Jest to najbardziej tajemnicza postać ze wszystkich świętych.

Nostradamus 2.41
Wielka gwiazda przez 7 dni będzie płonęła,
Chmura każe dwóm słońcom ukazać się:
[Noc będzie 2 słońca ukazywać]:
Spasły brytan całą noc będzie wył,
Kiedy wielki pontif zmieni terytorium.
interpretacja: Niektórzy komentatorzy uważają, że kryje się tu Psia Gwiazda, czyli Syriusz about-2/#comment-2463 Wycie to oczywiście DŹWIĘK
Jest to najbardziej tajemnicza postać ze wszystkich świętych. Święty z psią głową św Krzysztof O życiu tego niezwykłego świętego z psią głową można znaleźć wiele wzmianek w literaturze kościoła.  Jak mówi pisarz, apostoł Andrzej udał się do północno-wschodniej części Pakistanu. Tam spotkał ludzi z wyglądu niezwykłych, a nawet przerażających. Podróżnik Marco Polo nazwał je kinotsefalami. Opisując te stworzenia, powiedział, że  są jak psy rasy mastifa. http://vzglyadzagran.ru/tajny-proshlogo/kem-byl-svyatoj-xristofor.html
Arkan X I. Testamentum, kabale, Fortuna, Regnum Dei, Ordo, Sphinx, Rota Fortunae, koło fortuny. II. (jod). III. Ten. IV.
Wśród gigantycznych klifów i dzikich wąwozów pędzą we wszystkich kierunkach, chmury chaosu szaleje burza o niesłychanej potężnej władzy, nieustający grzmot zlewa się w ogólnym wielkim huku. Masy chmur drżą w podmuchachy huraganu, z gwizdkiem i pędzą cały czas zmieniając wygląd. Są to gwintowane o fosforyzującym światłe błyskawice i purpurowo-fioletowe barwy rozjaśniają przestrzeń w palecie dziwnego akordu farb.
… czasami można zobaczyć jakiś niejasny zarys życia coś, jakiś cień, Niektóre twarze przemknęly przed moimi oczami, próbowałem je zobaczyć, ale oni wszyscy tak gnali że widziałem tylko jedno migotanie. Ponieważ nagie niegościnne skały z przepaści, niewidzialna ręka umieściła w mojej perspektywy dziwną postać: a koła z wpisanym heksagramem wewnątrz szybko, z prędkością błyskawicy, obracało się na osi wspartej na dwóch biegunach . I, co dziwne, wydawało mi się, że ten ruch jest jakoś od razu po obu stronach. Stałem peer, z nowymi błyskawicami widziałam Sfinksa, wciąż siedział na górze koła z mieczem w prawej ręce podniesionym do góry w prawo wspiął kinotsefal – Germanubis laską Merkurego, po lewej stronie obalony przez Tyfon skromny krokodyl  Błyskawica wyszła – a kiedy kilka minut później znowu błysnęło, widziałem cały ten sam kształt: Sfinks siedział nieruchomo znowu, znowu,…
Komentarze przez Władimira Shmakov, świętą księgę z Thoth -. Wielki ARCA TAROT Kontynuacja! http://poetryexperiment.com/2010/10/13/8526
We wschodnich ikonach – greckich czy bułgarskich – święty Krzystof przedstawiany jest jako rycerz o szakalej głowie (Cynocefal), trzymający w jednej dłoni włócznię, a w drugiej tarczę lub krzyż. Wyobrażenie to związane było z panującą wersją legendy o chłopcu, nazwanym przez rodziców imieniem Reprobus (Rieprew, Niegodny, Odrażający) z powodu nie tylko olbrzymiego wzrostu i siły, ale również niekształtnej głowy przypominającej psi łeb. Męczeńską śmiercią miał przebłagać Boga by dał mu duszę. Przeżywał tortury zanim został ostatecznie ścięty mieczem lub spalony na stosie. http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%99ty_Krzysztof
Ten wpis został opublikowany w kategorii . i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

16 odpowiedzi na „Jest to najbardziej tajemnicza postać ze wszystkich świętych.

  1. Maria_st pisze:

    Przeczytalam o Krzysztofie….” W ikonografii przedstawiano św. Krzysztofa jako młodzieńca, najczęściej jednak jako potężnego mężczyznę , olbrzyma przenoszącego na jednym ramieniu Dzieciątko Jezus przez rzekę i podpierającego się kosturem, czasami ów kostur ma kształt maczugi pokrytej kwiatami. A także jako potężnego mężczyznę z głową lwa. Jego atrybuty to m.in. dziecko królujące na globie, palma męczeńska, pustelnik z lampą, ryba, sakwa na chleb, wieniec róż, wiosła.”
    Masz nnka racje interesujaca postac………a moze calkiem o co inne chodzi…..tylko jest to przedstawione w ten sposob.
    Męzczyzna z głowa lwa / hmmm..sen mi sie przypomina /—to jak sfinks, dziecko na globie, palma meczenska. lampa, sakwa–ciekawe atrybuty….takie metaforyczne wieniec róż / hmm kojarzy mi sie z isis /a wiosła to atrybut En.ki..ciekawe….niesamowicie ciekawe
    Hmmm tak sie zastanawiam…co może oznaczac przekaz o tej postaci…..no i apostoł Andrzej..hmmm, to ten który ponoć posiadł od Jezusa jakas tajemnice….jaką …o czym ?

    • nnka pisze:

      dla mnie to wskaznie miejsca na niebie istotnego w miesiącu lipcu
      Kosmos i psie skojarzenia. Prokris to stara nazwa gwiazdozbioru Psa; najjaśniejsza gwiazda na niebie to Syriusz, Canicula – Psia Gwiazda; najstarszy kalendarz egipski (4421 p.n.e) oparto o obieg Syriusza nie Słońca;
      mit dogoński – do Dogonów przybyli „archaniołowie” budowniczego Kosmosu, od nich tubylcy poznali tajemnicę Syriusza B, znali czasokres obiegu a nawet zasady balistyki kosmicznej; a wszystko od tych z Psich Gwiazd…
      to bardzo skromne fragmenty dociekań Łysiaka…

      Czy w tym wszystkim jest coś co stanowi punkt zaczepienia do zrozumienia postaci św. Krzysztofa i tajemniczej ikony z Aten? Czy święty pochodził z plemienia Kynokefalów (Psiogłowych) i jakie to ma znaczenia dla wyjaśnienia sprawy?

      jak pisze Łysiak:
      Tyle tropów i tyle tajemnic. Tylu rzeczy nie wiem. Nie wiem na przykład dlaczego w roku 1969 Watykan skreślił św. Krzysztofa z listy świętych! Być może tam znają już odpowiedź.

      W każdym bądź razie w kalendarzu liturgicznym mamy dziś wspomnienie „tylko” św. Jakuba Apostoła… dlaczego nie ma już św. Krzysztofa?
      http://openforum.tezeusz.pl/openforum/board_entry.php?id=4420&page=0&order=last_answer&category=all

      • Maria_st pisze:

        Pewnie jak Enoch–poszedł w odstawke bo za dużo dałby ludziom do myslenia …..wzrost, mowa, wygląd…..no i opieka..znaczy dawal cos…..a co—-no właśnie….CO?

  2. liviaether pisze:

    Syriusz? Hmm.. 3 kwietnia, w dniu moich urodzin mialam sen o białym psie.. Któremu udało się uciec z pewnego ogromnego gmachu, w którym był uwięziony.. W tym momencie usłyszałam jednak straszne wycie.. Za wszelką cenę chciałam pomóc temu biednemu stworzeniu, ale nie zdążyłam.. Po obudzeniu się zastanawiałam się nad tym snem i w pewnym momencie przypomniał mi się Biały Galaktyczny Pies…

    • margo0307 pisze:

      liviaether pisze:
      ” Syriusz? Hmm.. 3 kwietnia, w dniu moich urodzin mialam sen o białym psie..”

      Ha, ha, ha… ja miałam sen o… niebieskim kocie i o zmianach postrzegania rzeczywistości, gdzie w jednym momencie tkwiłam w jednej – starej rzeczywistości, a w następnej chwili – już byłam w innej – nowej rzeczywistości…
      Ale co ważniejsze, w tym śnie uświadomiłam sobie ten fakt, mówiąc: ach – to tak to się odbywa… :)
      Nasz kosmiczny statek, Ziemia, wszedł w rejony Wszechświata, których energia zasilająca nasze warstwy i poziomy, w miarę zbliżania się do energetycznego centrum tej części Kosmosu, ma coraz wyższe wibracje… :D
      a taka sytuacja powoduje, iż nie odpowiadające tym nowym wysokim wibracjom energie naszych warstw wyciągane są przez podświadomość w pole naszej świadomości z żądaniem ich przetworzenia i integracji…, stąd pewnie te dziwaczne sny…
      Ale także chyba wiąże się to z nasileniem na świecie negatywnych zjawisk, związanych z próbami uporania się z wibracjami nie przystającymi do nowych energetycznie warunków…
      Tak sobie myślę po tym wpisie z ub.roku Livii… :)

  3. Pingback: Sen o Białym Psie z 3 kwietnia 2012, Syriusz i Kosmiczne ZOO.. | Livia Space

  4. Livia Ether pisze:

    Witajcie, dodałam dwa komentarze, ale coś ich nie widać, może są w spamie? Pozdrawiam wszystkich cieplutko :)

  5. Maria_st pisze:

    Nie chce mi sie pisac na nowo wiec wkleje to co napisalam u Livii, choc nie wiem czy akurat o to chodzi ale w tym swiecie zakłaman —wszystko jest mozłiwe…..takie tu pomieszanie z poplataniem.
    W zasadzie to co pisze o tym wichrze i Sfinksie–jakos mi sie skojarzyło z cyklicznym kataklizmem na Ziemi, trauma narodu ” wybranego ” i ” wiecznymi–znaczy 6 tysiecznymi..ha ha ha –klamstwami /, wiec moze to co napisałam ma jednak jakis sens…a dowiemy sie o tym miedzy 3/4 lipca tego roku…….czy faktycznie czeka nas ” Powrót przodków „…,janiołow, diabłow i dejmonow….
    A to napisalam u Livii :
    „U Ormian a to ciekawe, wlasnie wczoraj czytałam cos na temat Armenii……ze to wlaśnie tam jakoby narodziła sie pierwsza indoeuropejska cywilizacja .
    I moze ksiega Enocha by dala nam wiecej odpowiedzi o co tu chodzi….Enoch co do ktorego jest wiele niescislosci przez to iz został On niejako przypisany nie temu czasowi ….ponieważ istnieje przypuszczenie ze ma cos wspolnego z tymi co zstapili z Nieba…..uwazany był za opiekuna i dawce wiedzy…..no i pewnie był dosc wysoki….jak podaje wiki o Krzysztofie…..a ze niby szczekal……..cóz dla nas chinski tez jest dziwny….a coz jezyk spoza Ziemi….osob ktore musialy sie tu zaaklimatyzowac….a wiec i miec na poczatku cos na glowie jak to wszyscy astronomowie gdy szukaja zycia na innych planetach.
    I nawet jesli ta planeta i kilka innych jest tu ” sztucznie posadowiona ” to warunki mogły byc niekorzystne dla nich na poczatku.
    Ormianki i Czerkeski byly najpiekniejszymi wowczas kobietami na planecie a jak wiemy z przekazow….anieli sobie brali je za zony i uczyli roznych rzeczy.
    A wiec tu chodzi o ten powrot przodków ? ”

    A ostatnio dwa dni z rzedu snili mi sie ludzie po jakims kataklizmie, chyba zaistnial o godzinie 5 / a wiec rano—tak w snie otrzymalam, rano a wiec niespodzianie czego sie nie spodziewamy /.
    Ludzi nie było wielu ale i tak wygladali inaczej niz my obecnie, ciala były nie rozowe a jakos mleczno-brazowe, cale w czyms co przypomiinało bable, wrzody wypukle, cos jak uczulenie na ukaszenie…z tego wychodziły jakies nici moze to wlosy….

    • Livia Ether pisze:

      To bardzo, bardzo ciekawe Mario co piszesz…. ten Enoch… i może nie bez powodu ten temat wczoraj się przypomniał.. Tak, Ormianie to bardzo piękna nacja i Armenia przepiękna: http://bi.gazeta.pl/im/6f/e0/c4/z12902511Q,Kaukaz-Armenia—shutterstock.jpg aż mnie ciarki przeszły……

      p.s poszukam czegoś, to Cię powinno zainteresować….
      p.s2 przypominam sobie, że w jednym z Oblicz Duchowości Tadeusz Owsianko mówił coś bardzo ciekawego o dacie 3 kwietnia 2012…..

    • margo0307 pisze:

      Maria pisze: „..Ludzi nie było wielu … ciala … cale w czyms co przypomiinało bable, wrzody wypukle, cos jak uczulenie na ukaszenie…z tego wychodziły jakies nici moze to wlosy….
      Mario, kiedyś czytałam jakąś przepowiednię Nostradamusa, w której pisał, że zapanuje jakaś ‚dziwna’choroba’, na którą jedynym lekarstwem będzie…głóg…
      Zastanawiają mnie te ż te nici…, może to jakieś robaki ?

    • JESTEM pisze:

      Też u Livii napisałam:
      http://liviaspace.com/2013/05/18/jestem-2-lipca-napisala-moze-5-lipca-zostanie-rozwiazana-jakas-zagadka-na-przyklad-dowiemy-sie-czegos-wiecej-o-tym-co-na-dnie-baltyku/comment-page-1/#comment-4281
      Mario, dzięki… przypomniałaś mi o doświadczeniu, jakie miałam i było związane z młodą kobietą… dotyczyło ODZYSKIWANIA ZAGUBIONYCH CZĘŚCI SIEBIE…
      http://tonalinagual.blogspot.com/2013/05/odzyskiwanie-zagubionych-czesci-siebie.html

      Była to młoda kobieta o imieniu Larisa albo Arisa, która została zabita przez ojca. Jej rodzice podpisali kontrakt ślubny, gdy miała kilka lat, ale ona zakochała się w innym mężczyźnie. Gdy dziewczyna zwierzyła się ojcu ze swoich uczuć, ten, aby nie dopuścić do “hańby rodziny” zabił ją. Nie będę szczegółowo opisywać tego odzyskiwania. W każdym razie dziewczyna w rezultacie trafiła do “nieba kobiet”, w którym ich dusze były uzdrawiane z ziemskich traum.

      chodziło o to, że bardzo ważne było wówczas prawo podpisywania “kontraktów ślubnych” małych dzieci… Jeśli ktoś się do niego nie chciał zastosować, musiał zostać zabity… To prawo zachowało się w podobnej formie do dziś np. gdzieniegdzie w Indiach. A mogło powstać właśnie w czasach, o których wspominasz.
      I teraz przyszło mi, że to mogła być Ormianka albo Czerkieska… Pamiętam, że ta Arisa/ Larisa miała raczej ciemne, bardzo gęste i długie włosy zaplecione w gruby warkocz. Nie mogłam umiejscowić dokładnie tego doświadczenia, ale wyglądało to na Gruzję albo Armenię…

  6. Maria_st pisze:

    margo…z pewnościa nie robaki…cos jak włokna..dlatego nici, włosy….
    a z ta przepowiednia Nostradamusa…to moze napisz dlaczego, z jakiego powodu ma byc ta tajemnicza choroba
    w snie, jakas katastrofa, cos ma sie stac o 5 …rano , bo inaczej byloby o 17….co dziwne…..z tych snow tylko to zapamietałam…..

    • margo0307 pisze:

      Maria: „..ta przepowiednia Nostradamusa…to moze napisz dlaczego, z jakiego powodu ma byc ta tajemnicza choroba..”
      Maryś, nie wiem… Mam w zwyczaju, jak coś mnie zaciekawi, zapisywać w notesie…
      I właśnie, przeszukując moje stare szpargały i notes, odczytałam taki zapis:
      ‚głóg pospolity – jedyne lekarstwo na dziwną chorobę – Nostradamus’
      Nawet nie wiem kiedy to zapisałam (musiało być dawno, skoro nie pamiętam :) oraz skąd to przepisałam… :(
      Co zaś do tych nici… hmm, ja miałam skojarzenie po Twoim wpisie, że to robaki ale skoro mówisz, że nie, no to już sama nie wiem…
      5 rano…, to moja ulubiona godzina :) Co dzień wstaję latem o 5,00 i patrzę na Słoneczko, jak oczywiście jest :) tak, jak np. dzisiaj….

  7. Maria_st pisze:

    Spasły brytan całą noc będzie wył,
    Kiedy wielki pontif zmieni terytorium.

    Te 2 Słonca…..i kolor nieba…..to identyko jak w moim śnie
    ale teraz sobie pomyślalm ze taki kolor wieczorem….oznacza ochłodzenie a przeciez pan Mroziński cały czas pisze o Małej Epoce Lodowej /MEL/……moze teraz da nam wiecej popalic bo znajdujemy sie w pewnym punkcie o ktorym wciaz piszemy i jest takze zwiazane z powrotem przodkow…..
    wpływ Nibiru takze…..
    a ten dzwiek…….psy slysza to czego nie slyszy czlowiek……moze chodzi o to czego pojąc nie potrafiłam—dziwne zjawisko…CISZA jak makiem zasiał a ludzie lezeli pokotem , moze dlatego mowi sie aby gdy zobaczymy czerwone niebo nie wychodzic z domu…….

    moze dlatego tak duzo piszecie o lipcu, choc mnie sie wydaje ze 3/4……..tak jakos skojarzyłam z data ur Livii………moze 14 lipca…..zobaczymy takze cos na niebie…..?
    choc tego na niebie nie jestem pewna, ale znaki na Niebie i Ziemi wskazuja ze jestesmy o krok od POZNANIA……

Dodaj komentarz

