CME znikąd, pełnia „blue moon” i Krzyż Kosmiczny

Najpierw Losy Ziemi:
Na Słońcu wystąpiły groźne zdarzenia, bezpośrednie CME bez rozbłysku i gęsta plazma, która odrywa się aktualnie pod równikiem [Aktualizacja 15:12]
W ciągu ostatnich kilkunastu godzin doszło do kilku groźnych zdarzeń na Słońcu. Wczoraj około 20:00 UTC wystąpił koronalny wyrzut masy (CME) bez rozbłysku, ale bezpośrednio w kierunku Ziemi. W efekcie tego zdarzenia bezpośrednio w kierunku Ziemi poleciała plazma.
więcej:
http://losyziemi.pl/na-sloncu-wystapily-grozne-zdarzenia-wkrotce-pojawia-sie-informacje
bluemoon( pełnia sierpniowa) to jutro o 3.45- to okres, w którym szczególnie należy powstrzymać nerwy na wodzy i nie poddawać się niepotrzebnym emocjom.

……..i krzyż kosmiczny( który cały czas już jest od jaiegoś czasu na niebie i będzie prawie do konca sierpnia 2013 roku.Być może jest to najważniejszy okres w tym roku, od którego będzie zależeć jak będzie wygladała nasza najbliższa przyszłość….

Ten wpis został opublikowany w kategorii Kosmos, Obserwacje Słońca, Ostrzeżenie ceremonie, Słońce i Natura. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

20 odpowiedzi na „CME znikąd, pełnia „blue moon” i Krzyż Kosmiczny

  1. Ktoś pisze:

    „Na Słońcu wystąpiły groźne zdarzenia, bezpośrednie CME bez rozbłysku i gęsta plazma, która odrywa się aktualnie pod równikiem [Aktualizacja 15:12]”

    – to CME nie jest „znikąd”. To strzał w Hathorowego cfaniaczka co postanowił sobie „possać” na krzywy łeb. Ale biedaczek trafił na niestrawnego dawcę i go trochę piecze w przełyku, niach, niach, niach.

  2. Maria_st pisze:

    Dziś obudziłam sie ok 4, wyjrzałam zza szyby i zobaczyłam Księżyc w swojej pełnej ” krasie „…..alez był wielki i tak pięknie świecił., chmury były postrzepione i co ciekawe….nie było widac gwiazd….dlaczego ?
    Ostatnio często mnie ciagnie aby patrzec na tego naszego satelite—pojazd ratunkowy i zastanawiam co sie dzieje z nim……kilkanascie dni temu jego polozenie mnie zdziwilo, pozycja inna niz zwykle i ta niska wysokosc przy jego wielkosci i światłości……

  3. margo0307 pisze:

    Maria st pisze: „..co ciekawe….nie było widac gwiazd….dlaczego ?”

    Ja też 😀 dziś w nocy ok. 1-ej patrzyłam długo na nocne niebo i obserwowałam szybko przepływajace ciemne chmuryw …
    Widziałam Księżyc ale pośród chmur, kłębiły się wokół niego nieustannie, stałam dość długo, chcąc zobaczyć go w całości ale… mi się nie udało, zawsze jak jedne chmury odpływały inne na niego zachodziły😦 Mimo to jednak, widać było, że jest ogromny i… żółty a nie biały jak zwykle, przynajmniej takie odniosłam wrażenie…
    No i właśnie, co bardzo dziwne – nie zaobserwowałam ani jednej gwiazdy ( nawet w tych „dziurach” chmur…

  4. JESTEM pisze:

    „W ciągu ostatnich kilkunastu godzin doszło do kilku groźnych</b< zdarzeń na Słońcu. Wczoraj około 20:00 UTC wystąpił koronalny wyrzut masy (CME) bez rozbłysku, ale bezpośrednio w kierunku Ziemi. W efekcie tego zdarzenia bezpośrednio w kierunku Ziemi poleciała plazma."

    znowu STRASZENIE tym, co dzieje się ze Słońcem i na Słońcu? hmmm….

  5. Maria_st pisze:

    Jestem Kochana jakie znów straszenie ?
    To tylko sucha, treściwa/ mam nadzieje / informacja / i dobrze ze coraz wiecej sie dowiadujemy o kosmosie i zagrozeniu stamtad plynacym.
    Ja nie czuje sie zastraszona, lubie wczesniej wiedziec na czym stoje, z czym mam do czynienia by umiec stanąc przeciw wyzwaniu, wiedziec jak postepowac, co robic by zminimalizowac straty i w razie potrzeby pomoc innym……..

    • Ozyrys pisze:

      „wiedza ochrania ,ignorancja zagraża” to nie moje ,ale lubię🙂
      Zauważyłam przez wszystkie lata ,że w trakcie pełni ,rzadko kiedy widać …gwiazdy,więc nie ma w tym nic nadzwyczajnego:) Dzisiaj świeci cudnie🙂

    • JESTEM pisze:

      Ok. Dziękuję Kochana Mario-st, teraz już wiem, że używanie sformułowania „groźne wydarzenia” to nie jest straszenie ;-D
      Teraz tylko zastanawiam się, jakie skutki spowodowały te groźne wydarzenia na Słońcu…?😉

      • Maria_st pisze:

        Nie wiem czy grozne czy nie, pisalam to ogólnikowo w temacie” straszenie ” a zagrożenia beda coraz częstsze z powodu naszego posadowienia w przestrzeni.
        Jęśli chodzi o Słonce i ” zmiany ” na nim, być moze ma na nie wpływ Nibiru ……..sporo na temat tego kolosa pisze u siebie muki i warto sie z tym zapoznac by zrozumiec zmiany zachodzące na naszej planecie takze.

  6. Dawid56 pisze:

    Jestem zobacz to info o Słońcu ukazło sie po ostrzeżeniu Snowdena.To info zostało podane w ślad za Solarham.net i spacewether.com i losyziemi.pl.To nie jest żadne straszenie tak jak Maria napisała , a suchy „wydruk” z monitorów Słońca.

    • JESTEM pisze:

      Rozumiem Kochany Dawidzie, ale byłabym wdzięczna, gdybyś zechciałbyś wytłumaczyć mi, co znaczy użyte w tym „suchym wydruku” sformułowanie „groźne zdarzenia na Słońcu”? Pytam, ponieważ nie czuję w tych zdarzeniach na Słońcu nic groźnego.

      • Dawid56 pisze:

        Groźne może dlatego bo jest użyte sformułowanie „CME znikąd”.Czyli następuje nagłe oderwanie masy słonecznej(spolaryzowanej magnetycznie chmury plazmy) o bardzo dużej gęstości protonów , ale nikt nie wie dlaczego oderwała sie taka wielka chmura plazmy.

  7. Dawid56 pisze:

    Ja o tym nie wiedziełem wczesniej , a przeczytałem o TYM w tej chwili
    http://wiadomosci.onet.pl/nauka/wybuch-na-sloncu-nasza-planete-czeka-duza-burza-magnetyczna/c654g

  8. JESTEM pisze:

    Pisałeś”
    „bluemonn będzie miał miejsce właśnie 21.08.2013 o godzinie 3.45 naszego czasu , ale to DZIEŃ PRÓBY.”

    A wybuch miał miejsce 19.08 o godz. 22.14. tylko nie wiem, jakiego czasu.
    Spokój, ufność i wewnętrzna harmonia teraz dla mnie najważniejsze. Zresztą sam Kochany Dawidzie prosiłeś o zachowanie spokoju w obecnych dniach.😀

    I wczorajsze Słoneczko:
    http://www.spaceweather.com/images2013/21aug13/coronalhole_sdo_blank.jpg?PHPSESSID=idfr9de2qpae8016bqm50unbl2

Skomentuj

