Zmieniłem wpis – co rzadko mi się zdarza.

szxzsxzzzzzzzzz

Zmieniłem wpis – co rzadko mi się zdarza.

Otrzymałem informację, że autorka Modlitwy do Matki Ziemi prowadzi podejrzane readlingi/przekazy. Np. od obrzezanego cieśli, czy od “archanioła” Gabriela (wyssanego z palca przez mitologię żydowską).

Skądinąd wiem, że osoba ta usunęła z jej strony “cennik” za usługi – 300 zł za 6 pytań do obrzezanego cieśli, a  150 zł za 3 pytania. Ulg nawet dla dzieci nie ma.
Wiem też skądinąd, że osoba ta ogłosiła, iż obrzezany cieśla w jednej z rozmów z nią zaproponował jej, aby byli na “ty”. No i ona mówi do niego – ty, Joszue… Ciekawe czy z jego ojczulkiem Jahwe też brudzia piła i czy do mamuśki Joszue mówi – cześć Maryśka?

 
Nie zamierzam reklamować twórczości osoby żerującej na naiwności zagubionych ludzi.

W miejsce usuniętej Modlitwy wrzucam film pt. “Dźwięk 8000 bębnów dla Matki Ziemi”.

blog polski

.

ziemia-slonce-pory-roku

.

rzeka_Rospuda_2_3841e00536

.

bocian

.

Ziemio, Matko nasza
Przez pasożytniczą
cywilizację ślepców i chciwców dręczona,
truta, tratowana, krojona,
rozbebeszana, eksploatowana,
bombardowana,
przez jahwistów uprzedmiotowiona,
poddaną im ku naszej zgubie
czyniona

Czczę i kocham Cię.

.

aniol_smierci_ziemia

Znalazłem w sieci i wklejam:

Oświadczenie Międzynarodowej Rady Trzynastu Kobiet Starszyzny Plemiennej

My, trzynaście babć z rdzennych plemion, po raz pierwszy zgromadziłyśmy się w miejscowości Phoenica, w stanie Nowy York. Spotkanie trwało od 11 do 17 października 2004 roku. Z czterech stron świata dotarłyśmy na ziemię Konfederacji Irokezów. Przybyłyśmy z deszczowych lasów Amazonii, północnego koła podbiegunowego, wielkich lasów północno-zachodniej Ameryki Południowej, równin Ameryki Północnej, wyżyn Ameryki Środkowej, Czarnych Wzgórz Dakoty Południowej, gór Oaxaca, pustyni południowo-zachodniej Ameryki, gór Tybetu i deszczowych lasów Afryki Środkowej. Potwierdzając naszą łączność z tradycyjną medycyną rdzennych ludów i społeczności na całym świecie, kierujemy się wspólną wizją zawarcia nowego przymierza, które obejmie całą Ziemię.

Stanowimy Międzynarodową Radę Trzynastu Kobiet Starszyzny Plemiennej. Połączyłyśmy się…

View original post 555 słów więcej

Ten wpis został opublikowany w kategorii .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Zmieniłem wpis – co rzadko mi się zdarza.

  1. Maria_st pisze:

    …” No i ona mówi do niego – ty, Joszue… Ciekawe czy z jego ojczulkiem Jahwe też brudzia piła i czy do mamuśki Joszue mówi – cześć Maryśka? …|”

    a co masz do maryśki…ja se wypraszam taka impertynencje………ja tam pijam soki i nie mam podejrzanych znajomości……
    Jahwe nie jest zadnym ojczulkiem jeszuy…..normALNIE TAKI METLIK LUDZIE ROBIA A POTEM MAMY KOGEL–MOGEL, NAWET WSROD tzw milosnikow Ziemi jak widac niewesolo…..
    no ale ja sie nie gniewam za ta maryske..imie jak imie…….a tak o scislosc to maria jest tylko jednym z imion jednej istoty znanej tez u slowian…..

  2. Pingback: Gazeta Polska - Ziemio, Matko…

Skomentuj

