Mężczyzna, który r. Przez 12 lat był uwięziony we własnym ciele

Hi­sto­rię, którą prze­żył ten młody czło­wiek, aż trud­no sobie wy­obra­zić. Mar­tin Pi­sto­rius przez 12 lat był uwię­zio­ny w ciele, które rze­ko­mo znaj­do­wa­ło się w sta­nie we­ge­ta­tyw­nym. Ani ro­dzi­na, ani le­ka­rze nie zda­wa­li sobie spra­wy, męż­czy­zna był świa­do­my wszyst­kie­go, co się wokół niego dzia­ło. Nie mógł się jed­nak ru­szać, mówić, prze­ka­zy­wać swo­ich myśli.


Po la­tach Mar­tin na­pi­sał książ­kę o swo­ich nie­zwy­kłych do­świad­cze­niach. Książ­ka nosi tytuł „Chło­piec-duch – opo­wieść o błęd­nie zdia­gno­zo­wa­nym chłop­cu, uwię­zio­nym we wła­snym ciele, który cudem po­wró­cił do życia”. Wspo­mi­na w niej mię­dzy in­ny­mi, jak czuł się, gdy usły­szał, że jego matka wo­la­ła­by, by umarł.

Dziś męż­czy­zna ko­mu­ni­ku­je się z oto­cze­niem za po­mo­cą kom­pu­te­ra. Jego stan się po­lep­szył. Co wię­cej udało mu się spo­tkać i oże­nić się ze wspa­nia­łą ko­bie­tą.
Źródło:
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/mezczyzna-ktory-przezyl-koszmar-przez-12-lat-byl-uwieziony-we-wlasnym-ciele/pb9xm

Ten wpis został opublikowany w kategorii ., Człowiek, Istota Ludzka, Świadomość. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „Mężczyzna, który r. Przez 12 lat był uwięziony we własnym ciele

  1. Maria_st pisze:

    Dziękuje Dawidzie za umieszczenie tego artykułu.
    Jest mi to bardzo bliskie i wywiad oraz książka tegp mezczyzny który wiele lat był w stanie wegetatywnym przybliża nasze zrozumienie kim jesteśmy.
    Opiekując sie Mamą przez kilka lat w takim stanie jak ta osoba zauważyłam iż jest Ona świadoma ale nie może nawiązać bliższego kontaktu z otoczeniem, sporadyczne były .
    Właśnie dzieki tym sporadycznym kontaktom doszłam do tego wniosku choc lekarze u ktorych szukałam pomocy uważali iż nic nie slyszy ani nie odbiera zadnych bodzców.
    Ten przykład temu przeczy a jest ich naprawde wiele.
    Dlaczego o tym piszę ?
    Chodzi mi o pobieranie narządów do transplantacji od takich osób .
    Świadczy to też o niewiedzy lub ignorancji w temacie—-mózg, świadomośc.

    • JESTEM pisze:

      Tak, to ważny artykuł (i pewnie książka też) poszerzający naszą wiedzę o sobie samych i świadomość o nas jako Całości.

      Maria_st:
      „(…) Świadczy to też o niewiedzy lub ignorancji w temacie—-mózg, świadomośc.”

      Dokładnie.
      Mario, miałam podobne doświadczenie do Twojego, z moją mamą w ostatnich dniach jej życia. Czułam, że wszystko słyszy i rozumie. Choć już w ogóle się nie ruszała i nie reagowała już nawet oczami. Kiedy przyszła jej przyjaciółka, to nie wiedziała jak się ma zachować wobec takiego stanu mojej mamy. Powiedziałam do niej wtedy:
      – mów do niej, powiedz to, co chcesz powiedzieć.
      I ona zaczęła mówić, choć była zawstydzona tym, że ma mówić do osoby, która była już niby całkiem nieprzytomna. Trudno jej było uwierzyć w to, co usłyszała ode mnie. Ale jednak podążyła za tym. Jakież było jej zaskoczenie, kiedy powiedziała mojej mamie, że ją kocha, a wtedy z oczu mojej mamy spadła najpierw jedna łza, potem druga. Krzyczała do mnie:
      – Ty to widzisz, widzisz?
      Odpowiedziałam, że widzę i dla mnie to oczywiste, że mama ją usłyszała i słyszy nas nadal. To było ogromnym przeżyciem dla przyjaciółki mojej mamy, ale i dla mnie też.

    • Dawid56 pisze:

      Niestety to duży problem że lekarze wcale nie są zainteresowani tym jak jest naprawdę. Najpierw podtrzymują życie a potem odmawiają rozpoczęcia prawdziwego przebudzenia😦

  2. Maria_st pisze:

    „@MUKI
    Coś mi się wydaje, że ludziom zbyt dobrze się powodzi , czasu mają zbyt wiele i jakimiś kradzieżami energetycznymi poprzez internet się zajmują.. Rozumiem , gdyby pod sieć jakiejś firmy energetycznej się podpięli i golili prąd na lewo by dom dogrzać….. ale przez internet wysysać z siebie energię??
    Zamiast zastanowić się jak uchować swoje organy przed przejęciem ich na przeszczepy na wypadek spodziewanej wojny którą ruskim zainstalowani w Polsce politycy wypowiadają, to oni wtyczki w dupska swe wkładają by powera z delikwenta wyssać- niesamowite!!!
    ZADZIWIONY1”

    http://muki.salon24.pl/624803,wspomnienia-majakow-sennych#comment_9944768@MUKI

    „@ZADZIWIONY1
    wspominam wyżej o takich możliwych faktach które mogą nas dotknąć.. A ponieważ organy w większości pobiera się od osób jeszcze żywych i bez znieczulenia ( przynajmniej w Polsce), to proszę sobie wyobrazić co ewentualnie nas czeka.
    http://wolnemedia.net/prawo/na-ukrainie-zabijaja-dla-organow-do-transplantacji/
    ZADZIWIONY1 ”
    http://muki.salon24.pl/624803,wspomnienia-majakow-sennych#comment_9944875

    • margo0307 pisze:

      Maryś, to, o czym tam piszą u Mukiego nie nastraja optymistycznie, najlepiej jest więc… nie wpaść w łapki lekarzy…

      • siola pisze:

        Coz ja tam nie wiem ,ale nie wrzucal bym wszystkich lekarzy do jednego wora.Dla mnie najwiekszym bandyta jest ten,co bez zgody w cudzej energetyce grzebie.Czy powierzysz dobrowolnie swoje zdrowie osobie,co dla zysku komploty buduje ,jednych na drugich szczuje,przeklina przy tym ja stara ulicznica a udaje swieta jak kaplica.Takiej osobie powierz zdrowie to juz jedna noga jestes prawie w grobie,coz mam marzenie ze tym osobom zabawki zabiora a zaplate dostana za karzda ludziom zadana rane.Coz nie pomoze w alu owijanie bo co w szkodzie wysylane po odbicia ciagnie do zrodla swego i z potrujna sila kruszy hieny kosci.Ludzie stali sie przedmiotem konkurencyjnej walki o klientow,najgorsze ze w tej walce idiotow cierpia ludzie na zyciu i zdrowiu.I to jest zbrodnia najwieksza dla pieniedzy powoli zabijac klienta.Wiec radze dobrze karzdemu,niech sie dobrze zastanowi,zanim pozwoli wejsc w siebie jakiemus szarlatanowi.Bo nic dobrego w sobie nie niesie,ten kto na codzien przeklestwo w swych ustach ma,i falszywie uczuciami ludzi gra.
        Jedna jest w tym rzyciu pociecha,ze znajdziesz od czasu do czasu czlowieka co sumienie czyste ma .W hieny sie nie bawi ,dobrze radzi,w nocy nie morzy,nie jest rzywym trupem co sumienia nie ma.A Tereni tez dziekuje ,ze sie znowu odezwala,bo dala blaznowi znowu nadzieje ze lepiej sie dzieje bo co niektorzy dalej swe marzenie lepszego rzycia Maja nie tylko o podzialach gadaja.

        • margo0307 pisze:

          „…nie wrzucal bym wszystkich lekarzy do jednego wora…”

          To prawda Siolu, tyle że trudno dziś oddzielić blagę od prawdy a lekarza ‚karierowicza’ od lekarza z powołania….

Skomentuj

