Przepowiednia(wizja) Nnki

To dziwna przepowiednia bardzo dziwna. Nnka- Jola cały czas o niej wspominała .Pas T_T Ziemia ma pęknąć od Morza Bałtyckiego do Morza Czarnego. Wiele razy dyskutowałem z Nnką na ten temat poprzez prywatne wiadomości- nie umiałem uporządkować faktów, przecież wg wizji ojca Klimuszki Polska w „czasie zawieruchy” miała ocaleć – no może nie do końca bo „z Kaszubii miały pozostać tylko wysepki”. Cały czas myślałem, że nasz kraj jest bezpieczny po wieloma względami , aż tu nagle taka dziwna i bardzo niepokojąca wizja „Nnki”. Podobny sen miała też Maria.
https://nnka.wordpress.com/2011/12/18/wizja-mara-fakty-wiara/
Od pewnego czasu zdaję sobie sprawę, że przyszłość najbliższą można i nie można zmienić. Ten problem by l zarysowany w „Mistrzu i Małgorzacie” Bułhakowa poeta Berlioz usłyszał takie słowa „Pan nie będzie dzisiaj na spotkaniu literatów bo Panu dzisiaj utną głowę. Anuszka już kupiła olej słonecznikowy, nie dość że go kupiła to go też rozlała. Niepokojące jest jednak zupełnie cos innego otóż kiedyż też miałem dziwna wizję – że jeśli Ktoś będzie chciał w sposób znaczący wpłynąć na losy Planety Ziemia, wystarczy ustawić na drodze Ziemi asteroid. Bardzo mnie zdziwiło zdanie przez istotę z Plejad o imieniu Quetzal w czasie rozmowy z Billy Meierem n/t tzw. czerwonego meteorytu
Quetzal:„Ten wymieniony w przepowiedniach( indiane Hopi – czerwona Kachina) ogromnej wielkości meteor spustoszy Ziemię i wywoła wiele zmian klimatycznych, tektonicznymi innych a także zrobi wyrwę w jej powierzchni sięgającą od Bałtyku po Morze Czarne. Mknie on z otchłani kosmosu w kierunku Układu Słonecznego
Billy:Nie chodzi o żadną znaną nam kometę?
Quetzal :Nie.Ten meteor porusza sie po trajektorii, która wiedzie do Układu Słonecznego, w którym jeszce nigdy nie był.
Billy: I jego wędrówka ma sie zakończyć na Ziemi? Nie możecie temu zapobiec?
Quetzal. Przecież wiesz dobrze, że tak się stanie i że nie wolno nam tego zmieniać.To zdarzenie zaprogramowane zostało przez kosmiczne siły i zapobiec mogą tylko sami Ziemianie. Kierując się materialistycznym rozumowaniem, a także zpowodu głupoty lekceważ wszelkie proroctwa i ostrzeżenia, przez co zdarzenie będzie musiało nieuchronnie nastąpić. Będzie to nauczka i przestroga na przyszłość, jesli o to chodzi. Nam nie wolno w to ingerować. Ludzie powinni słuchać twoich słów i przestróg, ale niestety tego nie czynią. Jesteś na straconej pozycji niczym wołający na puszczy. Niektórzy ludzie wysłuchają cię i wezmą sobie do serca twoje słowa, większość jednak, która zignoruje je spotka śmierć w chwili, gdy meteor ten rozpocznie swoja działalność, rozrywając Ziemie między Bałtykiem i Morzem Czarnym, skąd na jej powierzchnię wydobędzie się lawa”
Cytat pochodzi z książki „Ufo z Plejad” Guido Moosbrugera.
Na szczęście Billy Meier się pomylił co do terminu wybuchu III wojny światowej( III wojna światowa miała wybuchnąć w 1998 roku)
http://www.ukrytesprawy.org/przekaz.html

Ten wpis został opublikowany w kategorii .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

13 odpowiedzi na „Przepowiednia(wizja) Nnki

  1. Krzyś pisze:

    Jakiś czas temu miałem dziwny sen w którym oglądałem planety i wybierałem na której z nich chce się ponownie urodzić. Oglądając te planety Wiedziałem że umarłem tu na ziemi, czułem się tak jakbym się obudził rano i zdał sobie sprawę że to życie było jak sen a teraz przyszła pora na kolejną pracę…

    Nie wiem czy to tylko zwykły sen czy mógł coś oznaczać.

    Pozdrawiam Was wszystkich

    • mały budda pisze:

      Witam serdecznie Krzyś.
      Twój sen mówi, tobie o twoich wielkich możliwościach.
      Jeśli oglądałeś planety na których miałeś, się narodzić. To dostałeś możliwość dokonania wyboru tj. jesteś zaawansowaną energią- duszą.
      Zgadza się Życie jest snem.
      Śmierć mówi mi, że twój stary umysł umarł a narodził się nowy lepszy mądrzejszy o możliwość poznania istoty sedna umysłu. Więc masz możliwość poznania siebie samego od wewnątrz.
      Poznajesz siebie od wewnątrz. Pamięć odzyskujesz.
      Nigdy nie umieramy, gdyż jesteśmy nieśmiertelni.
      Śmierć nie istnieje. Tylko materia ulega rozpadowi. Więc przeto, życie jest snem.
      Słuchaj swojej intuicji, gdyż będziesz otrzymywał mnóstwo informacji. Żeby odczytywać sny trzeba być wyciszonym zrelaksowanym.
      Głos natury potrzebuje spokoju.

  2. Krzyś pisze:

    Był to pierwszy tego typu sen, a przynajmniej pierwszy który tak dokładnie zapamiętałem. Dodam że miałem go krótko po wypowiedzeniu prośby o zrzucenie ze mnie wszystkich ograniczeń tak jak to podała Ozyrys. Może to tylko taki zbieg okoliczności a może nie. Nie wiem i pewnie się nie dowiem…

  3. Krzyś pisze:

    Bardzo dziękuję za Wasze odpowiedzi i rady. Jakoś mnie wasze słowa podbudowały🙂. Teraz myślę że nadszedł czas aby spróbować Mudry wykorzystując opis Ozyrys. Dziwne jest to że planuję to już od jakiegoś miesiąca i za każdym razem ciągle coś wypada co mnie zajmuje i jakby specjalnie odciąga od tego pomysłu ( a ja niestety się dałem).

    Chciałem jeszcze dodać że po wypowiedzeniu słów z prośbą o zrzucenie ograniczeń miałem przez chwilę dziwne lęki, nawet zwykłe odgłosy powodowały trochę lęk.

    • Ozyrys pisze:

      Pisałam przecież ,żeby na samym początku oczyścić się ze wszystkich śmieci energetycznych,tzn…ataków i haków energetycznych,zagubionych i upadłych dusz,oraz wszystkich implantów ,podłączeń i ciemnych energii.
      Nie dziw się ,że był w Tobie lęk…One przecież żywią się strachem ,a dzięki temu miały w pływ na Ciebie ,przecież nie jest w ich interesie ,żebyś miał dostęp do Źródła …Światła i …pamięci…
      Lem napisał wyraźnie :
      „…Właśnie za to LiliAnuEli dali gardła – usiłowali nas uczyć …medytacji, wiedzac że to jedyna droga….”
      http://zmianynaziemi.pl/forum/slowiano-aryjskie-wedy?page=2#comment-90523
      napisał też wcześniej :
      „Na początku uczyli nas,…”
      zwróćcie uwagę na ...NAS !!!!
      Co to oznacza????
      Nas!!!! a nie arYa !!!

  4. Dobrygość pisze:

    „Na szczęście Billy Meier się pomylił co do terminu wybuchu III wojny światowej( III wojna światowa miała wybuchnąć w 1998 roku)”

    On się nie pomylił, tylko zwyczajnie ZMYŚLAŁ.

    „To zdarzenie zaprogramowane zostało przez kosmiczne siły i zapobiec mogą tylko sami Ziemianie.
    Kierując się materialistycznym rozumowaniem, a także zpowodu głupoty lekceważ wszelkie proroctwa i ostrzeżenia, przez co zdarzenie będzie musiało nieuchronnie nastąpić. ”

    I właśnie o to im chodzi – żeby w kółko powtarzać te brednie i nasycać je siłą swoich myśli – tak, żeby się te rzeczy wydarzyły. Właśnie nie-myslenie o tych rzeczach, nie rozgłaszanie ich i nie przywiązywanie wagi jest w naszym interesie.

    Czy tylko ja to widzę?

    • Ozyrys pisze:

      DG …ani się nie pomylił ,ani nie zmyślał ….są Istoty Światła ,które dbają o to ,by rozpuszczać czarne chmury…
      nie sądź jednak ,że Twój sceptycyzm pomaga im.

      a te słowa:
      „…I właśnie o to im chodzi – żeby w kółko powtarzać te brednie i nasycać je siłą swoich myśli – tak, żeby się te rzeczy wydarzyły. Właśnie nie-myslenie o tych rzeczach, nie rozgłaszanie ich i nie przywiązywanie wagi jest w naszym interesie…”
      to święta prawda,ale…to musi wypływać z naszego wnętrza i być dla nas tak jasne i oczywiste jak blask Słońca …jak tego zabraknie …nasze wnętrze nie będzie kompatybilne z naszymi intencjami to cała robota będzie o …dupę roztrzaś .
      Dlatego jest tak ważna praca ze sobą samym na wszystkich poziomach!!!!
      Jak uzdrowimy tylko siebie …to odmienimy połacie losu!!!!

    • Maria_st pisze:

      Ja uważam iz te myśli śa i tylko czekaja na oczyszczenie a więc nalezy o tym mówić.
      Dopiero dzis znalazłam ten wątek o polączeniu Bałtyku i Morza Czarnego, choc nie łącze tego z tym co leci skądś tam i robi tu wyrwę.
      Walnie czy nie walnie to gdybanie.
      Choć widziałam spadające meteoryty ale to połączenie mórz może byc zwiazane z płytamymi tektonicznymi
      Strefa T-T :
      „Składa się z dużej liczby uskoków równoległych do siebie i rozciągających się w Polsce z północnego-zachodu na południowy-wschód od Koszalina poprzez Chojnice, Tucholę, Grudziądz, okolice Warszawy, Zamość, Tomaszów Lubelski. Poza granice Polski kontynuuje się w kierunku Morza Czarnego, a także na północny-zachód.”
      http://geotyda.pl/jednostki/strefa_teisseyrea-tornquista.php

      „Według tej hipotezy strefa T-T jest miejscem kolizji dwóch da wnych płyt litosferycznych (zwanych Baltica i Avalonia), które zostały częściowo nasunięte na siebie, a nie, jak dotychczas sądzono, da wną strefą ryftową. W rejonach takich nasunięć występują z reguły pasma górskie. Czyżby więc w odległych erach geologicznych istniało wielkie pasmo biegnące na skos przez cały obszar dzisiejszej Polski, dziś całkowicie zrównane przez erozję z powierzchnią Ziemi i pokryte osadami?”
      http://archiwum.wiz.pl/1999/99103000.asp

      Avalonia wg Pana Tadeusza Mrozińskiego to kraina jabłek w ktorej żyl król Artur–Polska.

      • Maria_st pisze:


        @OPINIO
        a teraz szykuje się do napisania najcenniejszego postu z mych postów nigdy nie było lepszego i nigdy nie będzie drugiego takiego.
        czyli Kiedy zdobyto Ai – Hai ai. albo inaczej kiedy zginiecie gdy rok 2012 zagości na świecie.
        Pamiętajcie ze Jozue jak śmieć po swych dokonaniach został sam kiedy zmarł a nikt nawet nie raczył przyjść na jego pogrzeb….
        Jasne ze wcześniej i nawet nie w pół drogi jest kilka nie mniszych życia zagrożeń kul u nogi.
        MUKI01:22
        838345

        http://muki.salon24.pl/658141,stryming-czyli-po-partyzancku-od-lasu#comment_10489314

        Pytanie nad wyrost.
        No, – co cisza?
        Nikt się nie pyta co to, to, te niby Ai?
        Pisałem ze to będzie ostatni post – czyli tutejsza notka, – zmieniłem nieco zdanie.
        Uświadomiono mi i tak naprawdę nieco wymuszono abym wszystkim zainteresowanym udzielił jednak odpowiedzi wiec kilka podwieszeń przed końcem wstawiam to, co powinno i miało być ostatnie.
        Odpowiem na pytanie, dlaczego akurat to a nie inne miejsce, a mnóstwo jest tego na planecie. Dlaczego ono ma świadczyć o fakcie kiedy przyjdzie zagłada roku 2012,
        Jakie są na to niezbite realne twarde dowody, i kiedy to było a się odbyło?……
        Sądzę ze w dwu podwieszeniach się zmieszczę.
        Pytajcie o ten temat, bo potem nie będzie, kogo pytać.
        Żądając pytania teraz otrzymacie, odp. w podwieszeniu.
        Pierwsze, co to odszukamy Ai Ha-ai. Bo mnóstwo głupot zła i błędów wisi nad tą lokalizacją, a jak mówiłem jest nad ważna.
        To nie puszczenie bąka jest tu a tu, ale ścisłe krok za krokiem dowodzenie tego faktu..

        Lokalizacja to jedno – zdarzenie to drugi a w tym szczególna rola Jezuego. Co jest kłamstwem a co prawdą? I co się stało ze tak się stało i dokonało.
        I jak poznać Boga z Bibli.

        Zobaczycie, co zdeterminowany badacz może dokonać nawet wówczas, gdy całe góry klakierów i opóźniaczy celowych dokonują cyrkowych wysiłków, aby to utrudnić zamazać i uwalić temat na pniu, kładąc przeszkodę za przeszkodą w dochodzeniu do prawdy.

        Chciałbym rozumieć w temacie Ai, czemu największy geniusz strategiczny tamtych czasów został potraktowany jak trędowaty niemot po tym, co zrobił dla Izraela.
        MUKI15:33 ”
        http://muki.salon24.pl/658141,stryming-czyli-po-partyzancku-od-lasu#comment_10490595

  5. Ozyrys pisze:

    Moja dzisiejsza odpowiedź dla Małego Buddy:

    …najważniejszym jest odnaleźć nasze serce ,następnie odszukać połączenie naszego Serca z Matką Naturą ,która jest w potrzebie.
    Bodajże w sierpniu Jestem napisała ,że widzi ,że Nasza Matka Ziemia jest w dobrej formie i nie potrzebuje pomocy…ja jestem zupełnie odmiennego zdania…może i jest w dobrej formie ,ale na pewno dzięki tysiącom ludzi ,którzy ją wspierają …bo Ona tego potrzebuje.
    Widziałam jakieś 2 tygodnie temu ,jak z Wszechświata zaczęła się wlewać ciemna breja do wielkiego brudnego garnka…zapytałam co to jest.?
    .dostałam odpowiedź …to krążąca we Wszechświecie złość wszystkich ludzi…ona tak wygląda …jest ciężka i brudna…zapytałam co mam z tym zrobić …bo wiedziałam ,że jest jakiś powód tego że to zobaczyłam…to nie była odpowiedź …tylko momentalnie zrozumiałam ,że należy to co widziałam ,szybko transformować Światłem..by to ciężkie i brudne gówno więcej nie zasilało niczego we Wszechświecie.
    Te energie są też sporym obciążeniem dla Matki Ziemi ,ponieważ krążąc zabierają Światło jakie daje siłę Matce Gaji.
    Wystarczyła tylko moja myśl ,żeby Światło zmieniało tą breje i zobaczyłam jak powoli ta breja wlewająca się do tego garnka ,zaczęła się zmieniać w jasną strukturę ,chociaż nadal gęstą …
    Nie miałam wtedy czasu się tym dłużej zająć …niemniej Twój dzisiejszy list przypomniał mi o tym ,a to oznacza ,że coś jest na rzeczy🙂

  6. Ktoś pisze:

    „Quetzal:„Ten wymieniony w przepowiedniach( indiane Hopi – czerwona Kachina) ogromnej wielkości meteor spustoszy Ziemię i wywoła wiele zmian klimatycznych, tektonicznymi innych a także zrobi wyrwę w jej powierzchni sięgającą od Bałtyku po Morze Czarne. Mknie on z otchłani kosmosu w kierunku Układu Słonecznego”

    – a ja myślę iż tu wyląduje z rodakiem. ;D

Skomentuj

