Moc Reiki

Moc Reiki
Co to jest Reiki?

Aby odpowiedzieć na to pytanie zacytuję tu słowa z książki May Ray Miłość i Wola
Życie ma o tyle sens, o ile czegoś pragniemy i ma tyle sensów ile mamy pragnień. Są pragnienia małe i wielkie, przelotne i trwałe jak ludzkość. Wielkim i trwałym pragnieniem jest miłość. Miłość wielka, wzbogacająca, skłaniająca do najwyższego stopnia oddania się i brania”
I słowa z książki Jana Peterki „Uzdrawiająca energia energia reiki”
„Reiki jest miłością- miłością budującą ochraniającą, dającą siłę życia. Wszystko co istnieje opiera się na miłości. To ona stwarza porządek rzeczy, daje harmonie istnienia. Miłość tkwiąca w nas jest olbrzymia Trzeba tylko nauczyć się korzystać z jej zasobów , a kiedy to się stanie- zobaczymy że im więcej dajemy, tym więcej otrzymujemy”

Doktor Mikao Usui japoński teolog, który na nowo odkrył znaną ponad 2,5 lat temu metodę naturalnego leczenia
Stworzył tez pięć zasad postępowania które są zapewne każdemu znane
1.Chociażby dziś nie stwarzaj sobie problemów
2.Chociażby dziś nie złość się
3.Czcij swoich rodziców, nauczycieli i ludzi starszych
4.Uczciwie zarabiaj na życie
5.Okazuj wdzięczność każdej czującej istocie.

Zasady te brzmią trochę podobnie jak tekst Dezyderaty


Reiki można udzielać zwierzętom i roślinom

Obecnie istnieje wiele szkół nauczania Reiki, a związane jest to z tym ze niektórzy mistrzowie nie postępowali właśnie z zasadą Miłości i ulegli pokusie tworzenia własnych szkól przekazu Reiki.

Jednak i nawet w Reiki może zaistnieć ciemna strona
„Oddzielną historię w historii Reiki tworzy tzw. Reiki Seichim (Renegade Reiki – Reiki Renegatów), którego twórcą jest Patrick Zeigler. System ten występujące również pod wieloma innymi nazwami m. in. Sekhem, Mystery School, Isis Seichim. Seichim Anielskie, Reiki Anielskie, Reiki Egipskie itp., które to nazwy określają różne od siebie szkoły, choć różnice te są minimalne, tworzone przez kolejnych”wielkich mistrzów” tego systemu.
Energia Sekhem jaka jest wykorzystywana w tym systemie jest opisywana jako mocniejsza od Reiki, korzystająca z wyższego rezerwuaru energii niż energia reiki, dzięki czemu, jak opisuje to Cezary Kuligowski w swej książce “SeKHeM Wyzwolona Metoda Pracy z Energią”, “Doświadczenie terapeutów jest jednoznaczne: to, co wymagało kilku zabiegów Reiki, często załatwiane jest jedną, dobrą sesją SKHM.”
Szczerze, nie myślałem że istnieje jakiś ‘rezerwuar energii’, która jest potężniejsza od energii reiki, nie myślałem w ogóle, że istnieje jakikolwiek rezerwuar energii reiki. Reiki jako energia boska pochodzi bezpośrednio od Boga i jako tako nie istnieje jej “rezerwuar”, gdyż jej źródło jest niewyczerpalne.
Więc czym zatem jest energia sekhem?
Jest to energia bogini Sekhmet – bogini lwicy z panteonu egipskiego – która istnieje w astralu. Podczas incjacji w tym systemie, którą dokonują rzekomo anioły, następuje otwarcie kanału przepływu energii do bogini Sekhmet i aby to uczynić wpierw otwiera się kanał astralny, przez który z łatwością przenikają duchy. Stosowanie tej energii na początku może rzeczywiście wyglądać jak symbioza, ale później przechodzi ów związek w pasożytowanie na inicjowanym w system SKHM (lub innym podobnym, patrz lista wyżej) przez boginię Sekhmet i inne byty astralne. Dla tego częstym zjawiskiem wśród incjowanych jest opętanie. Sam autor tej metody jest opętany, co mówi samo za siebie”
więcej
http://mocreiki.wordpress.com/tag/phyllis-lei-furumoto/

Ten wpis został opublikowany w kategorii ., Ezoteryka, Istota Ludzka, Rozwój duchowy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „Moc Reiki

  1. margo0307 pisze:

    Dziękuję Dawidzie za przypomnienie tego pięknego tekstu „Desideraty”… wielką mądrość z sobą niesie😛
    Gdybyśmy tylko wszyscy potrafili stosować ją w naszym codziennym życiu…😉

  2. adept48 pisze:

    Właśnie siadam przed końcówką tego widowiska – lotu komet.. i przyjmuję przemiany o których tak często piszesz.. niedziela , poniedziałek .. ……i
    to wszechświat daje koncert , aniołowie szepczą do ucha .. – to twoje wielkie dzieło .. poruszyłaś
    swoim sercem całą Creację..

    • Ozyrys pisze:

      Wstrząsające,,obejrzałam tylko do 1;39…
      nie dałam rady…

      • Ktoś pisze:

        Wiem, że to jest straszne czy obżydlliwe ale to się naprawde kryje pod „wiarą w jezusa”.

        Żeby pojąć związek należy dla równowagi obejrzeć ten filmik
        https://www.youtube.com/watch?v=UeQTKuVa0_U (wywiad z konferencji UFO)

        i pojąć iż to co dziś w rzeźniach halal jest odpadem było w świątyniach żydowskich używane do karmienia „jezusa”. I kiedyś to mięso po wydojeniu z krwii było odpadem i nagrodą dla pospólstwa za przyprowadzenie kolejnej ofiary do świątyni pana yahwe.

        Graal, misteria krwii – to ten związek.

        PS. Majowie czy ogólniej indianie w podobny sposób oprawiali jeńców wojennych przywiązanych do Pala Śmierci. Ten sam motyw ofiarnego pastwienia się nad innym. Podobny motyw jest w KATOLICKIEJ Żelaznej Dziewicy gdzie się zamykało ofiarę wewnątrz najeżonej kolcami trumny mającej mistycznie udawać Madonnę i tam ta ofiara cierpiąc ból od ran powoli sie wykrwawiała ku radości inkwizytorów tak „zbawiających” dusze ofiary.

  3. Dawid56 pisze:

    Zobacz Ktosiu co Ty wyprawiasz To co zrobiłeś teraz jest naprawdę obrzydliwe.Załóż sobie swojego bloga i tam do woli epatuj swoim demonizmem.Siedzi w Tobie Demon.Imię jego zapewne znasz.Powiem po katolicku .Idź precz Szatanie!!!!. Zniknij i przepadnij w mroku swej nienawiści

    • Ktoś pisze:

      Po pierwsze wyznając katolicyzm wierzysz w to co oni robią bo jesteś kontynuatorem ich wiary.

      Po drugie oni chcą to w ramach NWO robić ludziom i rozsiewająć „gadki o miłości”pomagasz im w tym dziele.

      Po trzecie to jest implementowane w Polsce pod pozorem niemożebnych zysków i nawet twój papież kazał polskiemu rządowi umozliwić im, twoim starszym braciom w jezusie, dokonywanie takich rzeczy na terenie naszego kraju.

      … etc

  4. Ozyrys pisze:

    Już wczoraj chciałam opisać moje doświadczenia z Reiki,po zobaczeniu wpisu Dawida.
    Robię to dzisiaj.To bardzo ważny temat.
    Inicjację I i II st.zrobiłam w 2007 r z linii Mikao Usui
    Byłam zafascynowana działaniem ,wszystko związane z Reiki mnie fascynowało.
    Działanie i możliwość uzdrawiania .Cieszyłam się ,że jestem blisko Boga.
    Miałam świetne wyniki.
    Rodzina zadowolona ,to im najwiecej pomagałam.
    Jednak w pewnym momencie…znak ..omen..?
    .z dnia na dzień straciłam zainteresowanie tym.

    To dalej był czas ,kiedy nie miałam „narzędzi” w ręku i jeździłam do swoich bioenergoterapeutów ,którzy oprócz leczenia energią ,mieli najważniejszą umiejętność – widzieli i potrafili czyścic z bytów i śmieci energetycznych.
    Moje wiedza w tym zakresie była wówczas zbyt mała i jeszcze nie kojarzyłam faktów.

    Na III st. mistrzowski ,jakoś mnie nie ciągnęło ,a poza tym wszystkie „zbiegi” okoliczności powodowały ,że w końcu nie zrobiłam tego stopnia.

    Jakieś półtora roku temu odkryłam przyczynę tych zdarzeń.
    I takie jest moje zdanie ,każdy może mieć inne .

    Otóż …nikt ani moja mistrzyni ,ani na stronkach netowych poświęconych Reiki,nie ma nic ,o najważniejszym !
    O oczyszczaniu się z bytów i innych śmieci ,a przede wszystkim o zabezpieczaniu w trakcie zabiegu!

    Zabieg Reiki ,posługując się symbolami ,otwiera kanały.
    Mogą przez nie wejść różne byty.
    I tak właśnie to odczuwałam,że coś się podpina,i ma różne drogi manipulacji ,nie zawsze są to czyste intencje.
    Nauczona doświadczeniem..nawet ostatnio w rozmowie z kimś podzieliłam się tymi spostrzeżeniami.

    Reiki to przestarzała metoda pracy z energiami ,bez odpowiednich zabezpieczeń.
    Być może wynika to z faktu gwałtownych ruchów w przestrzeni energetycznej ,kiedy to co wcześniej się sprawdzało ,teraz jest już nieadekwatne.
    Tak jak z lekarstwami.
    Dawniej skutkowała prosta penicylina ,teraz ,żeby zadziałać skutecznie podane są najnowszej generacji antybiotyki ,o bardzo złożonym spektrum działania.

    Tak moim zdaniem jest obecnie z Reiki.

    Bez oczyszczenia i bardzo silnego zabezpieczenia przed niechcianymi gośćmi ,pakującymi się w naszą przestrzeń energetyczną otwartymi kanałami ,nie powinno się tego zabiegu robić.

    Przykładem jest moja mistrzyni.
    Na początku ,byłam mocno zdziwiona jej negatywną zmianą po jej powrocie z Indii,ale wiązałam to z moją niewiedzą na tematy ,o których zapewne wg mnie, ona wiedziała lepiej.
    Jednak wówczas posługując się tylko ( aż )intuicją ,zerwałam z nią wszystkie kontakty.

    Niedawno ..tak los mnie poprowadził …poznałam osoby ,które ją znają .
    Moja intuicja mnie wówczas nie zawiodła.
    Kobieta po prostu dostała „odpał”

    Teraz wiem ,że CZYSZCZENIE I OCHRONA jest podstawą ,a potem dopiero reszta „zabawy „w czary-mary.

    Tylko ,że teraz znając już tą technika ,którą Wam przekazałam ,wiem ,że następnie wystarczy pracować ze Światłem,i nie potrzeba nikogo kłaść i leczyć poszczególnych części ciała.
    Światło działa szybciej ,skuteczniej i dokładniej,na wszystkich poziomach,ma większą MOC.

    W tej chwili uważam,po wejściu na linkowaną stronę o Reiki ,że nie ma sensu tego robić -Reiki.
    Stronka …jakoś mnie „odepchnęła” mimo ,ze intencje tych ludzi są dobre,a i kilka materiałów bardzo ciekawych.

    I dopiero teraz zrozumiałam dlaczego KK zabrania stosowania Reiki,bo wiedzą o tych kanałach i wiedzą ,co może się wydarzyć .
    Jednak ..tu również działa przewrotność KK,bowiem oczywistym jest fakt uzdrawiania za pomocą energii,tego nikt o szerszych horyzontach nie neguje.
    Jezus był pierwszym nowożytnym bioenergeterapeutą , ale …posługiwał się Światłem !
    Wiedział ,że należy się chronić ,a potem leczyć.

    Jeżeli w ogóle istniał ,ale tak mówią przekazy.
    Tego teraz nie rozważam.

    KK neguje wszystko co wiąże się z samodzielnym sposobem na uzdrowienie ,zupełnie tak samo postępują koncerny farmaceutyczne ,ustanawiając Codex Alimentaris.

    http://vistafit.manifo.com/codex-alimentaris

    • Ktoś pisze:

      Widocznie zamiast na Stwórcę twoja nauczycielka „otworzyła się” na, jak to teraz jest tak nachalnie promowane, PRZWODNIKA DUCHOWEGO. Takiego kolejnego Enki z Projektu Cheops na przykład co udająć Stwórce jest zwyczajnym bożkiem znanym z judaizmu.

      Całe Białe Bractwo jest pełne takich typów.

      • Ozyrys pisze:

        Też tak sądzę ,Ona otworzyła się na ,któregoś z tych hinduskich świętych ,min.Babaji z umarłych i żyjącego zapomniałam teraz imienia ,który rezyduje w Niemczech.
        Moja przyjaciółka była miesiąc temu u niego w aśramie ..mówiłam ,żeby nie jechała!
        I przyjechała z bardzo negatywnym odbiorem,powiedziała ,że miałam rację i więcej już tam nie pojedzie.
        Chorowała po przyjeździe ze 3 tygodnie.
        Ale ..gdyby nie pojechała ,to by się nie przekonała ,wiec..nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

    • klonek pisze:

      Dobrze zrobiłaś, że zostawiłaś to. Widzisz ten bioenergoterapeuta z tego filmiku co wcześniej polecałam prawdopodobnie też stosując Reiki nie był odpowiednio zabezpieczony i jakieś zło go dopadało.

  5. Dawid56 pisze:

    Świetny wpis Ozyrysie dokładnie chodzi o to co piszesz o „oczyszczenie ” się z wpływu obcych bytów – Bingo🙂
    Jak zapewne wiesz Phyllis Lei Furumoto nie przyjechała do Polski, a pojawiło się mnóstwo szkól Reiki.Mnie zawsze dziwiła ta astronomiczna suma za gotowość do bycia Mistrzem,Nie bardzo dla mnie było to zgodne z 5 zasadami doktora Usui

Skomentuj

