20.06.2013 Kolejny wykład Tadeusza Owsianko- „Nowonarodzony”

Wydarznia przyśpieszją.Te stare ze starego Kosmosu muszą się po prostu wypełnić, bo zostały juz rozpoczęte w przeszłości.Tak de facto – wszystko moze się wydarzyć.Pan Tadeusz wręcz mówi o tzw braku logiki w tych wydarzeniach jeśli chodzi o ich ilość i jakość, ale wydarzenia te będą podlegać prawom mechanik kwantowej.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Świadomość. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

13 odpowiedzi na „20.06.2013 Kolejny wykład Tadeusza Owsianko- „Nowonarodzony”

  1. Dawid56 pisze:

    Wykład ten wiąże się z nowymi symbolami ze źródła ( Ideami Platona) i „letnią drużyną”,o której pan Tadeusz Owsianko wspominał w swoich wcześniejszych wykładach.

  2. Dawid56 pisze:

    Nie tylko Tadeusz Owsianko mówi o tak zwanym „fade to black”, o tym pisała już wiele razy na swoim blogu Elie Crystal np. http://www.crystalinks.com/disappearing2011.html

  3. Maria_st pisze:

    Bardzo interesujący wykład i z przyjemnościa sie go słucha.
    Ciekawe było to co zobaczylam w 5;45 min wykładu………przypomniałam sobie to co zobaczyłam i chyba nawet tu pisalam o tym, 22/23 listopada 2011……..otwarcie tzw Bramy Bogów, ciekawe zjawiska na niebie…..i wlasnie taki krzyz / choc nie widzialam tego jako kwadraty na zakonczeniu ramion a trójkat / na czerwonej kuli—planecie, a moze pojezdzie ……….i czyżby to tlumaczyło jak przebiega nasza ewolucja ?

  4. Mezamir pisze:

    Webcast otwarty retritu z Czögjalem Namkhai Norbu w Kunsangar North, 28 czerwca – 5 lipca

    W dniach 28.06 – 05.07 odbędzie się webcast otwarty retritu z Czögjalem Namkhai Norbu w Kunsangar North, którego tematem będzie praktyka Zielonej Tary.

    Sesje nauk:
    – 28.06,
    – godz. 15:00,
    – 29.06 – 05.07,
    – godz. 08:00 – 10:00.

    Dodatkowo:
    – 02.07,
    – godz. 10:30, ganapudża,
    – 04.07,
    – godz. 15:00, ganapudża,
    – godz. 16:00, aukcja.
    Dostęp ze strony: http://www.shangshunginstitute.net/webcast/index.php

    Szczegółowe informacje na temat retritu wraz z jego aktualnym planem znajdziecie na: http://www.shangshunginstitute.net/webcast

  5. JESTEM pisze:

    Dokładnie rozumiem, co T.Owsianko ma na myśli mówiąc o zamkniętych „zbiorach” zdarzeń starego świata, które się wyczerpują… To, co kiedyś, na początku stworzyliśmy, teraz do nas będzie wracać. A my potrzebujemy to przyjąć w siebie, do siebie… i uwolnić. To coś jak zerowanie tak zwanej karmy. A potem… „pustka w umyśle”🙂

    Od 26.minuty filmu…
    Znów ciekawa synchronia moich osobistych przeżyć z tym, czym dzieli się T.Owsianko… w pewnym temacie… (poprzednio chodziło o mocne świadomie przeżywane wewnętrzne procesy transformacyjne związane m.innymi z bólami w ciele). Teraz Tadeusz Owsianko mówi o zmianach:

    „Kochani, ja wiem, że mimo że bardzo będę chciał, medytował i skupiał się, i pisał sobie logisyczne plany spotkania z wami, to przyjdę tutaj z PUSTĄ GŁOWĄ i ona mi się otworzy dopiero wtedy, kiedy otworzę – przepraszam za wyrażenie – gębę i do was się odezwę. Wtedy dopiero spłynie to, co mam do was mówić. To jest naturalne. I my do takiego otwarcia powoli musimy się przygotować; do tego przyjęcia nowych zdarzeń.

    A właśnie dziś, zanim obejrzałam powyżej zalinkowany film z nowym wykładem T.Owsianko, napisałam u siebie na blogu w komentarzu:
    Obecnie prowadzącą mnie intencją jest… harmonia. I bardziej odczuwam „ciałem” niż myślę „umysłem”.
    (…)
    Wtedy umysł pozostaje „pusty”. Obserwuję, rozumiem i czuję miłość. I gdy mam na przykład coś powiedzieć, wówczas po prostu mówię. Mało myślę. Prawie wcale.😉 I przeze mnie przejawia się to, co ma się przejawić. I robię to, co mam do zrobienia.

    T.O. w dalszej części:
    „Zobaczycie, że życie będzie was zaskakiwać – mówię to z własnego doświadczenia – i nie dziwcie się, że te nowe zdarzenia będą wytwarzały takie okoliczności, że nie potrzeba będzie żadnego hartu ducha ani mocy wyboru takiej, że: „ja teraz chcę zrobić dobry uczynek albo chcę być lepszy i dlatego właśnie dokonam tego uczynku”. Nie bójcie się… nowe zdarzenia tak się zorganizują, że nie będziecie mieli żadnego wyboru. Weżmiecie w nich udział. Ja wiem, że jesteście do tego dojrzali, przygotowani. Wewnętrznie całe wasze duchowe nastawienie jest takie, że właśnie w ten sposób będziecie spełniać swoją wolną wolę – wolę motyla, który żyje chwilą. I nie będziecie nigdy zniewoleni – tymi właśnie – w sposób naturalny zachodzącymi zdarzeniami.
    Natomiast będziemy musieli powoli uruchomić (…) zupełnie nowe, nazywam to „kwantowe myślenie” – dziwne myślenie o sobie i o tym, co zachodzi… takie… na chwilę bieżącą. Nic na zapas. Tak jak ptak, który się przecież nie martwi, co zje jutro.”

    Potwierdzam te powyższe zacytowane przeze mnie słowa T.Owsianko. Moje doświadczenia są podobne („wizje” czy wiedza, która do mnie przychodzi czy też przeze mnie się przejawia). Chociaż ja wiem, że nikt z nas nie musi, ale każdy może :-)… powoli przygotowywać się do nowego i przyjąć do świadomości, że zmiany, które następują będą naprawdę ogromne. Nawet trudno nam jeszcze sobie wyobrazić, jak bardzo. Dla tych, którzy nie będą chcieli w to uwierzyć „terapia transformacyjna” może być wówczas terapią szokową…

  6. Maria_st pisze:

    ” To, co kiedyś, na początku stworzyliśmy, teraz do nas będzie wracać. ”
    prawo bumerangu
    Tak własnie jest i to mi wyjaśnia dlaczego słysząc u siebie w pokoju dzwięk —-brzęczenia roju pszczół, pierwsze słowo jakie przyszło to właśnie—bumerang choc wtedy nie rozumiałam tego…..przeciez ten dzwiek odebrałam jako zaokraglony prostopadłościan a nie kształt bumerangu..

    „I bardziej odczuwam “ciałem” niż myślę “umysłem”.”
    Fajny odbiór.
    Lecz ” pusty umysł ” bez myśli ?
    „Wtedy umysł pozostaje “pusty”. Obserwuję, rozumiem i czuję miłość. ”
    wczesniej nie ?
    Troche to niebezpieczne……jak manipulacja umysłem…..wylaczą myslenie–pustka..zawieszenie, włącza…..tez pustka……bo nie ma miłosci
    kurcze mam pustke w głowie…..elektryka siada?

    „Mało myślę. Prawie wcale.😉 I przeze mnie przejawia się to, co ma się przejawić. I robię to, co mam do zrobienia.”
    Pięknie
    Dlaczego jednak mam uczucie ze cos nie tak, czytajac te slowa / nie tykam sie Ciebie Jestem …bo Ty==Ja /

    „Wewnętrznie całe wasze duchowe nastawienie jest takie, że właśnie w ten sposób będziecie spełniać swoją wolną wolę – wolę motyla, który żyje chwilą. I nie będziecie nigdy zniewoleni – tymi właśnie – w sposób naturalny zachodzącymi zdarzeniami.”
    Widzialam sporo motyli usmierconych a potem trzymanych jako eksponaty….ot takie krótkie zycie ktore zaserwowal im inny motyl—czlowiekiem zwany …..

    „“kwantowe myślenie” – dziwne myślenie o sobie i o tym, co zachodzi… takie… na chwilę bieżącą. Nic na zapas. Tak jak ptak, który się przecież nie martwi, co zje jutro.” ”
    kwa..ntowe myślenie….ciekawe okreslenie…..ja nie ptak….musze myślec tak aby jutro bylo mi lepiej w drodze do szcześcia………a nie spadac z nieba jak to coraz częsciej sie ptakom gromadnie zdarza……..czyżby nas taki upadek tez czekał…..po co wiec myślec na zapas—sie dzieje…..

    • JESTEM pisze:

      “Wtedy umysł pozostaje “pusty”. Obserwuję, rozumiem i czuję miłość. ”
      wczesniej nie ?`

      Co wcześniej nie? Nie czułam miłości? Nie, takiej, jak teraz odczuwam.
      Teraz dopiero czuję zrozumienie i miłość do tych, którzy jeszcze użalają się nad sobą i obwiniają o całe “zło” innych. Wcześniej nie czułam miłości do tych, co użalają się nad sobą na przykład. Moja „miłość” była iluzją miłości… warunkową.

      Troche to niebezpieczne……jak manipulacja umysłem…..wylaczą myslenie–pustka..zawieszenie, włącza…..tez pustka……bo nie ma miłosci
      kurcze mam pustke w głowie…..elektryka siada?”

      Pustka w głowie, ale miłość w sercu. Pustka w głowie nie wyłączą miłości, którą czujesz w sercu.

      “Mało myślę. Prawie wcale. I przeze mnie przejawia się to, co ma się przejawić. I robię to, co mam do zrobienia.”
      Pięknie
      Dlaczego jednak mam uczucie ze cos nie tak, czytajac te slowa / nie tykam sie Ciebie Jestem …bo Ty==Ja /

      Dlaczego jednak masz uczucie, ze coć nie tak czytajac te słowa? Odpowiedź na to pytanie jest w Tobie. ;-D

  7. Mezamir pisze:

    Janusz Zagórski czyli liczy się tylko kasa (Promotor głupców większym zagrożeniem od samych głupców czyli istota szkodliwej działalności Janusza Zagórskiego): http://www.monitorpolskislowian.iq24.pl/default.asp?grupa=204363&temat=154455
    http://davidicke.pl/forum/mikolaj-r-ma-regularna-audycje-w-ntv-t11519.html
    “Niezależna Telewizja (NTV) to inicjatywa samego Mikołaja Rozbickiego i Janusza Zgórskiego – najważniejszych ideologów religii new age w Polsce. Jest to jeden z najgroźniejszych i najradykalniejszych nurtów new age, można go przyrównać do islamskiego wahabizmu.”
    “– wiadome jest, że organizacja Mikołaja Rozbickiego, oprócz siania propagandy, jest też.. świetnie prosperującym biznesem.”
    “od kiedy to pan Marek Podlecki, właściciel serwisu Monitor Polski, współpracuje z teologami new age, takimi jak Rozbicki czy Zagórski? Oj, szybko zmienia front, wraz ze swoim współpracownikiem – dr Maciejem Pokorą z PAN w Warszawie, który praktycznie przejął jego serwis. Jest dodany jako drugi admin i dyktuje “linię ideologiczną” serwisu Monitor Polski.
    Warto też zauważyć, że pan Podlecki powiązany jest z grupą ludzi szerzących lucyferyczny “kult” Medjugorie i MDM w środowisku wyznawców katolicyzmu.”: http://kefir2010.wordpress.com/2013/05/26/nieznane-oblicze-medjugorie-falszywe-objawienia-sa-elementem-prania-mozgow/
    Za: http://kefir2010.wordpress.com/2013/05/21/pilne-proba-zabojstwa-wspolpracownika-ntv/
    http://opolczykpl.wordpress.com/2013/02/02/czy-obce-sily-beda-pacyfikowac-polakow/
    http://innemedium.pl/wiadomosc/watykan-mogl-miec-kontakty-przedstawicielami-obcej-cywilizacji#comment-41690
    Uwaga! Zagórski to krypto-Żyd i dezinformator – manipuluje celowo (słychać to w jego wypowiedzi i zachowania pod koniec filmu) i dla pieniędzy…
    http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2011/01/21/publiczne-pytanie-do-mikolaja-rozbickiego-o-tzw-reptalian/

    http://opolczykpl.wordpress.com/pogaduszki/#comment-38832

  8. Ktoś pisze:

    „Wydarznia przyśpieszją.Te stare ze starego Kosmosu muszą się po prostu wypełnić, bo zostały juz rozpoczęte w przeszłości.Tak de facto – wszystko moze się wydarzyć.Pan Tadeusz wręcz mówi o tzw braku logiki w tych wydarzeniach jeśli chodzi o ich ilość i jakość, ale wydarzenia te będą podlegać prawom mechanik kwantowej.”

    1 -” nie muszą się wypełniać” – to kolejna myślosztuczka na łapanie frajerni za jaja taka z cyklu „ponieważ dawno temu zaplanowaliśmy twoją smierć to musisz umrzeć chociaż mógłbyś normalnie i bezproblemowo zyć ale ZAPLANOWALIŚMY TO więc MUSIMY CIĘ ZABIĆ – czytaj ZDEPOPULOWAĆ ŚWIAT”.

    2 – przyszłość niesie ze sobą dwa warianty. Albo bahory odłożą zabawki na miejsce i pójdą grzecznie do kąta albo nie będzie piaskownicy. Cokolwiek jakimkolwiek bahorom się wydaje są tylko 2 mozliwe przyszłości. Te powyższe. Czaszki wam w niczym już nie pomogą. Tylko sobie zrobicie niepotrzebną krzywdę eksperymentując z nimi.

    3 – „fizyka kwantowa” nowe modne słowko w ustach dyletantów. Kiedyś nim było „komputerowe” dziś jest „wzrost” i „dobrobyt”. W ezościemach króluje za to „kwantowe”. BÓG nie jest KWANTEM, ma rece, nogi, głowe i całą reszte. Ale ezotetrycy go nie ogarną swoimi kwantowymi móźdzkami bo im „skwarek” (kwarków) w nich brakuje. BOGA sie nie da ogarnąć i skatalogować w satanistyczno new ageowych szufladkach. To ślepa droga. A przyszłość będzie taka jaka ma być i albo się „fizyka kwantrowa” dopasuje do niej albo się pozmienia to owo w „kwantach”.

    I w dobrym tonie bedzie przyswojenie sobie słów Konfucjusza który też uważał się za „alfe i omegę” w sprawach duchowych który na starość po spotkaniu z Zuang ZI był wstanie wykrzesac z siebie tylko „3 dniowe milczenie” po którym zaprzestał głoszenia „swoich nauk” paląc je na stosach. Po co New Ageowców ma nawiedzić „energia” jaka zmieni ich zycie? Drastycznie i nieodwołalnie? Głoszenie bredni i wyprowadzanie ludzi na duchowe manowce to zbrodnia w Kodeksie Nieba równie wielka jak oddawanie się masowemu bezideowemu zabijaniu. O tak jak to mówią – dla sportu.

    • Maria_st pisze:

      „Głoszenie bredni i wyprowadzanie ludzi na duchowe manowce to zbrodnia w Kodeksie Nieba równie wielka jak oddawanie się masowemu bezideowemu zabijaniu. O tak jak to mówią – dla sportu. ”
      cóz Ktosiu—-ponoc EGO, moj kol–ego lubi błyszczec na zewnatrz a wewnatrz ciemnośc zalega—- może śni..na jawie ze NIEBA dosiegła BRAM.

      Czaszki, Atlantyda..a moze tydy, matki klanowe to wszystko tam sie śni a przeciez złoto — Milczeniem jest.
      Jednak nie wszystko złoto co sie ŚWIECI…co zauważaja nawet małe dzieci

      Wszędzie stawiamy drogowskazy , jednak ich nie widzimy i wciąż po róznych drogach błądzimy…..tu komus kijem przyłożymy, tam zycia pozbawimy a gdzie indziej „dobre słowa ” zostawimy….dlaczego ?
      QUO VADIS CZŁECZE ?
      Wyszedłeś z siebie, nićmi otoczyłeś i sam w nie wpadłeś i wyjść nie potrafisz…
      czy jest nadzieja ze na powrót wrocisz skad wyszedles ?
      Czy za—uważysz jak blisko JESTES ?

      Ktoś nieraz mam wrazenie ze jestes GŁOSEM WOŁAJĄCEGO NA PUSTYNI……..

      ot takie mam często skojarzenie

Skomentuj

