Kolejny Krzyż Kosmiczny – nów w Wadze 05.10.2013 godzina 2.33 polskiego czasu

To już chyba ostatni krzyż kosmiczny w tym roku.Tym razem będą go tworzyć Słońce i Księżyc w Wadze , Jowisz w Raku, Uran w Baranie i Pluton w Koziorożcu. Dodatkowo krzyż ten jest wzmacniany przez kwadraturę Wenus i Marsa.Mars jest naturalnym władcą Barana, gdzie znajduje sie Uran, a Wenus jest naturalnym władcą Wagi, gdzie znajduje sie nów. Pozytywne aspekty to Saturn sekstyl Pluton i Merkury sekstyl Pluton. Może ten krzyż i kwadratura mają symbolizować wybuch różnych buntów społecznych na bardzo szeroka skalę?. 12 października Słońce utworzy kwadraturę z Jowiszem i z każdym dniem od tej daty krzyż będzie słabnąć. Z drugiej strony krzyż ten może( ale nie musi) spowodować jakieś katastrofalne trzęsienie ziemi. Każdy nów wiąże się z początkiem jakiegoś procesu, albo ciągu zdarzeń. Ten nów Wadze symbolizuje kruchość wszelkiej równowagi, gdyż pozorna równowaga jest zakłócana energiami Plutona i kwadraturą Wenus i Marsa. Poza tym jak tu mówić o równowadze, kiedy za chwilę będziemy mieli fazę Skorpiona. Już najbliższy okres( czas Wagi ) pokaże czy Świat będzie dążył w kierunku pokoju, czy kierunku wojny.
now_Waga

Ten wpis został opublikowany w kategorii ., Kosmos. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

21 odpowiedzi na „Kolejny Krzyż Kosmiczny – nów w Wadze 05.10.2013 godzina 2.33 polskiego czasu

  1. Pingback: Kolejny Krzyż Kosmiczny – nów w Wadze 05.10.2013 godzina 2.33 polskiego czasu | Krystyna Sai Kręt (Szlosek)

  2. Sagana pisze:

    „Każdy nów wiąże się z początkiem jakiegoś procesu, albo ciągu zdarzeń. Ten nów Wadze symbolizuje kruchość wszelkiej równowagi, gdyż pozorna równowaga jest zakłócana energiami Plutona i kwadraturą Wenus i Marsa. Poza tym jak tu mówić o równowadze, kiedy za chwilę będziemy mieli fazę Skorpiona. ” Czym jest chwila? Ułamek sekundy decyduje o śmierci lub życiu. Decyzja zapada szybciej niż myśl.
    „Już najbliższy okres( czas Wagi ) pokaże czy Świat będzie dążył w kierunku pokoju, czy kierunku wojny.”
    JA jestem Światem
    JA kieruję wojną lub pokojem.
    Nauczono nas podziału, że ja jestem inna niż ty. Podzielili świadomość na świadomość, podświadomość, nadświadomość. Nauczono nas Przyjęliśmy to za prawdę. Człowiek nie jest fragmentem czegoś, jest dopełnionym bez braków Istnieniem, zawierający wszystko w sobie. Człowiek spycha odpowiedzialność na drugiego człowieka, poddaje się zewnętrznym prądom, zaczynając w rodzinie- dla świętego spokoju, poprzez oddawanie swego głosu i zatapianie go w URNIE podczas wyborów, poprzez zezwolenie innym energetycznym grzebaniu w sobie, kończąc na tym co nie potrafię w słowach ująć.

    Wiem jak ciężko jest utrzymać stabilność w sobie, jak ciężko jest nieustanne istnienie bez oceny siebie i bliźniego, bez ułamka gniewu i nienawiści uczucia, że Świat jest taki a ja jestem inna- biedna ja, kierują mną. Nie! Już dosyć tego- nie jesteśmy ziemskimi dziećmi. Niestety na Ziemi panuje takie uwarunkowanie, że się wychowuje potomków. Jak wiem z własnego doświadczenia, nikt mnie nie wychował- wpajali mi swoje ideologie, ha, nawet nie swoje🙂. Narodzić się na nowo, właśnie w TYM cyklu, który nazwany jest tutaj krzyżem Kosmicznym. Ja jestem Tobą- ja uświadamiając sobie, że jestem Jednością puszczam to, co jest dla mnie niewłaściwe, właśnie dziś, właśnie teraz. JA JESTEM ŚWIATEM- ODDZIELENIE TO ILUZJA.

    Dziękuję za artykuł- uzupełnił moje odczucia. Cudownego dnia Kochani, tysiące serdeczności🙂

    • C pisze:

      ” a jestem Tobą- ja uświadamiając sobie, że jestem Jednością puszczam to, co jest dla mnie niewłaściwe, właśnie dziś, właśnie teraz. ”

      dokładnie tak, i każdego dnia bardziej ta świadomość rośnie aż staje się niezachwiana, wszystko inne wobec Jedności staje się abstrakcyjne. Świat jest MNĄ. to nie do opisania

  3. Ozyrys pisze:

    Kochana Sani – wprowadzasz Światło,dziekuję ,takie masz zadanie ,Twoja równowaga i madrość ma prowadzić .
    Tak usłyszałam .
    Połączyłam sie dzisiaj Nuth ,a następnie Anu.
    Nuth pokazała mi piękną ,słoneczna łąkę ,a tam dzieci…szczere,ufne szczęśliwe.
    Powiedziała : tak kiedyś było,( te dzieci to my)
    Następnie Ojciec Niebieski powiedział :stworzyłem ciemność ,by Was uchronić ,byście wiedzieli i odnaleźli siłę w sobie.
    Jednak ,już kres .
    Brama została otwarta ,przejdzie każdy ,kto odszuka Światło w sobie ,Światło to broń.
    Mnóstwo dusz zostanie unicestwionych.Na zawsze.
    Nie baś się zaufać swojemu Światłu ,odszukać je .
    Zima będzie sroga,zabezpieczcie się ,ale..nie lękajcie się ,będą dni ciemności ,ale Was to nie dotyczy,Światło was ochroni.
    Zapytałam czy mam to napisać ,by nie siać niepotrzebnej paniki.
    Usłyszałam ,tak ,ma to wyzwolić zatracony instynkt samozachowawczy,odnaleźć MOC.
    Nie lękać się ,zaufać ,odnaleźć Światło,obudzić się .
    Przestać szukać tam gdzie nie ma Światła ,droga jest prosta.
    Kocham Was ,ale musicie pracować,nikt za Was tego nie zrobi,to Wasz wybór i Wasza praca.

    • Sagana pisze:

      „Mnóstwo dusz zostanie unicestwionych.Na zawsze.” 🙂 Niby jak i przez kogo? Co oznacza na zawsze? Sorry, ale nie pojmuję tego, dlatego pytam, bo słowa każdy rozumie na swój sposób. Jak można zniszczyć energię? Można ją zaburzyć, przekształcić, rozprzestrzenić, defragmentować, zaprogramować, ale jak zniszczyć na zawsze?

      • Ozyrys pisze:

        Nie wiem Sani…tak usłyszałam ,dopytam o szczegóły .
        Ja to rozumiem tak : Anu stworzył ,Anu unicestwi,to co jest zbędne.
        Ale dla jaśności…dopytam🙂
        Sani -zapytaj i Ty ,dla mnie nie ważne czy On to zdefragmentuje ,czy przekształci ,co z tym zrobi,jego sprawa.
        Dla mnie ważne jest to stwierdzenie o tyle ,że zamierza w ogóle coś z tym zrobić i to mi przekazał.
        A jaką to formę przybierze ,nie interesuje mnie to.
        Wiem ,że decyzje zapadły.
        Kocham Cię Słonko:)

        • mały budda pisze:

          Ozyrys wiem,że decyzje zapadły.
          Jakiś czas temu miałem wizję w medytacji. Uniosłem się w świetlistym świetle pod same niebo. Byłem sędzia ludzkości, gdyż żyłem wśród ludzi i znałem historię okrucieństw religii. Więc dali mi pozwolenie dokonania sądu nad ludźmi. Moja czakra serca dokonała penetracji energii ludzi. Po mojej lewej wewnętrznej stronie zgromadziłem energie ludzi mających wrażliwości i miłości serca.
          Natomiast po prawej wewnętrznej stronie stali ludzie religijni wraz z kapłanami i ludźmi bez miłości serca. Zamiast serca mają kamień. Otworzyłem ziemie aby zapadli się oszuści i ludzie bez serca.
          Teraz wiecie jaki jest tragiczny koniec ludzi bez współczucia i miłości serca.
          Projekcja ostatecznego sądu była. Widziałem ją oczyma duszy i energią serca.
          Co by tu nie gadać. Dusze nie spełniające nowym wymaganiom są przenoszone do innych miejsc o tych samych właściwościach. Niektóre się opierają przez to doświadczają bólu.

          • Ozyrys pisze:

            Mały Buddo -świetnie ,że mamy takie samo info.
            Widzę z tego ,że każde z nas ma inne zadania.
            Nie wiem czy czytałeś ,jak miałam wizję ,że zaglądam na Ziemię i mam za zadanie zobaczyć to co oni widzą ..czyli ludzi jako Światło…,pamiętam tylko swoje zdziwienie i ..ból serca …tak mało tych Świateł …tak mało..
            Natomiast Ty jesteś sędzią …proszę opisuj również i Ty swoje doznania,tak jak robiłeś to wcześniej,tylko rób częściej.

            Od wczoraj WMB mam za zadanie wyćwiczyć się we władaniu mieczem,już zapewne wiesz dlaczego.
            Wczoraj zaatakowali nas i to bardzo…ale z Ktosiem nie warto zadzierać.
            Wiesz WMB- tyle razy czytałam i słyszałam takie hasło :Wojownicy Światła…i zastanawiałam się co Ci ludzie gadają ,bo ja tego jako prawdy nie czułam,więc nawet się nie poświęcałam temu uwagi ,dla mnie to był pusty slogan.
            Widząc wczoraj ..jak muszę mimo wszystko…jako żeński aspekt ,który ma za zadanie szerzyć miłość i wiedzę o Świetle…muszę walczyć.zrozumiałam ,że to nie przelewki.
            Moja zbroja zrobiła się z promienia ,który wyszedł z Serca ,następnie z tego promienia zrobiła sie obracająca tarcza,
            następnie zaczęła się powiększać obejmując całe moje ciało i nagle widzę jestem w błyszczącej ,stalowej zbroi ,z mieczami jako przedłużenie ręki w obydwu dłoniach.
            Na razie zaczynam .

          • Ktoś pisze:

            Nie wszystko co się świeci to złoto, nie każdy Wojownik Światła (bo to myląca i grająca na najniższych uczuciach etykietka) walczy o to by świat był wolny od satanistów, kabały i zezwierzecenia propagowanego bredniami z tory. „Niektórzy” „wojownicy” wbrew głoszonym słowom walczą o zachowanie status quo czy wręcz swiatowy nazizm pod szandarem żydowskiej kabały. Lightworkerzy do takich kłamczuchów na przykład należą.

            A „zbroja” powinna się świecić przenikliwie jaskrawozłotym kolorem. Ale do tego też dojdziemy. Na razie zespól się z sutrą.Poczuj ją całym swoim wnetrzem.

      • Ktoś pisze:

        „Jak można zniszczyć energię?”

        – chociażby WYZEROWAĆ. Dusza na tym poziomie odbierana jest jako energia, a czy jest nią naprawdę czy to tylko czcze gadanie podobne do ambonowego „grzesz, kradnij i morduj, mała sakiewka judaszowych szekli za odpust od każdej kary wybawi” to się jeszcze okaże. ;D

    • Ktoś pisze:

      Dlatego ten kto zna i stosuje Mudrę OM wygrał życie, dlatego ten kto uczy jej innych bądź zaraża innych jej światłem dostanie nagrodę. Dlatego ci którzy próbują szerzyć zło poprzez mordy kabałą też już mają przerąbane. Wszystko, pochodzi, istnieje i umrze za sprawą jednego potwornego bytu. I mimo, że się do niego ślinicie jak żydy do cudzych diamentów, nie jesteście poznać ani jego transcendentalnej natury ani tym bardziej zabić. Taki peszek.

  4. Ozyrys pisze:

    Parę dni temu rozmawiałam z koleżankami z W-wy ,następnie poszłam na stronę Livii i „zobaczyłam” ,że tez jest z W-wy.Nie wiem czy to prawda ale tak odczułam -duże miasto.
    I ..zaczęłam się zastanawiac ..dlaczego te osoby mieszkajace w duzych miastach,aglomeracjach ,maja problem z odnalezieniem drogi i łączności ze Światłem?
    Usłyszałam:
    bo to siedliska zła ,tam sa siedziby wszystkich korporacji ,a one są demoniczne .
    Przypomniało mi sie co wcześniej pisałam na Mistyce o korporacjach.
    Jednak jak by tych informacji było mało.Tego samego dnia musiałam na kilka dni pojechac do dużego miasta .
    Jak wjechałam do swojego rodzinnego domu…poczułam niemoc.
    Tak obezwładniającą ,że nie potrafiłam pierwszego wieczora nawet omować.
    Poczułam te wszystkie energie,poczułam te wszystkie urządzenia AGD ,wszystkie komputery ,wszystkie mikrofalówki ,energie wszystkich ludzi mieszkających dookoła ,energie ze sklepów ,z centrów handlowych.
    Słyszałam głosy tych ludzi ,kłótnie ,agresję ,płacz ,strach,poczułam wyuzdany seks,alkohol..zwątpienie.Nicość.
    Zrozumiałam …jak ciężko odnaleźć to Światło w takim kotle.
    Jak ciężko ,wydobyć się ze zbiorowej świadomości.
    Wszyscy jednakowo uczesani ,ubrani ,zachowania podobne-Matrix.
    „odnaleźć w sobie dziecko….szczęście i radość ”
    To co zobaczyłam dzisiaj na łące…

  5. Dawid56 pisze:

    Z punktu widzenia czysto technicznego duże miasta( nie tylko Warszawa ale i Nowy Jork, cz nawet Gdańsk) rzeczywiście w obliczu jakichkolwiek kataklizmów , (braku prądu) skazane są na przysłowiowe biblijne kary.Tylko wies ( gdyby wystapił dłuższy brak prądu) ma szanse przeżyc ten kataklizm.Zauważmy że ten mozliwy barka prądu nie byłby żadnym kataklizmem dla czasow Mieszka I

  6. Ozyrys pisze:

    „Milość,która nie ma opozycji,takiej jak nienawiść,ale jest obecna poprzez wszystko we wszystkich chwilach.Gdy zdasz sobie z tego sprawę…to jest rewolucja.”

  7. margo0307 pisze:

    Na dzień dobry🙂
    Króciutki kurs komputerowy dla tych, którzy nie za bardzo radzą sobie z językiem komputera –
    Jak pozbyć się starych, bezużytecznych programów w swoim osobistym komputerze oraz w jaki sposób zainstalować nowe programy 😀

  8. spis stron pisze:

    Świetny serwis, pełna adrenalina. Pozdrawiam

Skomentuj

