O istocie zła, planie duszy, wolnej woli i roku 2012 – Michael Elrahim Amira

Poruszono tu między innymi tematykę „zła” we Wszechświecie, rolę Illuminati, planu duszy, wolnej woli oraz roku 2012 i Nowego Świata po przełomie roku 2012-2013.

Wywiad z Michaelem Elrahimem Amirą w telewizji Bewusst TV. Rozmowę prowadzi Jo Conrad.

Cyt : Moje przeczucia jak i przesłania, które otrzymuję 22 12 2012 „normalni” ludzie tego świata będą się z nas śmiac i będą mówić ” I co? Nic sie nie dzieje, wszystko jest dalej takie samo” I będą mieli rację I równocześnie nie będą mieli racji, gdyż do końca roku 2012 Duchowy Świat stworzy razem z nami duchowe warunki przed 21. 12. 2012″

Ten wpis został opublikowany w kategorii . i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „O istocie zła, planie duszy, wolnej woli i roku 2012 – Michael Elrahim Amira

  1. baban pisze:

    optymistycznie

    • nnka pisze:

      i oby tak było, ze nic nas nie zdziwi ani nie zaskoczy z ludzkich zachowań🙂
      A okrzyki „końca świata nie będzie” okazały się kolejną gierką sugerującą, że coś takiego być miało.

    • Maria_st pisze:

      baban i super ze optymistycznie–jesli dotyczy to wypowiedzi autora książki.
      Ja tylko chwile posluchalam co ma do powiedzenia i zrezygnowałam z dalszego sluchania–to co mowi mozna poczytac w necie…..
      Biblioteka lisci palmowych…….to zawazyło ze przestałam sluchac dalej……..po prostu przeczytałam/ jakiś czas temu / wypowiedz osoby ktora tam z ciekawości sie pojawila…..i co mozna z tego wywnioskowac——ano……wszystko do wszystkiego mozna dopasowac…jak z wrozbami..na dwoje babka wrózyła—widać potrzebował autor tam być aby utwierdzić sie ze idzie swoja drogą.
      Ja i bez tego jestem optymistycznie patrząca osoba…bo zależy z jakiego punktu sie patrzy.
      baban grunt to światło………a w pryzmacie jak w kalejdoskopie….
      nieraz samo mi sie pisze……..z siebie

Skomentuj

