To nie jest zwykłe zwierzę. To podgatunek człowieka

Ślad żyjącego współcześnie podgatunku człowieka? To może wywrócić świat nauki do góry nogami!

Naukowcy z Kolorado twierdzą, że mają setki dowodów na to, że istniejące na temat Wielkiej Stopy legendy nie są wyssane z palca. Wiele z nich to próbki, wobec których trudno jest przejść obojętnie. Badanie DNA tych materiałów wykazało bowiem, że nie należą one do żadnego znanego nauce zwierzęcia.

(rys: pl.wikipedia.org) „To DNA, które nie przypomina nic podobnego na świecie” – powiedział Dave Paulides, który uczestniczył w badaniach.
Wyniki analizy wykonanej przez specjalistów z Kolorado wykazały, że ślady genetyczne mogą należeć do istoty, która w przekazach funkcjonowała jako Wielka Stopa. Obraz istoty, który wyłania się z portretu genetycznego, znacznie różni się jednak od zakorzenionego w kulturze wizerunku Bigfoota. Z badań wynika, że zagadkowy stwór ma „zaledwie” ok. 2 metrów wzrostu i sporo waży – masa jego ciała może przekraczać 300 kilogramów.

Naukowcy, których rewelacje zaprezentował serwis CBS, ujawnili jeszcze jedną sensacyjną tezę. Zdaniem Dave’a Paulidesa, biorąc pod uwagę wyniki dotychczasowych badań, Wielką Stopę należałoby uznać za podgatunek człowieka.
„To nie jest zwykłe zwierzę. To podgatunek człowieka. Naszym zdaniem przemieszczają się w grupach” – stwierdził Paulides, który potwierdził, że jego ośrodek nie jest jedynym na terenie Stanów Zjednoczonych centrum badawczym, prowadzącym obecnie testy DNA materiałów pochodzących rzekomo od Wielkiej Stopy.
Według ekspertów, o całej sprawie doskonale wie rząd, ale na razie oficjalnie nie podejmuje tematu.

Źródło: niewiarygodne.pl

Ten wpis został opublikowany w kategorii . i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „To nie jest zwykłe zwierzę. To podgatunek człowieka

  1. Maria_st pisze:

    wow
    Baphomet, Bafomet — jakie to podobne do Bigfoota…..czyżby cos było na rzeczy ?
    Moze dlatego Bafomet nie lubi ludzi z powodu ich wynaturzenia……. a oni nie rozumiejąc–boja sie jego ?!
    Nnka no wiesz co, toż ten Bigfoot jest z mojego snu …….dlaczego jednak w snie nazywal sie Bafomet ?

  2. Borag pisze:

    Wielka stopa też mi sensacja. Jeśli te stworzenia istnieją to są dość mądre by nas unikać lub co gorsza(lepsza dla nich) posiadają pewien rodzaj umiejętności lub też technologii, która pozwala im się ukryć przed ciekawskim wzrokiem ludzi. Jeśli miał bym obstawiać coś więcej na ich temat to zapewne mają swoje legowiska pod ziemią. Tak na serio to artykuł napisany bo było zapotrzebowanie na odwrócenie ludzkiej uwagi od spraw ważniejszych.

  3. Maria_st pisze:

    Ciekawe to odkrycie …
    ” “To nie jest zwykłe zwierzę. To podgatunek człowieka. Naszym zdaniem przemieszczają się w grupach” – stwierdził Paulides, który potwierdził, że jego ośrodek nie jest jedynym na terenie Stanów Zjednoczonych centrum badawczym, prowadzącym obecnie testy DNA materiałów pochodzących rzekomo od Wielkiej Stopy.”
    Czy to nie kłoci sie z tym …
    ” To DNA, które nie przypomina nic podobnego na świecie” – powiedział Dave Paulides, który uczestniczył w badaniach.”
    Borag ciekawe spostrzezenie ze moga one zyc pod ziemia .
    Dzis czytalam ciekawy art i tam zauwazylam niby nic ale zdanie jakby nawiazujace do tych istot.
    „Już w 1996 roku w KJ zaginęło bez wieści pięcioro entuzjastów-speleologów. Jeden młody człowiek, któremu udało się wydostać z jaskini bredził cos niejasno o jakichś kosmatych potworach i płomienistych drzwiach w kamiennej ścianie, przez które nie przeszedł. Chłopiec był wyczerpany i zawieziono go do szpitala, gdzie po kilku tygodniach zmarł wskutek nieznanej choroby…”
    http://wszechocean.blogspot.com/2013/03/zagadki-kaszkuakskiej-jaskini.html
    Na ile to prawda. trudno ocenic ale byc moze nie przypadkowo to skojarzylam z tymi istotami i ta ze snu.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s