Na Marsie jest życie? Łazik Curiosity wykrył metan

To wyjątkowo sensacyjna wiadomość.Przypomina się powieść H.G.Wellsa Wojna Światów i również słuchowisko z 1939 roku tego samego autora oraz ekranizacja tego filmu wyreżyserowana przez Stevena Spielgerga.Przypominają się też rożne artefakty – tajemnicza twarz na Marsie czy osławione kanały.

Amerykański łazik Curiosity wykrył na Marsie metan – gaz, który na Ziemi prawie wyłącznie pochodzi od organizmów żywych. Ponadto łazik wykrył inne molekuły organiczne w skałach – poinformowało czasopismo naukowe „Science”.

Curiosity, który od sierpnia 2012 r. prowadzi badania wewnątrz liczącego 154 km średnicy krateru Gale, wykrył powtarzające się cyklicznie emisje metanu do atmosfery. W warunkach ziemskich metan jest w 95 proc. pochodzenia organicznego i związany jest ściśle z cyklem życiowym roślin i zwierząt. Ponownie więc powstaje kwestia, czy na Marsie, teraz lub w zamierzchłej przeszłości, istniało życie.

Uczeni zastrzegają jednak, że metan na Marsie może pochodzić również z procesów geochemicznych, lub z całkiem innych nieznanych dotychczas źródeł.
źródło:
http://wiadomosci.onet.pl/nauka/na-marsie-jest-zycie-lazik-curiosity-wykryl-metan/723vb

Ten wpis został opublikowany w kategorii planety i komety, UFO cywilizacje pozaziemskie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

29 odpowiedzi na „Na Marsie jest życie? Łazik Curiosity wykrył metan

  1. Dawid56 pisze:

    Kiedyś czytałem taką książkę pt „UFO z planety Akart”
    http://chomikuj.pl/Drako118/*2b*e2*99*a6EZOTERYKA+E-BOOKS+KSI*c4*84*c5*bbKI++*e2*99*a6/Ufo+z+planety+Akart,615638313.pdf
    Z długości lotu z Ziemi na pewną planetę tam i z powrotem oraz z opisu można by było wywnioskować ,że chodzi właśnie o Marsa.
    Przecież życie na Marsie może istnieć po prostu pod powierzchnią planety😉

  2. Lucifer(AlcyOne) pisze:

    Jesteś taki hipnotyzujący
    Mógłbyś być diabłem😉
    Mógłbyś być aniołem🙂

    Twój dotyk magnetyzuje
    Czuję się jakbym się unosiła
    Zostawiam swoje ciało błyszczące

    Mówią, że powinieneś się bać
    Nie jesteś taki, jak inni
    Futurystyczny kochanek
    Inne DNA
    Nie rozumieją Cię

    Jesteś z całkiem innego świata
    Innego wymiaru
    Otwierasz mi oczy
    I jestem gotowa żeby iść
    Prowadź mnie w stronę światła

    Pocałuj mnie, po-po-pocałuj mnie
    Zakaź mnie swoją miłością i
    Wypełnij mnie swoją trucizną

    Weź mnie, we-we-weź mnie❤ Chce być Twoją ofiarą❤
    Gotową na porwanie

    • margo0307 pisze:

      Nie bardzo wiem do jakiej kategorii zaklasyfikować ten powyższy „utwór” ? 😕
      Najbardziej pasuje do ‚disco polo z zaburzoną osobowością’ 😉

      • Lucifer(AlcyOne) pisze:

        Szkoda że tylko nieliczni są wtajemniczeni w przekaz Illuminati w piosence Katy Perry E.T. Zdecydowanie bardzie odpowiada mi disco niż trupia muzyka która jest zapodawana w 95% stacji radiowych, gdzie podczas słuchania można zasnąć. Dla niewtajemniczonych info: zabawa zaczyna się wraz z początkiem 2015 i z każdym miesiącem i rokiem wydarzenia będą w małpim raju przyśpieszać, a jak uruchomi się kilka portali dla gości z kosmosu aby wpadli na zabawę zwaną apokalipsa to dopiero będzie imprezka, a jak ludziki zobaczą inteligentne jaszczurki i innych ziomków z MilkyWay to już będzie całkowity odlot😉 tak więc przygotujcie się i nie padajcie przed nami na kolana bo będzie wstyd.

        • margo0307 pisze:

          „…jak ludziki zobaczą inteligentne jaszczurki i innych ziomków z MilkyWay to już będzie całkowity odlot😉 tak więc przygotujcie się i nie padajcie przed nami na kolana bo będzie wstyd”

          Pojęcie ‚wstydu’ jest bardzo zróżnicowane i różnie przez różne istoty interpretowane, ale w większości – punkt widzenia zależy od punktu siedzenia😉
          Wszystkiego najlepszego Luciferku i dużo zdrówka życzę🙂

        • Maria_st pisze:

          Lucifer za rok pokaze ten Twoj kometarz–zobaczymy co wtedy odpowiesz…..nie daj sie wciagac w Matrixowe gierki.
          Ja np lubie Fletnie Pana ora Om Mani Padme Hum

        • Ktoś pisze:

          Zabawa to się zaczęła wraz z SN2014J, teraz jest tylko jej finał.

          I nie koniecznie Iluminaci są na TO party zaproszeni.

          PS
          gdzie jest „krzyż” jaki był „przepowiedziany” ?

          ZONK😀

          • Maria_st pisze:

            krzyz jest na kosciolach–nie wystarczy? ha ha ha ha

          • Lucifer(AlcyOne) pisze:

            Ktosiu dla mnie zabawa rozpoczęła się na początku 2012 jak jednej Pani podpaliłem Chatę🙂

          • Maria_st pisze:

            Ktosiu dla mnie zabawa rozpoczęła się na początku 2012 jak jednej Pani podpaliłem Chatę🙂

            wow piroman, no to sie nie dziwie stylem pisania

          • Maria_st pisze:

            Ktosiu dla mnie zabawa rozpoczęła się na początku 2012 jak jednej Pani podpaliłem Chatę🙂

            Lucifer a tu jestes menem..masz rozdwojenie jażni ?

        • Maria_st pisze:

          tak więc przygotujcie się i nie padajcie przed nami na kolana bo będzie wstyd.

          te słowa mówia wszystko…………..
          jaszczurki inteligentne ha ha ha ha ha ha ha ha ha a pająki to nie łaska? ha ha ha ha
          oj Liciferku nie szukaj na zewnatrz a w sobie

        • Dawid56 pisze:

          Spoko , spoko pamiętaj, że należy przeprowadzić 7000000000 przez proces przebiegunowienia magnetycznego Ziemi, co jest nie lada wyzwaniem !

  3. Maria_st pisze:

    ❤ Chce być Twoją ofiarą❤

    ofiarą Luciferku…..co za okropne teksty sadzisz?

    • Lucifer(AlcyOne) pisze:

      Te wyznania nie są mojego autorstwa tylko jednej małej kotki która już zapominała jak się lata😉 nie zaprzeczę, bardzo się mi spodobały a rogi urosły o kilka centymetrów🙂

      Ta nutka chyba będzie milsza dla ucha😉

      Tłumaczenie

      Tam poszedłeś
      Żar błyska od twych oczu
      Hej, kochanie, chodź tutaj
      I zamknij ich szczelnie
      Nie odmawiam
      Latamy ponad tym wszystkim
      Złap mą rękę, nie pozwól mi upaść
      Masz taki zdumiewający wdzięk
      Nigdy się tak nie czułam

      Och, pokaż mi niebo, zakryj mnie
      Zostaw mnie zdyszaną
      Och, pokaż mi niego, kochanie

      Tutaj poszłam
      Drżę tak jak bryza
      Hej, kochanie, twe ręce muszą mnie podtrzymać
      Nie zaprzeczam
      Jestem przestraszony tak bardzo jak ty
      Chociaż ostrożnie cię dotykam
      Mam dreszcze na plecach
      I to jest boskie

      Och, pokaż mi niebo…

      Jeśli wiesz, jak to jest
      wyśnić sen
      kochanie, trzymaj mnie mocno
      i pozwól temu być

      Och, pokaż mi niebo…

      PS
      „Aby wejść do Królestwa Niebieskiego trzeba stać się spowrotem jak Dziecko”❤

  4. Lucifer(AlcyOne) pisze:

    I jeszcze z okazji Święta Słoneczka Niezwyciężonego🙂

    Here Comes the Sun

    La Lune


    And🙂 Girls Only – Shake it Off

  5. Dawid56 pisze:

    Alcyonne=najjaśniejsza gwiazda Plejad

  6. margo0307 pisze:

    Ciekawy filmik zrobiony przez jedną z kamer zainstalowanych na łaziku Curiosity…

    „… Wydawcy UFO Sightings Daily wierzą, że amerykańska agencja kosmiczna NASA specjalnie opublikowała czarno – białe zdjęcia, ponieważ trudniej się je analizuje…” 😛

    http://innemedium.pl/wideo/czerwonej-planecie-sfotografowano-zywego-niedzwiedzia

Skomentuj

