisze:

    rządy na całym świecie rzeczywiście ukrywają …,

    A dlaczego Roswell,itp. nie
    ukryw(a)ali ?

    całą prawdę na ten temat ?

    Kto?s moglby lub powinien sie zapytac,skoro rzad-y swiatowe sa w kontakcie z istotami pozaziemskimi to dlaczego technicznie wyzej postawieni
    UFO-wi  nie doradzaja im jak  lepiej  rzadzic swiatem .
    Rowniez mogli by im pokazac
    jak skonstruowac ‚audice’,
    aby  jezdzila bez ?

    zynyBen !

    to nadszedł już chyba czas, aby ludzkość poznała prawdę.

  9. Margosia pisze:

    „…Zazdrosna o laurkę Tuba…”
    ___

    • marek pisze:

      DLALALAMA….alleluja i do przodu przez Mistykę , po laurkę …

      • Margosia pisze:

        „…alleluja i do przodu przez Mistykę , po laurkę …”
        ___
        Mareczku, po prostu nie rozumiesz Mistyki, bo Mistyka jest jak muzyka…, na której większość ludzi nie poznałyby się nawet wówczas gdyby… podeszła i ugryzła ich w tyłek… ha, ha, ha

        • marek pisze:

          podeszła i ugryzła ich w tyłek… ha, ha, ha

          czytaj to co wyżej Małgosiu to zobaczysz jak kąsa i rozumu uczy …

        • marek pisze:

          Mareczku, po prostu nie rozumiesz Mistyki,

          ale rozumiem wzdłuż i wszerz , czyli na wskroś …piszących…

          • siola pisze:

            Coz Malgosu ,ja tam dalej po staremu.
            Dla nikturych mistyka to po prostu sterta Mistu,
            dla kturej szuka sie glupca ktory weznie trzyzebna tyke,
            i za tych co OSWIECILO weznie i wyrzuci.
            Obejetnie jaka religia ,jedna tu zasada szukac do roboty za bogow glupiego.
            A teraz zasi Terz szukanie ale juz nie do sprzatania Mistu,
            ale raczej szuka sie tu teraz kogos komu by przypisac ,
            to co sie nazbieralo ,wiec i staraja sie BOGINIE i BOGOWIE trzyzebna tyke i Mist,
            do cudzego tylka pisac od i cala tu mistyka ,ja tu mistycznego raczej nic nie widze od taka sobie gierka jak super Mario z czlowieka swiadomoscia tyle ze po kryjomu za kurtyny czy suflera dziury oby jeno nikt nie widzial kto tu tak naprawde szykowal czlowiekowi czarne chmury.
            No coz jak Pinokio swego tekstu sam sie nie nauczy,beda go Gotesanbiterinen czy anbita swymi slowami po scenie wluczyc,a nosek bedzie nie od klamstwa dlugi ale od ciagania .Bo tak biedny tylko powtarza co mu sufler,ka podpowie beda to slowa ale nie jego wlasne czy autora slowa.A z podpowiedziami to jak gluchym telefonem ,powiesz ty ze „Malgoska poszla szukac Kaja bo mu spliter z Lustra w oczko wpadl i serduszko mu zamarzlo” a ostatni ostatnia powie Malgoska poszla szukac Kaja bo zamarzlo jej lustro i spliter wbil sie w serduszko.No a teraz wsadzic jeszcze jakiegos lucka czy Alicje z krainy klamstwa przy tym telefonie to beda sie powoli sami po glowach sluchawkami obkladac.

          • Margosia pisze:

            ~ Mareczku, po prostu nie rozumiesz Mistyki ~
            *
            „ale rozumiem wzdłuż i wszerz , czyli na wskroś …piszących…”
            ___
            Tak się Tobie tylko wydaje…, bo takie żywisz w sobie błędne przekonanie…
            A to błąd!, bo błędne przekonania często prowadzą na manowce…

          • Margosia pisze:

            „Coz Malgosu ,ja tam dalej po staremu….”
            ___
            Cóż Aloś…, nie zaskoczyłeś mnie tym wyznanie…

  10. Rekju2 pisze:

    bo Mistyka jest jak muzyka…,
    na której większość….,

    / i bez to w Egipcie niby ‚zarowa’
    i co pis-za na ten temat rozni tzw.spece od wlasnego widzi
    mi sie.

    Jednym z najczęściej przywoływanych dowodów jest wizerunek ludzi, umieszczony w świątyni Hathor w egipskim Dendera. Ludzie ci stoją obok siebie i patrzą na żarówkę?/

    Patrzta jak POnizej a reszte (bo pada i dachowa robota stoi) jak
    znajde czas to dam namiary
    ze ta tzw.lampo-zarowa okaze
    sie???, bo bez mistyki ale tej orginalnej Egipskiej to z elektrycznoscia tyle ma wspolnego co Neandertalczyka
    rozumowanie symboliki …

    Księga umarłych – staroegipski zbiór prawie dwustu rozdziałów obejmujących magiczne teksty, rysunki i pieśni, mających ułatwić zmarłemu przejście do raju. Była zapisywana na zwojach papirusu i stanowiła ewolucję wcześniejszych Tekstów Piramid i Tekstów Sarkofagów

    …,ludzi nie poznałyby się nawet wówczas gdyby… podeszła i ugryzła ich w tyłek… ha, ha, ha

    • Margosia pisze:

      „…Księga umarłych – staroegipski zbiór… magiczne teksty, rysunki i pieśni, mających ułatwić zmarłemu przejście do raju…”
      ___
      Nie przejmuj się Jurek…

      • Maria_st pisze:

        Śmierć–zakapturzone NIC,,,często ludzie opowiadaja o odwiedzinach tego czegoś….ciekawe widzenie…czarna peleryna a w niej NIC…bezdenna ciemność…czym wiec jest ?
        czego się boimy ?
        może kosa nam da jakieś skojarzenia ?
        🙂
        strach ma wielkie oczy….

        • Margosia pisze:

          „Śmierć–zakapturzone NIC…”
          ___
          I właśnie dlatego to… „zakapturzone NIC” tak tajemniczo się dla nas przedstawia… 😉

          Maryś, dlaczego niektórzy z nas… tak bardzo boją się zmian ?
          – Czy nie dlatego, że boją się nieznanego ?
          – Czy ktokolwiek boi się czegoś co już poznał ?…

          „…może kosa nam da jakieś skojarzenia ?
          ___’
          Mhm… żniwa.

  11. Loja Jolajna pisze:

    dariamade pisze:
    Czerwiec 29, 2017 o 10:24

    Przypomnial mi sie fragment z ksiazki Anastazji, piekna przypowiesc o tym jak niewolnikom zdjeto straż, a w zamian dali pieniadz – dalej byli niewolnikami, ale o tym nie wiedzieli/nie zauwazyli/zapomnieli?
    ___________________
    Och, jaki ten pieniądz zły.
    Co stoi na przeszkodzie rozpisania światowego referendum z pytaniem :
    Jesteś za likwidacją pieniądza w każdej formie?
    TAK lub NIE, bez gadania, że pod warunkiem takim czy innym.
    Ja jestem za TAK, a wy?

    • Margosia pisze:

      „…Jesteś za likwidacją pieniądza w każdej formie?
      TAK lub NIE, bez gadania…
      Ja jestem za TAK, a wy?”

      ___
      Nie martw się…, istnieje wielkie prawdopodobieństwo, że to twoje… „TAK” zaistnieje…
      – Czy zastanowiłaś się jednak… jakie konsekwencje to z sobą niesie i jaką cenę za to zapłacisz ?!

      „… Na rynku funkcjonują już od jakiegoś czasu tzw. smart karty, które są rozmiaru regularnej karty kredytowej, z wyjątkiem tego, że zawierają mikroczip wielkości ziarnka ryżu.
      Jest to bardzo wygodna karta, gdyż można na niej umieścić swoje konto bankowe w mikroczipie, zawartym w karcie i kupować oraz sprzedawać dzięki niej towary i usługi w dowolnym czasie.
      Z pozoru to wszystko wygląda naprawdę niegroźnie, ale jeśli temu podobny system zostanie wcielony dla wszystkich obywateli – będzie to pierwszy krok do oddania naszej wolności biurokratycznemu aparatowi państwa.
      Będą wiedzieć o nas wszystko, bo wszystko będzie w komputerze, wszystko rejestrowane, każdy szczegół.
      Pytanie tylko, jak i kiedy zechcą to wykorzystać ?

      Ale to wszystko jest jeszcze faza „dobrowolności”, gdzie krok po kroku zachęca się nas do korzystania z tej technologii pokazując jak to wszystko jest korzystne, ułatwiające życie, zupełnie nie poruszając kwestii naszej wolności osobistej i zagrożeń z tego płynących…
      Na razie… wymiana dokumentów tożsamości na te z chipami, a następny etap – wszczepianie ich pod skórę, no bo przecież to będzie bardziej wygodne i bardziej funkcjonalne…
      Każdy kto się na to zgodzi położy głowę pod topór!…

      W jaki sposób będą oni próbować narzucić mikroczipy całej ludzkości?
      Wbrew pozorom jest to znacznie prostsze niż się wydaje.
      Wyobraźmy sobie taki oto scenariusz, że najpierw implantuje się czipami najpierw członków grup napiętnowanych, jak pedofile, terroryści, dealerzy narkotyków, tych, których społeczeństwo uważa za „najgorszych z najgorszych”, takich, których nikt nie będzie bronił.
      Następnie oznaczy się osoby oskarżone, żeby oczywiście nie mogły uciec wymiarowi sprawiedliwości.
      Więźniowie będą musieli także przyjąć te rozwiązania, ponieważ tylko zaczipowani w zakładach karnych będą mogli zostać zwolnieni warunkowo, czy otrzymać przepustkę na weekend.
      To faza pierwsza, dotycząca jedynie małej części społeczeństwa.
      Dlatego powoli w program czipowania zostaną wciągane kolejne grupy napiętnowane wybrane za cel.
      Osoby pozostające na zasiłkach i korzystające z pomocy państwa będą musiały przyjąć to urządzenie pod groźbą utraty świadczeń.
      Osoby takie będą monitorowane, żeby zmniejszyć oszustwa, wzmóc skuteczność i zagwarantować, że biedni nie będą otrzymywać „niezasłużonych” korzyści…

      Następnie… pracodawcy zaczną wymagać implantów, jako warunku uzyskania pracy – w przypadku dużego bezrobocia, któż nie znający intencji tego planu odmówi?
      Wojsko i zapewne Policja będzie wymagała czipów dla wszystkich rekrutów, jako środka wzmacniającego dowodzenie i kontrolę pola walki, a także służącego do identyfikacji ludzkich zwłok.
      Za tym pójdzie cały wielki sektor bezpieczeństwa wraz z pracownikami zakładów poprawczych, którzy będą musieli mieć wszczepione czipy.
      Media zachęcą społeczeństwo do zaimplantowania swoich dzieci dla ich „bezpieczeństwa” – żeby zawsze było wiadomo gdzie są, a szpitale będą wymagały czipu, żeby otrzymać podstawową pomoc medyczną lub przejść odpowiedni zabieg, czy operację.
      No i można też zawsze sięgnąć do argumentów finansowych.
      Któż oprze się pokusie, gdy zaczipowanym proponowane będą specjalne oferty, zniżki i bonusy?

      Posiadanie czipu stanie się koniecznością, aqżeby funkcjonować w społeczeństwie.
      Ci, którzy wciąż będą odmawiać przyjęcia czipu, będą oskarżani o próbę ukrycia czegoś, piętnowani, ośmieszani i dyskryminowani.
      Zawsze też będą musieli cierpieć z powodu niedogodności i gorszego traktowania w porównaniu z zaczipowanymi.
      Prosty mechanizm wykluczenia spowoduje u większości osób przemożną chęć podporządkowania się reszcie i bycia pełnoprawnym, normalnym obywatelem.

      Jeśli i to nie poskutkuje zawsze pozostaje użycie siły i aparatu państwa w celu realizacji planu.
      W ostateczności, tych, którzy wciąż odmawiać będą przyjęcia czipu, uzna się za wrogów państwa, terrorystów i zamknie w specjalnych obozach, gdzie nie będą mieli żadnych praw, co oznaczać będzie tortury, a nawet śmierć.
      Jeśli bowiem nie znajdujesz się w rejestrze chipów jako odpowiedni ciąg cyfr – nie istniejesz.
      W tak perfidny i podstępny sposób ta „wspaniała”, „cudowna” technologia stanie się iluminatów idealnym sposobem zniewolenia ludzkości…

      Aaron Russo, powiedział w wywiadzie radiowym, jak to zwrócił się do niego Nick Rockefeller i poprosił go o wstąpienie w szeregi członków Rady Stosunków Zagranicznych (CFR).
      Russo nie był zainteresowany, ale zapytał Rockefellera:
      „O co w tym wszystkim chodzi? Macie wszystkie pieniądze na świecie, jakich potrzebujecie, macie całą władzę, jakiej potrzebujecie, więc o co chodzi, jaki jest ostateczny cel?”
      Rockefeller przyznał, że ostatecznym celem jest zaczipowanie wszystkich ludzi, kontrola całego społeczeństwa – kontrola świata przez bankierów i ludzi elity…”
      http://e-anetabloguje.blog.pl/2016/10/17/czipowanie-ludzi-teraz-wybor-niebawem-przymus/

      • Maria_st pisze:

        Margosia czytałam ostatnio książkę Złote miasto którą napisał ktoś o pseudominie John Twelve Hawks.
        W tej książce opisana jest także sytuacja o jakiej piszesz i nie tylko, ale ogólnie opisuje w jaki sposób pewna grupa tzw cieni powoli zniewala ludzi…..najpierw wywołuje sztuczne sytuacje np porwania dzieci, terroryzm biologiczny by wywołać w ludziach strach i podrzucać im namiastkę ochrony by potem całkiem nad nimi zapanować…
        Nie wiem czy pytanie loji odnośnie pieniedzy dotyczy pozbycia się tej formy czy chodzi o coś więcej.
        Ja w przyszłości nie widziałam pieniędzy, ani chipów…ale jakies karteczki–tak

        Odnośnie osoby która napisała szereg ksiazek o naszym tzw wszechświecie z wadami i zaletami….to przypomniał mi się nasz sławny jakis czas temu AS

        • Margosia pisze:

          „..pewna grupa tzw cieni powoli zniewala ludzi…”
          ___
          Niestety Maryś, często tak bywa, że nieświadomi ludzie – w imię złudnego bezpieczeństwa… dość naiwnie rezygnują ze swojej wolności, ale… wiemy przecież, że.. każdy tworzy swą własną rzeczy Istność…

          „..sławny jakis czas temu AS”
          ___
          Jakoś… od kilkunastu m-cy cicho sza… na jego temat…
          Ostatni raz bodajże.. dwa lata temu, czytałam jego wypowiedź na „pressmix-ie”.. odnośnie wydarzeń w Smoleńsku i nie-rządów w naszym kraju…
          http://pressmix.eu/2015/04/07/pilne-alef-stern-zamach-w-smolensku-to-robota-nie-tylko-rosji/

          • Dawid56 pisze:

            No bo doszli do władzy „jego ludzie” (Alefa Sterna) , dlatego nie ma już o czym pisać.

  12. Loja Jolajna pisze:

    „Nie martw się…, istnieje wielkie prawdopodobieństwo, że to twoje… „TAK” zaistnieje…
    – Czy zastanowiłaś się jednak… jakie konsekwencje to z sobą niesie i jaką cenę za to zapłacisz ?!

    „… Na rynku funkcjonują już od jakiegoś czasu tzw. smart karty, które są rozmiaru regularnej karty kredytowej, z wyjątkiem tego, że zawierają mikroczip wielkości ziarnka ryżu.”
    ____________
    Jesteś za likwidacją pieniądza w każdej formie?
    pogrubiłam, bo widzę, że ty nie widzisz, nie rozumiesz, a głos zabierasz

    w każdej formie to znaczy także w formie elektronicznej

    • Margosia pisze:

      „…pogrubiłam, bo widzę, że ty nie widzisz, nie rozumiesz, a głos zabierasz..”
      ___
      Ha, ha, ha… Loja, a w jaki sposób będziesz wciskać ludziom te swoje majtki i biustonosze?
      No bo chyba… nie na zasadzie barteru ?! – ja ci chleb, a ty mi gacie ?…
      Jeśli tak, to… nie dziwię się, że… powiedziałaś: Ja jestem za TAK
      Aaaha, ha, ha… 😀

  13. Loja Jolajna pisze:

    „No bo chyba… nie na zasadzie barteru ?! – ja ci chleb, a ty mi gacie ?…
    Jeśli tak, to… nie dziwię się, że… powiedziałaś: „Ja jestem za TAK„
    Aaaha, ha, ha… 😀”
    ____________
    Tak, wymiana bezgotówkowa bardziej by mi pasowała. Miałabym lżejsze/”tańsze” życie.
    Wymieniać mogłabym się różnymi rzeczami i niekoniecznie materialnymi. Chodzi tylko o to żeby to były rzeczy/usługi niezbędne dla innych.
    Czy mam rozumieć, że ty w systemie bezgotówkowym nie umiałabyś przetrwać? Nie masz nic co by innym naprawdę było potrzebne do życia?

    • Savitor pisze:

      Cóż , tak to jest , że pieniądz to martwa „energia”, i jeśli ktoś nic w zamian dać nie może to tylko na taką go stać wymianę.

      • Margosia pisze:

        „… tak to jest , że pieniądz to martwa „energia” , i jeśli ktoś nic w zamian dać nie może to tylko na taką go stać wymianę….”
        ___
        Ano Savitor… tak to już jest, że… jeśli jesteś pusty od środka, to… usiłujesz zgromadzić jak najwięcej rzeczy wokół siebie, tyle że… może to zwieść innych, lecz ciebie nie wypełni…
        Czasem bywa też i tak, że także i siebie możesz zwieść…, wszak nawet własne kłamstwo, powtarzane wiele razy, z czasem… zaczyna wyglądać jak prawda… 😀

      • Loja Jolajna pisze:

        „Cóż , tak to jest , że pieniądz to martwa „energia”, i jeśli ktoś nic w zamian dać nie może to tylko na taką go stać wymianę.”
        ___________
        jeszcze większy dramat gdy ta wymiana wymuszona, gdy pod presją prawa chroniącego/dbającego o pasożyty.

        • Maria_st pisze:

          Loja z ludzi zrobiono pasożyty….w jakim celu?

          • Savitor pisze:

            W celu ocierania się, poniekąd również wirtualnie ocierając się i wyciągając tyle ile mogą.

          • Maria_st pisze:

            Savitor zapytam…ocierasz się ?

          • Loja Jolajna pisze:

            „Loja z ludzi zrobiono pasożyty….w jakim celu?”
            ___________
            Każdy nie pasożyt zna odpowiedź na twoje pytanie. Zna bo odczuwa na „własnej skórze”.

          • Loja Jolajna pisze:

            „W celu ocierania się, poniekąd również wirtualnie ocierając się i wyciągając tyle ile mogą.”
            ____________
            również wirtualnie…to taki wampiryzm na odległość…nowe możliwości pożywiania się odkąd powstał internet.

      • Maria_st pisze:

        Savitor kazdy człowiek cos potrafi…każdy i dlatego taka wymiana ma racje bytu….na ile…?!

    • Margosia pisze:

      ~ …na zasadzie barteru ?! – ja ci chleb, a ty mi gacie ?… ~
      *
      „Tak, wymiana bezgotówkowa bardziej by mi pasowała. Miałabym lżejsze/”tańsze” życie…”
      ___
      A więc…
      – co ci stoi na przeszkodzie zaprzestać pobierania od ludzi gotówki i płacić majtkami czy biustonoszami ?
      Ja nie widzę tu żadnego problemu…
      * * *
      „…Czy mam rozumieć, że ty w systemie bezgotówkowym nie umiałabyś przetrwać?…”
      ___
      A z czego wyciągnęłaś taki właśnie wniosek ? 😀

      • Savitor pisze:

        Z tego , że dziecinnie odpowiadasz ja niedojrzała 13 latka.

        • Margosia pisze:

          „Z tego , że dziecinnie odpowiadasz ja niedojrzała 13 latka.”
          ___
          Savitor, może zanim zaczniesz osądzać wypowiedzi innych – przyjrzyj się swoim ?
          – Co o tym myślisz ? 😉
          Bo ja myślę, że może ci to dobrze wpłynąć na… porost włosów i czystych paznokci… 😀

          • Savitor pisze:

            Uważam, że niedojrzałe osoby są zafiksowane i mają wielki problem z wymianą jakiejkolwiek energii. Dlatego pieniądze to jedyny sposób, dla ludzi w obecnej rzeczywistości. Miło wiedzieć, że jesteś taką profesjonalną higienistką, zawsze znajdziesz zapotrzebowanie na swoje usługi.

          • Dawid56 pisze:

            Cy pieniądze są wymianą energii, być może….Ale zawsze stanowiły i stanowią pewną barierę niekiedy nie do pokonania.Moim zdaniem niewiele mają wspólnego z duchowością.
            1.Ciężko brać pieniądze za cudowne uzdrowienie, ale z drugiej strony trzeba z czegoś żyć
            2.Trudno brać pieniądze za interpretację kosmogramu, ale trzeba z czegoś żyć
            3.Trudno brać pieniądze za drobne przysługi szczególnie w rodzinie- tu nie dopowiem – trzeba z czegoś żyć
            Dlaczego mamy problem z leczeniem i braniem pieniędzy za poradę czy zabieg?
            Lekarz i farmaceuta stanowią parę – niestety jest bardzo dziwna zależność- im pacjent częściej chodzi do lekarza ty więcej zarabia lekarz i farmaceuta.Lekarze niestety najczęściej leczą skutki chorób a nie ich przyczyny :(.

        • Maria_st pisze:

          Savitor Twoja wypowiedz jest także niedojrzała…..niestety

    • Margosia pisze:

      „…Wymieniać mogłabym się różnymi rzeczami i niekoniecznie materialnymi…”
      ___
      A jakimi jeszcze…, prócz materialnych mogłabyś się Loja wymieniać ?

    • dariamade pisze:

      Przyszla mi dzisiaj refleksja, ze bogaci wtedy byliby Ci co potrafia cos zrobic, czyms sie wymienic.
      Moglabym wyobrazic sobie swiat bez pieniedzy, ludzie przestaliby pracowac w niewolniczych warunkach.
      Duzo by sie zmienilo, na poczatku moglby pojawic sie haos, ale potem mogloby byc lepiej. Ale… Nie wiem czy ludzie dojrzeli do tego by nie bylo pieniedzy, wiele ludzi je kocha, zabija dla nich.
      Chyba jeszcze swiadomosc ludzka jest za niska by ten tutaj swiat funkcjonowal bez pieniedzy.
      Kiedy bedzie calkowicie skazona woda, wyciete kazde drzewo, a powietrze zatrute – wtedy pieniedzmi bedziemy mogli sobie tylko tylki wytrzec… Nie nakarmimy nimi dzieci.

      • Loja Jolajna pisze:

        „Przyszla mi dzisiaj refleksja, ze bogaci wtedy byliby Ci co potrafia cos zrobic, czyms sie wymienic.”
        _________
        Czy tak byłoby źle?

        „Moglabym wyobrazic sobie swiat bez pieniedzy, ludzie przestaliby pracowac w niewolniczych warunkach.”
        ______________
        „Ci co potrafia cos zrobic, czyms sie wymienic.”…przestaliby być niewolnikami tych, którzy nic nie potrafią zrobić, niczym się wymienić

        „Duzo by sie zmienilo, na poczatku moglby pojawic sie haos, ale potem mogloby byc lepiej. Ale… Nie wiem czy ludzie dojrzeli do tego by nie bylo pieniedzy, wiele ludzi je kocha, zabija dla nich.”
        _______________
        Na poczatku pasożyty wszelkiej maści powyzdychałby by z głodu.
        Ale ponieważ rząd światowy, wszelkie krajowe, ich aparaty władzy to właśnie pasożyty, to nie ma szans na obrót bezgotówkowy. To właśnie tacy są zdolni do zabijania dosłownie i w przenośni swych żywicieli, z których zrobili sobie niewolników.

      • Margosia pisze:

        „..Kiedy bedzie calkowicie skazona woda, wyciete kazde drzewo, a powietrze zatrute – wtedy pieniedzmi bedziemy mogli sobie tylko tylki wytrzec… „
        ___
        Dokładnie Dario, ludzie nie nauczyli się jeszcze… szanować to – co najważniejsze…

      • Savitor pisze:

        Dario, tu nie chodzi tylko o to co i ile ktoś potrafi zrobić, tylko o to jaką energię wytwarza wokół siebie. Czy miałaś kiedyś tak, że ludzie płacili Tobie tylko za samą obecność, energię jaką wnosisz w otoczenie? za to że mogli z Tobą przebywać i przychodzili dla Ciebie?
        Jeżeli świat stanie się wolnym od pieniędzy , to tylko wtedy gdy ludzie dojdą do takiego poziomu , że nie muszą się na wzajem wyzyskiwać i dzielić się na tych co są lepsi bo więcej posiadają, dzięki wykorzystywaniu i eksploatowaniu wszystkiego dookoła.

        • dariamade pisze:

          Savoitorze poniekad masz racje.
          Czesto ludzie ktorzy u nas przebywaja to mowia nam ze czuja sie u nas dobrze, jak u siebie. Gdyby wlasnie tak wygladaly relacje na skale globalna swiat bylby inny. Ale widocznie tak jeszcze ma byc. Byc dla drugiego czlowieka czlowiekiem – takim prawdziwym czlowiekiem. Od wlasnie wzajemnych relacji trzeba zaczac – bez wysmiewania czyichs pogladow, zycia.

          • Loja Jolajna pisze:

            „Czesto ludzie ktorzy u nas przebywaja to mowia nam ze czuja sie u nas dobrze, jak u siebie. Gdyby wlasnie tak wygladaly relacje na skale globalna swiat bylby inny.”
            __________________
            Dario o jakim ty bywaniu piszesz, jakie czasowo wizyty? Jeżeli liczone w godzinach czy dniach, to tak jest właśnie globalnie, na zasadzie gość w dom, Bóg w dom 🙂
            Inaczej gdy wizyty liczone w tygodniach czy latach, a tylko takie wizyty gdyby powszechne i dobrze widziane/pożądane przez wszystkie strony, tylko takie byłyby wyznacznikiem na zmianę w dobrym kierunku. Reszta to zwykła normalność i nie powinnaś siebie i swojego domu uważać za coś nadzwyczajnego.

          • dariamade pisze:

            Loja nie uwazam. Bardziej chodzilo mi o przyklad relacji jakie sa miedzy ludzmi – a one sa rozne. I nie uwazam sie za kogos lepszego czy gorszego od innych

          • Savitor pisze:

            Relacje zawiązane na miesiące, lata. Spotkania godzinne czy dzienne to coś jak wizyta w „agencji towarzyskiej”, gdzie pan złapał sobie „panią”, żeby coś otrzymać, za coś czym zapłaci bo nic innego zaoferować nie może, bo nie ma. Prawdziwe wymiana energii to coś więcej jak ocieranie się o energię.

          • Loja Jolajna pisze:

            to po co piszesz :
            „Czesto ludzie ktorzy u nas przebywaja to mowia nam ze czuja sie u nas dobrze, jak u siebie. Gdyby wlasnie tak wygladaly relacje na skale globalna swiat bylby inny.”
            _____________
            No przecież wyraźnie uważasz siebie i swój dom za coś szczególnie wyróżniającego na plus w gościnności, w relacjach międzyludzkich.
            Czuć się dobrze z krótką wizytą w nie swoim domu to raczej normalna/powszechna sprawa.
            Gdybyśmy źle się czuli u kogoś, to wizyta byłaby pierwsza i ostatnia.Krótki przejaw gościnności to nic nadzwyczajnego w naszej kulturze. I nie ma co się obruszać, wszyscy tak mamy w mniejszym czy większym stopniu…po prostu nie trafiony przykład do tematu 🙂

          • Margosia pisze:

            Loja:
            „Dario o jakim ty bywaniu piszesz, jakie czasowo wizyty?…
            Inaczej gdy wizyty liczone w tygodniach czy latach…”

            *
            Savitor:
            „Prawdziwe wymiana energii to coś więcej jak ocieranie się o energię..”
            ___
            Widzę, że… Savitor i Loja niemal… „telepatycznie wyrażają” te same myśli… 😀
            * * *
            Loja, dlaczego uważasz, że Daria… „nie powinna siebie i swojego domu uważać za coś nadzwyczajnego” ?

          • dariamade pisze:

            Loja masz prawo do swojego pogladu.

          • Loja Jolajna pisze:

            „Loja, dlaczego uważasz, że Daria… „nie powinna siebie i swojego domu uważać za coś nadzwyczajnego” ?”
            ______________
            Margosiu, nie zadawaj głupich pytań, przeczytaj uważnie moją z Darią korespondencję, jak nie potrafisz zrozumieć, to wyłącz się z tej dyskusji, bo zwyczajnie przeszkadzasz.

          • Margosia pisze:

            „… jak nie potrafisz zrozumieć, to wyłącz się z tej dyskusji, bo zwyczajnie przeszkadzasz.”
            ___
            Loja, co ci stoi na przeszkodzie, by odpowiedzieć na to proste pytanie:
            – Co tak bardzo przeszkadza ci w tym, że ktoś może uważać… siebie i swój dom za coś szczególnie wyróżniającego się w gościnności lub relacjach międzyludzkich… ?
            Ja wiem, a ty wiesz ? 😀

        • Loja Jolajna pisze:

          „Jeżeli świat stanie się wolnym od pieniędzy , to tylko wtedy gdy ludzie dojdą do takiego poziomu , że nie muszą się na wzajem wyzyskiwać i dzielić się na tych co są lepsi bo więcej posiadają, dzięki wykorzystywaniu i eksploatowaniu wszystkiego dookoła.”
          ____________
          Człowiekowi tak niewiele do życia w szczęściu potrzeba. Może ta niepewność jutra, strach, ze zabraknie, może to jest powodem gromadzenia w nadmiarze własnymi rękoma, albo zabieranie innym?
          A przecież nie ma możliwości wyeksploatowania tego co istotne dla naszego życia tu. Wszystko jest odnawialne, choć wiele wymaga dłuższego czasu. Czyli racjonalna eksploatacja gwarantuje wieczny dobro-byt dla wszystkich.

          • Maria_st pisze:

            Loja a może zachowanie człowieka można zrozumieć głębiej ?

          • Loja Jolajna pisze:

            „Loja a może zachowanie człowieka można zrozumieć głębiej ?”
            _____________
            Oczywiście, ze można, ale czy ty sama próbowałaś zrozumieć zachowanie tego czy tamtego człowieka. Jakie z tego wnioski wyciągnęłaś?

          • Maria_st pisze:

            Indywidualnie– tak jak człowiek odczuwa takim jest

        • dariamade pisze:

          Dla mnie wymiana energii, energia to pojecia ezo/Matrixowe. I nie uwazam by czlowiek tego jakos bardzo potrzebowal. Sa ludzie ktorzy sa typami samotnikow, a sa ludzie ktorzy ciagle musza kogos miec obok. Dla kazdego pojecie szczescia czy spelnienia znacza rozne rzeczy. Kazdy z nas jest inny i kazdy z nas ma potrzebe swojej przestrzeni do swojego zycia. Dlatego wiele ludzi pragnie miec swoje mieszkania czy swoje domy – chce zyc po swojemu i nie wpasowywac sie w czyjs kanon. Co przeciez nie wyklucza tego by odnosic sie do innego czlowieka z szacunkiem i zrozumieniem.

          • Maria_st pisze:

            Daria ja właśnie jestem typem samotnika, a wszelkie pojęcia o jakich napisałas to także dla mnie ezo/Matrixowe bzdury
            Bardzo mądrze napisałaś.
            Co nie znaczy zę nie jestem ciekawa co ma do napisania Savitor odnośnie wymiany czy ocierania się o energię.

        • Savitor pisze:

          Zapytam tylko czy jasne jest jaka różnica jest pomiędzy wymianą energii, a ocieraniem się o energię.

        • Dawid56 pisze:

          Czy miałaś kiedyś tak, że ludzie płacili Tobie tylko za samą obecność, energię jaką wnosisz w otoczenie? za to że mogli z Tobą przebywać i przychodzili dla Ciebie?

          To byłoby okropne….

          • Savitor pisze:

            …?, a może typowo ludzkie

          • Maria_st pisze:

            Czy miałaś kiedyś tak, że ludzie płacili Tobie tylko za samą obecność, energię jaką wnosisz w otoczenie? za to że mogli z Tobą przebywać i przychodzili dla Ciebie?

            To byłoby okropne….

            nie spotkałam się z czymś takim…a może chodzi o tzw bioenergoterapeutów ?

    • Maria_st pisze:

      Loja ma racje o takiej formie wymiany, bo właśnie tak to wyglądało

  14. Rekju2 pisze:

    naucz że się wreszcie chleb , zamiast ” pep ” pisać ….

    Przeciez mozna omijac jak komu?s nie pasi.Najgorsze najlepsze nasmijniejsze sam nie wiem ze podobnym kodem i towarzystwo wokol mnie dla odmiany np.

    chleb , zamiast ” pep ” GADA-ja !
    Dlaczego tak sie dzieje ?
    Bo historie legende tych slow okreslen juz sie naumieli-znaja. Niestety a moze Marek wyjasni-l-by-s(nie mnie)sobie skad slowo Slowianie,Polska, Germanie,
    Rosjanie tez czytelnikom ?
    Wiadomo ze bys stanal na Krakow-ie a co dalej z reszta ,
    to placz i niemoc.
    A czy reszta to duzo(jak w Chinach) jeszcze igdzie poczatek Jogalla,Misko,jeszcze wczesniej,Cyryl,Bibli czas-y ?
    Sam Kopernik nie znal j.polskiego zyjacy pod berlem
    krola polskiego …,

    Kingdom of Poland was the name of Poland under a series of former monarchial governments,

    …,ale i nie on jedyny nie znal j.polskiego.Powiedzmy od czasu
    wymyslnego Panslawizmu poczal sie nie tylko j.polski
    w Exrxpxe ksztaltowac.
    Brakowala by do kompletu skad nazwa  Europa ? Oczywiscie ta bajka z zona kogos,to dobre dla bezmyslnych lykajacych dogmaty naukowo-religijne.
    Ale nie powyzsze jest najwazniejsze.

    jaki kod twój nadawczo -odbiorczy / w jakim języku się rozpisujesz / …takie zapewne i twego projektanta procesorowe rozmyślanie ….

    Na codzien w pracy to posluguje sie rzeczywiscie kodo numerami.
    Musze sie wkodowac w radiostacji centrale aby moc zarobic pare groszy dosc czesto nazywam me prace dawaniem opluwania sie pasazerom.
    Pojazd moj posiada kod-y jak kazdy inny czterokolkowy numery rejestracjyjne oraz
    numer ewidencyjny trzy cyfrowy na tylnej szybie.

    A z Putinem daj mi spokoj-u ,
    ja nie chce wiedziec co dzięki niemu i kto jest jego wtyczką i
    w tyłku go mam ! Przejedz sie np.do Czeljabinska a tam po ulicach usmatrisz weteranow. Kiedys zbierali pety po ulicach i je sprzedawali nie za samogon a za kromke chlebanie bez potrzeby ‚miecia’ antenki.
    Skad to wiem ? A no od kolegi
    Rosjanina,ktorego rodzice pamarli bystro po Czernobylu Czeljabinskim bodajze katastrofa tamtejsza to rok 1957.A wiktor nieco i cos mowi-l ze tam mnogo
    ludziej bolnic rak-i za zakretem
    i kosci.Jakys chcial Marku to
    wiedz ze mam duzo na temat
    twego demokraty za pazuchem.
    Po za tym nie szukam …,jestem
    zainteresowany nie gejami bo
    tak czesto ty do mnie. Przeciez jestem duzo krocej na tym blogu,niz ?

    Ludzie ci stoją obok siebie i patrzą na żarówkę ?

    A tak przy okazji czy mozesz zajac stanowisko no wlasnie
    czy w starozytnym Egipcie znano
    elektrycznosc i czy w swiatyni Hathor malunek to biega o zarowe i prad-zik,jaka?s elektrycznosc czy i bylbys w stanie i nie migac sie od odpowiedzi. Bo czasami albo
    czesto mam wrazenie ze probojesz ze masz racje.
    A tak nie jest widzac po
    ze no i czy podniesiesz rekawice bez zastepczyc tematow typu kto z kim dach reperuje i czy
    piwo smakuje.
    Marek machniom ?

  15. Margosia pisze:

    „…pieniądz to martwa „energia”…”
    ___
    I ta… „martwa „energia” rządzi żywą energią jaką jest człowiek… ha, ha, ha…

    „Sekrety światowej finansjery”
    … patrz gdzie idą pieniądze, a znajdziesz prawdę…
    Ludzie myślą, że na świecie są dwie przeciwstawne strony: dobrzy i źli..
    Lecz na tym wyższym poziomie, to jest tylko gra i oni wszyscy razem współpracują.
    Muszą trzymać się reguł, które sami stworzyli po to – by tłumić resztę społeczeństwa, aby na szczycie nie zrobiło się zbyt tłoczno…
    Nikt na niższym szczeblu – nie może wiedzieć co tak naprawdę się dzieje…”‚

    • Loja Jolajna pisze:

      Dzięki za filmik, tego akurat jeszcze nie oglądałam, choć info, które pan przedstawia jest mi znane od długiego czasu. Pan skąpo wspomina o rytuałach, które służą do szantażowania takich jak on i innych pomagierów światowego systemu. Teraz sobie wyobraźcie inne praktyki/rytuały tej bandy psychopatów rządzących naszym światem…może chociaż teraz po obejrzeniu tego filmiku przyznacie mi rację, że ludzie są głupimi baranami.

  16. Rekju2 pisze:

    Co do filmiku tego blazna na temat rzadzy pieniadza bo mowa o dolarze w sumie z 5-10 sekund
    ogladnalem i stwierdzilem ze jego relacje i wywody na temat
    swiatowej finansjery itp.abso-lutnie nic nie wnosza w tematy
    nam odlegle.Dlaczego ? Dopoki
    dwunozny nie pozna skad sie
    wywodzi inspiracja przekazu z grafiki na dolarze,konkretnie jego wymiar(y)ow zwiazanych z PRAWDZIWYM cal-em,
    widniejaca na nim piramida okiem dziwnie zwanym RA itp.
    zwiazkami z poczatkami Egiptu,symboliko mistyka oraz roznymi rodzajami szkol mistyk w starozytnym Egipcie…,

    /gdzie u jakowych jakiego rodzaju w jakim miescie poza Egiptem w Am.Pldn.istniala szkola mistyki,panie Marku,
    skoro pan pretenduje bycia lub wymusza swe niezbite prawdy juz nie wspomne o podanie daty starosci piramid np.w Gizeh obojetnie jakiej ! Czy mam
    pomoc i podac nie tylko panu,
    ale i dyzurnym,zainteresowanym jakis i niezbito jasno zrozumialy
    dowod ich starosci ich ezniesienia ? A kazdy i gdy lub jesli powie a najlepiej
    sobie alez to jest,bylo przeciez takie proste,ze nie wpadlem
    na to ! Czy ich czas budowy taki
    wazny i dlaczego.Ktos?siowy chetno odwazno zainteresowany
    moze sie pomylic jesli chce i nie musi chciec a dopuszczalna miara niechaj bedzie ilokroc cyfry kunskiego paznokcia razy ?
    Wezmy cyfre 10* cm.pomnozmy
    przez iles lat i powinno nam wyjsc pare tysiecy lat wiecej niz
    sami bysmy przypuszczali ! Wiec ile ? Napewno duzo wiecej niz
    oficjalne oficjalnosci roznorakich
    tzw.Egipto-logo-w.Wiemy ze zwykli ludzi(owi)e nie naukowi
    rozpoczeli na wlasna reke rozenigmowywanie i nie tylko
    histori Egiptu.Szkoly zwane Egiptologia to uboczny produkt,
    sie wslizneli w temat wyzej napomkniety jak obecni Afrykanerzy,Mahomedanowi itp. Europejczykom do kurnika,
    oczywiscie przy pomocy kogos?iowego $-wsparcia,
    celem ? Bo kto-s za tym kryminalnym procederem stoi ?
    W pierwszej kolejnosci ludzie
    niby narodami poniewalajacy
    a tak naprawde rozne wg.mnie w wiekszosci bezmyslne zainfekowane osoby niekiedy wcielone miedzy z nich roznymi,czy tylko dla mamony?…,

    /Nie będziesz mógł oglądać mojego oblicza, gdyż żaden człowiek nie może oglądać mojego ../

    …,  i skad to wiadomo ?
    Na razie i az tyle.A to wszystko nie jest az takie trudne dla kazdego krotko wegetujacego gdzies w niepojetym kosmicznym ‚okeanie’,do rozenigmowania.Wystarczy byc zwyklym zainteresowanym historia ludzkosci,antyka,
    geologia troche czym?s innym i nalezy plynac pod prad czego 99,9% dwunoznych a tak w ogole nie wiele ich zaistnienie i bez-cel im zaden procz wyglu-POw codziennych przyswieca.
    I z tad panie Marku albo bez to
    a nawet pan i tylko kilku inn(sz)ych mamy z niewieloma zainteresowanymi omawianymi na tym blogu tematami doczynienia.Czyz nie jest to obraz nedzy i rozpaczy ?
    Nie,zapewne odpowiedzialaby wiekszosc dzisiejszych zwacych sie cywilizowanymi,bo wpierw my tu na Gai i audica no i bo PO nas to P(el)Otop ! I z tad te zniwa pis-ane,mowione i czynione,az
    tego PO uszy i w piedu mam-y.

    Wezmy dokonczmy no ale wpierw nalezaloby rozpoczac od zera,cytuje,

    Pan skąpo wspomina o rytuałach,

    Pytanie i gdyby tak co?s na temat z a wiadomo tam gdzie istnialy rozne szkoly mistyk,
    tam i i nie dla plebsu
    a np.nikt w Egipcie i wiele z urzednikow i jeszcze z dwoch rodzai zycia spolecznego i tylko te trzy rodzaje w poczet i nie tylko mistycznego wtajemnicze-nia mieli prawo bra(li)c udzial w ?
    Wiec moze bo bedac na urlopie i jako kobieta a mezczyzna pracujacy sie zadnej pracy nie migajacy i co?s na temat niby zarowy i domniemanej znajomosci elektrycznosci w starozytnym Egipcie,bo sie juz oczy kleja i i tej niby o lampie z Dendery – Wikipedia, wolna encyklopedia

    https://pl.m.wikipedia.org › wiki › Relief…

    … najwyższe technologie i prąd elektryczny w starożytnym Egipcie” autorstwa … według ówczesnych wierzeń egipskich, gdy z praoceanu wynurza się lotos, .

    Mysle ze i panie czytelniczki beda w ponizszym watko-poczatko- czy jasnym,kazdy wyjasnieniem i nie na piekne oczy a ze wzgledu na dyzurno-lenio-jeleni wypelnionych ich wrodzonym talentem pustoty i gluPOty pis-anej,mowionej,
    czynionej i serwowanej wlasnym dzieciom tylko  ogolnie i w POteznym skrocie.Byl kto?s,
    ten ktos?iowy znany okreslil ja
    jako lampe z Tendery blednie
    i porque albo dlaczego ?
    Przyjrzyjmy sie temu rycinkowi na scianie,wychodze z zalozenia ze kazdy ma ja pod reka na widoku.Patrzac na prawa strone Relief…,

    /(płaskorzeźba) – kompozycja rzeźbiarska wykonana na płycie kamiennej, metalowej lub drewnianej z pozostawieniem na niej tła/

    …,a widzimy tam kobiete i mezczyzne osobno przy sobie siedzacych,oczywiscie widzimy ze on siedzi po lewej stronie na podwyzszonym podescie a onowa plecami do niego na nizszym podescie,juz zauwazany ze biega o spirake energi.Pomiedzy nimi widzimy rece trzymajace jakby belko filar rekoma tak aby on nie spadl.Przechodzimy patrzymy ba lewa strone reliefa,tam widzimy rowniez kobiete z mezczyzna tam rowniez latwo rozpoznac spirale co mozna smiali juz stwierdzic ze chodzi o Kundalini spirale zwiazana z energia zycia powiazana z czlowiekiem.Jasno
    wynika ze przekaz a rozpatrujemy lewa strone z przekazu Reliefa,tam kobieta
    z mezczyzna osobno przy sobie.
    Wiec krocej ze chodzi o przekaz czego?s a w tym wypadku omawianym o PODZIAL kobiety z mezczyzna.Opodal widzimy przekaz jak gdyby i napewno moment-cik jak kobieta i mezczyzna podaja sobie rece przygladniewszy sie dokladniej i jakby obaj podczas podawania rak ku sobie usmiechaja i sa naprzeciw siebie na tym damym poziomie wysokosci.Widzimy patrzac na co?s w tym wypadku jakby w sridek lampy i jakby widac ze co?s jakby jakas energia przechodzila w tym momencie przez te niby lampe zamykajac w niej jaki?s obieg.
    A juz wiem-y i gdyby chodzilo o jakas jarzeniowo-lampe,on i ona,oni w srodku niej i po co
    mieliby tam byc bytymi ? !
    Czyli calosc przekazu z Reliefa z Tendery jest i oznacza podzial poczatka monentu podzialu meskosci i zenskosci czaso-okresu czlowieczenstwa .
    Jak juz wiem-y mozna byloby jeszcze wiele detalow omowic,ale ? Juz wiem-y kto?,
    ze lampa z Tendery ani lampa,jarzeniowa ani z elektrycznoscia nic wspolnego nie ma.A przeciez kto?s nam
    filmiki i wielu rozne sobie przy tym wiele i innym tez utrudniajac podpina,zamiast zajac sie konkretami u zrodel czego?s.
    Co z grafika i jego przekazem
    na banknocie z jednego slownie lan durara ? Tam tkwi a ile az
    pierwotno waznego i nie na
    niby.

    • Margosia pisze:

      „… najwyższe technologie i prąd elektryczny w starożytnym Egipcie”
      ___
      Jurek, jeśli nawet…, prąd elektryczny przedstawiany na reliefie w postaci węża, znany był starożytnym Egipcjanom , to… co z tego wynika ?
      Chyba tylko to, że… ludzkość „cofnęła się w rozwoju” o jedno oczko, by wspiąć się o jeden stopień wyżej i z tej wyższej płaszczyzny poznawać materię.., tyle że… Świat to nie tylko to, co materią zwiemy, bo i człowiek nie jest jedynie ciałem materialnym, jak pięknie ujął to jeden z Mądrych Ludzi:

      „..Trzy części instrument człowieka budują.
      Bo to żeś ciałem nadobnym powleczony, to nie cała twa istota.
      Żeby członki mogły wykonać ruch, a ustrój w zdrowiu doczekał starości, tedy duszę masz, która trzyma program dla twojego ciała.
      Duch twój zaś, tych dwoje ma w swojej opiece. Całości myśl dopełnia.
      Trzy narzędzia i myśl czwarta – znów kwadratem stoi…”

      Na stronie: https://wolnemedia.net/swiatlo-z-dendery-czy-starozytni-znali-elektrycznosc/
      znajduje się ciekawy art, na temat, który poruszasz, pt. „Światło z Dendery…” 🙂

      • Maria_st pisze:

        Margosia nie wiem czy to jest żarówka świadcząca o tym, że miano wtedy elektryczność…ja jak na to patrzę to kojarzy mi się –dech życia
        Czy już kiedyś była elektryczność–jasne że była, bo ci , którzy tu przetransportowali Ziemie potrafili wiele…ale co z tego….co i rusz cyklicznie prawie cała ludzkość ginie w strasznym katakliżmie.
        Pamiętam z dawnych lat ciągle powtarzający się motyw…… nowoczesny port w Mielnie, ciemność, szalejące żywioły…zwiastujące koniec,
        Dlaczego ta okolica….w śnie nawiązane jest do czasów mi znanych, prawdopodobnie bym wiedziała jakiego terenu dotyczy.
        Czy to prawda..czy nie, to mało istotne, ale pamięć zdarzeń, cien jest i trwa..
        Tu gdzie mieszkam terenu nie znałam a jednak w śnie go poznałam i nawet etapy gdy zmienia swoj krajobraz — to akurat piskuś choć fakt, po czasie widzę że w śnie widziałam to co dopiero zaistnieje, ale widziałam też rzekę płynącą środkiem miejscowości…myślałam że to tylko moje senne halucynacje.
        Po jakimś czasie znalazłam jednak potwierdzenie, że w śnie widziałam to co było…zmieniono po prostu bieg rzeki i teraz nie jest już spławna a raczej zarastający strumień a teren w okół podmokły.
        Dkaczego wię mamy zaprzeczać że kiedyś na planecie była elektryczność.
        Tylko co z tego…dawne cywlizacje wyginęły a ślad po nich jaki pozostał nie za wiele mówi o ich codziennym życiu.

        • Savitor pisze:

          Była , lecz nie taka jak teraz. To co nazywacie „elektrycznoscią” jest całkowicie napędzane inna metodą i powstaje w odwrócony sposób, po to aby związać ze sobą i zubożyć całe pokolenia nieświadomych. Elektryczność jest plazmą i może być pozyskiwana w całkowicie bezpieczny i bez ekspansywny sposób dla środowiska, po to aby ułatwić życie.
          Ta „elektryczność” stosowana jest szkodliwa i wykształca wyłącznie zagęszczanie tzw. „powietrza” czyli eteru. Ta sieć elektryczna odwraca i zniekształca eter, jest wbrew całemu istnieniu, a nieświadomi wierzą, że utrzymuje ich przy życiu.

        • dariamade pisze:

          Ja nawet poki co nie czuje tych ezo nowinek ze idzie nowa era, zwiekszaja sie wibracje ziemi itp. Nie wiem czemu, ale tego nie czuje.

          • Margosia pisze:

            „Ja nawet poki co nie czuje tych ezo nowinek ze idzie nowa era, zwiekszaja sie wibracje ziemi itp. Nie wiem czemu, ale tego nie czuje.”
            ___
            Czujesz Dario, czujesz… 🙂 jeno póki co… nie uświadamiasz sobie tego, Twoje wypowiedzi jednak… świadczą o tym, że jak najbardziej czujesz…
            Te, jak je nazywasz… „ezo nowinki” wcale nie są znowu takimi.. „nowinkami”, bo o fakcie, że… „idzie nowa era” wiedzieli już starożytni astronomowie, astrologowie, filozofowie, etc, czyli… nasi Przodkowie, wśród których byli również ludzie z poszerzonym postrzeganiem i rozumieniem Rzeczy Istności.. i Praw Wszechświata… 🙂
            Gdyby.. „wibracje Ziemi”, a wraz z nimi i nasze wibracje się nie „zwiększały”, nie podnosiły…, to nadal wielu z nas błagało by w swych modłach niewidocznego „boga” o zmiłowanie, albo modliło się do pioruna by nie walnął w nasz domek z kart – pustaków…

        • Margosia pisze:

          „..Dlaczego więc mamy zaprzeczać że kiedyś na planecie była elektryczność..”
          ___
          Maryś, a czy ja.. gdziekolwiek zaprzeczyłam temu, że… „kiedyś na planecie była elektryczność..” ? 🙂
          * * *
          „…dawne cywilizacje wyginęły a ślad po nich…”
          ___
          pozostał w naszej pamięci komórkowej, którą wraz z genami każdy z nas nieustannie otrzymuje w darze od swoich Przodków 🙂
          * * *
          „… co i rusz cyklicznie prawie cała ludzkość ginie w strasznym katakliźmie…”
          ___
          Maryś, a może te… „straszne kataklizmy” wcale nie są takie straszne ?

          I może te… „kataklizmy” mają za zadanie przysłużenia się nam w zdobyciu doświadczeń – materialnych i duchowych – w różnych naszych wcieleniach egzystujących w różnych sytuacjach… ?
          Przecież dobrze wiesz, że… czarne nie zawsze jest takie czarne jak nam się wydaje.., a białe wcale nie musi być takie białe – jak ktoś chce nam wmówić… 😉
          Wszyscy mamy możliwości odkryć własną prawdę na miarę swego indywidualnego z-rozumienia…

          • Maria_st pisze:

            Małgoś katastrofa była realna i straszna, choć ja te katastroficzne sny odbieram spokojnie… wtedy nic nie wiedziałam o tzw cykliczności zdarzeń tu zachodzących dopiero mi sie przypominało…
            Masz rację slady pozostają .

          • dariamade pisze:

            Tak mi przyszlo ze w wodzie tez pamiec jest zachowana – przynajmniej czesciowa

          • Margosia pisze:

            „…w wodzie tez pamiec jest zachowana..”
            ___
            Jak najbardziej i nawet jeden z Mądrych Ludzi… udowodnił tow sposób – jak dla mnie – nie podlegający dyskusji!

          • Margosia pisze:

            „…w wodzie tez pamiec jest zachowana..”
            ___
            Czy ktoś zastanawiał się nad… znaczeniem modlitwy przed posiłkiem, którą praktykowali nasi Przodkowie, i którą nadal jeszcze praktykują niektórzy ludzie na całej Ziemi ?

            Poniżej, kilka ciekawych jak dla mnie.. cytatów z zamieszczonego filmiku:

            „…Modlitwa harmonizuje strukturę wody, wchodzącej w skład wszystkich naszych pokarmów…

            Przy użyciu samej tylko wody można zmienić nie tylko wygląd zewnętrzny, ale także zachowanie zwierząt…” i zapewne ludzi !…

            „…W przyrodzie poza zwykłą, występuje też tzw. „ciężka – martwa woda D2O” zawierająca deuter(*), wykorzystywana w próbach jądrowych, po których wzrasta liczba samobójstw…

            Jeśli człowiek dobrze obchodzi się z wodą – pozytywnie myśli, błogosławi ją, dziękuje jej, etc – jakość wody rośnie i pozytywnie wpływa na człowieka i jego organizm…

            Woda w unikalnym, dziewiczym stanie… jest 40.000 bardziej aktywna od wody, którą wszyscy pijemy – to dwie zupełnie różne substancje…
            Taka woda błyskawicznie aktywizuje organizm.., dlatego mieszkający na terenach Wenezueli Indianie żyją w zdrowiu i szczęściu i wcale nie chcą by przyszła do nich.. jakaś cywilizacja…

            Woda w butelkach jest pusta i martwa, w której nie ma energii życia…

            Człowiek i jego ciało to woda, nie ma w nas nic specjalnego poza… wodą, będącą przekaźnikiem informacji… 🙂
            Agresja, zawarta m.in. w muzyce hartrockowej… powoduje olbrzymie zmiany w pamięci wody!…, taka agresja może powodować agresywne zachowania u zazwyczaj spokojnych ludzi…
            Nasza obojętność, nienawiść, gniew, agresja, etc… w stosunku do innych istot, odziałuje negatywnie nie tylko na innych ludzi, ale też negatywnie wpływa na nas samych zanieczyszczając naszą własną wodę, z której w prawie 80%-ach wszyscy się składamy…

            Wielka siła naszej wiary i modlitwy płynącej z wdzięczności, czyli… dziękczynnej – zmienia właściwości strukturalne wody, np. „wody święconej”…

            Wszystkie procesy pogodowe na Ziemi, takie jak m.in. śnieg, mgła, grad, deszcze, wichury, huragany, etc… zależą od nastroju wody…, a my próbujemy przewidzieć jej zachowania i odgadnąć w jakim miejscu pokaże swą łaskę.., a w jakim wybuchnie gniewem…
            Jaka to słodka pokusa dla {nieświadomej} ludzkości.. podporządkować sobie pogodę..”

            Już jakiś czas temu…, pan Tadeusz Mroziński pisał na swoim blogu, że… aura i pogoda w dużej mierze zależy od myśli i zachowania ludzi…

            (*) nt. badań z wykorzystaniem D2O, więcej w linku:
            http://kopalniawiedzy.pl/ciezka-woda-starzenie-efekt-izotopu-eliksir-zycia-Mikhail-Shchepinov,6229

      • Dawid56 pisze:

        Chyba tylko to, że… ludzkość „cofnęła się w rozwoju” o jedno oczko, by wspiąć się o jeden stopień wyżej i z tej wyższej płaszczyzny poznawać materię.., tyle że… Świat to nie tylko to, co materią zwiemy, bo i człowiek

        Moim zdaniem coś się stało z ludzkością za czasów starożytnego Sumeru i Starożytnego Egiptu- chyba rzeczywiście się cofnęła w rozwoju technicznym, na temat rozwoju duchowego starożytnych Egipcja niewiele wiem, ale wiem że też wierzyli w zmartwychwstanie ciała po śmierci( dlatego mumifikowali zwłoki).

        • Margosia pisze:

          „Moim zdaniem coś się stało z ludzkością za czasów starożytnego Sumeru i Starożytnego Egiptu..”
          ___
          Nie wiem Dawidzie czy… „coś się stało z ludzkością za czasów starożytnego Sumeru i Egiptu..” ?, na 100% jednak wiem, że wszystko we Wszechświecie podlega Jego Prawom, a jednym z tych praw – jak przecież dobrze wiesz 🙂 jest zmienne Prawo Rytmu, które m.in. mówi:

          „Wszystko wpływa i wypływa; Wszystko płynie, na zewnątrz i do środka;
          wszystko ma swoje pływy (fale);
          wszystko wznosi się i opada – wszystkie rzeczy wznoszą się i upadają;
          we wszystkim następują zwroty. …”

          Zasadę tą możemy obserwować na przykładzie fal oceanu, przypływów i odpływów mórz, powstawanie i upadek wielkich imperiów i całych cywilizacji, wahań naszych nastrojów i myśli – od pozytywnych do negatywnych, a także… sukcesów i porażek w naszym prywatnym życiu, etc…

          Zgodnie z tym prawem, kiedy coś osiąga punkt kulminacyjny – następuje powrót do przeciwnego stanu, który po osiągnięciu swojego krańcowego punktu – ponownie wraca do stanu poprzedniego…

          Możemy się zastanawiać snując domysły… ile było przed nami cywilizacji i w jaki sposób każda z nich kończyła swój żywot…
          Być może…, prawdą jest to, że… cywilizacja niekoniecznie musi kończyć swój żywot jakimś strasznym kataklizmem…
          Bez względu jednak na to, jaki koniec spotka naszą cywilizację – doświadczenia każdego z nas zawsze będą na wagę złota…

          • Dawid56 pisze:

            „Wszystko wpływa i wypływa; Wszystko płynie, na zewnątrz i do środka;
            wszystko ma swoje pływy (fale);
            wszystko wznosi się i opada – wszystkie rzeczy wznoszą się i upadają;
            we wszystkim następują zwroty. …”

            Czyli ewidentnie żyjemy w czasach wielkiego przełomu, dokąd On nas zaprowadzi tego nie wiemy.Na razie obserwujemy wielkie znaki na Niebie, jak „dokończenie” europejsko-azjatyckiego zaćmienia 21.08.2017 w USA.
            1999 numerologiczna „1” i liczba pierwsza
            2017 numerologiczna „1” i liczba pierwsza
            1999 dojście Putina do władzy 8 sierpnia 1999 roku-co ciekawe przez żadną część Rosji i Polski nie przeszło całkowite zaćmienie Słońca 11 sierpnia 1999 roku

          • Margosia pisze:

            „…co ciekawe przez żadną część Rosji i Polski nie przeszło całkowite zaćmienie Słońca 11 sierpnia 1999 roku”
            ___
            Dawidzie, i o czym to… świadczy ?

  17. Maria_st pisze:

    a jak myślisz?

  18. Maria_st pisze:

    wiesz, że opisane są takie zdarzenia nawet z naszych czasów choc krotkotrwałe ?
    Dlaczego zaistniały…wiesz

  19. Maria_st pisze:

    a to moj sen odnośnie ciemności :
    „” .jest dzien, raptem na Ziemii zapanowala ciemnośc, nic kompletnie nie bylo widac…jak w nicości…akurat widzialam przed tym zanim nastala ciemnosc dziewczyne nieznajaca tego terenu, wiec dotykajac w ciemności miejsc mi znanych…sciany, murka…weszliśmy do mieszkania…polozyłysmy sie na lozkach/ kazda na innym /.
    W pewnej chwili slysze kroki, mam wrazenie ze ta osoba widzi w ciemności, idzie w moja strone, mowi…tu jestes…i kladzie sie na mnie mowiac jednoczesnie….od teraz już bedziemy zawsze razem…ja pytam..czy to jakies oszustwo…
    dotykając jego ciała…nie mial koszuli na sobie, ciało bylo inne niz ludzkie…w dotyku troche przypominajace niemowleca…ale jakas inna…dotykajac go….zobaczyłam że to cialo promieniuje w srodku kolorem…perłowo…zielonym wpadajacym w seledyn. / falowało,plywało, przemieszczalo / ..ale te kolory wygladaly jak kolory energetyczne…dlatego spytałam…czy to oszustwo, bo mialam wrazenie ze nie jest to człowiek ”

    Ciemność to intuicja płynąca z głębi naszej istoty…”

    • Savitor pisze:

      Masz jakieś odwrócone informacje na temat intuicji, prawdopodobnie masz zamknięty dopływ, czyli gniazdko bez zasilania. Tymi snami to za bardzo się nie ma co ustawiać i dorabiać własną filozofię, raczej naucz się wybudzać, gdy pochłaniają z Ciebie resztki energii.

      • Maria_st pisze:

        Savitor ostatnie zdanie nie jest moje, choć nie zaprzeczam że wiem o co chodzi w tym zdaniu–sen jest mój.
        Jaką znów filozofie…?
        Opisałam sen a może Ty nie wiesz czym i co to intuicja ?
        Ja nie muszę się wybudzać…bo wiem czym jest sen….
        O moją energię się nie martw…z ta energią to masz jakiegoś fisia….nie obrażając….

        • Savitor pisze:

          Przepraszam panią, czy z mojej wypowiedzi emanuje w stosunku do Ciebie jakaś troska, martwienie się o Ciebie. Manipulowanie czyjąś wypowiedzią to fenomen w działaniu tych co próbują zagarnąć energią tej mojej planety. Ja tylko podpowiadam Tobie i innym , bez przymusu, a czy z tego skorzystasz to już Twoja sprawa.

          • Maria_st pisze:

            Dziękuję za troske ale ja nie proszę o podpowiedzi…jasno pisze–jestem obserwatorem
            Dlaczego widzisz wciąz jakieś manipulacje, ocieranie sie o energie ?
            Moje zrozumienie tej rzeczywistości–nieraz już wyjaśniłam, Ty możesz mieć inne .

          • Savitor pisze:

            Kombinuje jak koń pod górę ;]

          • Maria_st pisze:

            kombinujesz jak koń pod górę ?
            o co chodzi

    • Maria_st pisze:

      Szukam czyje słowa zacytowałąm ale niestety nie potrafie odnależć, a moj koment jest tu
      https://nnka.wordpress.com/2016/02/18/niezwykly-hrabia-saint-germain/#comment-58559

      • Savitor pisze:

        świetne komenty, wystarczająco dużo uwagi pochłaniają już te co zamieszczasz tutaj , włącznie z linkami i filmami , dlatego udanego tzw. weekendu.

        • Margosia pisze:

          „..Ja tylko podpowiadam Tobie i innym…”
          ___
          No, no…, ciekawe formy przybierają te twoje Savitor… „podpowiedzi”:

          Np. „podpowiedź dla mnie:
          „… Może przy trzepaku z koleżankami , fikniesz parę razy fikołka w przód i w tył to dowiesz się o ” mundrej wiedzy”…

          Albo powdpowiedź dla Tomasza:
          „Tomaszu czy mógłbyś już przestać bredzić i mieszać ludziom w głowach?…”

          No i teraz „podpowiedź” do Marysi:

          „Masz jakieś odwrócone informacje na temat intuicji, prawdopodobnie masz zamknięty dopływ, czyli gniazdko bez zasilania…”

          Może jednak… posłuchasz rady… „higienistki” i zechcesz przyjrzeć się sobie i zrewidować te swoje dziwnie brzmiące „podpowiedzi” ?

          • Maria_st pisze:

            Margosia ale intencje Savitor ma dobre

          • Loja Jolajna pisze:

            „Margosia ale intencje Savitor ma dobre”

            „Savitor niby masz dobre intencje, bo podpowiadasz ale mam wrażenie że jesteś nawiedzonym kaznodzieją”
            ____________
            dobre intencje, dobre podpowiedzi, po co więc doszukujesz się dziury w całym?

          • Margosia pisze:

            „Margosia ale intencje Savitor ma dobre”
            ___
            Tak, tak…, podobnie jak i Loja, która przecież też… „ma dobrze intencje”… 😀

        • Maria_st pisze:

          Savitor zachowujesz się jak władca absolutny…..wchodzisz do czyjegoś domu z butami…to TY WIESZ co można a czego nie…..a może ocierasz sie o energie innych ludzi….ale nie bój żaby jestem odporna na takie podpowiedzi

        • Maria_st pisze:

          Savitor niby masz dobre intencje, bo podpowiadasz ale mam wrażenie że jesteś nawiedzonym kaznodzieją

  20. Maria_st pisze:

    „Margosia ale intencje Savitor ma dobre”

    „Savitor niby masz dobre intencje, bo podpowiadasz ale mam wrażenie że jesteś nawiedzonym kaznodzieją”
    ____________
    dobre intencje, dobre podpowiedzi, po co więc doszukujesz się dziury w całym? ”

    NIBY

    • Loja Jolajna pisze:

      No tak, w pierwszym komentarzu nie było NIBY, w drugim już było.
      Intencje, podpowiedzi pasują jednym, drugim nie…o ile ludzi można podzielić na pół 🙂

      • Margosia pisze:

        „…Intencje, podpowiedzi pasują jednym, drugim nie…”
        ___
        Loja, przyjrzyj się może… swoim intencjom, które towarzyszą ci podczas pisania komentów.., poczuj je i odpowiedz sobie szczerze:
        – Jak czyste one są ?
        A później… wypowiadaj się nt. „podziałów” i tego kto i dlaczego je tworzy!

        • Loja Jolajna pisze:

          Moje intencje są dla jednych dobre, dla drugich złe. Wcale się nie dziwię, że ty moje intencje odbierasz jako złe.
          Podziały w tym tu świecie to naturalna rzecz, zawsze były, są i będą.

          • Margosia pisze:

            „..Podziały w tym tu świecie to naturalna rzecz, zawsze…”
            ___
            Może dla ciebie Loja… „Podziały to naturalna rzecz”.
            Dla mnie… podziały międzyludzkie nigdy nie były i nigdy nie będą czymś naturalnym, bo to nie Natura tworzy podziały lecz – głupi, nieświadomy człowiek…

          • Loja Jolajna pisze:

            „bo to nie Natura tworzy podziały lecz – głupi, nieświadomy człowiek…”
            _________
            O, widzę że przyjmujesz mój punkt widzenia, że ludzie są głupcami
            A tak niedawno ganiłaś mnie za moje opinie…ha,ha,ha

            Niemniej powtórzę jeszcze raz
            Podziały w tym tu świecie to naturalna rzecz, zawsze były, są i będą.
            Mogłabym ci wytłumaczyć, ale ryzyko, że ja stracę energię i czas, a ty dalej będziesz stała przy swoim i dla samego stania, bo przecież myślenie to twoja specjalność…prawda?

  21. siola pisze:

    Clinton über Kohl: „Ich habe diesen Kerl…

    „Ich habe diesen Kerl geliebt”, ruft Clinton mit Tränen in den Augen.
    No no a co z Lewinska,moze sie teraz biedna Terz poplacze kochal chlop chlopa lepiej niz babe.
    Andrzejku namaluj se 2 Kanne ale ta po slasku Kana i siadz na niej.To ci prawie jak Radunia po japonsku Ainu Dar widac robota japonskiego sierzanta co buduje sobie auta.

    • siola pisze:

      Jeszcze cos smiesznego po egipsku mi sie tutaj nasunelo od ufoludkow widac dzielo,kaka Hitler kaput,koniec nordercow marzen.

  22. Rekju2 pisze:

    Natura tworzy podziały lecz – głupi, nieświadomy człowiek…

    „..Podziały w tym tu świecie to naturalna rzecz, zawsze…”

    Kastowy system-ik z tego co mozna historycznie wywniosko-wac ze wywodzi sie z ? Np.w Hinduizmie istnieje…’atman’ ze…ludzie w pewnych roznych spolecznych grupach urodzeni ze sa lepsi od urodzonych w inn(sz)ych.Ten zwyczaj u Hindusowych ma swoj czy wzial sie z mitu stworzenia ‚czego?s’…,

    System kastowy wciąż odgrywa w Indiach ogromną rolę, chociaż hierarchia …. stosować ascezę,

    …,i nawet to nie jest za trudne sie wywiedziec. Z kolei pan Budda jaki?s czas w nim bral
    udzial (jako ascez)i po pewnym czasie i stwierzil ze system-y kasow(e)y ze z niego nic a wybral z kilku w/g niego najkorzystniej-sze cechy tzn.z kazdego po troche i nie za wiele.Wiele wygla-da na to ze sie ktos?iowy w Hinduizmie sie automatycznie rodzi.Analizujac oba kierunki vzy religie Hinduizm i Buddyzm mozna dojsc do wniosku i
    przykladnac ponizsza imperialistyczna
    tamone…,

    https://naforum.zapodaj.net/7260921f5e11.png.html

    …,ze to prawie ‚ot samoto’ !

    PS.
    Jeszcze zeby ludzi(owi)e sobie lub innym wyjasili skad pochodza Wedy wowczas moze a by kto wie czy za duzo by nie wiedzieli ?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s