PIERWSZA ZASADA

Aby móc osiągnąć zupełną Harmonię WIEDZIEĆ I WIDZIEĆ potrzebna jest odpowiednia doza duchowej dojrzałości Czystości Serca i Myśli a przede wszystkim Rozumu. Ponieważ aby móc osądzać należy posiadać  odpowiednie Duchowe Zdolności i Boskie Poznanie kto ich nie posiada niech powstrzyma się i zajmie się raczej osądzaniem samego siebie. Tak brzmi Pierwsza Zasada

Libero Berozzi – Poszukiwacz Prawdy Miłości Wiedzy I Poznania,  badał Sens Życia i Człowieczą Ewolucję. Decyzja o publikacji wymagała niezwykłego wysiłku i odwagi ze względu na swój szczególny charakter.  Bardzo interesujący materiał z „drugiej strony kurtyny zapomnienia”,  potwierdzający doświadczenia  wielu ludzi (również moje). Zachęcam wszystkich do obejrzenia całości ponieważ poniższa treść zawiera w sobie tylko fragmenty z 50- min materiału.

NIEZWYKŁE POŚMIERTNE PRZESŁANIE (FRAGMENTY) – DOŚWIADCZENIA PO ŚMIERCI CIAŁA FIZYCZNEGO- LIBERO BEROZZI

1 Doświadczenie odejścia z ciała

(…) Widzę Światło rozświetlające moje bezwładne ciało i słyszę , że Mistrz zgadza się na moją prośbę (odejście z ciała fiz )gdyż bardzo mnie kocha. Pytam –co uczyniłem aby zasłużyć na taką Miłość? -ale nie otrzymuję odpowiedzi … Snem zdawało się być życie, które opuściłem gdyż byłem dalej Żywy, Obecny i Wolny w prawdziwym znaczeniu tego słowa. W astralu myśl jest szybsza od błyskawicy ( …)

Ona  zaczęła od zadawania pytań, które są dla mnie kluczem, otwierającym drzwi pomiędzy dwoma światami .Zaczynałem teraz rozumieć w jaki sposób zachodzi prawdziwy kosmiczny kontakt

2 Przeprowadzka do innego wymiaru

Nie powróciłem już więcej do ciała ale mój Duch był przy nim i widziałem jak powoli gaśnie w nim życie .Tliło się ono jeszcze dlatego,  że inna dusza zastąpiła w nim moją do momentu śmierci klinicznej.

Fenomen ten trudny do opisania i zrozumienia był zastępczym oczyszczeniem dla duszy , która do niego weszła, oszczędzając mi bólu. Był również nagrodą jaka dał mi Mistrz… Widziałem przy moim łóżku innych ludzi. Kiedy wreszcie symboliczny srebrny sznur uległ zerwaniu stałem się Duszą i Duchem szczęśliwym i Wolnym. Miłość do was , wszystkich przyjaciół trzymała mnie w najniższym wymiarze grawitującym na Ziemi. Chciałem rozdzielić się na tysiące części aby kochać i pomagać innym .Zdawałem sobie sprawę , że impuls ten pochodził od Światła, które współdziałało ze mną i sprawiało ze byłem jeszcze bardziej Świadomy i czuły wobec wszystkiego co mnie otaczało.. Bycie świadomym tego co się zrobiło dla duszy takich jak moja jest JEDNOCZESNE, ponieważ czas tutaj biegnie linearnie ( mój przyp.  Przestrzennie w Kwancie) WSZYSTKO JEST TERAŹNIEJSZOŚCIĄ. Dlatego w jednej chwili zobaczyłem Przeszłość Przyszłość i Teraźniejszość a także najbliższą Przyszłość, która będę realizował ze spokojem. Wszystko jest Teraźniejszością w Pamięci i jest nią w Jednej Chwili, ale dla realizacji potrzeba czasu. WIELE JEST MIEJSC W DOMU OJCA MEGO… Moje 80 lat ziemskich mierzonych jako upływ czasu w tym wymiarze nie istnieje…. Żadne Słowo nie jest w stanie wyjaśnić Nieba. Na Ziemi jesteśmy upośledzeni we wszystkim, ale mimo to urodzenie się na Ziemi jest również potrzebne, .gdyż nie można dostać się do wyższych poziomów bez uprzedniego oczyszczenia i ewolucji, także przez bolesne doświadczenia. Ci, którzy pozostają nieoczyszczeni , innymi słowy nie ewoluują w rzeczywistości dobrze się czują w takiej rzeczywistości, bo nie wszyscy kochają Światło. Czy wiedzieliście o tym?

( 5 m-cy/dni  potem) W wymiarze którym się znajduje pomiędzy Niebem a Ziemią  czas mija o wiele szybciej. Na Ziemi żyjemy w dualizmie i zawsze wszystko ma dwa bieguny .A  przestrzeń  pomiędzy biegunami daje nam poczucie czasu To wyjaśnia istotę  żyjących w innych wymiarach. Istoty te o wyższym niż nasz stopniu ewolucji, im bardziej czują się częścią wszystkiego tym w mniejszym stopniu istnieje dla nich czas określony wg naszych pojęć, gdyż przeszłość teraźniejszość i przyszłość są dla nich jednym.

Pewna część mnie pozostała na Ziemi, aby pomóc przyjaciołom, natomiast część bardziej duchowa podążyła do Boskiej Szkoły, nauczyła się tam bardzo wielu rzeczy i ponownie oczyściła się z ziemskich zanieczyszczeń. Dlatego teraz posiadam duże większe Poznanie jak uprzednio i znowu jestem młody…

Wiem, że chcielibyście zadać mi wiele pytań. Pewnie wam odpowiem na nie na ile zostanie mi to dozwolone, ponieważ tutaj istnieją pewne Prawa jakich wobec was należy przestrzegać nie tak jak u was..

Wiem , ze wielu z was zdziwiłoby się, ale jeśli znalibyście tylko Prawdę, powoli ja spróbuję wyjawić..oczywiście mam tylko 5 lat tej szkoły ale nauczyłem się bardzo wiele dla porównania mogę powiedzieć, że wy potrzebowalibyście na to waszych 5 ziemskich egzystencji. Widziałem wszystko również to czego wy nie byliście w stanie ujrzeć. Rozdwoiłem się w miłości do was tutaj bardzo łatwo jest sprowokować tego rodzaju fenomen. Wystarczy tylko myśl. ..

Istnieją dusze , które nie pozwalają nikomu zbliżyć się do siebie, są jak bezpańskie psy, które boją się wszystkich i wszystkiego i bezpańskie pozostają. Są ponad to dusze pełne nienawiści, niezadowolone z faktu ze znajdują się poza własnym ciałem, poza własnym domem. Dlatego przeklinają, uciekają i stają się łupem ciemnych bytów, które je wykorzystują Wystarczy, że zostaną nauczone jak pozostać na Ziemi w pobliżu rzeczy które kochają (pieniądze, wojny, alkohol, chory seks) kiedy tylko mogą wsuwają się w ciała nieposiadające aury boskiego Światła. Wielu mówi wam , że są Iskrą Bożą , jeśli jednak byście mogli to widzieć, zauważylibyście, ze nie posiadają oni żadnego Światła i dzięki temu mogą łatwo paść  ofiarą tych bytów.

3 Trzy Zasady oraz pierwszy astralny pułap

Aby móc osiągnąć zupełną harmonię WIEDZIEĆ I WIDZIEĆ potrzebna jest odpowiednia doza duchowej dojrzałości czystości serca i myśli a przede wszystkim Rozumu. Ponieważ aby moc osadzać należy posiadać  odpowiednie duchowe zdolności i Boskie Poznanie kto ich nie posiada niech powstrzyma się i zajmie się raczej osadzaniem samego siebie-

Tak brzmi Pierwsza Zasada

Druga Zasada dotyczy dumy „własnego Ja”- wszyscy czuja się własnym „ja” Jeśli nie mają nic do powiedzenia wymyślają je sobie.

Trzecia Zasada , która tutaj gdzie się znajduje jest na pierwszym miejscu dotyczy miłości do innych i do samych siebie.

Pójście główną drogą nie jest łatwe i nie uda się wam do końca, ale staram się was obudzić. Każdy z was jeżeli chce może zbadać  samego siebie do głębi i ujrzeć dzięki temu błędy, które powinien naprawić. Natomiast ci którzy nie potrafią ich dostrzec miejmy nadzieje, ze są tak czyści jak sami w to wierzą…

Moim przewodnicy stopień po stopniu zaczęli przeprowadzać mnie przez astralne wymiary. Nie przeszedłem przez tunel, gdyż dzięki możliwościom moje ducha uczyniłem to jeszcze na Ziemi. KTO SZUKA PRAWDY ODNAJDUJE JĄ. Oni wszyscy czytali w moich myślach , ale udawali, ze ich nie znają pozostawiając mi wybór decyzji. Jeśli zapukasz otworzymy ci –mówiła moja najważniejsza dusza , z która spotkam się za kilka lat, a która jest niczym innym jak moim WYZSZYM JA-ale nie jest bogiem- jak wierzycie. Wreszcie pytam a oni odpowiadają mi, że zobaczę to własnymi oczami i usłyszę na własne uszy w odpowiednim momencie. Miałem bowiem otrzymać  lekcje dotycząca całej Prawdy jaką mógłbym zgłębić , gdyż moja dusza musiała się poszerzyć a mój umysł niczym już nie związany pojąć sprawy, które zostały oddzielone od materii. Aby zejść na Ziemię mój Byt musiał przejść przez wielowymiarowe etapy i kiedy schodziłem nakładane były Pieczęcie chcąc pójść w górę musiałem odbyć ta sama drogę, a Pieczęcie zrywano.

4 Pierwszy Astralny Pułap

Pierwszy pułap to przepiękne miejsce, do złudzenia przypominające Ziemię, tylko waga materii jest inna. Nie ma tu ani grubych ani chudych, starych czy młodych. Starzy młodnieją a mali rosną . Są domy , lasy , łąki, drzewa, fontanny, jeziora, rzeki, morze, niebieskie niebo, różowe chmury, powozy i stangreci, świetliste Słonce różniące się  od naszego, pachnące powietrze i lekki wiatr. Kolory są czyste i jasne. Na Ziemi są one jakby przysłonięte, tymczasem tutaj są one właśnie czyste i sprawiają że czujesz się Żywy i stanowisz ich część Gdy na przykład pragnąłem być drzewem by zobaczyć jak wtedy bym się czuł moje ciało wpływało do drzewa lecz byłem to ciągle ja- mimo to czułem jak to jest kiedy jest się drzewem. Działo się tak w odniesieniu do wszystkich otaczających rzeczy. Było to ekscytujące , odkrywałem teraz skąd się brał u mnie głód wiedzy i eksperymentowania jakie odczuwałem na Ziemi. Kiedy wypróbowałem już wszystko zrozumiałem. I zostało mi to potwierdzone, ze miejsce to odpowiadało pojęciu raju jaki opisują wam księża. Brakowało w nim jednak takich rzeczy jak np. wiecznej kontemplacji, czy pozbawionych płci aniołów ze skrzydłami. Ten pierwszy astralny wymiar posiada w sobie produkcję Ziemi do której  przybywają anioły będące dla was mistrzami gdzie znajduje się Jezus i jego matka… Gdzie mieszkasz? Usłyszałem Jego odpowiedź

Wspomniałem o pierwszym astralnym wymiarze będącym eteryczna Kopią Ziemi istnieją jednak jeszcze inne wymiary, przygotowujące do powtórnych narodzin na Ziemi czy innych planetach 3 wymiaru na których mieszkają nasi kosmiczni bracia. Tworzą oni TRZY WSZECHSWIATY  łączące się w spoinę  trójwymiarowości, która tak bardzo się interesowałem i którą uważałem za współczesną naszemu życiu, sądząc , że prawdopodobnie moglibyśmy przeżywać więcej niż jedną Rzeczywistość.

Do powtórnych narodzin wystarcza pierwszy poziom astralny. Są tu niezliczone duchowe przestrzenie gdzie dusza musi pozostawić swoje różne warstwy, aby zapomnieć o przeszłych inkarnacjach i zacząć ponownie szkołę lub karmiczną  reedukację.

Odmienna jest sytuacja rozwiniętych dusz, które inkarnują się dobrowolnie, podejmując misję. Zupełnie inna drogą jest wejście do poziomów Światła. Miejsc w których przebywają anielskie hierarchie. Odpowiada ono 4 wymiarowi. Ziemia i inne planety z 3 wymiaru przygotowują się do wejścia na ten wyższy poziom…

Prawda przychodzi z astralnych wymiarów lecz jest zawsze pod kontrolą. Są  inni, którzy mogą wszystko mówić,  Byty które przebywają w wymiarach od 4 do 9  . Mieszkańcy Ziemi używają wielu słów, argumentów, czynią tyle zamieszania – nie zdając sobie sprawy z faktu, że wszystko mieści się zaledwie w dwóch słowach Boża Miłość.

Byłem szczęśliwy jak dziecko, bawiłem się z małymi gośćmi tego raju Były to dzieci, wyratowane ze światów innych konstelacji , waszej planety, dzieci wszystkich ras i kolorów skóry. Były tutaj również zwierzęta z innych planet a także te pochodzące z Ziemi, które znikały w miarę upływu er lub zostały wytępione przez człowieka Nie było żadnych owadów, tylko przepiękne podobne kwiatom motyle. Wszystko emanowało ciepłem, Światłem i pięknym zapachem. Technologia oparta jest tu na kosmicznej energii Światła o wiele bardziej intensywne niż w waszym 3 wymiarze. Ale to nie jest duchowy Raj-tylko 4 wymiar do którego przejdzie Ziemia i inne planety z waszego 3 wymiaru. Nie istnieje noc tylko długi dzień, kończący się miłym zmierzchem. Odpoczynek przerywa kilka godzin pracy, trochę szkoły i bardzo dużo wolnego czasu. Szkoła wygląda zupełnie inaczej. Mieści się w ogrodach na świeżym powietrzu aby móc oddychać praną, gdyż we wnętrzach jej jest mniej a u was w budynkach nie ma jej wcale temperatura jest zawsze taka sama-ani gorąco. ani zimno .I istnieje tylko jedna pora roku. Są tu góry i morze, można robić wszystko co robi się na Ziemi z uprawianiem sportu włącznie. Postrzeganie umysłem nie ma żadnych zahamowań. Można poznawać się z wieczna wizualna dokumentacją Akaszą, w której jest zarejestrowane wszystko co kiedykolwiek się zdarzyło.

Widziałem i słyszałem w czterech wymiarach tak jakby moje oczy i uszy stawały się poczwórne. Moi Mistrzowie przekazali mi , ze jestem gotów do uzmysłowienia sobie całej Prawdy odnoszącej się do Kreacji a także osób, które na Ziemi miały do wykonania prawdziwe lub fałszywe zadania. Miałem zajrzeć w głąb nich i odkryć odnosząca się do nich Prawdę. Musiałem zaakceptować to doświadczenie

5 Budzenie się Dusz oraz wyjście z 3 Wymiaru.

Na Ziemi nadszedł czas obudzenia się dusz. Dusze te należą do inkarnujących się aniołów, demonów, przybyszy z pozaziemskich cywilizacji, którzy urodzili się wśród was i ludzi podlegających wyłącznie prawom karmy .Nie wszyscy urodziliście się pod ta samą Gwiazdą, gdyż pochodzicie z najróżniejszych części Wszechświata. Odkryłem również rzecz cudowną byłem i jestem aniołem. Oczywiście w ograniczonym stopniu mojego obecnego rozwoju – również aniołowie maja swoja ewolucyjna skalę , Są wykonawcami misji. W odpowiednim momencie każdy z was, odkryje swoja przynależność do odpowiedniego stopnia ewolucji  i zadanie jakie ma do spełnienia. Obecny czas jest dla wieli czasem łaski i odkupienia. Ziemia weszła na Nową Drogę. Na drogę całkowitej transformacji i stanie się Nową Ziemią Wschodu czyli pierwotnego Słońca, Boskiego Stworzyciela

Do Ośrodków New Age.

Niebiańskie Hierarchie , martwią się ponieważ powstające wszędzie ośrodki duchowego kształcenia są infiltrowane przez duchowych handlarzy . Dzieje się tak dlatego, że zarządzający tymi ośrodkami  częstokroć  są przesiąknięci negatywnymi chęciami  zysku i władzy. Lecz handlarze ci już wkrótce staną przed prawem Przyczyny- Skutku.

Istnieje tez inny typ handlarzy dusz nie każą sobie płacić, ale kradną wasza energie aby żyć.

WZIĄŁEM UDZIAŁ W PIĘKNYM ZEBRANIU, na którym anioły, którym  inkarnowały się na Ziemi, zdawały relację ze swych najgorszych doświadczeń, aby poddając je pod dyskusję można było naprawić wszystkie popełnione przez nie błędy.  Wśród nas byli również uzdrowiciele, którzy na Ziemi i innych planetach, wypełniali swe zadanie   próbując leczyć zarówno ciało jak i duszę.  Niestety, niektórzy z nich zapomnieli, ze najważniejsza sprawą jest uleczenie duszy i zdali sobie sprawę, ze uleczyli wyłącznie ciało ich praca kończyła się fiaskiem gdyż pacjenci pozostawali ciągle w punkcie wyjścia. Oczekiwaliśmy wszyscy w trwodze na karę lecz nakazali winowajcom powrót na Ziemię. WRACAJCIE NA WYZNACZONE WAM MIEJSCA pamiętając kim jesteście aby nie stać się handlarzami dusz jak inni…Odprowadzono ich na miejsce w którym będą się przygotowywać do nowych narodzin.

Następnie wprowadzono Byty męskie i żeńskie, były to osoby, które odeszły z Ziemi już bardzo dawno. W momencie inkarnacji otrzymały medialne moce od Ciemnych Sił a teraz przybywały z astralnych wymiarów, pragnąc powrócić na Ziemię, aby prowadzić działania na rzecz Dobra pod bezpośrednim przewodnictwem aniołów Stróżów Światła. Narodziły się na Ziemi w czasie gdy miałem około 40 lat , odeszły przede mną.  A teraz ponownie miały się narodzić. Zrozumiałem , ze wszystkim zostaje dana możliwość powrotu, bycia dobrym i pracy na rzecz Dobra. Pod jednym warunkiem  Ze nie będą więcej wprowadzać w błąd innych  i siebie.

Niestety w waszej teraźniejszości na Ziemi istnieją osoby współpracujące z mocami ciemności a mimo to przedstawiające się jako nosiciele Dobra…

Dobro aby istnieć, aby się ujawnić nie potrzebuje zła. Pamiętajcie o tym. Dobro jest zawsze linearne, a ci którzy je przeżywają nie potrzebują walk. …

Istnieje również jednak zło ukryte, które możecie mylić z Dobrem, ukryte za parawanem sprawiedliwości i wolności  używające imienia Boga …

Wyjście z 3 Wymiaru

(…) Dojdzie do przyspieszonego i bardziej oświeconego ewolucyjnego skoku aniżeli można by przypuszczać.  Będzie miał miejsce chaos , dadzą o sobie znać nieuporządkowane idee myśli i opinie, ciemności intelektualne i duchowe . Aby zrozumieć gdzie leży Prawda ludzkość będzie potrzebowała wielkich wtajemniczonych. Planu prawdziwej Kreacji a nie upadłych aniołów, które stworzyły 3 wymiar.

6 Życie na Innych Planetach

Gdybyście mogli wiedzieć, jak wiele planet jest zamieszkałych. Wśród wszystkich planet w tej Galaktyce istnieją przyjaciele wrogowie i obserwatorzy np. w konstelacji Smoka jest 9 gwiazd i wszystkie są nam przyjazne. Trzecia  z nich patrząc od północnego zachodu nazywa się Negraia, a po niej jest Huno. Mieszkańcy obu SA jakby jedna rodziną  . Wyglądem przypominają ziemian, maja

szerokie i wysokie czoła, włosy i zarost. Wśród was na Ziemi jest wielu inkarnowanych pochodzących z tych planet. W obecnym okresie mieszkańcy wspomnianych planet przesyłają na Ziemie energię , równoważąc nowe i silne energie z 4 wymiaru które zaczęły do was przybywać począwszy od Bożego Narodzenia 1998 roku… Te dwie planety są bardzo piękne i przypominają Ziemię. Wszystko tam spowite jest różowym odblaskiem nadającym im ciepła i lekkości . Ich wibracje odpowiadają dźwiękowi MI, który z kolei pozostaje w relacji ze wszystkimi odcieniami i tonacjami zielni. Kolor ten ma pierwszeństwo u mieszkańców. Ich domy są zbudowane z krystalicznych form w zielonej tonacji. Tak jak wy żyją oni w rodzinach, które są monogamiczne i wierne. Nie potrzebują ceremonii i podpisanych dokumentów. Wystarcza dane słowo. Dzieci są dla nich cennym darem a narodziny są regulowane w odróżnieniu od Ziemi  innych rozwijających się planet Rządy sprawuje Starszyzna , nie istnieją choroby i starzenie się. Osiągalny wiek to 3 tys lat. Zajmuje ich aspekt duchowy. A kiedy umierają pozostawiają ciało i kierują się do drzwi 4 wymiaru, gdzie istnieje przeznaczona dla nich duchowa sfera. Przebywają w niej dopóki się nie zdecydują gdzie będą przebywać w kolejnym życiu, ponieważ istnieją liczne planety potrzebujące pomocy. Wielu z nich decyduje aby tam się narodzić przyjmując fizyczne cechy ich mieszkańców, pozostawiając jednak niektóre własne no budowę czaszki. Wchodzą w skład Galaktycznego Braterstwa i zajmują się kontrolą rozwoju duchowego na planetach. Poruszają się wzdłuż i wszerz Kosmosu. Mogąc mieć dostęp do wszystkich wymiarów. Ich statki kosmiczne emitują zielone światło…

WŚRÓD WAS NA ZIEMI JEST WIELU INKARNOWANYCH POCHODZĄCYCH Z TYCH PLANET

Opr. nnka

Źródło : 

Ten wpis został opublikowany w kategorii . i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „PIERWSZA ZASADA

  1. Stanisław. pisze:

    Film zrobił na mnie duże wrażenie. Channeling z pośmiertnej egzystencji Libero Berozzi wydaje się być dla mnie wiarygodny, ponieważ sam doświadczyłem podobnych obserwacji świata astralnego. Dla mnie to, co przekazał nam pośmiertnie Libero ma wielki sens i jest źródłem rzetelnej informacji na temat egzystencji ciała duchowego człowieka po jego śmierci.

  2. Maria_st pisze:

    Jeśli chodzi o przesłanie to nie ma w nim nic nowego, o czym nie można sie dowiedzieć z innych ” przekazów” .
    Zastanowiło mnie jedno—-dlaczego uwypuklono tu tak wielka role Jezusa jako Mistrza ?
    Uważam to za błąd, który daje wiele do myślenia .
    Właśnie …myślenia…….bo MYŚL jest tym co tworzy…..
    jest tam dużo słów…..o świetle…..i tym właśnie wszystko jest ŚWIATŁEM w nicości .
    ŚWIATŁO…….zawiera w sobie wszystko……informacje…..a MYŚL ….tworzy ——–ale to są moje wnioski oparte na moich doświadczeniach .

    • Stanisław. pisze:

      Libero Berozzi był mistykiem pochodzący z Włoch, stolicy Kościoła katolickiego. Przewodnikiem tego kościoła jest Jezus Chrystus, więc po śmierci Libero był prowadzony przez swojego Mistrza, bo myślę że wyznawał tę religię. Uważam, że każdy po odejściu stąd spotyka swojego Mistrza w którego wierzył za życia.

Skomentuj

