To tak jak atak zombie…

Siedem osób biorących udział w zamachu terrorystycznym w dniu 13 listopada 2015 w Paryżu roku zginęło dokonując aktu samobójstwa. Nasuwa się pytanie: jak powstrzymać atak kamikaze, jak powstrzymać atak zombie?. W Gwiezdnych wojnach, których kolejna siódma część pt „Przebudzenie mocy” po blisko 10 letniej przerwie, zostanie wyemitowana grudniu 2015 roku, jedna z części nosiła tytuł „Atak klonów”. Powraca kolejne pytanie: czy klony posiadają duszę, bo zombie jej na pewno nie posiadają. Japońscy lotnicy w czasie drugiej wojny światowej również dokonywali ataków samobójczych na różne cele. Byli to zwani kamikaze – lotnicy śmierci. Niestety ci co szkolą dzisiejszych terrorystów działają jak sekta assasynów. Wmawia im się,że co dokonują zamachów samobójczych w imię Allacha szybko trafiają na jego łono i zostają zbawieni. Dokonywanie samobójczych ataków na niewiernych to według niektórych indoktrynerów islamskich akt odwagi i szybsze spotkanie z Allachem – tak szkolono też kiedyś assasynów. Istnieje jednak zasadnicza różnica między assasynami a dzisiejszymi terrorystami z ISIS. Assasyni mieli zasady – nie zabijali niewinnych osób. Pojawia się najważniejsze pytanie jak zwalczać terroryzm w XXI wieku?
Są dwie drogi droga Miłości – droga bardzo trudna i wydaje się że niemożliwa do wprowadzenia w życie
Druga droga, to droga znacznie łatwiejsza- eskalacja konfliktu i kontratak. Czy kontratak na Zombie zakończy się sukcesem- raczej nie.
Wygląda na to, że jedynym bardzo kontrowersyjnym, ale skutecznym rozwiązaniem byłby naturyzm. Już raz dyskutowaliśmy o tym, że bardzo trudno wyobrazić sobie armie nagich żołnierzy walczących przeciwko sobie, albo nagich terrorystów obwieszonych bombami.
Naturyzm jest znacznie lepszym rozwiązaniem aniżeli chipowanie i odbieranie w ten sposób wolności i tożsamości.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Istota Ludzka, Obserwacje Ziemi. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

20 odpowiedzi na „To tak jak atak zombie…

  1. darmi pisze:

    Okręt Nautilus i kila słów od Krzyśka http://www.nautilus.org.pl/index.php?p=artykul&id=2998

    oraz 2 od arona


    Spokoju wszystkim życzę❤

    • Dawid56 pisze:

      Niestety zgadzam się z tym co napisano na stronie Nautilusa
      PROBLEM RAJU W ISLAMIE

      „Zabić człowieka nie jest tak prosto, jak to się powszechnie wydaje po oglądaniu sensacyjnych i wojennych filmów! Nie chodzi tylko i wyłącznie o to, jak to zrobić – tu jest cały wachlarz możliwości, ale współczesne kino pokazuje fałszywy obraz, kiedy „ktoś strzela lub wbija nóz i człowiek pada martwy”. Tak nie jest, ale tym razem chodzi nam o coś innego. Normalny, zdrowy psychicznie człowiek po zabiciu kogokolwiek (przypadkiem lub celowo) przeżywa potem stany ciężkiego załamania, depresji, a nawet pojawiają się u niego myśli samobójcze. Tymczasem od wielu lat obserwujemy młodych ludzi, którzy wręcz na wyścigi próbują zabijać możliwie najwięcej osób, po czym na końcu z radością przyjmują swoją śmierć. Wiele osób zadaje sobie pytanie: dlaczego tak się dzieje? Problem tkwi w tym, że oni naprawdę chcą wejść do raju, a raczej islamskiego raju. Zrozumienie tej sprawy jest konieczne, aby pojąć istotę tzw. islamskiego terroryzmu.

      Najpierw jednak postawmy pytanie: bojownicy ISIS chcą dostać się do raju, czyli do czego? Odpowiedź nie nastręcza nam najmniejszej trudności – miejsca po śmierci, gdzie lubieżne hurysy będą spełniać nawet najbardziej wyrafinowane zachcianki męczenników. Chrześcijanie czy Żydzi wierzą, że dobre uczynki sprawią, że na Sądzie Ostatecznym Bóg rozważy „dobre i złe”, policzy każde z nich, oceni ich znaczenie, po czym skieruje we właściwą stronę, czyli do Raju pełnego miłości i aniołów.

      Wyznawcy Islamu mają o wiele poważniejszy problem. Polega on z grubsza na tym, że Islam co prawda dość szczegółowo opisuje nawet najbardziej intymne, codziennie czynności, ale owej kwestii „Zasad Pójścia do Raju” poświęca zaskakująco niewiele miejsca, choć… jest jeden wyjątek. Męczennicy, którzy zginęli „za wiarę w imię Allaha” idą tam niejako z automatu. Stąd bardzo często w prymitywnych islamskich społecznościach śmierć terrorysty-samobójcy jest świętowana przez rodzinę na takich samych zasadach, jak ślub. Dlaczego?

      Gdyż ów męczennik jest w Hurys-Landzie i właśnie sobie pewnie wybrał jedną z nich za swoją „drugą połówkę”. Nie ma więc powodów do smutku, ale do radości. Czy naprawdę powinniśmy się dziwić, że owi młodzi mężczyźni (choć zdarzają się i kobiety) tak chętnie będą dokonywać kolejnych rzezi „niewiernych”, jak ta 13 listopada 2015 w Paryżu? „

      • margo0307 pisze:

        „… PROBLEM RAJU W ISLAMIE…”
        ______
        Problem „raju”… nie jest głównym, ani… jedynym problemem, z którym wszyscy musimy sobie poradzić… 😉
        Mam wrażenie, że tak długo – jak długo nie z-rozumiemy, iż naszym jedynym celem życia jest… samo życie w zgodzie ze wszystkimi i wszystkim, co nas otacza… – tak długo… bez końca będziemy się zmagać z jakimiś… problemami…

        „… Cui bono ? – komu/czemu to służy ?
        ISIS jakoby przyznało się do zamachów. Według funkcjonariuszy francuskiej policji przy jednym z zamachowców-samobójców znaleziono syryjski paszport, a naoczny świadek powiedział telewizji BFMTV, że drugi terrorysta był biały i wyglądał na Europejczyka. Ośmiu napastników podobno nie żyje, z czego 7 zginęło w zamachach samobójczych, a jeszcze przynajmniej jeden może być na wolności. Hollande nazwał te ataki „aktem wojny… przygotowanym i zaplanowanym gdzie indziej, angażującym elementy z zewnątrz, co będzie się starało ustalić śledztwo…”
        https://pracownia4.wordpress.com/2015/11/15/pepe-escobar-o-atakach-w-paryzu-kto-na-tym-korzysta/

    • Dawid56 pisze:

      Ze swej strony dodam jeszcze jeden niepokojący fakt astrologiczny.
      Ascendent wydarzenia liczony na Paryż wynosił 24 stopnie 38 minut i znajdował się w pobliżu Słońca rewolucji 14 lipca 1789 oraz tego dnia 13 listopada 2015 Jowisz znajdował się dokładnie na Słońcu zamachu terrorystycznego 11 września 2001 roku w Nowym Jorku .Tranzyt Jowisza znaczy „wiele” – może być dużo pozytywnych rzeczy ale też niestety wiele negatywnych, jeśli ten tranzyt ma miejsce na Słońce wydarzenia negatywnego.

  2. margo0307 pisze:

    Dziękuję Darmi za link do Nautiliusa i filmiki od Arona…🙂
    Niestety, jest dokładnie tak – jak mówi Aron i wiem, że niewielu z nas rozumie jego słowa, z którymi bez tego… wewnętrznego z-rozumienia trudno jest się nam z nimi zgodzić…
    Remanent na Ziemi jest dla nas tak samo trudny jak… dla pająków remanent w domu…

  3. Dawid56 pisze:

    Tak to bardzo trudny problem-Nostradamus- nikt nie da gwarancji ilu wśród uchodźców jest jest prawdziwych uchodźców, a ilu terrorystów, którzy czekają na znak aby się uaktywnić.Wielu publicystów zastanawiało się , dlaczego wśród uchodźców jest tak mało kobiet i ludzi starszych, a przeważnie są to młodzi mężczyźni?
    Tak jak napisałem , bardzo trudna jeśli nawet niemożliwa jest walka z zombie czy kamikaze, czy z cieniem.
    To co się stało we Francji , biorąc pod uwagę ilość zgromadzonej broni na świecie budzi wielki niepokój.Nikt nie zna ani dnia ani godziny ani kraju ani miejsca w którym zostanie przeprowadzony następny zamach, dla kamikaze jest to obojętne.
    Ciekawe że identyczny prawie scenariusz przeprowadzania zamachów terrorystycznych przewidziało w owym czasie wielu pisarzy , między innymi Julia Navarro w swojej powieści „Krew niewinnych”

  4. trelemorele pisze:

    „Dziękuję Darmi za link do Nautiliusa i filmiki od Arona…🙂
    Niestety, jest dokładnie tak – jak mówi Aron i wiem, że niewielu z nas rozumie jego słowa, z którymi bez tego… wewnętrznego z-rozumienia trudno jest się nam z nimi zgodzić…”
    ________________________________________
    Do Darmi, Arona i Małgosi🙂
    Łatwo składać puste deklaracje, łatwo czynić dobro cudzymi rękoma. Pięknie kreujecie się na miłosiernych, ale żebym uwierzyła w wasze szlachetne intencje, to wymagam jawnych czynów, a nie gadania pod ukryciem nicków
    Co poza blablaniem na forach zrobiliście dla ratowania uchodźców?
    Co wy sami poza dobrym słowem mozecie tym biedakom dać?
    Proszę o odpowiedź od każdego z was
    Czy w waszych domach znajdzie się miejsce dla jednej muzułmańskiej rodziny?
    a może dla choć jednego mężczyzny, kobiety, albo chociaż jednego dziecka?
    czy dacie radę z własnych dochodów dodatkowo utrzymać choć jednego uchodźcę?
    Szlachetnością od was bije, ale może nie gadajcie tylko zróbcie, pokażcie innym jak łatwo być miłosiernym…jak już zrobicie to nakręćcie filmiki z życia powiększonej waszej rodziny…może wtedy i mój dom otworzę dla jakiejś nie mojej rodziny

    • Dawid56 pisze:

      Nikt nie oczekuje , abyś przyjęła po własny dach uchodźców( chyba że masz ku temu odpowiednie warunki). Problem tkwi w tym że wielu z nich nie chce się zasymilować z Europejczykami, a na przeszkodzie stoi wiara.Po prostu Uchodźcy nie mogą traktować obywateli kraju, który dał im azyl, jako niewiernych.Z drugiej strony Europejczycy też nie powinni starać się ich na siłę nawrócić na chrześcijaństwo.

    • margo0307 pisze:

      „…Czy w waszych domach znajdzie się miejsce dla jednej muzułmańskiej rodziny?
      a może dla choć jednego mężczyzny, kobiety, albo chociaż jednego dziecka?…”

      _____
      Tak – w moim domu zawsze znajdzie się miejsce i środki dla ludzi potrzebujących pomocy.
      Przez całe moje życie… jeszcze nikomu jej nie odmówiłam, jeśli tylko o nią mnie poproszono…
      * * *
      „…może wtedy i mój dom otworzę dla jakiejś nie mojej rodziny”
      _____
      Jeśli nie potrafisz Lilu otworzyć swojego❤ i domu dla innych – sama z siebie to… nie pomogą Tobie w tym żadne… „nakręcone filmiki z życia”

  5. margo0307 pisze:

    Tak jakoś mi się to połączyło…, ot ciekawostka…

    „… Jak Państwo wiecie, w dniu wczorajszym dokonano misternie przeprowadzonego i prawdopodobnie planowanego od wielu miesięcy ataku terrorystycznego w stolicy Francji.
    Ataku mającego uśmiercić jak największą ilość niewinnych i nie spodziewających się niczego ludzi. Ataku przeprowadzonego w momencie gdy wszystkie siły policyjne i wojskowe Francji były postawione na nogi w związku z… międzynarodowym meczem piłkarskim i obecnością na stadionie francuskiego prezydenta
    https://adnovumteam.wordpress.com/2015/11/14/syria-46-dzien-sprzatania-swiata/comment-page-1/#comment-74833

    Z telefoniczną wypowiedzią Krzysztofa Jackowskiego nagraną podczas rozmowy w dniu
    29 lutego 2012:
    „Cały czas kojarzy mi się duża rewolucja w Europie w jednym państwie.
    To będzie miało związek z Francją lub we Francji…”

    I koment L’an-nu:

    „To dość możliwe że od Francji, jeśli coś takiego nastąpi.
    Osiedliło się tam od pewnego czasu miliony muzułmanów.Teraz pewnie stanowią conajmniej 10% populacji kraju, jeszcze do tego ci nielegalni też pewnie conajmniej milion.
    Nostradamus pisał w swoich przepowiedniach, że jego kraj zostanie zalany przez islamską falę i zostanie przez nią zdominowany i zrujnowany.”

    https://nnka.wordpress.com/2012/03/02/rewolucja-we-francji-wstrzasnie-europa-dziwne-przeczucia-nie-tylko-krzysztofa-jackowskiego/

  6. trelemorele pisze:

    „Przez całe moje życie… jeszcze nikomu jej nie odmówiłam, jeśli tylko o nią mnie poproszono…”
    _______________________________________________
    Małgosiu
    rozważamy konkretna pomoc dla uchodźców, a nie dla sąsiadów typu kromka chleba dla bezdomnego.
    Przecież taki uchodźca nie znając języka polskiego, nie znając twojego dobrego serca, chęci niesienia mu pomocy, to taki uchodźca nie jest w stanie cię zlokalizować w celu poproszenia o pomoc.
    Może więc ogłoś w necie w kilku językach, że twoje drzwi są otwarte dla uchodźców, podaj adres gdzie są te drzwi.
    Mozesz też zgłosić do władz miasta, że masz w domu miejsce i środki, a na pewno przydzielą ci w przyszłości gości do domu…nie czekaj aż ciebie uchodźca znajdzie, bo może długo szukać i nie doczekać twojej pomocy🙂

    • margo0307 pisze:

      „… rozważamy konkretna pomoc dla uchodźców, a nie dla sąsiadów typu kromka chleba dla bezdomnego…”
      ______
      Nie.
      Wg. mego widzi mi się – rozważamy pomoc w postaci otwartości i gotowości jej niesienia dla… osób jej potrzebujących…
      I nie ma znaczenia – czy taką osobą jest głodny bezdomny.., uchodźca… czy osoba potrzebująca środki na np. operację…
      * * *
      „…nie czekaj aż ciebie uchodźca znajdzie, bo może długo szukać i nie doczekać twojej pomocy :)”
      ______
      No cóż…, dziękuję za radę i… vice versa😛

  7. trelemorele pisze:

    „I nie ma znaczenia – czy taką osobą jest głodny bezdomny.., uchodźca… czy osoba potrzebująca środki na np. operację…”
    ____________________________________
    Takie coś to chyba każdy z nas może o sobie powiedzieć, bo od 1990r coraz więcej biedy i dramatów w naszym kraju i takie zachowanie jest normą, niczym nadzwyczajnym. Takie gesty wynikają u jednych ze zwykłego odruchu, ale czasem z chęci pokazania sobie samemu, że stać mnie na gest pomożenia innym.
    Jednak Małgosiu chodzi bardziej o to, ze potrzebujący nie powinni musieć w tak dużej masie liczyć na jałmużnę od innych. Jestem pewna, że potrzebującym bardziej zależy na tym by nie musieli prosić nikogo obcego, żebrać o chleb czy składkę na operację. Dla wielu z nich to upokorzenie nie do wyobrażenia dla ludzi chełpiących się dobrym sercem, możliwością niesienia im pomocy.

    • margo0307 pisze:

      „… chodzi bardziej o to, ze potrzebujący nie powinni musieć w tak dużej masie liczyć na jałmużnę od innych…”
      _____
      Zgadzam się… potrzebujący nie powinni musieć.. liczyć na jałmużnę od innych… i oczywiście… nie „powinno” tak być…, ale…
      Czy zastanawiałaś się kiedyś nad tym… dlaczego tak jest, że… rodzi się na ten przykład… dwoje dzieci w tym samym dniu… o tej samej godzinie…, czasem w tym samym szpitalu…
      Jedno z dzieci nie dość, że jest piękne i inteligentne, ma kochającą, dobrze sytuowaną rodzinę… zapewniony tzw. start życiowy…, drugie dziecko natomiast… rodzi się nie nazbyt urodziwe.., w patologicznej, biednej rodzinie wśród rodziców alkoholików…, a w życiu ma zawsze… „pod górkę”… ?

      • trelemorele pisze:

        Przyznam szczerze, że nie zastanawiałam się dlaczego tak jest🙂
        Proszę naprowadź mnie bo nie bardzo roozumiem jaki związek, jakie znaczenie

        • margo0307 pisze:

          „… naprowadź mnie bo nie bardzo rozumiem …”
          ______
          Na prawdę nie rozumiesz ? 😉
          Obejrzyj może ten filmik, który zawiera opowieści rodziców nt. tego… co widzą ich dzieci, a czego oni nie widzą…

  8. trelemorele pisze:


    Wśród „potrzebujących” Polaków też wielu aktorów…sama kiedyś dawałam się naciągać dużo bogatszym od siebie na pomoc dla nich.

  9. margo0307 pisze:

    „… To co się stało we Francji , biorąc pod uwagę ilość zgromadzonej broni na świecie budzi wielki niepokój…”
    ______
    To, co stało się we Francji… oczywiście budzi niepokój i współczucie ale…
    „… Czy życie Afgańczyka jest mniej warte niż Paryżanina ?
    i… czy rzeczywiście kontrolujemy to, na co zwracamy uwagę i co budzi nasze współczucie ?…

    W ciągu godziny od wybuchów, beż żadnych dowodów, jednoznacznie ustalono, że sprawcą było ISIS.
    Tak właśnie działa propaganda.

    A zatem znów mamy bezdyskusyjną wersję wydarzeń, tym razem w Paryżu. Podobnie jak kilku Saudyjczyków z pudełkiem noży przechytrzyło amerykańskie służby bezpieczeństwa, tak tutaj ISIS udało się kupić broń nie do kupienia i przechytrzyć cały wywiad francuski przypuszczając serię ataków na Paryż…

    Czy ludzie inteligentni mogą się tak łatwo dać nabrać na historię, którą ustalono zanim zebrano jakiekolwiek dowody ?
    Może i tak, skoro na Zachodzie fakty powstają na podstawie oświadczeń rządzących. I nie ma tu miejsca na dochodzenie. Jeśli 90% amerykańskich mediów znajduje się w rękach 6 megakorporacji – to nie może być inaczej…”

    https://xebola.wordpress.com/2015/11/15/zamachy-w-paryzu-ale-o-co-chodzi/

    • margo0307 pisze:

      W powyższym poście zacytowałam słowa, że…
      „… 90% amerykańskich mediów znajduje się w rękach 6 megakorporacji…”
      Chyba jednak nie do końca odzwierciedlają one prawdę bo winno być, że…
      90% światowych mendiów znajduje się w rękach… megakorporacji…😉

      „… Tak zwana „migracja” ludności do Europy i Ameryki nie jest przypadkowa.
      Jest to część planu Komisji Trójstronnej na wprowadzenie chaosu, który, oczywiście, będzie wymagał zmilitaryzowanej odpowiedzi policji w celu „przywrócenia porządku”,
      a przy okazji pozbycia się resztek wolności.
      Wszystkie ważne decyzje podejmowane w amerykańskiej polityce są inicjowane przez członków Komisji, którzy mogą działać nawet wewnątrz rządu…”

      https://xebola.wordpress.com/2015/09/25/jak-rockefeller-chce-przejac-kontrole-nad-swiatem/

  10. Maria_st pisze:


    jeden z komentarzy:
    ” SŁOŃCUSŁAW I WIELKI 卐 4 dni temu (edytowany)
    ja nie kupuje tej ściemy o zamachu – żadnego zamachu nie było natomiast po tym teatrze będzie we francji i być może w polsce PRAWDZIWY ZAMACH NA WOLNOŚĆ OBYWATELSKĄ bo chcą wprowadzić nowe ustawy antyterrorystyczne coś na kształt faszystowskiej ustawy która jest w USA czyli „patriot act”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s