„Skażony” Kod- główny powód głoszenia Apokalipsy?

Wydaje się że powoli wiadomo dlaczego tyle różnych dziwnych zapisków wspomina o apokaliptycznych czasach. W księdze Henocha było napisane ze synowie Boży brali sobie za żony córki Adama i płodzili z nimi dzieci. W Bibli zostało też powiedziane, w Księdze Rodzaju- wprowadzam nieprzyjaźń pomiędzy Ciebie a Niewiastę, między potomstwo Twoje a potomstwo jej, ono zmiażdży Ci głowę a ty zmiażdżysz mu piętę. Słowa te zostały wypowiedziane w momencie popełnienia tzw. grzechu pierworodnego. W pierwszych wersach Księgi Rodzaju czytamy że Człowiek został stworzony na obraz Boga. można domniemywać ze jego Kod genetyczny nie był wówczas skażony, aż do czasu kiedy nie pojawili się synowie Bozy, ktorzy zapragnęli uciech ziemskich. Powstały hybrydy i jednocześnie trud rodzenia( „Obarczę cię niezmiernie wielkim trudem twej brzemienności, w bólu będziesz rodziła dzieci”Hybrydy te jednak prawdopodobnie zostały zniszczone w czasie potopu, ale raz skażonego kodu nie da się tak łatwo naprawić. Być może obecnie doświadczamy czegoś, co jest jakby próbą naprawienia tego kodu , czego przejawem mogą być narodziny tzw „dzieci indygo”. Obecnie nasza wiedza jest już na takim poziomie ,ze jesteśmy w stanie zaakceptować fakt ,ze nie jesteśmy sami w Kosmosie.Trudno nam jednak zaakceptować jako ludziom różne eksperymenty genetyczne dokonywane podczas wzięć ( Np Beetty i Barney’a Hiillów, czy Betty Andreasson). Co jednak Ciekawe że wejście w inne wymiary( szmaragdową Bramę) Beetty Andreasson przypomina okładkę polskiego wydania niezwykle interesującej książki Tadatako Kimury”Naukowe wrota do Zaświatów”. Można pokusić się o stwierdzenie, że grzech pierworodny polegał głównie na utracie swobodnej „regulacji” gęstości ciała Człowieka w zależności od siły woli i jednoczesne „uwięzienie” niejako Duszy w materii, bez możliwości wyzwolenia się z niej, chyba że poprzez Śmierć ciała fizycznego- innej drogi niestety nie ma!

Takkaro_Namura
W Apokalipsie św Jana rozdział 21 czytamy n/t nowego „Jeruzalem „ po Apokalipsie- czasch ostatecznych
I przyszedł jeden z siedmiu aniołów,
co trzymają siedem czasz napełnionych siedmiu plagami ostatecznymi,
i tak odezwał się do mnie:
«Chodź, ukażę ci Oblubienicę,
Małżonkę Baranka».
10 I uniósł mnie w zachwyceniu na górę wielką i wyniosłą,
i ukazał mi Miasto Święte –
Jeruzalem,
zstępujące z nieba od Boga,
11 mające chwałę Boga.
Źródło jego światła podobne do kamienia drogocennego,
jakby do jaspisu o przejrzystości kryształu:
12 Miało ono mur wielki i wysoki,
miało dwanaście bram,
a na bramach – dwunastu aniołów
i wypisane imiona,
które są imionami dwunastu szczepów synów Izraela.
13 Od wschodu trzy bramy
i od północy trzy bramy,
i od południa trzy bramy,
i od zachodu trzy bramy.
14 A mur Miasta ma dwanaście warstw fundamentu,
a na nich dwanaście imion dwunastu Apostołów Baranka.
15 A ten, który mówił ze mną, miał złotą trzcinę mierniczą,
by zmierzyć Miasto i jego bramy, i jego mur.
16 A Miasto układa się w czworobok,
i długość jego tak wielka jest, jak i szerokość.
I zmierzył Miasto trzciną poprzez dwanaście tysięcy stadiów:
długość, szerokość i wysokość jego są równe.
17 I zmierzył jego mur – sto czterdzieści cztery łokcie:
miara, którą ma anioł, jest miarą człowieka.
18 A mur jego jest zbudowany z jaspisu,
a Miasto – to szczere złoto do szkła czystego podobne.
19 A warstwy fundamentu pod murem Miasta
zdobne są wszelakim drogim kamieniem:
warstwa pierwsza – jaspis,
druga – szafir,
trzecia – chalcedon,
czwarta – szmaragd,
piąta – sardoniks,
szósta – krwawnik,
siódma – chryzolit,
ósma – beryl,
dziewiąta – topaz,
dziesiąta – chryzopraz,
jedenasta – hiacynt,
dwunasta – ametyst.
21 A dwanaście bram – to dwanaście pereł:
każda z bram była z jednej perły.
I rynek Miasta – to czyste złoto, jak szkło przezroczyste.
22 A świątyni w nim nie dojrzałem:
bo jego świątynią jest Pan Bóg wszechmogący
oraz Baranek.
23 I Miastu nie trzeba słońca ni księżyca,
by mu świeciły,
bo chwała Boga je oświetliła,
a jego lampą – Baranek

Informacja o bramach z kamieni szlachetnych i upadku króla Tyru zapisana jest również w proroctwie Ezechiela
Upadek króla Tyru

11 Pan skierował do mnie te słowa: 12 «Synu człowieczy, podnieś lament nad królem Tyru3 i powiedz mu: Tak mówi Pan Bóg:
Byłeś odbiciem doskonałości,
pełen mądrości i niezrównanie piękny.
13 Mieszkałeś w Edenie, ogrodzie Bożym;
okrywały cię wszelkiego rodzaju szlachetne kamienie:
rubin, topaz, diament,
tarszisz, onyks, beryl,
szafir, karbunkuł, szmaragd,
a ze złota wykonano okrętki
i oprawy na tobie4,
przygotowane w dniu twego stworzenia.
14 Jako wielkiego cheruba
opiekunem ustanowiłem cię
na świętej górze Bożej,
chadzałeś pośród błyszczących kamieni5.
15 Byłeś doskonały w postępowaniu swoim
od dni twego stworzenia,
aż znalazła się w tobie nieprawość.
16 Pod wpływem rozkwitu twego handlu
wnętrze twoje napełniło się uciskiem i zgrzeszyłeś,
wobec czego zrzuciłem cię z góry Bożej
i jako cherub opiekun zniknąłeś
spośród błyszczących kamieni.
17 Serce twoje stało się wyniosłe
z powodu twej piękności,
zanikła twoja przezorność
z powodu twego blasku.
Rzuciłem cię na ziemię,
wydałem cię królom na widowisko.
18 Mnóstwem twoich przewin,
nieuczciwością twego handlu
zbezcześciłeś swoją świątynię.
Sprawiłem, że ogień wyszedł z twego wnętrza,
aby cię pochłonąć,
i obróciłem cię w popiół na ziemi
na oczach tych wszystkich, którzy na ciebie patrzyli.
19 Wszystkie spośród narodów, które cię znały,
zdumiały się nad tobą.
Stałeś się dla nich postrachem.
Przestałeś istnieć na zawsze».

Wczoraj ukazała się trochę niezwykła informacja, że Papież Franciszek powiedział ze nie widzi problemu aby ochrzcić „zielonego ludzika” jeśli tylko on wyrazi taką wolę.

http://innemedium.pl/wiadomosc/papiez-franciszek-oswiadczyl-ze-chetnie-ochrzcilby-obcego
Więcej na temat Nephlim i „Skażonego Kodu” można przeczytać tutaj
http://popotopie.blogspot.com/2013/06/kim-sa-istoty-z-innego-wymiaru.html

Ten wpis został opublikowany w kategorii ., Istota Ludzka, Kosmos, Matrix, Mistyka. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

55 odpowiedzi na „„Skażony” Kod- główny powód głoszenia Apokalipsy?

  1. Michaela pisze:

    ***22 A świątyni w nim nie dojrzałem:
    bo jego świątynią jest Pan Bóg wszechmogący
    oraz Baranek.
    23 I Miastu nie trzeba słońca ni księżyca,
    by mu świeciły,
    bo chwała Boga je oświetliła,
    a jego lampą – Baranek ***

    Ten film fabularyzowany oglądałam kilka lat temu i przypomniałam sobie ,że bohater jego Ian mówił,że Jezus świecił jak tysiące Słońc…warto obejrzeć ten film🙂

    Komentarz pod filmem :
    „Przebłysk wieczności” to niesamowita i prawdziwa historia człowieka, który umarł i ujrzał świat po drugiej stronie. Ian nurkował u wybrzeży wyspy Mauritius, gdy został ukąszony przez śmiertelnie
    jadowitą meduzę. Będąc już w szpitalu umarł na około 15-20 minut, doświadczył piekła a następnie nieba. Dano mu tam możliwość powrotu by opowiadał swoją historię. Jego śmierć była drzwiami do prawdziwego życia, a jego historia w dalszym ciągu przeobraża ludzi na całym świecie, prowokując do zadania sobie poważnego pytania, na które wszyscy kiedyś musimy odpowiedzieć.

    O autorze:
    Ian wraz z żoną i trójką dzieci mieszka w Wielkiej Brytanii. Podróżuje po całym świecie opowiadając o tym, Kim jest światłość na końcu tunelu. Głosi konieczność porzucenia grzechu. Fascynuje go oglądanie Jezusa leczącego zranione ludzkie serca i uzdrawiającego ich ciała.

  2. Dawid56 pisze:

    Film jest dosłownie wspaniały .Dziekuję Michaelo🙂. Myślę ze świetnie z nim korespondują słowa z dzisiejszej Ewagelii św Jana.Przytoczę jednak cały rozdział 14 bo wydaje mi się że ma on kolosalne wprost znaczenie:
    J 14,1-6

    1 Niech się nie trwoży serce wasze. Ufajcie Bogu i mnie ufajcie. 2 W domu mojego Ojca jest mieszkań wiele. Gdyby tak nie było, powiedziałbym wam. Oto idę przygotować wam miejsce! 3 Gdy odejdę i przygotuję wam miejsce, znowu przyjdę i wezmę was do siebie, abyście i wy byli tam, gdzie ja jestem. 4 A znacie drogę tam, dokąd idę”. 5 Zapytał Go Tomasz: „Panie, nie wiemy, dokąd idziesz. Jak możemy znać drogę?” 6 Jezus mu odpowiedział: „Ja jestem drogą, prawdą i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej, jak tylko przeze mnie.
    6 Jezus mu odpowiedział: „Ja jestem drogą, prawdą i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej, jak tylko przeze mnie. 7 Jeśli mnie poznaliście, to i mojego Ojca poznacie. Już nawet Go poznajecie i widzieliście Go”. 8 Odezwał się do Niego Filip: „Panie, pokaż nam Ojca, a to nam wystarczy”. 9 Jezus mu rzekł: „Filipie, tak długo już jestem z wami i nie poznałeś mnie? Kto mnie zobaczył, zobaczył Ojca. Jakże więc możesz mówić: „Pokaż nam Ojca”? 10 Czy nie wierzysz, że ja w Ojcu, a Ojciec jest we mnie? Słów, które do was mówię, nie wypowiadam od siebie samego. To Ojciec będący we mnie spełnia swoje dzieła. 11 Wierzcie mi, że ja w Ojcu, a Ojciec jest we mnie. A jeśli nie, to wierzcie ze względu na te dzieła. 12 O tak, zapewniam was: jeśli ktoś uwierzy we mnie, to dzieła, które ja spełniam, i on spełniać będzie, a nawet większe od nich spełni, bo ja idę do Ojca. 13 I o cokolwiek poprosicie w imię moje, spełnię to, tak aby Ojciec dostąpił chwały w Synu. 14 Ilekroć o cokolwiek poprosicie w imię moje, ja to spełnię.

  3. Mezamir pisze:

    Nauczcie się wreszcie że to co jest zapisane w Testamentach
    tyczy się Izraela a nie świata.

    Testament piszą przodkowie dla potomków.
    W Biblii nie ma spadku dla nas,jest spadek dla „narodu wybranego”.

    Wszelkie obietnice są składane temu narodowi,nie nam.
    Zamiast liczyć na korzyści ze spadku który nie jest nam zapisany
    i doszukiwać się w nim prawd i mnożyć teorie o teoriach
    lepiej zając się tym co mamy pod nosem.

    ___________________________________

    „Czegoż to żydo-banksterska propaganda nie wymyśli aby skompromitować prezydenta Rosji? Zapominają przy tym użyteczni idioci lub świadomi najemnicy, że Hitler mordował Polaków i Rosjan milionami. Banderowcy, których oni tak wspierają mordowali naszych i Rosjan. Zwłaszcza naszych. A Putin uratował mieszkańców Krymu – Rosjan, Słowian – od rzezi takich jak w Kijowie czy Odessie. A mimo to przyrównują go oni z uporem maniaka do Führera. Stoją oni zresztą w tej propagandowej kampanii ramię w ramię z gorliwymi katolikami, dywizjami rebe Rydzyka. Które też te zdjęcie kolportowały w sieci i podobnie gorliwie szczują na Rosję i na prezydenta Putina – jak „Słowianin” Białczyński i jego asysta.
    W tym miejscu przytoczę kilka „złotych myśli” Dobrogosta:

    „Rosja nie zajęła ani cm kwadratowego Ukrainy a ciągle się powtarza o rzekomej aneksji, agresji czy zajmopwaniu Ukrainy.”
    „Autonomiczna Republika Krymu odłaczyła się od Ukrainy z woli jej mieszkańców i poprosiła o przyjęcie do FR”

    „Zachód Ukrainy z woli jego mieszkańców oderwał się od państwa zbrodniczo opanowanego siłą przez faszystów oglaszając autonomię jeśli zechce się przyłaczyć do Rosji i Rosja się na to zgodzi nic niekomu do tego.”

    „Jedyni agresorzy na Ukrainie to najemnicy (w tym z polski) i banderowcy.”

    „Ukraina przestała istnieć kiedy obalono jej prezydenta i podeptano konstytucję, teraz nie jest to żadne państwo tylko dzikie pola na których grasują jakieś zbrojne bandy mordując ludzi, nie ma prawa nie ma nic.„

    Listu 12 apostołów polskich do Rosjan nie opublikowałem z różnych powodów. Przede wszystkim dlatego, że nie usunięto z niego wstawek o „chrześcijaństwie”. A zwłaszcza absurdalnego zwrotu: „naszej chrześcijańskiej wspólnoty słowiańszczyzny”. W dyskusji przed opublikowaniem listu napisałem tak:

    „Tekst jest w zasadzie dobry. Rozwala go jeden niepotrzebny i w sumie nieprawdziwy zwrot:
    „naszej chrześcijańskiej wspólnoty słowiańskiej„.

    Nie ma czegoś takiego jak „chrześcijańska wspólnota słowiańska” i to z kilku zasadniczych względów:

    – Słowiańszczyzna rozbita jest na konkurujące ze sobą duże odpryski żydo-chrześcijaństwa – prawosławie i katolicyzm. A jako że znam fanatyzm zarówno gorliwych katolików jak i gorliwych prawosławnych stwierdzam, że prędzej dwie niedziele palmowe do kupy się zejdą, niż nastąpi połączenie w jedność tych dwóch odprysków. Wszak każdy z nich uważa się za jedynie prawdziwie „chrześcijański”. I żaden z nich doktrynalnie nie ustąpi na milimetr. Taka jest już zaciekła i fanatyczna natura gorliwych wyznawców wszystkich religii abrahamowych – tej nadjordańskiej dżumy, która zażydziła i zżydziła umysły miliardów nieobrzezanych Goim.

    – W samej Polsce jest coraz mniej ludzi określających się jako „chrześcijanie”, natomiast wzrasta liczba ludzi, którzy widzą zło i nieszczęścia, jakie na Polskę sprowadzili watykańczycy z ich fanatyzmem. I którzy całkowicie odżegnują się od tej nadjordańskiej dżumy. Czy wyłączymy ich ze wspólnoty słowiańskiej dlatego, że nie są oni żydłakami – duchowymi żydami – katolikami – „chrześcijanami”?

    Chrześcijaństwo jest zabójcą słowiańskiej tożsamości. Chrześcijanin to „potomek Abrahama”. Tak stoi w żydłackim „piśmie świętym”

    „Nie ma już Żyda ani Greka nie ma już niewolnika ani człowieka wolnego, nie ma już mężczyzny ani kobiety, wszyscy bowiem jesteście kimś jednym w Chrystusie Jezusie.
    Jeżeli zaś należycie do Chrystusa, to jesteście też potomstwem Abrahama…”

    A ja jestem Słowianinem, „wnukiem Swaroga”
    https://opolczykpl.wordpress.com/2014/05/19/garsc-uwag-o-walkach-na-falszywych-barykadach-czyli-co-dal-nam-list-12-apostolow-polskich-do-rosjan/

    Dokładnie tak.
    Nie interesują mnie zmyślone Abrahamy,Mojżesze i rabini z Nazaretu
    nie interesują mnie testamenty pisane dla potomków narodu wybranego
    bo nie jestem żydem,nie jestem potomkiem semitów, jestem SŁOWIANINEM.

    _____________________________________________________________

    „Katolicyzm niszczy i tępi naszą prawdziwą słowiańską kulturą i tożsamość.
    opolczykpl.wordpress.com/2012/07/15/katolicki-szacunek-dla-slowianskiej-kultury/
    – W Polsce miliony chrześcijan nienawidzi Rosji i popiera bandyckie NATO. Na ich czele stoją gorliwi chrześcijanie – Kalkstein i jeszcze bardziej od niego gorliwy chrześcijanin rebe Rydzyk.
    – Samo NATO też jest chrześcijańskie, Mają nawet piloci-mordercy z NATO katolickiego patrona:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_z_Kupertynu

    Po co więc pisać bzdury o „chrześcijańskiej wspólnocie słowiańskiej”?
    Niech pozostanie „wspólnota słowiańska”, a wtedy z chęcią podpiszę się i opublikuję list u siebie.”

    A już po opublikowaniu listu (bez proponowanych m.in. przeze mnie poprawek) napisałem tak:
    „(…) Ja zresztą pod takimś czymś za Chiny bym się nie podpisał: naszej chrześcijańskiej wspólnoty słowiańszczyzny.Słowiańszczyzna to imię własne – pisze się z dużej Litery. I przede wszystkim Słowiańszczyzna to nie nadjordańskie żydo-chrześcijaństwo. No i nie można utożsamiać ofiary z jego prześladowcą i zabójcą.
    Widzę, że katolactfo już zapomniało o antysłowiańskiej krucjacie bandytów-watykańczyków.

    I o najeździe watykańskich bandziorów z krzyżami w jednej i mieczami w drugiej łapie na słowiańskie Radogoszcz i Arkonę”.

    O Arkonie my Słowianie do dzisiaj śpiewamy pieśni:

    Spadających ludzi słyszę znów,
    Spadających wilków bratni ród,
    Na Arkońskiej białej kredzie krwisty powstał znak,
    Oni wciąż spadają stamtąd w moich snach…
    A Wittowskie morze szumi pieśń,
    Uderzając o skalisty brzeg,
    O tych których przygarnęło dając błogą śmierć,
    O tych których wzięło tam w objęcia swe…
    Waldemarze z krzyża zdjęty psie,
    Przelewałeś tam niewinną krew,
    Twych potomków zeżre skaza, Twój morderczy ród,
    Byś nie czynił światu więcej żadnych szkód!
    Gromem Cię dosięgnie Bogów gniew,
    Gromem Cię ubije rudy psie,
    Boś na Ród Żmijowy rękę swoją podnieść śmiał,
    Boś rycerzy na Lechicki wysłał kraj

    Judeo-chrześcijaństwo w Europie jest równie polskie co Wc Donalds.
    Dzięki temu wirusowi mamy wojną słowiańsko-słowiańską,bo tylko do tego służy ten wynalazek
    do dzielenia ludzi.
    Każdy kto wyznaje tę sztuczną religię wymyśloną w Rzymie,działa na korzyść obcego państwa
    a więc zgodnie z konstytucją jest ZDRAJCĄ.

    • Mezamir pisze:

      Których nauk?
      Tych w których mówi że jest bogiem,czy tych w których temu przeczy?
      Sprzeczność to dowód kłamstwa.
      Biblia jest sprzeczna ponieważ Biblia kłamie.

      Jeśli ktoś wyznaje wartości ogólnoludzkie i nazywa je naukami Jezusa
      tzn że niczym się nie różni od niedouczonej biedoty galilejskiej.
      Jak można przypisywać wartości UNIWERSALNE,postaci z rzymskich bajek?
      Ziemia nie kręci się wokół neojudaizmu i islamu.

      „Nauki Jezusa” tzn tyle samo co „Bez Biblii Ziemia przestanie się kręcić”

      Nie,nie przestanie.

      • Mezamir pisze:

        Dlatego że sami sobie definiują dobro i zło.
        Dobre jest to co im się zgadza z ich poglądami
        złe jest to co się nie zgadza z ich poglądami.
        Kłamstwo to takie coś co nie pasuje do ich poglądów.
        W imię walki o dobro,czyli o swój świat wróżek i jednorożców
        gotowi są zabijać,bo trzeba bronić iluzji za wszelką cenę
        gdy się nie jest zdolnym do życia w realnym świecie.

        Zabierz narkomanom towar to też się na Ciebie rzucą
        im dłużej na detoksie tym bardziej agresywni.

      • Dawid56 pisze:

        Nie Mezamirze, to znaczy tylko tyle,że nie rozumiesz o czym nauczał Jezus i prawdopodobnie już nigdy do Ciebie nie dotrze.Ziemia się nie przestanie kręcić, a Człowiek dalej będzie zabijał ludzi i zwierzęta i w końcu umierał i nic z tego nie rozumiał dlaczego się urodził.Polecam lekturę „Najdalszych Podróży” Roberta Monroe, link z blogu Livii jak to dawniej ok 1000000 temu prawdopodobnie było🙂
        http://liviaspace.com/2014/05/18/out-space/comment-page-1/#comment-27885

        • JESTEM pisze:

          Lubię książki Roberta Monroe.🙂

          cyt.” (To jest miejsce z przeszłości, takiej jak ty pojmujesz czas.)
          Przeszłości! Ależ w naszej historii nie ma niczego, co choćby odległe przypominało by to miejsce! Musi być bardzo oddalone w czasie.
          (Bo jest. Prawie milion twoich lat.)
          Ci mieszkańcy… czy oni są ludźmi? Takimi jak ja?
          (Różnią się odrobinę, ale zdecydowanie są ludźmi.)”
          (…)
          “Z dziwnego świata przybywasz! Czy rzeczywiście macie problemy z utrzymaniem waszych fizycznych ciał w dobrym stanie?”
          “To nasz główny problem”.
          “Wielka szkoda. Nasza historia posiada dane o tego typu problemach sprzed wielu tysięcy lat”.

          czas jako względny? To, co jest dla przyszłością jest przeszłością. A nasza terażniejszość dla nich tych z naszej przeszłości, dla nich jest przeszłością dla nich…

        • JESTEM pisze:

          A tak w ogóle to piękny fragment i zawiera ciekawą wiedzę. Trzeba czytać powoli, nie śpiesząc się i starając się zrozumieć każde zdanie😉 Zawiera sporo mądrości.😉

        • Mezamir pisze:

          nie rozumiesz o czym nauczał Jezus i prawdopodobnie już nigdy do Ciebie nie dotrze.

          Zgadza się.
          Dogmaty,sprzeczności w hebrajskiej Biblii ,”nauki Jezusa” itd itp
          aby te kwestie rozwiązywać,aby wiedzieć jak poprawnie interpretować pisma semitów
          i oceniać która interpretacja i dlaczego jest fałszywa
          trzeba doskonale znać żydowski język,kulturę,tradycję,obyczaj,religię,etc.

          Kto zna to wszystko doskonale?Żydzi
          Ja jestem Słowianinem więc mogę nie rozumieć Żydów,nie jestem jednym z nich
          nie jestem potomkiem Abrahama czy Mojzesza.

          Nie potrzebuję rozumieć ich tradycji,tak jak oni nie mają potrzeby rozumienia naszej.
          Rozumienie dogmatów Tory Koranu i Biblii nie jest do niczego potrzbne gojom.

          Nie interesuje mnie doszukiwanie się „prawd” w żadnej globalistycznej,imperialistycznej ideologii która jest wroga Słowiańszczyźnie i różnorodności etnicznej,a więc judeo-chrześcijaństwo i islam w pierwszej kolejności,jak również łesternizacja i makdonaldyzacja świata w stylu USA i tymi ichnimi NATO/SS/Krzyżakami(kolejność hronologiczna).

          Jedyne co należy rozumieć w tych pismach to ksenofobia i faszyzm.
          Problem polega na tym że Biblia Koran i Tora to książki pisane przez specjalistów od socjotechniki i psychomanipulacji
          Dlatego własnie zgodnie z Biblią Koranem i Torą,każdy zdrowo myślący człowiek sprzeciwaijący się faszyzmowi i ksenofobii w tych księgach,sprzeciwiając się „slowu bożemu” i dlatego jest antychrystem/niewiernym/złym itd itp bzdury.

          Powtórzę to co pisałem u opolczyka ale jeszcze się nie pojawiło na blogu.

          Na stronie Zenka komputer mi wykrył szkodliwe oprogramowanie szpiegowskie.
          No nic,więc napiszę tutaj to co chciałem tam napisać.
          Kościół doskonale wiedział co robi gdy wymyślał i spisał cała swoją satanistyczną teologię w Biblii.

          Szatan jest dany ludziom niedouczonym po to by mieli o czym mówić gdy nie mają nic do powiedzenia.

          Innymi słowy,gdyby nie Szatan,niedouczony judeochrześcijanin musiałby po prostu milczeć w zetknieciu z merytorycznymi argumentami.
          Teraz,dzięki satanistycznej teologii wyczytanej w Biblii,może gadać bez końca.

          Gdy słyszy krytykę lub spotyka informacje z którymi sobie nie radzi(informacje które burzą jego fikcyjny świat)może zagłuszyć własną frustrację majaczeniem o diabłach i satanistach.

          Chrześcijanin jest nie tylko tym bardziej pobożny im bardziej niedouczony
          jest przede wszystkim wściekły i chory z nienawiści (którą usprawiedliwia odpowiednim cytatem z Biblii,wolno mu nienawidzić innowierców bo to słudzy diabła)
          Nienawiść jest u chrześcijanina tym większa im mądrzejszy jest innowierca.
          Wiedza to jest to co doprowadzaciemnotę do wściekłości.

        • Mezamir pisze:

          PS.Dogmatolubcy bardzo lubią pisma🙂
          Jak coś jest napisane tzn że jest prawdą,bardzo dobrze.
          W takim razie polecam kilka książek dla dogmatolubców.
          Oprócz Biblii Koranu i Tory istnieją inne,mądrzejsze lektury.

          Narcyzm
          „Czy jesteś narcyzem? A może masz styczność z osobą o zaburzeniach narcystycznych?
          (oj tak,w niedzielę w kościele przesiadują tłumy ludzi przeświadczonych o swej nieomylności,uprzywilejowaniu i wyjątkowości-Mez)

          Wbrew powszechnym przekonaniom, narcyzi ani nie kochają siebie, ani nikogo innego. Nie są w stanie zaakceptować swojego prawdziwego „ja“. Tworzą w zamian maski, za którymi kryje się martwota emocjonalna. Są uwodzicielscy i manipulują innymi oraz dążą do zdobycia władzy. Podstawowym zaburzeniem osobowości narcystycznej jest zaprzeczenie uczuciom o poczucie bycia kimś szczególnym.
          „Ci szczególni żyją w chmurach, w wyobrażeniach, zaś ci zwyczajni stąpają twardo po ziemi. Śmieją się i płaczą, doznają przyjemności i bólu, wiedzą co to smutek, a co radość. Oni naprawdę żyją i są spełnieni. Ktoś kto jest szczególny, tylko wyobraża sobie życie. W ten sposób tworzy rzeczywiście wyjątkowe przeznaczenie – czyli ujrzenie rozpadu własnego obrazu. To właśnie przydarzyło się Dorianowy Grayowi, kiedy stanął oko w oko z rzeczywistością“.
          W tym przełomowym studium dr Alexander Lowen wykorzystuje swoje szerokie doświadczenie kliniczne i pokazuje, jak osoby z zaburzeniami narcystycznymi mogą odzyskać swoje stłumione uczucia i człowieczeństwo. Dzięki zastosowaniu Analizy Bioenergetycznej osoby z zaburzeniami narcystycznymi zyskują szansę spełnienia i autentyczniejszego życia.”

          Alexander Lowen
          Wydawca: Ośrodek Bioenergetycznej Pracy z Ciałem, Pomocy i Edukacji Psychologicznej
          Kod: 978-83-930534-7-6
          Specyfikacja: A5, miękka, 334, I wydanie
          Data ukazania się: Marzec 2013

          „Głos Ciała” to zbiór 22 wykładów publicznych Alexandra Lowena, wysoko cenionych przez psychologów i psychoterapeutów, a jednocześnie podanych w przystępnej i zrozumiałej dla każdego formie. Doktor Alexander Lowen, twórca Analizy Bioenergetycznej, porusza tutaj tematy, które do dzisiaj są aktualne, szeroko omawiane i wciąż zbyt słabo rozumiane – na przykład związek między stresem a chorobą, myśleniem a czuciem czy seksem a osobowością. Przybliża również tak frapujące zagadnienia, jak to, dlaczego wola życia przeszkadza żyć czy w jaki sposób powstaje psychopatia i jak psychopaci postrzegają świat.

          Pewność siebie bazująca na prawdziwości własnych uczuć umożliwia człowiekowi bezpośrednie poznanie rzeczywistości.

          Głos ciała jest publikacją zebranych wykładów nazywanych jako Monografia Lowena, w których autor wnikliwie przedstawia związek ciała i umysłu w psychoterapii. Książka zawiera wiele cennych i oryginalnych poglądów autora wraz z opisem przypadków. To niezwykle wartościowa lektura dla wszystkich zainteresowanych psychologią i psychoterapią. Okaże się ona bardzo przydatna nie tylko dla terapeutów Bioenergetyki, lecz również dla innych terapeutów pracujących z ciałem. Zawiera bowiem elementy praktyczne, wskazówki oraz ćwiczenia bioenergetyczne”.

          Bioenergetyka jest naturalną, intuicyjną i skoncentrowaną na pracy z ciałem formą terapii. Ciało nie kłamie. Jest zwierciadłem duszy i pokazuje prawdziwą historię. Trwała, głęboka i autentyczna przemiana możliwa jest tylko wtedy, gdy równolegle dotykamy strefy ciała i umysłu. Książka skierowana jest do terapeutów, jak i do osób zainteresowanych rozwojem osobistym. Można dzięki niej poznać istotę Bioenergetyki, dowiedzieć się, jak powstają przewlekłe napięcia, które zakłócają swobodny przepływ energii w ciele i jak się można od nich uwolnić.

          Znajdziemy w niej również odpowiedzi na pytania:

          • o czym świadczy niski poziom energii i jak można go podnieść?
          • jak przebiega terapia?
          • w jaki sposób i dlaczego warto rozwijać autoekspresję?
          • co mają wspólnego ze sobą stres i seks?
          • czym jest prawdziwie satysfakcjonująca i dojrzała seksualność?
          • jakie iluzje utrudniają nam czerpanie z życia?
          • czym są typy charakteru i o czym nas informują?

          Uwieńczeniem życia i terapii jest bycie w prawdzie ze sobą… – Alexander Lowen

          To wszystko jest prawda ponieważ tak jest napisane😉

      • siola pisze:

        Marys ty sama jak kazdy inny moze byc wzorcem ,czy naprawde potrzebujesz kogos jako wzor ,jak tak to wez ludzi tobie najbliszych .Masz mozliwosc uczyc sie na ich wlasciwym postepowaniu jak i na ich bledach .Czy naprawde potrzebujemy kogos kto za nasze grzechy cierpiec musi ,ja tam nie czuje sie grzesznikiem i nie chce by ktokolwiek za moje bledy cierpial .Odpowiadam sam za siebie i stan mojego sumienia jest tylko moja sprawa .Najbardziej nie lubie ludzi kturzy swoje zbrodnie przypisuja innym ,Ci zostana jak ich przodkowie pasorzydami,jak to mowia „Jaka mac taka nac „albo ten drugi o jabloni tez znasz.Zdrajcy jak i zlodzieje najglosniej krzycza lapac zdrajce ,zlodzieja.Mezamir ma racje ta pasorzydnicza banda mieni sie slowianami ale jakie znaczenie slowa jest zaden z tych wolow nie wie i wiedziec nigdy nie bedzie.
        Brzydkie kaczatko.
        AJPN

      • Mezamir pisze:

        http://opolczykpl.wordpress.com/2014/05/19/garsc-uwag-o-walkach-na-falszywych-barykadach-czyli-co-dal-nam-list-12-apostolow-polskich-do-rosjan/#comment-80283

        Komentarz do Zenka ale wystarczy zmienić „Zenek” na „typowy chrześcijanin”
        i komentarz też będzie pasował.

  4. Mezamir pisze:

    „Terlikowski przywołuje tu na przykład wypowiedź o tym, że „kto nie modli się do Pana, modli się do diabła”; wypowiedź, która praktycznie przeszła bez echa, nie budząc gromkich protestów buddystów, muzułmanów czy tzw. otwartych, dialogicznych katolików”.

    http://bialczynski.wordpress.com/2014/05/18/17-05-2014-kompromitacja-katolickich-narodowcow-prosza-putlera-o-wiecej-ukrainskiej-krwi/#comments

    Od czasu gdy zaczęliśmy budować swoją przyszłość na przeszczepach z pustyni
    Polska staje się coraz słabsza dzięki ślepej wierze i ignorancji „wiernych”
    (nie temu w co trzeba wierzyć)

    Polska to dzielnica Watykanu gdzie żyją prostacy identyczni jak Ci w Galilei
    Im można było wszystko wmówić dzięki brakom w edukacji
    To samo „polakatolicy” ,klęczą przed tymi którym zawdzięczamy rzeź naszych przodków
    Na Stalina i Hitlera mówią be,ale misjonarze są cacy(zapominając że ich święci idole też klepali modły do tego drugiego)

    Z tego co obserwują w ciągu ostatnich tygodni wynika że islam i judeo-chrześcijaństwo
    to religie przeznaczone dla nieuków i ignorantów,DOKŁADNIE TAK SAMO
    jak było na początku,czyli gdy wymyślono chrześcijaństwo TYLKO I WYŁĄCZNIE
    dla galilejskiej niedouczonej biedoty.

    Dzisiaj ta sama galilejska biedota jest szczytem intelektualnym ,nieosiągalnym dla przeciętnego „polakatolika” ,zdolnego uwierzyć w największe bzdury.

    Po prostu dno.
    Nasz naród wymrze i zginie,tak jak to zostało zapisane i obiecane „wybrańcom” z Rzymu
    w ich Testamentach.
    To my jesteśmy ci „źli i niewierni” z których Ziemia ma być oczyszczona.
    Nawrócenie niczego nie zmieni,nawróceni staną się po prostu
    darmowym bydłem roboczym dla swych panów.
    Oporna inteligencja pójdzie z dymem żeby nie przeszkadzać w pobożności/nieuctwie.

  5. Dawid56 pisze:

    Powiem tylko tyle w życiu można się kierować miłością samego siebie we wszystkich płaszczyznach bytu( mordować, kraść, i oszukiwać i posuwać się do jeszcze większych okropieństw) zapewniam Ciebie ze ta postawa będzie bardzo miła Szatanowi. Można też kierować się altruistyczna miłością do innych ludzi i ta postawa będzie bliska Jezusowi🙂

    • Michaela pisze:

      Pusty aktywizm?

    • siola pisze:

      Haha i kto to mowi sam szatan w owczej skurze ,miloscia brud przykrwa ,wsadz se te twoja milosc do 4 i pomysl lepiej o sumieniu jak go jeszcze masz.Kogo chcial bys jeszcze wyzucic z swej ziemi ,co nie ma juiz kogo okradac na pomorzu i kujawach.
      AjpN

      • Dawid56 pisze:

        Jakim prawem Siola pytam mnie oskarżasz, jakim prawem?

        • siola pisze:

          Prawem straznika,ktury juz nie moze patrzec na kretactwa ,kto ma wiedze ten widzi .Czapka niewidka ,kij samobij i wiele innych bajek to opis wiedzy ,starej wiedzy .Mozesz nazwac mnie szatanem jak chcesz ,bo moze bedziesz mial troche racji tlumaczac nazwisko z staroslowianskiego nies” ogien wiedze swiatlo” to bedzie po rzymsku Lucyfer i zeby bylo smieszniej mieszkam w miescie kture zwa miastem na siedmiu wzgorzach ,smieszne ale prawdziwe.Oskarzyciel.
          …………………………………………

          • Dawid56 pisze:

            Siola miarkuj w słowach Ja Ciebie nie obrażam, a Ty po prostu czynisz to przy każdej okazji.Weź się Bracie za merytorykę bo znudziły mi się Twoje inwektywy😦

          • siola pisze:

            Prawem wszystkich skrzywdzonych wysiedlonych okradzionych o tym pasorzydy dobrze wiedza ,farozyki zaklamane i wampirowate zmorki.Ale popelnili Eschenbruch i za to bedzie kara , nie pomoga Enki Samuele bo jakos sami nie wiedza jak wejsc po kamien Lucyfera ,wszystkim nawiedzonym sni sie wladza i moc ale jak to mowia nie dla psa kielbasa .Pokombinujcie sobie jeszcze troche macie nie za dlugo czas na poprawe bo z mocy nici .

          • siola pisze:

            Ale jak to u was mowia z chama nie bedzie nigdy pana,tylko teraz macie Problem bo pany wszystkie schamialy.Zdradzaja nawet Ojca i Matke cuz katoobludnicze wychowanie ,zabijamy bo Bug potrzebuje cudzego a my wykonujemy tylko jego wole ,sami robicie z Boga pasorzyda i tak ma duzo cierpliwosci ja juz nie moge na takie chamstwo i ignorancje patrzec skoda czasu dla ludorzercow.

        • Michaela pisze:

          Dawid, on oskaza prawem kaduka. Jest wampirem energetycznym, od czasu do czasu jak zauważyłeś robi (robią ) tzw. „zadymy”. Środkiem do robienia takich zadym są ohydne pomówienia ect…ect..
          Dawid,żeby w ten sposób oskażać człowieka, trzeba być deviatem właśnie bez SUMIENIA !!!
          Jak się on nie wstydzi ,coś takiego pisać…nie ma sumienia i juz..

          • siola pisze:

            Juz Ci ….. pisalem nie rub drugich tym czym sama jestes ,Mam nadzieje ze wszyscy obludnicy za niedlugo skoncza tam gdzie ich miejsce .A szczegulnie Ci falszywi oskarzyciele co z Bogiem na ustach morduja drugich tylko z checi pasorzydnictwa.Katoobludnicy juz tak wszystko pokrecili ze sami nie wiedza gdzie Prawda a gdzie falsz.Wegetarianin co mieso i krew co niedziele sporzywa ciekawe mieszanka obludy.

          • Michaela pisze:

            No , już nachapałeś się, to idź do piaskownicy porób sobie babeczek, babek i bab😀

          • siola pisze:

            Sama idz do piaskownicy bo juz tylko dzieciom zdolacie ciemnote wpierac a i te juz sa madrzejsze od was ewolucja.

    • Dawid56 pisze:

      Szatan- byt albo byty które spowodowały upadek Człowieka, spowodował albo spowodowały że nasze ciała ziemskie podlegają procesowi starzenia i musimy umierać.Większość Ludzkości nie zdaje sobie sprawy z tego, że stany OBE dostępne są wszystkim – tylko od poziomu własnych wibracji ( i kosmogramu urodzeniowego) zależy czy w czasie takiego OBE będziemy spotykać upadłe byty i tzw błąkające się dusze czy będzie nam dane spotkać Istoty Światła i duchowych przewodników.

      • Mezamir pisze:

        „Szatan- byt albo byty które spowodowały upadek Człowieka”

        Człowiek – byt który stworzył Szatana.

        Lubię całą tę satanistyczną teologię z Biblii i demagogię wokół niej🙂

        Tak na logikę:
        Upadek człowieka spowodował stwórca,tworząc człowieka niedoskonałym i upadłym.
        Jeżeli człowiek jest w stanie ograniczać boga/sprzeciwiać mu się/zaskakiwać go
        tzn że bóg żyje w iluzji swej boskości a ludzie w iluzji swej marności

        Jeśli człowiek jest niedoskonały a stworzony na wzór i podobieństwo boga
        tzn że stwórca też jest ułomny
        Jeśli stwórca jest doskonały to jak mógł się pomylić i stworzyć wadliwego człowieka?
        Jeśli jest ułomny to co to za bóg jedyny?

        Szatan jest potrzebny do tego by własne winy można było zrzucać na innych.
        Kozioł ofiarny to fundament religii z pustyni.
        Wszystko co złe jest na zewnątrz nas,bo my jesteśmy doskonali…ale jesteśmy też prochem marnym,więc chyba jednak nasze zło jest w nas…ale nie
        lepiej niech Szatan będzie odpowiedzialny za nasze zło,tak jest wygodniej.
        Szatan to przede wszystkim unikanie odpowiedzialności,oznaka emocjonalnej niedojrzałości,dlatego zawsze powtarzam że ta obca religia infantylizuje ludzi i wpędza ich w psychozy.

        Tym co głosi kościół nie warto się przejmować,kiedyś głosił że Ziemia jest płaska
        a dziś ile zostało ze „światłej” nauki kościoła?

        Dzisiejsze „mądrości” kościoła też tak skończą,na śmietniku historii
        ale najpierw ludzie muszą się douczyć tak jak dawniej.
        Edukacja to jedyny prawdziwy Szatan i Antychryst
        Nic tak nie niszczy kościoła jak edukacja,a zatem każdy kto jest mądry
        jest…satanistą.
        „Dobry” i pobożny może być tylko nieuk.

        Nie da się pogodzić edukacji z religijnością wymyśloną w Rzymie.
        Dlatego właśnie tak ważne jest aby dzieci HIPNOTYZOWAĆ
        i indoktrynować pod pozorem nauki religii ( kiedy to mieliśmy w szkołach religioznawstwo?)

        Religioznawstwa nie ma w podstawówkach,nigdy nie było, bo gdyby było
        nie mielibyśmy nieświadomych nieuków
        a bez nieuków pobożność neojudaistyczna/chrześcijańska
        NIE ISTNIEJE.

        • Mezamir pisze:

          Tylko kiedy to ludzie zauważą?

          W momencie gdy to zauważą,aktywuje się u nich program/aplikacja wgrana w dzieciństwie
          Ten program działa w ten sposób że kiedy zaczynasz myśleć,pojawia się obawa
          Twoje myśli wydają Ci się złe,czujesz że pan wystawia Cię na próbę,Szatan Cię kusi
          a Twoim zadaniem jest tłumienie myślenia i logicznych wniosków
          Próbę zaliczysz tylko wtedy gdy uda Ci się zagłuszyć rozsądek,gdy przestaniesz zadawać pytania,gdy zaczniesz bezrefleksyjnie i ślepo wierzyć w to co karze pan i jego funkcjonariusze.

          Na tym polega przekręt stulecia,na zaprogramowaniu ludzi w ten sposób
          Można tego dokonać tylko we wczesnym dzieciństwie.
          Tworzy się u nich masę połączeń neuronowych i wzmacnia je przy każdej okazji.

          Owce nie zdają sobie sprawy z tego że pójdą pod nóż
          do czasu aż gospodarz zaczyna rzeź.
          Przecież on taki dobry,jeść daje,mamy gdzie mieszkać,pilnuje nas przed wilkami
          Owieczki lubią być strzyżone bo wszyscy w stadku mówią że na tym polega sens życia.
          Pan o tym mówi i w tylu książkach jest o tym napisane.
          Innych książek poza tymi wskazanymi przez pana,
          owieczka nie czyta bo to fałszywe książki są😉

          Dobre i prawdziwe jest tylko to co mówi większość
          Wszystko co jest sprzeczne z doktryną to kłamstwo
          Jeśli doktryna jest sprzeczna z prawdą,tym gorzej dla prawdy😀

          Nigdy odwrotnie.
          Owieczka nie odrzuci fałszywych doktryn którymi żyje
          ponieważ owieczka jest przeświadczona o swej nieomylności.

  6. Mezamir pisze:

    http://facet.wp.pl/gid,16608091,kat,70996,galeriazdjecie.html

    Czym zajmują się „bankierzy Pana Boga”?
    (…)
    Jeszcze rok temu wydawało się, że los Instytutu Dzieł Religijnych został przesądzony. Papież Franciszek niedługo po wyborze powołał specjalną kościelno-świecką komisję, która miała zbadać działalność banku i nie wykluczał jego zamknięcia.

    Jednak kilka tygodni temu ukazał się komunikat Stolicy Apostolskiej oznajmiający, że ciesząca się niezbyt dobrą sławą instytucja ma wciąż pełnić swoją misję. „Instytut Dzieł Religijnych nadal będzie służyć Kościołowi katolickiemu na całym świecie, w tym posłudze papieżowi oraz współpracującym z nim instytucjom i jednostkom” – oznajmiono w imieniu papieża.
    (…)
    Historia zaczęła się w 1887 r., kiedy papież Leon XIII utworzył Komisję do Spraw Pobożnych, którą jedenaście lat później jego następca – Pius X przekształcił w Administrację Dzieł Religijnych (AOR). Instytucje miały zarządzać majątkiem pozostałym po likwidacji Państwa Kościelnego. Jednak nie posiadały jeszcze wówczas charakteru banku.

    Nadał go dopiero Pius XII, który w 1942 r. w miejsce AOR utworzył Instytut Dzieł Religijnych (IOR). Jego aktywa zaczęły błyskawicznie rosnąć, głównie dzięki otrzymywanym od włoskiego rządu rekompensatom oraz trafionym inwestycjom.
    (…)
    Ponieważ Stolica Apostolska nie należy do Unii Europejskiej, IOR znajduje się poza zasięgiem włoskiego nadzoru finansowego. Między innymi dlatego kilka ostatnich dekad działalności banku watykańskiego naznaczyły liczne skandale związane z podejrzeniami o pranie brudnych pieniędzy, korupcję i powiązania ze zorganizowaną przestępczością.
    (…)
    Największa afera wstrząsnęła watykańskim bankiem na początku lat 80. XX wieku. W 1982 r. pod londyńskim Mostem Czarnych Mnichów znaleziono powieszonego Roberta Calviego, prezesa katolickiego Banku Ambrosiano w Mediolanie. Jak donosiły media, mężczyzna miał w kieszeni cegły i sporą sumę pieniędzy, a jego nogi zanurzone były w wodach Tamizy. Mogło to sugerować masońską scenerię mordu (Calvi był podobno wolnomularzem).

    Do dziś nie poznaliśmy przyczyn śmierci bankowca. Dramaturgii całej historii dodaje fakt, że tego samego dnia zginęła jego sekretarka (wyskoczyła z okna), a cztery dni później zmarł po wypiciu espresso doprawionego cyjankiem Michele Sindona, współpracownik Calviego pośredniczący w kontaktach między Bankiem Ambrosiano a IOR.
    (…)
    Interesy między tymi dwoma instytucjami były bardzo niejasne, chodziło m.in. o obsługę kont mafii oraz tajnych rachunków partii politycznych. Bank watykański został w nie uwikłany przez ówczesnego prezesa – abp. Paula Marcinkusa, bliskiego przyjaciela Calviego, który lubił podobno mawiać: „Kościołem nie zarządza się za pomocą zdrowasiek”.

    Podejrzaną działalnością IOR zainteresował się wkrótce po wyborze Jan Paweł I (na zdj.). Papież chciał podobno odwołać Marcinkusa, ale nie zdążył – zmarł po 33 dniach pontyfikatu.
    (…)
    U Jana Pawła II Marcinkus cieszył się dużymi względami, gdyż obrotny arcybiskup finansował ruchy opozycyjne w Europie Wschodniej. Bank watykański wsparł m.in. „Solidarność”, przekazując polskiemu związkowi blisko 100 mln zł. Gdy w 1987 r. włoska prokuratura wydała list gończy za Marcinkusem, purpurat zaszył się za murami Watykanu. Później uciekł do Stanów Zjednoczonych, gdzie spokojnie dożył swoich dni.
    (…)
    Według nieoficjalnych informacji podawanych przez lewicową prasę, problemy z bankiem watykańskim były jednym z powodów ustąpienia Benedykta XVI.
    (…)

    ~niemowlak 2014-05-19 (10:01)
    Na tym tle widać,że JP2 był tylko bezwolnym narzędziem w rękach rządzących kościołem i światem.

  7. Dawid56 pisze:

    Ja do Ciebie mówię „Bracie” a Ty do Michaeli „Babo”.No coments kolego No coments :(:(:(

    • siola pisze:

      Kto nie szanuje ludzkosci i jest przewrotny nigdy nie moze byc mi bratem Braci wybieram sobie sam i wiem w jaki sposob.Wiem …………….

      • Dawid56 pisze:

        Zarzucasz mi nie szanowanie Ludzkości.proszę o dowody !!!!. Przestań z tymi inwektywami.Czy ty naprawdę nie umiesz się inaczej wyrażać?.Język polski jest taki piękny:)

        • siola pisze:

          Moze i piekny ale nie jezyk decyduje czy jestes czlowiekiem ,nie potrzebuje nikogo by cierpial za moje grzechy ,ale nie dam sobie przypisac nie moich ,po prostu nie bede niczyim kozlem albo barankiem ofiarnym.Mysle ze Ci co zabili Matke i Ojca nazra sie kradzionymi milionami az im z dupy euro poleca.Jest zbrodnia to bedzie i kara ,wiesz jak to mowia Bog jest nie rychliwy ale sprawiedliwy.Moze wam sie to nie podobac ,wasza sprawa ,ja jestem Ziemianinem i jest mi obojetne jakim jezykiem ktos mowi i jaki kolor skury ma dla mnie jest wazniejsze co ma w srodku.A morderca zlodziej pasorzyd rzerujacy na cudzym jest dla mnie tym czym jest i nie bede owijal niczego w bawelne ,bo nawet najlepsze ubranie nie zrobi z bezdusznika czlowieka.Jak stoi Auto czy ktos karze mi go ukrasc ,ja uwzam ze nie .Ale zlodzieje za Odry juz wrzeszcza ze ich w konia zrobiono .Kazal im ktos konia trojanskiego krasc.Lapy precz od cudzego to i wstydu nie bedzie.jak powiedzial Kmicic „Tnij wasc wstydu oszczedz.”.

      • Michaela pisze:

        Dawid, proszę Cię dokąd ten Sioja będzie nas tak obrażał…

        • margo0307 pisze:

          „…dokąd ten Sioja będzie nas tak obrażał…”

          Ale… Michaelo dlaczego czujesz się obrażana ?😉

          • Michaela pisze:

            Ano jakoś Margo tak jest…ale nie będę tego roztrząsać…

          • margo0307 pisze:

            „Ano jakoś Margo tak jest…ale nie będę tego roztrząsać…”

            Rozumiem🙂
            Pozwól, że dodam do moich powyższych słów jeszcze kilka zdań, które sama osobiście stosuję we własnym życiu, a które wydatnie pozwalają mi zachować… może nie „święty” ale jednak tak potrzebny nam wszystkim dziś – spokój 😉
            Otóż zauważyłam, że marnując czas na kłótnie i walkę z kimś, kto ma odmienne zdanie aniżeli ja sama, marnuję także ogromną ilość własnej, bardzo cennej energii, co w wydatny sposób pogarsza stan mojego bycia…
            Tak więc postanowiłam ignorować pewne zachowania i wypowiedzi osób, które jak sądzę – nie mają ochoty jeszcze się zmienić😉
            A tak po prawdzie, to… cały czas jeszcze uczę się ignorować nie wiele znaczące zaczepki, jakie stawia na mojej drodze LOS i życie… wiem bowiem, że nic nie dzieje się przez przypadek 😉 i wszystko co się zadziewa ma swój – nie zawsze widoczny dla nas – cel…
            Doszłam do wniosku, że wspaniale jest robić wiele, lecz umiejętność ignorowania niektórych spraw jest jeszcze lepsza 😀

          • JESTEM pisze:

            Margo0307:
            „Otóż zauważyłam, że marnując czas na kłótnie i walkę z kimś, kto ma odmienne zdanie aniżeli ja sama, marnuję także ogromną ilość własnej, bardzo cennej energii, co w wydatny sposób pogarsza stan mojego bycia…”

            Dla mnie to wiedza, która jest mądrością…🙂

            „Tak więc postanowiłam ignorować pewne zachowania i wypowiedzi osób, które jak sądzę – nie mają ochoty jeszcze się zmienić ;)”

            „ignorować”, ignorowanie, ignorancja… to jednak coś innego niż zrozumienie, że inni robią to, co robią, bo inaczej nie umieją, nie mogą, nie chcą; zrozumienie, że inni projektują na mnie (na innych) różne swoje „niechciane”, wyparte części siebie i chcą, bo próbują ze mną (z innymi) walczyć, droczyć się, kłócić, obrażać itd. Będą to robić. A mnie (innych) będzie to denerwować, złościć, irytować, ranić itd., póki my sami w sobie nie odpuścimy walki… tymi „cząstkami siebie”.🙂

            „Doszłam do wniosku, że wspaniale jest robić wiele, lecz umiejętność ignorowania niektórych spraw jest jeszcze lepsza :D”

            Można też… zamiast „ignorować”, po prostu nie zwracać uwagi, nawet czytając takie wypowiedzi nie dawać swojej energii takim zaczepkom albo… można odpowiadać świadomie, ale już bez emocji, lecz z miłością w sercu.😉

            Serdeczności przesyłam

        • Michaela pisze:

          „Tak więc postanowiłam ignorować pewne zachowania i wypowiedzi osób (…)”
          Margo , to jest chyba najlepszy sposób , aby zachować spokój🙂

  8. Dawid56 pisze:

    Ciekawostka
    Równolegle prawie do naszej dyskusji o „Skażonym Kodzie” ukazał się podobny wpis na portalu Innemedium.pl.Przypadek czy niezwykły zbieg okoliczności?
    http://innemedium.pl/wiadomosc/mieszkancy-nowej-zelandii-pytaja-czy-premier-john-key-jest-zmiennoksztaltnym-reptilianinem

  9. Dawid56 pisze:

    Michaelo, szkoda nawet TO cytować .Jak t może być „dobre” skoro jest tak przepojone nienawiścią do innych istot i chęcią odegrania się, nie mówiąc już o cieszeniu się z czyjegoś nieszczęścia br…..

    • Michaela pisze:

      Masz rację Dawid. Dziękuję za przypomnienie🙂.

    • siola pisze:

      OD KIEDY CI TO TAKIE BR :::: PRZYPOMNE CI BRACI CO BYLI LUTERANAMI I MOWILI PO NIEMIECKU CZYSTO RZEZNIKOW MYSLENIE ´:

    • JESTEM pisze:

      „Pozory mylą Dawidzie:”
      Prawda, kochana Mario?
      I w jedną i w drugą stronę… Ci, co potrzebują pomocy Ktosia, to otrzymają ją. Każdy otrzymuje to, czego potrzebuje…🙂 Ci, co potrzebują czyjejś pomocy, otrzymują ją. Bo jak nie otrzymują, to znaczy, że tak naprawdę, to jej nie potrzebują…

      p.s. Kilka dni temu miałam dziwny sen o potworze, do którego ludzie przychodzili z prośbą o pomoc, a on pomagał im i jednocześnie ich… pochłaniał. Poważnie, taki sen miałam. W tym śnie jedna moja znajoma służyła za „naganiaczkę” dla tego potwora. W pewnym momencie widziałam, jak w swojej ręce trzymała talerz z… dłonią ludzką symbolizującą ‚żebranie o pomoc’. Nie chodzi tu o zwykłą prośbę o pomoc, lecz właśnie o żebranie o pomoc z pozycji ofiary losu. Ja w tym śnie byłam niewidzialna. I osoby w tym śnie mnie nie widziały.

      • JESTEM pisze:

        „Takie sny mówią dużo o nas samych.”

        pewnie. Coś nam mówią🙂

        „Nikt nie pojawia się na naszej drodze bez powodu, choc ” my ” różnie to odbieramy.”
        Dokładnie.

      • Michaela pisze:

        Osobliwy miałaś sen Jestem. Nomen omen Ktoś często tytułuje się potworem , ai inni też go tak nazywają , oczywiście żartobliwie🙂

        • JESTEM pisze:

          Tak.🙂
          Dodam jeszcze, że ten potwor z mojego snu nie miał twarzy… był jak bezkształtna magma, która może przyjmować różne formy i maski… Z chęcią pomaga tym, którzy do niego przychodzą z prośbą o pomoc, bo sami czują się słabi, skrzywdzeni, zawiedzeni itp. i potrzebują czyjejś pomocy, kogoś, kto…
          – wie lepiej i więcej,
          – więcej może,
          – daje poczucie bezpieczeństwa,
          – rozgrzesza,
          – daje moc,
          – pomaga pokrzywdzonym,
          ale także
          – sam ustala formy zapłaty, o których ludzie prosząc o pomoc nie mają pojęcia,
          – uzależnia ludzi od siebie,
          – pochłania ich energię i ich dusze…

          Różnych wersji takich „potworów” jest wiele w różnych strukturach, organizacjach, w różnych dziedzinach życia… To pewien wzorzec, według którego – póki co – nadal działa wielu ludzi w tym świecie…

        • JESTEM pisze:

          ‚takie potwory to repylianie–gady, jak nazywa je Livia.”

          To oczywiście pewne uogólnienie, Mario. Dla jednych „reptilianie”, „gady”, dla innych „czarni” albo żydzi, dla innych poganie i wiedzmy, a dla innych jacyś inni… bywają wygodnymi „czarnymi owcami” albo „kozłami ofiarnymi”, które ludzie składają w ofierze… na stosach własnej ignorancji; bo na nie czy na nich można pozwalać różne zło, które jest w ludziach oskarżających innych o to zło.

          „Masz racje rozne wdziewaja maski.”

          Szczerze… to my im takie maski zakładamy… Projektując swoje wyobrażenia na innych.

          „Ciekawe o co chodzi podswiadomości w tym?”

          Podświadomość jest częścią nas… ona chce, byśmy sobie o tym przypomnieli…🙂
          Właśnie o to chodzi, że ludzie nie chcą rozpoznać swojej prawdziwej natury i udają kogoś, kim nie są, bo grają różne piękne role, a nawet nie wiedzą po co i dlaczego rbią to, co robią. Skoro na przykład chcemy grać rolę „dobrych”, to zawsze muszą istnieć jacyś „żli”, wobec których mamy szansę grać te swoje role „dobrych”. Ale inni widzą nas też jako „złych” albo „dobrych”, bo projektują na nas swoje własne „demony” lub „anioły”. I walka trwa… aż do momentu, kiedy się przebudzimy z tego koszmaru, który sami śnimy, który sami projektujemy…

          W swojej ostatniej notce napisałam:
          Myśląc źle o innych, kreujesz ich, bo gdy wybierasz takie myśli, dokładnie taki świat kreujesz. Ale o tym zapominamy, bo identyfikujemy się z tym, co myślimy na swój temat i innych…

          A w tym śnie po prostu zobaczyłam to, co zobaczyłam czyli jak działają pewne wzorce i pewni ludzie. Bez oceniania, ale ze zrozumieniem…

          „nie wiedzą, co czynią”, ponieważ identyfikują się z tym, w co wierzą, z emocjami, myślami i ciałem. a nie z tym, czym, kim naprawdę są…

  10. siola pisze:

    Po co prosic przecierz lepiej ukrasc i tak by okradany o tym nie wiedzial.Pytanie czego zamulaja ludziom w glowach o dzikich psach kture wysysaja krew z zwierzat juz nasi przodkowie nazywali to zmora

  11. Mezamir pisze:

    Zwrócił ktoś uwagę na słowo ewangelia?
    Po angielsku ewangelion.
    Ewa Angel i On – anioł Ewa na
    Avenge Lion – lew zemsty

    Anielska Ewa na lwie zemsty,anielski lew zniszczenia Ewy.
    Ewa awE / Ave – rzymskie pozdrowienie.

    Czy istnieje jakaś zależność pomiędzy niszczeniem i ewangelistami?
    ZDECYDOWANIE.
    Krucjaty ewangelistów z imperium Romanum.

  12. siola pisze:

    Wales Weles Sum-Anu -sum

Skomentuj

