Słynny astrofizyk twierdzi, że musimy uciec z naszej planety w ciągu 100 lat

Źródło: NASA

Wielki zwolennik podróży kosmicznych i kolonizacji obcych planet, astrofizyk Stephen Hawking przekonuje, że nasza cywilizacja powinna opuścić Ziemię. Zdaniem brytyjskiego naukowca, jeśli nie zdołamy tego zrobić to czeka nas zagłada.

 

 

Najnowsze ostrzeżenie Hawkinga pojawiło się wraz z promocją jego nowego programu dokumentalnego pod nazwą: „Expedition New Earth”, który zostanie wyemitowany 15 czerwca w telewizji BBC. Słynny naukowiec będzie w nim przekonywał, że nasz czas na planecie Ziemia powoli dobiega końca. Zmiany klimatyczne, zagrożenia ze strony asteroid, epidemie oraz przeludnienie to czynniki, które zdaniem Hawkinga mogą zagrozić naszemu istnieniu.

 

Wraz z jego byłym uczniem Christophem Galfardem będą eksplorować różne pomysły, których wdrożenie w życie pozwoliłoby ludzkości stać się gatunkiem międzyplanetarnym. Będzie również mowa o przetrwaniu w obcych warunkach, pokonaniu chorób spowodowanych ekspozycją na promieniowanie kosmiczne oraz wykorzystaniu nauki i najnowszych technologii, np. drukarek 3D.

 

Stephen Hawking dał się poznać jako zwolennik podróży kosmicznych, który coraz częściej wskazuje na liczne zagrożenia czyhające na ludzkość we współczesnym świecie. Astrofizyk jest również bardzo ostrożnym zwolennikiem sztucznej inteligencji, która jak sam mówił może radykalnie odmienić nasze życie – na dobre, lub na złe.

http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/slynny-astrofizyk-twierdzi-ze-musimy-uciec-z-naszej-planety-w-ciagu-100-lat

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Kosmos, Matrix, planety i komety, Transformacja 2016-2017, Zmiany klimatu. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

91 odpowiedzi na „Słynny astrofizyk twierdzi, że musimy uciec z naszej planety w ciągu 100 lat

  1. Dawid56 pisze:

    Absolutnie się nie zgadzam z tym co mówi prof.Hawking, w szczególności jeśli chodzi o kolonizację innych planet W wypowiedziach Stephena Hawkinga raczej nie doszukałem się duchowej strony życia.Mamy zbyt mało wiedzy n/t możliwych form życia na innych planetach, zbyt mało wiedzy odnośnie sposobu podróżowania w Kosmosie, a co dopiero mówić o kolonizacji.Na samym początku trzeba będzie w takiej podróży zasymulować grawitację, ewentualnie podróż musiała by się odbyć w stanie hibernacji i po milionie? lat zgodnie z rachubą ziemską „odhibernatyzowanie”
    Moim zdaniem aby dokonać kolonizacji innych w ciągu najbliższych stu lat trzeba wcześniej dołączyć do „Rodziny Galaktycznej” cokolwiek by to znaczyło.

    • Margosia pisze:

      „…Słynny naukowiec będzie w nim przekonywał, że nasz czas na planecie Ziemia powoli dobiega końca…”
      ____
      Hmm…
      Tak sobie myślę Dawidzie, że… pan Hawking może mieć wiele racji…, bo rzeczywiście owe… ‚liczne zagrożenia czyhające na’ nas… nie należy ignorować, tyle że… parafrazując słowa Seneki… cóż warta jest cała nasza wiedza i mądrość, jeśli… nie będziemy mieli możliwości sprawdzenia jej w praktyce ?
      ‚ Kiedy wszystko toczy się dobrze i kiedy życie przebiega szczęśliwym torem – spokojne morze i posłuszne wiatry nie dają sternikowi możliwości pokazania swej sztuki…
      Aby sprawdzić odwagę człowieka – muszą zaistnieć przeciwności…’

      • Margosia pisze:

        ‚liczne zagrożenia czyhające na nas’
        ____
        Natrafiłam na bardzo ciekawy art na stronie:
        https://eternityandfingerprints.wordpress.com/2016/02/19/sinkhole-i-elektryczny-wszechswiat/

        w ktorym w kontekście teorii elektrycznego kosmosu, wyjaśnione jest zjawisko tzw. singholi…

        „Leje krasowe – inaczej sinkhole – dawniej praktycznie nieznane, od 2010 r. występujące coraz liczniej a ostatnimi czasy prawie codziennie w różnych miejscach na ziemi. Bez względu na faktyczne przyczyny, niezwykłe, nienotowane wcześniej zmiany zachodzą na naszej planecie.
        Teoria elektrycznego kosmosu widzi wszechświat jako gigantyczny silnik elektryczny, napędzany przez wymianę ładunku, między naładowanymi cząstkami. Przy okazji pozwala wyjaśnić mechaniczne i elektromagnetyczne siły odpowiedzialne za powstawanie tzw. lejów krasowych.

        Pojawienie się sinkkholi zwykle tłumaczy się przez działanie podziemnych cieków wodnych albo stopniową erozję, ale co z miejscami, gdzie takie czynniki nie występują, a mimo to leje krasowe się pojawiają?

        Oficjalna teoria jest w stanie wytłumaczyć tylko kilka przypadków, ale nie poradzi sobie już z takimi zdarzeniami, jakie miały miejsce np.: w Stanie Wyoming, w Izraelu, Australii, Szwecji, Bośni, Peru, Nowej Zelandii, Stanie Oregon (pokazane w zamieszczonym wideo).

        Teoria elektrycznego wszechświata daje proste wyjaśnienie elektromagnetycznych i mechanicznych sił, stojących za powstawaniem sinkholi itd.

        Aktywność słoneczna wpływa bezpośrednio na prędkość obrotu Ziemi.
        Im więcej energii wytwarza Słońce, tym szybciej Ziemia rotuje. Tak jak w silniku elektrycznym, istnieje różnica potencjału elektrycznego, która napędza obrót naszej planety.

        Słońce jest aktualnie w okresie podobnym do tzw. Minimum Maundera tj. charakteryzuje się niską aktywnością. Niska aktywność słoneczna, oznacza mniej dodatnio naładowanych protonów docierających do zewnętrznej atmosfery Ziemi. Różnica potencjału, pomiędzy pozytywnie naładowaną górną warstwą atmosfery i powierzchnią Ziemi posiadającą negatywny ładunek zmniejsza się. Rezultat – obrót naszej planety zwalnia. To z kolei sprawia, że Ziemia staje się mniej „podłużna” jak owal i przyjmuje kształt bardziej okrągły niczym sfera. Indukowane naprężenie mechaniczne powoduje deformacje, a w rezultacie pęknięcia, jamy, dziury, szczeliny w skorupie.

        Istotna jest również różnica potencjału pomiędzy skorupą ziemską a jej jądrem. Jądro Ziemi ma ładunek +dodatni, skorupa – ujemny.
        Swoją drogą na podobnej zasadzie zbudowany jest atom 🙂

        Spadek różnicy potencjałów pomiędzy powierzchnią ziemi a jej wnętrzem, działa niczym spoiwo, przyciągając powierzchnię i jądro do siebie.
        Kiedy różnica potencjałów spada, tworzą się luźne przestrzenie, pod powierzchnią.
        Nacisk wywierany na powierzchnię ziemi, przez te dwa czynniki (siły elektryczne i mechaniczne) objawia się w postaci wzrostu ilości trzęsień ziemi.
        Utrata spójności przez skorupę ziemską (spowodowana zmianą kształtu naszej planety) tworzy pęknięcia i wzrost aktywności wulkanicznej, no i oczywiście tworzą się liczne sinkhole.

        Sinkhole nie są więc odizolowanym zjawiskiem, ale wiążą się z trzęsieniami ziemi, wulkanami, tsunami, dziwnymi dźwiękami słyszanymi w różnych miejscach naszej planety i ekstremalnymi zjawiskami pogodowymi.
        A to dopiero początek …”

        • mały budda pisze:

          Aktywność słoneczna wpływa bezpośrednio na prędkość obrotu Ziemi.
          Im więcej energii wytwarza Słońce, tym szybciej Ziemia rotuje. Tak jak w silniku elektrycznym, istnieje różnica potencjału elektrycznego, która napędza obrót naszej planety.

          Odpowiedź.
          Tak wygląda teoretycznie, lecz z drugiej strony od strony drzwi kwantowych.
          Raczej może być względnie i zależne od potencjałów energii. Jaka będzie wykorzystana w danym świecie.
          Mam zawsze inne odczucie. Tak więc co czuję to piszę.

          Słońce jest aktualnie w okresie podobnym do tzw. Minimum Maundera tj.
          charakteryzuje się niską aktywnością.
          Odpowiedź.

          Słońce osiągnęło moc generowania kwantowych rozbłysków.
          Tak więc umiłowanie słoneczko zbliżyło się do białego światła.
          🙂

  2. Dawid56 pisze:

    Tak sobie myślę Dawidzie, że… pan Hawking może mieć wiele racji

    jeśli chodzi o te jego słowa :…Słynny naukowiec będzie w nim przekonywał, że nasz czas na planecie Ziemia powoli dobiega końca…”,
    to być może tak…ale jeśli chodzi o kolonizację Kosmosu, to nie.

  3. Dawid56 pisze:

    …….przynajmniej jeszcze nie teraz, dopóki „jesteśmy barbarzyńcami”

  4. Alicja z Krainy Czarów pisze:

    Jak dla mnie to najfajniej było by gdybyście zrobili mi mega wielki prezent na Gwiazdkę 2017 i wszyscy łaskawie opuścili moja błękitna Planetę Gaję. Zrozumcie wreszcie że ja Dla Was wrogiem nie jestem jednak z waszymi obecnymi wartościami zupełnie Nam Nie po Drodze.

    Wiecie co, Nawet sobie myślę aby Pewnego Dnia Wybrać się w Niedziele do Kościółka i Poprosić Waszą Maryjkę Aby was wszystkich stąd zabrała do Waszego Nieba życzę Wam jak najlepiej żyjcie sobie nawet wiecznie w tych waszych niebiesiach. Jednak ja z wami tam nie chce być.

    Moimi Największym Marzeniem jest to Aby Pewnego Dnia otworzyć oczy i uświadomić sobie że Wreszcie jestem Sama u Siebie w Swoim wspaniałym samotnym świecie.

    • marek pisze:

      Mroczna Alicjo

      od Twojej samotności
      wymieszanej
      z tęsknotą do ” ludzkości ”
      biorą mnie już mdłości ….

      /ale chyba ja , też pod to podpadam

    • Dawid56 pisze:

      Alicjo poszukaj artykułu , gdzie pisałem ,że Każdy z nas jest najważniejszy i Każdy z nas ma ten Świat tylko dla siebie.Inni są nie jako naszym odbiciem naszych pragnień i myśli – przecież Ja jestem innym Ty, nieprawdaż?
      Jesteś wyjątkowa, ale każdy z nas jest również niepowtarzalny i wyjątkowy.
      Wyobraź sobie że wdrapałaś się się na materialną stronę Wszechświata od strony lustra( czyli niematerialnego Wszechświata) Dosłownie wszyscy ludzie po materialnej stronie Wszechświata są twoimi przyjaciółmi , a być może zmaterializowanymi Twoimi myślokształtami pomagającymi zrozumieć Tobie Siebie Twoją duchowo-astralno-materialistyczną nieco skomplikowaną naturę.

  5. Margosia pisze:

    Świetny wykład Nassima Harameina podczas pobytu w Krakowie w 2016 roku 🙂

    • Alicja z Krainy Czarów pisze:

      I co wynika z tych wszystkich wykładów Co z nich mamy namacalnego w realnym namacalnym życiu ZERO NUL CZYLI NIC

      Ot przelana woda obejrzany serial możecie się rozejść do domów.

      • Margosia pisze:

        „I co wynika z tych… wykładów Co z nich mamy namacalnego w realnym namacalnym życiu ZERO NUL CZYLI NIC …”
        ____
        Lucuś, widzę, że… przyjęłaś filozofię Loji, która też pyta podobnie:
        ” i co z tego? NIC!, kompletnie NIC!”
        Ha, ha, ha… możecie sobie podać łapki… 😀

  6. Rekju2 pisze:

    Słynnym (go zrobiono) naukowiec będzie w nim przekonywał, że nasz czas(religi i lichwy) na planecie Ziemia powoli dobiega końca.

    Będzie również mowa o przetrwaniu…,

    /na pobliskim ksiezycu jestesmy bez szans a co dopiero/

    …,w obc(gorsz)ych warunkach.

    Zmiany klimatyczne, zagrożenia ze strony asteroid…,

    /I gdyby pan Stefek sie zapoznal jak rozny klimat panowal na Ziemi,bez ludzi-owych ile?s tys.lat temu (sinusoidy CO-2-wulkanowe-ziemi-jej koordynaciki od czegos bez czrgos lub do w zaleznosci polozenio-oddalenio nachylenia…,

    …, bez obecnosci czlowieka panowaly na matce Gai.

    epidemie oraz przeludnienie to czynniki, które zdaniem…,

    /nawet lekko zorientowanego w pow.temacie bez /

    …, Hawkinga mogą(raczej wielu ma pojecie) zagrozić naszemu istnieniu.

    Słynny naukowiec będzie w nim przekonywał…,

    /ze my to dawny produkt z podrozy Nibiurian-skich i w sumie my krolicy nie jestesmy niczym nowym/

    …, że nasz czas na planecie(moze nie jedynie tylko) Ziemi)

    …,powoli (nie)dobiega końca.

    Najnowsze ostrzeżenie…,

    …,znane przynajmniej od czasow Babilonskich /

    …,Hawkinga pojawiło się wraz z promocją jego nowego programu dokumentalnego
    pod nazwą …,

    „Expedition New Earth”…,

    /kto za te program ‚wysakiewkuje’?/

    …, który zostanie wyemitowany 15 czerwca w telewizji BBC.

  7. Rekju2 pisze:

    Nawet nie zwrocilem uwagi na poprzednia notke.
    Ale widze ze matka Gaia sie na dobre przyjela.
    Na Ziemi.

  8. Rekju2 pisze:

    Swięte słowa Dawidzie
    Swieta geometria
    Swiety Jaru(s)el

    Zapewne wielu i nie tylko czytelnikow zdazylo nie raz a przynajmniej ile?s razy spotkac sie ze slowem pod tytulem ?

    SWIETY !

    Nawet kiedy?s ogladalem film pod tytulem, jak powyzej.

    A nikt jakos do tej pory nic skad pochodzi co oznacza wyraz slowo swiety ?

    Spojrzmy na pierwsze lepsze (niby i dlaczego az niby?) oficjalne tego slowa wyjasnienie,ktore NIE jest zadnym wyjasnieniem i porque ?

    Pojęcie „święty” w Biblii często odnoszone jest do żyjącej osoby, która postępuje zgodnie z przykazaniami Boga i trzyma się z daleka od wszystkich ziemskich, grzesznych praktyk i przyjemności. Święty to ten, który poszedł za Chrystusem i jest już zbawiony. Hebrajskie słowo święty oznacza oddzielony i ma ono w Biblii dwa aspekty: oddzielenie od czegoś i oddzielenie dla czegoś. Najprościej mówiąc jest to oddzielenie od grzechu dla Boga. W Nowym Testamencie pojęcie świętych jako chrześcijan pojawia się wielokrotnie

    Ja my wy oni kto?s iowi nie pyta-ja-m-y o zadna osobe,Biblio-bajke,ziemski tzw.grzech,nie i zbawionych,hebrajski jezyk,tez odpada bo to jeden z wielu sztucznych jezykow,oraz ile spadkobiercow
    klu(c)yka od wyhodka pojawia w testamencie babci Lotki ?

    A konkretnie.

    Skad sie wywodzi oznacza(z pieca) wzielo slowo swiety ?

    Czy kto?s bylby na tyle ale co, powiedzmy w koncu wyjsc na przeciw wyzwaniu i krotko je zdefiniowac ?

    Czy zadam-y za wiele ?

    PS.
    Czy swiety swieci POswieceni mogl-i byc nim
    POmieszal kto?s komu?s jezyk-i ?
    Domniemani panowie Cyryl i Metody ze oni tez swieci?

    • Margosia pisze:

      „…przynajmniej jeszcze nie teraz, dopóki „jesteśmy barbarzyńcami”
      *
      ~ Święte słowa Dawidzie… ~
      _____
      „…SWIETY !… Cyryl i Metody oni tez swieci?”
      ____
      I tak oto… w wyniku mniemanologii stosowanej… przeszedłeś Rekju2 dłuuuuugą drogę… – Czy nie bolą cię nóżki ?, albo… język… ?

      • Maria_st pisze:

        I tak oto… w wyniku mniemanologii stosowanej… przeszedłeś Rekju2 dłuuuuugą drogę… – Czy nie bolą cię nóżki ?, albo… język… ?

        albo palce…jest manualny

      • siola pisze:

        Oj dzieciaki ,dalej swoje,znowu se wmawiacie to co jest nie wasze.Pomyslcie troche na czym gra polega,aby zrobic zwas negatywa ,abyscie sami uwierzyli ze wy winni to i uwierzycie ze dlatego Rak was zjada.No coz Rak ma za duzo negatywu w sobie ,wiec i pasozyduje na ludziach,dodaj mu troszeczke plusa to i zasnie ten co w organizmie bruzdzi.Wiec probuja boze dzieci wszystko robic bys uwierzyl czlowieku zes ty stadem chorym,tys jest jednak indiwidlalnoscia ,wiec zezuja niebozatka by zobaczyc bild zakryty aby wryc sie sila i bez pozwolenia w twa swiadomosc ,no bo po bosku jakos zyc Terz trzeba wiec sie szuka tego kogo okrasc rozpuszczajac plotki o to jego niby winie.
        Krzyz Celtycki wez ty w dlonie i bez strachu pomysl troche ,jak oznaczysz ladowisko np.dla helikopterow.Ot i znak tej ziemi ,wiec i laduj ty na nim.Wiec masz ty krzyz tzw .chrzescijanski co sie sklada z minusa i plusa ,ale nie ten plus co jest w gorze bo na gorze jak narazie to panuje minus.Masz ty gwiazde komunizmu jest czerwona ale czy czy to wazne ze nie jest ONA biala przecierz jedni i ci drudzy zywia sie tu jednym twym strachem przed minusem wiec wmawiaja Tobie czlecze zes tys nic niewarty minus ,negatyw,ale wez ty popatrz ty sam na siebie ,nie mysl jak stado uklejek bo na koniec z ciebie sztuczna perle zrobia.Nie namawiam ja tu nikogo do walki bo z bydlem i ich mistem ty nie wygrasz,ale zaczni myslec ty tu samodzielnie ,moze wez zrub ty Kolo z krzyzem wez i swiatlo postaw w srodek i zagraj na cmbalkach kolko krzyzyk,mozw wtedy ktos tu zauwazy ze ty jest niewolnik a robia z ciebie kozla ofiarnego co to nie potrafi za swe czyny odpowiadac.
        Coz nikturzy sie dziwuja ,ze tu nagle wokolo nich sie ludzie odwracaja,coz co niekturzy z boskim blogoslawienstwem po kryjomu tylek czlowiekowi obrabiaja i napewno nie dla Prawdy,bo z prawdy zakute paly zyc nie moga wiec potrzebuja walety swych bogow.
        Coz slyszalem ja rozne teorie ,Polacy to juz byli wandalami ,gotami teraz nawet juz szwabami itp.,przy okazji sie tu chwali ze morderstwo i zlodziejstwo jest ludzkosci dobro.
        Moze bedzie lepiej jak karzdy zwykly Polak sam tu pojmnie ze po pierwsze jest czlowiekiem a nie popychanym do zbrodni niewolnikiem bozym,co na koniec tak czy tak okazuje sie sam sobie winnym,a walety w imie boze dalej okradaja swoje stada i co dziwne walet zawsze jakos ma tu czysty tylek nie jak prosty czlowiek co mu wylewaja boskie pomyje na glowe.
        Jesli mowie prwde i wiem ze jest to Prawda nie musze sie obawiac ze Raka no coz pozostanie bogom by dodac do krwi wlasnego bydlecego Mistu i myslec ze krwi nie rozlali ale czasem maly kotek choc on nie lew wielki Terz pokaze ze palanty krew zatruly i przelaly.
        CHCECIE COS NAPRAWIC TO NIE NAZYWAJCIE SIE SAMI BARBARZYNCAMI;BO NIE JEST RZYMIANIN LEPSZY TYLKO DLATEGO ZE WALI DO MUSZLI A TY CZLOWIEKU W WYCHODKU NA PODWORKU.
        No coz mozna miec muszle ,ale Terz i Problem bo w Kanal lubia mieszkac szczury a do tego zatruwaja sie Terz rzeki,Z wychodkiem prosta sprawa ,cos zjadl z Jabloni ,mozesz oddac Jabloni a Ono podziekuje Tobie jablkiem zdrowym ,no chyba ze ci jakas bogini zmora jablko z zazdrosci ci zatruje ale to juz nie czlowieka ale bogow Baja.
        Coz w starych opowiesciach z luzyc bylo napisane ,ze jak meczy cie czlowieku zmora to jej obiecaj Maslo,a rano pierwsza osoba jaka sie zjawi w domu z rana to ONA.
        Coz smieszne ale jak to obiecalem ,znalazl sie poslaniec zmory z rana u mnie w domu i zaczela sie gadka jaki On to honorowy jak sie On to stara razem ze swa pania aby mi sie krzywda nie stala.No coz czasem dobrze zagrac jest poslanca bogow bo sie wtedy duzo o tych choryhch na boskosc dowiesz,a majac to doswiadczenie to juz szybciej uwirzy czlowiek samemu sobie nizli tym co uwazaja sie za dzieci boze.
        Coz moze leczyc Raka pozytywem a nie robic z wlasnego plusa minusa i tak Raka karmic.

        • Margosia pisze:

          „…Rak ma za duzo negatywu w sobie ,wiec i pasozyduje na ludziach,dodaj mu troszeczke plusa to i zasnie ten co w organizmie bruzdzi…”
          ____
          Albo… pogadaj sobie z nim serdecznie…, może zmieni nastawienie… 🙂

        • Margosia pisze:

          „…czasem dobrze zagrac jest poslanca bogow bo sie wtedy duzo o tych chorych na boskosc dowiesz…”
          ____
          Toć i Prawdę rzekłeś Aloś…

      • marek pisze:

        Małgosia też jest ŚWIĘTA …..bo ładne szlaczki maluje …pamięć pierwszych lat szkoły – pielęgnuje ….

        uje się nie kreskuje , bo się dostaje dwóje…..pamiętajcie Rekuje ….

        • Margosia pisze:

          „Małgosia… ładne szlaczki maluje …pamięć pierwszych lat szkoły – pielęgnuje …”
          ____
          Teraz to mnie rozgryzłeś Marku… 😉
          Od kiedy pamiętam… zawsze lubiłam malować piękne szlaczki…, i tak widać pozostało mi do dziś… 🙂

    • marek pisze:

      odnoszę wrażenie Rekuj 2 ,że ty też jesteś ŚWIĘTY , więc dalej nie mam co objaśniać tego terminu , gdyż kogo człowiek winien znać bardziej jak nie samego siebie ….

      amen

      mówił gajowy Marucha ….

  9. Rekju2 pisze:

    I tak oto… w wyniku mniemanologii stosowanej… przeszedłeś Rekju2 dłuuuuugą drogę… –Czy nie bolą cię nóżki ?, albo… język… ?

    Ja nie pytalem dlaczego Gaia sie kreci wraz z po niej stapajacymi ? Rozumiem ze droga moze byc dluga  i sama mysl na temat podrozy moze byc powodem bolu nog. A czy nie jest tak czasami ze nawet najdluzsza podroz zaczyna się od pierwszego kroku ?

    • Margosia pisze:

      „… czy nie jest tak czasami ze nawet najdluzsza podroz zaczyna się od pierwszego kroku ?”
      ____
      Naturalnie – zawsze tak jest 🙂

  10. Rekju2 pisze:

    odnoszę wrażenie Rekuj 2 ,że ty też jesteś ŚWIĘTY ,

    Marek,wynika z tego ze potrafisz zdefiniowac czym jest cos kto?s a nawet ja i swiety-m.Kiedys slyszalem
    ze nie swieci garnki lepia.
    Skoro tak to dlaczego NIE
    oni ?

    więc dalej ma(sz)m co objaśniać oczywiscie jak wolisz.

    kogo człowiek winien znać bardziej jak nie samego siebie ….

    I nie tylko z powyzszym sie nie zgadzam, bo ?
    Wybrazmy sobie ze i kiedys siebie pytalem dlaczego
    czlowiek-ow-i posiadaj-a nie tylko dwoje uszy ale m.inn.
    dwoje oczu ?Oczywiscie ze wyjasnien(odpowiedzi zwiazanych ze steroskopow-ym widzeniem itd.) na to pytan(ko)ie wiecej niz jak ponizej.

    amen,moon,mund,mundo a kto wie ile?s jeszcze i czy ?

    Marek zapewne a dodam od siebie czy moze lewe oko to lewa strona mozgu prawa to…, Ale jak sadzisz czy jest tak naprawde i dlaczego
    nie mozemy mimo wszystko
    a i Stefek nie wiele wiecej procz czarnych dziur a gdzie reszta,tzn.i aby wiecej przy ich pomocy oczy+myslenie=
    inny obraz swiata.I dlaczego nie mozemy widziec,dostrz-
    e(c)gac wiele wiecej ?

    mówił gajowy Marucha

    Rownie dobrze ktos?s moglby powiedziec ze mowil ku(p)a mniejszy od wojewodztwa albo wiosna stokrotka z lub o moczy mord(a)zie rozmawia-la.

    Przykro mi bo wynika ze pytanie rodzi i inn(sz)e bo
    kto pyta a skad ze to zaraz pierwszy stopien do nie zimnego nieba.
    Czy Markow moze byc wiecej niz jeden bloger ?
    A kto wie ilu ukrytych Markow moze czycha-c na jakie?s wylowienie sensacji z gotowcow dla siebie ?

  11. Rekju2 pisze:

    ” Krzyz Celtycki”, nie jest nigdy nie byl i byc nie moze ani zadnym Cektyckim ani chrzescijanski-m !

    https://naforum.zapodaj.net/77153a20d216.png.html

    Ze ten kto?s w sredniowieczu owa forme geometryczna przejal i masom wmowil.
    I tak pozostalo !Wiadomo kto?s kto kiedy?s az tak daleko nie po-myslal ze wszyscy ktosie pozostana bezmyslni az po 21 wiek !
    Pozatym jacy Celtowie ?
    Jakie?s pismo artefakty po nich ?
    A potem i co mozna odczytac z tzw.krzyza ?

    • Dawid56 pisze:

      Krzyż celtycki jest jednym z najsilniejszych Krzyży, nie na darmo nosili go na swoich płaszczach Krzyżacy, Krzyżowcy, Templariusze i Rycerze Zakonu Maltańskiego.
      Krzyż Celtycki to inaczej Krzyż liczb pierwszych Petera Plichty.

  12. Margosia pisze:

    Parę chwil temu… wróciłam znad jeziorka… 🙂
    Od samego rana… nad „moją okolicą” świeciło piękne Słonko, a niebo było lazurowe…, więc namówiłam męża byśmy pojechali nad jeziorko…
    Spędziliśmy wspaniałe 4 godziny, rozkoszując się kąpielą słoneczną i ładując akumulatory witaminką D 🙂
    Ok. godz. 14,00 zaczęły się ścigać samoloty, a za parę minut… Słonko zasłoniła paskudna, szara, chemiczna zawiesina rozpylana przez samoloty…
    Ale… dobre i 4 godzinki…

  13. marek pisze:

    Słynny astrofizyk twierdzi, że musimy uciec z naszej planety w ciągu 100 lat

    Maruś mówi a mnie to lootto co ten słynny ……mówi , a Marek stwierdza , gada to co widzi ze swej wąskiej ścieżki którą dąży w maliny …..

    Astrofizyka …. galaktyki , mgławice , kwazary i inne boże krówki ponazywane naukowo…. tymczasem diabeł gadający przez Ashyane Deyane mówi że wszechświat ma 950 miliardów lat , a nie trzynaście z groszami …..i na przekór wszystkim …..daję mu wiarę ….

    Z czego powstają owe słońca ,planety i inne kosmiczne cudeńka , ano z pyłu gwiezdnego , z czego ten pył nie koniecznie z big bangu , a z cyklu życia / jego odpad / w naszych pojęciach wiecznego ….

    Ludziska po forach ezoterycznych głowy sobie łamią , aż śmiesznie wyglądają z połamanymi głowami nad tym z czego tyle tego pyłu , …..z miłości przez żywe stworzenia do potęgi n-tej przekształcanej aż po wszelkie ekstrema pychy i nienawiści …..

    …z wiecznego cyklu życia opartego na pierwotnej Stwórcy Miłości przez stworzenia na emocje i uczucia przetwarzanej ….

    …lecz nie każdy produkt życia jest się w stanie unieś w górę , część emocji tworząc muł jak w stawie w dół pada …czarna dziura to zasysa miele , a nauka naukofców o materii czarnej i energii czarnej gada …

    Ta energia czarna i materia to odrzut poprodukcyjny życia który z transmisji wraz z nim w górę odpada …..

    …..stały cykl jak metabolizm puszczy Amazońskiej ….resztka przeszłości tworząca próchnicę poprzez życie i tym życiem ją trawiącym z przyszłością swą gada …..

    Każda forma materii -energii to emocje przemielone w elementarne cegiełki ….życie te emocje stopniowo przetrawia ….człowiek jako najwyższa forma świadomości w materialnym ciele może sobie to do woli rozpoznać i z drugim człowiekiem o roli emocji w życiu pogadać …..

    ….lecz istotnym jest na wstępie to , że emocje to nasze paliwo , to nasz chleb codzienny , a nie jak postawione na głowie …, mówią nam ucone mistyki i naukofcy z tytułem , że człowiek to to co ma w głowie ….

    Myśl jest ekspresją emocji jest jej przejawieniem ……więc warto by się zastanowić czy zgłupieliśmy tak dalece lub tak młodzi w rozwoju jesteśmy że utożsamiamy się z myślami ….

    w miejsce powielania błędnych haseł , zestaw barw swoich emocji trzeba stroić , by narodzić się w gwiazdach jako gwiazda pomiędzy gwiazdami ….

    Abraham to łebski byt wydaje się nam – życzliwy , bo łopatą zrozumienie co z czego nam kładzie …

    ….szkoda tylko że choć daje prawdę nam serwuje , cień dla zamroczonych głów uprzedzeniami swym imieniem na swych treściach kładzie ….

    …lecz cóż robić , komu do rozumu nie po drodze , temu dywan jest zbyt miękki dla jego gumowców. ..

    i to tyle czkawki
    z przemyśleń wiadomo kogo …. gajowego …..

    • marek pisze:

      Marek,wynika z tego ze potrafisz zdefiniowac czym jest cos kto?s a nawet ja i swiety-m.

      z nudów mi się pisze ,z drżenia w kałamarzu pióra , a cóż mnie obchodzi definicja święty czy w głowę kopnięty …. ty na razie Rekuj targasz obraz w kawałeczki , siekasz – niczym mysz na gniazdo …..mnie to już nie bawi …..ja mam swój na sztaludze ropięty…

      I nie tylko z powyzszym sie nie zgadzam, bo ?

      zapytaj jeszcze dlaczego masz dwie dziurki w nosie , a słoń trąbę , a razem oboje po jednej prowadzącej do odbytu ……….i mędrcem zostaniesz …a tłumy będzie Ci posłuszny…

      Przykro mi bo wynika ze pytanie rodzi i inn(sz)e bo
      kto pyta

      W Krakowie z którego pochodzę , gdzie miedzy Bugiem a Odrą małpy pierwsze zlazły z drzewa przeróżna się myśl lęgła i przez ludzkie łepetyny przewijała …

      …po dziś dzień funkcjonuje zwulgaryzowana sentencja …

      kto pyta nie błądzi lecz z pytą to na planty ….

      jest też aktualne : kupą mości panowie , bo kupy nikt nie rusza ..

      i już bardziej eleganckie w słowach , choć paskudne w swej treści ….

      frak dobrze leży dopiero w trzecim pokoleniu ….a jam Krakus z dziada pradziada …

      A kto wie ilu ukrytych Markow moze czycha-c na jakie?s wylowienie sensacji z gotowcow dla siebie ?

      …po to nastała cyber przestrzeń i informacyjna zupa by kury dziobały , każda ziarna szuka podług własnej woli …dla się …swoich upodobań …

      …całość to dla plebsu gotowiec bo wiadomo że jak z mlekiem matki myślenia-ś nie nabył to zostanie po tej uczcie informacji z ciebie jeno ….kupa …

      …bo…. sztuką jest myślenie jako i jedzenie , sprawa z nim podobna …jeden nażre się jak wieprz , beknie ,pierdnie ,niosąc wokół siebie zapach czosnku i cebuli , teraz na zapachy żarcia nowa moda …

      inny delektuje smak , sprawdza estetykę , wygląd oraz treść,- bo nie jego rolą jest się nażreć… lecz rozpiętość swoich doznań poznać …

      Już pisałem Ab-ham pisze …….sięgaj emocjami tam gdzie wyobraźnia twa nie sięga , wówczas jesteś coraz bliżej ” zera ” nie koniecznie Kelwina , wtedy w obrazie malowanym przez twój umysł oraz serce pojawi się ostry kontur oraz głębia i wraz z życiem poprzez życie jako sternik swój będziesz płynął …

      pieją kury pieją
      bo trza im koguta …..

      zrozumie kto czy nie
      a co mnie to…..
      ja piszę dla siebie …

      • Margosia pisze:

        „… bo nie jego rolą jest się nażreć… lecz rozpiętość swoich doznań poznać …”
        ____
        Święte słowa Marku…

      • Mima pisze:

        Za dużo tychże skrajnych dywagacji. Poszukajmy w „złotym środku” racji. Zbyt dużo paradoksów i umysłowych „koksów”. Godzina „zero” się zbliża, a Wy wszyscy w duchowych negliżach. Oj!

        • Maria_st pisze:

          Za dużo tychże skrajnych dywagacji. Poszukajmy w „złotym środku” racji. Zbyt dużo paradoksów i umysłowych „koksów”. Godzina „zero” się zbliża, a Wy wszyscy w duchowych negliżach. Oj!

          aj
          skąd te dywagacje ?

          • Margosia pisze:

            „…Godzina „zero” się zbliża, a Wy wszyscy w duchowych negliżach. Oj!”
            ____
            A cóż to znowu oznacza ta… „…Godzina „zero”?
            Czyżby kolejny „koniec świata” ?

        • Loja Jolajna pisze:

          „Za dużo tychże skrajnych dywagacji. Poszukajmy w „złotym środku” racji. Zbyt dużo paradoksów i umysłowych „koksów”. Godzina „zero” się zbliża, a Wy wszyscy w duchowych negliżach. Oj!”
          _______________
          Mima, przecież gra/zabawa tu nie polega na złapaniu króliczka ale na wiecznym gonieniu go.
          To akurat gra, w której ktoś zaznaczył w opcjach gry -gra dla początkujących/niezaawansowanych. Przecież takich najwięcej, trzeba więc ich czymś zająć. Wachlarz takich absorbujących zajęć jest bardzo szeroki do wyboru, do koloru. Można więc bawić się w lekarza, nauczyciela, wizjonera, mistyka…przecież pisać i szukać w necie każdy umie 🙂
          Nie wymagaj więc żeby bawiący się znaleźli „złoty środek”, a w nim sensowne racje. Zabawa ma być lekka, łatwa i przyjemna, ma w perspektywie dawać poczucie zwycięstwa.
          Wszystko to co poza grą, a więc np ja i nieliczni inni tu, ale i godzina „zero” co by miała nie znaczyć, wszystko to takie elementy psujące tę tu zabawę/grę.

          • Maria_st pisze:

            co to za godzina zero–24 ?!
            toz to tylko kolejny element GRY nic więcej a zepsuć zabawę może tylko nieświadomemu GRY

      • Maria_st pisze:

        jest też aktualne : kupą mości panowie , bo kupy nikt nie rusza ..

        i już bardziej eleganckie w słowach , choć paskudne w swej treści …. ”

        kupa kupa kupa….a ile nerwowości

  14. Rekju2 pisze:

    Z czego powstają owe słońca ,planety i inne kosmiczne cudeńka , ano z pyłu a moze z fusow ?

    Astrofizyka …. galaktyki , mgławice , kwazary i inne boże krówki.Nam korzystniejsze te ale pasace sie po lakach.

    Ludziska po forach ezoterycznych głowy sobie łamią ,aż śmiesznie wyglądają i pis-za.

    Na dzien dzisiejszy POwyzsze mozna spokojnie odlozyc do gumofilca i lopata nakryc.

    Dawid-zie czy wiesz ze z paru trojkacikow nalozonych na siebie i wyjdzie z tego Dawid-owka ?

    Abraham to łebski byt wydaje się nam – życzliwy , bo łopatą zrozumienie co z czego nam kładzie …

    Podobnie jak i z Abraham-em-ami cos podwedzone z kiedy?snych,orginalnych kosmicznych nazw jedna z sylab okrazana dla zmylki paroma literkami i juz a ile
    setek teori i zero z tego dla bezmyslnych nowych poczatkujacych.
    Wezmy np.nowy trend straszacych roznego rodzaju Hororami i niby przepowiedniami.Niech to beda pan-a o godnosci Nostra-adamas i jego quatr(y pelne ciemnych wizji katastrof,wojen zaglad ludzkosci)ainy.Przeanalizowawszy troche i nieco wiecej okazuje sie ze blef(uje) owal jak sie i nie on
    w zadnym 15 wieku a..,

    /smialo gdy sie czytelnicy nieco do i wywiedza sami przekonaja osadza ze jego strachy to na lachy a i wielu inn(sz)ych do ku-p-y z nim-i POdobnie jak z pustynnym balwanem wojewodzkim/

    .., a kto?s na poczatku 18 wieku sie napocil siusiajac pod wiatr w wolnych chwilach podz klasztoru dla oblakanych pedofili ! Ze trzecia WS jej nie trzeba przepowiadac, ona trwa od 1945 roku (kryzys kubanski- rakiety z glowicami i Ubooty gotowe do odpalki.
    Upadku komunizmu tez pijak Bawarski Alois jakos i ‚insi’ tzw.speco katastrofo wizjonerowi,ani jednego Tsunsmi,trzesien-ia ziemi Tambora rok 1815,Krakatau 1883, Mount St.Helens 1980, Pinatubo czy Tsunam-i nie wywrozyli ze swych fusow.
    No i jak juz wspomnialem pozytywnych kart zwiazanych z historia ludzkosci posrod czarno ksieznikowych brak-i !
    Co do osoby pana M.Nostradamusa…,

    /czy ktos zastanawial sie kiedykolwiek skad pan M.N. nie swe a swoje to mrzonki na temat tzw.katastrof czerpal ? Czyzby cpal swe aptekarskie wywary ?/

    …, i jego ‚kwart’, pelnych…,
    jak powiedzialem ze wroce podajac przy tym kilka watkow ktore powinny wystarczyc azeby niepotrzebnie i nie stac sie zadnym Robinsonem Crusonowym czy Pietaszkiem 21 wieku z saniami przez lody wiatry Antarktyki w kierunek glodnych bialych niedzwiedzi.Bo nie mozna wpajac niedoinformowanym,niezorientowanym,
    wyglodnialym,glodne keski i ichnim pociechom.
    Gdy wyjasnie nieco w prosty sposob(wystarczy-c powinno na poczatek)na temat tzw.przepowiedni M.N., dalszym krokiem bedzie starozytny Egipt,
    jak i przy pomocy czego zbudowano i wykonano piramidy,pana Sfinksa..,

    /ze nikt nie wspomina,dlaczego Sfinks-ik kruszeje,czyzby tylko ze starosci ?/

    …, oraz wiele i calosc w prosty sposob i czy nam-ludzio(wy)m czy cos[BO NIC NIE] grozi z tematu tzw.powrotu Marduka czy jak go tam kiedys ktosiowi nie orginalnie nazwali i tak POzostalo. A do tego wszystkiego nie trzeba byc ani naukowym,fizykowym,matematykowym,Dawid-owym, Abraham-owym,Arab-owym, Rus-kowym itd.wystarczy byc jak trzeba,koszacym trawe w gumofilcach,lopata mlotkiem sie umiec obcho-dzic i kierownica na codzien zarabiac.To samo tyczy-lo-by sie i tyczy niewiast-y.
    W sumie powyzsze watki dla ilu?s zainteresowanych na matce Gai, nie sa niczym nowym tak nieco na marginesie.

  15. Rekju2 pisze:

    Domniemany francuski lekarz-owo,pisarz-owo-katastrof-o przepowiadacz-owy, pan o godnosci Nostr-a-nasz adam-us,Michel de Notredame-ur.1503-1566 z Provence-Prowansj(i)a domniemana ojczyzna w.w goscia.Niby jego a moze nie jego i ze wiaze sie tego goscia po dzis kojarzy sie wielu ludzio(wy)m,oni nadal slysza jaki?s rezonansik po lub dotyczacy slynnych…,

    /o dziwo ze jeszcze,bo nie chca myslec i znajdowac kopiac samemu w detalach na wlasna …, i wlasne zrozumienie.Kto?s moglby owe szukanie okreslic szukaniem hakow np.bolka na narod i lolka na bronka/

    …., przepowiedni ktore sa tak zkwartowano-zlozone ze daja pole spekulacji dla…,

    /cia fsb bnd mi 6 mosadu James-ow Bond-owych/

    ..,wszystkich i dlaczego, czyzby lub jak gdyby byly pis-ane atramentem ‚gumowym’ z pozniejsza mozliwoscia interprecyjnej naciagalnosci ?
    Kazdy on,kazda niewiasta w sumie insi gdyby wylaczyli kupe wojewodzkiego wlacz-ajac wlasne m y s l e n i e, zainwestowaliby np.czas=+na koncie z plusowym stanem rownowazny w koncu juz bez POmocy pis-m gotow(cow)ych i kiedy?s w tzw.Qua(rtach)trai-as-ach z libros-ik-ow pana M.N. …,

    /o dziwo albo i nie ze jedna z ksiazko przepowiedni zna czy odnalazla sie w Holand(yj)i nieco POzniej/

    ..,znalezliby kupe tym razem ‚hakow’ a kto wie czy nie zardzewialych ?
    Tak na poczekaniu,gdzie moglby czytelnik znalezc jakis prosty wytrych aby nie blakac sie jak bezpanski bojownik dzichadu po socjalach ‚niewiernych’?
    A no pomocna bylaby takie(j) (mu) gosci(u)wie dosc dobra znajomosc czasow Antyki.
    Z czasem moglaby kazda zainteresowana i dwunozna…,

    /okresla-my sie cywilizowan-ymi-a?/

    …, sie zorientowac ze nie tylko jakie?s co?s i nie jedno z kwart M.N. odpowiada, podpada cywilizowanej osobie.Jednym z wielu co?si a tym jest w i calosc-i hororo-przepowiesci sa tam i w nich braki konkretnych dat-czasow naz(e)w(nictw-geograficznych) pisane-(dlaczego?)w do tego metamorfonicznym jezykiem az do po nasz(e)ych czas-ow ‚cywilizowan(ego)ych’ pod katem zagadkowej enigmy i na biezaco utrzymujace czytelnika(czy myslacego?) w przekonaniu ze aktualne wstawia-l-ja-ce coraz to nowsze znaczatko-watki i kogo?s a kto wie czy nie tez az po dluzsze czasy oparte na potwierdzajacych sie (ale niby) bylych fakt(cik)ach wyglada lub aby na to wygladalo ze ..,?
    Jesli chodzi o wstawki podkraszone roznymi astrologicznymi malunkami w roznych trescio-wstawko-verset…,

    / Szatańskie wersety (ang. The Satanic Verses) – powieść autorstwa Sir Ahmeda Salmana Rushdiego, wydana w roku
    A niem(y)cy i insi POmimo utrzymywania kary smierci, utrzymuja chetnie nazwe pod tytulem Iran,nawiazujac,chcacy-mi byc widzian(ym)i Aryjczykami, gdzie dawno nimi przestali byc !/

    …, (cik)ach i celowo podkraszone gwiezdnymi konstelacjami.
    Juz z powyzszego i nie jedynego fakt(cika)u wynika ze jest to typowy dodat-(ecze)k,odcisk papilarny historyczny z czas(u)w ?

    „sans-uRene” !

    Jeszcze jeden z wielu watkow na poczat(ku)ek.
    i zdradze darmo przed wyjsciem i byciem pracowanym i wczessniej czy pozniej (a mowilem o znalezieniu wytrycha,najlepiej
    klu(c)yka to tzw.dobra znajomosc Antyki i tknelo mnie cos gdy i kazdy z czytelnikow wpasc moglby..,

    /nie koniecznie w poslizg mercem lub w POpularne na dzis dlugi/

    …, i tym tknieciem bylo dla mnie co?s. A tym cos?iem byl konkretny fakt ze wiele z M.N.watkow za bardzo bylo jest spokrewnione z ?

    gamiKsie skimisybillin !

    To bylo stalo sie no ale czym?
    dzcemBo do reszty analizo- wyszukiwania ale czego?s ?
    Np.zardzewialych hakow z ?
    Doszedlem,vidi,(a czy)-vici ?

    PS.
    A wiadomo ze skieisybillin…, zostaly oparte i glownie na ?
    Wlasnie ze na pewnej katastrofie z prze(szlosci)d zim ok.?,ile?s temu itd. !

  16. siola pisze:


    Coz Maja Bumerang ale po nie trafieniu celu nie wraca,coz mysle ze ci co zaserwowali ludzkosci kulture niewolnictwa wiedzieli jak zrobic by wrucil do domu.Coz musza wiedziec Terz na pewno o powrocie,strachowi na wroble ,Wrobel na kapelusz usiadl,wiec strach ma strach wielki wiec poplowac jeszcze Terz probuje a noze uda sie cos jeszcze Poplom cos dla siebie ufedrowac ,A Fric siedzi na hali i sie patrzy jak pasa sie barany z kozami akrowa jak to krowa zas se poszla swoja droga ,potem bedzie placz i zgrzytanie zebow po Piolun niestrawny a tu nie ma jak juz strawic trawy,i jak papirus lerzy i przeszkadza wlasna krowska samowola.
    Coz mam ja ci taka nadzieje ze nie bedzie trza uciekac ani tylka Terz pod ziemie chowac,no coz mowia ze nadzieja Matka glupcow ,niech im bedzie zem ja glupiec ale za to nie ten co cudzym zyciem kupczyl by ny jedwabie mogl swoj tylek posadzic bo tam swoj rozumek ON ci schowal.

  17. Rekju2 pisze:

    Idac za ciosem i zaglebiwszy sie przy tym w zyciorys(ik) pana Nostra-dom-adam-a ktory jest pelen po brzegi…

    /jak kawiarenki/

    …,dziwot-o-ctw,ciemnoscio- niejasnosci.Porque albo dla i czego ? Bo patrzac z perspektyw-y ducha przekazu zwiazanego glownie z wielkim akcent(ciki)em zwiazanymvz ksiazek przepowiedni Sibillijskich i nie tylko z ni(ch)mi zwiazanymi,tak naprawde,M.N. nalezaloby w te?(pozniejsza)jze epo(k)c-e umiescic. I chociazby z tego powodu przepowiednie Nostradamusa nie pas(i)uja do w okres-u 16 wiek-u.Jasniej, krocej calosc z tresci Quart-ani-e date zainteresowanym przepowiedni-ami jego w pozniejszy okres przesunac.W automatyczny sposob zainteresowa(a)ny tematem czytelni(czka)k juz wlasna logika wy-czu(je)l-by raczej powinien jak nauczyciel na odleglosc kleksa w zeszycie ucznia ze..,

    /Zresztą po wydaniu „Centurii” kariera Nostradamusa nabrała niebywałego rozpędu. Centuriami zainteresowała się sama Katarzyna Medycejska, miłośniczka ezoteryki, i zaprosiła prowincjonalnego maga na królewski dwór w Paryżu.W lipcu 1555 roku Nostradamus został przyjęty przez króla Henryka II. Wrócił w chwale astrologa królewskiego i zaczął stawiać horoskopy (raczej) na (oslep) zamówienie/

    …, i smialo mozna stwierdzic ze (nib-y-owe) spotkanie pana Michala z francuzowym krolem Henkiem drugim jak i pania Kasia od Mediczych
    w 1556 jako zwykle klamstewko ! Czytelniko-zainteresowani…,
    /a dyzurni szukajacy sensacji ?, oni mogliby byc nie nasyceni,wiec wyjdzmy im naprzeciw, dorzucmy pare kosci do possania na podlizanie.
    Wiec wracajac do trescio tekstow Nostradamusa step by step zainteresowani beda w stanie sami stwierdzic ze cos nie gra z przepowiedni-ami pana Nostrodamusa i ze nalezy stwierdzic ze w calym temacie M.N.przyszloscio-wych,hororowych wizji katastrof ludzkosci chodzi o historyczna bajke,falsz,
    wy-z-my-slune-cz-ek z czasu Renesansu i Baroka !
    Nie dosc tego to malo kto ze zwacych sie cywilizowanym dwunoznym czlowiekiem prawie nikt z nich wzgl.tylko niewielu z nas wie …,

    /a co mnie,nas obchodza ci unijno bagack(o) cudzoziemcow(i)e czy lewacowo parobkowo mercowi/

    …,ze nasza cywilizacja zostala zbudowana zalozona opiera sie na blednym i klamliwym obrazie.Jednym z dowodow jest bedzie potwierdzeniem mej pewnosci jest bedzie dalsza czesc opisow.Powiem jeszcze inaczej.
    Przepowiednie Nostradamusa mozna porownac z Biblia.
    A ona sama za siebie nic a celowo klamliwie ludzi-owych pol,cwierc bajkami ka(dz)rm-i .

    • siola pisze:

      Jako na niebie tak na ziemi,powiesily modliszki baranka na krzyzu.
      Wiec czego tu uciekac z Ziemi jak ja dzicko z Ziemi.
      Przecierz dla mnie zasze przychodzi cos nowego.
      Czasem wystarczy pujsc na ryby ,
      By sprobowac K lenia Terz przechytrzyc.
      Coz stara gre graja z nami komputery juz od wiekow,
      Sami Ci co decduja o Twoim czlowieku zdrowiu majac sie za Bogow,
      Najgorszym jednak grzechem dla nich jest to gdy naprawde bedziesz ty milowal,
      Wiec opieraja twa wiara czlowieku na milosci .
      Atak po prawdzie daja tobie za milosc w kosci.
      Bo prawo boskich modliszek jest juz takie ,
      z milosci zjesc partnera.
      I tu bez roznicy bo i modliszka z dzwonami w spodnicy ,
      Terz potrafi w akcie milosci zjesc partnera.
      No coz ale Maja pecha Terz cgany ,bo im rosna osle uszy,
      wiec biedaki chodza do swojego krzyza z turbanen na swej glowie.
      Czy morderstwo dokonane z Bogiem na ustach nie jest morderstwem,
      i tu nie mysle tu tylko o tych co sie Maja za muzulmanow,
      ale Terz tych co sie Maja za chrzescijan i z miloscia od tylu sztylet w plecy pchaja.
      Wiec czego tu uciekac mamy wszyscy ,niech ucieka ten co uwaza sie winny ,
      Coz czas jest jeszcze na to by przejsc po moscie przy Marsowej wierzy bez klopotu.
      Gorzej bedzie gdy zawala Palanty juz wszystkie Mosty do powrotu.
      Coz Popel mozna wyciagnac z swego nosa ,moze takrze stac na polu,
      Wiec nie musi pismo o straszeniu zawierac straszenia a moze zawierac nadzieje na to jak swiat mozna zmienic pozbywajac sie z rzeki zycia K leni.
      Coz czasami juz tak bywa z goscmi na cudzym jak z krolikami w Australi.
      No i tak juz bywa ze jak zabraknie jedzenia zacznie Krol Krola zjadac choc piwnice pelne zlota.

  18. Rekju2 pisze:

    Najlepiej olać kazda religie i isc swoja sciezka.

    A dlaczego nie zlikwidowac wszystkie religie azeby m.inn.polozyc kres zwyczajowi szczegolnie u Arabow ze :

    Mezczyzna jest tyle wart co dwie kobiety.

    Ze kobieta nie ma prawa do nauki.

    Przeciez to kobieta wychowuje dziecko i po to aby jej potomstwo potrafilo sobie jak najlepiej radzic w zyciu .

    PS.
    Bedac przy slowie religia ze nikt tego slowa do tej pory nie zdefiniowal i jakie pierwotne znaczenie w nim kryje. A wiem-y ze wszystkie te oficjalne…,

    /ale to jedynie i niby/

    …, wyjasnienia na temat slowa religia sa warte tyle
    co ? Wszystkie dostepne ale niby wyjasnienia !

    • Margosia pisze:

      „A dlaczego nie zlikwidowac wszystkie religie… „
      ___
      A potrafisz to zrobić Rekju2 ?
      Chętnie zobaczę ten wyczyn…

      • Maria_st pisze:

        „A dlaczego nie zlikwidowac wszystkie religie… „
        ___
        A potrafisz to zrobić Rekju2 ?
        Chętnie zobaczę ten wyczyn…”

        to trzeba oczyścić w SOBIE bo nie przypadkowo to objawiamy

        • Loja Jolajna pisze:

          „to trzeba oczyścić w SOBIE bo nie przypadkowo to objawiamy”
          _____________
          powiedz to Margotce, powiedz Dawidkowi
          żeby przestali objawiać w SOBIE, żeby przestali propagować religie Wschodu.

          • Maria_st pisze:

            powiedz to Margotce, powiedz Dawidkowi
            żeby przestali objawiać w SOBIE, żeby przestali propagować religie Wschodu.

            pisze ogólnie ..o każdym z nas i nie wschodzie czy zachodzie ale o RELIGII

    • siola pisze:

      Pamietaj ze u Arabow jest Terz jak w komunizmie,wszyscy rowni a i tak sa rowniejsi,coz z kobietami moze Terz w arabi to samo,chodzi tylko tu moze o jedno2co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie i tak leci interesik po znajomosci a nie to co w glowie jegomosci.Coz jedni jak Maja ogrodek to go uprawiaja ,inni niby czasu nie Maja,wymowka zawsze sie tu znajdzie,czasem ze 5 dzieci,ale ze dzieci w piaskownicy same bez mamy bo to nie ma czasu trza poklachac i co niekturym tylki obmyc,czasem powie jeden z drugim ze za drogo i szkoda zdrowia ale ukrasc np.kapuste os sasiada jest mu zdrowiej a ziemia lezy odlogiem.Coz dla mnie juz od 111174 nie wazne to w co wierze i co wierza inni a wage ma wieksza to co robia ich czyny,Czasami zlodzieje Maja ostrzezenie 2nie ruszaj co nie Twoje bo reka usnie 2 za klatwe i mysla ze jak watra napis to juz czyste ma sumienie.Co niekturzy narzucaja drugim swoj poglad niby tak od serca nie dla pieniedzy,nie wazne przy tym czy komus falszywie tylek obmywaja liczy sie tylko co na koniec zapcha sobie do kieszeni.
      Coz moze i nie bylo Nocy Sw, Bartlomieja ani inszych zbrodni,moze nie ma takich ludzi co dzis zabijali za to zes nie nacjonalista ,na drugi dzien ci sami cie zabili za to zes nie komunista ,potem zabijali bos nie katolik,teraz moze zes nie Mardukowy,wiec tak sie zastanawiam ile w takich jest ludzkosci jak Maja wszastkich za bijoroboty czy demony tylko dlatego ze nie tanczysz jak zagraja tylko szukasz swoich tonow.No coz juz u takich tak jest zes wrog klasowy bo nie sluchasz ty ich mowy i masz czasem swoje zdanie oj demom i gad wtedy z ciebie.Ale dlaczego mam uciekac ja przed samym soba jak wiem dobrze co zrobilem zle a co bylo w moim zyciu dobre ,wiec osadzic sam siebie moge i nie musze byc przy tym bogiem,pokuty Terz mi nikt zadawac przy tym nie musi bo wiem ze co zle to jest mi ciezarem i tylko sam moge sie ciezaru pozbyc jak z odchudzaniem,ach tu musze sie ja Terz sam przemuc,coz moze bedzie trudno bo organizm byl juz przyzwyczajony do jedzenia gdy pracowal,ale moje to zadanie ,moj to moze slodkosci grzeszek wiec sam musze Terz cos zrobic by tego dzien w dzien nie powtarzac i to bez pomocy jakiegos np.Adolfa.

      • Oska pisze:

        Nadal siolu wyczuwam mimo wszystko dobre intencje z Twojej strony, na potwierdzenie czego wyszło na parę sekund słońce w ten pochmurny dzień gdy zaczęłam ten komentarz.
        A więc ja się też nie zgadzam z ucieczkami, bo ucieka tylko tchórz.
        Co do kolonizacji innych planet, można by pomyśleć „A skąd jest pewność że już tego nie dokonano?” i/lub „A może dokonano ale wgrano nasz matrix lub jeszcze inny matrix” może jest tyle światów ile planet? pamiętając te 7 planet od których zaczęły się u mnie zawirowania życiowe gdzie znaczna część in plus ale też trochę na minus.
        Z takimi rewelacjami raczej ostrożnie,
        dużo należy brać pod wątpliwość mając trochę oleju w głowie każdy powinien podważyć każdą teorię – to świadczy o tym że człowiek myśli.
        cogito ergo sum – myślę więc jestem.
        Ale polecam myśleć pozytywnie 🙂

        • siola pisze:

          Coz Oska ja juz prawie pewny ze to Cale poplowanie to jest tylko i wylacznie po to by wylaczyc samodziene baranow myslenie. Ale poplowac mozna tylko tak dlugo jak z Poplem u wroblow,czasem polowanie staje sie nudne i laduje Mist wrobla na kapeluszu Popla i nie pomaga Popla boskosc.

  19. Rekju2 pisze:

    A potrafisz to zrobić Rekju2 ?Chętnie zobaczę ten wyczyn…

    Zaczac mozna byloby m.inn. od uswiadamiania…,

    /wierzaco+religijnych=Bogo-bojnych od Instytucjonalne-go zakazu finansowania, propagowania,powielania nierzadu ucisku oglupiania porownalbym dotychczaso-we kilkotysieczne proby zwiazane z wiara religia bogiem do efektu dotkniecia przez takowych Slonca/

    …, ze zwa sie cywilizacyjno-mercowo-wierzaco-unijno-cudzoziemcowo-bagat(e)ymi a zachow-uja sie jak zwierz-eta,ktore zyja bez utopi religi-jnych,dosc czesto bez stresu,wolniej,naturaln…,

    /e nie przechemiowane/

    …, e jadlo przy tym sPOzywaja.

    • marek pisze:

      Ja pierdzielę już nie Rekuj a Rekju2 , winne przeprosiny , sorry Winetu ..

      Rekju2

      z nudów mi się pisze ,z drżenia w kałamarzu pióra , a cóż mnie obchodzi definicja święty czy jadło pażywiom -uwidim , czy

      …. ty na razie Rekju2 targasz obraz w kawałeczki , siekasz – niczym mysz papier na gniazdo dla dzieci…..mnie to już nie bawi …..ja mam swój wstępny szkic na sztaludze rozpięty…

      a co robią myszy …żreją …s…..ają i się rozmnażają ,gdy skończą z informacji siekaniem i po wszystkim s…..niem i sikaniem wejdą w stadium przemianowywania , malowania …

      Sieee nie martw i nie czuj rugany , ja też taki byłem ,ale się zmęczyłem bo chodziłem niczym piany ,przyjdzie i na Ciebie spokój znaleźć w sobie , gdy miast gadć zaczniesz drapać się po głowie ….

  20. Rekju2 pisze:

    Krzyż celtycki jest jednym z najsilniejszych Krzyż…,

    /do niego jeszcze wroce,
    poniewaz on nie spadl z abecadl-a moze z nieba? ktory to jacy?s gdzie?s kiedy?s zyjacy i wielokrotnie w formie geometrycznej widzieli nie wiedzac ze ich nastepne pokolenia ow geometryczny znak wykorzystaja. do ?/

    …, y, ktore w pozniejszym czasie oszusci religijni ‚silnie’ w swych teoryjko klamstwach i o dziwo po dzis dzien wykorzystuja.

    Powiedzialem powtarzam ze nie bylo zadnych Celtow, Galiow czy Galik-owych
    itp.jezyk(a)ow !
    To tak na zas i obok wyima-
    gowanych Celtow,ktorzy nie
    jedyni zostali (dlaczego?)
    wynalezieni i w historie
    wpisani ! Kto?s moze sie zapytac a po kim Menchiry ?
    Wiec jedno zdanko artefa-kcik+pisemko prosze dolac-zyc celem…, Celtow.

    A to ze
    komus?iowemu dany fakt nie pas(i)uje i zadawala sie  brakujacymi ogniwkami z teori  historycznego gotowca Jezuickich natchnien to kogo sa
    wina ?…,

    /sprzedawcy czy tego,
    ktory zamiast  za nie zaplacic w sklepie
    podczas wychodzenia
    w jego kierunku wypina twierdzac ze/

    …,wina naleza do tego
    kto za nie d..e wypina ?

    nie na darmo nosili go na swoich płaszczach , Krzyżowcy, Templariusze i Rycerze Zakonu Maltańskiego.

    Wielu nosi slonce w kapeluszu nie wiedzac
    PO co i dlaczego.

    Krzyż Celtycki to inaczej Krzyż liczb pierwszych.

    Petera czy Pitera to plichty
    dla ubogich.

    Krzyżowcy, Templariusze i Rycerze Zakonu Maltańskiego.

    Fakty daty daty fakt-ciki dat-ciki a najlepiej po jednej z kazdych wymienionych jak co?s z ponizszej propozycji :
    Moze byc krotko,
    jak ‚POdla’-propozycyjki POnizszeji oby w czaso-datowej kolejnosci o-pis-u :

    Krzyżowcy od do

    Templariusze do od

    Rycerz-e i zawierucha

    Chm,daty,zimy,lata przeminely a oni bodajze w Krzyżacy istnieją do dzisiaj i spotkać ich można m .in. w Wiedniu gdzie mają swoją …jakas namiastke PO tzw.Krzyzakach pozostala.
    Wiec czekam-y na fakty i daty.No i jak z tymi pustymi setkami lat w histori histori je cywilizowanym wyjasnic ?

    Jeszcze skoro i kto?s pis-ze o Templariuszach in(si)ni moga myslec albo mysla ze za tym nie stoja puste…,no i te dwie fotki i skoro kto?s ze niby a moze co?s niech nie mnie a innym wyjasni jednym wskazaniem
    ktore zdiecie ma powiazanie Templariuszy ze znako-symbolem Syriusz-a-em ?

    https://naforum.zapodaj.net/e901e5b1235f.png.html

    https://naforum.zapodaj.net/5123ebbf1f9f.png.html

    Dla obcykanego to sekunda.
    A calego opisu z reliefu  Temmplarskiego z pow.zdiec przeciez nie lub nikt nie zada-m-y czy zmuszam-y do ‚tablicy’
    na sile ! Czy zadna odpowiedz lub wykretna moze byc uznana za odpowiedz ?

  21. siola pisze:

    Verhinderter Atomkrieg
    In den Achtzigern sollte es einen Atomkrieg geben
     
     
    März 2011
     
     
    Es gibt Geschehnisse, die an der Weltöffentlichkeit vorbei gehen. Und wenn man an all die Verschwörungsszenarien denkt, dann kann einem schwindelig werden, was alles über unsere Köpfe hinweg mit uns und der Welt angestellt wird.
     
    Challenger-Katastrophe
    Es gab eine Zeit in den Achtzigern, und daran kann ich mich noch sehr gut erinnern, in der es der USA nicht mehr gelang, einen Satelliten ins Weltall zu schicken. Die Amerikaner konnten die unterschiedlichsten Trägerraketen nehmen, auch solche, die etwas veraltet waren, aber als sehr zuverlässig galten, sie alle versagten ihren Dienst. Begonnen hatte alles mit der sogenannten Challenger-Katastrophe, der ersten Weltraumfähre, welche den Amerikanern verunglückte. Für die bemannte Weltraumfahrt war das damals ein herber Rückschlag. Über zweieinhalb Jahre wurden die Shuttle-Flüge ausgesetzt. Das gibt zu denken.
     
    Explosion in Russland
    Was weit weniger in der Öffentlichkeit bekannt  wurde, war eine Katastrophe im hohen Norden Russlands. Da soll ein Munitionslager in die Luft geflogen sein. Da es Tausende von Munitionsdepots gibt, ist eine entsprechende Nachricht nicht unbedingt als herausragendes Ereignis zu werten. – Außer man erfährt etwas über Szenarien, die sich im Hintergrund abgespielt haben. – Ich habe länger gesucht, um im Internet entsprechende Hinweise zu dem Geschehen zu finden. Nach längerem Suchen fand ich tatsächlich einen Aufsatz von einem gewissen Dr. Axel Stoll (ehem. Oberoffizier ABC-Waffen NVA), der dieses Geschehen aus den ihm zur Verfügung stehenden Quellen schildert und Hintergrundinformationen eines unbekannten Informanten. Es gibt demnach genügend Beweise, dass hier etwas geschah, was sich natürlich nicht erklären lässt.
     
    Edward Korkowski
    Dazu jetzt die Hinweise eines Sehers (Edward Korkowski), der in seinem Buch: Kampf der Dimensionen (2. Band), schon im Jahre 1991 der Öffentlichkeit entsprechende Informationen zukommen ließ.
     
    Hier einige Auszüge:
    Am 13. Mai 1984 konnte ein jeder hören und sehen, sofern er mit offenen Augen und Ohren Anteil am politischen Geschehen nahm, und nicht nur dem Geld nachjagte, dass in Russland bei Murmansk eine ganze Insel mit einer Art Atomraketenarsenal und gewaltigen Munitionsdepots in die Luft flog. Dadurch wurde die russische Flotte aktionsunfähig und der geplante Krieg konnte nicht stattfinden.
    Viele Munitionslager, Fabriken und Züge mit Waffen explodierten sowohl in Nachbarländern Russlands, sowie in den USA. Dort wurden die unerklärlichen Explosionen in angeblich unbedeutenden Orten als simple Zufälle hingestellt.
    Als Pech bezeichnete man später auch das Unglück der Start- und Landeraketen, die allesamt in einem bestimmten Zeitraum explodierten, weil sie zu militärischen Zwecken irgendwelche Dinge in den Weltraum transportieren sollten.
    So erklären sich viele Katastrophen in der USA und der UdSSR, die ausschließlich in die akuten Kriegsvorbereitungen hineintrafen, als Hilfe kosmischer Menschheitsbeschützer, die durch ihr Einwirken viel verhindert haben.
     
    Dr. Axel Stoll
    Gefunden auf: http://xinos.wordpress.com/2010/12/14/brisante-lage-1984-2/
    Dieses folgende Szenario wurde wahrscheinlich durch den Präventivschlag der 3. Macht vereitelt. Im Mai 1984 wurde der Atomkrieg abgesagt. Da die UdSSR damals tatsächlich den Atomschlag plante und kurz vor dem  drücken des roten Knopfes stand, wurde die Einsatzzentrale der Russen auf der Halbinsel Kola mit Strahlenwaffen der 3. Macht zerbröselt und danach wurde die Alarmbereitschaft auf beiden Seiten wieder aufgehoben.
    Der Brand im Gebiet der Atomwaffeneinsatzzentrale auf der Halbinsel Kola wütete 1984 ganze 5 Tage.
     
    Der Krieg war geplant
    Hintergrundinformationen zu diesem Geschehen u.a. mit schockierenden Details über einen geplanten Angriff auf die Westmächte, unter dem Einsatz von mehreren hundert Atomsprengköpfen, siehe unter nachfolgendem Link.
    Sollte dieser Text dort nicht mehr abrufbar sein, werde ich ihn notfalls zur Verfügung stellen. Diese Informationen müssen den Menschen unbedingt zur Verfügung stehen.
    http://www.pi-news.net/2010/10/udssr-plante-atomaren-angriffskrieg-auf-europa/
     
     
    ——-:——-
     
    Was sagt uns das?
    Wir stehen unter Beobachtung außerirdischer Mächte. Sie lassen uns in gewissen Grenzen gewähren, doch gibt es Situationen, in denen sie sich genötigt sehen, ins Geschehen einzugreifen. Ihre Interventionen erfolgen jedoch unter der Prämisse, dabei selbst inkognito zu bleiben. D.h., die Mächtigen der Welt haben im Nachhinein die Möglichkeit, die Pannen als Unglücksfälle zu deklarieren oder aber als Eingriffe außerirdischer Mächte. Da wir die Wahrheit jedoch nicht erfahren sollen, werden wir weiterhin mit Lügengeschichten abgespeist.

    Autor: B. Freytag
    http://www.fallwelt.de/diesudas/keinAtomkrieg.htm

    Coz wypadkie jak w moim snie z lat 80,raz na pustyni ,komputery zmiany kodow.Drugi raz bylo juz w krainie pelnej sniegu ,Terz praca przy koputerach ,zdarzyl sie jednak blad czy wypadk,przeoczono jakies zabezpieczenie,wlaczylo sie samozniszczenie ,dlatego ze czasu bylo malo mysli byly skierowane by jak najszybciej leciec ,uciec przed wybuchem.
    Dr. Axel Stoll byly oficer ABC w NRD -owskiej armi teraz aryja jak aryjska Baska ,mowi ze to byly stralen waffen 3 generacji od aryja,ja tam mysle raczej ze moj sen pokazal ze jest jak mowila Matus trzecia strona medalu,a aryjce tylko szukaja jak to moglo sie stac ze wylecial w powietrze atomowy sklad.Coz nie wiem czego mi to we snach pokazano ,moze dlatego by ludzie glupot nie sluchali o jakichs broniach Stralen Wafen tzw promienie smierci od tych ich Aryja.
    Coz mamy przed samymi soba uciekac bo krzyworyjce nam powiedza ze my winni ich z ludzkoscia gierek,coz mozna nazywac nas hybrydami,wtedy wychodzi jedno musial Jakis krzyworyjec z nas hybrydy robic by miec dostep do naszej glowy i glupoty w glowie mlodzic.Wiec i nie dziwota jak hybryda glupot nie chce sluchac to staje sie dla krzyworyjcow juz demonem .Coz moze tylko szukaja kto im plany wojny pokrzyzowal,moze strach przed swoim losem bije im do glowy ,wiec najlepiej drugich straszyc.No coz moze juz by uciekali ,ale mysle ze nie Maja jak bo pozyli sie swej Matki.
    Jedno co mi wpadlo jak sluchalem tego oficera profesora komunistycznego Aryjca,ze jak mi ktos powiedzial ,jego sie slucha jakby byl troche plem plem ,no coz Aryja.
    No coz mnie dalej ,biorac (ten moj sen pod uwage),zdaje ze nie chodzi o zniszczenie ziemi ale jej uwolnienie od tych co to Maja w tylku rozum.
    Wiec nie uciekam ja bo strachu przed samym soba we mnie nie ma ,moge przed mordercami uciekac ale po co sami mowia ze nie ma dla stworzenia smierci ,wiec choc sa tak pewni siebie to jednak strach przed wlasnymi czynami do ucieczki przed soba samym ich goni,od ich jest to stala walka oby jeno krzyworyjstwo ich nie wyszlo na jaw.Od wiec gadka wielka o wibracjach i ich duchowosci w bezdusznosci z braku zdrowej swiadomosci.
    Coz z hybrydami pomidorow juz tak bywa ze jak dobry jest ogrodnik to do poczatku tego z czego hybryda powstala dojdziesz,albo z hucula ty tarpana znowu zmlodzisz.Wiec dlatego u Aryjow juz we krwi ONI moga manipulowac ludzkimi hybrydami ale strach Terz przed tym gdy hybryda ludzka do tylu sie cofnie i piszczalki przestana na nia dzialac.Dlatego Taki nacisk tu na rasizm i ten ich nacjonalizm.

  22. siola pisze:

    Margos szukalem tego wizjonera pom polsku ,gdy po niemiecku znalazlem.Ale jak sie orientuje Edward Krokowski mieszka w niemczech w Koloni.Widac nie nalezy do tej grupy kturej sie widzenia produkuje w Ppolsce no coz polak polakowi zawsze o dziwo wrogiem.
    No coz Krokowski opisuje swe widzenia z 13 Maja 1984,ten sam sen mialem Terz z podziemiami i pustynia oraz ten wybuch po wlaczeniu sie samozniszczenia w krainie sniegu.
    Ten czlowiek opisuje ze stalismy na progu wojny nuklearnej ,coz wiem skad indziej ze juz w 83 bylo tak daleko ,wtedy rosyjski oficer ktury wylaczyl komputery byl dla rosjan zdrajcom dla amis byl bochaterem.Ale co do roku 1984 ,wydarzenia mialy miejsce ,Dr. Axel Stoll mowi o tym ze zostaly przez Aryja uzyte promienie smierci,swiatlo laser,no coz byly komunistyczny oficerek od atomowek dobrze wie co widzieli Ruski ,coz moze swiatlo szlo ale w strone nieba by uciec przed wybuchem a nie spowodowac wybuch.Coz po szukaniu Ojca w Tartarze przez dwie a moze trzy noce a pozniej pojsciu pod lipe na cmentarzu i udzielenie mu czegos w rodzaju zwolnienia z falszywego przypisania mu winy mialen znowu sen widzenie ,promnien swiatla opuszczal ziemie ,chcialem go zatrzymac o cos jeszcze pytac ale uciekl do czegos jak cygaro Andromeda.Moze jak mitach nie mogl sie zatrzymac ani Terz obejrzec by nie spasc jak kamien znow na ziemie.
    Coz dlatego mysle ze biorac moj sen z 84 Tom uciekal niby w niebo ,wiec i promien swiatla musial isc nie do ziemi a do nieba ,wiec nie byla to zaden laser.Cos jak czapka niewidka ze swiatla.
    Krokowski napisal dwie ksiazki po niemiecku ale moze wie Dawid czy jest od niego cos po polsku,
    Basia mowi cos o dacie 11.05. bo to niby dzien Matki ,coz smieszne mnie dzien Matki kojarzy sie z data 14.o5 zawsze w niemczech druga niedziela Maja .No coz komunistyczne oficery i koscielne dewoty sa teraz Aryja i dalej laly by za darmo drugich po twarzy ,myslac ze ich sie nic nie ima.
    Karuzela dla ubogich.

    • Margosia pisze:

      „…Dr. Axel Stoll mowi o tym ze zostaly przez Aryja uzyte promienie smierci,swiatlo laser…”
      ____
      Ja też wiem, że w 83r nie było żartów i konflikt nuklearny wisiał na włosku, ale.. nie bardzo rozumiem Aloś o czym mówisz w tym powyższym zdaniu ?
      Kto uznawał siebie za Arya i o jakich promieniach śmierci jest mowa w kontekście lasera ?

    • Maria_st pisze:

      „Dr. Axel Stoll mowi o tym ze zostaly przez Aryja uzyte promienie smierci,swiatlo laser,”

      w moim dawnym snie widziałam pojazdy z promieniami śmierci z przodu…..były zdalnie sterowane/ choć miało to wyglądać na atak UFO/, długości ok 10 m, mialy symbol na boku.

      „uciekl do czegos jak cygaro Andromeda ”

      dlaczego użyłes tego słowa Andromeda ?
      Kiedyś nad moim domem lecialo takie cygaro, wielkie ze światłami pod spodem…potem znalazłam w necie opis Andromedy nazistów…jakos tak samo się nawinęło.
      Teraz nawiązujesz do promieni śmierci i Andromedy–co niejako kojarzy sie z nazistami i ich projektami…..a jak wiadomo nowy dom znależli w usa

  23. siola pisze:

    Marys co jak sie mylisz ,jesli nowe domy znalezli w SU i US to ich prace Maja oba kraje.Pozatym rosjanie juz od dawna pracowali nad kontrola umyslu i pozatym jak niemcy szukali w Tybecie choc sie mniej o tym mowi.Masz racje to co widzialem bylo podobne do szkicow niemieckich.Pamietacie dziewczyny spalenie okretow przez grekow lustrami.Basia tez Aryjka ,pan Doktor juz nie zyje wiec dajmy mu spokojnie odpoczywac, ale jego niby ostatni przekaz poza grobu zawiera zdanie „Ludzie nie ma lewej nie ma prawej jest tylko jedna.”Marys nie ma podzialow ludzi na narody to jest podzial sztuczny,nie krew nie geny czyniy nas ludzkimi.Podzial istnieje to Terz Prawda ,ale na klamcow i tych co chociarz probuja mowic prawde,klamcy beda robic wszystko by sie ukryc wiec zalzy na podzialach.Widzisz rosyjscy artylerzysci nie mieli szans pod Kurskiem przebic pancerza Tygrysa z przodu,istnieja zeznania artylerzystow rosyjskich w kturych widzieli na niebie pojazdy podobne do spodkow ,strzelajace do tygrysow tymi promieniami.Teraz zadaje sobie pytanie strzelali niemcy do swoich czolgow ,czy moze byli to rosjanie.A moze calkiem ktos inny ,komu zalazalo by na tym by mowic o niemieckich pojazdach ,swaatyka to stary Symbol bardzo stary.ale kto strzela do swoich czolgow i to w bitwie ktura ma zawazyc na tym ze sprzetem juz nie dogonisz rosjan zbyt duze masz ty straty.Walka Kolo Slezy niemieckich meserschmitow z talerzami,coz moze tylko manewry,moze jednak cos innego ,kopiac sztolnie odkryto cos innego ,co bylo nie na reke tym co Maja sie za panow zycia i smierci na tej biednej ziemi.
    Coz by moc Kims manipulowac ,trza tak zrobic by uwierzyl w klamstwo i tu nie gra juz roli jakie ale musi wierzyc by nim manipulowac,wiec nie dziwota ze wiare strachem i mieczem szerzono .No nic ja tam mysle ze najwieksza i najgrozniejsza bronia jest przekazywanie obrazu tv.
    Coz tak sie zastanawialem dlaczego zastrzelono Dolly ,przecierz byla Angielka ,co bylo powodem ze Rosjanie ja rozstrzelali,bo w to ze jechala razem z niemieckim urzednikiem cos za bardzo nie wierze,Ojciec opowiadal ze udalo sie im uniknac niewoli tylko dlatego ze ubrani byli po cywilnemu i karzdy z ich trujki mowil innym jezykiem ,Polski,Czeski i Francuski,Coz ciekawe na ile znala Dolly niemiecki ,po drugie Rosjanie nie durnie po angielsku Terz umieli oficery.Moze chodzilo tylko o zachowanie jakies tajemnicy ,wiec takich ludzi sie zabija i nie gra tu roli kim ty z pochodzenia bedziesz,oby tylko utrzymac wiare w klamstwa.
    No coz moze wszystkich tajemnic sami nie odkryjemy,moze jednak najwieksza tajemnica jest tu wiara w siebie ,bo jak juz wpadniesz w klamstwo i nie bedziesz mogl,a wierzyc sobie juz po Tobie .Klamstwo bedzie gonic klamstwo ,jeszcze zapomina wtedy klamca ze dnia poprzedniego biedny inne klamstwo tobie w uszy wkladal.
    No coz mozna nawet wtedy robic dla ukrycia szczypty prawdy z ludzi co sie tak naprawde nie widzieli Sekty,no coz zabawa w kotka i myszke,co to jednak bedzie kiedy myszka pogoni kotu kota.

    • Margosia pisze:

      „…Podzial istnieje to Terz Prawda ,ale na klamcow i tych co chociarz probuja mowic prawde, klamcy beda robic wszystko by sie ukryc wiec zalzy im na podzialach…”
      ___
      W pełni zgadzam się z tym, co mówisz Aloś 🙂
      * * *
      „…co to jednak bedzie kiedy myszka pogoni kotu kota. „
      ___
      Ha, ha, ha… to dopiero będzie zabawa… 😀

    • A 58 pisze:

      Czy znacie relację o tym , jak Aleksander Macedoński zdobywał Tyr ?Jest tam o puklerzach na niebie , które „błyskawicami” rozwaliły mury tej twierdzy..Potem w Indiach takie same obiekty przegoniły Aleksandra.Jak nic wpływanie na przebieg wypadków i historii..Wiele lat temu w prasie pojawił się artykuł o tym co zdarzyło się podczas odsieczy wiedeńskiej.Była to relacja oparta o pamiętnik jednego z uczestników tych wydarzeń.Jasno wynikało ,że paniczna ucieczka Turków spowodowana była pojawieniem się trzech obiektów nad polem bitwy.Dziwnym trafem ta relacja wyparowała z obiegu informacyjnego.Mam też przypadek związany z moją najbliższą okolicą.Chodzi o rysunki w kościele .Te proste malunki pochodzą z drugiej połowy XVII wieku (jak ustalili konserwatorzy).Jeden jest wyjątkowy , ponieważ przedstawia spodek latadełko.Dziś wiem , kto się kryje za tymi przekazami i śmiech mnie ogarnia , gdy czytam i oglądam te relacje o szarakach reptilach itp stworach.Normalna dezinformacja. Przy okazji dostałem dokumenty (mapę ) terenu określonego jako „Gut”.To posiadłość rodowa..Gdybym nie znał okolicy , to może dałbym się nabrać na taki przekręt wytworzony ponad sto lat temu.Ważne jest to czego na mapie nie ma a mianowicie tzw „Dominium”.Dlaczego znikł schloss? .Dlaczego znikło mauzoleum?.Dlaczego Gut zaznaczone jest w innym miejscu?.Odpowiedź jest prosta – to zacieranie śladów po swojej obecności w tym miejscu.Kto zacierał te ślady, to już wiadomo – ci , którzy nieświadomych ludzi od wieków robią w konia.Miałeś rację Siolu pisząc , że „pieczarki są ważniejsze od zajęcy”.Pewnie to dla czytających jest niezrozumiałe.Pieczarki do odniesienie do miejsca Dominium , a zające to inne miejsce wskazujące na projekt niemiecki z czasów drugiej wojny.Ten projekt kosztował życie wielu biorących w nim udział więźniów..Do tego sposób prowadzenia prac wskazuje na związek Niemców z terenem Dominium.Zbyt oczywiste , żeby nie domyślić się ,że chodzi o przerzucenie odpowiedzialności na Niemców.Ludzie szukają nolarzy w kosmosie , innych wymiarach , między kwantami a oni mieszkają po sąsiedzku .

      • Margosia pisze:

        „… Kto zacierał te ślady, to już wiadomo –ci , którzy nieświadomych ludzi od wieków robią w konia… mieszkają po sąsiedzku”
        ____
        Jędruś, a czy… to nie ci sami, którzy sławiąc patriarchat rządny władzy nad ludźmi… ubrali swego „boga” w szaty, przyozdobili długą siwą brodą i upostaciowili jako „osobę groźnego ojca” ?

        • A 58 pisze:

          Dokładnie Margosiu- ci sami.

          • Margosia pisze:

            „Dokładnie Margosiu- ci sami.”
            ___
            Ha, ha,ha… Jędruś 😀
            Ale…, zgodnie z tezą, która głosi, że…
            „Wiedza przenika do świata materii w ilości i tempie właściwym do procesu rozwoju”
            oraz by żyć bez jakiegokolwiek przymusu i na własnych warunkach… czeka nas jeszcze długa droga…

          • Margosia pisze:

            ps.
            Czyż Abulafia nie mówił prawdy ?, twierdząc:

            „… Pośród tych, co wiedzę mieli… znalazł się niejeden taki, który prawdy część poznawszy – dla siebie z niej czynił korzyść.
            W czarną magię oblókł swe zaklęcia, runami je zapisał, rody, herby potworzył, ludzi na królestwa podzielił…

            Magia ma straszne oblicze, lękiem myśli plącze, a to tylko sprytne wiedzą jest władanie.

            Ci, co magię stworzyli, z dwóch korców czerpali.
            Wpierw wiedzy szczątek uchwycili, potem wiarą go obłożyli i obrazami strasznymi — szatana człowiekowi stworzyli.
            Bo gdy człek ściśnięty z lęku, za prawdę gotów przyjąć każde słowo, bo już jego myślą nie kieruje rozumienie…”

            Smutne to…

          • A 58 pisze:

            I dlatego ukryty w Sykstynie zapis Michała Anioła musiał zniknąć z oczu .Jeszcze ktoś mógłby powiązać jego przekaz z przekrętem dotyczącym historii ukrzyżowania .Może grobowiec z Talpiot zawiera odpowiedź?Jak to jest , że odkrycie Franca Zalewskiego w Krakowie nie zmusza większej ilości ludzi do myślenia.Dlaczego artefakty przeczące oficjalnej wersji historii znikają z oczu opinii publicznej.Kto czuwa nad zachowaniem tajemnicy i po co?Kto ogłupia produkując wersje nadprzyrodzone przy pomocy środków technicznych.Fajny biznes dla pasożytów.Jest tylko jeden szkopuł – Ten czas ma swoje granice i wiadomo było ,że jest siła , która jest w stanie to ukrócić .To tylko kwestia czasu .

          • Margosia pisze:

            „…Jak to jest , że odkrycie Franca Zalewskiego w Krakowie nie zmusza większej ilości ludzi do myślenia…”
            ____
            Przepraszam bardzo Jędruś, ale nie bardzo wiem o jakim odkryciu Franca Zalewskiego w Krakowie mówisz ?, czy chodzi o ten meteoryt z przed ok. 2500 p.n.e ?

      • Dawid56 pisze:

        A 58 to znaczy ,ze Chłopaki, Ci stamtad bawią się z Ziemianami od tysiącleci w Kotka i Myszkę podobnie jak pod Troją, a te rzekome przepowiednie z tzw Końcem Świata to scenariusz opracowany tysiące lat temu , tylko szczegóły się tylko cały czas zmieniają

      • Dawid56 pisze:

        Ta wersja Abulafii ,ze „Łukasz kłamie” niekoniecznie musi być prawdą .Tak by było gdyby nie autentyczna relacja Paramahansy Joganandy ze zmartwychwstania Sri Juketswara.
        To że Michał Anioł zwatpił w Zmartwychwstanie Jezusa wcale nie świadczy o tym że Jezus nie zmartwychwstał cokolwiek by to nie znaczyło.
        Istnieją jednak inne zagadki- dlaczego Jezus po swoim zmartwychwstaniu przebywał na Ziemi zaledwie 40 dni.
        Po drugie jaka istniała prawdziwa relacja między Jahwe albo brygadą Jahwe a Jezusem.
        Jezus zmienił koncepcję a w zasadzie Dekalog i Talmud poprzez swoje Prawo miłości i tym się sprzeciwił z całą mocą Jahwe.

  24. A 58 pisze:

    Chodzi o ten numer :

    Nie wszyscy „ci stamtąd” bawią się ziemianami..Ci co się bawią zostali opisani min w Iliadzie przez Homera.To sen Agamemnona.Jak iluzją wprowadzić kogoś w błąd.Ten apokaliptyczny opis z Jana to właśnie wyrób tych „stamtąd” , którzy jak to trafnie określił Siola wzajemnie się zaklęli.U Henocha o tym pisze .

    • Margosia pisze:

      „Chodzi o ten numer :…”
      ____
      Oki Jędruś, w „tym numerze” 😉 pan Franciszek bardzo ciekawie mówi, tyle że… jedynie o odnalezionych śladach wierceń w skałach…, i z tego co zdążyłam się dowiedzieć, to używano do tego celu wiertnic ultradźwiękowych czy laserowo-plazmowych…, które zostały stosunkowo niedawno wynalezione…
      A mnie chodzi o… globalną katastrofę sprzed ok. 12 tyś. lat temu oraz o „krakowską Atlantydę”…
      Masz jakieś info nt. ?

    • Margosia pisze:

      „… Ci co się bawią zostali opisani min w Iliadzie przez Homera.To sen Agamemnona…”
      ___
      Jędruś, od dawna wiadomo, że w mitach zawarta jest prawda 🙂
      Poza tym, rysunki naskalne, reliefy, etc… z wizerunkami samolotów, statków kosmicznych też świadczą o tym, że nasza obecna nauka akademicka jest gie warta… 😉
      Poniżej znajduje się wypowiedź polskiego naukowca z dziedziny geologi, który twierdzi, że przed niespełna 13-toma tys. lat, na Ziemi istniała zaawansowana cywilizacja, która uległa unicestwieniu w wyniku globalnej katastrofy kosmicznej:

      „Grecy w swojej mitologii wspominają jeszcze o rozmowach z bogami i bezpośrednimi kontaktami z nimi. Tak samo jest w mitologii mezopotamskiej.
      Jeżeli chcemy rozmawiać o naprawdę wyrafinowanych kulturach musimy cofnąć się znacznie bardziej w czasie.
      Co było przed pięcioma tysiącami lat? – ludzie biegali w skórach, 7 tys. lat temu było tak samo, ale… 10 – 12-tys. lat temu chodzili w garniturach, jeździli samochodami i latali samolotami.
      15 tys. lat temu, przed katastrofą było jeszcze lepiej.
      W mitach znajdujemy opisy bardzo szybko przemieszczających się maszyn.
      Tylko teraz jak tępemu naukowcowi z XIX wieku wyjaśnić, że pociąg jedzie po torach, kiedy wtedy jeszcze nie istniała kolej. Albo, że kiedyś latały samoloty rzucające pioruny. Tak więc uczeni zamiast przetłumaczyć, że np. samolot wystrzelił rakietę lub rzucił bombę, przetłumaczyli, że jakiś dziwny pojazd bliżej niezidentyfikowany zaczął rzucać błyskawicami itd.
      Mity zostały przetłumaczone w XVII, XVIII, XIX, XX wieku, kiedy jeszcze nie mieliśmy pojęcia o technologiach, więc nie można było odpowiednio przekazać myśli twórców tekstów starożytnych…”

      I w nawiązaniu do odkryć pana Franciszka Zalewskiego, nasz rodzimy geolog twierdzi, że… posiada fotografie pokazujące ślady obróbki kamieni, technikami, o których my dzisiaj w ogóle nic nie wiemy, że… nie mamy pojęcia, jak można tak dociąć kamień, jak zrobiono to w dawnych czasach.
      Natomiast co się tyczy Parku im. Bednarskiego, po którym przechadzał się na filmiku pan Franciszek, to nasz geolog twierdzi, że skały kamieniołomu nieporośnięte roślinnością, to… „efekt wysokiej temperatury ( ok. 1700 stopni C ), która wywołana została zderzeniem z meteorytem 12 760 lat temu…
      Co ciekawe, kratery obecne na terenie Krakowa (ich istnienie jest negowane przez społeczność akademicką), w Egipcie i USA łączy identyczny skład mineralogiczny, co oznacza że powstały w tym samym czasie, podczas tej samej katastrofy, ok. 13-tu tys. lat temu…”

      Szczerze mówiąc, to wg. mnie… obecni „dygnitarze i dostojnicy naukowi” są tyle warci – ile ich odpowiednicy kościelni, bo to jedna sitwa… 😀

      • Margosia pisze:

        „Nie wszyscy „ci stamtąd” bawią się ziemianami…”
        ___
        Jędruś, a co myślisz o „tych”, którzy zbudowali tę świątynię ?

        • Dawid56 pisze:

          Moje zdanie jest na ten temat takie ,że Ktoś celowo zataił przed nami prawdziwe pochodzenie Człowieka, oraz to że przed naszą istniały dużo bardziej rozwiniętej cywilizacji dla których budowa budowli megalitycznych z jednolitych bloków nie stanowiła żadnego problemu i prawdopodobnie do ich budowy używali właśnie dźwięku.

          • Margosia pisze:

            „…Ktoś celowo zataił przed nami prawdziwe pochodzenie Człowieka…”
            ___
            Mam podobne zdanie Dawidzie… 🙂

        • A 58 pisze:

          Myślę Margosiu , że zbudowano świątynie w celu manipulowania ludźmi..Miejsce kultu bogów , których nie ma.Służy to robieniu wrażenia na wiernych .Mają zadawać sobie pytanie – jak to zostało wykonane.Niemożliwe , żeby zbudowali to ludzie .Dowód na nadprzyrodzoność wykonawców.Zestaw trików jest bardzo duży i żeby czasem nie domyślono się ,że to wynik działań czysto technicznych pewne zjawiska naturalne są ukrywane przed opinią publiczną.Żyjemy w rzeczywistości super zakłamanej co wcale nie znaczy ,że to jakiś z wymiarów czy matrixów.To twarda rzeczywistość materialna znajdująca się w trójwymiarowej przestrzeni i czasem liniowym.Jeśli kogoś podano technikom oddziaływania zewnętrznego na mózg , to ma wrażenie przenoszenia się w inne rzeczywistości i czasy.To też technika.Piszę często o ludziach , którzy tworzyli pierścień informacji.Należy do tego grona Mickiewicz.I co napisał w „Romantyczności”;

          „Duchy karczemnej tworem gawiedzi,

          W głupstwa wywarzone kuźni.

          Dziewczyna duby smalone bredzi,

          A gmin rozumowi bluźni”.

          Prościej już nie można tego było napisać.

          • Margosia pisze:

            „Dziewczyna duby smalone bredzi,
            A gmin rozumowi bluźni”

            ____
            Święta prawda Jędruś, prościej już po prostu się nie da… ha, ha, ha… 😀
            * * *
            „…Zestaw trików jest bardzo duży i żeby czasem nie domyślono się ,że to wynik działań czysto technicznych pewne zjawiska naturalne są ukrywane przed opinią publiczną…”
            ___
            To też niestety się zgadza…
            Właśnie na naszych oczach zadziewa się kolejny trik z wyborami we Francji…
            Powiedziałabym, że to raczej jakaś… farsa !
            A przez kogo przeprowadzana ?
            No przecie że… przez „tych samych”„, bo jak się okazuje… żona Macrona starsza jest od niego o… 25 lat, a ich romans rozpoczął się kiedy Marcon miał zaledwie 14 lat, wychodzi więc na to, że… „первая леди” jest pedofilem…, ponieważ w tamtym czasie, pani Brigitte Trogneux była jego nauczycielką w kolegium jezuickim i miała męża i dzieci…
            Świat stanął już chyba na głowie… ha, ha, ha…

          • Margosia pisze:

            „… Żyjemy w rzeczywistości super zakłamanej …”
            ___
            A żebyś Jędruś wiedział !
            Niejaka Karolina Hytrek-Prosiecka, która przez 10 lat była dziennikarką w „tefałenie”, napisała o swoich rodakach… „twitterowa biedota”
            Ma szczęście, że żyje w takich dziwnych czasach, bo gdyby powiedziała to jakieś… 70 kilka lat wstecz, to miałaby zgoloną łepetynę na łysą glacę…

            https://pbs.twimg.com/media/C6o8LF8WgAAl1wz.jpg:small

          • Dawid56 pisze:

            Małgosiu i Andrzeju to już drugi taki przypadek kiedy nie było wyboru, albo był wybór między złym wyborem i jeszcze gorszym.Wybór Marine Le Pen nie byłby dla Polski niczym lepszym.To tak jak nie wiadomo czy wybór Hilary Clinton dla Polski byłby lepszy czy Donalda Trumpha,, a dla Świata też nie ma pewności który wybór byłby „lepszy”.

          • Margosia pisze:

            „…to już drugi taki przypadek kiedy nie było wyboru,…”
            ___
            Dawidzie, no przecież wybór był: albo Le Pen albo Marcon, ale… istnieje jeszcze trzecia opcja: zamiast na wybory – iść na łono Natury ! 🙂

          • Maria_st pisze:

            No przecie że… przez „tych samych”„, bo jak się okazuje… żona Macrona starsza jest od niego o… 25 lat, a ich romans rozpoczął się kiedy Marcon miał zaledwie 14 lat, wychodzi więc na to, że… „первая леди” jest pedofilem…, ponieważ w tamtym czasie, pani Brigitte Trogneux była jego nauczycielką w kolegium jezuickim i miała męża i dzieci…”

            może chodzi o inna kobietę ?
            Przecież to sie KUPY nie trzyma…
            Znowu jezuici, niemożliwe….niemożliwe by tak było bo przeciez w tym słowie jest imie Jezus–cień cienia cieniem pogania ?
            koniec nadchodzi szybkimi krokami….
            ludzkiej głupocie….
            cuda niewidy…

          • Maria_st pisze:

            „… Żyjemy w rzeczywistości super zakłamanej …”
            ___
            A żebyś Jędruś wiedział !
            Niejaka Karolina Hytrek-Prosiecka, która przez 10 lat była dziennikarką w „tefałenie”, napisała o swoich rodakach… „twitterowa biedota”…
            Ma szczęście, że żyje w takich dziwnych czasach, bo gdyby powiedziała to jakieś… 70 kilka lat wstecz, to miałaby zgoloną łepetynę na łysą glacę…

            https://pbs.twimg.com/media/C6o8LF8WgAAl1wz.jpg:small

            mam cichą nadzieję ,ze ta twitterowa biedota — bo tak nas te miernoty postrzegają, pogoni w 3 d…y tych, ktorzy mają nas za niewolnikow i można nas bezkarnie obrażać..
            Nie ma co się oszukiwać sami pozwoliliśmy aby zaistniała taka sytuacja –pogardy dla człowieka, który utrzymuje takie indywidua, bo nie jest to pojedynczy przypadek.
            Karolina tylko otwiera nam oczy na to co stworzyliśmy.

          • Margosia pisze:

            „…Karolina tylko otwiera nam oczy…”
            ____
            Myślę Maryś, że… otwierać komuś oczy – można na wiele różnych sposobów…, niekoniecznie w tak chamski i bezczelny sposób !
            To, co napisała ta kobieta – świadczy jedynie o pogardzie jaką żywi w stosunku do własnych rodaków , tym bardziej, że… napisała to w kontekście zapowiadanego przez część internautów bojkotu niemieckich produktów…

          • Maria_st pisze:

            „…Karolina tylko otwiera nam oczy…”
            ____
            Myślę Maryś, że… otwierać komuś oczy – można na wiele różnych sposobów…, niekoniecznie w tak chamski i bezczelny sposób !
            To, co napisała ta kobieta – świadczy jedynie o pogardzie jaką żywi w stosunku do własnych rodaków , tym bardziej, że… napisała to w kontekście zapowiadanego przez część internautów bojkotu niemieckich produktów…”

            Małgoś……a czy Polak-Polakowi nie jest wrogiem ?
            Czyż nie okazujemy tego na co dzień — pogardy …
            Skąd to się bierze jeśli to naród chrześcijański/ za takiego sie uważamy / a wiec hasło miłuj bliżniego swego, znamy.
            Obłuda….takimi jesteśmy i dlatego co jakiś czas nam to takie osoby jak Karoliny przypominają.
            Wystarczy posłuchać jak ludzie mówią do siebie..co chwile zakręt po niemiecku..
            Czysta Dulszczyzna…

          • Margosia pisze:

            „…Czyż nie okazujemy tego na co dzień — pogardy …
            Skąd to się bierze jeśli to naród chrześcijański/ za takiego sie uważamy / a wiec hasło miłuj bliżniego swego, znamy.
            Obłuda…”

            ____
            Przykre, ale prawdziwe…
            Obecnie, z tym chrześcijaństwem… zadziało się coś bardzo dziwnego…, przypomina ono coś na kształt starego zakurzonego albumu ze zdjęciami, który raz na jakiś czas… od święta się przegląda i… spowrotem odkłada na półkę…

    • Dawid56 pisze:

      No cóż trochę z innej beczki.W książce Karola Chodkiewicza „Kraków ognisko sił tajemnych” z 1937 roku Pierwszy rozdział poświęcony jest postaci Apoloniusza z Tyany ( mędrca współczesnego czasom Jezusa Chrystusa) , który zakopał na Wzgórzu Wawelskim pewne rodzaje talizmanów.Jest tam też mowa o przebudzeniu czakramu Wawelskiego podczas chowania ciała Marszałka Józefa Piłsudskiego 18 maja 1935 roku.
      Co ciekawe upadek Rzeczypospolitej stopniowo zaczyna się od chwili przeniesienia stolicy z Krakowa do Warszawy przez Zygmunta III Wazę w 1596 roku.
      Tak się dziwnie składa ,ze zacząłem czytać dzisiaj o neoplatończykach i neopitagorjczykach ( KlaudiuszuPtolomeuszu,,, Jamblichu czy Porfiriuszu) wielkich mędrcach greckich sprzed czasów Konstantyna Wielkiego.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s