Oblicza duchowości Tadeusz Owsianko „Poloneza czas zacząć”

Trochę to kontrowersyjna audycja , bo nie ze wszystkim się zgadzam.Myślę jednak że warto posłuchać jednak tego wykładu Tadeusza Owsianki z cyklu Oblicza Duchowości.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Człowiek, Ezoteryka, Rozwój duchowy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

63 odpowiedzi na „Oblicza duchowości Tadeusz Owsianko „Poloneza czas zacząć”

  1. siola pisze:

    Ja tam wole ziemskiego Ojca slowa ,
    Tarpan i Lada to jest droga,
    nie szukaj w Bogu Ojca.
    Z tarpanem I ladem latwiej bedzie
    bo owies bedzie dla wszyskich do zjedzenia,
    a owsianka jako gnoj wyloduje na polu,
    to i bedzie w ogrodzie wszystko lepiej roslo.
    Ja tam do wybrancow mam tyle zaufania co do ich Bogow,
    sluza tylko Bogom do zakladania ludziom kagancow,
    Klamstwa zawisc rozsiewaja ,ludzi jak mineraly do kopania u nich sie nadaja.
    Takie mendy to sa zdolne w swej zazdrosci nasrac na twym progu z zasdrosci.
    A jak Jakis biedny czlowiek prawde powie to wysiadaja im baterie ,
    bo Oni nie od prawdy ale mistu szerzenia,
    Tak wkladaja wam Mist do glowy a sami owies jedza i mysla ze juz porzarli cala wiedze.
    Coz czlowiekowi ziemia jest potrzebna bo je jej plody i nie wychowasz go na samej chemi.
    Wiec datego karzdy mist jest dobry na polu a nie w glowie.
    Obrazami Noki was czaruja oklamuja ,nowy Mist obiecuja,
    A tak chodzi tu o jedno by was zycie wyssac i do konca wykorzystac,
    Ale czasem czas nadchodzi Prawda o obrazach na wierzch wychodzi,
    Dlatego Taki szum sie robi z Mistem bo brakuje bogom karmy,
    Wiec staraja sie wybrancy jak moga ,
    wkladac Mist do glowy,
    ale Prawda jest jedna ze z Noki i Mistu nie wyrzyjesz,
    W koncu was NAFTALI i tak spali bo dla niej wy jak kopaliny.
    Wojny bogow juz od wiekow ludzie tocza ,
    wiec na razie nie ma co budowac nowego Orinoko,
    ale czas Bogow sie konczy ,czas spadania nachodzi Oponczy.
    Wiec niech oswiecenie wiedza ze Suez sluza
    u prawdziwych Ojcow sami bicz na siebie kreca,
    jak ludziskom Mistem w glowach menca,
    Ale Ich to wola jak chca skonczyc w klatkach,
    A sprawa jest naprawde prosta by zyc w ladzie,
    wystarczy zyc w prawdzie i nie zostawiac swego Mistu na progu u sasiada.
    Bo prawdziwym Ojcom ten jest mily kto swoj Mist zostawia na wlasnym ogrodzie.
    Bo to wtedy ogrod u ciebie dobry i nie musisz wcale juz okradac swego sasiada.
    I nikt nikomu dla Mistu nie musi Dnin skladac.
    Jedna w calym w tym pociecha ,jak to mowi gliwicka Qwelle ze mamy tylko tego 10 procent,
    wiec nie bedzie duzo placzu w czasie mlucenia boc to tylko 10 proc. odpadow.
    Coz najczesciej karzdy kundel glosno szczeka ze ON to rasowy i karzdego by pogryzl.
    Jak to co pisze Ktos zrozumie to juz bedzie dobrze.
    PS Tak na koniec Dawidzie ja tych klamstw juz nie potrafie sluchac wole juz na zimne dmuchac.

  2. margo0307 pisze:

    Z trudem i hamowanym zniecierpliwieniem, udało mi się dotrzeć do 6-ej minuty…, po usłyszeniu poniżej cytowanych wynurzeń pana Owsianko – dałam za wygraną i odpuściłam sobie…

    „…Pojawiający się w wizjach samochód – Polonez jest znakiem … duchowej pracy…
    Ojciec stawia na Polskę bo… tylko Polacy są obudzeni…, a cała ta… reszta… to są głęboko śpiący ludzie…”😕

  3. Dawid56 pisze:

    Czyli podjąłem słuszną poniekąd decyzję , aby nie zamieszczać wywiadów z p.Tadeuszem Owsianką.:wink:

  4. margo0307 pisze:

    ” Czyli podjąłem słuszną poniekąd decyzję…”
    ___________________________________
    Wg. mnie – jak najbardziej…🙂

    • :-) pisze:

      dziękuję za przypomnienie filmu pt. Konopielka…🙂

      Najlepsze sceny filmowe – Konopielka

      A konopielka to co?
      „Kozytko straszy sie dzieci, żeby żyta nie deptali: że w życie siedzi kózytka, taka pokutnica, młoda, goła, włosy długie, rozpuszczone, chuda, cienka, z ostrymi cyckami. Takiego co żyto klekcze kózytka łapie i tymi cyckami łachocze: z początku nie bronisz sie, śmiejesz sie od łachotania, a ona ciebie łachocze, łachocze bez litości, śmiejesz sie coraz straszniej i na koniec umierasz od śmiechu.
      I tak samo konopielka, tyle że ta jeszcze cieńsza i pilnuje nie żyta, ale konopiow, lnu, warzywow.
      A. Redliński – Konopielka. 😀

  5. siola pisze:

    Link do tego od Kasi wiec jej nalezy podziekowac.

  6. marek pisze:

    Dla tego etapu ewolucji ludzi i ich wznoszenia do wyższego stanu świadomości proces inicjacji został zaprojektowany jako wydarzenie zbiorowe, nie jako osiągnięcie indywidualne.Musisz być gotowa / gotów w jakiś sposób wspomóc tych, którzy podążają Ścieżką za tobą, tak żeby również inni mogli dostąpić wzniesienia. Dusza ma naturalną skłonność do podążania w kierunku świadomości zbiorowej. Celem duszy jest zjednoczenie, a nie podążanie za pragnieniami ego. Postępowanie Ścieżką poszerza świadomość duszy i świadomość grupy.

    I oby ten ogół wzrastał w owej świadomości w tempie szybszym niż proces inwolucji który go zżera.

    http://www.wogrodzienowejziemi.pl/2015_08_01_archive.html

    m

  7. Ifryt pisze:

    Pierdu pierdu ale przynajmniej patriota😛

    • siola pisze:

      Patriota -czlowiek ktury daje sie nabrac Bogom na podzialy,najczesciej jego swiadomosc jak kamikadze konczy i staje sie Mist wielkim by urzyznic Bobom ziemie.Jakos patriotom nie przeszkadza jak pieprza w Tagenie ,po co im to zniemczenie widac za Reklame pani Merkel dobrze placi bo sama sprzedajna jak ta reszta oswieconej braci co juz biednie zyje bo bogom ludziska trybutow nie chca placic.I tak sie juz rzeznicy przygotowali ,Maja zawodowych co rznac beda za tych co im dobrze zaplaca.Widac temu patriocie babka za malo po lebie lala bo dalej jak koczownik by ludzi okradal.Coz Ojciec jego sie pomylil ,myslac ze zldziejstwo zapomniane czasem jednak ludzie zlodzieji pamietaja nie wszystkich widac pomordowano albo zastraszono hologramami.Jedno co potrafia ONI nauczyc innych ,to po rusku zakretami co krok zucac a czy ta przeklinajaca zaraza ma ziemia nam wladac .Oj potrafia potrafia ci przeklinac i nawet chalupe podpala jak prawde im powiesz kto klamstwa rozsiewa po swiecie i w zmory sie bawi.I tak stala baba na zakrecie drogi i szedl niemiec wiec powiedzial ze na kurwie stoi,slyszal to oswiecony Jakis koczownik i pomyslal sobie ze ja u siebie kurwa nazwie,takos w czasie ludzi wycinania uslyszal Jakis rzeznik ze jakas baba go szlachta nazwala ,wiec poszedl on ci do swego przewodnika duchowego zapytac co to znaczy ,toc ON mu dobrze wyrtlumaczyl .Oj widzisz moj drogi nazwala Cie schlachta ,boc to Ona wdzieczna Tobie za szlachetnosc z jaka zes tej zakretowki dzieci zabil dla Ojca chwaly.Itak od wiekow morduja sie nawzajem cymbaly dla Ojcowskiej chwaly,nawet nie widza ze dla ich Ojca tyle znacza co Mist na pobitewnym polu.Posle wtedy Ojciec na to pole psy swoje by reszte mistu zezarly bo jemu nie potrzebne slady zbrodni ,jemu tylko na tym zalezy by widma jego nie lataly po ziemi glodne.Coz najczesciej juz tak bywa ze narod wybrany przez Ojca najczesciej po duoie dostaje ,widac boi sie Ojczulek zdrajcow narodow.

      • Ifryt pisze:

        Patriotyzm nie jedną ma postać i to chyba każdy średnio rozumny człowiek wie😉
        Ja tam się nie zamierzam tłumaczyć ze swego patriotyzmu, ani przepraszać z tego powodu, nawet gdybym coś zawinił, bo w moim przypadku jest to świadome, jednak wątpię aby było za co przepraszać, nie należę do żadnych koteri, pochodzę z biednej rodzinki i nie jest to kwestia interesu a upodobania.

        Darujmy sobie może typowy patriotyzm, a zajmijmy się kwestią podziałów jako takich, które istnieją przecierz, choćby dlatego że ja zdecydowałem o tym aby istniały, poniewarz nie zamierzam się jednoczyć z każdym gównem.
        Jestem bardziej tolerancyjny i akceptujący niż większość ludzi z jakimi się zetknołem, więc jednoczenie się z jakimiś prymitywami na zasadzie że ja go akceptuje a on mnie nie to był by mezalians, a Bogiem którego słucham jestem ja sam😀
        Pisze Ci to Siola aby Ci uświadomić że podziały są faktem a nie wymysłem, no i jeszcze filmik dla Ciebie:

        • :-) pisze:

          „Darujmy sobie może typowy patriotyzm, a zajmijmy się kwestią podziałów jako takich, które istnieją przecierz, choćby dlatego że ja zdecydowałem o tym aby istniały, poniewarz nie zamierzam się jednoczyć z każdym gównem.”

          Jestem pod wrażeniem pewnej szczerości tej wypowiedzi…

          …”PODZIAŁY ISTNIEJĄ przecież, CHOĆBY DLATEGO, ŻE JA ZDECYDOWAŁEM O TYM, ABY ISTNIAŁY…
          TE PODZIAŁY, …”

          kontynuując myśl:
          – „I BĘDĄ ISTNIEĆ, DOPÓKI JA NIE ZMIENIĘ TEJ MYŚLI (IDEI, KONCEPCJI), KTÓRĄ (chwilowo – może na całe to życie, a może tylko na kilka lat albo jeszcze na krócej?) UZNAŁEM ZA PRAWDĘ. (a tym samym oczywiście inne idee, koncepcje i prawdy uznałem za gówniane.) „”😉

          No cóż… Wiem, że jako Ifryt nie wiem, że nie dostrzegam jeszcze, że moja „prawda” jest tak samo „gówniana” jak pozostałe, które także utrzymują wszelkiego rodzaju podziały na przykład innych etykietujące jako „gówna”. Jednakże… w „gównianych” ideach i koncepcjach jest pewien urok, czyż nie? 😉😀

          • Ifryt pisze:

            Jestem bardziej kapliwy niż myślisz😀
            Opowiem Ci swoją prawdę, otóż pierdolę egocentryków i zatrutych pokurwieńców, poniewasz jak tylko się z taką mędą zintegruje to natychmiast prubuje mnie pochłonąć, taka ich gówniana natura, inaczej nie potrafią, natomiast ja jestem inny.

            Zawsze się staram respetować inne istoty, nie jest mi obojętne co czują i staram się je zadowalać i wspierać jeśli to możliwe, taka moja natura, cieszy mnie gdy ktoś jest szczęśliwy, ale sam też mam swoje fazy i złote góry do których chce dotrzeć.
            Generalnie zauwarzyłem że jestem Bogiem którego idealizowałem, i to wszystko jest prawdą, mam też w nosie czy osiągne swe zamiary sam czy z kimś, wkońcu mam swoją dume.
            Niemam zamiaru zrównywać się z zasrańcami, bo obraził bym tym swoich braci, bo oni są tacy jak ja i cierpieli by i wściekali by się gdyby wiedzieli że ja cierpię zrównując się z nimi.

          • Ifryt pisze:

            Muj post znowu w koszu😀
            Ale zapomniałem dodać że Ci „bracia” to demony które szepczą mi do ucha, nazywam je Boskimi demonami bo wyłoniły się z Boga, czyli ze mnie😀

        • siola pisze:

          Tylko ze podzialy tworza kapusciane glowy ,bo miec jak na tych co owazaja na durnych zerowac.I to jest Prawda taka sama jak i reklama ,ze podzialy tworza te 10 procent Oswiecencow co ludziom ciemnote wciskaja by prawdy o eterze nie wyszly na jaw.Co masz z tego ze zabijasz innych iczy obrazasz ,w imie swej przysiegi kturom manipulatom skladasz.A bogowie dalej z Toba w ciuciubabke graja jak pod Troja,a ludziska jak glupie za Zeusowa core sie zabijaja.Faktami mozna manipulowac jak Kwiecien co przeplata troche prawdy troche klamstwa i liczy na to ze slowa jego Prawda sie stana.A noz biedaku urodzisz sie nastepnym razem zydom i co Pech.Wasza polska bogow moda ,ludziom zbrodnie przypisywac czy jest to Prawda czy tez nie a jak naprawde ktos wam zwroci uwage ze sie mylicie to go zakretami obrzucicie w ramach przeproszenia,placz sie zacznie jak zawsze w waszej modzie po szkodzie.Coz debilizm zamiast myslenia teraz modny widac bylo co niekturym wojen malo wiec na nowo kombinuja i zapewniam ze Ci patrioci tym jest jedno w jakim uniformir lataja jeno ze z koryta zarcie Maja.Coz filmiki im durniejsze tym wiecej klikow Maja to ludziska glupoty rozprawiaja co naprawde z prawde nic nie Maja to jak szukac stolicy Polski w Watykanie czy Brukseli.Patriota =kamikadze co swe zycie w rece ziemskich bogow wsadza i rzyje obieckami ze On bedzie razem z nimi w niebie.Coz zebys wiedzial ile tolerancji ja mam do tych oswieconychRutkowskich,Chnielow,Ruskow,Swobodow itp,powiem Ci poza tym ze Ruda to niby polok i godo czego mi sie w niemcach nie podobo.Te Twoje niby patrioty ,nie boj zaby dobrze z zagranicy oplacane i obojentna im jest skura jeich tylko w tej grze na glupka wyjdzie kto tej oswieconej bandzie uwierzy .Ten to jak karzdy patriota konczy z krzyzem nad glowa I prozna jest jego nadzieja ze na ziemi bedzie lepiej,ale coz ludzie wola sluchac tych co klamstwem czestuja bo slodkie.Widzisz nigdy nie pojelem czego jakos dziwnie w Polsce odciagnieto punkty za pochodzenie a w niemcach tez karza nazwisko zmieniac a te Twoje patrioty Maja sobie dobrze jak i w Polsce mialy dobrze.Ze mna pimponga graja w Polsce Ci sami robili mnie niemcem a jak do niemiec przylecieli to nawet poszli do adwokaty by powiedziec ze jo polok.Taki to ich saksonski patriotyzm najpierw swastyka na rekawie a potem ruska gwiazda i tak siedza przy boskim korycie ,ludzka krew i pot razem z bogiem z koryta chlepcza.Wedlug patrioty Kwietnia ,Andrzejowa Stokrotka byla pielegniarka w Oswiecimiu i uprawiala jakies okultystyczne rytualy ,znecala sie na wiezniach.Fakt jednak byl Taki ze dobra skonfiskowano a ja sama z zamku wysiedlono i na dodatek miala chorobe w sobie taka ze chodzic nie mogla i wiek tez by chyba na to nie pozwalal.Tak tworzy sie patriotyczne fakty ,oskarza sie wszystkich niemcow o mord ale nie powie sie ludziom prostej prawdy ze sa niewolnikami boskich glupcow co na pasozydowaniu zyja i z klamstw prawdy robia ale by ten System zmienic trzeba tu interwencji ale juz nie boskiej .Sami niczego nie zmienimy bo trojany za wielu siedza w glowie.

          • A58 pisze:

            „Wedlug patrioty Kwietnia ,Andrzejowa Stokrotka byla pielegniarka w Oswiecimiu i uprawiala jakies okultystyczne rytualy ,znecala sie na wiezniach.”

            Poważnie Kwiecień wypisuje takie kalumnie?.Jeśli Tak to wybiorę się do tego idioty (w końcu mam do niego niedaleko)I pokażę mu kim naprawdę jest Stokrotka.No , ale Kwiecień dla wielu jest autorytetem.Zastanawiam się tylko czy taki sprytny czy może taki głupi.

          • Ifryt pisze:

            Siola chłopaku ja naprawde niewiem co Ci odpisać, staram się być miły, ale jeśli dalej będziesz walił ten bezsensowny oskarżycielski bełkot to Ci naubliżam, a choćby i u Pani Basi, u której to Ty piszesz przecierz a nie ja😀 W większości to niemam pojęcia o czym piszesz, o Kwietniach i Stokrotkach to pierwsze słysze.
            Czy Ty naprawde jesteś jakimś dałnem który niema świadomości że patriotyzm może być różnie interpretowany? i że różni ludzie mogą się deklarować jako patrioci? Bo jeśli tak to współczuje, chociaż wątpię abyś był aż tak ograniczony.

            Chciałem Ci wykazać realność i słuszność podziałów, którą Ty sam tu ferujesz bo nie wykazujesz chęci do integrowania się z tymi których określasz jako „patriotów”.
            Nie można się integrować z kimś kto nam nie dorasta, i to nie jest żadna próżność tylko tak rzeczywistość wygląda, natomiast to że jacyś ludzi wykorzystują ten fakt do tego aby popadać w snobizm i próżność tworząc sztuczne podziały których się sztywno trzymają to inna sprawa.

            Wogóle na inteligencje i mądrość to się nie powołuj, bo mądrość polega właśnie na wyczuciu i umiejętnośći odróżniania, a nie na chodzeniu po omacku i sprowadzaniu wszystkiego do jednej i tej samej rzeczy.

            Ja wyjaśniłem dlaczego nie będe się integrował ze wszystkimi, bo zetknołem się z takimi ludżmi a nie innymi między innymi, i niemam do nich pretensji zato jacy są, nawet ich akceptuje, ale nasze natury ze sobą nie współgrają, i chętnie ich wypatrosze jeśli staną mi na drodze, albo odwrotnie to oni wypatroszą mnie? Ja jestem „kamikadze” i się żalić nie będe, no chyba że swojakom😀

          • A58 pisze:

            No właśnie Ifrycie.Pierwsze słyszysz o Kwietniu i Stokrotce.Siola pisze z sensem i logicznie wybiegając raz do przodu a raz odnosząc się do przyczyn wynikających z historii.Chodzi o doświadczenia , które było nam przeżyć.Jak myślisz , czy patriotyzm , to pomaga w zasypywaniu podziałów między ludźmi czy jest przeszkodą.A jakby tak zamiast miłości do własnego kraju zastąpić to miłością do całej Ziemi?Zasypać podziały i różnice dla wspólnego dobra.Zauważ jaki wpływ na podziały mają religie.Fanatyków nie brakuje nigdzie.Piszemy z Siolą o super oszustwie , które stoi za powstaniem wierzeń.Podajemy informacje , gdzie znajduje się przekaz potwierdzający zastosowanie środków technicznych do tworzenia iluzji branych następnie jako prawda.Dotyczy to tak wielu wątków , że trudno to opisać w kilku postach.Piszemy o konkretach bez filozofowania .

            Co do Kwietnia , to miał na uwadze inną kobietę , której przypisano pseudonim najwspanialszej istoty pod słońcem.A tak swoją drogą , to morderczyni jest bardzo podobna , do innej kobiety związanej z rozstaniem „Piątego i Stokrotki”.Ta podobna znajduje się na zdjęciu pracowników kuchni razem z psem w garnku.

          • Ifryt pisze:

            Moim zdaniem patriotyzm to dobro drogi A58😉
            To tak jak z powiedzeniem – miłuj bliżniego jak siebie samego – trzeba najpierw kochać siebie aby pużniej kochać innych.
            Tu mamy podobnie, idzie to od małego do dużego, a nie że dla żekomego wspólnego dobra zabija się coś co dobre.
            Ja się zabije małe, to ono już nie urośnie i się nie stanie wielkie, tylko chuj go wie co powstanie, jakiś demon zemsty prędzej, bo DOBRO to nie tylko pitu pitu.
            Sory że tak krutko ale muszę wyjść, pużniej jeszcze coś napisze w nocy, bo ten upał szaleje.

          • A58 pisze:

            „Ja się zabije małe, to ono już nie urośnie i się nie stanie wielkie, tylko chuj go wie co powstanie, jakiś demon zemsty prędzej, bo DOBRO to nie tylko pitu pitu.”

            Przeczytaj Ifrycie mickiewiczkowskie „czterdzieści i cztery.”.Jest tam mowa o dziecku, które przeżyło.Jak już tak ciągnie Cię na stronę Basi , to wiedz ,że ja według niej jestem demonem a Siola jest pod moim wpływem.To ja według niej jestem odpowiedzialny za jego choroby.Jak już dostaniesz propozycję porozmawiania przez telefon , to może zauważysz , że jest to napuszczanie jednych na drugich.Jak nie będziesz zgodny w swoich poglądach z nimi , to ban Cię czeka tak jak wielu innych.Do czego tam nawołują? do walki.Demon zemsty nawołuje do pokojowego załatwienia spraw.Oni nawołują do walki a demon do spokojnego czekania na zmiany , które nadejdą wraz z powrotem „Braci bliźniaków”.To samo pisze Siola.To element zewnętrzny może dokonać zmian w systemie niewolniczym panującym na Ziemi.

          • A58 pisze:

            Ale poniosła Kwietnia wyobraźnia.Rzeczywiście pieprzy od rzeczy.On naprawdę nie kuma jak ważną osobą w historii była Stokrotka.A tak swoją drogą , to zauważyłem , że wszystko związane z historią Stokrotki z czasu wykonania zdjęcia zimowego i później przekazem dla Piątego znikło.Wejście do tunelu wiodącego w kierunku góry Ptaków jest wciąż zasypane.To drugie związane z Gustawem Knoblauchem dla nieznających tego przekazu to ciemna magia.

          • Dawid56 pisze:

            „A jakby tak zamiast miłości do własnego kraju zastąpić to miłością do całej Ziemi?Zasypać podziały i różnice dla wspólnego dobra.Zauważ jaki wpływ na podziały mają religie.”
            O tym marzę, aby nie było żadnych podziałów ,żadnych granic, jeden język.Byśmy np od roku 2050 mówili tylko o Ziemianach a nie Polakach , Rosjanach, Amerykanach czy Niemcach.

        • siola pisze:

          Mam dla Cibie lepsza strone u Pani Basi,
          tam sie tez dobrze rzuca zakretami,
          wiec bedzie wam razniej razem,
          podbudujecie sie wiecej swoimi wibracjami,
          tylko pamietaj bez sprzeciwow Jakis ,
          bo skonczysz jak Ktos na smietniku zycia.

  8. marek pisze:

    Czy aby na pewno DNA to taki marginalny temat , jak większość twierdzi .

    Ciekawym uzupełnieniem jest, że dzięki licznym regresjom hipnotycznym, dr Malanga odkrył powód, dlaczego obcy porywają takie, a nie inne osoby. To kwestia DNA. Dusza łączy się bezpośrednio z DNA danej osoby. Ta wiedza została uzyskana poprzez komunikację z duszą uprowadzonej osoby, podczas hipnozy i od niektórych obcych pasożytów, które mówiły przez uprowadzonego, w stanie hipnozy. Niektórzy ludzie są odpowiedni dla obcych, a niektórzy nie są, ponieważ ich DNA wibruje na częstotliwości niezgodnej z częstotliwością duszy. Także, najwyraźniej taka genetyczna niezgodność występuje u dużej części ludzkości.

    prawdaxlxpl.wordpress.com/2012/06/16/eve-lorgen-horus-ra-operacje-milab/

    m

  9. marek pisze:

    a tutaj więcej szczegółów jak się eksploatuje ” małpki „.

    Nigel Kerner, autor książki „Alien Grey’s and the Harvesting of Souls” (Bear & Company, 2010) („Szaraki i zbieranie dusz”) uważa, że manipulacja genetyczna obcych na ludziach, jest łatwiejsza u kaukaskiej rasy, ponieważ ich DNA jądra komórkowego jest mniej osłonięte przez granulki melaniny, które zwykle pokrywają duże fragmenty chromosomowego DNA u kolorowej ludności. W skórze czarnych ludzi granulki melaniny skupiają się wokół jądra komórki. Takie rozmieszczenie melanosomów służy do ochrony komórek przed uszkodzeniami ultrafioletem, a więc nadmiernymi mutacjami genetycznymi przez promieniowanie ultrafioletowe. Kerner wierzy, że to jeden z powodów, dlaczego kosmici preferują porywać ludzi kaukaskiej rasy, ponieważ ich DNA jest bardziej dostępne niż u ludzi z ciemniejszą karnacją. Ponieważ melanina absorbuje światło, to ma się rozumieć, że biali ludzie będą bardziej podatni na manipulacje światłem, również poprzez zaawansowaną optogenetykę. Ludzie o jasnej karnacji są bardziej światłoczuli i bardziej podatni na raka skóry.

    Mitochondria to organella wytwarzające energię w każdej z naszych komórek, zawierają własny kulisty DNA, podobnie jak bakterie lub plastyd, uważa się, że mają endosymbiotyczne pochodzenie, gdzieś w naszej ewolucyjnej historii. http://www.ruf.rice.edu/~bioslabs/studies/mitochondria/mitorigin.html

    Okrągła struktura MtDNA (mitochondrialne DNA, przyp. tł.) może ułatwiać replikację w komórce. Dzięki okrągłej konstrukcji, zgodnie z teorią Kernera, obcy mogli wstawić własne wybrane geny w nasz genom MtDNA, który zawiera trzydzieści siedem genów. (Str. 191)

    Warto również zauważyć, że mitochondrialne DNA u ludzi można prześledzić wstecz do jednej mitochondrialnej matki Ewy, afrykańskiej kobiety istniejącej około 500.000 lat temu.

    Innym ciekawym aspektem dotyczącym mitochondrialnego DNA, jest jego zdolność do „przechowywania danych”, zgodnie z tym co mówi grupa badaczy genetyki z Hongkongu.
    http://www.nigelkerner.com/Confirmations/Bacterial_Hard_in_our_Cells.html

    Inacze niż DNA, MtDNA jest łatwiejsze w dostępie i manipulacji, gdyż jest to okrągły plazmid, podobnie do DNA bakterii i nie jest osłonięte przez granulki melaniny, jak DNA jądra komórkowego. W wyżej wspomnianym artykule, bakterie lub mitochondria, mogą być używane do biokryptografii. Jest to sztuka do przechowywania i szyfrowania informacji w organizmach żywych. Biokryptografia i mechanizm kodowania, zawierają wbudowane układy kontrolne w celu zapewnienia, żeby mutacje DNA w pewnych komórkach bakteryjnych (lub, na przykład, mitochondriach) nie uszkodziły danych w żaden sposób. To umożliwia nałożenie dużej ilości informacji na mitochondrialnym DNA. Mogą również opisywać dodatkowe informacje, na genetycznie zmodyfikowanych genach, w celu przechowywania danych, dotyczących genetycznych modyfikacji, coś na podobieństwo czytania kodów kreskowych.

    https://prawdaxlxpl.wordpress.com/2012/06/16/eve-lorgen-horus-ra-operacje-milab/

    m

  10. siola pisze:

    Ja tam z mojej strony Marku wole we mnie nie szukac czastki boga,mam nadzieje ze nie mam Zem nie slepy i gluchy na cierpienie innych i nie ksi mnie boskie klamstwo i oswiecona chciwosc.
    Wole pozostac swiadomym czlowiekiem nizli slepym na wszystko ,jakims chorym bogiem ali jego zarazonym sluga.Czlowiek stanie sie naprawde wolny ,tylko wtedy kiedy sie pozbedzie czastki boga w sobie i zacznie sam od siebie myslec i za swe mysli odpowiadac ,inaczej bedzie siedzial jak w wiezieniu w boskim Miscie.

  11. siola pisze:

    Prawda jak Piolun jest gorzka,
    ale tez jest Prawda ze gorzkosc zdrowiu pomaga.
    I nie bedzie czlowieku juz nigdy zgoszknialy.
    Jak skonczysz sam siebie oklamywac.
    I wierzysz ze BOGA zmienisz .
    To raczej bogowie przepis zmienia by dalej na Tobie zerowac.

  12. marek pisze:

    Widzisz Siola , Ktosia próbowałem wyprowadzić z szalenstwa nienawiści , bo poza tym skrzywieniem był rozumnym człowiekiem , jednak Ciebie w tym co piszesz powyżej , widzę swoim bratem – w pojmowaniu życia ,
    Zdrowia i pogody ducha .

    m

  13. marek pisze:

    Miałem dzisiaj sen . Sen o DNA , na pewnym modelu pokazano mi jego dysfunkcje , wynikające z faktu że niektóre jego sekwencje były ze sobą połączone a powinny funkcjonować rozdzielnie . Ogólnie dwie przeciwstawne jego połowy pracowały w przeciwstawnych środowiskach , materii i antymaterii . Zrozumiałem iż daje on możliwość autonomicznego istnienia w zakresie przetwarzania energii . Był to opis biologicznej czarnej dziury .
    Gdy zrozumiemy ich prawdziwe funkcje , dokonamy dopiero kroku w kierunku cywilizacji myślących .

    m

    • Dawid56 pisze:

      Super sen🙂. Marku, czy pamiętasz może czy to było nasze zwyczajne podwójne DNA?

      • marek pisze:

        Super sen🙂. Marku, czy pamiętasz może czy to było nasze zwyczajne podwójne DNA?

        Nie mogę dorabiać więcej treści niż zrozumiałem jednak wydaje mi się że nie zawężał się on do dwóch helis , jednak najważniejszą informacją było że jego dwie identyczne / kopie , części – nie wiem jak to określić / były do siebie jak gdyby przeciwstawne , a jednocześnie zsynchronizowane w nadrzędnym celu . Przywrócenie , rozdzielenie owego połączenia dwóch sekwencji które sztucznie były zespolone uwalniało ów kod do właściwego funkcjonowania w zakresie energetyki . Ruch wirowy , być może było to odniesienie do częstotliwości wibracji całej istoty było czynnikiem uruchamiającym ową transmisję energii .
        I to tyle. Sam jedynie noszę ogólne odczucie wyrazu owych treści , niż intelektualne rozumienie .

        m.

    • Maria_st pisze:

      ” w kierunku cywilizacji myślących .”

      cały czas jest to cywilizacja myślącą….tylko nie pracująca nad swoim rozwojem.
      czarna dziura…no i coraz blizej zrozumienia słowa:
      NICOŚĆ

      • margo0307 pisze:

        „… cały czas jest to cywilizacja myśląca…tylko nie pracująca nad swoim rozwojem…”
        ________________
        … która zapomniała, że nic nie stoi w miejscu, i wszystko dookoła nas nieustannie się zmienia i… ewoluuje🙂

        „… Systemy zakazów, norm i nakazów, emocjonalne zaangażowanie w ocenę, tworzą tzw. światopoglądy – ideologiczne klapy, które umożliwiają odnalezienie się w społeczeństwie równie… poplątanych ludzi, hałaśliwych ulic i miast, żyjących w raju reklamowej szczęśliwości.
        Klapy światopoglądu na pewno nie sprzyjają odnalezieniu osobistego szczęścia, bo znieczulają wewnętrzną wrażliwość oraz osobiste potrzeby, zasłaniają obiektywny świat stertami argumentów o podzieleniu, potrzebie nieufności, braku bezpieczeństwa, konieczności walki o przetrwanie, itd, itd.
        W ten sposób tworzy się „normalność” życia w świecie rygoru, dyktatury maszynowych praw i obowiązków, sztucznych wartości i sprzecznych idei, bez czasu na zatrzymanie – chyba, że… zdarzy się choroba lub wstrząs i odsłoni na chwilę tęsknotę i utracony piękny świat, pełen zapachów, radości, zabawy, wzajemnej bliskości w zabawie życiem.🙂

        Pełnia życia jest świadomością całości, w której wszystko, co do nas przychodzi, wspiera nas i uczy rozwiązywania codziennych spraw… 🙂

        …Światopoglądy izolacji i oddzielenia tworzą ludzi, oderwanych od wewnętrznych Źródeł zasilania, walczących między sobą o energię do życia.
        Poprzez różne formy dominacji emocjonalnej ludzie pozyskują życiową energię od innych. Tak stworzyły się strategie osobowości autorytetów, ofiar, katów, panów i niewolników, winnych, itd.,,
        Indoktrynowana normalność sytuacji „walki o przetrwanie” jest w istocie wojną o energię na przetrwanie kolejnego dnia.
        Światopogląd oddzielenia ukształtował populację istot, żyjących w iluzji braku i nieświadomości nadmiaru energii życiowej we Wszechświecie.
        W dodatku klucz do tych rezerwuarów każdy z nas ma w sobie.
        Wystarczy uświadomić sobie dramatyczność tej sytuacji, by wyzwolić się z uczestnictwa w tej kanibalistycznej orgii i zaprzestać kontynuowania losu Króla swojego życia, skazanego na niepamięć i żebraczą tułaczkę, w oddzieleniu od źródeł swojej mocy
        Przypomnij sobie, jak czułeś się po spotkaniu z kimś, kto hałaśliwe dominował całe towarzystwo, wygłaszał autorytarne kwestie, wywyższał się ponad innych, odgrywał rolę dyrektora, zarządcy, osiedlowego guru.
        Zwykle ceną takich spotkań jest zmęczenie i znużenie oraz inne objawy utraty energii…”

        http://home.merhlin.com/news.php?extend.224

    • mały budda pisze:

      Miałem dzisiaj sen . Sen o DNA , na pewnym modelu pokazano mi jego dysfunkcje , wynikające z faktu że niektóre jego sekwencje były ze sobą połączone a powinny funkcjonować rozdzielnie . Ogólnie dwie przeciwstawne jego połowy pracowały w przeciwstawnych środowiskach , materii i antymaterii . Zrozumiałem iż daje on możliwość autonomicznego istnienia w zakresie przetwarzania energii.
      Odpowiedz.
      Informacje są zawarte w/wym. schemacie.
      Antymateria i materia to jest fakt życia w dwóch światach.
      Moim zdaniem główną rolą życia jest napełniania materii przecistawnym biegunem czyli antymaterią.
      Życie ma się rozwijać dla czystej świadomości aby rozpoznając w sobie świadome życie dążyć do doskonałości.
      Żeby wyzwolić się z zaklętego kręgu na ziemi. Trzeba poznać schemat iluzji gry ludzi. Porównać antymaterie i materie aby dokonać konfrontacji. Aby zobaczyć różnice, z tym co wieczne z tym co kruche. Mistrz powie, teraz widzisz różnice a tym samym dostrzegasz cierpienia. Które wynikają z zapętlenia w czasie. Widzisz, że przenosząc antymaterią na materię. Dostrzegniesz przyspieszający czas w materii. To kwestia ostateczna i ma miejsce rozstrzygnięcia w obecnym życiu.

      • margo0307 pisze:

        „…Mistrz powie, teraz widzisz różnice a tym samym dostrzegasz cierpienia. Które wynikają z zapętlenia w czasie. Widzisz, że przenosząc antymaterią na materię. Dostrzegniesz przyspieszający czas w materii. To kwestia ostateczna i ma miejsce rozstrzygnięcia w obecnym życiu.”
        __________________________
        Kwestia ostateczna…, a cóż to takiego i czy… w ogóle… takie… coś gdziekolwiek ma miejsce ?😛

      • margo0307 pisze:

        „…Dostrzegniesz przyspieszający czas w materii…”
        ________________________________________🙂

      • marek pisze:

        Moim zdaniem główną rolą życia jest napełniania materii przeciwstawnym biegunem czyli antymaterią.
        Nie raz Mały Buddo myślałem , że prawda może być właśnie tak prosta .

        m

        • mały budda pisze:

          Panie Marku dobrze Pan to ujął.
          Fakt, że prawda jest prosta.

          Proszę spojrzeć z drugiej strony.
          Zobaczy Pan, że pojawiające się wątpliwości są wynikiem powielanych błędów rodzaju ludzkiego.
          Schemat jest prosty aby wmówić ludziom jak najwięcej kłamstw aby się obłudą karmili.
          Natomiast ci którzy sami siebie poznają to o tym wiedzą.

  14. mały budda pisze:

    Kwestia ostateczna. To taka metafora.
    Nasz obecny poziom w jakim istniejemy. Przestanie istnieć.

    • margo0307 pisze:

      „…Nasz obecny poziom w jakim istniejemy. Przestanie istnieć.”
      ___________________________
      A może… to my przestaniemy… kiedyś… istnieć na naszym obecnym poziomie i… wzniesiemy się wyżej😉 a po nas… przyjdą inni… 🙂

  15. Ifryt pisze:

    A58 odpowiem Ci odzielnie bo już się tam ciasno zrobiło, otóż to nie jest kwestia czy Ty Jesteś diabłem czy aniołem, tylko tego że faza w jaką się wkręciłeś jest bardzo mroczna😉
    Jedyna pozytywna rzecz w tym wszystkim to że coś Ci to daje, ubarwia Twoje życie, masz zajawke, przeżywasz niezwykłą przygodę, a świat wokół Ciebie staje się magiczy.
    Jeśli jednak spojrzeć secem na to co głosisz to niestety na bełty zbiera, bo to jak kontemplacja słabości na poziomie duchowym, daje nadzieje ale w zamian odbiera wszystko inne😉

    Twoja historia sugeruje że jakiś typek przekazał Ci jakieś przekleństwo, a Ty żeś to przyjoł z pokorą i zadowoleniem, no bo skoro nieznany Ci człowiek mówi że będą na Ciebie ataki to wiadomo że to nic dobrego.
    Dobre to by było gdy koleś przepowiedział Ci szczęście i powodzenie czy spełnienie marzeń(no chyba że zawsze marzyłeś o takiej nietypowej przygodzie).

    Ja niewiem jak to jest z Panią Basią, ale ona być może wyczówa że coś tu niegra i dlatego ma taką postawę a nie inną, bo nie wszystko jest kwestią twardej logiki, a nierzadko bywa że za pomocą takich sztuczek wpycha się komuś negatywne rzeczy. A tak wogóle to nie mnie tam ciągnie tylko Siola mnie tam wysyła w celu podniesienia wibracji😛

    Ja mam to szczęście że swego czasu poświęciłem trochę czasu na zrozumienie swej niechęci do niektórych z pozoru pięknych i dobrych idei, a w sumie to nawet nie do samych idei tylko dróg które rzekomo bezwzględnie mają prowadzić do ich realizacji. Miałem też przeżycia mistyczne.

    Ty zupełnym przypadkiem reprezentujesz „coś” co ja w swoim wnętrzu rozniosłem w proch i w pył, razem z Siolą twierdzicie że wieczność osiąga się przez pamięć, ja oczywiście doceniam pamięć i faktycznie bez niej było by przechlapane, ale nie jest ona jednoznaczna z JESTESTWEM.
    Jestestwo jest całkowicie unikatowe dla każdego, i nawet jeśli byś przeniósł pamięć jednego człowieka do głowy drógiego to nie staną się oni jedną i tą samą osobą, a ich indywidualne jestestwa będą różnie reagować na te same informacje. Wogóle to tak samo jak by twierdzić że wieczność osiąga się poprzez nakręcenie jakiegoś filmu i przekazywanie go z pokolenia na pokolenie, albo zbudowanie piramidy.

    To jest badzo dziwne że Ty tego nie widzisz, a Siola chętnie przypisuje adwersarzom bycie kapuścianą głową, tylko że chłopaki jeśli by was zapytać wprost jaką macie wizje, to była by ona mroczna jak kawa neskafe, i to że powołujecie się na mityczny POKÓJ nie zmienia tego.
    Macie wyrąbane na Boga który mieszka w ludzkim sercu, i chcecie go poświęcić w imię jakiś niby wyrzszych ideałów, przez to w desperacji łykacie straszne brednie.

    Nie kupuje żali o zbrodniach bo się żalić to można całą wieczność, chodzi o to aby dobro było silniejsze od zła, bo wtedy nieda się skrzywdzić, niestety silne istoty mają paskudny zwyczaj robienia co im się podoba, co jest nie do zniesienia dla pewnych „mocy”, które chcą by ich prawo było wieczne, a Bóg ma w nosie te prawo.
    Nie chodzi mi tu bynajmniej o jakiegoś dziada z siwą brodą, tylko o Boga który mieszka w człowieku.

    • A58 pisze:

      „A58 odpowiem Ci odzielnie ”
      No i odpowiedziałeś Ifrycie.Tylko z tego co pamiętam to na MŻ nie było opisu o spotkaniu z człowiekiem w czasie rąbania drewna.Ciekawe w jaki sposób ta relacja znajdująca się wśród tysięcy postów w temacie o innych rzeczywistościach z innego forum jest Ci znana?.Powiem Ci ,że nie wszystko zostało o tym spotkaniu powiedziane.Opisałem to ponieważ ten sam człowiek pojawił się u jednej z dyskutantek.Dorabiasz wersje , których w moich wypowiedziach nie ma.Wyraźnie napisałem , kto wśród swoich forumowych wyznawców próbuje zrobić ze mnie „demona”.Kiedyś w miejscu publicznym zrobiono numer na anioła.Niestety aniołem nie jestem a zwykłym człowiekiem.Wszystko aktualnie opiera się o informacje.Spotkanie z człowiekiem , któremu przypisujesz niecne zamiary nie było jedynym.Po pozostałych zostały namacalne dowody.Najtrudniej było przekonać mnie i bez innych źródeł informacji pewnie nie połapałbym się o co chodzi.Co i jak się wykonuje zostało mi zaprezentowane w realu.Wiem , kto za tymi trikami się kryje..Siola pisze o tych mancymonkach.W centuriach pada określenie – „palanty”.Kapuściane głowy to dobre określenie.

      • Ifryt pisze:

        Tą sytuacje z człowiekiem który coś Ci przekazał czytałem na tym forum, bo tylko z tąd Cię znam, generalnie często tu zaglądam choć nie zawsze pisze😉
        Szukać tego nie będe, ale chodziło o to że właśnie rąbałeś drewno a jakiś koleś do Ciebie podszedł i mówił że będą ataki na Ciebie.

  16. siola pisze:

    Coz klamcy mi nie trzeba ,wiary w niego Terz ,sam dobrze wiem ze nie klamie i to mi wystarczy .Ktos moze uznac ze klamie jego sprawa ja nie Bog jaki i nie karze nikomu w to wierzyc.Coz jest dziwne ze ludzie co Boga niby BOGA chwala na codzien najgorszymi sa klamcami i zlodziejami.Konczy sie u nich najczesciej rzezia innych dla ich wiary ale w rzeczy samej przeklinanie i gwalt jest ich ostatecznym argumentem gdy inaczej klamstwa ukryc jak nie Maja.Coz zeby zobatrzyc prawde nie wyastarczy slepo wierzyc trzeba swe rzycie bez klamstwa przezyc.Coz znan ja Ci boska dziatwe co zabila Ojca Matke a teraz jeszcze groza zemsta jakbym im cos zabral.A tak wlasciwie boza banda sama poslugujac sie mym podpisem ukradla i to co smieszne to samo az 3 razy.Coz czasami zamek choc nie ma klucza sam sie otwiera co nie biora do siebie kapusciane glowy.I tak ich wielka tajemnica przestala byc tajemnica bo same papugi wygadaly jak narozrabialy.Ja to tutaj co sie dzialo na tej ziemi biore jak egzamin na prawo jazdy i mam nadzieje ze sie w tym nie myle .Ale jak to mowia nadzieja jest Matka glupcow,to wole zostac uczciwym glupcem nizli klamliwym i falszywym bogiem i tej czastki jego klamstwa mi nie trzeba.Bo to boskich dzieci jest wada ze ONI moga wszystko a innym niz ONI mowic nie wolno .Slowa nie pokryte czynami to jak papier toaletowa nadaja sie tylko do wytarcia Mistu.Coz bo to juz jest naszych ziemskich bogow sprawa ze wola wylac mleko do kanalu i rolnikum kare za nadwyszke produkcji karza placic a w afryce dzieci z glodu umieraja a by glodnych sie tam pozbyc wysla pare karabinow szturmowych i znajda paru pustoglowych kturzy w imie czegos tam beda sie nawzajem zabijac.Coz tajemnica przestaje byc tajemnica jak juz wszyscy o niej wiedza.Coz widzisz kolego mam brata co jest z tych pustoglowych zabicie Matki i Ojca to bylo nic dla niego ale jemu w tym by byl pustoglowy dopomogly zmory z ich bakteriami Coli i juz mialy z niego sterowanego Dudka .Jedno u nich jest jednak jak z komputera gra wciarz to samo powtarzaja na ten sam muster tak ze jak sie ktos dobrze przypatrzy to sam na to wpadnie i pozna gry tej zasady.Jak rozlupac pien drzewa.

    • Ifryt pisze:

      To że Twoje serce Cię „okłamało” to nie jest powód żeby się wypinać na własną wolę, bo konkurencja nic wielkiego nie oferuje, tym bardziej że słusznie zauwarzasz że „po owocach ich poznacie”😉

      Czemu się nie pochwalisz swoją wspaniałością? Jakie są te Twoje owoce?
      Ja naprzykład wolę być dumnym demonem niż plugawym bóstwem i jestem zwyciężcą, i sram na te niby odwieczne prawa, przy których trwają przegrańcy bo innego wyjścia nie mają.

      Zapamiętaj sobie że dobry człowiek jest poprostu dobry z natury i tak się realizuje, zgodnie z własną naturą, nie musi się pilnować bo coś tam na zasadzie „będe dobry jak coś dostanę”. Dlatego też może sobie podetrzeć dupe wszelką moralnością i to jest największa tajemnica, bo co się stanie gdy dobro przestanie się umartwiać?

      Trzeba tylko uważać ze względu na siebie, aby samemu sobie nie zrobić krzywdy poprzez działanie wbrew własnej naturze, a nie dlatego że ktoś swoje z dupy wzięte żale będzie wylewał.

  17. siola pisze:

    Jest jedna zasada ze karzda walka tworzy tylko przegranych ,a co do ludzi bogow to duzo by gadac i tak nie uwierzysz .Coz ja sobie obiecalem ze mordercow odnajde i odnalazlem i teraz juz wiem co za kwiatki w bogow sie bawily I bawia.Coz widac wyznawca systemu gdzie morderca klamca i zlodziej ma wiecej praw od pokrzywdzonego.Coz nie ma z kim dyskutowac bo sam przyznales ze nalezysz do tych z kapusciana glowa gdzie moralnosci z swieczka szukac.To jak z wartownikami z obozow ,dalej pozostali po wojnie tylko swastyki na orzelka albo gwiazdke zmienili .Coz wiec mamy na tym swiecie co mamy boskie hieny ,co i tak tylko odwazne jak morduja w stadzie.

    • Ifryt pisze:

      A co żeś sobie ubzdurał że skoro uważam się za dobrego i szlachetnego to będe sługusem Tobie podobnych?😀 Mam głęboko w życi Twoje uznanie.
      Jeszcze głębiej mam Twoją moralność, sam jesteś sługusem systemu który ja pier…ole, czy Ci się to podoba czy nie.
      A z tymi wartownikami to żeś pojechał… zastanów się wkońcu czy pijesz do „kamikadze” czy tchurzy któży mordują wtedy gdy im system pozwala.
      Tak to już jest że jak się niema ani serca ani jaj, to się nadrabia jadem.

      • A58 pisze:

        No i Ifrytek spanikował .Kolejny raz dorabia swoje wnioski do treści , których w wypowiedzi Sioli nie ma.Jakoś przypomina mi to ten ostrzał nas u BB.Ifryt , czy Ty nie jesteś czasem spadochroniarz z innego forum?

        • Ifryt pisze:

          Nie rozśmieszaj, wkurwił mnie bo wyskoczył jak kulą w płot, nie będe udowadniał że nie jestem wielbłądem.
          A u Pani Basi to ani jednego postu nie napisałem.

          • A58 pisze:

            A wiesz Ifrycie ,że Siola opisuje zdarzenia ze swojego życia?.Ty próbujesz to uogólnić i widzisz tam jakieś powiązanie z sobą.To jak w starym przysłowiu o nożycach.Uderz w stół a nożyce się odezwą.Pewnie nie zauważyłeś ,że zaatakowałeś Siolę niczym nie sprowokowany.Teraz dorabiasz do tego wydumane argumenty.Wyjścia są dwa.Albo to jest kolejny atak , albo wynik niezrozumienia tego czego dotyczy sprawa.

          • Ifryt pisze:

            Guzik prawda, ja sobie zażartowałem na temat patriotyzmu tego typa z filmiku, a on mi wyskoczył z sądem nad patriotami😉
            Tak się składa że uważam się za patriotę, a on ma tylko jedną definicję, i wali jak katarynka.

  18. siola pisze:

    Slugusow mi nie trzeba bo Ci sa w wiekszosci z pustka w glowie.A jak sie okazja nadarzy to nawet okradna tego ktory byl dla nich dobry,bo to juz narura ich jest taka ze jakos lubia by ich lac po mordzie.Coz bedziesz dla takich dobry to pomysla zes jest slaby ,ale sila nie w tym by innych lac po glowie.Pije do tego ze twoi bochatery zyja z okradania innych i nie wazne jaki mundur nosza w danym czasie.Widzisz pewna Dzida powiedziala „Kochana nasza Boza zona Zmora” i tak sie zastanawialem co to Oni w niemczech robia i czy czasami nie zwiazane jest to z powstaniem styczniowym.Jak myslisz co w internecie znalazlem ,falszywe oskarzenie o zdrade w czasie powstania styczniowego wtedy juz wiedzialem co za ludzie na slask przyszly po powstaniu.Kiedys byli rzolnierzami w duzej mierze najemnicy widac zostalo co niekturym we krwi i sluza temu co lepiej zaplaci.Ty sie moim sercem i jajami nie martw lepiej popatrz na swe geny bo moze wiecej w tobie ze swini nizli z czlowieka.Jest jedno czy kamikadze czy rzeznik jeden i drugi manipulowany i nie wazne wtedy czy za obietnice nieba czy za materialne zyski,jedno w tym jest tylko pewne ze sam siebie przy tym zdradzaja wiec dlatego pyskowac musza wielce by przed soba ukryc ze zostali glupcem..

    • Ifryt pisze:

      Dobra „wybitny intelektualisto”, co mnie obchodzą te Twoje gadki o pustej głowie to już Ci wyjaśniłem😛
      Skoro chcesz sobie urajać że jestem kimś kto Cię tam niby skrzywdził to Twoja sprawa, jednak Twoje oskarżenia nijak się mają do patriotyzmu na który tak wsiadłeś.

      To jest dość proste, wszystko się rozchodzi od małego do dużego, sam tu często piszesz że kochasz swojego Ojczulka, najpierw jest rodzina, pużniej naród następnie można się pokusić o wszystkich bliżnich.
      Tu właściwie jest niewiele ideologi, to niemal że czysta natura.
      A tu masz jeszcze filmik abyś mógł dalej porozwodzić się nad nikczemnością mej duszy i pustą głową😀

      ARESIE ZNISZCZ MOICH WROGÓW A MOJE ŻYCIE BĘDZIE TWOJE.

      A Tobie mały kochany Siolo wybaczam, bo nie wiesz do kogo gadasz i mi jakieś urojone grzechy przypisujesz, a mnie to nawet trochę bawi😛

Skomentuj

