Potęga wizualizacji Wanda Wegener

Wanda Wegener, psycholog i psychoterapeutka, która opowiada historię ze swojego życia, również doświadczenie śmierci klinicznej, które radykalnie zmieniło jej drogę życia.

Praktyk, którego doświaczenie i wiedza  może pomóc wielu ludziom poszukującym.  

Ten wpis został opublikowany w kategorii . i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Potęga wizualizacji Wanda Wegener

  1. Pingback: 6.12.2012 – Wanda Wegener cz 2 | Mistyka Życia

  2. Szanowna Pani Wando
    Bardzo jest mi milo Pania poznac. ,toregos wieczoru modlilem sie opomoc w sprawie zdrowia i o rozwiazanie moich trudnych sytuacji i pytan na ktore jest mi nafal trudno odpowiedziec. Przypadkowo natrafilem na Pania szukajac filmu na you tube.wys uchalem NTV o afirmacjach z udzialem Pani. Potem napisalem z fb do Pani list z prosba na temat choroby pluc. Mimo to slucham Pani filmiki z NTV wielokrotnie. Jest swiatelko ze powoli zblizam sie do zdrowia. Niewiem dlaczego Pani Omija Holandie. Moze tu trudniej. Jest tu w Holandi ok. 300tys. Tu tez jest Pani Potrzebna.
    Podaje Pani adres Pani Zofi Bochta . Jest to autorytet w holandi.
    Ta Pani jest Prezesem Fundacji Euro Poloni w Holandi.
    Oto adres www Euro Polonia. nl Prosze zadzwonic lub napisac e mail . My tu w Holandi czekamy na autorytet z Psychologi. Bo to co jest to Dom polski. Dla ludzi A A. I tak nas postrzegaja w Holandi. Gdyby Pani Pisala do Pani Zosi prosze podac moje imie i Nazwisko. Ja dziekuje Pani ze Pani jest. Bede pracowal nad soba jak pozwoli mi czas to poprosze o warsztaty z udzialem Pani osoby. Z powazaniem. Listonosz w henderskiej post . Nl. Marek Marcin

  3. margo0307 pisze:

    Potęga wizualizacji…
    „…Jeżeli jest coś, co chcecie, a co nie przyszło jeszcze do was, to powiemy wam, że nie przepuszczacie waszej energii w harmonii z tym, co chcecie…
    Kiedy mówicie tak do czegoś, jest to coś, czego zazwyczaj chcecie, a dzięki swojej uwadze na tym, przyciągacie do siebie tą rzecz, którą chcecie…”

    I część 2.

  4. margo0307 pisze:

    Jeszcze jeden piękny filmik z potęgą wizualizacji i odczuwania… pogody ducha, radości, dobrostanu…, które to uczucia w przeważającej mierze zależne są od nas samych, od naszej gotowości i chęci podwyższania własnych wibracji i emanowania na zewnątrz, od naszego nieustannego wczuwania się i odczuwania strumieni uniwersalnej mocy dookoła nas opływającej 🙂

    Ester radzi, byśmy zwracali się do tej wszechogarniającej, uniwersalnej mocy:

    „… dzisiaj, obojętnie gdzie będę, co będę robić i z kim,
    będę świadoma/y tego, że ze mną jesteś –
    ceniąc mnie, wspierając mnie, towarzysząc mi, doceniając mnie,
    inspirując mnie, prowadząc mnie, bawiąc się ze mną, kochając mnie,
    podnosząc mnie na duchu…”
    🙂❤

  5. sebo77 pisze:

    Lubię sposób pracy jaki ma Wanda Wegener. U niej na warsztatach rzeczywiście się dużo pracuje i to mi się podoba. Oferta szkoleń jest dostępna na jej stronie – http://wandawegener.pl. Tam są szczegółowo opisane zasady pracy podczas takich spotkań.

Skomentuj

