Jasnowidz o 21.12.2012, transformacji, UFO oraz swojej pracy – Renata Engel .

Nadesłane przez :

 „c”: bardzo ciekawy wywiad

Ten wpis został opublikowany w kategorii . i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Jasnowidz o 21.12.2012, transformacji, UFO oraz swojej pracy – Renata Engel .

  1. c pisze:

    28 minucie pytanie o piramidę Cheopsa, Pani twierdzi że zbudowały je istoty, które miały nam w jakiś sposób pomóc, to by się zgadzało🙂 może ich pomoc polegała właśnie na sprowokowaniu dominacji energii męskiej w tym celu abyśmy my teraz mogli zrozumieć do czego prowadzi dysharmonia i świadomie uczestniczyć w procesie transformacji. Pani jasnowidz mówi też, że istoty w nich ‚kodują informacje’ , poza tym możliwe że do różnych celów mogły służyć, może one są przetwornikami rezonującymi z aktualnymi energiami ludzi więc w tym sensie jeśli przechodzimy transformację zmienia się też informacja w nich zawarta

    • nnka pisze:

      z tego co można przeczytać w wielu opisach piramidy to tylko urządzenia, do generowania . Na szczycie piramidy były umieszczane kryształy. Podczas jednej takiej „pomocy” kryształ rozleciał się na kawałki a piramidy zbyt późno były zalane.
      Ogólnie rzecz biorąc wg mnie to pozostałości atlantydzkie, użyte potem przeciwko ludziom ( sieci)
      Kryształy mają swoją naturę … są swoistymi „blokadami” albo inaczej zbiornikami . Ale ilość zgromadzonej energi ( materii ) nie moze przekraczać progu szoku końcowego ( pojemności) podobnie jak u ludzi .

      Kiedy taki okres PRÓG nadchodzi kryształ musi być zalany w celu oczyszczenia, a następnie wynurzyć się w celu naenergetyzowania po czym dopiero może być zaprogramowany. Kiedy ten proces jest zaburzony w jakikolwiek sposób kryształ pęka lub zaczyna wyrzucać destrukcyjne energie w kierunku ludzi ( co wysłałeś to otrzymujesz), lub też ( czysty) staje się zbiornikiem z którego niektóre istoty dzięki incjacjom mogą czerpać energie przeznaczoną tak naprawdę dla wszystkich istot ( stąd nazywa się to blokadą). W ten sposob ci którzy są pozbawieni energii, bo kumuluje ją kryształ z kodami dostępu do niej, zaczynają o energię walczyć albo poddają się incjacji… TO NAPRAWDĘ JUŻ BYŁO W NASZEJ HISTORII

      Tak czy siak działanie jest destrukcyjne .

  2. Mezamir pisze:

    Cheopsy,ufa😉 końce początku i początki końca…zauwazyliście że żaden jasnowidz nie ma potrzeby poinformowania nas jak widzi przyszłość odradzajacych się związków wyznaniowych?
    Chodzi o te które odwołują się do tradycji etnicznych,przed judeochrześcijańskich.

    Pisałem rok temu do pana Jackowiskiego,pytałem co o tym sądzi.
    Do dziś nie odpisał.
    Bardzo ciekawe.

    Końce swiata zawsze można wyjaśniać tym że ktoś gdzieś znowu źle coś obliczył i to nie ten koniec miał być tylko inny😀

    a w przypadku związków wyznaniowych nie ma ucieczki,szybko się okaże czy jasnowiz wie co mówi czy nie.

    Moim zdaniem większość jasnowidzów wypowiadajacych się na temat polityki,są to osoby poinformowane przez władzę,mówią o tym co usłyszały od „duchów”
    zdradzając nam plany władzy,do których władza oficjalnie przyznać sie nie może.

  3. Miranda pisze:

    \według mnie, naprawdę dobry wywiad, z przebudzoną kobietą jasnowidzem. Jestem pod wrażeniem,że potrafi mówić wtedy, gdy wszyscy jeszcze wielu spraw nie rozumieją. Ciekawe wypowiedzi na temat Jezusa, kościół pewnie zaraz zareaguje. Proszę tak trzymać pani Renato, bo wiele jeszcze pomyj na panią z pewnością pseudo oświeceni wyleją. Życzę wszystkiego dobrego.

  4. nnka pisze:

    Ciekawa sprawa Renata Engel potwierdza, że dzień 12 12 2012 odbierała bardzo źle jako manipulację ( mowa o tym na końcu nagrania) .

    Pisałam o tym spadku energii u niektórych tu : https://nnka.wordpress.com/2012/12/12/pachamama-o-12-12-12-i-21-12-12/#comment-12910
    Tąpnięcie było koło 14 ale moze to miec związek z planetoidą
    ale to co opisuje p. Renata „pręty” raczej nie wygląda na planetodię tylko na ściągnięcie energii i podpięcia.
    Zresztą podobnie to odczuli inni „nietęczowi”
    https://nnka.wordpress.com/2012/12/12/pachamama-o-12-12-12-i-21-12-12/#comment-12925

  5. mat pisze:

    pewnie że 12 12 to manipulacja ściągania energii z ludzi tych co nie chcą sie angazowac w te cyrki. 21 21 2012 moze być jeszcze gorzej koniec energii będą ssać z reszty do bólu

  6. margo0307 pisze:

    Tak czytam te opisy forumowiczów o ubytkach energii i zastanawiam się o co chodzi…?
    U mnie sprawa przedstawiała się w sposób nieco inny…
    Ok. godz. 11,45 (oczywiście 12-12-12), zasiadłam w fotelu i próbowałam „wyłączyć się”… Pomyślałam o Ziemi, o drzewach i zwierzętach, które także zyją obok nas i nie mają takich jak my problemów np. z rokiem 2012🙂
    Zamknęłam oczy i… owładnął mnie spokój, przeświadczenie, że wszystko jest tak, jak być powinno, że niepotrzebne są nerwy, napięcia etc…
    O dziwo nikt i nic mi nie przeszkadzało przez ponad 40 minut…( co u mnie jest prawdziwym ewenementem), zapadłam jakby w świadomą drzemkę, tak – jakby czas stanął w miejscu…,
    po otworzeniu oczu czułam się doskonale, miałam energię do pracy i wypełniała mnie radość… sama nie wiem z jakiego powodu😀

    • c pisze:

      hahaha😀 miałem identycznie, wtedy gdy około 14 gdy miała zacząć się medytacja, położyłem się, zapadłem w przyjemne znużenie i zasnąłem bardzo spokojny z poczuciem właśnie zatrzymania w czasie🙂 może dlatego że czuliśmy doskonałość tej chwili i przy tym nie podłączaliśmy się pod sztuczny kierunek wyznaczony przez tych organizatorów medytacji🙂

  7. Maria_st pisze:

    Ja najlepiej odpoczywam na spacerze w plenerze, w ogrodzie, wiec mnie medytacje nie ciągna a na zadne spedy medytacyjne sie nie łapie .

  8. nnka pisze:

    z tego co zauważyłam również u siebie ludzie którzy poczuli tąpnięcie to ci którzy zupełnie nie anagażowali się w temat. Zwyczajnie byli zajęci czymś co uważali za wazniejsze lub też po prostu takim było w danej chwili.

    Nie każdy człowiek odczuwa aż tak „spadki” energii na zewnątrz. To właśnie taki spadek podwoduje wrzucenie w odpowiednie fale i wiele osób się temu poddaje wchodząc w inne stany. Z ta różnicą, że jedni wyczuwają sygnał wcześniej i są w stanie zareagować ( wybór) a inni po prostu nie czują go i reagują nieco inaczej poddaja się fali.

    W sumie zostało 2 dni i chyba powinnam napisać jak to wygląda od strony duchowego rozwoju.

Skomentuj

