Idź precz Szatanie ! Mt 4

Wtedy Duch wyprowadził Jezusa na pustynię, aby był kuszony przez diabła. 2 A gdy przepościł czterdzieści dni i czterdzieści nocy, odczuł w końcu głód. 3 Wtedy przystąpił kusiciel i rzekł do Niego: «Jeśli jesteś Synem Bożym, powiedz, żeby te kamienie stały się chlebem». 4 Lecz On mu odparł: «Napisane jest: Nie samym chlebem żyje człowiek, lecz każdym słowem, które pochodzi z ust Bożych»*. 5 Wtedy wziął Go diabeł do Miasta Świętego, postawił na narożniku świątyni* 6 i rzekł Mu: «Jeśli jesteś Synem Bożym, rzuć się w dół, jest przecież napisane: Aniołom swoim rozkaże o tobie, a na rękach nosić cię będą, byś przypadkiem nie uraził swej nogi o kamień»*. 7 Odrzekł mu Jezus: «Ale jest napisane także: Nie będziesz wystawiał na próbę Pana, Boga swego»*. 8 Jeszcze raz wziął Go diabeł na bardzo wysoką górę, pokazał Mu wszystkie królestwa świata oraz ich przepych 9 i rzekł do Niego: «Dam Ci to wszystko, jeśli upadniesz i oddasz mi pokłon». 10 Na to odrzekł mu Jezus: «Idź precz, szatanie! Jest bowiem napisane: Panu, Bogu swemu, będziesz oddawał pokłon i Jemu samemu służyć będziesz»*. 11 Wtedy opuścił Go diabeł, a oto aniołowie przystąpili i usługiwali Mu.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Ezoteryka. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

70 odpowiedzi na „Idź precz Szatanie ! Mt 4

  1. margo0307 pisze:

    „…Panu, Bogu swemu, będziesz oddawał pokłon i Jemu samemu służyć będziesz…”

    Moim zdaniem, Stwórca nie potrzebuje służących, tak samo jak rodzic nie pragnie ze swoich dzieci zrobić ślepo posłusznych służących lecz pragnie by wyrośli z nich ludzie odpowiedzialni, serdeczni i pełni radości 🙂
    Może w słowach, które kiedyś wypowiedział Ghandi jest wskazówka by odnaleźć szczęście ?

    „Najlepszą drogą do odnalezienia samego siebie jest zagubienie się w służeniu innym”.

    • Mezamir pisze:

      “…Panu, Bogu swemu, będziesz oddawał pokłon i Jemu samemu służyć będziesz…”

      Wszystko ładnie pięknie,ale to jest polecenie wydane ŻYDOM
      przez ich boga Izraela,któremu mają służyć na kolanach🙂

      „Stwórca nie potrzebuje służących”
      Tylko słudzy potrzebują pana,to fakt.

    • Mezamir pisze:

      Najważniejsze przykazanie, w swoim pierwotnym sformułowaniu brzmi:

      Słuchaj Izrealu!
      Jehowa/Ojciec/Pan jest naszym jedynym Bogiem, Jehowa jedyny!”.

      – Dekalog dany był przez kapłanów wyłączenie “Izraelowi”.

      – W drugim przykazaniu było: “nie będziesz miał bogów cudzych przede mną”.
      Tak więc dekalog nie zaprzecza istnieniu innych, “cudzych bogów”
      a jedynie zabrania Izraelitom ich czczenia.

      Biblia mówi wyraźnie że Ziemia została stworzona przez Elohim/bogów
      a nie Eloha/boga (jednym z Eloha jest Allah)

      Pierwsze przykazanie mówi:
      Jeżeli ktoś jest żydem,nie ma prawa czcić cudzych bogów.

      • Mezamir pisze:

        http://bialczynski.wordpress.com/2014/03/13/my-slowianie-3-odcinek-wierzenia-w-tagen-tv/

        Idź precz Szatanie ! Mt 4
        Ciekawe od kiedy🙂

        “ludzkość MUSI NAJPIERW UZNAĆ ISTNIENIE SZATANA”
        “Godzina szatana” o. Livio Fanzaga, Diego Manetti

        Bez Szatana ich kościół i ideologia nie ma sensu🙂

        Wyznają Szatana ponieważ są satanistami,kryptosatanistami
        udają że go wypędzają ale boga proszą żeby został😀

        Wypędzanie czegoś czego nie ma
        jest przyzywaniem tego czegoś,egzorcyzm wtórny.

        Wiara w X tworzy ten X,Szatan to zbiorowa histeria wyznawców Biblii.
        Bacik🙂
        Tacy ludzie próbują ratować świat…projektują własne lęki na otoczenie
        dlatego przez 2 tyś lat nie są w stanie pokonać „zła”
        musieliby zacząć od siebie,no ale przecież oni są „dobrzy”
        to inni są „źli”.
        Efekty?

        „Przez osiemnaście wieków płynie rzeka krwi, a na jej brzegach mieszka chrześcijaństwo”.
        .
        Ludwig Boerne

        Żeby chory zrozumiał że jest chory,najpierw musi się wyrwać z choroby w której tkwi.
        Ktoś kto przebywa od zawsze w stanie choroby,nie wie czym jest zdrowie
        Zdrowie jest czymś nowym,nieznanym,a to co nieznane jest „złe”.

  2. DO STEFANA pisze:

    STEFAN , jeśli jeszcze zaglądasz tu daj znać, coś jest nie tak z Twoim mailem….wydaje się to być krecią robota “przyjaznych osób”.
    Pozdrawiam Michaela🙂

  3. Michaela pisze:

    PANIE, CIEBIE POTRZEBA DZIŚ NAM !!!🙂
    Żeby miłość wzbudziła się w nas,
    by nadziei nie brakło już nie,
    by spełniały się sny, żeby świat lepszy był…
    Tylko ty, Panie wiesz, jak uciekać od zła.
    Tylko ty prawdę znasz.

    Ref.
    Panie, Ciebie potrzeba dziś nam
    tak, jak słońca na niebie i gwiazd,
    w każdym słowie i gestach
    tak, jak tęczy po deszczach,
    tylko Ciebie byś zmienił ten świat.
    Panie, Ciebie potrzeba dziś nam
    tak, jak wody i ciepła i barw.
    Jak powietrza i chleba.
    Tak jak liści na drzewach.
    Tylko Ciebie byś zmienił ten świat.

    Żeby życie uwolnić od łez,
    Żeby strach mógł zamienić się w śmiech,
    Żeby brata już brat nie zabijał
    A świat opamiętać się chciał,
    I zakończył ten sen, ten potwornie zły sen.

    Ref.
    Panie, Ciebie potrzeba dziś nam….🙂

  4. Moi KOCHANI Dawidzie i Michaelo… nawracać? ale na co? na czarną magię?… bo przecież Kościół Katolicki to właśnie CZARNA MAGIA… już jako dziecko uciekłam z takiego ‚Domu Bożego’ a mając 2 latka porwałam ‚św. obrazek’ ze słowami, że ten bóg na nim to podstępny uzurpator… Jak najbardziej popieram Waszą miłość do Jezusa, ale Jezus i KK to nie to samo…. ahh, przecież tyle na ten temat zostało już powiedziane…. Jesteście mi tak bliscy, ale w tym wypadku nie mogę się z Wami zgodzić… Moim zdaniem kierunke jest wręcz przeciwny, aby ludzie się nie nawracali, a odwracali… od tych, którzy ich do tej pory tak podstępnie zwodzili i wykorzystywali… Chyba już wiem co zamieszczę w najnowszej notce… Pozdrawiam Was!!!

    • Michaela pisze:

      KOCHANA Livio piszesz:
      ” Jak najbardziej popieram Waszą miłość do Jezusa, ale Jezus i KK to nie to samo….”
      Toż to DAWID pokreśla na każdym kroku! Mnie też coś tu nie pasuje do końca z tym KK…
      ale ,że to CZARNA MAGIA nie zgadzam się z tymw żadnym wypadku!
      Czy rozmyślałaś kiedyś dlaczego uciekałaś z takiego „Bożego Domu” ? A mając 2latka , czy dziecko targając św.obrazek używa tak „uczonych ” słów? Nie sądzę…
      Takie awersie ,co do przebywania w kościele i taką reakcję myślę ,że nie przejawiałaś TY, ale jakaś ciemna strona posługiwała się Tobą….np. demon ( Obcy?)
      Livia , wiem ,co piszę ,dużo na ten temat czytałam…Myślę,że się nie pogniewasz na mnie,.. bo ja tak to widzę…
      Będę czekać na Twoja notkę i pozdrawiam🙂
      PS. Pamiętam ,jak opisysywałaś spotkania z Jezusem Chrystusem, Jak kojąco -cudownie
      ON na Ciebie działał.🙂

      • „Takie awersie ,co do przebywania w kościele i taką reakcję myślę ,że nie przejawiałaś TY, ale jakaś ciemna strona posługiwała się Tobą….np. demon ( Obcy?)”

        Michaelo droga… Kościół wydał mi się po prostu miejscem zimnym i przerażającym…. ujrzałam w nim między istoty gadzie skrywające się za postaciami kapłanów na freskach… zresztą w pierwszym zapamiętanym w tym życiu śnie podobni kapłani zabili moją matkę… Ponadto odczuwałam ogromny ból na widok ukrzyżowanego Jezusa… Patrzyłam na niego i płakałam i czułam, że ten świat jest nieźle wywrócony do góry nogami… Opisywałam też kiedyś historię mojej akcji sabotażowej z krzyżem… mała dziewczynka z wielką drabiną… może to pamiętasz… historię z obrazkiem też opisywałam.. to się wydarzyło po tym jak pod okrągłym stołem w domu mojej babci przebudziła się we mnie nagle niezwykła świadomość… większość z tego co sobie wtedy przypomniałam zaczęło się szybko ulatniać, albo i chować do podświadomości… ale to wywarło ogromny wpływ na moje dalsze życie.. pierwsze słowa jakie wtedy wypowiedziałam do mojej matki i babci.. brzmiały… ja nie jestem białą kartką… tak, dwuletnie dziecko nie używa takich słów, ale ja w tamtym momencie go użyłam… podobnie jak bez żadnej nauki w ciągu jednej chwili z dwa lata później nauczyłam się czytać… po prostu wzięłam do ręki gazetę i wiedziałam co tam jest napisane.. gdy poszłam do zerówki sama już sobie czytałam szkolne lektury🙂

        • Michaela pisze:

          Livia ok. opisałaś wrazenia , odczucia malutkiego dziecka i tak to zapamiętałaś.Być może tak było jak piszesz, a być może ,że „Oni” grali na emocjach ..”Oni” to mogli wszystko reżyserować..Zauważ mają te emocje najważniejszą rolę do spełnienia….bo „Oni” się nimi żywią! Strach, ból ,rozpacz ,złość etc. to właśnie ich „pokarm”, a dalej idąc tak jak się to ostatnio dzieje poróżnić ludzi na „maxa”!!! No i maja wtedy nieżły żer!
          Kto chce niech poczyta sobie na co jesteśmy ciągle narażeni :
          http://davidicke.pl/forum/milab-uprowadzenia-f78.html

          • ”Oni” to mogli wszystko reżyserować..”

            aha… demoniczni kosmici tak? aby poroznic mnie z kosciolem katolickim? haha.. no to naprawde demony z nich jedne!!!

            a kto to wyrezyserowal?

            bo dla mnie to jest wlasnie czarna magia…

            a jakbys nie wiedziala co to za obrazek to dodam, ze przedstawia jedna z wielu wielu scen torturowania ludzi w imie boga…

            mam wrazenie, ze cos dziwnego z ludzmi sie dzieje… tak jakby cos dzialo z ich pamiecia… inkwizycja.. ktos jeszcze pamieta moze takie slowo?

          • Michaela pisze:

            Straszne rzeczy działy się Livia w historii ludzkości. Ty o tym wiesz i ja o tym wiem .
            Dla mnie jest to odrażające …a skąd wiesz, jeśli wierzysz w reinkarnacje jaką rolę kiedyś odgrywałaś? Ofiary , czy kata? Może wywijałaś mieczem w wyprawach krzyżowych. Kto to wie…kto to wie…?

          • nie bardzo lapie w tej chwili do czego zmierzasz Michaelo🙂

            ale nie mam takich wspomnien, abym byla kiedys takim oprawca.. raczej zupelnie na odwrot… i stad byc moze u mnie taka awersja do KK, choc raczej nie tylko to… mysle, ze te odczucia we wczesnym dziecinstwie byly czesto jak najbardziej prawidlowe, bo tak jak sie zbuntowalam przeciwko KK tak sie zbuntowalam ot chocby dla przykladu przeciwko zaklamanej historii polski szkole… czy tez przeciwko okrutnemu traktowaniu zwierzat i zabijaniu ich… czy to tez bylo wyrezyserowane przez demonicznych kosmitow? czy lepiej by bylo gdybym miala wiecej zaufania do ksiezy i nauczycieli i rzeznikow.. niz do siebie, do wlasnych odczuc?🙂

      • „Pamiętam jak opisysywałaś spotkania z Jezusem Chrystusem, Jak kojąco -cudownie”

        ależ tak, tylko że ja go nie spotykałam w kościele, a np. na Słońcu🙂

        nie chcę też wyjść na jakąś ekstremistkę antyklerykalną… bo zdaję sobie sprawę z tego, że to wszystko nie jest takie jednoznaczne.. spotkałam przecież w życiu wielu wspaniałych katolików i nawet księdzy i siostry zakonne fajne spotykałam.. ale staram się tutaj uchwycić to co najistotniejsze… zaczęłam więc od tych pierwszych wspomnień i odczuć.. wiesz, byłam choćby w Lourdes i miałam tam bardzo ciekawe doświadczenia.. tyle, że… hmm, to było troszkę jak trans… no właśnie… wciąż nie doszłam do tego co mnie tak naprawdę oczarowało… ale ok…

        absolutnie się na Ciebie nie gniewam… masz prawo tak to postrzegać.. a ponadto nie umiem się na Ciebie gniewać, no chyba że to dopiero przede mną… hahah😉

        • Michaela pisze:

          Livia z tym pogniewaniem się na kogoś,naprawdę nie ma żartów…wszyscy to chyba przerabialiśmy haha🙂
          Czy te wrażenia z Lourdes opisałaś gdzieś? Bardzo mnie ta wzmianka zaciekawiła…hmm.

          • „Czy te wrażenia z Lourdes opisałaś gdzieś? Bardzo mnie ta wzmianka zaciekawiła…hmm.”

            napisalam o tym in w relacji z podrozy do kraju baskow, choc nie tylko:

            to akurat odpowiedz na komentarz Dawida, ktory napisal:

            Dawid56:

            “Chociaż tak naprawdę teraz widzę że powinienem nie jechać z San Sebastian do Lourdes- przyszłość byłaby zupełne inna. Byc może kiedyś bedzie mi dane to zrozumieć….”

            Livia:

            jeśli dobrze Cię rozumiem.. lepiej gdybyś nie odwiedził Lourdes??

            już po powrocie do domu zobaczyłam mapkę tego hotelu w którym znaleźliśmy wolny pokój na głównej ulicy Lourdes: Rue de la Grotte… ciekawe usytuowanie i ten numer: 111.. wcześniej udało nam się znaleźć inny wolny pokój i też miał numer 111, ale potem nie mogliśmy go odszukać i trafiliśmy do tego drugiego… zwykły dwugwiazdkowy, budynek numer 77.. tak, czy inaczej… czuję, że miałam w Lourdes spędzić noc w tym a nie innym miejscu…. to tak jak w MAdrycie… skierowano nas do IBISA, a na miejscu okazało się, że IBIS nie istnieje, ale jest ISIS..

            miałam bardzo dziwny sen w LOURDES… zbiegło się w nim wiele ścieżek.. jakby spowrotem do źródła, z którego wcześniej wypłynęły.. we mnie……

            W URKIOLI pokój numer 22… chwilkę wcześniej zanim zwróciłam na to uwagę moje myśli krążyły wokół pewnego miejsca we FRANCJI związanego właśnie z tym numerem… 22… byłam już tu kiedyś w śnie…. winda zjeżdżała głęboko do podziemi…

            o Montsegur nie mogę napisać praktycznie nic… jest jak SEN……….. a naprawdę tam byłam i wiem, że stało się coś ważnego.. mam nawet mały kamyk stamtąd… i zostawiłam tam swoją KREW………….

            http://liviaspace.com/2013/09/12/podroz-do-kraju-baskow/

    • Mezamir pisze:

      Moi KOCHANI Dawidzie i Michaelo… nawracać? ale na co?
      🙂 Misyjność to pierwszy symptom choroby.
      Ludziom się wydaje że skoro mają poglądy tzn że znają prawdę
      Na co nawracać?Na poglądy oczywiście🙂
      Nasze poglądy są lepsze a cudze są fałszywe🙂

      Każda destrukcyjna sekta ma sowich „prawdziwych” proroków
      w przeciwieństwie do cudzych „fałszywych”.

      Ciężko chcą innych zbawiać,czemu nie zbawią siebie?
      Najpierw niech siebie zbawią zamiast gadać o poglądach.

      Bardzo chcą nas bronić przed „złem”
      ciekawe kto nas obroni przed nimi?😉

      Misjonarze kuźwa😀

  5. Mezamir pisze:

    PS.Nie tak dawno dowiedziałem się tutaj że ludzie mają prawo wierzyć w co chcą
    dziś już nie,dziś misjonarze mają obowiązek nawracać😀

    Oczywiście do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi
    jak łączyć prawo do wolności wyznania z nakazem misyjności
    ale to już jest kwestia schizofreniczności Biblii ,czyli nie nasz cyrk nie nasze małpy🙂

  6. Mezamir pisze:

    http://bialczynski.wordpress.com/2014/03/14/huczna-rocznica-pontyfikatu-franciszka-wielkiego-reformatora-wymowne-milczenie-kk-na-temat-swietowita-ze-slezy/#comment-63747

    “Takie awersie ,co do przebywania w kościele”

    Nie bądź śmieszna,jak komuś podasz truciznę to nie licz na to że będzie ją łkał razem z Tobą
    tylko dlatego że ma piękne błyszczące opakowanie🙂

    A skąd się u Ciebie bierze ta awersja do „pogaństwa” hm?😉
    Kto Ci nie pozwala pozostać wierną tradycji przodków co?
    Dlaczego to co mówią żydzi jest dla Ciebie prawdą,a to co mówią Słowianie i Wedy
    to dla Ciebie fałsz?

    Mamy dowód,jesteś opętana,lepiej się nawróć na słowiańskie prawdy
    i odrzuć żydowskie kłamstwa .
    Nie potrafisz prawda?
    Opętanie tak działa😉

  7. Pingback: Livia i Jezus | Livia Space..

  8. Dawid56 pisze:

    Droga Livio, to naprawdę nie ma znaczenia gdzie spotkałaś Jezusa, czy w Słońcu czy w swoim ogrodzie, najważniejsze aby był on w Twoim sercu🙂. Jest jeden człowiek w KK którego naprawdę podziwiam za jego skromność i niezłomność w działaniu- to papież Franciszek. Co ciekawe to urodził sę on w momencie gdy jego Słońce urodzeniowe znajdowało się blisko środkka Galaktyki czyli 25 stopień Strzelca !

    • „Droga Livio, to naprawdę nie ma znaczenia gdzie spotkałaś Jezusa, czy w Słońcu czy w swoim ogrodzie, najważniejsze aby był on w Twoim sercu :)”

      dobrze… ale w takim badz razie dlaczego kosciol ma dla Ciebie az takie znaczenie?🙂 Dlaczego mowiac o Jezusie i Milosci zamieszczasz filmiki z mszy swietej? Nie rozumiem tego Dawidzie… Jestes wyznawca Jezusa, czy KK? Bo moim zdaniem jedno sie z drugim tak naprawde wyklucza…. KK zrobil z Jezusa pionka w swojej mrocznej grze…. tak duzo wiesz o Atlantydzie, a wiec dziwie sie, ze nie laczysz pewnych faktow.. przeciez KK jest przedluzeniem mrocznego kaplanstwa…

      „Co ciekawe to urodził sę on w momencie gdy jego Słońce urodzeniowe znajdowało się blisko środkka Galaktyki czyli 25 stopień Strzelca !”

      tak, tam wlasnie znajduje sie czarna dziura…. Scheintür…. false…. false black door….

      wiem, wiem, jak mocne moga byc niektore kleje……

      • Dawid56 pisze:

        Chodzi o to że interesuje mnie dana pieśń .Nic na to nie poradzę, że czasami wykonywana jest ona na Mszy Świętej😉
        Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości z opinią, że KK przez wieki wszystko zrobił aby w ludzkość wręcz znienawidziła i Kościół i samego Jezusa.( wojny Krzyżowe, wymordowanie Indian, Święta Inkwizycja,ratowanie zbrodniarzy hitlerowskich ostatnio pedofilia, gromadzenie bogactw) ale ja ROZDZIELAM KK i Jezusa.Kiedy to zrobiłem to pewne sprawy zrozumiałem no i już nie żyłem w Konflikcie pomiędzy Wiarą i realiami KK

  9. Dawid56 pisze:

    Ktoś pisze:
    Nawołuje do nawrócenia. To, że bałwochwalstwo w jakim tkwisz wydaje ci się być “chrześcijanizmem” to twój problem. Ja wiem co jest czy co było CHRZEŚCIJAŃSTWEM i co będzie. Albo z tą populacją albo jak pisze Muki, ponad nią. Miejsce bałwohwalców yahwe jest w piekle. Wszyscy tam trafią. Apokalipsa ŚW JANA się kłania.

    A to co zwiesz “jezusową wiarą” to ILUZJA wynikająca z indokrynacji jaką chłoniesz i magii jakiej jesteś jako ofiara poddawany ze strony przytakujących ci osób. I nie masz mnie co straszyć “moim Bogiem” bo to co czynie to z jego polecenia. A ON jest ŹRÓDŁEM WSZYSTKIEGO.😉

    W przeciwieństwie do pierda jakiego wyznajesz. A jak nie chcesz posłuchać mnie teraz posłuchasz mnie w BARDO jak będziesz miał na tyle odwagi by się zbliżyć na zasięg słuchu. Bo tam już nie bedę sobie żałował “języka”.😀

    Pomyśl, czemu przepowiednia mówi:
    – o zniszczeniu watykańskiej nierządnicy, zagładzie kościoła katolickiego (żydowskiego satanizmu zreszta również);
    – nawróceniu papieża jak po zagładzie tego bałwochwalstwa jak dostrzeże manifestację Stwórcy.

    MYŚLENIE NIE BOLI tylko trza przestać walić łbem w podłogę klęcznika. Wodogłowie zabija.

    Chcesz być LOOSEREM bo masz zatwardzenie w sercu?
    Ten wpis o szatanie umieściłem głównie dlatego Zauważcie że tu jest jawna groźba:
    „A jak nie chcesz posłuchać mnie teraz posłuchasz mnie w BARDO jak będziesz miał na tyle odwagi by się zbliżyć na zasięg słuchu. Bo tam już nie bedę sobie żałował “języka”.😀
    co to jest bardo”
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bardo_%28stan%29

    • Michaela pisze:

      JEZUS ZWYCIĘŻYŁ!!!

      Dzięki Dawid😀
      PS. on mówi , posłuchasz mnie w Bardo.? Niech mówi do swoich „Bab”. Widocznie ma za małą publikę? O co mu chodzi ?

  10. Dawid56 pisze:

    Livio, jednak zmieniłem zdanie.Bardzo ale to bardzo cieszę się że byłem w Lourdes.Coś się we mnie definitywnie zmieniło.To było dla mnie bardzo duże wyrzeczenie Nawet nie wiem za bardzo jak to opisać coś się zmieniło definitywnie🙂. Co najważniejsze. to wydaje mi się po paru miesiącach od tego wydarzenia, że tak miało być!

    • siola pisze:

      Ano zmienilo sie teraz juz w niemczech sekty beda pobierac podatek od oszczednosci i to bezposrednio z banku ,widocznie kara Boska dla niewiernych za to ze im sie nie podobalo ze biskup wybudowal se siedzibe za 30000000eur.I twuj Franc co spi ludzie umieraja z glodu a te se kible zlotem obklejajom.

    • a jednak🙂 i tak wlasnie czesto bywa, ze po czasie spogladamy na pewne wydarzenia zupelnie inaczej niz na biezaco, powiedzmy na swiezo, pod wplywem emocji.. jak to sie mowi… czas leczy rany… pamietam tylko, ze wtedy byles mocno rozczarowany… ale skoro ostatecznie obrocilo sie to wszystko na Twoja korzysc to oczywiscie tez sie ciesze.. bo mi sie pobyt w Lourdes tez bardzo udal🙂 i w sumie moglibysmy na tym stanac.. na tym aby kazdy poprzestal na tym z czym mu dobrze… jednemu z Jezusem drugiemu bez🙂

  11. Ktoś pisze:

    „Tylko pod tym krzyzem,tylko pod tym znakiem
    Polak stracil wszystko i stal sie zebrakiem”

    (https://miziaforum.wordpress.com/2014/03/14/16-marca-ukraina-inwazja-z-ladu-morza-i-powietrza-rozkazy-wydane/#comment-110785)

  12. Dawid56 pisze:

    Jezus nie powiedział jeszcze ostatniego słowa do swojego nowego Narodu Wybranego czyli Polski🙂

    • Mezamir pisze:

      Dawidzie?Masz kompleksy?
      Poczucie wybraństwa mają ludzie zakompleksieni
      jesteśmy lepsi,”wybrańsi”,uprzywilejowani itp narcyzm i megalomania.

      Jeszua wybrał Polaków?Kto tak powiedział?Już mu się znudzili żydzi?
      Toż to zwyczajny NEW AGE.

      Polacy nie są wybrańcami ,żaden naród nie stoi ponad innymi.
      Za wybranych uważają się tylko żydzi,ponieważ mają kompleksy
      Kiedyś jako jedyni zostali wybrani do bycia zbawionym
      bo jako jedyni nie mieli nic,żadnej wiedzy i możliwości.

      Mateusza 15:24,Jeszua mówi:”Jestem posłany TYLKO dla zmarłych owiec Izraela”

      „…ponieważ zbawienie bierze początek od Żydów” – jEw. Jana 4:22

      Od kiedy Słowianie są ludem Izraela?
      Kiedy to Słowianie byli w egipskiej niewoli?

      Jak można wierzyć w takie nonsensy?
      Kto to wymyśla ?

      Wybrani to my jesteśmy ale do likwidacji przez zazdrosnych wybrańców
      o czym świadczy nachalna propaganda neojudaistyczna.

      „Niezupełnie rozumiejąc co my wam czynimy, staliście się powszechnymi agentami naszej rasowej tradycji…”
      „Żydowscy rzemieślnicy, żydowscy rybacy są waszymi nauczycielami i waszymi świętymi z niezliczonymi wyrzeźbionymi postaciami w niezliczonych katedrach wzniesionych dla ich pamięci. Żydowska dziewczyna jest waszym ideałem macierzyństwa i dziewictwa. Żydowski zbuntowany prorok jest centralną figurą w waszych religijnych modlitwach. My zlikwidowaliśmy waszych bogów, odstawiliśmy waszą rasowa spuściznę i zastąpiliśmy ja naszym bogiem i naszymi tradycjami. Żaden podbój w historii nie może być nawet porównywalnym z tym czystym i sprawnym opanowaniem was!”

      Ludzie nie mają pojęcia o własnych korzeniach i tradycjach
      ale pustynne egzotyczne przeszczepy dają sobie wciskać
      i co jeden to lepszy ekspert od cudzych ideologii.

      Ehh…wybrańcy…lata lecą a ślepota trwa w najlepsze.

    • Mezamir pisze:

      “Chrześcijaństwo jest religią wojującą, dlatego uzurpując sobie prawo do jedyniesłuszności działa tak, a nie inaczej – ale czego innego się spodziewać po religii będącej odłamem judaizmu ?Judeo chrześcijaństwo jest nie tylko odłamem judaizmu, ale też przenosi ze sobą żydowską mentalność – żydzi dzielą ludzi na żydów i gojów (niewierzących), muzułmanie na muzułmanów i niewiernych, a chrześcijanie na chrześcijan (co ciekawe każdy odłam chrześcijaństwa uważa się za ten jedyny prawdziwy,a każdy inny za herezję😀 ) i pogan.

      Taka cecha religii semickich – zawsze jest podział na My
      (najlepsi ponad wszystkimi innymi)

      i Oni(inni gorsi grzeszni podludzie). ”
      http://www.taraka.pl/cotopoga

      „nowego Narodu Wybranego czyli Polski”

      • Mezamir pisze:

        Odpowiedź naszych przodków na chrystianizację
        U was, chrześcijan, pełno jest łotrów i złodziei; u was ucina się ludziom ręce i nogi, wyłupuje oczy, torturuje w więzieniach; u nas, pogan, tego wszystkiego nie ma, toteż nie chcemy takiej religii! U was księża dziesięciny biorą, nasi kapłani zaś utrzymują się, jak my wszyscy, pracą własnych rąk [Szczecinianie do biskupa Ottona Mistelbacha z Bambergu]

        Chrzest Polski któego nigdy nie było
        http://www.bogowiepolscy.net/chrzest-polski.html

        Katolicki “patriotyzm”
        “Cóżby ci przyszło z wolnej ojczyzny, gdyby Kościół miał na tym stracić”
        Cytat z książki dla harcerzy „Czuj duch” ksiądza Kazimierza Lutosławskiego napisanej krótko po odzyskaniu przez Polskę niepodległości.

        “Chrześcijaństwo nie jest potrzebne nam, Żydom, ale jest przecież rozgłaszaniem po krańce świata pojęć zawartych w żydowskim Piśmie: prawd o Stwórcy, o Jego przymierzu z Izraelem, o Jego trosce o ludzi, o Jego wymaganiu posłuszeństwa przykazaniom, o jego obietnicy odkupienia, które ma objąć cały świat, gdy, jak mówi prorok “Pan będzie jeden i jedno będzie jego Imię”.
        Cytując rabina (?) Franza Rosenzweiga, Krajewski dodaje do tej biblijnej zapowiedzi: Żydzi są dziedzicami Objawienia, a chrześcijanie, uznając je, są spadkobiercami swojego Objawienia. … Żydzi muszą strzec świętego płomienia, a chrześcijanie mają roznosić jego światło we wszystkich kierunkach. Czyli po prostu, chrześcijanie są rodzajem “chłopców na posyłki” prawdziwych dziedziców naszej planety. Żydzi zaś są prawowitymi “panami świadomości” ludów które dały się schrystianizować. (Słowo chrześcijanin – po francusku chrétien – wywodzi się zresztą etymologicznie od crétin, czyli po prostu kretyn.)”

        Stanisław Krajewski

        Istotę religii katolickiej/neojudaistcznej ujął autorytatywnie, jasno i niedwuznacznie papież Pius XI gdy w przemówieniu do pielgrzymki katolików belgijskich powiedział w dniu 6.9.1938:
        “Przez Chrystusa i w Chrystusie
        jesteśmy duchowym potomstwem Abrahama… jesteśmy duchowymi semitami”.

        Nie wiesz o czym mówisz twierdząc że Jeszua wybrał naród Polski .
        Tego typu ideologie są inspirowane przez największych mącicieli tego świata.

  13. siola pisze:

    Narod wybrany wszystkim wam sie we lbach pokrecilo ,to jest choroba Adolfa jak sie nie myle.Zeby sie z tym narodem ´wybranym nie skonczylo jak z Hitlerkiem.Nie szata czyni nas ludzmi lecz uczynki i nie uwazajcie ze Boga Ojca da sie oszukac te czasy dobiegaja konca ,powrot Niebieskiej Matki bliski to i dzien oczyszczenia z perzu i plew tez,Klamstwo jest klamstwem mord jest mordem obojetnie w czyim imieni dokonany to jest cala Prawda,zabawa sie konczy nie pomoga zadne artefakty czy tez nasiadowki ,zaklejanie oczu falszywa miloscia tez ,odezwie sie to w wszystkich bez wyjatku od srodka nazywa sie to sumienie ,a to moze byc co dla niektórych nie do zniesienia.Dla mnie jest obojetne jak czlowiek jest ubrany ,jaki kolor skory ma ,dla mnie jest ważne jego zachowanie wobec innych , mordercy, szantażysci, zlodzieje zawsze sa tymi którzy pierwsi zaslaniaja sie Bogiem i na sile probuja udowodnic swoja swietosc ,i zapewniam Cie Dawid dobra szkole zycia otrzymalem bo myslalem ze na ziemi jest wszystko ok ,nie widzialem tego brudu co leży wlasciwie na wierzchu ,myslalem ze to sa tylko wyjatki jest jednak inaczej ludzi z sumieniem jest mniej niz myslalem .Bog i milosc stal sie fasada za która ukrywa sie calkiem co innego .Slowo juz nie jest Slowem nie duzo ludzi przywiazuje do niego wartosc ,to jest przeslanie ze Slezy o powrocie Slowa, nie chodzi jezyki narody ,chodzi o wartosc wypowiedzianego Slowa.

  14. Dawid56 pisze:

    Ja tylko przytaczam słowa Siostry Faustyny z jej Dzienniczka – chyba je znasz😉
    Polskę szczególnie umiłowałem – z niej wyjdzie iskra która przygotuje Świat na Drugie moje Przyjście
    Ojciec Klimuszko też pisał o uchronieniu się Polski od zawieruchy wojennej

    Ojciec Czesław Klimuszko:

    ” Polska będzie źródłem nowego prawa na świecie, zostanie tak uhonorowana wysoko, jak żaden kraj w Europie (…). Polsce będą się kłaniać narody Europy. Widzę mapę Europy, widzę orła polskiego w koronie. Polska jaśnieje jak słońce i blask ten pada naokoło. Do nas będą przyjeżdżać inni, aby żyć tutaj i szczycić się tym.”

    ” Jeśli chodzi o nasz naród, to mogę nadmienić, że gdybym miał żyć jeszcze pięćdziesiąt lat i miał do wyboru stały pobyt w dowolnym kraju na świecie, wybrałbym bez wahania Polskę, pomimo jej nieszczęśliwego położenia geograficznego. Nad Polską bowiem nie widzę ciężkich chmur, lecz promienne blaski przyszłości.”
    http://intronizacja.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=243%3Aproproctwa-o-polsce&catid=35&Itemid=162

  15. Dawid56 pisze:

    Siola TYLKO nie Slęża, jeśli już to WAWEL🙂

  16. siola pisze:

    Dla mnie gra roli gdzie to bedzie gor przodkow jest wiecej dla jednych bedzie to moze Wawel dla drugich Sleza dla innych Gora Sw.Anny albo Broken lub Wintenberg czy to takie wazne dla kogos z czystym kontem.Mysle ze i tak juz za duzo powiedzialem.

  17. Mezamir pisze:

    Jeśli Polacy są wybrani to proszę wyjaśnić w czym inne narody są gorsze🙂

    • siola pisze:

      Kiedys pewien Kato -wiec powiedzial do mnie z K S HANYS myslalem o co mu chodzi ,dopiero po jakies chwili sie polapalem obchody nocy swietojanskiej ,dlatego Matka zadbala bym pojechal do Bychawy Krakowa Wronina zwrocila uwage na Hiacynta i Gozdzki .Dziwilem sie ze Ojciec tyle mowil o Ladzie a Dostal przecierz Fiata dopiero jak ja sam zobatrzylem to zrozumialem, ze nie mial wtedy samochodu na mysli..To jest cos wiekszego a w jej srodku znajduja sie mniejsze, to cos z legend Hoppi.

    • siola pisze:

      Dzieki Mezamir moj poglad juz znasz .

    • Dawid56 pisze:

      Wybranym można być też do niesienia Krzyża i jest to też rodzaj „wybrania” .Niestety Mezamirze w moich rozważaniach przyjmuję wątek kreacjonistyczny a nie ewolucyjny.
      Myślę też o profetyce najbliższych wydarzeń stąd te słowa z pozoru niezrozumiałe.Zauważ ze we mnie nastąpiła pewnego rodzaju przemiana- znalazłem oparcie w Jezusie i co najważniejsze nie wstydzę się publicznie tego głosić.
      Doszedłem też chyba do najważniejszego tematu – na tej Planecie od czasów Atlantydy trwa cały czas walka o Dusze, nie o ciała – bo te zabiera piach.Być może trwa walka też o umysły, ale po śmierci Człowieka i umysł nie jest tak ważny jak Dusza.Pojawiło się też w moim umyśle takie odwiecznie stawiane pytanie: kto na tej Ziemi może walczyć poza mną samym oczywiście o moja duszę- odpowiedź znajduje się we wierszu Adama Mickiewicza „Pani Twardowska”.

      • Mezamir pisze:

        Wybranym można być też do niesienia Krzyża

        Czyli do cierpienia?
        Od kiedy sensem życia jest cierpienie?
        Od czasu pojawienia się ideologii cierpiętniczej.
        Czemu niektórym ludziom tak zależy aby nas dołować?
        Radość z cierpienia czerpią tylko masochiści.
        Sadyści mają ubaw patrząc na ich cierpienie.

        Elita sadystów i ich niewolnicy,owczarnia masochistów.

        • Mezamir pisze:

          To jest właśnie to o czym pisałem wyżej,naród mącicieli wybrał sobie Słowian
          aby ich ukrzyżować,złożyć w ofierze,upodlić zmuszając do wykrwawiania się na klęczkach.

          Baranki wybrane na rzeź.
          Nie dość że nie są w stanie się bronić to jeszcze same się pchają pod nóż
          bo tak jest napisane w hebrajskich pismach,eh.

          • Michaela pisze:

            JEZUS nie umarł po to,aby każdy z nas teraz cierpiał! Prorok Izajasz mówi: „Lecz on się obarczył naszym cierpieniem, on dżwigał nasze boleści, a jego ranami jesteśmy uleczeni (Iz.53, 4,5). Po co to Jezus wziął wszystko na siebie? Po to abyśmy już nie musieli cierpieć, męczyć się i dźwigać nasze choroby.
            Wziął to wszystko zło, abyśmy przyjęli od Niego Milość. To jest słodkie brzemię i lekki ciężar.
            Cierpienie , zło nie pochodzi od BOGA! Nie łudźmy się BÓG nie chce naszego cierpienia. On pragnie naszej Miłości!
            Musimy zmienić nasze myślenie.To SZatan zwiódł człowieka, zadał mu Ból i wmówił mu,że ten ból może ofiarować BOGU!.I człowiek w to uwierzył!!!
            A JEZUS dał nam Miłość i chce , abyśmy tę Miłość ofiarowali BOGU 🙂

            Mezamirze ,więc nie jest tak podane jak piszesz w hebrajskich pismach.Mylisz się.
            WSZELKIE ZŁO,CIERPIENIA, CHOROBY POCHODZĄ OD ZŁA_SZATANA I OD LUDZI,
            KTÓRYMI ON KIERUJE!!!

            PS.Dawid napisał,że wybrani mogą nieść też Krzyża,jeśli się na to zgodzą np. święci jak św.O. Pio,czy św. s.Faustyna.Czy świętych miałeś na myśli? Chociaż ja tego rodzaju cierpień też nie bardzo rozumiem.

  18. Mezamir pisze:

    Gdy neojudaizm/katolicyzm,prawosławie,anglikanizm,islam itp,
    rozprzestrzenia się w jakiejś kulturze,wspiera swój rozwój
    zniesławianiem rdzennej tradycji,zachęcając do jej całkowitego odrzucenia

  19. Dawid56 pisze:

    Tak ale Polska juże przeszła swoją niedolę.Jesteśmy Krajem po przejściach,który zachował swoją tożsamość narodową, a Pomorze po 146, a Polska po 123 latach odzyskała Niepodległość, odzyskała prawo do bycia na mapie.Pomorze już raz było wymazane z mapy poprzednio aż na 158 lat.Jednak zachowało swoją tożsamość.Powiem więcej bez tej wiary katolickiej, którą opluwacie nie mielibyśmy dostępu do morza po I wojnie światowej.Tylko dzięki tej wierze nie udało się zgermanizować tego regionu kraju.Dlaczego ? bo pastorzy nie mieli tu co szukać trzeba było szukać niemieckich księży wyznania katolickiego, a to było już trudniejsze.Tę drugą część Kaszub ( Słowińców) zamieszkujących Smołdzino, Rowokół, Główczyce z uwagi na to że byli wyznania luterańskiego udało się zniemczyć do krwi i kości. Po II wojnie światowej jako autochtoni ( Niemcy nie umieli Ci Słowińcy mówić po polsku , może starsi znali jeszcze język kaszubski) zostali zmuszeni w roku 1961 do opuszczenia granic PRL-u

  20. siola pisze:

    To masz ten twoj narod wybrany kto nie mowi w polskiej lacinie albo wierzy w co innego to go wygonic z rodzinnych stron.Zadam jeszcze raz pytanie dlaczego przynaleznosc narodowa podpisywano w kosciele a moze zmuszano ludzi do czegos calkiem innego,Pytanie drugie dlaczego w PRL zadano sobie tyle trudu by zniszczyc gware slaska ,moze mozna sie doczytac w starych jezykach prawdy a jak wiadomo karzda Prawda zdrajcow boli.Myslisz ze morderstwa to tylko robota armi czerwonej o wiele gorsi byli ci w mundurach swoich.Co wysiedlono Cale wioski z rejonu Glubczyc Kietrza bo byli niemcami a moze dlatego ze mowili jezykiem zblirzonym do morawskiego,zlodziej zawsze krzyczy najglosniej lapac zlodzieja.A moze kujawy to kuh zjawy(widma) cos to bliskie z Mu.To by wytlumaczylo sprawe zmory i wypijanie z zwierzat krwi co one sa znowu glodne potrzebna by byla wojna znowu by sie najadly.Co myslisz ze jezeli istnieje cos inteligentniejszego od nas ,pozwoli na to bysmy wyszli z ta kultura jaka posiadamy w wszechswiat.

    • Mezamir pisze:

      Łacina to osobny wątek.
      Jak chcesz zniszczyć naród,zacznij od historii i języka.
      Łacina była językiem żydowskiej elity w Europie.
      Nasz język wywodzi się z sanskrytu,podobnie jak łacina
      dlatego istnieją podobieństwa między łaciną i j pol.

      Ale łacina jest wtórna w stosunku do naszego języka.

      Kościół stoi na stanowisku że my Słowianie to kultura łacińska
      dzięki temu od razu widać czyje interesy reprezentują.

      „WSZELKIE ZŁO,CIERPIENIA, CHOROBY POCHODZĄ OD ZŁA_SZATANA I OD LUDZI,
      KTÓRYMI ON KIERUJE!!!”

      To bardzo zabawne🙂
      ponieważ nic nie dzieje się bez woli Ojca.
      Nie możesz zrzucić winy na Szatana(zakładając że on istnieje)
      gdyż to Ojciec dał mu zielone światło.

      Kolejny paradoks to fakt,że jeśli Szatan był w stanie sprzeciwić się Ojcu
      i robić to co chce a nie to co jest wolą Ojca
      tzn że Ojciec nie jest wszechmocny ,Szatan może więcej
      Ojciec nie może go powstrzymać.
      To Szatan ogranicza wolę Ojca a nie Ojciec wolę Szatana.

      Jak z tego wybrniesz?

      Dla mnie sprawa jest prosta,za zło wyrządzone przez ludzi odpowiadają ludzie
      Szatan to chłopiec do bicia dla ludzi którzy chcą zrzucić odpowiedzialność na kogoś.

      • Michaela pisze:

        Jest powiedziane ,że obecnie jesteśmy jak dzieci, a jak się staniemy podobni Jemu- Jezusowi ,to wszystko zrozumiemy. Planów Bożych człowiek nie jest w stanie zrozumieć..
        Człowiek myśli po swojemy i rodzi się w nim bunt. Wtedy szuka kogo by tu obwinnić za ten stan rzeczy.
        PS. A Twoi bożkowie Słowiańscy, to dlaczego nic nie robia? Mają być wystrugani z drewna i tyle? Kiedyś tu ktoś napisał na blogu ,że ten Bóg toleruje zło, a ja się pytam , co robi jego Bóg? Pytania…pytania…a my nie znamy odpowiedzi .
        Jeżeli za zlo odpowiadają ludzie, to dlaczego oni są tacy źli?

        • Mezamir pisze:

          http://przypiecek.blogspot.com/2014/02/kultura-novodrevna.html

          Bożków to mają żydzi🙂 a nasi Słowiańscy bogowie pozwalają nam doświadczać konsekwencji tego że wyrzekliśmy się ich i prosimy o pomoc bożków narodu wybranego🙂

          Niech Wam pomogą bożki z pustyni skoro swoich bogów macie a szukacie cudzych🙂

          Proste.

          • Mama Tika pisze:

            Mezamir:
            „Niech Wam pomogą bożki z pustyni skoro swoich bogów macie a szukacie cudzych :)”

            To też są Twoi bogowie Mezamirze. Ty ich sobie wybrałeś. Inni mogą wybrać inaczej. Dlaczego odmawiasz innym tego prawa? Bo jedynie Ty maszjedyną słuszność w sprawie wiary i bogów?

          • Michaela pisze:

            Masz rację Mamo Tiko , powtórze za Stefanem,że

            „Wolnosc wyznania to podstawowe prawo człowieka”

            Proste🙂

          • Mezamir pisze:

            “Wolnosc wyznania to podstawowe prawo człowieka”

            Poprzyj to cytatem z Biblii🙂 bo z punktu widzenia Biblii to co napisał Stefan jest bzdurą i herezją.

            Powtórzę żeby Ci nie umknęło moje pytanie:
            poprzyj wolność wyznania cytatem z Biblii🙂

            Zacytuj Biblię i udowodnij że wg niej ludzie mają prawo do wolności wyznania.

            Zacytuj Biblię która mówi że ludzie mogą pozostać innowiercami czyli „niewiernymi” .

            „Jest powiedziane ,że obecnie jesteśmy jak dzieci, a jak się staniemy podobni Jemu- Jezusowi ,to wszystko zrozumiemy. Planów Bożych człowiek nie jest w stanie zrozumieć..”

            Czyli usprawiedliwiłaś właśnie ignorancję oraz wszystkie wojny i rzezie.
            Nie nam oceniać co jest dobre a co złe.
            Skoro nie nam oceniać to jakim prawem oceniasz że ktoś jest zły albo dobry/lepszy?
            Jakim prawem oceniasz prawdziwość i fałszywość innych religii?

            Gubisz się sama w swoich teoriach,to nie ma ładu i składu,raz piszesz jedno,potem coś zupełnie innego wykluczając to co pisałaś wcześniej.

        • Mama Tika pisze:

          „Jest powiedziane ,że obecnie jesteśmy jak dzieci, a jak się staniemy podobni Jemu- Jezusowi ,to wszystko zrozumiemy. Planów Bożych człowiek nie jest w stanie zrozumieć.. Człowiek myśli po swojemy i rodzi się w nim bunt. Wtedy szuka kogo by tu obwinnić za ten stan rzeczy.

          Dla takiego człowieka wymyślono „pogańskiego szatana” i inne „wiedzmy” i „kozły ofiarne” palone na stosach ludzkiej ignorancji??

          „Jeżeli za zlo odpowiadają ludzie, to dlaczego oni są tacy źli?”

          A dlaczego bywasz zła Michaelo?

          • Michaela pisze:

            Mamo Tiko słowo zło ma różne znaczenia,lżejszego i bardzo ciężkiego kalibru.Ja złoszczę się owszem,ale nikomu nie życzę źle, Wiem,że ludzie potrafią rzucać klątwy,złorzeczyć, i robić jeszcze inne potworności., np. ataki energetyczne … i ja taki miałam jakiś czas temu., domyslam sie nawet kto to zrobił,.Obłudników nie brakuje, mają się za bezgrzesznych.Jeśli tak myślą sami siebie oszukują.

            A Ty Mamo Tiko bywasz zła?

          • Mama Tika pisze:

            Nie, już nie bywam zła. Co najwyżej bywam poruszona.

          • Michaela pisze:

            W takim razie gratuluję Ci🙂
            Ja jeszcze do takiego stanu nie doszłam.

  21. Mezamir pisze:


    Biblia w oryginale🙂
    Tora jest komentarzem do Biblii,bez Biblii nie ma Tory.
    Rozumiem że na załączonych obrazkach mamy przykład języka słowiańskiego?🙂 Po co się oszukiwać?Po co okłamywać samych siebie?

    Po co dorabiać ideologię do własnych potrzeb?
    Trzeba się pogodzić z faktami a nie tworzyć nowe „fakty”.

  22. Dawid56 pisze:

    Dokładnie tak jak napisałaś Michaelo. Jan Paweł II tez do nich należał.

  23. Dawid56 pisze:

    Mezamirze ile razy mam powtarzać że Bóg jest Jeden ale ma wiele imion.TY wierzysz w tego samego Boga co Ja, zapewniam Ciebie:)

    • Mezamir pisze:

      Powiedzmy🙂 najpierw zdefiniuj pojęcie „bóg jedyny” bo ja nie wiem co masz na myśli.

      Chodzi o monizm?O to że wszystko jest ze sobą połączone i tworzy jedną całość?
      Chodzi o współzależność opisywaną w buddyzmach?

      Czy o jakiś osobowy byt?
      Jeśli o byt to mam pytanie.
      Jak można mówić że istnieje jeden bóg,skoro
      małe jest odbiciem wielkiego a my zostaliśmy stworzeni na obraz i podobieństwo?

      Chodzi mi o to że mamy tutaj „na dole”😉
      wiele gatunków roślin,zwierząt,minerałów,bakterii,protony,neutrony,fotony,itd itd
      Czego ta cała różnorodność w skali mikro,jest odbiciem?

      Skoro mamy różnorodność w świecie bakterii,zwierząt,ludzi,planet,galaktyk
      a wszystko jest stworzone na obraz i podobieństwo
      tzn że obrazem jest różnorodność w skali makro,różnorodność w świecie bogów.

      Jeżeli jakiś bóg twierdzi że jest jedyny
      to jego charakterystykę znajdziemy w Wedach.
      Tak może powiedzieć tylko jeden z wielu Asurów
      półbogów zazdrosnych i chciwych.

      Biblijny bóg jest bogiem zazdrosnym-biblijny bóg jest Asurą.

      Jest jednym z Elohim(liczba mnoga) o których mówi Księga Rodzaju
      Jest Eloha(liczba pojedyncza) czytaj Allah.
      Allah nie jest imieniem boga,Allah to rzeczownik oznaczający boga.
      Jednym z Elohim jest Eloha,tzn:
      jednym z półbogów jest Asura.

    • „Jest jednym z Elohim (liczba mnoga) o których mówi Księga Rodzaju”

      tak, ale biblijni ELOHIM to są tzw. FALLEN ELOHIM, a nie ELOHIM w ogóle… z nimi są rzecz jasna związani FALLEN ANGELS, czyli upadłe anioły, np. AA Michael i jego rodzina …… tych upadłych grup/legionów jest jednak więcej… Za niektórymi z ceremonii 11 11 11 stała ewidentnie grupa D-11 Annu-Elohim Falling Angelic Legion….. Dlatego niektórzy czuli co się święci i próbowali to powstrzymać…. Tutaj co nieco na temat Fallen Angelic: http://www.keylonticdictionary.org/Words/F/Fallen%20Angelic.htm

      tak ogólnie wiele się sprowadza do tego, że są to działania mające na celu utrzymać człowieka w odcięciu od jego prawdziwego Źródła, czy też mówiąc inaczej jego prawdziwej natury…

      wiadomo, że każdy człowiek na Ziemi nie jest komunistą, czy faszystą, a więc tak samo każdy ELOHIM nie jest tym złym i działającym na szkodę ludzkości… niestety ci jednak najwięcej namieszali… pewnie dlatego, że jak to wszyscy fanatycy potrafili dążyć do swoich celów po trupach…

      może jeszcze taki frag:

      „Now during the Atlantean cataclysm and what is known as the Luciferian Rebellion about 26,000-30,000 years ago, this is when the planetary star gates, the planetary grids became controlled by the Controlling races such as the Reptilians, the Annunaki , the Draconians….”

      http://www.energeticsynthesis.com/index.php/library/multi-dimensional/multi-d-blueprint/2088-quetzalcoatl-and-seraphim-lineages?highlight=WyJsdWNpZmVyaWFuIl0=

      i warto to zestawić z Majańską Ceremonią 13 Kryształowych Czaszek sprzed 26.000 która wypadła akurat w czasie 11 11 11

      jakby to było dzisiaj dźwięczą mi w głowie słowa Nnki… ‚dlaczego sprzed 26.000 lat?” i myślę, że daleko się nie pomyliłam w swojej odpowiedzi…..

  24. Pingback: Fallen Elohim/Fallen Angels | Livia Space..

  25. Mezamir pisze:

    Religijne pseudo-usługi

    Egzorcyzmy[*36] – Funkcjonariusz religijny najpierw doprowadza osobę wrażliwą do obłędu a potem bierze pieniądze by ją rzekomo uwolnić od diabła. Wystarczy pokazać kto na tym robi kasę a winny się znajdzie.
    Wypędzanie diabłów – Nadal zwłaszcza ludzi prostych udaje się bałamucić strachami w domach czy miejscach. Ci ludzie kompletnie ogłupieni i bez wsparcia ze strony nauki są gotowi zapłacić funkcjonariuszom religii by tam przyszli. Obecnie wiemy dzięki kamerom że strachów nie ma natomiast nadal są naiwni którzy w strachy wierzą.
    Wzywanie funkcjonariusza religii do umierającego czy zmarłego. Funkcjonuje zwłaszcza wśród ludzi prostych. Religie nauczyły funkcjonariuszy że od umierającego łatwo wydrzeć pieniądze obiecując mu niebo. Czyli nadużywanie osoby osłabionej lub niesprawnie psychicznie dla własnego interesu. Takie przekazanie pieniędzy powinno być uznane prawnie za wyłudzenie a religia której funkcjonariusz się tego dopuścił likwidowana.
    Coroczne przejście funkcjonariusza religii po domach w czasie Nowego roku. To zbiórka haraczu i organizowanie nienawiści mieszkańców do tego kto haraczu nie chce płacić. Dobrze wiemy czym jest haracz i jak wierzący potrafią nękać niewierzących. Samo zapukanie czy przyjmuje zbierającego haracz powinno być uznane jako przestępstwo a religia która to praktykuje likwidowana.
    To klasyka religijna nie mająca żadnego uzasadnienia.

    http://polskosc.wordpress.com/2013/02/15/terror-rzymskiej-religii/

  26. Mezamir pisze:

    Dzięki wytwarzaniu czerwonego pigmentu (prodigiozyny[1]) oraz zdolności wzrostu na skrobi zawartej w chlebie, to właśnie ta bakteria mogła być odpowiedzialna za niektóre przypadki rzekomo będące cudami eucharystycznymi, polegającymi na pojawieniu się substancji przypominającej krew na hostii

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pa%C5%82eczka_krwawa

Skomentuj

