Mistyka Życia, a rozpoznawanie reguł gry

Bardzo ciekawy artykuł na temat odczytywania reguł gry panujących na tym i innym świecie ukazał się na stronie Nautilusa.Wielu z nas cały czas zadaje sobie pytana:
Dlaczego istniejemy?, jak powstaliśmy? albo kto nas stworzył?, dokąd zmierzamy?, Czy Stwórca tego Wszechświata gdzieś istnieje?, Kim jest Stwórca?, Kto stworzył Stwórcę? – czyli jakie panują reguły gry w tym widzialnym i niewidzialnym Świecie.

LUDZKIE ŻYCIE PRZED, W CZASIE I PO ŚMIERCI: ODCZYTUJEMY ‘REGUŁY GRY’ USTALONE PRZEZ STWÓRCĘ WSZECHŚWIATA!

Wyobraźcie sobie, że siadacie przed szachownicą, ale nie znacie „reguł gry w szachy”. Co widzicie? Kwadratowa plansza, na niej ustawione dziwne figurki: jakiś koń, jakaś wieża… po co one są? Dlaczego tak stoją? Od razu pojawia się w waszej głowie cała paleta różnych hipotez. Może chodzi o to, aby brać po kolei te figurki i ciskać nimi w osobę, która z wami usiadła do partii szachów? A może chodzi o to, aby jak najszybciej przewracać te figurki i wygra ten, który najszybciej „poprzewraca wszystko i podniesie ręce do góry w geście zwycięstwa”?!

Oczywiście my wiemy, że szachy to skomplikowana i genialna gra (według posiadanych przez nas informacji pochodzi… od jednej z obcych cywilizacji – nie wymyślił jej żaden starożytny Sumer czy Chińczyk!), a poznanie reguł gry pozwala dopiero właściwie przeprowadzić partię szachów i odczuwać radość z samej gry. I nie tracić czasu!

Na pokładzie Nautilusa uwielbiamy grę w szachy, ale także bardzo lubimy badać największą tajemnicę naszego świata, czyli ustalić nie tylko sens życia, ale także jego zasady. Czy warto mieć jak najwięcej rzeczy? Czy jest sens w czynieniu krzywdy innym osobom dla zwiększenie komfortu własnego życia, bo przecież „żyje się tylko raz”? Jakie rzeczy nas wzbogacają, a jakie wprost przeciwnie?

Ostatnie ćwierć wieku zbieramy historie, które opowiadają ludzie o tym, co spotkało ich w życiu i co ma ewidentnie związek z owymi „stworzonymi przez pierwotną, wielką siłę” regułami gry zwanej ludzkim życiem.

Nasz chyba najciekawszy projekt, który prowadzimy, nosi właśnie tytuł „REGUŁY GRY”. I jest fascynujący. Kiedy człowiek zobaczy tysiące elementów jednej układanki, zacznie je oglądać, zbierać, przekładać, zobaczy, że pasują do siebie, to wtedy dostrzeże obraz całości. Powoli taki obraz dostrzegamy. Aby go wypełnić, zajmie nam to pewnie jeszcze z 50 lat, ale nie zatrzymamy się!

Już wiemy, że jest inteligentna siła sprawcza, którą ludzie wierzący nazywają Bogiem. Wiemy, że jest „wędrówka dusz”, czyli reinkarnacja. Wiemy już także, że jest karma, czyli każdy ludzki czyn ma swoją konsekwencję, jest skutek i zawsze jest przyczyna. Wiemy, że celem ludzkiego życia, tak jak życia każdej innej istoty w ciele zwierzęcia, rośliny czy kamienia (tak!) jest rozwój i wspinanie się w tym rozwoju po kolejnych szczeblach aż do samej góry. Ludzie są wysoko na tej drabinie, ale nie są wcale najwyżej.

Obce istoty przybywające na Ziemię w swoich wspaniałych pojazdach zwanych przez nas UFO mówią, że owszem – oni są znacznie wyżej od ludzi – ale są inni, znacznie wyżej od nich… Co jest na końcu tej drabiny? Jakaś niepojęta potęga, niepojęta ludzkim umysłem. To ona stworzyła ten cały nasz świat.

więcej
http://www.nautilus.org.pl/?p=artykul&id=3023

Ten wpis został opublikowany w kategorii ., Kosmos, Matrix, Mistyka, Obserwacje Ziemi. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

109 odpowiedzi na „Mistyka Życia, a rozpoznawanie reguł gry

  1. margo0307 pisze:

    „… To wszystko jest bardziej złożone niż nam się wydaje”

    • Maria_st pisze:

      az takie złożone to nie jest.
      tylko marni z nas obserwatorzy nas samych .

      • margo0307 pisze:

        ” az takie złożone to nie jest. tylko marni z nas obserwatorzy nas samych „
        ~~~~~~~~
        Wg. mnie – Rzeczy Istność jest… nieskończenie złożona…, tym bardziej, że wykracza daleko poza… obszar tej jednej płaszczyzny, którą zwykliśmy nazywać naszym fizycznym życiem…🙂

        Mam wrażenie Maryś, że obserwacja samego siebie i chęć rzetelnego badania tej materii – to tylko jeden z ważnych aspektów wchodzących w Całość zagadnienia pt. „Rozpoznawanie Reguł Gry”, w której wszyscy uczestniczymy… 😉
        Innym – równie ważnym aspektem – jest otwartość oraz chęć nauki… i wypracowanie w sobie możliwości syntezy…, czyli łączenia tego wszystkiego, co dotychczas mieliśmy okazję poznać…, doświadczyć…
        Dotychczas…, wszyscy byliśmy uczeni analizy…, analizowania wszystkiego…, rozkładania na czynniki pierwsze…, roz-dzielenia…

        Obecnie, nasza świadomość się powiększa…, staje się gotowa na przyjęcie i wyciągnięcie wniosków – na syntezę… tego wszystkiego, co dotychczas poznaliśmy…
        Tyle tylko, że… nie wszyscy z nas są – jak na razie – gotowi na takie… całościowe spojrzenie…😉 wystarczy poczytać na innych forach…, porozmawiać z ludźmi…, przyjrzeć się o czym myślą wyrażając to słowami…
        Niewielu z nas – póki co… ma świadomość tego, że… broniona przez nas niczym niepodległość 😉 – nasza tzw. wolna wola jest fikcją…, ponieważ wszyscy jesteśmy uwarunkowani tysiącami nakazów…, zakazów…, ograniczani konwenansami, napędzani oderwanymi od realiów pragnieniami… i niewielu z nas ma świadomość, że nasza Nadświadomość jest sędzią i nauczycielem i… dosłownie zsyła nam doświadczenia w zależności od tego – jak ważymy swoje życie – na co stawiamy…

        Obecnie jesteśmy świadkami globalnego procesu dwóch rodzajów łącznia, syntezy…

        Z jednej strony – łączą się elementy.., wartości.., procesy.., ludzie.., którzy są do siebie podobni i w ten sposób zasilają kierujące nimi destrukcyjne programy wolnej woli…

        Z drugiej strony… łączą się elementy różne, ale w jakiś sposób równoważne, uzupełniające się energetycznie…

        W ten sposób powstaje synteza wiedzy i spontaniczne struktury współpracy między ludźmi.
        Wiedza to Świadomość, przed którą nie można się ukryć za maskami ego.
        Człowiek przyjmuje na wiarę to, co jest mu wygodne i nie każe mu myśleć – to jedno z kryteriów fałszu…

    • margo0307 pisze:

      [video src="http://www.lunarplanner.com/HCmovies/HolyCross-(400)-2.webm" /]

      ” Czas globalnych zmian jest na wyciągnięcie ręki.
      Co to jest końcem świata dla niektórych, jest Nowym Światem dla tych, którzy zdają sobie sprawę, że tak jest…
      Co było, nie będzie już.
      Co nie było, może teraz się stać…

      Krzyż w okręgu lub kilku drobnych wariacjach tego symbol, jest często przedstawiany u starożytnych ezoterycznych stowarzyszeń, świętych zakonów, a dziś w rdzennych kulturach i petroglifach na całym świecie.
      Ten symbol oznacza nie tylko podstawowy fundament, na którym buduje się wiele wyznań, ale istnieje również po to, aby przypomnieć nam, zwłaszcza w czasach ciemności, że ma nastąpić głęboka zmiana na całej Ziemi i we wszystkich ludziach.
      Dla wielu ten symbol jest obietnicą zdarzenia prowadzącego do duchowej ewolucji realizacji wszelkiego życia.

      Krzyż w okręgu jest nie tylko symbolem duchowym, jest także astronomicznym symbolem naszej planety Ziemi.
      Kosmiczne znaczenie tego symbolu jest takie, że wyznacza termin przeprowadzenia pierwotnego przejścia w naturalnym cyklu ewolucji Ziemi.
      Ukryty w tym symbolu jest kawałek czasu astronomicznego, który można znaleźć w określonych relacjach geometrycznych pomiędzy Ziemią, Układem Słonecznym, a naszą Galaktyką – astrofizyczne zdarzenie występujące obecnie, w ramach 25000 lat precesji Ziemi…”

      http://www.lunarplanner.com/HolyCross.html

  2. Maria_st pisze:

    Dzięki Małgoś za ten film potwierdzający moje doświadczenia……bardzo interesujący

    • Maria_st pisze:

      Ciebie interesujący – możesz do niej zadzwonić i porozmawiać, nr tel. do Ani jest w mailu

      Ale ja niczego nie dostałem,żadnego maila :p

      Mezamir wyslalam na mail podany pod nikiem–czy tzn ze jest nieprawidłowy?

      Wysłalm wczoraj o 20,59

  3. Maria_st pisze:

    to też GRA?

    „Technologie zabijania Billa Gates’a.

    Technologie zabijania Billa Gates’a.
    Uważaj na leki , wodę , profilaktykę i modę.

    Bill Gates, powiedział na konferencji już oficjalnie, że szczepionki muszą być stosowane w celu zmniejszenia liczby ludności na świecie. Mason i Ludobójca następca dr. Mengele, Bill Gates, założyciel firmy Microsoft powiedział na niedawnej konferencji TED, że szczepionki powinny być stosowane do zmniejszenia liczby ludności na świecie, w celu rozwiązania problemu globalnego ocieplenia i zmniejszenia emisji CO2.

    Oczywiście powołał się wciąż na te same statystki twierdząc , że globalna populacja sięgnie 9 mld istnień ludzkich.

    Chciałbym wam coś uświadomić, Bill Gates jest ludobójcą i kłamcą, ponieważ z powodu głodu, wojen, rewolucji, katastrof, wypadków oraz w wyniku śmierci naturalnych co sekundę umiera 2-3 osób, przy współczynniku urodzin na poziomie 1-2 osób na sekundę !!!

    Gates powiedział: „Jeśli dalej będziemy robić naprawdę dobrą robotę z nowymi szczepionkami dla poprawy „zdrowia”, przy jednoczesnym obniżeniu urodzin przez darmowe usługi aborcyjne i sterylizacyjne , możemy obniżyć populacje Ziemi być, może o 10 lub 15 procent.”

    Jak to jest Panie Gates, że poprawa zdrowia poprzez zastosowanie szczepionek, jednocześnie ma wpłynąć na bezpłodność, aborcje i sterylizacje …?!
    Ratowanie życie ma doprowadzić do zmniejszenia światowej populacji ? Czy to ma być oksymoron?

    Chyba Gates jednak odnosi się do szczepionek, których jedynym celem jest sterylizacja ludzi, dokładnie taki sam sposób działania przedstawia w swojej książce „Ecoscience” (1977), John R Holdren, doradca naukowy Białego Domu, który wzywa do „planetarnego reżimu”.

    Dyktatorski system władzy nakłada drakońskie środki redukcji populacji poprzez wszelkiego rodzaju technik ucisku czy sterylizacje. Wzorem tych technik są Chiny tak opiewane przez Davida Rockeffelera czy Billa Clintona.

    Bill Gates finansuje szczepionki, oparte na nanotechnologii. Jego fundacja zyskuje reputację i środki finansowania poprzez ideologiczną promocje medialną w „którą wierzy większość populacji świata zachodniego.

    Masowa sterylizacja poprzez jedzenie, farmacje, medycynę i szczepienia jest promowana poprzez programy oparte na propagacji mody na profilaktykę medyczną wystosowaną w większości do kobiet niezdających sobie sprawy z zastosowania spreparowanych narzędzi ginekologicznych , tamponów, podpasek , tabletek, żeli i innych form chemii ukrytych w rzeczach codziennego użytku. Inną formą sterylizacji jest moda na zdrową żywność – bio żywność (GMO) oraz wodę z fluorem w opakowaniach wydzielających bpa do wody !

    Niektóre z programów finansowanych przez fundacje to programy sterylizacji, poprzez badania profilaktyczne np: USG męskiej moszny.

    Modne wśród mężczyzn są technologie „kastracji” tymczasowej poprzez prześwietlenia, odżywki dla sportowców oraz modne tabletki na potencję, wzwód drodzy Panowie nie oznacza płodności i zdrowia.

    Fundacja finansuje obecnie nowy program „szczepionki przeciw nadmiernej potliwości” w oparciu o technologie nanocząstek penetrujących ludzką skórę.
    Technologia ta jest opisana jako „… nanocząsteczki, które wnikają w skórę przez mieszki włosowe i napowietrzają skórę oraz cały organizm , pot likwidowany jest w momencie jego wytwarzania .”

    Dotacja na badania pochodzą od Carlosa Alberto Guzmana z Ośrodka Badań Zakaźnych oraz od Clausa-Michaela Lehra i Steffi Hansena z Instytutu Badań Farmaceutycznych Helmholtza.

    Instytucje te są częścią Fundacji Gatesa ,ich celem są „wielkie wyzwania ” oraz programy, które działają w oparciu o idee „osiągnięcia przełomu w ochronie zdrowia na świecie.”

    Postęp ?! … masowa sterylizacja, kastracja i szczepionki oparte na nanocząsteczkach , które mogą być podawane potajemnie nawet bez wiedzy użytkownika ,to postęp ?! Jeśli bierzemy postęp technologii zabijania, to zdecydowanie doszliśmy do etapu globalnych obozów koncentracyjnych.

    Jak to możliwe ?

    Nanocząstki mogą być stosowane jako ciekłe aerozole, którymi natryskuje się wszystko na co ma się ochotę ! Bez problemu, można przemycić w ten sposób śmiercionośne wirusy lub szczepionki. Można je rozpylić z samolotu lub poprzez system wentylacji na lotnisku, w samolocie, biurowcu …

    Być może nawet nie wiesz ,że byłeś już zaszczepiony , a pamiętaj ,że dzięki PiS-owi, państwo może Cię szczepić kiedy i na co chce bez Twojej zgody — tak stanowi polskie prawo ! Czy Ty czytelniku jako świadomy obywatel wiesz o tym ?!
    ( http://szczepionkowygeszeft.hvs.pl/przymusowe-szczepienia-czyli-pis-finansowany-przez-korporacje/ ) ( http://ligaswiatowa.hvs.pl/szczepionki-abys-wiedzial/ )

    Technologia ta jest bardzo niebezpieczna dla wolności zdrowia. Praktyk tych używają rządy i firmy farmaceutyczne , które tak naprawdę stanowią jedyną formę terroryzmu na świecie!

    Zauważ ,że już dziś ,można stworzyć żel intymny lub krem z nanocząstkami wirusa Eboli , który może Cię uczynić chorym i martwym !

    Co więcej kupując krem do opalania, do Twojego ciała mogą dostać się nanocząstki cravarem , które pod wpływem słońca uwolnią w Twoim ciele obce DNA…

    Taka jest historia tajnych masowych leków testowanych w obozach koncentracyjnych na całym świecie w latach 1935-2014.

    Wyborco nie zapytasz swojego rządu dlaczego leczy ludzi bez ich wiedzy i zgody?

    Oni już czynią Cię bezpłodnym przez wodę z fluorem, która pijesz, i w której pływasz —ponoć dla zdrowia ?! Fluor jest dostarczany do Twojego ciała przez firmy farmakologiczne bez Twojej zgody , bez recepty , bez diagnozy, bez wizyty u lekarza !

    Tak straszący Cię terrorystami rząd dostarczając fluor i nanocząstki do Twojego ciała jest największym światowym terrorystą! Tak zabija Ciebie i Twoje dzieci !

    Czy to jest „przełom w ochronie zdrowia na świecie”?

    A najlepsza jest racjonalna głupota ludzi twierdzących ,że profilaktyka jest potrzebna każdemu człowiekowi!

    Większość ludzie nie wie nawet ,że uczestniczy w niekończący się łańcuchu zależności woda z fluorem zmusza Cię do połknięcia leku , który zmusza Cię do diety , a dieta do połknięcia kolejnej pigułki … To szaleństwo , eksperyment , wyzysk , zabójstwo …

    Fluor podobno to nie lek, według FDA, pomimo że definicja leku stworzona przez FDA mówi : każda substancja chemiczna , która powoduje efekty biologiczne w organizmie ludzkim jest z definicji lekiem !

    Dlatego też fluor jest lekiem , a Ty obywatelu jesteś codziennie leczony przymusowo ! Mało tego jest to lek zatwierdzony ponieważ jest on promowany do ochrony jamy ustnej …

    No chyba. że każdy z was ma niedobór fluoru! Pytanie, masz na to receptę czytelniku?!

    Medycyna korporacji farmaceutycznych i Billa „Mengele” Gates’a jest taka arogancja ,że nie potrzebuje żadnej etyki, zasad, przepisów wykonawczych i ustawowych.

    Jest to system medycyny „Rogue”, gdzie leki są podawane bez waszej zgody za pomocą powietrza, poprzez wodociągi , jedzenie czy picie… Leczą was z człowieczeństwa, moralności, wolności i ideałów !

    A więc nadal twierdzisz, że jesteś wolny, i masz wybór ?! Nadal chcesz wspierać Owsiaka, Ochojską, Gates’a i inne „wybitne” jednostki i twarze depopulacji i deprawacji !

    Najbogatszy człowiek na świecie, i jego żona Melinda, znani są również z wspierania Planned Parenthood i innych pro-aborcyjnych pomysłów Rockeffelerów i Rotschildów.

    Według wiarygodnych źródeł, niektóre z nowych szczepionek opracowywanych przez Organizację Narodów Zjednoczonych i WHO za pieniądze Gatesa, zawierają trujące związki chemiczne, które służą do zabijania nienarodzonych dzieci wewnątrz macicy. Przecież kobieta w ciąży musi się szczepić !

    W 1999 roku American League for Life była przerażony odkryciem, że szczepionki ONZ były wykorzystywane jako „bomby” ukrytej depopulacji. Grupa ALL był bezpośrednio zależna do Billa Gates’a. Wybielić się aby grać rolę fałszywego szczepionkowego mesjasza!

    Program szczepień przeciwko tężcowi realizowany przez Światową Organizacje Zdrowia (WHO), za pieniadzę Gates jest niezwykle podobny do podobnego programu WHO, który został użyty jako środek sterylizacji młodych kobiet na Filipinach.

    Gates dał 26 milionów dolarów na program WHO przeciw tężcowi w kilku krajach rozwijających się.

    W komunikacie prasowym, mówi się, że poprzedni program przeciwko tężcowi, przeprowadzony na Filipinach w 1995 roku, wzbudziła podejrzenia urzędników ministerstwa zdrowia ponieważ dotyczył tylko kobiet w wieku rozrodczym. A przecież tężec dotyka zarówno mężczyzn jak i kobiet, starych i młodych.

    Jeden z badaczy wykazał, że kobiety otrzymywały szczepionkę przeciw tężcowi w połączeniu z chemikaliami o nazwie hCG, aby utworzyć środek przeciw ciążowy.

    BBC oraz Departament Zdrowia Filipin , poinformowali, że zmodyfikowany dzięki szczepionkom system immunologiczny spowodował poronienia w organizmach wielu matek. „Obecny program szczepionkowy, finansowany przez Gates’a i WHO w wielu krajach rozwijających się, jest, ponownie, skierowane do kobiet w wieku rozrodczym. Jest to program depopulacji i sterylizacji „.

    Gratuluję kobietom braku świadomości … Drogie Panie , drogie studentki nie dajcie się szczepić jak zwierzęta u weterynarza. Nie dajcie się szantażować obowiązkowymi badaniami ginekologicznymi itp, programom profilaktycznym … Bowiem zwiększacie swoją szanse na raka i bezpłodność. Ile lat można to wam tłumaczyć !

    Drodzy panowie przestańcie stosować środki farmakologiczne na potencję , po prostu odstawcie jedzenie i picie w opakowaniach zawierających bpa — plastyki !

    Niszcząc hierarchę – zwiększasz szansę własnego przeżycia !

    Liga Świata ”

    http://www.monitor-polski.pl/co-sie-stalo-z-wojciechem-dydymusem-liga-swiata/#more-11935

    to NIE moja gra…….

    • margo0307 pisze:

      ” to też GRA? …
      Bill Gates, powiedział… oficjalnie, że szczepionki muszą być stosowane w celu zmniejszenia liczby ludności na świecie…
      to NIE moja gra…”

      ~~~~~~~~~~~~
      To są różne gry, różnych ludzi…, w które ci… różni ludzie próbują wciągnąć innych ludzi…, podobnie jak np. ta gra…

      „… Na chwilę obecną Turcja i Stany są odpowiedzialne za śmierć dwóch rosyjskich oraz trzech syryjskich żołnierzy.
      Obydwa te kraje wysłały swoje siły zbrojne do Iraku i Syrii, bez uzyskania zgody od władz tych ostatnich, by bez porozumienia z nimi, tj. by samowolnie, „zakładać tam biznesy”, czyli konstruować bazy militarne.
      Nie mamy tu do czynienia ze zwykłym łamaniem konwenansów – takie zachowanie to właściwie wypowiedzenie wojny.
      Jak na razie Rosja, Syria i Irak wykazują się zadziwiającym opanowaniem, gdyż wojny światowe rozpoczynały się z błahszych niż ten powodów…”

      https://pracownia4.wordpress.com/2015/12/10/swieta-wojna-nato-turcja-najezdza-na-irak-okupowany-przez-isis-a-stany-zjednoczone-atakuja-sily-zbrojne-syrii/

      Ale…, ponieważ wszyscy jesteśmy ze sobą na pewnym poziomie połączeni, zastanawiam się czy będziemy potrafili nie uczestniczyć chociażby… bierne tym przedstawieniu sypiącego się domku z kart… ?

    • Dawid56 pisze:

      Nie wiem czy pamiętacie taki film „Gry wojenne” jak niewinna gra mogła spowodować wojnę atomową.
      http://www.cda.pl/video/17855274

  4. marek pisze:

    Kiedy człowiek zobaczy tysiące elementów jednej układanki, zacznie je oglądać, zbierać, przekładać, zobaczy, że pasują do siebie, to wtedy dostrzeże obraz całości. Powoli taki obraz dostrzegamy. Aby go wypełnić, zajmie nam to pewnie jeszcze z 50 lat, ale nie zatrzymamy się!

    Taaaak i tak jak każdą wypowiedź pełną izmów i fantazji mogę spuentować tym fenomenalnym przekłamaniem .

    cyt : strzelił mu prosto w klatkę schodową

    Może bliższe jest prorokowanie za 500 set lat i to na pewno w kategoriach poznania jedynie naszego podwórka i siebie samych , a może 1000 , może nigdy bo rozumki za słabe .

    Realia :

    wypowiedź czytelnika onetu na temat tego że Putin użył słowa bomba atomowa wypowiadając się o Syrii .

    cyt : W przypadku takich słów ekonomiści winni dostrzec natychmiast olbrzymi biznes w produkcji przeciwatomowej odzieży ochronnej , schronów ,masek przeciwgazowych …różnych specjalistów od konsekwencji takiej wojny ….Szansa dlanowych matek do rodzenia dzieci dla emigrantów do zasiedlania nowych terenów , olbrzymi interes na pochówku dewocjonaliach kwiatach .
    To olbrzymia szansa dla Ziemi . Takiego ruchu w interesie nie było od 70 lat.
    Na tgym zisiaj polega ekonomia na ziemi , żeby produkować i grzebać w ziemi .

    Lisa Renene
    tłumaczone przez Teeresę Serafinowską

    …….Nasza duchowa konsekracja do ciała Chrystusa może utrzymać kody Łuku z magnetycznymi tonami Sofii, które mogą być dostępne w formie werbalnej w „SA” z intencją lub w potrójnym tonie So/Phi/A. Lewa ręka – żeńska, prawa ręka – męska, szyszynka, serce i pępek – są miejscami rezonansu ciała przenoszącymi obecny dźwięk sonarowego tonu So/Phi/A……

    http://www.wogrodzienowejziemi.pl/2015/12/piesn-chrystusa-sofii-lisa-renee-luty.html

    Zwracam uwagę na pojęcie ” sonarowego tonu ”

    Od pewnego czasu widzę te wszystkie światopoglądy i przekonania tak że, każde ma w swej konstrukcji trochę owej ” klatki schodowej ” w miejsce piersiowej i z zasady są tak odległe od rozumienia ,że lepiej je omijać .

    Ludzie powtarzają Ziemia , Ziemia pomijając w tych wartościowaniach , że Ziemia jest pyłkiem w kosmosie a oni jak na razie jedynie nadbudową jej istnienia .

    Bez pomocy ze strony owego kosmosu /cokolwiek by pod niego podkładać / ludzie prędzej wrócą do jaskiń niż sami wygenerują nową jakość człowieka .

    Życie sercem to bynajmniej nie ochy i achy to totalna cisza pod sufitem .

    m

    • LuciEarth(Blue_Heart) pisze:

      Ziemia to Serce w tej układance a jak mówią Serce nie sługa…
      Od 2016 tej planecie będzie stopniowo zwracane wcześniej zabrane światło.

  5. mały budda pisze:

    Czuję i widzę, iż zmiany za naszego życia na matce naturze zakończą się całkowicie.
    Widząc pojawiający się od wszchodu kryształ gwiazdy. Czuję się przenikanie i powrót światła antymaterii.
    Przelotnie w odczuciu supernowej odmiany. Doznanie odczuwania się tworzenia dysku materii, po uprzednim wybuchu supernowej.
    Nowy dysk materii daje możliwości zaistnienia nowego życia.
    Później odczuwanie na szykowanie się do drogi aby świadomość pozostała na świadomym poziomie opuszczania ciała.
    Każdy z nas przejdzie do różnych alternatywnych światów a po naszych ciałach fizycznych pozostanie pył kosmiczny.
    Wybudzeni z snu wyniku rozbłysku supernowej nowej gwiazdy i zmieniającym się zapisie życia.

  6. mały budda pisze:

    https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Wieloświat
    Wieloświat
    Wieloświat (multiwersum, multiświat, metawszechświat, superwszechświat, multiwszechświat, ultrawszechświat) – zbiór wszelkich możliwych wszechświatów[1], zawierający w sobie wszystko inne (w tym wszystkie możliwe, potencjalne – niezależnie od rozważanych czasoprzestrzeni lub wymiarów, w których się znajdują – wszechświaty; w tym także tak zwane wszechświaty równoległe). Do powstania tej definicji doprowadziła idea istnienia innych wszechświatów oprócz naszego.

    Historia nazwy Edytuj

    Choć podobne koncepcje istniały już w starożytności, najczęściej używany dziś termin (ang. multiverse) został wymyślony w grudniu 1960 przez Andy’ego Nimmo, wówczas wiceprezesa Szkockiego Oddziału Brytyjskiego Towarzystwa Międzyplanetarnego na potrzeby odczytu o wieloświatowej interpretacji fizyki kwantowej, która opublikowana została w roku 1957. Odczyt ten miał miejsce w lutym 1961, kiedy to słowo oraz jego pierwotna definicja „widoczny wszechświat, którego wielokrotność stanowi całość wszechświata” zostały użyte po raz pierwszy. Definicja ta różniła się od obecnej dlatego, że definicją słowa ‚wszechświat’ było „wszystko, co istnieje”. „Uni” oznacza jeden, a „multi” wiele, więc według Nimmo wszystkie multiwersa składają się na jeden wszechświat.

    Słowo używane było przez kilka lat zarówno poprawnie, jak i niepoprawnie. Pod koniec lat 60. XX wieku pisarz science fiction Michael Moorcock użył tego słowa do określenia zbioru wszystkich światów. Po przeczytaniu tej powieści, fizyk David Deutsch użył go w tym znaczeniu w pracy naukowej (m.in. rozwijającej kwantową teorię wielu światów Hugh Everetta III[2]) o zbiorze wszystkich możliwych wszechświatów, odwrotnie do pierwotnej definicji Andy’ego Nimmo. Po opublikowaniu tej pracy, słowo to rozpowszechniło się wśród innych naukowców. Obecnie więc słowo „wszechświat” oznacza jeden świat, rządzący się określonymi prawami, zaś „wieloświat” jest hipotetycznym zbiorem wszystkich wszechświatów.

    Teorie naukowe Edytuj

    Artystyczna wizja Wieloświata
    Według kwantowej teorii wielu światów Hugh Everetta III, nazywanej przez niego „Wieloświatową Interpretacją Mechaniki Kwantowej” (ang. The Many-Worlds Interpretation of Quantum Mechanics), wszystko co może się zdarzyć, zdarza się na pewno w którejś z odnóg rzeczywistości, która przypomina wielkie, rozgałęziające się w każdej chwili drzewo życia. U Everetta każdy stan superpozycji jest jednakowo realny, lecz zdarza się w innym, równoległym wszechświecie. Kwantowy multiwszechświat (termin zaproponowany przez Deutscha) jest jak rozgałęziające się w nieskończoność drzewo. Oznacza to między innymi, że i my, przebywający na takim drzewie, chcąc nie chcąc także się rozgałęziamy[2].

    Zgodnie z jedną z interpretacji mechaniki kwantowej w tej przestrzeni znajdują się wszechświaty, które pochodzą od naszego wszechświata. Co chwila powstają w tej przestrzeni nowe uniwersa, za każdym razem, gdy powstaje we wszechświecie wybór (np. dana cząsteczka może poruszyć się kilkoma drogami i wtedy powstaje tyle nowych wszechświatów, ile jest możliwych dróg – a w każdym z nich cząsteczka porusza się po innej drodze).

    Innego rodzaju multiwersum opisane zostało w 11-wymiarowym rozszerzeniu teorii strun zwanym M-teorią. W tej teorii nasz i inne wszechświaty powstały w wyniku kolizji membran w przestrzeni 11-wymiarowej. W przeciwieństwie do wszechświatów w „multiwersum kwantowym” mogą one mieć zupełnie różne prawa fizyki[3]. Według obliczeń kosmologów-astrofizyków (prof. A.Linde i dr V.Vanchurin) z Uniwersytetu Stanforda w Kalifornii liczba takich wszechświatów może wynosić 1010107.[4], jest to liczba, której nie da się zapisać w postaci dziesiętnej ze względu na liczbę zer większą od liczby atomów w obserwowalnym wszechświecie szacowaną na 1080)[5].

    Lee Smolin postawił tezę o istnieniu prawa kosmologicznej naturalnej selekcji działającej analogicznie do prawa doboru naturalnego, dominować mają wszechświaty tworzące najwięcej czarnych dziur jako najbardziej stabilne[6][7].

    Tego typu teorie są jednak często krytykowane za niespełnianie zasady brzytwy Ockhama.

    W 2007 r. tygodnik „Nature” uhonorował półwiecze teorii Everetta specjalnym wydaniem, a w Oksfordzie zorganizowano poświęcone jej sympozjum[2].

    • JESTEM pisze:

      „Oznacza to między innymi, że i my, przebywający na takim drzewie, chcąc nie chcąc także się rozgałęziamy[2].”🙂

      Słusznie (jak dla mnie), mały buddo, zwróciłeś uwagę na mieszanie pewnych pojęć.
      Wszechświat jest jeden, ponieważ z definicji słowa wynika, że wszechświat zawiera w sobie wszystko, co istnieje. Więc jest jeden, Nie ma potrzeby mnożyć wszechświatów.
      Wieloświat zawiera w sobie wiele różnych światów. Wieloświatów może być wiele i mogą być bardzo zróżnicowane między sobą jako zbiory różnych światów.
      No i świat… to słowo ma wiele różnych znaczeń:
      „1. «Ziemia jako planeta»
      2. «otaczająca kogoś przestrzeń»
      3. «miejscowości będące poza miejscem czyjegoś zamieszkania»
      4. «ogół ludzi żyjących na ziemi»
      5. «ogół ciał niebieskich»
      6. «każdy możliwy ośrodek życia lub cywilizacji we wszechświecie»
      7. «wszelkie przejawy życia na ziemi»
      8. «kraj, region, okolica odznaczające się czymś charakterystycznym»
      9. «grupa ludzi, których coś łączy»
      10. «zespół żywych organizmów lub przedmiotów mających wspólne cechy»
      11. «dziedzina, sfera»”
      dodałabym do tego:
      12. rzeczywistość
      13. sny🙂

  7. mały budda pisze:

    Wiesz napewno Jestem, iż poznanie drzewa życia. Jest poznanie samego siebie.
    Dlatego praktyka i praca dają efekt poznania a tym samym zrozumienia drzewa życia.
    Dzięki Jestem, że zwróciłaś na istotę mieszania pojęć, gdyż to kwestia najważniejsza. W sposobie wyrażania się samego siebie, czyli świadomość dąży do lepszej percepcji widzenia zjawiska. Tak jakim jest w pierwotnej formie.🙂

  8. margo0307 pisze:

    Reakcja małpki na „magiczną” sztuczkę 🙂

  9. margo0307 pisze:

    „Tango Jalousie” (1925r) na ostro… 😉
    Chili Klaus przekonał członków orkiestry, aby podczas próby koncertu, zjedli po kawałku ostrej papryczki chili… 😄

  10. margo0307 pisze:

    Dwaj podróżni spotkali się na rozstajnych drogach…
    Pierwszy zgięty pod ciężarem bagażu, drugi – idący z pustymi rękoma.

    – Coś ty sobie wrzucił na grzbiet, że ledwo idziesz ? – zapytał ten drugi.
    – Brzemię życia, – odparł pierwszy z wyrzutem. – Cóż jeszcze może nieść człowiek ?
    – Tylko to, co sobie sam wybierze.
    – A ty, jaki bagaż sobie wybrałeś ?
    – Wybrałem cały ten świat.
    – Coś nie widzę tego ciężaru, a i plecy masz proste.
    – Bo ciężko nieść tylko własne brzemię.
    Cały świat zaś… mieści się w dłoniach. 🙂

    https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/l/t1.0-9/12247198_1068855789814079_1948037445010241869_n.jpg?oh=64cfc10b20daeec9bbb2e1ea3d7690fc&oe=571F67AB

  11. Dawid56 pisze:

    – Bo ciężko nieść tylko własne brzemię.
    Cały świat zaś… mieści się w dłoniach.🙂
    -Jakie to prawdziwe🙂
    – Bo ciężko nieść tylko własne brzemię.
    Noszenie tego brzemienia to odpowiedź na pytanie – dlaczego tu przychodzimy na ten Świat

  12. Ktos pisze:

    „Nie wiem gdzie dać ten wpis, więc daje tu.
    Dotyczy Księżyca.
    1,2 i 3 grudnia tu gdzie mieszkam /Koszalin/ niebo było zachmurzone i Księżyc był za chmurami.
    Dziś położyłam sie ok 24, ale nie mogłam zasnąc. Gdzieś po godzinie widzę na wschodzie jakieś wyłaniające sie światło. Trochę mnie to zaskoczyło, bo na Słońce za wcześnie a na Księżyc o tej porze za póżno. Obserwowałam go, powoli wznosił się w górę, niestety był słabo widoczny .
    Ok 4,30 wstałam i znowu zaskoczenie, Księżyc w tym czasie przemieścił sie na południe ale czarna czapa na gorze z lekkim przechyłem w prawo .
    Zastanawiam się czy to prawidłowe .
    MARIAST66”

    — też je czasem widuje, dokładnie na wschodzie. Światło o znanej publicznie nazwie….

    Co zaś do mukiego to kolesiowi sie coraz bardziej pieprzy historia słowiańskich plemion zwanych LUDAMI ASRAELA ( z jakich zrobiono plemiona izraela) z ich zydomurzyńskoachajskimi przeciwnikami….

    Daty se może nie podawać, jest też PUBLICZNIE ZNANA …. więc niech spada, zydek jeden …. bo nie jest ani fajny ani madry a jak tu doleci jego Nibiru to jak i inne zydki dostanie taki wpierdol ze aż całe to satanistyczne zmijowe plemie wraz ze wszystkimi duchowymi zydami jak dinozaury wymrze.. Podobnie jak te kapturowe sekty w tym różokrzyży….

    • Maria_st pisze:

      też je czasem widuje, dokładnie na wschodzie. Światło o znanej publicznie nazwie”

      i jakie wnioski Ktoś ?

      „Co zaś do mukiego to kolesiowi sie coraz bardziej pieprzy historia słowiańskich plemion zwanych LUDAMI ASRAELA ( z jakich zrobiono plemiona izraela) z ich zydomurzyńskoachajskimi przeciwnikami….”
      możliwe, ze jest jak piszesz

      „Daty se może nie podawać, jest też PUBLICZNIE ZNANA …. więc niech spada, zydek jeden …. bo nie jest ani fajny ani madry a jak tu doleci jego Nibiru to jak i inne zydki dostanie taki wpierdol ze aż całe to satanistyczne zmijowe plemie wraz ze wszystkimi duchowymi zydami jak dinozaury wymrze.. Podobnie jak te kapturowe sekty w tym różokrzyży….”

      ja daty nie znam
      żydek jeden to ma być obrażliwe?
      tylko po co ?
      różne role tu gramy
      cos sie nie możemy zrozumiec…..

      • Maria_st pisze:

        cos sie nie możemy zrozumiec…..

        i porozumieć

      • Ktoś pisze:

        Wnioski co do „światła”? POTĘŻNA ŁUNA ale zawsze za chmurami. Jak ich nie ma to i łuny nie ma. W pewnym sensie dziwne ale z drugiej strony….. tak przecież być miało, tak to zapisano że będzie….

        PS.
        „żydek jeden to ma być obrażliwe?”

        – nie, to STWIERDZENIE FAKTU……

        PS.
        „cos sie nie możemy zrozumiec…..

        i porozumieć”

        — to nie ja pierwszy wkroczyłem na wojenną ścieżkę…

        A data jest POWSZECHNIE ZNANA tylko trza umysł natężyć….. i niestety dla żydów i ich podnóżków „przebieg” będzie innych bo jak to wyjawiła franca „ich maryja zarobiła w ryja i juz skwierczy wraz z jezusem w piekle”. Więc happy endu dla nich (jak też i kliki baronowej) NIE BĘDZIE…. Ale to było jasne skoro wraca CONQUEROR a nie wymarzona (przez nich) spolegliwa „ciota z kijem”…. jaka mieli uwięzic i wykorzystywać do swojej dalszej władzy nad zjudaizowanym goims…

  13. Maria_st pisze:

    „.Wielu z nas cały czas zadaje sobie pytana:
    Dlaczego istniejemy?, jak powstaliśmy? albo kto nas stworzył?, dokąd zmierzamy?, Czy Stwórca tego Wszechświata gdzieś istnieje?, Kim jest Stwórca?, Kto stworzył Stwórcę? – czyli jakie panują reguły gry w tym widzialnym i niewidzialnym Świecie.”

    Ja już od jakiegoś czasu nie zadaję sobie tych pytań…bo i po co?
    Tak naprawde nie ma to sensu, bo wynika z tego jeden wielki chaos informatyczny.
    Fantazja, jest od tego aby bawic sie, bawic na całego…….

  14. Maria_st pisze:

    APA
    13 grudnia 2015 at 06:30 · Odpowiedz

    Wszystkie przepowiednie padly.
    Mimo odkrytych „tajności swiata” wojen gwiezdnych i szpiegowskich satelitów ,zmiany klimatow i narad jak ten klimat zmienić, by więcej zarobić PORZADEK SWIATOWY SIE SYPIE !
    Jasnowidze z całego swiata ida na dywanik,na początek „wstrzymano im dotacje” na rozwój jasnego widzenia.
    Naczelny jasnowidz polski podobno popada w alkoholizm – ta prawda tez może być odkryta.
    Dzis wspomnienia po „wojnie stajennej” z czasów rzadow gen.Jaruzelskkiego ,stajnie biora się za bary !
    Ciekawe ile lat pod domem Jaroslawa jak kiedyś Wojciecha zbierac się będą szmulki i nadal grac z gojami w bambuko.
    Dobrze,ze czas nie stoii w miejscu i wszystko plynie z pradem i pod prad,gorsza jednak sprawa z mlodzieza przestają pic piwo ,którego spożycie spada .
    Powiadaja,ze wpływ na to ma ISLAM .
    Polska trzezwieje ,pijanych dziewcząt co raz mniej ,chłopcy szykują się na wojne.”

    http://www.monitor-polski.pl/dr-steven-greer-o-tajnym-rzadzie-swiatowym-cz-1/#more-11939

    • Dawid56 pisze:

      Wszystkie przepowiednie padly.
      Mimo odkrytych „tajności swiata” wojen gwiezdnych i szpiegowskich satelitów ,zmiany klimatow i narad jak ten klimat zmienić, by więcej zarobić PORZADEK SWIATOWY SIE SYPIE !
      Jasnowidze z całego swiata ida na dywanik,na początek „wstrzymano im dotacje” na rozwój jasnego widzenia.
      Naczelny jasnowidz polski podobno popada w alkoholizm – ta prawda tez może być

      Co za bzdury!!!!! do kwadratu
      Nie mów hop, dopóki nie przeskoczysz!!!!!
      .Przepowiednie „padną” dopiero po 20.03.2017 , do tego czasu wszystkie są stale aktualne.
      Dopiero po 20.03.2017 może się zaznaczyć zupełnie nowa linia czasowa ale nie wcześniej!!!
      Prawdopodobnie do tego czasu otrzymamy odpowiedź w sprawie Papieża Franciszka i XIV Dalaj Lamy.

  15. Maria_st pisze:


    Lizbońskie tragiczne 13 grudnia 2007 r. – O tym Polakom nie wolno zapomnieć!!!

    12 grudnia 2007 r. – Prezydent RP Lech Kaczyński przybywa na czele polskiej delegacji do Lizbony celem podpisania Traktatu z Lizbony konstytuującego nowy byt prawa międzynarodowego (superpaństwo) i likwidującego suwerenność Polski. Media poprzedziły to nagłaśnianiem przepychanek pomiędzy ośrodkiem rządowym i ośrodkiem prezydenckim odnośnie tego, czy Lech Kaczyński poleci do Lizbony w jednym samolocie razem z premierem Donaldem Tuskiem, czy też polecą oni dwoma oddzielnymi samolotami. W ten sposób odwracano uwagę Polaków od dramatu dla Polski i Narodu Polskiego, który nastąpi w dniu 13 grudnia 2007 r.
    Powstawały w ten sposób pozory niezgody pomiędzy ośrodkiem prezydenckim i ośrodkiem rządowy. Ostatecznie wylatują dwoma oddzielnymi samolotami.
    .
    Media, ani ktokolwiek inny, nie podają, że Traktat z Lizbony podpiszą w imieniu Prezydenta RP premier Donald Tusk i minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski i że to im Prezydent RP Lech Kaczyński udzielił pisemnych pełnomocnictw do działania w jego imieniu, a zatem, że Lech Kaczyński będzie podpisywał Traktat z Lizbony za pośrednictwem ustanowionych przez niego pełnomocników.
    .
    13 grudnia 2007 r. – Prezydent RP Lech Kaczyński podpisuje – za pośrednictwem ustanowionych przez siebie pełnomocników – Traktat z Lizbony. Pełna oficjalna nazwa traktatu: „TRAKTAT Z LIZBONY ZMIENIAJĄCY TRAKTAT O UNII EUROPEJSKIEJ I TRAKTAT USTANAWIAJĄCY WSPÓLNOTĘ EUROPEJSKĄ”.
    .
    Uroczyste podpisanie Traktatu przez przedstawicieli 27 państw członkowskich UE, nastąpiło w Klasztorze Hieronimitów w Lizbonie w godzinach południowych.
    http://www.prezydent.pl/archiwalne-aktualnosci/rok-2007/art,837,udzial-prezydenta-rp-w-uroczystosciach-podpisania-traktatu-z-lizbony.html
    .
    Podpisanie Traktatu – przez premiera Donalda Tuska i ministra spraw zagranicznych Radosława Sikorskiego (działających w imieniu Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego na podstawie udzielonego im przez niego pełnomocnictwa) – nastąpiło w obecności Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego.
    („Traktat z Lizbony, Przewodnik” – czytaj ‘Wprowadzenie’)
    http://www.law.uj.edu.pl/~kpe/strona/upload/materialy_64/traktat_z_lizbony_barcz.pdf
    .
    Fakt udzielenia przez Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego pełnomocnictwa dla Donalda Tuska i Radosława Sikorskiego do działania w imieniu Prezydenta RP odnotowany został w treści podpisanego Traktatu z Lizbony – Dziennik Urzędowy UE C306 Tom 50 z 17 grudnia 2007 r.
    http://eur-lex.europa.eu/JOHtml.do?uri=OJ:C:2007:306:SOM:PL:HTML
    oraz pełna jednolita wersja w PDF pod
    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2007:306:FULL:PL:PDF
    .
    Niżej opublikowane są pamiątkowe zdjęcia, a także fragmenty – z podpisanego Traktatu – dotyczące pełnomocnictwa i złożonych podpisów pod Traktatem.
    W dalszej części podane tez jest w jaki sposób doszło (i za czyją przyczyną) do uniemożliwienia Narodowi Polskiemu wypowiedzenia się w referendum co do podpisanego Traktatu z Lizbony.
    wiecej TU:
    https://jozefbizon.wordpress.com/2012/12/11/lizbonskie-tragiczne-13-grudnia-2007-r-o-tym-polakom-nie-wolno-zapomniec/

  16. margo0307 pisze:

    ” Wszystkie przepowiednie padly…”
    ~~~~~~~~~~~~~~
    Ciekawe dlaczego ?
    Może dlatego, że… przepowiadacze.., jasnowidze.., wróże.., etc… nie potrafią się odpowiednio skupić i dostroić do antymaterialnej przestrzeni, do której wkroczyliśmy… ?🙂
    Może… najpierw muszą wysprzątać własną przestrzeń swych❤ ❤ by pozbyć się z niej wszelkich brudów… ? 😉

  17. Mezamir pisze:

    Mam takie tematy pracy pisemnej :

    Przedmiot: „Aktywizacja osoby podopiecznej”
    Mobilizowanie i wspieranie osoby podopiecznej w wyborze aktywnych form spędzania czasu wolnego sprzyjających samorealizacji z uwzględnieniem potrzeb i możliwości osoby podopiecznej.

    „Teoretyczne podstawy opieki”
    Warunki życia osoby podopiecznej. Aspekty funkcjonowania osoby podopiecznej w środowisku.

    Nie byłem nigdy w domach opieki społecznej ani jako pacjent ani jako pracownik
    Ktoś kto był(pracuje tam lub ma kogoś w DPS) mógłby mi nieco podpowiedzieć ?

  18. Mezamir pisze:

    Reifikacja jest to proces, w wyniku którego jednostka społeczna postrzega zjawiska i procesy społeczne, tak jakby były one pozaspołeczne, niezależne od działań społecznych. Przykładowo normy prawne mogą być postrzegane jakby nie były wytworem społecznym, lecz upatruje się w nich ingerencji sił wyższych, Boga, bogów lub innych sił.

    W szczególności może dochodzić do pełnego koła reifikacji – wprowadzona zasada lub norma traktowana jest na początku jako sztuczna i narzucona, wydaje się wręcz bezzasadna, jednak z czasem staje się na tyle trwałym elementem rzeczywistości społecznej, że nawet osoby, które brały udział w tworzeniu normy zaczynają traktować ją, jakby była prawem natury.

    W terminologii pozasocjologicznej reifikacja oznacza po prostu traktowanie pewnego abstraktu jako rzeczy materialnej, materializację, przemienienie czegoś abstrakcyjnego w konkret.

    • margo0307 pisze:

      „… W terminologii pozasocjologicznej reifikacja oznacza po prostu traktowanie pewnego abstraktu jako rzeczy materialnej, materializację, przemienienie czegoś abstrakcyjnego w konkret.”
      ~~~~~~~~~~
      Jeden guru mądrzejszy od drugiego…, jeden naukowiec bardziej wyedukowany od drugiego…😀
      W 21w. zasypano nas setkami tysięcy książek…, gdzie jedne zaprzeczają drugim… 😉
      Mamy tysiące przekazów, setki channelingów…, gdzie jedne przeczą drugim…😉
      Podobnie jest z setkami religii…, gdzie jedne zwalczają drugie…🙄
      A my jak te Kopciuszki… siedzimy oddzielając prawdę od plew albo… krążymy pomiędzy… i nie potrafimy się w tych „prawdach” odnaleźć…
      Najczęściej wybieramy „prawdę”… jaka indywidualnie każdemu odpowiada po to tylko – by za chwilę stwierdzić, że jednak… to nie to…😉 bo nadal wiemy, że… nic nie wiemy…😀

      • Mezamir pisze:

        Najczęściej wybieramy „prawdę”… jaka indywidualnie każdemu odpowiada

        To się nazywa doktryna🙂 prawda i doktryna to dwie różne rzeczy
        Doktryner odnajdując prawdę która wyklucza jego doktrynę
        odrzuci prawdę
        Wiara w doktryny jest szkodliwa
        Zamiast odkrywać prawdę,doktryner będzie dumnie trwał w wierze w doktryny
        będzie zatrzymany,ograniczony ,zero rozwoju.

      • Mezamir pisze:

        Podobnie jest z setkami religii…, gdzie jedne zwalczają drugie…

        Jaka jest najgorsza potrawa jaką w życiu jadłaś
        ale nigdy więcej nie weźmiesz tego do ust bo prędzej zwymiotujesz?

        • margo0307 pisze:

          „… Jaka jest najgorsza potrawa jaką w życiu jadłaś ale nigdy więcej nie weźmiesz tego do ust bo prędzej zwymiotujesz?”
          ~~~~~~~~~~
          Mięso zamordowanych zwierząt 😕

          • siola pisze:

            Przy niemickich kosciolach Stoja tablice.
            teren prywatny ,wchodzac na ta droge winny jestes przy nieszczesciu sam sobie..
            Ile w tym prawdy ten zobatrzy co doznal tejrze bozej laski.
            Coz Bog juz poznal jak pokonac muzulmanow ,poslij na front Baby .
            Tam gdzie Bog nie moze to teraz kobiety posle,ostatnia to jest bogow szansa by pokonac prawde.
            Nie mowie tu ze ja muzulmanin bo ja tu bez farby ,pokazuje tu tylko kto ma wiecej szacunku dla kobiet .Widac w wojnie bogow nie ma zadnych tabu.
            Malgos zla potrawa ,jest potrawa co po niej bedziesz Cale zycie rzygac a nazwa tej potrawy to” KLAMSTWO”.

          • Mezamir pisze:

            Chodziło mi bardziej o smak ,mięsa można nie jeść z powodu przekonań
            ale odpowiednio przyprawione wcale nie jest nie smaczne.

          • margo0307 pisze:

            „…Malgos zla potrawa ,jest potrawa co po niej bedziesz Cale zycie rzygac a nazwa tej potrawy to” KLAMSTWO”

            Mezamir pisze:
            ” Chodziło mi bardziej o smak ,mięsa można nie jeść z powodu przekonań
            ale odpowiednio przyprawione wcale nie jest nie smaczne.”

            ~~~~~~~~
            Hmm… zła potrawa… to kłamstwo ale… odpowiednio przyprawione wcale nie jest nie smaczne…
            Czy Wy również zauważacie tę korelację między Waszymi wypowiedziami ?
            Można powiedzieć, że… jeśli blaga jest odpowiednio ubrana w szatki prawdy lub z nią pomieszana… wówczas wydaje się nam… prawdziwa…

            Świetnie to ujął Alosza Awdiejew w piosence „Prawda i Blaga”

            http://araukaria.ge.wrzuta.pl/audio/6EFrmQqD5RV/alosza_awdiejew_-_prawda_i_blaga

            „Prawda subtelna, wytwornie ubrana chodziła,
            Każdy wesoły, choć goły, miał przykład z niej brać,
            A blaga prostacka tę prawdę do siebie zwabiła:
            ”Zostań, odpocznij, wszak możesz spokojnie tu spać.”

            Kiedy zaś prawda naiwna na dobre usnęła,
            Śniła rozkosznie i miękko wtuliła się w koc,
            Blaga brutalnie z niej całe okrycie ściągnęła,
            Grzejąc swe ciało jej ciepłem spędziła tę noc.

            Rano gdy prawda z letargu ocknęła się wreszcie,
            Naga i sadzą pokryta zmarznięta na kość,
            Strach ją ogarnął i wstyd, jak pokaże się w mieście…
            Czy w tej postaci okropnej rozpozna ja ktoś?

            Śmiała się jednak, gdy w pierś jej kamienie ciskali –
            ”Blaga to zwykła, choć chodzi ubrana jak ja!”
            Dwaj urzędnicy protokół rozległy spisali,
            W którym z godności ją chcieli obedrzeć do cna.

            I chodź naga prawda na Boga się klęła wciąż słabła,
            Długo musiała się tułać i żebrać jak dziad,
            A Blaga tym czasem już gdzieś
            konia z rzędem ukradła,
            Na którym butnie przemierza do dziś cały świat!

            Mówią, że ktoś tam o prawdę zaciekle wojuje,
            Lecz w jego słowach tej prawdy nie widać ni krzty!
            Może ta prawda naprawdę nam zatryumfuje,
            Jeśli od Blagi nauczy się reguł złej gry!!!

            Bywa, że czasem pół litra zaszumi Ci w głowie
            I nawet nie wiesz, gdzie zaśniesz, bo padniesz i cześć,
            Mogą do naga oskubać naprawdę panowie.
            Patrz, chytra Blaga w twych portkach
            wybiera się gdzieś!
            Patrz, twój zegarek chce Blaga na bazar już nieść!
            Patrz, do historii chce Blaga z dowodem twym przejść!

          • Mezamir pisze:

            No więc jaki smak jest Twoim najbardziej nielubianym?😀

          • margo0307 pisze:

            „No więc jaki smak jest Twoim najbardziej nielubianym?😀 „
            ~~~~~~~~
            Jeśli pytasz o aspekty kulinarne… to… gorzki… 🙂
            Jeśli pytasz o aspekty hmm… „ciemnej strony życia” to, to o czym powiedział Siola – kłamstwo…😕
            Oczuwam chroniczny wstręt do… blagi…😛

          • Mezamir pisze:

            Gorzki…jakiś gorzki owoc?Gorzka czekolada?
            Lubisz gorzką czekoladę?

          • margo0307 pisze:

            „…jakiś gorzki owoc?Gorzka czekolada?
            Lubisz gorzką czekoladę?”

            ~~~~~~~~
            Gorzką czekoladę… lubię🙂
            I choć… grajfruty uważane są za owoce gorzkie… to jednak je lubię, ale już… gorzkich ogórków – stanowczo nie lubię…

          • Mezamir pisze:

            Gorzkie ogórki?😀 No ok
            Powiedzmy że je uwielbiam😀 Ty twierdzisz że są niesmaczne
            ja twierdzę że są smaczne,kto ma rację?🙂

            Tak samo jest z religiami,powstały aby ludzi dzielić,taki sam prosty trik

            Lubisz heavy metal?
            Ja lubię,fajny jest,wg Ciebie nie jest fajny,kto ma rację?

          • JESTEM pisze:

            „Można powiedzieć, że… jeśli blaga jest odpowiednio ubrana w szatki prawdy lub z nią pomieszana… wówczas wydaje się nam… prawdziwa…”

            Przejrzyście to ujęłaś, kochana Margo.

          • margo0307 pisze:

            ” Gorzkie ogórki?😀 …
            Ty twierdzisz że są niesmaczne ja twierdzę że są smaczne,kto ma rację?🙂 „

            ~~~~~~~~~~
            Hej Mezamirku ! Nie powiedziałam, że gorzkie ogórki są niesmaczne…, powiedziałam, że… ja… stanowczo ich nie lubię…😉
            I wcale nie zamierzam się z Tobą spierać o to… „kto ma rację”, bo jeśli one Tobie nie szkodzą a nawet smakują to… daj Ci Boże zdrowie…

          • Mezamir pisze:

            …to może inaczej


            Ładne czy brzydkie?
            Ja uważam że ładne,Ty że brzydkie,kto ma racje?


            Brzydkie czy ładne?
            Ja twierdzę że ładne,Ty że brzydkie,kto ma rację?

            Dla ułatwienia dodam że pytania są retoryczne.

          • margo0307 pisze:

            „…to może inaczej
            Ładne czy brzydkie? Ja uważam że ładne,Ty że brzydkie,kto ma racje?”

            ~~~~~~~~~
            Mezamirze, nie mam już do Ciebie siły…

            Rozumiem oczywiście do czego zmierzasz i naprawdę nie zamierzam się z Tobą spierać, zważywszy, że… wcale nie pragnę „na siłę”… mieć racji😉
            Znasz mój gust i dobrze wiesz, że dla mnie te rysunki są brzydkie, a nawet… bardzo brzydkie…
            Chociaż…, teraz…, jak tak dłużej przyjrzałam się temu kościotrupowi z korzeniami w ziemi, to… zastanowiwszy się chwilę nad jego symboliką… wcale taki brzydki już mi się nie wydaje…😉
            Drugi jednak… zdecydowanie mi się nie podoba…. brrrr…
            Ale… to wcale nie oznacza, że… oboje nie mamy racji…

          • Mezamir pisze:

            naprawdę nie zamierzam się z Tobą spierać

            Czyli nie rozumiesz mnie 😀

            – Margo mówi że heavy metal jest brzydki
            x – Ma rację
            – Ja twierdzę że jest bardzo ładny
            x – Masz rację
            – Jak to?Przecież nasze opinie są sprzeczne,nie możemy mieć racji oboje
            x – Masz rację
            🙂

          • JESTEM pisze:

            „Chociaż…, teraz…, jak tak dłużej przyjrzałam się temu kościotrupowi z korzeniami w ziemi, to… zastanowiwszy się chwilę nad jego symboliką… wcale taki brzydki już mi się nie wydaje… ;)”

            No właśnie… kiedy skupiamy się tylko na ocenianiu czegoś: „ładne czy brzydkie”, to w ten sposób ograniczamy swoje możliwość odczytania treści przekazu, choćby takich obrazków, jakie przedstawił mezamir. A kiedy uwalniamy się od oceniania, mamy możliwość dokonania głębszego wglądu np. w przekazywaną treść przez te niby „brzydkie obrazki”.😀

          • Mezamir pisze:

            Ładna figurka Yamantaka Vajrabhairav?
            To taki nasz Weles w wersji tybetańskiej
            Swojego Welesa mają też muzułmanie i judeo-chrześcijanie
            u nich ma on na imię Gabriel,Dżibril,Dżabra`il

          • margo0307 pisze:

            <i." Ładna figurka Yamantaka Vajrabhairav?…"
            ~~~~~~~~
            Ładna🙂

            Ja mam świecznik z figurką elfa…🙂

          • Dawid56 pisze:

            Mezamirze chodzi o skojarzenia .Obrazki typu Burn Ilusion sa ewidentnie wynaturzone i nie mogą się kojarzyć z pięknem.Jest jednak jedno ale.Widziałem kiedyś wystawę mrocznych pogmatwanych obrazów.Odzwierciedlały one nic innego tylko duszę artysty – skrzywdzonej artystki, która nie potrafiła sobie poukładać sobie wewnętrznego życia.To trochę jak poezja.Największą wenę się ma po bardzo głębokim przeżyciu , niekoniecznie pozytywnym.
            Wówczas przelewa się na papier rozterki swojej Duszy

          • Mezamir pisze:

            Nie chodzi o skojarzenia z pięknem tylko o piękno wykonania
            Masa detali i ornamentów…no i jeszcze wyobraźnia

          • Mezamir pisze:

            a w Burn Illusion najbardziej mnie rozbraja języczek w formie dzwonu😀

  19. siola pisze:

    Jak odnalez prawde powtarzajac klamstwa albo nowe wymyslajac.To jak Dominika Dominiak nik jest niezly ale popatrz na zdjecie czy negatyw gdy podwojnie je naswietlisz,pozostanie ci czlowieku tylko ciemna dziura.Zabawiaja sie tym swiatlem ,przewietlaja siebie ,ze zostaje pustka w ciele co ubrana jest tylko w piekna slowa a tak naprawde to co robia to prostytucja duchowa .Coz udaja wielce duchowych ale sami juz nie wiedza w co wierza a moze tylko dobrze wiedza ze ONI Maja wszystkie wiary w ciemnej pupie bo sami bezdusznymi pupami i karmia ludzi klamstwami.
    Coz gniewaja sie na sumienie bo go u nich nie ma ,nie ma duszy w czleku to nie ma czucia dobra i sumienie przed zlym nie zatrzyma.Czlowiek z dusza nie potrzebuje spowiednika bo lepiej od niego wie co zle a co dobre.Coz wybrali co niekturzy zamiast Slowa Slawe to i Maja swa zabawe ,sa przez BOGOW lani po lbach za glupote i to wlasnymi rekami.Coz najsmieszniej wtedy gdy KTOS kto zajmuje sie i zajmowal Propaganda mowi przy kreceniu wywiadu ze baterie mu sie skonczyly ,przecierz nie powie ze facet mowi prawde o tych zjawach co nocami chodza wiec najlepiej uciac wszystko zanim bedzie za pozno a biedaka w miedzy czasie tak wystraszyc by mu sie juz wiecej nie chcialo gadac o hologramach.Od to takie bezduszne boskie bydlo co to mysli ze im wszystko wolno ,tu nie ma nawet litosci nad kalekami.Coz ale jedno co w tym wszystkim jest najlepsze ze palanty zdradzaja sie sami swa godka ,nawet wiele nie trzeba by wyczytac Ich debilizm w Ich wlasnych slowach co to niby od Ojca dostaja widac ten ich Ojciec Taki sam klamca ,zlodziej szantarzysta i morderca ale po co to wyliczac po prostu bezduszne bydlo.Co wciska ludziom glupoty o duchowosci i wierze jak sam swoj swojemu nie wierzy bo sadzi innych sam po sobie.Coz na koniec dobrze wziasc jest Mandragore pod chore cialo boze podlozyc ,pozostanie iluzja naprawy ale jest to tylko ptaszek z kolorowym czubem a nie ojcow duchem.
    Coz obiecuja ludziom zmiany ale obiecuja urzednikom ze ich na urzedach pozostawia .Bo jak tu rzedzic krajem bez zlodzieje przez wieki szkolonych a narod jak narod za debilizm OSWIECONYCH zaplaci bo tak sa juz nauczeni od wiekow wmawiac ludziom ze Ich dlugi to sa ludzi dlugi.Dobrze funkcjonujaca Firma potrzebuje wiecej ludzi co pracuja a nie w biurze,bo im wiecej pasozydow w biurach to i wieksze dlugi ,to jeszcze jeden zlodziej drugiemu zlodziejowi z rodziny musi zalatwic w biurze stolek.A ze demokratycznie zmieniaja sie rzadzeniem to pasozydow na stolkach przybywa a narodu dlugi rosna bo trza oplacac coraz wiecej zlodzieji co nawet nie Maja szacunku dla tych co ich oplacaja ale czego oczekiwac od bezdusznej wierzacej oswieconej zlodziejskiej bandy o glebokich kieszeniach ale bez ducha i sumienia.Od tak juz jest jak szabrowniki biora sie za naprawe swiata i systemu chodz sa jednym z trybikow tego systemu.
    Ale i bez nich i bez straszenia ludzi System bedzie naprawiony a po bogach pozostanie powiedzenie:
    Nie wierz czlecze Bogu ,naucz sie wierzyc sam sobie ,bo wiesz sam najlepiej bez Boga co zle a co dobre .
    Tak naprawde nasza sprawa czy uwierzymy boskim klamca w klamstwa czy nauczymy sie sami z siebie i dla siebie mowic prawde.Wtedy bedziemy mogli powiedziec jeden drugiemu ja Ci wierze.

    • margo0307 pisze:

      … Nie wierz czlecze Bogu ,naucz sie wierzyc sam sobie ,bo wiesz sam najlepiej bez Boga co zle a co dobre…”
      ~~~~~~~~~~
      Nie wierz człecze Bogu…, Źródłu… ?

      „… 3 Rzekł Jezus:
      „Gdy wasi przywódcy powiedzą wam: „to królestwo jest w niebie, wtedy ptaki niebieskie będą pierwsze przed wami”.
      Gdy powiedzą wam, że ono jest w morzu, wtedy ryby będą pierwsze przed wami.
      Ale królestwo jest tym, co jest w was i tym, co jest poza wami.
      Skoro poznacie samych siebie, wtedy będziecie poznani i będziecie wiedzieć, że jesteście synami Ojca żywego.
      Jeśli zaś nie poznacie siebie, wtedy istniejecie w nędzy i sami jesteście nędzą”…

      5 Rzekł Jezus:
      „Poznaj to, co jest przed twoim obliczem, a to, co ukryte przed tobą, wyjawi się tobie.
      Nie ma bowiem niczego ukrytego, co nie zostanie odkryte”…

      89 Rzekł Jezus:
      „Dlaczego myjecie zewnętrzną stronę czary i nie rozumiecie, że Ten, który wykonał wnętrze czary, jest także Twórcą strony zewnętrznej?
      (ew. Tomasza)

      Powróć –
      usłysz w sobie głos Źródła,
      rozpoznaj go we wszystkim, co pojawia się na twej drodze.

      Cześć i szacunek dla wszystkich współstworzeń na tej planecie
      to droga do Światła Duszy ,
      do duchów zwierząt, które wędrują z nami od początku czasów,
      prowadzą nas, żywią i uczą.
      Usłysz w sobie głos Źródła.

      Wolny jak orzeł,
      sprytny jak lis,
      delikatny jak motyl,
      silny i odważny jak lew,
      opiekuńczy i mocny jak niedźwiedź,
      pracowity jak pszczoła,
      mądry jak sowa,
      potężny jak wąż,
      wierny jak pies,
      swobodny i niezależny jak kot…

      Pośród tej Pełni rozpocząłeś swoją drogę,
      taniec czterech świętych dróg
      i wielu pośrednich ścieżek życia,
      drogę Ziemi, drogę Nieba i drogę Środka w tobie.
      Przysłuchuj się pieśni, którą niesie ci Życie,
      znajdź z powrotem drogę do mowy Duszy,
      która komunikuje się ze wszystkim.
      Usłysz w sobie głos Źródła.

      Dawanie i branie,
      wielki obieg przynosi wszystko z powrotem,
      na nowo, na nowo, na nowo…, i tak stwarza nieskończone szanse.
      Otwórz swe zmysły, bo wszystko jest już w tobie.
      Usłysz w sobie głos Źródła”
      (autor nieznany)

      • margo0307 pisze:

        „… Przejrzyście to ujęłaś, kochana Margo.”
        ~~~~~~~~~~
        Dziękuję za słowa z-rozumienia kochana JESTEM🙂❤
        Bardzo podoba mi się Twoje określenie tego, co myślisz i czujesz:
        „Dzielę się w wolności…”

        Ja także dzielę się w wolności… i wbrew temu, co ktokolwiek może sobie pomyśleć… nie mam zamiaru kogokolwiek do czegokolwiek przekonywać czy namawiać…
        Nie twierdzę również, że… to, czym się dzielę… jest Jedyną i Niepodważalną Prawdą…, ponieważ to, czym się dzielę, co piszę… – jest wyłącznie prawdą dla mnie, i to na dodatek – prawdą, którą być może kiedyś… porzucę, bo… np. odkryję.., odczuję… jakąś inną prawdę, z którą będzie mi dalej po drodze…, jestem otwarta… 🙂

        • siola pisze:

          Klamca tak naprawde zawsze mowi ze klamie musisz sie tylko dobrze wsluchac a wsrod belkotu poznasz czy klamstwo czy Prawda.

          • JESTEM pisze:

            „Klamca tak naprawde zawsze mowi ze klamie musisz sie tylko dobrze wsluchac a wsrod belkotu poznasz czy klamstwo czy Prawda.”

            No tak, kochany Siola, no tak… to… mądre słowa.


            🙂❤

        • JESTEM pisze:

          Za nasze dzielenie się w wolności – wdzięcznam.

          • JESTEM pisze:

            Ten obrazek zawiera w sobie Prawdę (choć w języku angielskim) i KŁAMSTWA:

            „TRUTH” znaczy PRAWDA, a pod lupą same „LIES” czyli KŁAMSTWA.
            Wszystkie takie kłamstwa to indywidualne prawd(y)-usie, a one składają się na PRAWDĘ… Jak w bajce o Rozbitym Lustrze…🙂

            ///Więc są idee, koncepcje, które nas łączą lub dzielą… Lecz te, które nas dzielą, są do objęcia przez te, które nas łączą, integrują ze sobą. Wtedy te, co dzielą, nie są odrzucane przez te, co łączą, lecz są przyjmowane z miłością i ze zrozumieniem.
            (Dlatego niektórzy nawet bardziej rozumieją innych niż oni sami rozumieją siebie😉 ) Natomiast te idee, koncepcje, które nas dzielą, nie mogą objąć tych, które nas ze sobą łączą. Muszą te drugie odrzucić. Muszą się ich wypierać.
            Iluzją nazywam wszystkie idee, koncepcje, oczekiwania, które próbują zaprzeczyć Naturze i jej Prawom, Jedni, Całości.///

            PRAWDA NAS ŁĄCZY, a KŁAMSTWA NAS ODDZIELAJĄ.
            Nawet rozbite lustro pozostaje całością rozbitą na różne cząstki. Nie można wtedy przejrzeć i „widzieć” SIEBIE w całości, bo wówczas oglądamy SIEBIE w jej różnych cząstkach.

  20. margo0307 pisze:

    Alladyn na latającym dywanie ?
    Czemu nie ? 😀


    ~~~~~~~~~~~~~~
    A jak to się robi ?
    Wyjaśnienie poniżej…🙂

  21. margo0307 pisze:

    Ta reklama mi się podoba🙂
    Zobaczcie tego słodkiego fana muzyki…😀

  22. Maria_st pisze:

    „Livia Ether Flow pisze:
    16 Grudzień 2015 o 22:35

    Lucy, z Marysia z Mistyki to rownie dobre zarty.. jako ze nie spotkalam osoby z gorsza intuicja, czego przyklad dala niejeden raz.. nie wspominajac o tym, ze do tej pory nie potrafi odroznic Livii od Ady.. inna sprawa to posunieta do granic mozliwosci zlosliwosc w jej wydaniu… ale nic nie szkodzi.. kazdy jest w koncu jaki jest i kazdy ma swoje powody.. tak wiec Marysia tez.. no i dobrze wiedziec jak ladnie sie wszyscy uzupelniacie🙂

    i jak zwykle.. tak przy okazji.. skoro tak chetnie wywolujecie wilka z lasu;) jakis czas temu otrzymalam na na priva wiadomosc z ktorej wynika, ze Marysia wraz z grupa pewnych osob.. sposrod ktorych niektore sa dosc znane.. odprawiaja nade mna rytualy czarnej magii.. i mysle ze w sumie dobrze by bylo zamiescic te wiadomosc, choc rzecz jasna anonimowo.. na pytanie skad te osoby mnie znaja i dlaczego interesuja sie moja osoba.. uslyszalam.. pi pip… a to tylko czubek gory lodowej… ”bo fantazja, bo fantazja.. bo fantazja jest od tego..”.. jednak do zartow i zabawy temu daleko…”
    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/11/27/pozytywni-illuminaci-paryz-i-kobra/comment-page-1/#comment-49870

    • margo0307 pisze:

      „…Marysia wraz z grupa pewnych osob.. sposrod ktorych niektore sa dosc znane.. odprawiaja nade mna rytualy czarnej magii.. „
      ~~~~~~~~~~~~~~~~
      Jaki rodzaj wibracji energii w sobie pielęgnujemy – tak odzwierciedlają się one poprzez nasze zmysły fizyczne – słuch, wzrok, bicie serca, tętno…, i takie też towarzyszą nam emocje… – włączając w to również poziom naszej inteligencji, mądrości i intuicji…
      Rodzaj wibracji w sobie – tworzymy m.in. poprzez nasz styl życia, myślenia oraz… nasze osobiste interpretacje zadziewających się wokół nas zjawisk…
      W tym wszystkim, istotną rolę odgrywa również stres, który sami wytwarzamy poprzez przyzwalanie na nisko wibrujące w nas energie, stymulujące nasze atomy w ciele i nadające im kierunki działania, ponieważ nasz organizm – podobnie jak cała Planeta Ziemia – jest jedną, wielką alchemiczną przetwornicą..🙂

      Wielu z nas – jak widać – egzystuje i postrzega Rzeczy Istność… jeszcze na… „starych – znanych sobie zasadach”… 😉 poddając się pod wpływ ego, które odrzuca jeszcze pomoc, jaka nieustannie od jakiegoś czasu płynie poprzez schodzące na Ziemię energie, które nie są spójne z tym, co zakodowany umysł dotąd uznawał za swą „jedyną i niepodważalną prawdę” i wszystko to, co nie rezonuje z jego schematami i wzorcami – ocenia jako…, agresywną interwencję w niego wymierzoną
      Poprzez to, wiele osób z nieprzepracowanym pokochaniem siebie…, z kompleksami swej zaniżonej wartości, błędnie interpretuje zadziewające się wokół siebie zdarzenia…, wypowiedzi innych…, etc… przyjmując to wręcz… jako atak na nich samych i broniąc wartości, w które dotychczas tak święcie wierzyli…
      Nie uświadamiają sobie faktu, że ich ego w paranoidalnym strachu, może niewłaściwie interpretować wszystko to, co postrzega na zewnątrz…, i każdą wypowiedź innych oceniają jako ingerencję czy nawet… napad na siebie…🙂

    • JESTEM pisze:

      „jakis czas temu otrzymalam na na priva wiadomosc z ktorej wynika, ze Marysia wraz z grupa pewnych osob.. sposrod ktorych niektore sa dosc znane.. odprawiaja nade mna rytualy czarnej magii.. i mysle ze w sumie dobrze by bylo zamiescic te wiadomosc, choc rzecz jasna anonimowo.. „

      Najpierw zapytam:
      I co ty na to, kochana Mario?
      Po co ten „tekst” tutaj – na MŻ – wkleiłaś?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s