Alternews 29.03.2013 Janusz Zagórski-kryzys koreański, kryzys strefy Euro,OFE

Ten wpis został opublikowany w kategorii .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

38 odpowiedzi na „Alternews 29.03.2013 Janusz Zagórski-kryzys koreański, kryzys strefy Euro,OFE

  1. Maria_st pisze:

    No super……niewesoło, a ja własnie obudziłam sie po 24 z powodu horroru jaki mi się śnil…..był tak realny….a ja w nim niczym bestia…..
    Śniło mi się ze jakies grupy podobnie ubrane jak sztumujące oddziały, ale rzecz jasna bez helmów i oslon..======tak mi sie oni skojarzyli….
    Okrutnie traktowali zwykłych ludzi ktorzy nie popierali rządzących/ tak w snie czułam /, panoszyli sie jak w stanie wojennym…..a tych którzy głosno wyrazali sprzeciw……zabijali w okrutny sposób….mieli w sobie duże poklady nienawisci i agresji wobec tych sprzeciwiających….istotne ze to jakby dotyczyło tez innych krajów, bo był tam też główny Rosji na P.

    Powiem szczerze dziwny sen, był tak realny……byc może cos we mnie sie oczyszczalo…a tak przed snem sie cieszyłam ze nie mam ostatnio zadnych wizji, snów o przyszłości…a tu horror w roli głownej ze mna.
    Ja w tym snie byłam niczym bestia dla tych ubranych na czarno , za to ze zabijali zwykłych ludzi ja zabijalam ich..co dziwne….nie było w tym czasie we mnie zadnych uczuć, ha ha ha byłam jak niezwyciezona w walce z tymi mordercami…..miecz był tu waznym narzedziem…
    ha ha ha horror ale ze tak realny, opisałam go…..nie dali mi rady…….nie opisze jak to wyglądało…brrrrr……dobrze ze sie obudziłam …….też bez emocji…….ehhhh

    • margo0307 pisze:

      Mario_st, być może (?), że ten sen mówi o integracji Twojej osobowości, (ale oczywiście tylko Ty będziesz wiedziała to na pewno)…🙂
      Ja także miewam dziwaczne sny, które analizuję… Najgorsze jest to, że nie wszystkie szczegóły pamiętam, co sprawia mi niemały kłopot w interpretacji i zrozumieniu takiego snu😦

    • Ktoś pisze:

      Czułaś się jak Dakinia? Może jak sama Kali? Ona w sumie tez używa mieczy do walki.
      Mieczy Mandziuśrego. Sutrą Serca tworzonych. ;p

      I „takie sny” mają przełożenie na rzeczywistość bo tak wyglada walka Dobra ze Złem odbywająca się poza nasza precepcją. Znaczy poza percepcją 99.999……….99 % ludzi. . ;D

      PS. Broniłaś P. czy z nim walczyłaś? Były we śnie inne Obrończynie?

      • Maria_st pisze:

        Byłam sama……walczyłam….ciekawe ze tyle tych czarnych na mnie podsyłali….no i co mnie zdziwioło..twarz tego na P…na—–skad tam….
        ten miecz…..no dziwne..ze mieczem walczyłam….ha ha ha i jaka waleczna, niezwyciezona…..zastanawiajace ze nie czułam zadnego lęku ani zagrozenia…, bo było tych czarnych wielu a ja jedna tylko ….wiec juz wiesz..ze byłam tylko ja…..
        Ktoś co Ty mi z jakas dakinia i Kali……

        Dakini ze znamieniem sowy?
        Wiedżmin..

      • Ktoś pisze:

        Miecz powinien płonąć a jego ostrze błyszczeć przenikliwą białością.
        To, że na P. słali to mnie nie dziwi. W styczniu dostał ochroniarza – Kali.
        Więc pewnie w nią się „wkleiłaś”. Strachu nie ma bo:
        – jest niezwyciężona, ;p
        – nawet jak przegra jest nie do zabicia.😀
        Ale ona nigdy nie przegrywa bo to dobrze wyszkolony kociak. 😉

        Sowa reprezentuje wiedzę wiec czemu nie. Wiedza jak pokonać Zło.
        Wiedza jak pokonac Zło uzywając dopasowanego do niego REMEDIUM.

        Jaka to była forma? Ilu ręczna. W każdej był miecz?

      • Maria_st pisze:

        Oj ktosiu to był sen a Ty mnie o forme pytasz……a ten P był jednym z tych co ze mna walczyli….znaczy chcieli zabic…..
        Spytam swego ” męża kota ‚…co za zbirów mi we śnie podsyła…..czy to czasem nie wstęp do czegoś…..może to co mi zamknąl powoli otwiera…..pamieć wiedzy….
        Ktoś ten ” mąż KOT |” to tez ze snu/nie snu…..ha ha ha no moze ten Śhiva jest tym kotem…ha ha ha
        tak sie zastanawiam dlaczego my tak na tej planecie bajkami żyjemy, wciąz w różnym opakowaniu ale wciąz to samo—-dla przypomnienia, lecz czy morał rozumiemy wszyscy ?

      • Ktoś pisze:

        No to mnie zakreciłaś, że juz nic nie wiem co w tym śnie było.

      • Maria_st pisze:

        ha ha ha Ktoś to co mi sie dziś sniło to wkleiłam po północy a potem odpowiadałam Tobie.
        Mam po prostu takie ” dziwne sny ” co niektóre……i tak jakos sie lączą w calośc…widac taka rola moja w tej GRZE……
        Sen o mężu kocie / choć nie widziałam jako kota—to było takie odczucie, choc mialam wrazenie ze nie jest stad–z Ziemi /, sen ten opisałam kiedys u Livii…przy okazji liczby 888…bo ta liczba była w tym zdaniu ktore mialam tylko zapamietać z tego snu…..
        W tym snie o mężu kocie…..on kontaktował sie ze mna poprzez sieć netowa………może dlatego na początku mojego uzywania neta……..pojawiła sie mapa nieba…i po chwili znikla / to real nie sen /…..no i teraz |Ktoś sam widzisz ze nieciekawa mam role w tej grze….
        Himalaje
        Tybet
        Peru
        Brama Bogów
        To

      • Maria_st pisze:

        To co napisałeś…….” Znaczy poza percepcją 99.999……….99 % ludzi „…….skojarzyło mi się z procentami czym /kim jest człowiek wg naukowców, co jakby sie potwierdza z moim doświadczeniem…..99,99999999% to próżnia a reszta to co najbardziej ISTOTNE w swej ISTOCIE to………ŚWIATŁO…
        czy jak nazywamy…DUSZA……..

      • Maria_st pisze:

        ” Mieczy Mandziuśrego. Sutrą Serca tworzonych „…chodzi o metafore w tych słowach czy po prostu ten miecz o przenikliwej białości to przekaz od starożytnej broni ….bo wiemy że taką walczono dawno, dawno temu.
        Nie znam sie na sutrach i takich innych mi obcych określeniach, ale fakt ze jak weszłam na neta poraz pierwszy to przypadkowo weszłam na Om mani padme hum i często sluchałam….

  2. Orinoko pisze:

    W jednym z moich wpisów wyliczone są święte księgi i bóstwa chrześcijaństwa, judaizmu, buddyzmu, hinduizmu, sikhizmu, zaratusztranizmu i kręgu kulturowego Chin. Wtedy Margo0307 przypomniała, że do kompletu brakuje „Słowiano-Aryjskich Wed. Na moje pytanie ” czy są to Wedy słowiano-aryjskie czy słowiańskie i aryjskie, które mają wspólnego „protoplastę” w postaci jakichś pra-Wed lub słowiańskie i aryjskie, gdzie słowiańskie powstały na bazie hinduskich?” nie było odpowiedzi. Zaintrygowało mnie to. Po przeglądnięciu różnych stron internetowych można odnieść wrażenie ze pewna osoba przerobiła ten blog na tubę Kościoła Rodzimowierców i stworzyła sobie platforme dla rodzimowierczej propagandy. Wyglada to na świadomą manipulację i urabianie ludzi i najsmutniejsze jest to że jak widac odnosi to skutek.
    Na róznych stronach można znaleźć takie teksty:
    „Jakiś czas temu pojawiła się w internecie informacja o tzw Słowiańsko-Aryjskich Wedach, które mają być źródłem prastarej wiedzy. Chyba najbardziej znanym propagatorem tej wiedzy jest TREHLEBOV.(…) Obecnie są zagubione lub ukryte w tajnych i bliżej nieokreślonych miejscach. W każdym bądź razie jeśli istnieją, to nie zostały ujawnione światu.
    „Santi Wedy odzwierciedlają najgłębszą starożytną wiedzę. Można nawet powiedzieć, że są skarbnicą wiedzy. Według tych przekazów indyjskie Wedy – to TYLKO część słowiańsko-aryjskich Wed, które zostały wysłane przez Ariów do Indii około 5000 lat temu.”
    Słowiańskie Wedy ponoć mówią ,że przez okres przebywania Słowian na Ziemi po owym wypadku gdy lądował tu uszkodzony statek kosmiczny była ta nasza Ziemia- Midgard wielokrotnie odwiedzana przez Pieruna – praojca, że przylatywał tutaj ciekawiąc się jak się żyje jego dzieciom. Rzekomo Słowianie, a konkretniej Rusini, byli pierwszym gatunkiem ludzkim zasiedlającym Ziemię – wszystko miało się dziać około 1,5 miliarda lat temu . Według prawa międzygalaktycznego Ziemia była zarządzana przez pierwszych jej kolonizatorów (przed ich przybyciem było tu dość prymitywne życie ) – potem pozwolenie na zamieszkanie uzyskali według porozumienia ludzie żółtoskórzy, czerwonoskórzy (sojusznicy w wojnie gwiezdnej). To tylko część szalonych i zatrważających wypowiedzi Trehlebowa (mnóstwo tego na Youtube), mówiących o wyższości rasy słowiańskiej (a konkretnie Rosjan) nad innymi i konieczności zachowania czystości rasy. Faszyzm to według niego słowo jak najbardziej pozytywne. Facet umiejętnie łączy Wedy i hinduizm ze słowiańszczyzną, przy czym Wedy stanowią tylko grunt , piękną przynętę pod jego chore idee.
    Znowu cytuje:” wynalazłem kilku współczesnych nauczycieli twierdzących,że te właśnie Wedy mają swoje źródło na Rusi ( tak to ujmę ogólnie – chodzi o ludy z tamtego rejonu ). Cytowany przeze mnie kilka razy Trehlebov twierdzi,że był w podziemnych bibliotekach pod Uralem i że zachowały się oryginalne i pełne zapisy Wed. Znana jest już powszechnie ( wyszło nowe współczesne wydanie ) „Księga Welesa” krążąca jeszcze kilkaset lat temu w wersji drewnianych tabliczek – prawie wszystkie egzemplarze następnie spalone około 17 wieku przez tak zwanych chrześcijan gdy ” nawracali” Ruś przy pomocy miecza i ognia .”
    Według Trehlebova zgodnie z propagowanym przez niego kalendarzem słowiańskim mamy 7520 rok. Według naukowców „ Słowianie NIE ZNALI RACHUBY LAT i upływ czasu liczyli w stosunku do ważnych dla społeczności wydarzeń.”
    Wybrane komentarze Glogerów na wypowiedzi Trehlebowa:
    „Jest zatrważające jak na fali częściowej prawdy jaką nam się w tej chwili wyjawia przemyca się i jednocześnie utrwala w naszych głowach straszliwe kłamstwa bazujące głownie na przekłamywaniu naszych prawdziwych dziejów.”
    „RUSOWIE to małe plemię słowiańskie ( od bogini ROSZA) Rosz Haszana. W „Rosji” jest więcej Scytów od Rusów dlaczego więc Rosja a nie SCYTIA ????”
    „Promując takie kłamstwa zaciera się ślad istnienia prawdziwych SŁOWIAN, a wspomaga ROMAŃSKICH pasożytów kłamców morderców.”
    „ Bizantyjska propaganda. Nie ma czegoś takiego jak Ruś Wielakruś Małaruś, Wielkopolska Małopolska. Są to terminy wymyślone przez Bizantyjskich kłamców w celu rozbicia ZERYWANÓW czyli SŁOWIAN wraz z ich prawdziwą Bożą przynależnością. ROSJA RUŚ nigdy czegoś takiego nie było Ruś powstała nie wiadomo z czego, konia z rzędem temu kto znajdzie coś na temat tego tworu nazywanego RUSIĄ. Z antycznej TARTARII nagle przemieniła się w RUŚ ?????”
    Propaganda Rodzimowierców działa. Również na tym blogu. Trehlebov wzywa do przebudzenia na Wschodzie. „Nadeszła epoka triumfalnego powrotu starych Bogów”. Według niego trzeba przywrócić ustrój rodowo-plemienny, wspólne łaźnie (tak można zwalczyć onanizm), długie brody. Innymi słowy ewangelizacja po rusku, również w Polsce, gdzie istnieje kilka kosciołów rodzimowierczych np. RKP. Wiele osób zadaje sobie pytanie, czy rodzimowiercy w Polsce to ruch religijny czy już sekta? Część rodzimowierców, tzw. NEOPOGANIE wszystkie religie poza ich własnym systemem wierzeń i poza Wedami hinduskimi (przy pomocy których manipulują, podobnie robił Hitler, który Germanów uważał za rase wybraną, pochodząca od Ariów) uważa za zło. „Niektóre społeczności neopogańskie mają związki z odrodzonym faszyzmem.” Ludzi próbuje się ująć i przyciągnąć hinduskimi Wedami i bajkowymi opisami o niewinnych, kochających i szanujących przyrodę Słowian.
    W linku, który poleca Mezamir (http://opolczykpl.wordpress.com/2013/03/18/iii-rp-alias-rzydolandia-nr-3-unijnym-barakiem-pracy-niewolniczej/ ) jest tekst na koncu którego widnieje kosz, do którego wyrzucane są wszystkie religie, a jedno ze zdań to „Trybunały ludowe dla zdrajców, renegatów i agentów obcych interesów bez względu na zajmowane stanowiska.
    DZIEKI BOGU ŻYJEMY W KRAJU, W KTÓRYM OBOWIĄZUJE WOLNOŚĆ WYZNANIA! Można wierzyć w co się chce lub wcale nie wierzyć nie idąc za to do więzienia i oby nie nadeszła „epoka triumfalnego powrotu starych Bogów”, rodzimowiercza propaganda wyższości rasy słowiańskiej nad pozostałymi, propaganda nienawiści i rodzimowiercze trybunały ludowe! Chroń nas Panie Boże przed dyktatura rodzimowierców!.

    I jeszcze na koniec taki cytat:

    „Włączyłam film mając nadzieje, że obejrzę coś ciekawego.
    Kiedy pojawił się napis o tym, że film nagrany na podstawie prac państwa Lewaszowych, zrobiło mi się smutno.
    Znów temat słowiańskich rodzimowierców …
    Dalej już nie oglądałam.
    Zapewne dla polskich czytelników temat ten jest mało znany i nie zgłębiony. Więc się streszczę.
    Jest to nowy ruch religijny, który powstał tuż po pojawieniu się książek Dzwoniące Cedry Rosji.
    Przypadek?
    Jestem pewna, że nie.
    Celem tego ruchu jest stworzenie nowej religii. Czczą boga o imieniu Ród.
    Aktywnym propagatorem tych poglądów akurat jest Nikołaj Lewaszow.
    Jak dla mnie to on jest wielkim manipulatorem niektórych faktów historycznych i ważnych pojęć opisanych w książkach Dzwoniące Cedry Rosji.
    Zastanawiająca jest przyjaźń Pana Lewaszowa z Rockefellerem i to, że jego strony internetowe zarejestrowane są w Wielkiej Brytanii.” (Zdjęcie Lewaszowa z Rockefellerem można znaleźć w internecie)

    • Maria_st pisze:

      Witaj Orinoko…..nie wiem w zasadzie czy jestec on czy ona…ale oki…mnie nie robi to zadnej różnicy…
      Jesli chodzi o pana Trehlebowa…to napisalam gdzies wczesniej jak go odbieram……
      A naukowcy—– to juz niejednokrotnie zmieniali swoje podejście do tego co uwazaja za teorie lub pewnik…i dobrze…..
      Z tymi sektami to różnie mozna sie odnieśc…w koncu i Jezus ze swoimi uczniami był ponoc sekta..
      W zasadzie to nie rozumiem tych podziałow….gdy wszyscy wyznaja tych samych ” bogów ” choc pod innymi nazwami..imionami..określeniami…..
      Wciąż szukamy dziury w całym i nie potrafimy zrozumieć po co tu zyjemy i w jakim celu….wciąz dzielimy włos na czworo….
      Orinoko miałam sie odnieśc do wcvzesniejszych Twych ” zarzutów ” do zepsutej ryby i nie tylko……ale……w zasadzie nie ma potrzeby, margo wyjasniła…..

    • Ktoś pisze:

      Do tego samego trędu dodaj usilne przywłaszczanie sobie przez zydów Słowiańskiej tradycji czy pochodzenia. Chazaria do zdrady Popiela była naszą Ojczyzną ale o tym sie przecież nigdzie nie usłyszy a jak nazwa zostanie trwale przypisana do zydostwa to zaraz i SCYTOWIE zostana ochrzczeni semitami.

    • Mezamir pisze:

      widnieje kosz, do którego wyrzucane są wszystkie religie”-Wszystkie?Czyli dla Ciebie poza neojudaizmem w trzech postaciach nic więcej nie istnieje?

      • Orinoko pisze:

        Mezamir: „Dopóki ludzie są ze sobą skłóceni, nie są niebezpieczni.”
        To właśnie ludzie ze sobą skłóceni na tle religijnym lub politycznym doprowadzają do wojen.

        Mezamir: „Czyli dla Ciebie poza neojudaizmem w trzech postaciach nic więcej nie istnieje?”
        Określenie chrześcijaństwa, judaizmu i islamu jako trzech postaci neojudizmu i wyrzucanie ich do kosza to zwyczajne znieważanie religii. Umieszczasz obraz Matki Boskiej Częstochowskiej i piszesz pod nim: „ Katolicy mamtrują “maranatha” co według nich znaczy “Przyjdź Panie”. Tymczasem w sanskrycie “marana” oznacza: śmierć,akt umierania,zgon,przemijanie,rodzaj trucizny.” Jak widać znieważanie religii i szkalowanie symboli religijnych to Twój znak firmowy. Zastanawiam się, jak można mieć tak zabetonowany umysł, w którym brak miejsca na tolerancję i zrozumienie ludzi po prostu czujących i myślących inaczej niż Ty?? I aż dziw bierze, że poświęcasz na to tyle energii i produkujesz tyle niezdrowych emocji! Kultywuj swoje starosłowiańskie wierzenia i daj praktykować innym ich religie. Człowiek na wyższym poziomie świadomości kieruje się złotą regułą, która mówi, że nie wolno znieważać innych religii, szkalować świątyń i świętych symboli.
        Pod wszystkimi szerokościami geograficznymi nowe religie wkraczały mniej lub bardziej gwałtownie. W tym kontekście o hinduizmie mówi się najmniej, bo nieznana jest historia tamtego regionu. Ale wiadomo, że cywilizacja aryjska, z której wywodzą się Hindusi, wyparła Drawidów, kulturę przedaryjską. Być może też brutalnie?
        Tyle się mówi o eksterminacji Indian przez Amerykanów, przecież tak samo Słowianie obeszli się z ludami syberyjskimi.

        Mezamir: „Religia to ostatni etap degradacji człowieczeństwa.” Widać, że Trehlebov, Twój guru i prorok już wyraźnie odcisnął piętno na twojej mentalności.

        Mezamir: „Biblia mówi : „Jeszua przyszedł na świat, aby zbawić grzeszników” (1 Tm 1:15). Mk 2 “Nie zdrowi potrzebują lekarza, lecz źle się czujący.” ”Przyszedłem powołać nie sprawiedliwych, lecz grzeszników”. Twoja interpretacja:” Jeszua nie ma więc nic do powiedzenia ludziom dobrym. Ma wiadomość dla grzeszników – ludzi złych. Przyszedł tylko do ludzi złych. Do ćpunów,psychopatów,alkoholików,sadystów,fanatyków i złodziei.”
        Kreujesz się tutaj cały czas na słowiańskiego mędrca aryjskiego pochodzenia, a nie potrafisz zinterpretować prostej prawdy, jaką przekazał Chrystus: Ci, którzy są zdrowi, nie potrzebują lekarza, ci którzy odnaleźli ścieżkę duchową, nie potrzebują już wsparcia. A wspieranie ludzi, którzy się zagubili i pogubili to miłosierdzie, ale przecież Ty gardzisz „ćpunami, alkoholikami” itd. Widzę, że obejrzałeś wklejony przeze mnie filmik. Szkoda tylko, że nie zrozumiałeś jego przesłania. Najważniejsza jest miłość. Polecam Ci jeszcze inny filmik:

        A ponieważ tak się składa, że mam kilka książek o buddyzmie, zacytuję wypowiedź Dalajlamy:
        „Jednym z kluczowych aspektów duchowości w buddyzmie jest urzeczywistnienie pustki, którą trudno jest pogodzić z koncepcja wszechmogącego Stwórcy. Dla chrześcijanina koncepcja Stwórcy jest bardzo ważnym elementem duchowej tradycji, pozwalającym rozwinąć samodyscyplinę, współczucie czy zdolność wybaczania. Jeśli pojmie się Boga jako istotę absolutną i wszechmocną, buddyjski pogląd, że wszystko jest względne, staje się trudny do przyjęcia. Jeżeli jednak przez pojecie Boga rozumiemy ostateczna naturę rzeczywistości czy ostateczna prawdę, pogodzenie tej koncepcji z buddyzmem wydaje się możliwe. co więcej, możemy ZARYZYKOWAĆ PORÓWNANIE DOGMATU GŁOSZACEGO ISTNIENIE OJCA, SYNA I DUCHA ŚWIĘTEGO Z BUDDYJSKĄ KONCEPCJĄ SAMBHOGAKAJI, NIRMANAKAJI I DHARMAKAJI.”

        W KAŻDEJ religii można upaść moralnie, ale i w każdej można wznieść się na wyżyny ducha. W każdej religii są święci i czarne owce. Problem pedofilii występuje nie tylko wśród księży chrześcijańskich ale też w innych religiach. „Islamskie teksty źródłowe podają, że prorok Mohamet (który zezwolił mężczyznom na cztery żony, sam jednak w drodze wyjątku miał ich jedenaście), oświadczył się Aiszy, gdy ta miała sześć lat. Jej milczenie odczytał jako przyzwolenie. Dwa czy trzy lata później pięćdziesięcioczteroletni Mahomet skonsumował swój związek z dziewięcioletnią Aiszą.” I jeśli ktoś wierzy w to, że wszyscy mnisi buddyjscy są kryształowo czyści, to jest w błędzie. WSZĘDZIE SĄ CZARNE OWCE. Pozostaje tylko pytanie, ile ich jest. Są klasztory buddyjskie, gdzie zamiast medytacji mają miejsce regularne orgie seksualne w ramach uprawiania jogi. Cytuję wypowiedź na jednym z forów: „Czy Lama Ole Nydahl też coś powie o pedofilii wśród mnichów buddyjskich? Która jest znacznie (kilka razy bardziej!!) powszechniejsza u mnichów buddyjskich niż u księży ale to temat mało medialny w Europie, gdzie Buddyzm jest przedstawiany jako miła religia w przeciwieństwie do Chrześcijaństwa.” Właśnie w Sri Lance „ skazano pierwszego w tym kraju pierwszego mnicha buddyjskiego oficjalnie oskarżonego o pedofilię. 55-letniego mnicha uznano za winnego kontaktów seksualnych z nastoletnią dziewczyną.” Istnieje międzynarodowa organizacja SNAP, która zajmuje się ofiarami wykorzystywanymi seksualnie przez kapłanów WSZYSTKICH opcji religijnych. Cytat: „S. Pawlik po pięciu latach pobytu w Indiach rozpoczęła studia socjologii religii na Karnatak University w Dharwar. Tam doskonale poznała hinduizm i tradycję weddyjską, która do czasów reformy praktykowała palenie wdów wraz ze zwłokami ich mężów; świątynną prostytucję, do której rodzice przeznaczali na całe życie swoje małe córki; składanie bożkom krwawych ofiar z ludzi; prawo nadczłowieka przez traktowanie władcy jako boskiej postaci; podział na kasty z bezlitosną dyskryminacją ludzi z najniższych kast; traktowanie kobiet jako istot niższej kategorii od mężczyzn.” W Indiach, gdzie Wedy są „ na wyciągnięcie ręki”, ludzi wciąż dzieli się na gorszych i lepszych, na szeroką skalę wu stepuje prostytucja i wszechobecna nędza. Istnieją setki sekt (dzisiaj słowo sekta ma wydźwięk negatywny) i guru typu Trehlebov.
        Pisma święte wszystkich religii bez wyjątku są dziełem człowieka, a więc mimo że zainicjowane przez Boga, są niedoskonałe, bo wszystkie na przestrzeni wieków zostały CZĘŚCIOWO celowo zniekształcone i wypaczone w swym przesłaniu przez filozofów i kapłanów. Określone treści wycinano, dodawano lub zniekształcano wedle własnego uznania. Ale pozostały w nich też przekazy, w których ukryta jest głęboka mądrość. Trzeba tylko nauczyć się odróżniać prawdę od fałszu i umieć interpretować mądrości zawarte w pismach świętych poszczególnych religii. Odnosi się to, Mezamir, również do Tory, Biblii, Koranu i do Wed, które całymi tasiemcami tu wklejasz, przekonując, że każde słowo w nich zawarte jest prawdą i tą jedyną prawdą. Otóż nie! Poza tym zastanawiam się , czy rozumiesz ich treść, skoro nie jesteś w stanie zrozumieć najprostszych przesłań Chrystusa.
        Mam znajomych, którzy są buddystami. Znam też kobietę, niegdyś lewicującą, która „doznała olśnienia” (to jej słowa) i uznała istnienie Boga, kiedy pewnego dnia w towarzystwie innych osób ot tak na parę minut weszła do kościoła (katolickiego). Wyszła z niego jako inny człowiek. Jeden z moich najbliższych przyjaciół jest absolutnym ateistą i wspaniałym człowiekiem. Każdy ma prawo iść wybraną przez siebie drogą. Ważne jedynie jest to, aby nie przekonywać innych, że jego droga jest tą jedyną słuszną. Osobiście nie przynależę do żadnej religii i chadzam własnymi ścieżkami. I mogę tylko jeszcze raz powtórzyć, dzięki Bogu żyjemy w kraju, w którym każdy może wierzyć, w co chce, praktykować lub nie, albo w nic nie wierzyć, albo szukać w sobie. Do wyboru, do koloru. I jeśli ktoś nie jest w stanie zaakceptować i uszanować religii innej od jego własnej czy ludzi przynależących do innej rasy, to znaczy że jest oddalony od zgłębienia obiektywnej prawdy o lata świetlne i musi się jeszcze dużo nauczyć.

        Maria_st: „Orinoko miałam sie odnieśc do wcvzesniejszych Twych ” zarzutów ” do zepsutej ryby i nie tylko……ale……w zasadzie nie ma potrzeby, margo wyjasniła…..

        Mario, widzę, że zabawiłaś się w Sherlocka Holmesa, niestety daleko Ci do niego. W moich wpisach nie ma mowy o żadnej zepsutej rybie. Pomyliłaś mnie z kimś innym.

      • Maria_st pisze:

        Orinoko masz racje……chodziło o Diament………po prostu zaskoczył mnie Twoj niczek i mi sie zakręcilo……..ale i tak sie nie gniewasz……prawda
        Dzięki zes mi zwrócił uwage…..

      • Maria_st pisze:

        ORINOKO DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ NAPISANY MĄDRZE i Z MIŁOŚCIĄ .

        DAJE DO MYŚLENIA i PRZEMYŚLENIA
        Dziękuje……..

      • Mezamir pisze:

        Jak widać znieważanie religii i szkalowanie symboli religijnych to Twój znak firmowy.

        Prawda to szkalowanie,dla tych którzy nienawidzą prawdy.
        Poczytaj sobie mowę miłości neojudaistów.
        http://forum.waisznawa.pl/viewtopic.php?f=28&t=1048

        „Określenie chrześcijaństwa, judaizmu i islamu jako trzech postaci neojudizmu i wyrzucanie ich do kosza to zwyczajne znieważanie religii. ”
        🙂 To że żydopodobni chrześcijanie mają problem z uznaniem swoich żydowskich korzeni jest faktem.

        „Bo Żydem nie jest ten, który nim jest na zewnątrz, ani obrzezanie nie jest to, które jest widoczne na ciele, ale prawdziwym Żydem jest ten, kto jest nim wewnątrz, a prawdziwym obrzezaniem jest obrzezanie serca, duchowe, a nie według litery. I taki to otrzymuje pochwałę nie od ludzi, ale od Boga.”
        .
        Rz 2; 28-29

        Na resztę pytań nie ma sensu odpowiadać bo sa to Twoje prywatne poglądy i wizje.
        Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za cudze interpretacje moich słów.

        „Widzę, że”-Widzisz to co chcesz widzieć,projektujesz na innych siebie.
        Widzisz drzazgę w oczach innych a belki we własnym już nie🙂
        Projektujesz swoją belkę na oczy innych.

        PS.„Jednym z kluczowych aspektów duchowości w buddyzmie jest urzeczywistnienie pustki,”-a czy Ty wiesz czym jest owa Pustka dla buddysty?Bo Dalajlama o tym wie,ale czy Ty wiesz?

        „możemy ZARYZYKOWAĆ PORÓWNANIE DOGMATU GŁOSZACEGO ISTNIENIE OJCA, SYNA I DUCHA ŚWIĘTEGO Z BUDDYJSKĄ KONCEPCJĄ SAMBHOGAKAJI, NIRMANAKAJI I DHARMAKAJI.”

        Na tym polega eklektyzm i plagiat neojudaizmów🙂
        Przedstawia się ludziom cudze filozofie jako własne i dodatkowo twierdzi się
        że tylko nasza prawda jest najmojsza.
        Buddyzm to religia o wiele starsza niż którykolwiek neojudaizm.
        Hinduizm to najstarsza religia świata,judeochrześcijaństwo(katolicyzm,prawosławie,protestanci,adwentyści itd itp)
        to piąta woda po kisielu.
        Cała prawda zawarta w księgach tej/tych neojudaistycznych religii
        pochodzi z Wed,reszta to wynalazek elit,dogmatactwa,zaklinanie rzeczywistości.

        Przykład:wierzę w X bo chciałbym żeby to w co wierzę było prawdą.
        Jeśli prawda jest taka że jestem w błędzie,to odrzucę prawdę i nazwę ją kłamstwem
        a własne blednę poglądy uznam za prawdę,bo tak chcę,tak mi się podoba.
        Niestety,nie zawsze dostajemy to czego byśmy chcieli.

        Pustka w buddyzmie nie ma nic wspólnego z nicością,żeby było jasne.
        Buddyzmy nie są religiami bez boga,religiami ateistycznymi itp bzdury.
        Różnicę między duchowością i religia już Ci podałem.
        Religia jest potrzebna ludziom …sam nie wiem jak ich nazwać.
        Uczciwi nie potrzebują żadnych praw do tego by być uczciwymi.
        Nieuczciwi i tak znajdą sposób by ominąć prawo.
        Religia i duchowość mają się do siebie tak jak…uczciwość osoby monitorowanej do niemonitorowanej.

        Ja nie kradnę nawet gdy teoretycznie mógłbym to zrobić bezkarnie.
        Osoba kamerowana jest uczciwa/religijna,bo jest pod kontrolą kamer/religii.

      • Mezamir pisze:

        http://opolczykpl.wordpress.com/2013/04/06/a-wierz-sobie-nawet-i-w-kozla-byles-mi-dziesiecine-placil/

        „Istnieje międzynarodowa organizacja SNAP, która zajmuje się ofiarami wykorzystywanymi seksualnie przez kapłanów WSZYSTKICH opcji religijnych.”-Bardzo dobrze,nie wiem co chciałaś mi udowodnić.

      • Mezamir pisze:

        Znam też kobietę, niegdyś lewicującą, która „doznała olśnienia” (to jej słowa) i uznała istnienie Boga, kiedy pewnego dnia w towarzystwie innych osób ot tak na parę minut weszła do kościoła (katolickiego). „-Czego to dowodzi?Że prawdziwy bóg to tylko w kk?

        „„Bóg NIE MIESZKA W ŚWIĄTYNIACH ZBUDOWANYCH RĘKĄ LUDZKĄ”🙂

    • Mezamir pisze:

      Wiele osób zadaje sobie pytanie, czy rodzimowiercy w Polsce to ruch religijny czy już sekta? „-Religia to zaprzeczenie duchowości,osoby religijne nie są uduchowione a uduchowione nie są religijne.

      “Nie ma nic poza świadomością.
      Kiedy świadomość w spoczynku zaczyna być w ruchu,ukazuje się przejawiająca rzeczywistość.
      Jej działanie to ŻYCIE takie,jakim je znamy.
      NIC nie może się w życiu wydarzyć bez woli Źródła albo Świadomości.
      Kiedy tracimy wiarę w wolę Boga/Jaźni-choć nawet i to dzieje się za sprawą Jego woli!-
      to możliwe że staniemy się życzliwi i współczujący.

      Kiedy utracimy życzliwość i współczucie,pojawią się nakazy i zakazy moralne.

      Kiedy utracimy moralność pojawią się dogmatactwa religijne”.-Ramesha S.Balsekara

      Religie będące łupinami wiary w boga(a nie wiary bogu/bogom.Im,nie w nich/niego)
      rodzą wojny religijne.
      Religia to ostatni etap degradacji człowieczeństwa.
      Gdy ludzie tracą to co czyni ich ludźmi,pojawia się religia aby trzymać dziki tłum w ryzach
      i dzikość tłumu podsycać,żeby tłum przypadkiem nie zaczął mówić wspólnym językiem.
      dobry tłum to tłum skłócony i dziki.

      Niccolo Machiavelli
      Dopóki ludzie są ze sobą skłóceni, nie są niebezpieczni.
      A w takim razie każdy, kto chce nas kontrolować, musi się zatroszczyć o klimat stresu,
      lęku i powszechnej agresji.

      Sekta to wyłom,odłam czegoś.
      Sektami są wszystkie grupy neojudaistyczne które wyłamały się z oryginalnego judaizmu.
      Katolicy, protestanci, adwentyści,świadkowie Jehowy,prawosławie itd itp,to wszystko są sekty🙂
      Każda uważa się za tę jedyną prawdziwą a pozostałe to fałsz.
      Każda destrukcyjna sekta ma swoich”prawdziwych” proroków w przeciwieństwie do cudzych „fałszywych”.

      „Poganie” nie są żadnym odłamem „pogaństwa”😀 nie ma czegoś takiego jak neopogaństwo,neojudaizm/katolicyzm itp,owszem
      ale „pogaństwo” jest jedno.
      Pogaństwo to sztuczny podział na wiernych i wierzących.
      Poganie to oczywiście ci wszyscy którzy myślą inaczej niż któraś z neojudaistycznych sekt.

      Odwołując się do jedynej słuszności wciskanej nam w szkołach.

      Biblia mówi : „Jeszua przyszedł na świat, aby zbawić grzeszników” (1 Tm 1:15).
      Mk 2 “Nie zdrowi potrzebują lekarza, lecz źle się czujący.
      Przyszedłem powołać nie sprawiedliwych, lecz grzeszników”.

      Jeszua nie ma więc nic do powiedzenia ludziom dobrym.
      Ma wiadomość dla grzeszników – ludzi złych.
      Przyszedł tylko do ludzi złych.
      Do ćpunów,psychopatów,alkoholików,sadystów,fanatyków i złodziei.
      Większość świetych np Szaweł,było mordercami.
      Patron Polski był awanturnikiem i pijakiem,dziś jest świety bo się nazwócił
      zginął za “wiarę i wartości”.
      Mordując niewinnych wypełniał misję a kiedy zginął
      w odwecie za prowadzone przez niego czystki etniczne
      stał się świetym.
      Do takich osób właśnie adresowany jest neojudaizm w tych wszystkich niezliczonych odłamach.

      Czy jesteście wystarczająco złymi ludźmi aby nawracać się na neojudazim?
      “Przyszedłem powołać grzeszników”-Jeszua

      Ewangelia Mateusza 15:24,Jehoshua mówi:”Jestem posłany TYLKO dla zmarłych owiec Izraela”
      zbawienie bierze początek od Żydów.Ew. Jana 4:22

      Czy jesteście wystarczajaco złymi żydami aby wyznawać któryś z neojudaizmów?

  3. margo0307 pisze:

    Orinoko pisze:
    „…Wyglada to na świadomą manipulację i urabianie ludzi…”
    Hmm … dziwne…, ale tak właśnie odebrałam Twój powyższy wpis Orinoko…
    ___________

    Ktoś pisze:
    „..Chazaria do zdrady Popiela była naszą Ojczyzną ale o tym sie przecież nigdzie nie usłyszy..”

    Wiesz Ktoś, w kontekście poniższego filmiku … jest coś na rzeczy…
    Gallowie…, Słowianie…, Jezus i… Łemkowie 😀

  4. Dawid56 pisze:

    Ale nawet u Trehlebowa brakuke odniesień historycznych.Nigdzie nie znalazłem na jakim poziomie technicznym żyli Ci owi Prasłowianie.Czy znali Atlantów.Może byli ich potomkami.Co wiedzą o Shmbhalli? Agharcie ?UFO.Dalaczego wywyższaja Słowian wschodnich a nie wystepuja w imieniu całej rodziny Słowian nie kreując Rusi na przywódcę.

    • Maria_st pisze:

      Dawidzie a dlaczego nadmieniłes tu Shambhalle, Agharte, UFO, bo chyba nie bez powodu odnośnie tego pana……co mi jakos nie pasi……

  5. Dawid56 pisze:

    Mario wymieniasz -Tybet, Himalaje(Shambhalla), Peru(Tiahuanaco)Wielka Piramida,——STARGATE

  6. Maria_st pisze:

    Dawidzie…no sam widzisz…
    zastanawiam sie co moze znaczyc to niebo o ktorym tu tez pisałam………wygladalo jakby sie przyblizyło do Ziemi i te 3 gwiazdy……..prawie równoległe do planety…..takie bliskie ze az bylo widac skupiska gwiazd za nimi…….czy widzialam cos co dopiero zobaczymy…czy zobaczyłam cos co nie jest stad?!
    To co opisałam to nie sen a real…

  7. Dawid56 pisze:

    Wymieniłem Shambhalę i aghartę bo gdzieś za Uralem znajduje sie podobno jedno z wejść do podziemnego świata ale to nie jest związane z tym Panem

  8. Maria_st pisze:

    Mnie sie wydaje że wejście może znajdować sie wysoko na szczycie osnieżonej gory……gdzieś być może w Himalajach……tak w zasadzie to wszystko wygląda jak dobra bajka……która nas zadziwia swa złożonościa….

  9. Orinoko pisze:

    Mario, serdecznie pozdrawiam. Prowadź ten blog dalej!!!

    • Maria_st pisze:

      Orinoko także Cie pozdrawiam i nie tylko Ciebie….
      Ja nie prowadze tego bloga to Dawid56 ……nie znam się….daje tylko komentarze……wpis moj mozna poznac , tylko 2
      To dzięki Dawidowi56 ……

  10. Orinoko pisze:

    Mezamir: Różnicę między duchowością i religia już Ci podałem.”(…) a czy Ty wiesz czym jest owa Pustka dla buddysty?Bo Dalajlama o tym wie,ale czy Ty wiesz?” Pustka w buddyzmie nie ma nic wspólnego z nicością,żeby było jasne.”
    Zabetonowany umysł i buta zawsze chodzą w parze.
    Mezamir:” Na resztę pytań nie ma sensu odpowiadać bo sa to Twoje prywatne poglądy i wizje.” Jakich pytań? W moim wpisie nie ma żadnych pytań.

    Mezamir: „Prawda to szkalowanie,dla tych którzy nienawidzą prawdy.”
    Szkalowanie nigdy nie wynika z prawdy, lecz z braku obiektywności i dystansu do samego siebie.

    Mezamir: „Projektujesz swoją belkę na oczy innych.”
    Jeśli szkalowanie religii i symboli religijnych uznajesz za prawdę, to „projektowanie belki na oczy innych” (szczerze mówiąc nie wiem, o jaką belkę chodzi) też powinieneś na zasadzie analogii uznać za prawdę.
    Mezamir: „Ja nie kradnę nawet gdy teoretycznie mógłbym to zrobić bezkarnie.”
    Postawa godna pochwały. Jednak przynależność do danej religii nie wyklucza posiadania sumienia i wewnętrznej etyki, które istnieją niezależnie od tego czy jesteśmy wierzący czy nie.

    Mezamir: „Osoba kamerowana jest uczciwa/religijna,bo jest pod kontrolą kamer/religii.”
    Jedni dają się przez religie kontrolować, a inni znajdują w nich wskazówki i natchnienie. Wszystko zależy od człowieka.

    Mezamir: „Przedstawia się ludziom cudze filozofie jako własne i dodatkowo twierdzi się
    że tylko nasza prawda jest najmojsza.”
    Jak na razie jedyną osobą, która się tu miota i uważa, że coś jest „najmojsze”, jesteś Ty ze swoimi (pra)słowiańskimi wierzeniami. Widzę, że nie tylko przesłanie pierwszego ale i drugiego filmiku do Ciebie nie dotarło….

    Mezamir: „Hinduizm to najstarsza religia”
    Niestety nie. Przed hinduizmem były inne systemy wierzeń. Każda kultura, która się pojawia, wykształca swoje własne systemy wierzeń. Wiadomo, że cywilizacja aryjska, z której wywodzą się Hindusi, wyparła Drawidów, kulturę przedaryjską. Badania wskazują na to, że hinduizm przejął elementy wierzeń wcześniejszych kultur. Kultury starsze od Drawidów to Sumer, Akad i Egipt (Afryka). Również cywilizacje obu Ameryk, północnej i południowej (m.in. Majowie), ze swoimi własnymi systemami wierzeń rozwijały się równolegle do tych w Azji. I wreszcie najstarsze cywilizacje Atlantydy, Lemurii i być może jeszcze starsze od nich cywilizacje…..

    Mezamir: „““Bóg NIE MIESZKA W ŚWIĄTYNIACH ZBUDOWANYCH RĘKĄ LUDZKĄ”
    To słowa apostoła Pawła, który „nieopodal Partenonu głosił grupie Ateńczyków o Bogu, który „nie mieszka w świątyniach ręką zbudowanych” (Dzieje 17:23, 24)”, które trzeba osadzić w kontekście. Wspaniałe świątynie Ateny oraz jej okazałe posągi wywierały na części słuchaczy Pawła większe wrażenie niż niewidzialny i nieznany im Bóg. Paweł chciał w ten sposób powiedzieć słuchaczom, aby skoncentrowali się na Bogu a nie tylko na wspaniałej architekturze.
    BOGA MOŻNA ZNALEŹĆ WSZEDZIE, spacerując po lesie, kontemplując w świątyni lub słuchając pięknej muzyki w domu. Ta kobieta znalazła Go akurat w kościele. Świątynia tak jak przyroda czy inne spokojne, nastrojowe miejsce sprzyja wyciszeniu się i otwarciu na duchowe przesłania.
    Orinoko: “Istnieje międzynarodowa organizacja SNAP, która zajmuje się ofiarami wykorzystywanymi seksualnie przez kapłanów WSZYSTKICH opcji religijnych.”
    Mezamir:” Bardzo dobrze”
    Miło mi to „usłyszeć”

  11. Mezamir pisze:

    „W maju 1999 roku katolicka banda skinów z katedry biskupa Macharskiego w Krakowie napadła z użyciem kijów bejzbolowych na grupę wielbicieli Pana Kryszny odprawiających swoje tańce i publiczne nabożeństwo na krakowskim Starym Rynku. Katolicka bojówka biskupa Macharskiego ciężko pobiła czworo krisznaitów, z których jedną osobę ledwie odratowano, czym zgorszyła się nawet z gruntu katolicka krakowska prasa. Dokonano też napadu i dewastacji Misji Pana Kryszny w Krakowie, która musiała wynająć sobie profesjonalną ochronę.”

    http://sekty.wordpress.com/raport-o-sektach/

  12. Mezamir pisze:

    Jednak przynależność do danej religii nie wyklucza posiadania sumienia i wewnętrznej etyki, które istnieją niezależnie od tego czy jesteśmy wierzący czy nie.

    Religia nie jest odpowiedzialna za to czy ludzie są moralni czy nie.
    Nie zawdzięczamy moralności żadnej religii.
    Religia istnieje po to by ludzie niemoralni(„chorzy”,grzesznicy których miał powołać Jeszua)
    mogli być kontrolowani.
    W Biblii masz wszystko wyjaśnione tylko trzeba umieć czytać ze zrozumieniem.
    Religia jest potrzebna ludziom zepsutym moralnie.
    Ludzie moralni są moralni nawet jako ateiści.
    Dla mnie osoby nie moralne nie są żadnym autorytetem
    podczas gdy w kościołach neojudaistycznych, większość z nich to „święci”.
    Święte wojny są święte,święci męczennicy są święci,gdy giną na swoich świętych wojnach.
    Ohyda.

    Bycie złym to sztuka udawania dobrego,neojudaizm to drewniane aktorstwo.
    „Przez osiemnaście wieków płynie rzeka krwi
    a na jej brzegach mieszka judeochrześcijaństwo”. Ludwig Boerne

    http://www.sodahead.com/living/all-christian-holidays-are-pagan-will-they-ever-admit-that/question-2571969/?page=5&postId=81707853#post_81707853

    • Orinoko pisze:

      Mezamir: „“W maju 1999 roku katolicka banda skinów z katedry biskupa Macharskiego w Krakowie napadła z użyciem kijów bejzbolowych na grupę wielbicieli Pana Kryszny odprawiających swoje tańce i publiczne nabożeństwo na krakowskim Starym Rynku. Katolicka bojówka biskupa Macharskiego ciężko pobiła czworo krisznaitów, z których jedną osobę ledwie odratowano, czym zgorszyła się nawet z gruntu katolicka krakowska prasa. Dokonano też napadu i dewastacji Misji Pana Kryszny w Krakowie, która musiała wynająć sobie profesjonalną ochronę.” http://sekty.wordpress.com/raport-o-sektach/
      To ja Ci też podam przykład: „9 lutego 2013 nieznani sprawy spalili kościół na Zanzibarze, wyspie będącej autonomicznym regionem Tanzanii. Dwa dni wcześniej w tym samym miejscu zastrzelono katolickiego księdza.” Tak więc oszczędź sobie takich przykładów, bo tego typy wyliczanki można robić w nieskończoność. Na całym świecie codziennie dochodzi do incydentów czy wręcz tragedii i dotyczy to wyznawców wszystkich religii. Można również mnożyć w nieskończoność przykłady pomocy i pozytywnego działania. Powtarzam: czarne owce są wśród wyznawców wszystkich opcji religijnych!
      Mezamir:” Religia nie jest odpowiedzialna za to czy ludzie są moralni czy nie.” ” „Religia istnieje po to by ludzie niemoralni(“chorzy”,grzesznicy których miał powołać Jeszua) mogli być kontrolowani.”
      Na te pytania dostałeś już odpowiedź w moich poprzednich wpisach. Dlaczego ludzie chorzy są według Ciebie niemoralni?!
      Mezamir: „Nieuczciwi i tak znajdą sposób by ominąć prawo.”
      I znajdą również sposób na to, aby ominąć kontrolę religii.
      Mezamir: „ W Biblii masz wszystko wyjaśnione tylko trzeba umieć czytać ze zrozumieniem.”
      Mezamir, wygląda na to, że przechodzisz metamorfozę i zaczynasz doceniać Biblię! Cieszę się!
      Mezamir: „Ludzie moralni są moralni nawet jako ateiści.”
      Stwierdzając to, nie dokonałeś żadnego odkrycia.
      Mezamir: „Dla mnie osoby nie moralne nie są żadnym autorytetem, podczas gdy w kościołach neojudaistycznych, większość z nich to “święci”. „Święte wojny są święte,święci męczennicy są święci,gdy giną na swoich świętych wojnach. Ohyda.”” „Przez osiemnaście wieków płynie rzeka krwi a na jej brzegach mieszka judeochrześcijaństwo”.
      Hinduizm i buddyzm nie są lepsze od chrześcijaństwa, judaizmu i islamu, a historia świata kołem się toczy. Intrygi istniały i istnieją po dziś dzień pod każdą szerokością geograficzną! Już pierwszy król Tybetu został zamordowany. I nie tylko on. Inni zostali otruci… Buddyzm dotarł do Tybetu w VII w. naszej ery. Songcen Gambo odrzucił panująca religię bon i przyjął buddyzm (nie pytając nikogo o zdanie) a jego następcy specjalnie sprowadzali z Indii „uczonych”i guru, aby ci pokonali „złe demony”, czyli bóstwa religii bon i propogowali buddyzm wśród ludu. Tak jak Mieszko I odrzucił słowiański system wierzeń i przyjął chrześcijaństwo w Polsce, tak Gambo narzucił buddyzm w Tybecie. Ani jeden ani drugi nie pytali narodu o zdanie. „Początkowo buddyzm miał w Tybecie problemy z akceptacją u ludności. Okazało się jednak, że taka forma, jaką propagował Padmasambhava, zdobyła szybko poparcie. Według tradycji guru był mistrzem zaawansowanej MAGII, a lud został oczarowany praktykami tantry, która obejmuje szeroki wachlarz rytuałów, modlitw, mantr, zaklęć magicznych itp. A więc buddyzm wprowadzono wbrew woli ludności! WTEDY NIE BYŁO ŚWIĘTYCH WOJEN, TAK JAK PÓŹNIEJ W EUROPIE, A NAJPOTĘZNIEJSZYM ORĘŻEM DO PODPORZĄDKOWYWANIA SOBIE LUDZI BYŁA MAGIA!! Droga postępowania od zarania dziejów i pod każdą szerokością geograficzna jest ta sama – zniewolenie -, zmienia się tylko sposób zniewolenia– miecz lub magia. I od zarania dziejów jedne kultury wypierają inne. Cel zawsze ten sam: dominacja jednej cywilizacji nad drugą. Ariowie, protoplaści Hindusów, to najeźdźcy, którzy podbili kulturę Drawidów. Upaniszady pisali bramini, najwyższa kasta w hierarchii społecznej Indii i tez nie pytali nikogo o zdanie. To oni wprowadzili do myśli indyjskiej pojęcie inkarnacji i stworzyli system wiary nieznany dawniejszym tekstom wedyjskim ani też przodkom Ariów. Nie wiadomo tylko, czy spowodowało to jakiś bunt, czy społeczeństwo było na tyle zniewolone i niewykształcone, że nie stawiało żadnego oporu. W jednym ze swoich wpisów piszę o ewangelizacji po rusku, to była ewangelizacja po hindusku. To standard w historii wszystkich kultur. Jak do tej pory jeszcze żadna religia nie została wprowadzona na zasadzie referendum!

Skomentuj

